Δευτέρα, 7 Απριλίου 2014

18 μεγάλες επιτυχίες





















01. Όλα τα σ' αγαπώ Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Ανδρέας Μέξας | Στίχοι: Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Όλα τα σ' αγαπώ | που έχουν ειπωθεί | θέλω να σου τα πω | όμως δεν φτάνει μια ζωή | Όλα τα σ' αγαπώ | που γράφτηκαν παντού | εσένα όταν κοιτώ | περνάνε όλα απ' το νου | Όλα τα σ' αγαπώ | αξίζεις να σ'τα πω | αξίζεις να τα έχεις | από μένα φυλαχτό | Όλα τα σ' αγαπώ | που ακούστηκαν στη γη | αξίζεις και πιστεύω | πως για σένα τα 'χουν πει | Όλα τα σ' αγαπώ | καινούρια και παλιά | στα χείλη μου κρατώ | να μου τα πάρεις με φιλιά | Όλα τα σ' αγαπώ | σε γλώσσες χίλιες δυο | όλα σου τα χρωστώ | γιατί με κάνεις να τα ζω | Όλα τα σ' αγαπώ | αξίζεις να σ'τα πω | αξίζεις να τα έχεις | από μένα φυλαχτό | Όλα τα σ' αγαπώ | που ακούστηκαν στη γη | αξίζεις και πιστεύω | πως για σένα τα 'χουν πει

02. Άκου φίλε Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Χριστόφορος Γερμενής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Άκου φίλε εγώ δεν έκανα ποτέ | τον δικηγόρο του διαβόλου | σε μια πατρίδα που παρανομεί | χωρίς ντροπή καθόλου | αρνούμαι να συμβιβαστώ | με μια ζωή του κώλου. | Άκου φίλε εγώ σ' αυτό το σκηνικό | δεν θέλω πια να συμμετέχω | μια αγάπη μόνο απο τα παλιά | μέσα στην καρδιά μου έχω | που την ματώσανε κι αυτή | και πλέον δεν αντέχω. | Νυχτώνει φίλε και φοβάμαι | που θα μας βγάλει το μετά | τις νύχτες κάνω πως κοιμάμαι | μα έχω τα μάτια μου ανοιχτά. | Νυχτώνει φίλε και φοβάμαι | πως δεν υπάρχει πουθενά | τι κι αν χαράζει νέα μέρα | όλα τα βλέπω σκοτεινά. | Άκου φίλε εγώ για ότι αγαπώ | δεν λογαριάζω την ζωή μου | γίνομαι λιώμα αν χρειαστεί | χαρίζω την ψυχή μου | μα ήρθε τώρα η στιγμή να σπάσω την σιωπή μου | Άκου φίλε εγώ σε αυτό το σκηνικό | δεν θέλω πια να συμμετέχω | μια αγάπη μόνο απο τα παλιά | μέσα στην καρδιά μου έχω | που την ματώσανε κι αυτή και πλέον δεν αντέχω.

03. Για σένανε φοβάμαι Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Νίκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ναταλία Γερμανού
Κάθε γκρεμός έχει την άκρη του | Κάθε αντίο θέλει το δάκρυ του | Για να λυτρωθεί | Κάθε καημός έχει τον πόνο του | Κι ο χωρισμός θέλει το χρόνο του | Για να ξεχαστεί | Και δε φοβάμαι αυτό το άδειο μου το σώμα μου | Που μόλις φύγεις θα κοπεί σε δυο κομμάτια | Δε λογαριάζω το δικό μου το χειμώνα | Για σένανε φοβάμαι | Πώς θα γυρίζεις στ' άδειο σπίτι αργά τη νύχτα | Ποιος θα σου φτιάχνει με φιλιά μια καληνύχτα | Πώς θα ξεχάσεις όλα εκείνα που πονάνε | Για σένανε φοβάμαι | Κάθε σιωπή έχει το λόγο της | Κάθε ματιά κρύβει το φόβο της | Να μην προδοθεί | Κάθε καρδιά βρίσκει το δρόμο της | Σε μια αγκαλιά ή ψάχνει μόνη της | Κάπου να πιαστεί

04. Πάρτα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Βασίλης Δήμας | Στίχοι: Βασίλης Δήμας
Τέλειωσες τώρα πια για μένα, | τέλειωσες τέρμα ως εδώ, | όνειρα πήγανε χαμένα | τέλειωσες μην σε ξαναδώ. | Πάρτα, την ψυχή και το σώμα μου, πάρ' τα. | Μα να ξέρεις πως φέρθηκες σκάρτα | σ' έναν άνδρα που σ' ένοιωσε. | Πάρτα όλα όσα μου χάρισες, πάρτα. | Μα να ξέρεις πως φέρθηκες σκάρτα, | κι η παράσταση τελείωσε. Πάρτα. | Τέλειωσες τώρα τί να λέμε, | τέλειωσες δεν το συζητώ, | άσε με να παραπονιέμαι, | τίποτα πια δεν σου ζητώ. | Πάρ 'τα, την ψυχή και το σώμα μου, πάρ' τα. | Μα να ξέρεις πως φέρθηκες σκάρτα | σ' έναν άνδρα που σ' ένοιωσε. | Πάρτα όλα όσα μου χάρισες, πάρτα. | Μα να ξέρεις πως φέρθηκες σκάρτα, | κι η παράσταση τελείωσε. Πάρτα.

05. Πάρ' το δρόμο Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: K. Harry | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Δεν θα ρίξω κι άλλο κλάμα | να γελάς εσύ κρυφά, | δε θα πω "χαράς το πράγμα" | που μου κλέβεις τη χαρά | Δε θα σε δικαιολογήσω | στην καρδιά δεν θα κρυφτώ, | και το δρόμο θα σου δείξω | που δε θα 'χει γυρισμό | Κι αφού βάλω σε μια τάξη τ' ασυμμάζευτα | θα σου πω αν είσ' εντάξει τώρα μάζευ' τα, | κι αν κρατάς το χαρακτήρα τον αλύγιστο | παρ' το δρόμο που σου πρέπει τον αγύριστο | Δεν θ' αντέξω να το ξέρεις | τη συγγνώμη σου ξανά, | έπαψε να με ενδιαφέρει | η καρδιά σου αν πονά | Μες στο δάκρυ δεν θα κρύψω | ενοχές κι εγωισμό | και το δρόμο θα σου δείξω | που δε θα 'χει γυρισμό | Κι αφού βάνω σε μια τάξη τ' ασυμμάζευτα | θα σου πω αν είσ' εντάξει τώρα μάζευ' τα, | κι αν κρατάς το χαρακτήρα τον αλύγιστο | παρ' το δρόμο που σου πρέπει τον αγύριστο

06. Δεν είμαι σαν τους άλλους Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Βασίλης Δήμας | Στίχοι: Βασίλης Δήμας
Πάψε πια να με συγκρίνεις με τον καθένα, | είναι άδικο να κρίνεις εσύ εμένα | κι αν τον έρωτά μου σβήνεις να ξέρεις ένα | Εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους, | τους δήθεν, τους μεγάλους | που τάχα σ' αγαπάνε | Εγώ δεν είμαι σαν εκείνους | που κάνουνε τους φίλους | και πίσω σου γελάνε | Γιατί εγώ σ' αγαπώ και το φωνάζω | και να ξέρεις δεν αλλάζω | έτσι ήμουν και έτσι θα'μια | Γιατί εγώ σ' αγαπώ σαν τη ζωή μου | και αν δεν είσαι εδώ μαζί μου | σαν μικρό παιδί φοβάμαι | Όσο θέλεις, πόνεσέ με, μη με λυπάσαι | σ' ένα τέλος άφησέ με και μη φοβάσαι | μ' ένα αντίο σκότωσέ με, μα να θυμάσαι | Εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους, | τους δήθεν, τους μεγάλους | που τάχα σ' αγαπάνε | Εγώ δεν είμαι σαν εκείνους | που κάνουνε τους φίλους | και πίσω σου γελάνε | Γιατί εγώ σ' αγαπώ και το φωνάζω | και να ξέρεις δεν αλλάζω | έτσι ήμουν και έτσι θα 'μαι | Γιατί εγώ σ' αγαπώ σαν τη ζωή μου | και αν δεν είσαι εδώ μαζί μου | σαν μικρό παιδί φοβάμαι

07. Δεν έχει μάθει ν' αγαπάει Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Νίκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Νίκος Παπαδόπουλος
Δε μ' ενδιαφέρει πού γυρνάει | αν κάποιον άλλον αγαπάει | δε μ' ενδιαφέρει αν με θυμάται | ή αν με ξέχασε, εκείνη έχασε | Δε μ' ενδιαφέρει πώς περνάει | αν κλαίει τώρα ή αν γελάει | εκείνη διάλεξε το δρόμο της | και μ' άφησε, τώρα μετάνιωσε | Κι αν λέει πως μ' αγαπάει ακόμη | έχει τελειώσει η ιστορία | και δε μου φτάνει μια συγνώμη | για να μ' αλλάξει την πορεία | Κι αν λέει πως νοιάζεται για μένα | όταν πονούσα πού είχε πάει | δεν έχω μάθει να ξεχνάω | δεν έχει μάθει ν' αγαπάει | Τώρα η φωτιά της δε με καίει | δεν ξέρω αν φταίω ή αν φταίει | ξέρω μονάχα απ' τους δυο μας | ποιος δεν άντεξε, αυτή το διάλεξε | Δεν ξέρω αν είμαι δυνατός | ο πόνος ήταν αρκετός | για να πετάξω και τα πράγματα | που μ' άφησε, τώρα μετάνιωσε | Κι αν λέει...

08. Διεφθαρμένη συνουσία Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Βασίλης Δήμας | Στίχοι: Βασίλης Δήμας
Άνθρωποι και όντα υστερόβουλα | όλα στο συμφέρον τους υπόδουλα, | όλοι στηλιτεύουν και εκθειάζουνε | εύσημα στο τίποτα μοιράζουνε. | Ποιό κατεστημένο φέρνει όνειρα | πείτε μου εσείς μυαλά παμπόνηρα, | πάλι ένα ψεύτικο παράσημο | έκανε διάσημο τον άσημο | Σ' ένα χαζοκούτι τόσα χρόνια, | έχω κουραστεί να βλέπω ψώνια. | Πήραν οι ασήμαντοι αξία | τίποτα δεν έχει σημασία, | τώρα πλέον ζούμε στην ουσία | μια διεφθαρμένη συνουσία. | Όλα μες στο ήθος τους ανήθικα | όσα μου χαρίσανε τ' αρνήθηκα, | ψίχουλα αλήθειας μου πετάξανε | να 'ξερα σε ποιον Θεό με τάξανε. | Πόρνη το κορίτσι που αγάπησα | τ' όνειρο της μάνας μου δεν κράτησα, | άνανδρους και ψεύτες μου πλασάρουνε | όμως τα ... θα πάρουνε | Τώρα οι πιο μεγάλοι υποκριτές, | γίνανε προφήτες και κριτές. | Πήραν οι ασήμαντοι αξία | τίποτα δεν έχει σημασία, | τώρα πλέον ζούμε στην ουσία | μια διεφθαρμένη συνουσία. | Πήραν οι ασήμαντοι αξία | τίποτα δεν έχει σημασία, | τώρα πλέον ζούμε στην ουσία | μια διεφθαρμένη συνουσία.

09. Δίνει τα φιλιά Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Βασίλης Ηλιάδης | Στίχοι: Σόφη Παππά
Τώρα του μιλά τώρα τον κοιτάζει | Τώρα τρυφερά δίπλα του πλαγιάζει | Ξέπλεκα μαλλιά μες τα δάχτυλά του | Τώρα ξεψυχά μέσα στα φιλιά του | Δίνει τα φιλιά που της έχω μάθει | Και την αγκαλιά μέσα που έχω κλάψει | Δίνει το κορμί πως να την κρατήσω | Πριν δώσει και καρδιά να τη σταματήσω | Τώρα του μιλά της χαμογελάει | Τώρα σαν βροχή πάνω του κυλάει | όρκους και φιλιά το πρωί θα δύσει | όρκους που ποτέ, ποτέ, ποτέ δε θα κρατήσει

10. Αγάλματα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Νίκος Βαξεβανέλης
Αυτή την άγια ώρα | Που τα χείλη μας σμίγουν | Και φυλακίζουν χιλιάδες σ' αγαπώ | Αυτή την άγια ώρα | Δε χρειάζονται λόγια | Μιλάει η αγάπη μας | Και για τους δυο | Αγάλματα, να γινόμασταν αγάλματα | Αυτή την άγια ώρα | Τούτη τη στιγμή | Να πέθαινα μες στα χέρια σου αγάπη μου | Να πέθαινες μες στα χέρια μου κι εσύ | Να 'ταν μαχαίρι το φιλί | Αυτή την άγια ώρα | Που τα χέρια μας καίνε | Είναι ο πόθος μαρτύριο γλυκό | Αυτή την άγια ώρα | Να σταμάταγε ο χρόνος | Πάνω στη λέξη σ' αγαπώ | Αγάλματα, να γινόμασταν αγάλματα | Αυτή την άγια ώρα | Τούτη τη στιγμή | Να πέθαινα μες στα χέρια σου αγάπη μου | Να πέθαινες μες στα χέρια μου κι εσύ | Να 'ταν μαχαίρι το φιλί

11. Γενέθλια Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Στέλιος Μπικάκης | Στίχοι: Στέλιος Μπικάκης
Στα μονοπάτια του καημού | στη γέφυρα του στεναγμού | μ' έκαν' η μάνα μου | Μια φθινοπωρινή βραδιά, | ζωή την κρύα σου καρδιά | είδαν τα μάτια μου | Με κουδουνίστρες πλαστικές | όμορφες και χρωματιστές | με νανουρίζανε | Και τα ματάκια τα μικρά | είδαν του κόσμου τ' αγαθά | και συμφωνήσανε | Ήταν το γάλα μου πικρό | και το νεράκι μου γλυφό | που με μεγάλωνε | Κι απέναντι στη κούνια μου, | η μοίρα η κακούργα μου | και με καμάρωνε | Ήταν το κλάμα μου μουντό | σαν κάτι να 'θελα να πω, | μα δε με νιώσανε | Μια λυπημένη αναπνοή | για την πουτάνα τη ζωή | που μου χρεώσανε | Έτσι ξεκίνησα λοιπόν, έτσι ξεκίνησα, | δε με ρωτήσανε ζωή, μα σε συνήθισα | Σαν πληγωμένο αετόπουλο στο χώμα, | ψάχνω τη δύναμη να κρατηθώ ακόμα | Έτσι ξεκίνησα λοιπόν, έτσι ξεκίνησα, | άλλα μου δείξανε και άλλα εγώ αντίκρισα | Θεέ μου κι ας ήξερα ποια μέρα θα πεθάνω | και του θανάτου μου γενέθλια να κάνω | Πάνω σε λάσπες και καρφιά | στ' άδικου κόσμου τη φωτιά πρωτοπερπάτησα | Ισορροπία σταθερή | για να προλάβω τη ζωή, | όμως την πάτησα | Μόνο το "άλφα" και το "χι" | στη σχολική μου εποχή | πρωτοσυλλάβισα | Γι αυτό το "αχ" και το "γιατί" | όπου βρεθώ μ' ακολουθεί | κι ας τριαντάρισα | Έτσι περνούσε ο καιρός | και γω στο δρόμο μου σκυφτός | έκανα όνειρα | Έτυχε να 'μαι απ' αυτούς | που κολυμπάνε στους αφρούς | και στα λασπόνερα | Στάζει το αίμα της ψυχής, | σαν τις σταγόνες της βροχής | όμως ποιος νοιάζεται | Και την αόρατη πληγή | που μέσα μου αιμορραγεί | ποιος την μοιράζεται | Έτσι ξεκίνησα λοιπόν...

12. Το τσιγγανάκι Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Δήμος Αναστασιάδης | Στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου
Αν δεν σε είχα ερωτευτεί κι αν δεν ήσουνα πληγή | Θα 'ταν όλα ίδια, ίδια με το χθες μα ήρθες και με καις | Μαζί σου έμαθα πολλά κι έζησα πιο δυνατά | Έκανα ταξίδια, γνώρισα γκρεμό δίπλα στον θεό | Ένα τσιγγανάκι είπε πως ο έρωτας με βρήκε στο δικό σου σώμα αγκαλιά | Είπε να προσέχω όμως, θα 'ναι απότομος ο δρόμος και θα μας σκοτώσει ξαφνικά | Αν δεν σε είχα ερωτευτεί θα'χε φύγει η ζωή | Δίχως μιαν αλήθεια , πάθος μου κρυφό πάντα θα'μαι εδώ | Ένα τσιγγανάκι είπε πως ο έρωτας με βρήκε στο δικό σου σώμα αγκαλιά | Είπε να προσέχω όμως θα 'ναι απότομος ο δρόμος και θα μας σκοτώσει ξαφνικά | Ένα τσιγγανάκι είπε πως ο έρωτας με βρήκε στο δικό σου σώμα αγκαλιά | Είπε να προσέχω όμως θα 'ναι απότομος ο δρόμος και θα μας σκοτώσει ξαφνικά

13. Ότι μου 'χεις πει Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Σαν το φιλί σου, δεν αγάπησα κανένα | και σαν τα μάτια σου δεν είδα πουθενά | ψέμματα ήτανε που νόμιζα για πάντα | ότι θα με 'χεις αγκαλιά | Ό,τι μου 'χεις πει, κι ό,τι μου 'χεις δώσει | έχει πια τελειώσει, έχει ξεχαστεί | ό,τι μου 'χεις πει, κι ό,τι μου 'χεις τάξει | έχει πια πετάξει, έχει πια χαθεί | Μη περιμένεις να σου πω εγώ να μείνεις | μη με κοιτάζεις και τι νιώθω μη ρωτάς | δεν έχεις μάθει έτσι απλά μόνο να δίνεις | δεν έχεις μάθει να αγαπάς | Ό,τι μου 'χεις πει, κι ό,τι μου 'χεις δώσει | έχει πια τελειώσει, έχει ξεχαστεί | ό,τι μου 'χεις πει, κι ό,τι μου 'χεις τάξει | έχει πια πετάξει, έχει πια χαθεί

14. Όπως Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιώργος Μουκίδης | Στίχοι: Γιώργος Μουκίδης
Αρχίσανε να πέφτουν γράμματα | κι ο κόσμος έχει σηκωθεί | Κοίτα με πες μου το κατάματα | πως η αγάπη μας δε ζει | Όπως φυσάει έξω ο βοριάς | έτσι κι εσύ που πια δε μ' αγαπάς | με κομματιάζεις και με τυραννάς | σαν φύλλο μες στο δρόμο με πετάς | Έφυγε άραγε ξεχάστηκε | ή μένει σ' άλλη γειτονιά | Μην κάνεις πίσω δεν χρειάζεται | Τώρα για μένα είναι αργά | Έφυγε άραγε ξεχάστηκε | ή μένει σ' άλλη γειτονιά | Μην κάνεις πίσω δεν χρειάζεται | Τώρα για μένα είναι αργά | Όπως φυσάει έξω ο βοριάς | έτσι κι εσύ που πια δε μ' αγαπάς | με κομματιάζεις με τυραννάς | σαν φύλλο μες στο δρόμο με πετάς

15. Σκοτεινέ μου έρωτα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Δημήτρης Λάζος | Στίχοι: Δημήτρης Λάζος
Σκοτεινέ μου έρωτά μου ακόμα ζεις | τόσα χρόνια στην καρδιά μου μόνο εσύ κατοικείς | Σκοτεινέ μου έρωτά μου πώς μπορείς | να με θες μα να διστάζεις πιο κοντά μου να βρεθείς | Τι να πω και τι να πεις | δε μπορώ δε μπορείς | μ΄ένα ψέμα να κρυφτώ να κρυφτείς | Τι να πω και τι να πεις | φταίω εγώ φταις κι εσύ | που δεν είμαστε δεν είμαστε μαζί | Σκοτεινέ μου έρωτά μου άλλο μην αργείς | κάνε κάτι μεσ΄τους δρόμους της ζωής μου να βρεθείς | Σκοτεινέ μου έρωτά μου πώς μπορείς | μια αγάπη που αντέχει να μη θέλεις να τη δεις

16. Ταξίδεψέ με Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Δημήτρης Κορδατζής | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Ταξίδεψέ με σ' ένα ταξίδι | χωρίς πυξίδα για οπουδήποτε | μαζί σου να 'μαι και δε φοβάμαι | σου λέω τίποτε | Άλλοι κοιτούν τον ουρανό και χάνονται | εγώ δεν έμαθα ποτέ να δραπετεύω | άλλοι κοιτούν τον ουρανό και χάνονται | εγώ κοιτώ τα μάτια σου και ταξιδεύω | Ταξίδεψέ με σ' ένα ταξίδι | που κάνουν λίγοι μακρύ κι απρόσμενο | κι αυτό το βράδυ και το άλλο βράδυ | και το επόμενο

17. Το σύστημα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Βασίλης Δήμας | Στίχοι: Βασίλης Δήμας
Δεν πάει πιο κάτω πιάσαμε πάτο | που 'σαι ρε Στέλιο που 'σαι ρε Στράτο | γέμισ' ο τόπος τραγουδιστάκια | που 'χουν για προίκα ίδια στιχάκια | Τώρα να δούμε πώς θα σωθούμε | βλέπουμε μόνο και δεν ακούμε | βγάζουν παιδάκια δίχως ταλέντα | ίδια εικόνα ίδια πατέντα | Κι αυτούς τους ψεύτικους καιρούς | το σύστημά μου φταίει | που κάνει πρώτους πάλι αυτούς | που ήταν τελευταίοι | Και σαν ευαίσθητο παιδί | παράπονο με πιάνει | που γίναν τόσοι οι κίναιδοι | τα λαμόγια κι οι ρουφιάνοι | Και να θυμάσαι σύστημα | αστεία δε σηκώνω | σε κάθε σου ολίσθημα | εγώ θα σου τα χώνω | Έλα αδελφέ μου βρες το σουξέ μου | αφεντικό μου παραγωγέ μου | έχουνε γνώμη άσχετοι γλύφτες | κι έτσι περνάμε δύσκολες νύχτες | Ψεύτες κιφίνες κάντε κομπίνες | βγάλτε τραγούδια για λίγους μήνες | δε τη γουστάρω τη μουσική σας | ούτε το στίχο της εποχής σας | Κι αυτούς τους ψεύτικους καιρούς | το σύστημά μου φταίει | που κάνει πρώτους πάλι αυτούς | που ήταν τελευταίοι | Και σαν ευαίσθητο παιδί | παράπονο με πιάνει | που γίναν τόσοι οι κίναιδοι | τα λαμόγια κι οι ρουφιάνοι | Και να θυμάσαι σύστημα | αστεία δε σηκώνω | σε κάθε σου ολίσθημα | εγώ θα σου τα χώνω | Και να θυμάσαι σύστημα | αστεία δε σηκώνω | σε κάθε σου ολίσθημα | εγώ θα σου τα χώνω

18. Αδελφέ μου Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Βασίλης Δήμας | Στίχοι: Βασίλης Δήμας
Αδελφέ μου, δεν σε ξέχασα ποτέ μου, | αδελφέ μου, πες του φίλου σου του ανέμου να φυσήξει | και σα φύλλο στον αέρα να σε ρίξει | Αδελφέ μου, πες στον κλέφτη το Θεό πως μου'χεις λέιψει | κι ώρες, ώρες η χαρά μού φέρνει θλίψη | Φιλαράκι μου,καλέ μου, αδελφέ μου  | Να σε σώσω δεν κατάφερα, η αρρώστια σ' είχε σβήσει | και στον νου μου πάλι τα 'φερα, όλα αυτά που είχαμε ζήσει | Νύκτες όμορφες και έναστρες, με χιλιάδες κόσμο γύρω, | όμως σ' έχασα αδελφάκι μου και δεν έχω που να γείρω | Αδελφέ μου | Αδελφέ μου, τι μπορώ να κάνω τώρα πια για σένα | Μόνο λόγια να σου πω τραγουδισμένα | στων αγγέλων τον ουράνιο σκοπό | Αδελφέ μου, μια συγγνώμη τη χρωστάω στην ψυχή σου, | ήμουν άδικος κάποιες φορές μαζί σου, | μα δεν πρόλαβα ποτέ μου να στο πω | Να σε σώσω δεν κατάφερα,η αρρώστια σ' είχε σβήσει | και στον νου μου πάλι τα 'φερα, όλα αυτά που είχαμε ζήσει | Νύκτες όμορφες και έναστρες, με χιλιάδες κόσμο γύρω, | όμως, σ' έχασα, αδελφάκι μου και δεν έχω που να γείρω | Αδελφέ μου, | τη στιγμή αυτή με δάκρυα και πόνο, | το τραγούδι μου αυτό στ' αφιερώνω

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης