Τετάρτη, 30 Απριλίου 2014

Του γλεντιού





















01. Θα τα κάψω τα λεφτά μου Τραγούδι: Μάνος Παπαδάκης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Θα τα κάψω | τα ρημάδια τα λεφτά μου | για να δω αν την καρδιά μου | ή το χρήμα αγαπάς. | Πώς θα μάθω τι ζητάς | κι αν αλήθεια μ’ αγαπάς; | Πήρες την καρδιά μου, | πάρε και τα λεφτά μου, | πάρ’ τα και χαλάλι σου. | Ξέρεις πως πονάω | ξέρεις πως ζητάω | μόνο την αγάπη σου. | Θα τα κάψω | τα ρημάδια τα λεφτά μου | για να δω αν την καρδιά μου | ή το χρήμα αγαπάς. | Αμφιβάλλω και πονώ | κι άκρη δεν μπορώ να βρω. | Πήρες την καρδιά μου, | πάρε και τα λεφτά μου, | πάρ’ τα και χαλάλι σου. | Ξέρεις πως πονάω | ξέρεις πως ζητάω | μόνο την αγάπη σου.

02. Άναψε το τσιγάρο Τραγούδι: Καίτη Γκρέϋ
Μουσική: Γεράσιμος Κλουβάτος | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Σε πόνεσ' η καρδιά μου και σε γουστάρει | Θέλω τα δυο σου χέρια για μαξιλάρι | άσε να γείρω απόψε στην αγκαλιά σου | Πες μου το ναι, καλέ μου, κι όλα δικά σου | α, α, α, αμάν | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Άσε να σε φιλήσω, να σε χορτάσω | Η νύχτα θα περάσει και θα σε χάσω | Ο χωρισμός σαν θα 'ρθει θα με πληγώσει | Ποτέ αυτό το βράδυ μην ξημερώσει, α... | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Ακόμη δεν πιστεύω πως είν' αλήθεια | Μου φαίνονται όλα απόψε σαν παραμύθια | Το χάραμα που φτάνει πώς το φοβάμαι | γιατί θα φύγεις πάλι και μόνος θα 'μαι, α... | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά

03. Μην περιμένεις πια Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης & Βούλα Γκίκα
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Μην περιμένεις πια να ξανασμίξουμε | και την αγάπη μας να ζωντανέψουμε. | Μην περιμένεις πια, όλα τελειώσανε | αφού τα χείλη σου, αχ, με προδώσανε. | Από τα φαρμάκια που μου 'χεις δοσμένα | σκότωσες ό,τι είχα όμορφο για σένα, | κι απ' τον έρωτά μας μοναχά η κρύα στάχτη | έχει μείνει τώρα μες στην καρδιά. | Μην περιμένεις πια, όλα τελειώσανε | αφού τα χείλη σου, αχ, με προδώσανε. | Μην περιμένεις πια νά 'ρθω στο πλάι σου | και την ανάσα μου στο προσκεφάλι σου. | Μην περιμένεις πια, όλα σκορπίσανε | αφού τα χείλη σου άλλον φιλήσανε.

04. Δε θέλω την συμπόνια κανενός Τραγούδι: Γιώργος Χατζηαντωνίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Στράτος Ατταλίδης
Δε θέλω την συμπόνια κανενός | τον έζησα τον κόσμο και τον είδα | είν' η καρδιά μου μαύρος ουρανός | που κρύβει κεραυνούς και καταιγίδα | Την ώρα που ξεχείλισε ο πόνος | την ώρα που με πνίγει ο καημός | αυτήν την ώρα θέλω να 'μαι μόνος | δεν θέλω την συμπόνια κανενός | Με της αχαριστίας το νερό | πόσες φορές δεν μου 'βρεξαν τα χείλη | ακόμα κι η γυναίκα π' αγαπώ | ακόμα κι οι καλύτεροι μου φίλοι

05. Όσο αξίζεις εσύ Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή | δεν αξίζουν μαζί ο ουρανός κι όλη η γη, κι όλη η γη. | Όλοι οι άντρες ποθούν στην καρδιά σου να μπουν | κι επειδή μ' αγαπάς με μισούν, με μισούν, με μισούν. | Μα εγώ σε σένα, καλή μου, | χρωστάω και τη ζωή μου, | μου άλλαξες την ψυχή μου, | τόσες συνήθειες κακές. | Με χίλιες δυο τριγυρνούσα | και τα λεφτά μου πετούσα, | αλήτης θα καταντούσα | μα όλ' αυτά μέχρι χτες. | Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή..

06. Δεν έχω παλάτια και λεφτά Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης & Ρία Νόρμα
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Αχ, γιατί με διώχνεις άπονη; | Αχ, και πάντα με πικραίνεις, αχ... | Τι σου `χω κάνει και με διώχνεις σαν ζητιάνο; | Είμαι φτωχόπαιδο, τι θέλεις να σου κάνω; | Θέλεις να πεθάνω; | Δεν έχω να σου δώσω παλάτια και λεφτά | Εσύ αν έχεις πλούτη εγώ έχω καρδιά... | Μη με πικραίνεις και τη φτώχεια μου θυμίζεις | Όταν με διώχνεις την καρδιά μου τη ραΐζεις | Θέλεις να πεθάνω; | Δεν έχω να σου δώσω παλάτια και λεφτά | Εσύ αν έχεις πλούτη εγώ έχω καρδιά...

07. Γιατί θες να φύγεις Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Στράτος Ατταλίδης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Γιατί θες να φύγεις πού θα πας | αφού σ' αγαπώ και μ' αγαπάς | Γρήγορα θα πληγωθείς | θα γυρίσεις μα δε θα με βρεις | Γιατί θες για πάντα να με χάσεις | και πικρά πολύ πικρά να κλάψεις; | Θα πονάς για μένα θα πονάς | μες στο κλάμα θα μ' αναζητάς | Την καλή μου την ψυχή | θα θυμάσαι βράδυ και πρωί | Γιατί θες για πάντα να με χάσεις | και πικρά πολύ πικρά να κλάψεις; | Γιατί θες να φύγεις πού θα πας | αφού σ' αγαπώ και μ' αγαπάς | Πριν δακρύσεις μια βραδιά | μείνε στη δική μου αγκαλιά | Γιατί θες για πάντα να με χάσεις | και πικρά πολύ πικρά να κλάψεις;

08. Γιατί γλυκιά μου κλαις Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης & Μαρία Γρύλλη
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Γιατί γλυκιά μου κλαις, γιατί γλυκιά μου κλαις | γιατί γλυκιά μου κλαις και σήμερα και χτες | και την καρδιά μου σκίζεις, χωρίς να μου το λες | Θαρρείς δεν σ' αγαπώ, θαρρείς δεν σ' αγαπώ | θαρρείς δεν σ' αγαπώ μα εγώ όμως προτιμώ | τη μαύρη γης να πάρω, παρά να σ' αρνηθώ | Γιατί γλυκιά μου κλαις... | Και να 'χα δυο καρδιές, και να 'χα δυο καρδιές | και να 'χα δυο καρδιές, εσένα δυο φορές | και πάλι θ' αγαπούσα, γλυκιά μου και μην κλαις | Θαρρείς δεν σ' αγαπώ... | Και να 'χα δυο καρδιές...

09. Ανέβα στο τραπέζι μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος & Καίτη Γκρέυ
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά, | Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά. | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ, | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ. | Πάρε το ντέφι κι ήρθα στο κέφι | μη μου χαλάς τα γούστα | Σπάσ' το κορμί σου, έλα κουνήσου | και τίναξε τη φούστα. | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ, | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ. | Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά, | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ. | Αγκάλιασέ με και φίλησέ με | και ό,τι θέλει ας γίνει | Μόνο κακία και μοχθηρία | μες στη ζωή θα μείνει. | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ, | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ. | Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά, | Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά. | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ, | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ…

10. Ο Σαλονικιός Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άιντε, κάντε όλοι στην μπάντα | να βγει να χορέψει, ο Σαλονικιός | Άιντε, κάντε του λεζάντα | την βραδιά να κλέψει, ο Σαλονικιός | Οι μπαγλαμάδες ν' αρχίσουν τσιφτετέλια | ν' ανάψουνε τα τέλια, ολοταχώς | Και τα μπουζούκια να κάψουν το πατάρι | χορεύει και γουστάρει, ο Σαλονικιός | Γλέντι όμορφο και φίνο | φούντωσε κι απόψε, ο Σαλονικιός | Άιντε, στην υγειά του πίνω | να 'ναι πάντα ωραίος, ο Σαλονικιός | Οι μπαγλαμάδες... | Άιντε, κάντε όλοι στην μπάντα | γέμισε την πίστα, ο Σαλονικιός | Οι μπαγλαμάδες... | Άιντε, κάντε όλοι στην μπάντα | γέμισε την πίστα, ο Σαλονικιός
11. Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου
Να μην με φώτιζαν τέτοια μάτια, | να μην με λιώνανε τόσοι στεναγμοί, | να μην με χώριζαν δυο κομμάτια, | νύχτες που βγάζουν σ' άλλα μονοπάτια, | και έχουν το κορμί σου αφορμή... | και έχουν το κορμί σου αφορμή... | Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο να πυρποληθώ, | αυτή η αγάπη στ' άστρα μ' ανεβάζει, | κι άσε να καώ όπως θέλω και να χρεωθώ, | αυτό το λάθος μόνο μου ταιριάζει | Αγάπη που 'γινες σώμα κι αίμα, | χωρίς εσένα όλα είναι ξενιτιές, | αν η αλήθεια σου γίνει ψέμα, | στάχτη να γίνω μέσα σ' ένα βλέμμα | που τις νύχτες βάζει πυρκαγιές... | που τις νύχτες βάζει πυρκαγιές...

12. Λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μ' αφήνεις τώρα που έμαθα κοντά σου | και ζω μονάχα για τον έρωτά σου | κι είμαι κομμάτι από την καρδιά σου | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς | Μείνε μαζί μου και μη μ' αγαπήσεις | μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις | και λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς | Τι θα γίνω μες στη ζωή αν ξυπνήσω ένα πρωί | και κοιτάξω την αγκαλιά μου από μέσα να λείπεις εσύ | Μείνε μαζί μου και μη μ' αγαπήσεις | μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις | και λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς

13. Ό,τι αρχίζει ωραίο Τραγούδι: Μπάμπης Τσετίνης & Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Σπύρος Σκορδίλης | Στίχοι: Ελένη Νταϊνά
Ό,τι αρχίζει ωραίο τελειώνει με πόνο | Οι πικραμένες καρδιές το ξέρουνε μόνο | Είναι κακό στην άμμο να χτίζεις παλάτια | Ο βοριάς θα στα κάνει συντρίμμια, κομμάτια | Στη ζωή ξεκινάμε με όνειρα χίλια | Τα γκρεμίζει ο πόνος, η φτώχεια κι η ζήλια | Είναι κακό στην άμμο... | Πικραμένοι κι οι δυο κλαίμε τη συμφορά μας | Τη χαμένη αγάπη, την πρώτη χαρά μας | Είναι κακό στην άμμο...

14. Τώρα κλαις Τραγούδι: Γιώργος Χατζηαντωνίου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Θα σου φύγω, στο ’χα πει | θα σου φύγω και γέλαγες εσύ | πριν μ’ αφήσεις σημάδια | και τα όνειρα άδεια | Θα σου φύγω, σ’ το ’χα πει | Τώρα κλαις γιατί κλαις | συ δεν είσαι που γέλαγες χτες | μόνη σου έχεις γκρεμίσει | όσα εγώ είχα χτίσει | τώρα τάχα γιατί κλαις | Θα σου φύγω, στο ’χα πει | θα σου φύγω και γέλαγες εσύ | θα βρεθεί άλλο ταίρι | να με πάρει απ’ το χέρι | και θα φύγω, στο ’χα πει | Τώρα κλαις γιατί κλαις | συ δεν είσαι που γέλαγες χτες | μόνη σου έχεις γκρεμίσει | όσα εγώ είχα χτίσει | τώρα τάχα γιατί κλαις

15. Πέντε πάνω, πέντε κάτω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Γιατί μου λες υπερβολές | και τη ζωή μου δυσκολεύεις | και ξαφνικά να φύγεις θες, | εμείς καρδούλα μου, εμείς μανούλα μου | εμείς δεν έχουμε διαφορές. | Πέντε πάνω, πέντε κάτω | στο φινάλε θα τη βρούμε, | η καρδιά δεν είναι ΝΑΤΟ | έτσι να αποχωρούμε. | Πέντε πάνω, πέντε κάτω | θα τη βρούμε σίγουρα. | Μου έκανες πάλι ζημιά | και την έπερασα στο ντούκου | γιατί σε ξέρω πια καλά | πως τα χαράματα θα 'ρθεις με κλάματα | να μου ζητήσεις πάλι αγκαλιά, | πως τα χαράματα ξανά με κλάματα | θα μου ζητήσεις πάλι αγκαλιά.

16. Παλαμάκια Τραγούδι: Μαρίκα Νίνου
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Σύρμα πάνω σύρμα κάτω | παίζω εγώ τον μπαγλαμά | και η βλάμισσα χορεύει | όμορφο καρσιλαμά | Παλαμάκια, παλαμάκια | να χτυπούν τα τακουνάκια | να κτυπούν τα τακουνάκια | στο τσιμέντο στα πλακάκια | Με τρελαίνεις με πεθαίνεις | με τον όμορφο χορό | σπάσ' τα όλα κάφτα όλα | και θα τα πληρώσω εγώ | Να σε χαίρεται που σ' έχει | 'κείνο τ' όμορφο παιδί | και ο μπαγλαμάς που παίζω | δυο στη μέση ας κοπεί

17. Ο λαός τραγούδι θέλει Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου & Μαρίνα Βλαχάκη
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Γιώργος Βρούβας & Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Γίνε σίδερο και βράχος να χτυπάει το άγχος | μη σε πάρει από κάτω η παλιοζωή. | Να βρεις άκρη μη γυρεύεις, μην τα δυσκολεύεις, | κάθε μέρα που περνάει πίσω δεν θα ’ρθει. | Ο λαός τραγούδι θέλει, | φτάνουν τα προβλήματα. | Χόρεψε το τσιφτετέλι | κι όλα πια βλαστήμα τα! | Η ζωή δεν είναι τρένο να πατήσεις φρένο | όπου θες να σταματήσεις και να κατεβείς. | Στου παράδεισου την πόρτα σε ρωτάνε πρώτα, | κι αν δεν γλέντησες ποτέ σου, μέσα δεν θα μπεις. | Ο λαός τραγούδι θέλει, | φτάνουν τα προβλήματα. | Χόρεψε το τσιφτετέλι | κι όλα πια βλαστήμα τα!

18. Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Αναστάσιος Κουλούρης
Τι κάθεσαι μαζί μου και δε με παρατάς | αφού πονάς κοντά μου κι όλο καρδιοχτυπάς | Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο για σένα δεν αξίζω | χωρίς να θέλω να πονάς που θα σε βασανίζω | Απ’ τα αισθήματά σου να μην παρασυρθείς | κοντά μου να το ξέρεις πως θα καταστραφείς | Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο για σένα δεν αξίζω | χωρίς να θέλω να πονάς που θα σε βασανίζω | Μη θέλεις να με φτιάξεις γιατί είναι πια αργά | κάποια βαριά κατάρα όλο με κυνηγά | Εγώ είμαι ένα παλιόπαιδο για σένα δεν αξίζω | χωρίς να θέλω να πονάς που θα σε βασανίζω

19. Έξω ντέρτια και καημοί Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Έξω ντέρτια και καημοί | θέλω απόψε να γλεντήσω | Της αγάπης τη φωτιά | μέσα στο κρασί να σβήσω | Αχ, έλα, έλα, έλα στη γλυκιά αγκαλιά μου | να γλυκάνεις την καρδιά μου | Ξαναγύρισε κοντά μου, βάι,  βάι, βάι | Το κορίτσι π' αγαπώ | μ' άφησε και μ' άλλον πάει | Την χρυσή μου την καρδιά | το μαράζι θα την φάει | Αχ, έλα, έλα... | Αχ, έλα, έλα, έλα στη γλυκιά αγκαλιά μου | να γλυκάνεις την καρδιά μου | Ξαναγύρισε κοντά μου, βάι, βάι, βάι

20. Φτωχό κομπολογάκι μου Τραγούδι: Ιωάννα Γεωργακοπούλου & Μ. Χιώτης
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Φτωχό κομπολογάκι μου | σε είχα το μεράκι μου | Συ μου πέρναγες την ώρα | Πες μου τι θα γίνω τώρα | Σε αγαπούσα αληθινά | δε σ' είχα δώσει πουθενά | Όμορφο κομπολογάκι | μου 'διωχνες κάθε μεράκι | Κι αν έχασα τη γκόμενα | πάψανε τα δεδόμενα | τώρα έχασα και σένα | γράψε αλίμονο σε μένα | Σε άλλα χέρια κι αν βρεθείς | πάλι εμέ θα θυμηθείς | Πού να βρω να σ' αγοράσω | για να μη σε ξαναχάσω

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης