Πέμπτη, 3 Απριλίου 2014

Όλα τα σ’ αγαπώ





















Ο Νότης Σφακιανάκης σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Όλα τα σ' αγαπώ Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Ανδρέας Μέξας | Στίχοι: Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Όλα τα σ' αγαπώ | που έχουν ειπωθεί | θέλω να σου τα πω | όμως δεν φτάνει μια ζωή | Όλα τα σ' αγαπώ | που γράφτηκαν παντού | εσένα όταν κοιτώ | περνάνε όλα απ' το νου | Όλα τα σ' αγαπώ | αξίζεις να σ'τα πω | αξίζεις να τα έχεις | από μένα φυλαχτό | Όλα τα σ' αγαπώ | που ακούστηκαν στη γη | αξίζεις και πιστεύω | πως για σένα τα 'χουν πει | Όλα τα σ' αγαπώ | καινούρια και παλιά | στα χείλη μου κρατώ | να μου τα πάρεις με φιλιά | Όλα τα σ' αγαπώ | σε γλώσσες χίλιες δυο | όλα σου τα χρωστώ | γιατί με κάνεις να τα ζω | Όλα τα σ' αγαπώ | αξίζεις να σ'τα πω | αξίζεις να τα έχεις | από μένα φυλαχτό | Όλα τα σ' αγαπώ | που ακούστηκαν στη γη | αξίζεις και πιστεύω | πως για σένα τα 'χουν πει

02. Ταξίδεψέ με Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Δημήτρης Κορδατζής | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Ταξίδεψέ με σ' ένα ταξίδι | χωρίς πυξίδα για οπουδήποτε | μαζί σου να 'μαι και δε φοβάμαι | σου λέω τίποτε | Άλλοι κοιτούν τον ουρανό και χάνονται | εγώ δεν έμαθα ποτέ να δραπετεύω | άλλοι κοιτούν τον ουρανό και χάνονται | εγώ κοιτώ τα μάτια σου και ταξιδεύω | Ταξίδεψέ με σ' ένα ταξίδι | που κάνουν λίγοι μακρύ κι απρόσμενο | κι αυτό το βράδυ και το άλλο βράδυ | και το επόμενο

03. Εσύ, η θάλασσα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Δήμος Αναστασιάδης | Στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου
Μου λες δεν υπάρχει ούτε αύριο ούτε χθες... | Μόνο τώρα είναι όλα και στιγμές... | Κι όταν φύγεις θα περάσει, | ο καιρός θα μας αλλάξει. | Η αγάπη μας θα γίνει πια καπνός... | Μα εγώ σου λέω μείνε, η απόφαση μου γίνε | γίνε σώμα μου, μην γίνεις χωρισμός. | Εσύ, η Θάλασσα κι ό,τι ονειρεύτηκα | Όσο σε πάλεψα, τόσο ερωτεύτηκα | μια τον βυθό και μια το κάθε σου νησί. | Εσύ, η Θάλασσα και ό,τι αγάπησα | Μέσα στο κύμα σου το σώμα μου άφησα | να πάει εκεί που πια δε θα 'χει επιστροφή. | Μου λες δεν αξίζουν παρά μόνο οι διαδρομές... | Οι σταθμοί είναι για λίγο αν το θες. | Παρακάτω πας και φεύγεις, την αλήθεια αποφεύγεις. | Κάθε δέσιμο κοστίζει λες πολλά... | Μα εγώ φωνάζω όχι, το δικό μου αστέρι το 'χει | Μιας που άναψε κρατάει την φωτιά. | Εσύ, η Θάλασσα κι ό,τι ονειρεύτηκα | Όσο σε πάλεψα, τόσο ερωτεύτηκα | μια τον βυθό και μια το κάθε σου νησί. | Εσύ, η Θάλασσα και ό,τι αγάπησα | Μέσα στο κύμα σου το σώμα μου άφησα | να πάει εκεί που πια δε θα 'χει επιστροφή.

04. Μόνο για σένα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Χριστόφορος Γερμενής | Στίχοι: Σοφία Αργυροπούλου
Δεν έχει φρένα το μυαλό τις σκέψεις μου να σταματήσω | ρίχνω το σπίρτο στο γυαλί να εξιλεωθώ | τι ρόλο παίζω στη ζωή σου ποιά μοίρα να ρωτήσω | μάτια μου θέλω κάτι να εξομολογηθώ | Μόνο για σένα καρδιά μου μόνο για σένα φως μου | μόνο για σένα θα ορκιζόμουνα πως δε θα σ΄αρνηθώ | Μόνο για σένα καρδιά μου μόνο για σένα φως μου | εγώ υπάρχω κι όσο ζω θα σ΄αγαπώ | Φωτιές ανάβουνε τα χείλη σου που καίνε την αλήθεια | ψάχνω στο μέρος της καρδιάς σου απάντηση να βρω | δε ξέρω αν είναι για σένα απλώς μία συνήθεια | μάτια μου ξέρω μόνο αυτό που θα σου πω | Μόνο για σένα καρδιά μου μόνο για σένα φως μου | μόνο για σένα θα ορκιζόμουνα πως δε θα σ΄αρνηθώ | Μόνο για σένα καρδιά μου μόνο για σένα φως μου | εγώ υπάρχω κι όσο ζω θα σ΄αγαπώ

05. Μάτια μου θάλασσες Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Ανδρέας Μέξας | Στίχοι: Νεκτάριος Μπήτρος
Έγινες δάκρυ μες στα μάτια μου και κύλησες | πέφτοντας έφτασες στα χείλη και με φίλησες, | κι ύστερα χάθηκες | έγινες δάκρυ μες στα μάτια μου και κύλησες | Μάτια μου θάλασσες, το βλέμμα σου ταξίδι | τα όνειρά μου σκόρπισες στης μοίρας το παιχνίδι | μάτια μου θάλασσες κρατάς τα καλοκαίρια | και τους χειμώνες άφησες μέσα στα δυο μου χέρια | Έγινες φλόγα στην ψυχή μου και την έκαψες | όσα αγάπησα εγώ, όλα τα πέταξες, | στιγμή δε νοιάστηκες | έγινες φλόγα στην ψυχή μου και την έκαψες

06. Έξω βρέχει Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Έξω βρέχει, | κι όταν βρέχει θυμάμαι ό,τι αγάπησα | Μα εσένα σε θυμάμαι κάθε μέρα | βρέχει δε βρέχει | Έξω βρέχει, | το μυαλό μου στα μάτια σου σταμάτησα | άγγιξα το μικρό γλυκό σου χέρι, | Κι έτσι σ' αγάπησα | Τι να πω πετάω ξαφνικά | και κοιτάζω τη ζωή μου από ψηλά | Τι να πω, θέλω μόνο να σε δω | Δύο λέξεις να σου πω | πως σ' αγαπώ | βρέχει δε βρέχει | Σ' αγαπώ βρέχει δε βρέχει | Είναι μέρα, | και τη νύχτα που έρχεται σκέφτομαι | αδύνατο να μείνω μακριά σου | το παραδέχομαι

07. Σκοτεινέ μου έρωτα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Δημήτρης Λάζος | Στίχοι: Δημήτρης Λάζος
Σκοτεινέ μου έρωτά μου ακόμα ζεις | τόσα χρόνια στην καρδιά μου μόνο εσύ κατοικείς | Σκοτεινέ μου έρωτά μου πώς μπορείς | να με θες μα να διστάζεις πιο κοντά μου να βρεθείς | Τι να πω και τι να πεις | δε μπορώ δε μπορείς | μ΄ένα ψέμα να κρυφτώ να κρυφτείς | Τι να πω και τι να πεις | φταίω εγώ φταις κι εσύ | που δεν είμαστε δεν είμαστε μαζί | Σκοτεινέ μου έρωτά μου άλλο μην αργείς | κάνε κάτι μεσ΄τους δρόμους της ζωής μου να βρεθείς | Σκοτεινέ μου έρωτά μου πώς μπορείς | μια αγάπη που αντέχει να μη θέλεις να τη δεις

08. Δεν είμαι σαν τους άλλους Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Βασίλης Δήμας | Στίχοι: Βασίλης Δήμας
Πάψε πια να με συγκρίνεις με τον καθένα, | είναι άδικο να κρίνεις εσύ εμένα | κι αν τον έρωτά μου σβήνεις να ξέρεις ένα | Εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους, | τους δήθεν, τους μεγάλους | που τάχα σ' αγαπάνε | Εγώ δεν είμαι σαν εκείνους | που κάνουνε τους φίλους | και πίσω σου γελάνε | Γιατί εγώ σ' αγαπώ και το φωνάζω | και να ξέρεις δεν αλλάζω | έτσι ήμουν και έτσι θα'μια | Γιατί εγώ σ' αγαπώ σαν τη ζωή μου | και αν δεν είσαι εδώ μαζί μου | σαν μικρό παιδί φοβάμαι | Όσο θέλεις, πόνεσέ με, μη με λυπάσαι | σ' ένα τέλος άφησέ με και μη φοβάσαι | μ' ένα αντίο σκότωσέ με, μα να θυμάσαι | Εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους, | τους δήθεν, τους μεγάλους | που τάχα σ' αγαπάνε | Εγώ δεν είμαι σαν εκείνους | που κάνουνε τους φίλους | και πίσω σου γελάνε | Γιατί εγώ σ' αγαπώ και το φωνάζω | και να ξέρεις δεν αλλάζω | έτσι ήμουν και έτσι θα 'μαι | Γιατί εγώ σ' αγαπώ σαν τη ζωή μου | και αν δεν είσαι εδώ μαζί μου | σαν μικρό παιδί φοβάμαι

09. Δεν έχει μάθει ν' αγαπάει Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Νίκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Νίκος Παπαδόπουλος
Δε μ' ενδιαφέρει πού γυρνάει | αν κάποιον άλλον αγαπάει | δε μ' ενδιαφέρει αν με θυμάται | ή αν με ξέχασε, εκείνη έχασε | Δε μ' ενδιαφέρει πώς περνάει | αν κλαίει τώρα ή αν γελάει | εκείνη διάλεξε το δρόμο της | και μ' άφησε, τώρα μετάνιωσε | Κι αν λέει πως μ' αγαπάει ακόμη | έχει τελειώσει η ιστορία | και δε μου φτάνει μια συγνώμη | για να μ' αλλάξει την πορεία | Κι αν λέει πως νοιάζεται για μένα | όταν πονούσα πού είχε πάει | δεν έχω μάθει να ξεχνάω | δεν έχει μάθει ν' αγαπάει | Τώρα η φωτιά της δε με καίει | δεν ξέρω αν φταίω ή αν φταίει | ξέρω μονάχα απ' τους δυο μας | ποιος δεν άντεξε, αυτή το διάλεξε | Δεν ξέρω αν είμαι δυνατός | ο πόνος ήταν αρκετός | για να πετάξω και τα πράγματα | που μ' άφησε, τώρα μετάνιωσε | Κι αν λέει...

10. Δίνει τα φιλιά Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Βασίλης Ηλιάδης | Στίχοι: Σόφη Παππά
Τώρα του μιλά τώρα τον κοιτάζει | Τώρα τρυφερά δίπλα του πλαγιάζει | Ξέπλεκα μαλλιά μες τα δάχτυλά του | Τώρα ξεψυχά μέσα στα φιλιά του | Δίνει τα φιλιά που της έχω μάθει | Και την αγκαλιά μέσα που έχω κλάψει | Δίνει το κορμί πως να την κρατήσω | Πριν δώσει και καρδιά να τη σταματήσω | Τώρα του μιλά της χαμογελάει | Τώρα σαν βροχή πάνω του κυλάει | όρκους και φιλιά το πρωί θα δύσει | όρκους που ποτέ, ποτέ, ποτέ δε θα κρατήσει

11. Δεν υπάρχεις Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Μη μιλάς δεν έχεις τι να πεις, | μη μιλάς τα σχέδια μου χάλασες. | Προσπαθείς συγγνώμη να μου πεις, | κι είναι πια τα ψέματα σου, θάλασσες. | Δεν υπάρχεις πια για μένα, δεν υπάρχεις. | Είσαι τίποτα, καθόλου, πουθενά. | Κι όταν όλα μέσ' τα χέρια σου θα τά χεις, | πάντα κάτι δυστυχώς, θα σε πονά. | Δεν υπάρχεις, δεν υπάρχεις. | Δεν υπάρχεις πουθενά. | Μην κοιτάς να δικαιολογηθείς, | να κοιτάς τα όνειρα που χάσαμε. | Κι αν νομίζεις πίσω πως θα ρθείς, | σου δηλώνω ότι σε γελάσανε. | Δεν υπάρχεις πια για μένα, δεν υπάρχεις. | Είσαι τίποτα, καθόλου, πουθενά. | Κι όταν όλα μέσ' τα χέρια σου θα τά χεις, | πάντα κάτι δυστυχώς θα σε πονά. | Δεν υπάρχεις, δεν υπάρχεις. | Δεν υπάρχεις πουθενά.

12. Μην με ρωτάτε Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Χριστόφορος Γερμενής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Απόψε νύχτα μην ξημερώσεις | κι εσύ τσιγάρο να χαρείς μη μου τελειώσεις, | μη με προδώσεις... μη με προδώσεις... | Απόψε άστρα μη με κοιτάτε, | που να γυρνάει τώρα πια και που κοιμάται | μη με ρωτάτε... μη με ρωτάτε... | Μη με ρωτάτε να σας πω γιατί πονάω | έτσι μ’ αρέσει και κανέναν δεν ρωτάω | δικός μου είναι ο καημός κι όσο αντέξω | στο κάτω-κάτω ας πεθάνω για μια αγάπη μία κι έξω | Σαν τραίνα άδεια παροπλισμένα, | τα όνειρα μου που σκουριάζουν αραγμένα | χωρίς εσένα... χωρίς εσένα... | Απόψε φίλοι μη μου μιλάτε | κι αν η κακούργα η καρδιά της με θυμάται | μη με ρωτάτε... μη με ρωτάτε... | Μη με ρωτάτε να σας πω γιατί πονάω...

13. Ότι μου 'χεις πει Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Σαν το φιλί σου, δεν αγάπησα κανένα | και σαν τα μάτια σου δεν είδα πουθενά | ψέμματα ήτανε που νόμιζα για πάντα | ότι θα με 'χεις αγκαλιά | Ό,τι μου 'χεις πει, κι ό,τι μου 'χεις δώσει | έχει πια τελειώσει, έχει ξεχαστεί | ό,τι μου 'χεις πει, κι ό,τι μου 'χεις τάξει | έχει πια πετάξει, έχει πια χαθεί | Μη περιμένεις να σου πω εγώ να μείνεις | μη με κοιτάζεις και τι νιώθω μη ρωτάς | δεν έχεις μάθει έτσι απλά μόνο να δίνεις | δεν έχεις μάθει να αγαπάς | Ό,τι μου 'χεις πει, κι ό,τι μου 'χεις δώσει | έχει πια τελειώσει, έχει ξεχαστεί | ό,τι μου 'χεις πει, κι ό,τι μου 'χεις τάξει | έχει πια πετάξει, έχει πια χαθεί

14. Για μένα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Σ' είδα στον ύπνο μου χθες βράδυ | και ήσουνα σαν ζωγραφιά | Αυτές που κάνουν τα παιδιά | και μίλαγες μέσ' στο σκοτάδι | Μου 'πες μου έλειψες και μένα | και ήτανε σαν μαχαιριά | Ρώτησες τάχα τι να έχουν | τα μάτια μου κι είναι υγρά | Δεν κλαίω για σένα και για κανένα | δε θέλω να 'ρθεις | Καλά είμαι εδώ | δεν κλαίω για σένα και για κανένα | Κλαίω για μένα που σ' αγαπώ | Το πρόσωπό σου δε γελάει | Έχεις στο όνειρο χαθεί | Αυτή η αγάπη τυραννάει | και ακόμα αντέχει ακόμα ζει | Αργεί να ξημερώσει η μέρα | και εμείς δεν είμαστε μαζί | Αυτή η αγάπη να θυμάσαι | μόνο στα όνειρα θα ζει

15. Το τσιγγανάκι Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Δήμος Αναστασιάδης | Στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου
Αν δεν σε είχα ερωτευτεί κι αν δεν ήσουνα πληγή | Θα 'ταν όλα ίδια, ίδια με το χθες μα ήρθες και με καις | Μαζί σου έμαθα πολλά κι έζησα πιο δυνατά | Έκανα ταξίδια, γνώρισα γκρεμό δίπλα στον θεό | Ένα τσιγγανάκι είπε πως ο έρωτας με βρήκε στο δικό σου σώμα αγκαλιά | Είπε να προσέχω όμως, θα 'ναι απότομος ο δρόμος και θα μας σκοτώσει ξαφνικά | Αν δεν σε είχα ερωτευτεί θα'χε φύγει η ζωή | Δίχως μιαν αλήθεια , πάθος μου κρυφό πάντα θα'μαι εδώ | Ένα τσιγγανάκι είπε πως ο έρωτας με βρήκε στο δικό σου σώμα αγκαλιά | Είπε να προσέχω όμως θα 'ναι απότομος ο δρόμος και θα μας σκοτώσει ξαφνικά | Ένα τσιγγανάκι είπε πως ο έρωτας με βρήκε στο δικό σου σώμα αγκαλιά | Είπε να προσέχω όμως θα 'ναι απότομος ο δρόμος και θα μας σκοτώσει ξαφνικά

16. Δώσε ένα τέλος Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Στέλιος Μαργωμένος | Στίχοι: Στέλιος Μαργωμένος
Όταν θα μ’ αποχαιρετάς | στα μάτια να μην με κοιτάς | οι σκέψεις γίνονται βραχνάς | θυμός και με σκοτώνει. | Όμως να μην με φοβηθείς | είναι θυμός της προσμονής | στα μάτια μου να μην το δεις | φύγε να τελειώνει. | Δώσε ένα τέλος να αρμόζει | κάνε μια έξοδο μεγάλη | να σε χειροκροτήσουμε όλοι | τα πλήθη μάγεψε και πάλι. | Όταν θα φεύγεις από ’δω | να μην το κάνεις τραγικό | κάν’ το σαν να ’ναι κάτι απλό | κι ας θέλω να πεθάνω. | Φύγε και τίποτα μην πεις | είναι η ώρα της σιωπής | κρύβω τα λόγια της οργής | κι ας ξέρω πως σε χάνω.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης