Σάββατο, 1 Μαρτίου 2014

Ο άγνωστος Θεός





















01. Ο άγνωστος Θεός Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Στο καπηλειό του "Άγνωστου Θεού" | πηγαίναμε παρέα τα βραδάκια | ν’ ακούσουμε τραγούδια του λαού, | να πάνε κάτω πίκρες και φαρμάκια. | Τώρα γκρεμίσανε τον "Άγνωστο Θεό", | και τα φιλιά μας πού θα πιεις και πού θα πιω; | Τώρα χωρίσανε σκληρά κι εμάς τους δυο | και γίναν ό-, και γίναν όλα ρημαδιό. | Το καπηλειό του "Άγνωστου Θεού" | όπως κι εσύ ανάμνηση έχει γίνει. | Και πού να βρω κρασάκι του λαού, | που κάθε πίκρα μόνο αυτό τη σβήνει; | Τώρα γκρεμίσανε τον "Άγνωστο Θεό", | και τα φιλιά μας πού θα πιεις και πού θα πιω; | Τώρα χωρίσανε σκληρά κι εμάς τους δυο | και γίναν ό-, και γίναν όλα ρημαδιό.

02. Η ταυτότητά μου Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Επώνυμό μου ο πόνος ο κρυφός, | πατέρας μου και μάνα ο στεναγμός, | διεύθυνση τα πάρκα κι οι πλατείες, | επάγγελμά μου οι παρανομίες. | Τι θέλεις, μάτια μου, από τα μάτια μου, | απ’ τα συντρίμμια μου κι απ’ τα κομμάτια μου; | Διεύθυνση τα πάρκα κι οι πλατείες, | επάγγελμά μου οι παρανομίες. | Πατρίδα μου τα πέρατα της γης | και σπίτι μου τ’ αστέρια της αυγής. | Αισθήματα υπάρχουν προδομένα, | σ’ αγάπησα, μα φύγε από μένα. | Τι θέλεις, μάτια μου, από τα μάτια μου, | απ’ τα συντρίμμια μου κι απ’ τα κομμάτια μου; | Αισθήματα υπάρχουν προδομένα, | σ’ αγάπησα, μα φύγε από μένα.

03. Μη με ρωτάς αν σ' αγαπώ Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Θοδωρής Γραμμένος
Μη με ρωτάς αν σ’ αγαπώ, | δεν έχω λόγια να σου πω, | δεν έχω λόγια. | Μιλούν τα μάτια κι η καρδιά, | το λόγο έχουν τα φιλιά, | δεν έχω λόγια. | Κι έχω τα λόγια μου χαμένα, | απόψε νιώθω σαν παιδί. | Μη με ρωτάς τ’ είσαι για μένα, | ρώτα τη νύχτα να σου πει. | Μη με ρωτάς αν σ’ αγαπώ, | δεν έχω λόγια να σου πω, | τα χείλη δως μου. | Και η αγάπη μας αυτή | μες στο βιβλίο θα γραφτεί | αυτού του κόσμου. | Έχω τα λόγια μου χαμένα, | απόψε νιώθω σαν παιδί. | Μη με ρωτάς τ’ είσαι για μένα, | ρώτα τη νύχτα να σου πει. | Μη με ρωτάς αν σ’ αγαπώ, | δεν έχω λόγια να σου πω, | δεν έχω λόγια. | Μιλούν τα μάτια κι η καρδιά, | το λόγο έχουν τα φιλιά, | δεν έχω λόγια.

04. Άλλαξε το πλάνο Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Δεν μπορώ κοντά μου να σε φέρω | κάτι μας χωρίζει που δεν ξέρω, | κάτι την αγάπη μας πληγώνει, | είμαστε μαζί και ζούμε μόνοι. | Άλλαξε το πλάνο της ζωής μας, | τώρα ζούμε πια μ' αδιαφορία, | το ρομάντζο μας το ερωτικό | έγινε θλιμμένη ιστορία, | το ρομάντζο μας το ερωτικό | έγινε θλιμμένη ιστορία. | Κάπου ένα αόρατο μαχαίρι | έκοψε το νήμα που μας δένει, | τώρα η αγάπη μας τελειώνει, | είμαστε μαζί και ζούμε | Άλλαξε το πλάνο της ζωής μας, | τώρα ζούμε πια μ' αδιαφορία, | το ρομάντζο μας το ερωτικό | έγινε θλιμμένη ιστορία, | το ρομάντζο μας το ερωτικό | έγινε θλιμμένη ιστορία.

05. Αγάπη με μπαλώματα Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Όταν βρεθείς στα δύσκολα θυμάσαι το Μιχάλη, | μου ‘ρχεσαι δίχως δίφραγκο και στο κακό σου χάλι, | μου ‘ρχεσαι δίχως δίφραγκο και στο κακό σου χάλι, | όταν βρεθείς στα δύσκολα θυμάσαι το Μιχάλη. | Αγάπη με μπαλώματα δε γίνεται, κυρά μου, | δέκα σε ξένα στρώματα και μια στην αγκαλιά μου, | δέκα σε ξένα στρώματα και μια στην αγκαλιά μου, | αγάπη με μπαλώματα δε γίνεται, κυρά μου. | Όταν βρεθείς στα δύσκολα την πόρτα μου θυμάσαι, | σαν να μην τρέχει τίποτα ξαπλώνεις και κοιμάσαι, | σαν να μην τρέχει τίποτα ξαπλώνεις και κοιμάσαι, | όταν βρεθείς στα δύσκολα την πόρτα μου θυμάσαι. | Αγάπη με μπαλώματα δε γίνεται, κυρά μου, | δέκα σε ξένα στρώματα και μια στην αγκαλιά μου, | δέκα σε ξένα στρώματα και μια στην αγκαλιά μου, | αγάπη με μπαλώματα δε γίνεται, κυρά μου.

06. Φοβάμαι Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Θοδωρής Γραμμένος
Την αγωνία και το δράμα μου δεν ξέρετε. | Δεν αγαπήσατε, γι’ αυτό δεν υποφέρετε. | Δε σας αγγίξανε ποτέ τα δυο του χείλια, | γι’ αυτό δεν ξέρετε τον πόνο και τη ζήλεια. | Φοβάμαι μην τον χάσω, φοβάμαι. | Τις νύχτες ξαγρυπνώ, δεν κοιμάμαι. | Φοβάμαι μη χαθεί, μη μου φύγει. | Η ζήλεια είναι θηλιά και με πνίγει. | Τον αγαπάω πιο πολύ κι από τα μάτια μου | και αν τον χάσω θα σας φέρουν τα κομμάτια μου. | Είν’ η θρησκεία κι ο Θεός που προσκυνάω, | τον αγαπάω σαν τρελή, τον αγαπάω. | Φοβάμαι μην τον χάσω, φοβάμαι. | Τις νύχτες ξαγρυπνώ, δεν κοιμάμαι. | Φοβάμαι μη χαθεί, μη μου φύγει. | Η ζήλεια είναι θηλιά και με πνίγει.

07. Είσαι η πρώτη εκλεκτή Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Μπιθικώτσης Γρηγόρης | Στίχοι: Βίρβος Κώστας
Δεν είσ' η πρώτη, η πρώτη δεν είσαι | που τα χείλη μου έχω χαρίσει, | μα σίγουρα είσαι η πρώτη | στη ζωή μου που έχω αγαπήσει, | μα σίγουρα είσαι η πρώτη | στη ζωή μου που έχω αγαπήσει. | Είσαι η πρώτη εκλεκτή, | πήγα και μ' άλλες, ναι, δεν τ' αρνιέμαι, | είσαι η πρώτη εκλεκτή | κι όσο σ' αγάπησα, αγάπησέ με. | Οι άλλες πέρασαν, πέρασαν και πάνε, | συντροφιά ήταν στη μοναξιά μου, | δεν μέτρησαν, ούτε μετράνε, | είσαι μόνο εσύ στην καρδιά μου, | δεν μέτρησαν, ούτε μετράνε, | είσαι μόνο εσύ στην καρδιά μου. | Είσαι η πρώτη εκλεκτή, | πήγα και μ' άλλες, ναι, δεν τ' αρνιέμαι, | είσαι η πρώτη εκλεκτή | κι όσο σ' αγάπησα, αγάπησέ με. | Κι όσο σ' αγάπησα, αγάπησέ με.

08. Το πουκαμισάκι Τραγούδι: Άντρη Κωνσταντίνου
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Το πουκαμισάκι σου εγώ σου το λευκαίνω, | μα εσύ, αγόρι μου, το φέρνεις λερωμένο. | Πού γυρίζεις, πού κοιμάσαι, | πες μου, δε θα σε μαλώσω, | εγώ πάλι θα σ' το πλύνω | πάλι θα σ' το σιδερώσω. | Το πουκαμισάκι σου εγώ σου το λευκαίνω | μα εσύ, αγόρι μου, το φέρνεις λερωμένο. | Το πουκαμισάκι σου εγώ σου το 'χω ράψει, | όμως, την καρδούλα μου την έκανες να κλάψει. | Πού γυρίζεις, πού κοιμάσαι, | πες μου, δε θα σε μαλώσω, | εγώ πάλι θα σ' το πλύνω | πάλι θα σ' το σιδερώσω. | Το πουκαμισάκι σου εγώ σου το λευκαίνω, | μα εσύ, αγόρι μου, το φέρνεις λερωμένο. | Πού γυρίζεις, πού κοιμάσαι, | πες μου, δε θα σε μαλώσω, | εγώ πάλι θα σ' το πλύνω | πάλι θα σ' το σιδερώσω. | Το πουκαμισάκι σου εγώ σου το λευκαίνω, | μα εσύ, αγόρι μου, το φέρνεις λερωμένο, | το πουκαμισάκι σου εγώ σου το λευκαίνω.

09. Θυμάμαι κάτι Κυριακές Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Θυμάμαι κάτι Κυριακές σαν να 'ταν χθες | που 'χα στα χέρια μου του κόσμου τις χαρές, | που σ' αγαπούσα και σου έλεγα "Μην κλαις", | θυμάμαι κάτι Κυριακές σαν να 'ταν χθες. | Όμως, αυτή η Κυριακή, | στο νου μου ανοιχτή πληγή, | όρκοι, φιλιά και υποσχέσεις, | κι εγώ που έχω προδοθεί | από μια παγερή σιωπή, | ακόμα τρέμω μην πονέσεις, | κι εγώ που έχω προδοθεί | από μια παγερή σιωπή, | ακόμα τρέμω μην πονέσεις. | Θυμάμαι κάτι Κυριακές σαν να 'ταν χθες | που 'ξερες λόγια τρυφερά, μόνο, να λες, | που σε φιλούσα και σου έλεγα "Μην κλαις", | θυμάμαι κάτι Κυριακές σαν να 'ταν χθες. | Όμως, αυτή η Κυριακή, | στο νου μου ανοιχτή πληγή, | όρκοι, φιλιά και υποσχέσεις, | κι εγώ που έχω προδοθεί | από μια παγερή σιωπή, | ακόμα τρέμω μην πονέσεις, | κι εγώ που έχω προδοθεί | από μια παγερή σιωπή, | ακόμα τρέμω μην πονέσεις.

10. Μεσάνυχτα λεν τα ρολόγια Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Μεσάνυχτα λεν τα ρολόγια, | αντάμωσαν οι λεπτοδείκτες, | κι εσύ με τα κάλπικα λόγια | είπες θα `ρθεις κι ακόμα δεν ήρθες, | κι εσύ με τα κάλπικα λόγια | είπες θα `ρθεις κι ακόμα δεν ήρθες. | Ωχ, Μαρία μου, Μαρία, | δεν σε λέγαν Ευτυχία, | κι έχω χάσει την ταχεία | για την αγάπη και τη ζωή.  | Η νύχτα με βρήκε ρημάδι, | μονάχο και ξενυχτισμένο, | μα όταν θα έρθει το βράδυ | εγώ πάλι θα σε περιμένω, | μα όταν θα έρθει το βράδυ | εγώ πάλι θα σε περιμένω. | Αχ, Μαρία μου, Μαρία, | δεν σε λέγαν Ευτυχία, | κι έχω χάσει την ταχεία | για την αγάπη και τη ζωή.

11. Ιπτάμενο χαλί Τραγούδι: Άντρη Κωνσταντίνου
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Έχω ένα χαλί, ιπτάμενο χαλί, | κάποιος μου το χάρισε στη Μέση Ανατολή, | κάποιος μου το χάρισε στη Μέση Ανατολή, | κι έχω ονειρευτεί μαζί σου να πετάξω, | ίσως, στους αιθέρες, ναι, τη γνώμη σου ν' αλλάξω, | έχω ένα χαλί, ιπτάμενο χαλί, | κάποιος μου το χάρισε στη Μέση Ανατολή, | κάποιος μου το χάρισε στη Μέση Ανατολή. | Θα σε πάω βόλρα στο νησί Μπαλί, | με το μαγικό μου, το ιπτάμενο χαλί, | με το μαγικό μου, το ιπτάμενο χαλί, | κι όταν αγκαλιάσω το ζεστό κορμί σου | ίσως, στους αιθέρες, ναι, να κλέψω το φιλί σου, | έχω ένα χαλί, ιπτάμενο χαλί, | κάποιος μου το χάρισε στη Μέση Ανατολή, | κάποιος μου το χάρισε στη Μέση Ανατολή. | Θα προσγειωθούμε στο Λυκαβηττό | κι ίσως συνεχίσουμε για τον Ειρηνικό, | ίσως συνεχίσουμε για τον Ειρηνικό, | τσάι άμα θέλεις, πίνουμε στην Κίνα | και το βράδυ θα 'μαστε πάλι στην Αθήνα, | έχω ένα χαλί, ιπτάμενο χαλί, | κάποιος μου το χάρισε στη Μέση Ανατολή, | κάποιος μου το χάρισε στη Μέση Ανατολή, | έχω ένα χαλί, ιπτάμενο χαλί, | κάποιος μου το χάρισε στη Μέση Ανατολή.

12. Είσαι γυναίκα με περιεχόμενο Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Σαν το βιβλίο σε ξεφυλλίζω, σε μελετάω | φύλλο με φύλλο σ' ανακαλύπτω και σ' αγαπάω, | φύλλο με φύλλο σ' ανακαλύπτω και σ' αγαπάω, | σαν το βιβλίο σε ξεφυλλίζω, σε μελετάω. | Είσαι γυναίκα με περιεχόμενο, | δεσμό δε θέλω, άλλο, επόμενο. | Έχεις για τίτλο, με κεφαλαία, την καλωσύνη, | ο εαυτός σου ποτέ δεν παίρνει, μονάχα δίνει, | ο εαυτός σου ποτέ δεν παίρνει, μονάχα δίνει, | έχεις για τίτλο, με κεφαλαία, την καλωσύνη. | Είσαι γυναίκα με περιεχόμενο, | δεσμό δε θέλω, άλλο, επόμενο.

13. Το παίζω ρίσκο Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Το παίζω ρίσκο, το παίζω ρίσκο, | το παίζω ρίσκο, το ρισκάρω και τη βρίσκω, | το παίζω ρίσκο, το ρισκάρω και τη βρίσκω. | Τα λεφτά μου τα ρισκάρω | στα λαχεία, στο Προ-Πο | για να πάρω το κορίτσι π' αγαπώ.  | Το παίζω ρίσκο, | το παίζω ρίσκο, το ρισκάρω και τη βρίσκω. | Το παίζω ρίσκο, το παίζω ρίσκο, | το παίζω ρίσκο, το ρισκάρω και τη βρίσκω, | το παίζω ρίσκο, το ρισκάρω και τη βρίσκω. | Έτσι, σκόρπια, κάπου-κάπου | ρίχνω και καμμιά ζαριά, | κι όλο ντόρτια κι άσσους φέρνω, βρε παιδιά. | Το παίζω ρίσκο, | το παίζω ρίσκο, το ρισκάρω και τη βρίσκω. | Το παίζω ρίσκο, το παίζω ρίσκο, | το παίζω ρίσκο, το ρισκάρω και τη βρίσκω, | το παίζω ρίσκο, το ρισκάρω και τη βρίσκω. | Κι αν θα πιάσω την καλή | τότε, ναι, μα τον Χριστό | δεν θα είμαι πια ταπί, θα 'μαι ματσό. | Το παίζω ρίσκο, | το παίζω ρίσκο, το ρισκάρω και τη βρίσκω, | το παίζω ρίσκο, το ρισκάρω και τη βρίσκω.

14. Κρυφάκουσα Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Κρυφάκουσα να συζητούν | αγκαλιαστά δυο πόνοι, | δυο νέοι ογδοντάχρονοι | σ’ ένα τραπέζι μόνοι. | Δεν τελειώνουν οι γυναίκες, | η ζωή τελειώνει, | και οι άντρες όπως ήρθαν | ξαναφεύγουν μόνοι, | και οι άντρες όπως ήρθαν | ξαναφεύγουν μόνοι. | Κρυφάκουσα, κρυφάκουσα, | όπως σ’ το λέω τ’ άκουσα. | Κρυφάκουσα να συζητούν | μονάχοι σε μιαν άκρη, | δυο πίκρες και δυο βάσανα | να κλαιν με μαύρο δάκρυ. | Δεν τελειώνουν οι γυναίκες, | η ζωή τελειώνει, | και οι άντρες όπως ήρθαν | ξαναφεύγουν μόνοι, | και οι άντρες όπως ήρθαν | ξαναφεύγουν μόνοι. | Κρυφάκουσα, κρυφάκουσα, | όπως σ’ το λέω τ’ άκουσα.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης