Κυριακή, 2 Μαρτίου 2014

Κάνε μου τέτοια!



















Ο πρώτος δίσκος

01. Σήκω χόρεψε κουκλί μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Σήκω χόρεψε κουκλί μου | να σε ‘δω να σε χαρώ | τσιφτετέλι Τούρκικο | νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναηνα | Όπα νινα νιναναη, νιναναη ναη | νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναη | Θα σου τραγουδήσω πάλι | στον ασίκικο χαβά | κούνα λίγο το κορμί σου | νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναηνα | Μια φορά μονάχα ζούμε | μες στον ψεύτικο ντουνιά | πρέπει λίγο να χαρούμε | νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναηνα

02. Ανέβα στο τραπέζι μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ | Πάρε το ντέφι κι ήρθα στο κέφι | μη μου χαλάς τα γούστα | Σπάσ' το κορμί σου, έλα κουνήσου | και τίναξε τη φούστα | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ | Ανέβα στο τραπέζι μου... | Αγκάλιασέ με και φίλησέ με | και ό,τι θέλει ας γίνει | Μόνο κακία και μοχθηρία | μες στη ζωή θα μείνει | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ | Ανέβα στο τραπέζι μου...

03. Άναψε το τσιγάρο Τραγούδι: Καίτη Γκρέυ
Μουσική: Γεράσιμος Κλουβάτος | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Σε πόνεσ' η καρδιά μου και σε γουστάρει | Θέλω τα δυο σου χέρια για μαξιλάρι | άσε να γείρω απόψε στην αγκαλιά σου | Πες μου το ναι, καλέ μου, κι όλα δικά σου | α, α, α, αμάν | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Άσε να σε φιλήσω, να σε χορτάσω | Η νύχτα θα περάσει και θα σε χάσω | Ο χωρισμός σαν θα 'ρθει θα με πληγώσει | Ποτέ αυτό το βράδυ μην ξημερώσει, α... | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Ακόμη δεν πιστεύω πως είν' αλήθεια | Μου φαίνονται όλα απόψε σαν παραμύθια | Το χάραμα που φτάνει πώς το φοβάμαι | γιατί θα φύγεις πάλι και μόνος θα 'μαι, α... | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά

04. Να 'χα εκατό καρδιές Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Νίκος Δαλέζιος | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος
Να 'χα χίλια μάτια τα μάτια σου να βλέπω | και χείλη εκατό να σε γλυκοφιλώ | και να μη σε χορταίνω. | Αμάν, να 'χα εκατό καρδιές | να σ' αγαπώ εκατό φορές | γιατί μια καρδιά που έχω | το σεβντά σου δεν αντέχω. | Να 'χα χίλια μάτια εσένα να κοιτάζω | και χίλιες αγκαλιές αμέτρητες φορές | γλυκά να σ' αγκαλιάζω.

05. Φύγε κι άσε με Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Φύγε κι άσε με ν’ απομείνω μόνος μου | φύγε κι άσε με να με λειώνει ο πόνος μου | και μη νοιάζεσαι τι θα γίνω στη ζωή | φύγε κι άσε με η καρδιά μου να καεί | Στη φτωχή καρδιά που σ’ αγάπησε πολύ | δώσε μ’ απονιά τη χαριστική βολή | Δίχως αφορμή θέλεις να χωρίσουμε, | την αγάπη μας θέλεις να τη σβήσουμε | όλα γκρέμισ’ τα αφού πια δε μ’ αγαπάς | φύγε κι άσε με και για μένα μη ρωτάς | Για χατίρι σου άσπρισα και γέρασα | τόσα βάσανα στη ζωή μου πέρασα | τώρα δώσε μου κι άλλη πίκρα για να πιω | φύγε κι άσε με να πεθάνω να χαθώ | Στη φτωχή καρδιά που σ’ αγάπησε πολύ | δώσε μ’ απονιά τη χαριστική βολή

06. Λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μ' αφήνεις τώρα που έμαθα κοντά σου | και ζω μονάχα για τον έρωτά σου | κι είμαι κομμάτι από την καρδιά σου | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς | Μείνε μαζί μου και μη μ' αγαπήσεις | μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις | και λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς | Τι θα γίνω μες στη ζωή αν ξυπνήσω ένα πρωί | και κοιτάξω την αγκαλιά μου από μέσα να λείπεις εσύ | Μείνε μαζί μου και μη μ' αγαπήσεις | μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις | και λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς

07. Γιατί θες να φύγεις Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Στράτος Ατταλίδης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Γιατί θες να φύγεις πού θα πας | αφού σ' αγαπώ και μ' αγαπάς | Γρήγορα θα πληγωθείς | θα γυρίσεις μα δε θα με βρεις | Γιατί θες για πάντα να με χάσεις | και πικρά πολύ πικρά να κλάψεις; | Θα πονάς για μένα θα πονάς | μες στο κλάμα θα μ' αναζητάς | Την καλή μου την ψυχή | θα θυμάσαι βράδυ και πρωί | Γιατί θες για πάντα να με χάσεις | και πικρά πολύ πικρά να κλάψεις; | Γιατί θες να φύγεις πού θα πας | αφού σ' αγαπώ και μ' αγαπάς | Πριν δακρύσεις μια βραδιά | μείνε στη δική μου αγκαλιά | Γιατί θες για πάντα να με χάσεις | και πικρά πολύ πικρά να κλάψεις;

08. Μελαχρινή τσιγγάνα μου Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Μελαχρινή τσιγγάνα μου | μη μου χαλάς χατίρι | πάρε κι εμένα μάνα μου | μαζί σου στο τσαντίρι | Τσιγγάνα στο τσαντίρι σου | στρώσε διπλό ντιβάνι | να σκάσουν απ' τη ζήλια τους | τσιγγάνες και τσιγγάνοι | Απόψε θέλω όμορφα | ο Χιώτης να μου παίξει | απόψε το κορίτσι μου | γουστάρει να χορέψει | Μελαχρινή τσιγγάνα μου | μη μου χαλάς χατίρι | πάρε κι εμένα μάνα μου | μαζί σου στο τσαντίρι

09. Θα τα κάψω τα λεφτά μου Τραγούδι: Μάνος Παπαδάκης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Θα τα κάψω | τα ρημάδια τα λεφτά μου | για να δω αν την καρδιά μου | ή το χρήμα αγαπάς. | Πώς θα μάθω τι ζητάς | κι αν αλήθεια μ’ αγαπάς; | Πήρες την καρδιά μου, | πάρε και τα λεφτά μου, | πάρ’ τα και χαλάλι σου. | Ξέρεις πως πονάω | ξέρεις πως ζητάω | μόνο την αγάπη σου. | Θα τα κάψω | τα ρημάδια τα λεφτά μου | για να δω αν την καρδιά μου | ή το χρήμα αγαπάς. | Αμφιβάλλω και πονώ | κι άκρη δεν μπορώ να βρω. | Πήρες την καρδιά μου, | πάρε και τα λεφτά μου, | πάρ’ τα και χαλάλι σου. | Ξέρεις πως πονάω | ξέρεις πως ζητάω | μόνο την αγάπη σου.

10. Δεν πουλάω την καρδιά μου Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Δεν πουλάω την καρδιά μου | Ούτε την πετώ | Μα την έδωσα σε σένα | Γιατί σ’ αγαπώ. | Ούτε σου ζητώ συμπόνια | Να με λυπηθείς | Φύγε κι άσε με μονάχο | Και μην ξαναρθείς. | Δε θα κλάψω πια όπως πιο παλιά | Κι άλλη συμφορά δε θα βάλω στην καρδιά μου | Δεν πιστεύω πια σ’ όρκους και φιλιά | Κι αν θα `ρθεις ξανά, θα `ναι κρύα η καρδιά μου. | Δεν πουλάω την καρδιά μου | Ούτε την πετώ | Μα την έδωσα σε σένα | Γιατί σ’ αγαπώ. | Δε σου λέω να μη φύγεις | Ούτε πού θα πας | Αφού έδειξες σε μένα | Πως δε μ’ αγαπάς. | Για τη σκέψη σου μονάχα | Πρέπει να ντραπείς | Φύγε κι άσε με μονάχο | Και μην ξαναρθείς. | Δε θα κλάψω πια όπως πιο παλιά | Κι άλλη συμφορά δε θα βάλω στην καρδιά μου | Δεν πιστεύω πια σ’ όρκους και φιλιά | Κι αν θα `ρθεις ξανά, θα `ναι κρύα η καρδιά μου. | Δεν πουλάω την καρδιά μου | Ούτε την πετώ | Μα την έδωσα σε σένα | Γιατί σ’ αγαπώ.

11. Νά 'μουνα το σεντονάκι Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Μαρία Νυφόρου
Όταν βγαίνεις στο μπαλκόνι, | η μανούλα σε μαλώνει | κι αρχινάει τα καβγαδάκια | σαν χτυπάς τα σεντονάκια. | Να’ μουνα το σεντονάκι | στο δικό σου κρεβατάκι, | να τυλίγω το κορμί σου | και να παίρνω το φιλί σου. | Οι διαβάτες σαν περνάνε, | με λαχτάρα σε κοιτάνε | και τους βάζεις σε μεράκια | σαν χτυπάς τα σεντονάκια | Να’ μουνα το σεντονάκι | στο δικό σου κρεβατάκι, | να τυλίγω το κορμί σου | και να παίρνω το φιλί σου.

12. Όσο αξίζεις εσύ Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή | δεν αξίζουν μαζί ο ουρανός κι όλη η γη, κι όλη η γη. | Όλοι οι άντρες ποθούν στην καρδιά σου να μπουν | κι επειδή μ' αγαπάς με μισούν, με μισούν, με μισούν. | Μα εγώ σε σένα, καλή μου, | χρωστάω και τη ζωή μου, | μου άλλαξες την ψυχή μου, | τόσες συνήθειες κακές. | Με χίλιες δυο τριγυρνούσα | και τα λεφτά μου πετούσα, | αλήτης θα καταντούσα | μα όλ' αυτά μέχρι χτες. | Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή..

13. Έξω ντέρτια και καημοί Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Έξω ντέρτια και καημοί | θέλω απόψε να γλεντήσω | Της αγάπης τη φωτιά | μέσα στο κρασί να σβήσω | Αχ, έλα, έλα, έλα στη γλυκιά αγκαλιά μου | να γλυκάνεις την καρδιά μου | Ξαναγύρισε κοντά μου, βάι,  βάι, βάι | Το κορίτσι π' αγαπώ | μ' άφησε και μ' άλλον πάει | Την χρυσή μου την καρδιά | το μαράζι θα την φάει | Αχ, έλα, έλα... | Αχ, έλα, έλα, έλα στη γλυκιά αγκαλιά μου | να γλυκάνεις την καρδιά μου | Ξαναγύρισε κοντά μου, βάι, βάι, βάι

14. Δεν έχω παλάτια και λεφτά Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Αχ, γιατί με διώχνεις άπονη; | Αχ, και πάντα με πικραίνεις, αχ... | Τι σου `χω κάνει και με διώχνεις σαν ζητιάνο; | Είμαι φτωχόπαιδο, τι θέλεις να σου κάνω; | Θέλεις να πεθάνω; | Δεν έχω να σου δώσω παλάτια και λεφτά | Εσύ αν έχεις πλούτη εγώ έχω καρδιά... | Μη με πικραίνεις και τη φτώχεια μου θυμίζεις | Όταν με διώχνεις την καρδιά μου τη ραΐζεις | Θέλεις να πεθάνω; | Δεν έχω να σου δώσω παλάτια και λεφτά | Εσύ αν έχεις πλούτη εγώ έχω καρδιά...

15. Είδα κι έπαθα κυρά μου Τραγούδι: Καίτη Γκρέυ
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Είδα κι έπαθα κυρά μου | να σε φέρω στα νερά μου | με λαχτάρες και ξενύχτια | και με χίλια καρδιοχτύπια. | Πώ, πω κάτι μάτια | μ' έκαναν κομμάτια | Πώ, πω ένα στόμα | φίλα με ακόμα | μες στο στόμα. | Τέτοια γούστα, τέτοια γλύκα | αχ σε άλλη δεν τα βρήκα | να χορεύει και να πίνει | και τη φλόγα μου να σβήνει. | Τώρα που 'σαι πια κοντά μου | μες στα χέρια τα δικά μου | μια χρυσή ζωή θα ζήσεις | και όπως θες θα τη γλεντήσεις.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Ο λαός τραγούδι θέλει Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Γιώργος Παπαγιαννόπουλος
Γίνε σίδερο και βράχος να χτυπάει το άγχος | μη σε πάρει από κάτω η παλιοζωή. | Να βρεις άκρη μη γυρεύεις, μην τα δυσκολεύεις, | κάθε μέρα που περνάει πίσω δεν θα ’ρθει. | Ο λαός τραγούδι θέλει, | φτάνουν τα προβλήματα. | Χόρεψε το τσιφτετέλι | κι όλα πια βλαστήμα τα! | Η ζωή δεν είναι τρένο να πατήσεις φρένο | όπου θες να σταματήσεις και να κατεβείς. | Στου παράδεισου την πόρτα σε ρωτάνε πρώτα, | κι αν δεν γλέντησες ποτέ σου, μέσα δεν θα μπεις. | Ο λαός τραγούδι θέλει, | φτάνουν τα προβλήματα. | Χόρεψε το τσιφτετέλι | κι όλα πια βλαστήμα τα!

02. Βάρα μου το ντέφι Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Νίκος Λουκάς
Αυτή τη νύχτα σ' αγαπάω | μη ρωτάς γιατί. | Από τη μια στιγμή στην άλλη | χάνεται η ζωή. | Μονάχα κοίτα με στα μάτια | κι άσ' τα αισθήματα, | γιατί η ζωή μας όλη είναι | λίγα βήματα. | Βάρα μου το ντέφι | κι έλα φίλα με. | Γλέντα με απόψε | και ξενύχτα με. | Βάρα μου το ντέφι | κι άσ' τα πείσματα, | όλα στη ζωή μας | είν' ασήμαντα. | Αυτή τη νύχτα σ' αγαπάω, | μη ρωτάς γιατί. | Από τη μια στιγμή στην άλλη | χάνεται η ζωή. | Δε σε ρωτάω δε με νοιάζει | όπου κι αν με πας. | Μια νύχτα μόνο ας περάσει | όμορφη για μας. | Βάρα μου το ντέφι...

03. Κάτσε στον καναπέ μου Τραγούδι: Καίτη Γκρέυ
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Στέλιος Χρυσίνης
Κάτσε στον καναπέ μου και φίλησέ με | φέρε το χέρι βόλτα κι αγκάλιασέ με | έλα και πες μου λόγια για την αγάπη | αφέντρα της καρδιάς μου, γλυκέ σατράπη. | Πάρε με κοντά σου, πάρε με κοντά σου | το ξημέρωμα σαν θα 'ρθει να με βρει στην αγκαλιά σου. | Δως μου τα δυο σου χείλη τα φλογισμένα, | απόψε ο κόσμος όλος είναι για μένα, | έτσι που μ' αγκαλιάζεις έχω μεθύσει, | η φλόγα της καρδιάς μου, αχ, πώς θα σβήσει. | Πάρε με κοντά σου, πάρε με κοντά σου | το ξημέρωμα σαν θα 'ρθει να με βρει στην αγκαλιά σου.

04. Έχεις κορμί αράπικο Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Έχεις κορμί αράπικο | και μαύρα μάτια πλάνα | Η μάνα που σε γέννησε | θα ήτανε τσιγγάνα | Γιαχαμπίμπι, γιαλελέλι | χόρεψέ μου τσιφτετέλι | Είσαι κούκλα μου τσαχπίνα | μια φελάχα αραπίνα | Γιαχαμπίμπι, γιαλελέλι | χόρεψέ μου τσιφτετέλι | Η ομορφιά σου μάνα μου | φουντώνει το σεβντά μου | Έλα γλυκιά σουλτάνα μου | για πάντα στον οντά μου | Γιαχαμπίμπι, γιαλελέλι | χόρεψέ μου τσιφτετέλι

05. Ο Βαγγέλης έχει κέφια Οργανικό
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης

06. Το τσιφτετέλι του Μπουρνέλη Οργανικό
Μουσική: Λεονάρδος Μπουρνέλης

07. Μην περιμένεις πια Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Μην περιμένεις πια να ξανασμίξουμε | και την αγάπη μας να ζωντανέψουμε. | Μην περιμένεις πια, όλα τελειώσανε | αφού τα χείλη σου, αχ, με προδώσανε. | Από τα φαρμάκια που μου 'χεις δοσμένα | σκότωσες ό,τι είχα όμορφο για σένα, | κι απ' τον έρωτά μας μοναχά η κρύα στάχτη | έχει μείνει τώρα μες στην καρδιά. | Μην περιμένεις πια, όλα τελειώσανε | αφού τα χείλη σου, αχ, με προδώσανε. | Μην περιμένεις πια νά 'ρθω στο πλάι σου | και την ανάσα μου στο προσκεφάλι σου. | Μην περιμένεις πια, όλα σκορπίσανε | αφού τα χείλη σου άλλον φιλήσανε.

08. Κάψε, κάψε Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Κάψε, κάψε, τι θα κάψεις | από μια καρδιά καμένη, | εγώ ξόφλησα για σένα | όλα είναι πια χαμένα, | τώρα τίποτα δε μένει, | Κάψε, κάψε, τι θα κάψεις | από μια καρδιά καμένη. | Μου 'κανες τη νύχτα δάκρυ | και τη μέρα συμφορά, | ακατάλληλη αγάπη, | ακατάλληλη καρδιά. | Κάψε, κάψε, τι θα κάψεις | από μια καρδιά καμένη. | Κάψε, κάψε τ' όνειρό μου | και τις μαύρες μου αναμνήσεις, | κι όταν θα χαθεί η σκιά μου | ξέχνα και το όνομά μου, | και μη με ξαναζητήσεις, | κάψε, κάψε τ' όνειρό μου | και τις μαύρες μου αναμνήσεις. | Μου 'κανες τη νύχτα δάκρυ | και τη μέρα συμφορά, | ακατάλληλη αγάπη, | ακατάλληλη καρδιά. | Κάψε, κάψε, τι θα κάψεις | από μια καρδιά καμένη

09. Μια δεκάρα δεν αξίζει η αγάπη σου Τραγούδι: Μάνος Παπαδάκης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μια δεκάρα, μια δεκάρα δεν αξίζει η αγάπη σου | κι ας το πλήρωσα χιλιάδες κάθε δάκρυ σου | Στην φωτιά, στην φωτιά θα ρίξω τις αχαριστίες σου | να καούν μαζί μ' αυτές κι οι αμαρτίες σου | να καούν, να καούν, να καούν | Έκανα βλακεία που σε πίστεψα | κι όλη την ζωή μου την αχρήστεψα | μου πουλούσες ψέμα μα δεν είχες αίμα | και που να το φανταστώ | μια δεκάρα δεν αξίζει η αγάπη σου | Μια καρδιά, μια καρδιά που είχα δώσει στην εχάρισα | μα την βρήκα πληγωμένη και λαχτάρησα | Στην φωτιά, στην φωτιά θα ρίξω τις αχαριστίες σου | να καούν μαζί μ' αυτές κι οι αμαρτίες σου | να καούν, να καούν, να καούν | Έκανα βλακεία που σε πίστεψα | κι όλη την ζωή μου την αχρήστεψα | μου πουλούσες ψέμα μα δεν είχες αίμα | και που να το φανταστώ | μια δεκάρα δεν αξίζει η αγάπη σου

10. Αξίζεις πολλά Τραγούδι: Αθηναϊκή Κομπανία
Μουσική: Γιώργος Κόρος | Στίχοι: Άγγελος Αξιώτης
Αξίζεις πολλά, αξίζεις πολλά | μ' όλου του κόσμου το χρυσάφι δε σ' αλλάζω | Αξίζεις πολλά, αξίζεις πολλά | όπου βρεθώ και όπου να μαι το φωνάζω | Επειδή μ' αγαπάς με ζηλεύουνε | και ποθούνε χωρισμένους να μας δούνε | Αξίζεις πολλά, γι' αυτό και θέλουνε | στην καρδιά σου εκείνοι να μπούνε | Αξίζεις πολλά, αξίζεις πολλά | μ' όλου του κόσμου το χρυσάφι δε σ' αλλάζω | Αξίζεις πολλά, αξίζεις πολλά | όπου βρεθώ και όπου να μαι το φωνάζω | Αξίζεις πολλά, αξίζεις πολλά | είναι διαμάντι ανεκτίμητο η καρδιά σου | Αξίζεις πολλά, αξίζεις πολλά | ούτε στιγμή εγώ δεν κάνω μακριά σου | Αξίζεις πολλά, αξίζεις πολλά | μ' όλου του κόσμου το χρυσάφι δε σ' αλλάζω | Αξίζεις πολλά, αξίζεις πολλά | όπου βρεθώ και όπου να μαι το φωνάζω

11. Όταν χορεύεις μάτια μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Ποιος σε έμαθε εντέλει | Να χορεύεις τσιφτετέλι | Μήπως ήσουν στα Μπολσόι | Μπαλαρίνα από σόι | Όταν χορεύεις μάτια μου | ζηλεύουν οι γοργόνες | κι απ' το χορό σου τρέμουνε | στην πίστα οι κολώνες | Ποιος σου δίδαξε τον τρόπο | Να ταρακουνάς τον τόπο | Μήπως πήρες το πτυχίο | Στου Νουρέγιεφ το σχολείο | Όταν χορεύεις μάτια μου | ζηλεύουν οι γοργόνες | κι απ' το χορό σου τρέμουνε | στην πίστα οι κολώνες | Κι ο Αλαίν Ντελόν ακόμα | Θα ποθούσε τέτοιο σώμα | Κι άμα ζούσε ο Βαλεντίνο | Θα τον τρέλαινες κι εκείνο

12. Ο πρόσφυγας Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Δίνω στο παιδί μπαξίσι | πέντε τάλιρα χρυσά | άιντε να μου τραγουδήσει | δυο Σμυρναίικα παλιά. | Να μου το πει τον αμανέ | και ας πεθάνω, μα το ναι. | Εγώ 'μαι πρόσφυγας ξεριζωμένος | και με Σμυρναίικα παλιά νανουρισμένος. | Όσα έχω αποχτήσει | πρόσφυγας στην ξένη γη | σου τα δίνω όλα μπαξίσι | και τραγούδα ως την αυγή. | Πες το, καλέ, τον αμανέ | και ας πεθάνω, μα το ναι. | Εγώ 'μαι πρόσφυγας ξεριζωμένος | και με Σμυρναίικα παλιά νανουρισμένος.

13. Το χαρέμι στο χαμάμ Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Ανέστης Δελιάς | Στίχοι: Ανέστης Δελιάς
Μες στης πόλης το χαμάμ | ένα χαρέμι κολυμπά | Αραπάδες το φυλάνε | στον Αλή Πασά το πάνε | Διατάζει τη φρουρά του | να τις φέρουνε μπροστά του | Να τις βάλει να χορέψουν | και μπουζούκι να του παίξουν | Αργιλέδες να φουμάρει | με χασίσι τούρκικο | Και χανούμια να χορεύουν | τσιφτετέλι γύφτικο | Έτσι την περνάνε όλοι | οι πασάδες του ντουνιά | Μ' αργιλέδες, με τσιμπούκια | μ' αγκαλιές και με φιλιά

14. Και του λιμανιού, και του σαλονιού Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Όποια πέτρα να σηκώσεις θα 'μαι από κάτω | κι όποια πόρτα ξεκλειδώσεις μέσα θα με βρεις. | Κι έτσι και θα με γνωρίσεις από εκεί και κάτω. | Από αγάπη θ' αρρωστήσεις, να το θυμηθείς. | Εγώ είμαι και του λιμανιού | εγώ είμαι και του σαλονιού, | εγώ είμαι και του λιμανιού | εγώ είμαι και του σαλονιού. | Μια ζωή μέσα στη νύχτα, όλα τα 'χω μάθει | μια ζωή μέσα στη νύχτα, όλα τα 'χω δει. | Μια ζωή ξενογυρνάω, έχω κάνει λάθη, | όταν όμως αγαπάω γίνομαι παιδί.

15. Να καεί το πελεκούδι Τραγούδι: Πρόδρομος Τσαουσάκης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Έλα πικραμένη μου κοπέλα | έλα να μου κάνεις συντροφιά | πάμε στα μπουζούκια να τα φάμε | πάμε και 'χω ντέρτι στην καρδιά | Μες στην άχαρη ζωή μας | για να ζήσουν οι καημοί μας | θέλει γλέντι και τραγούδι | να καεί το πελεκούδι | Ζήτω το ταξίμι ξαναρίχτο | ρίχτο σε μια λίστα μπουζουξή | κέρνα ταβερνιάρη την ταβέρνα | κέρνα να τα πιεις και συ | Μες στην άχαρη ζωή μας | για να ζήσουν οι καημοί μας | θέλει γλέντι και τραγούδι | να καεί το πελεκούδι

Ο τρίτος δίσκος

01. Μια γυναίκα μπορεί Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Μη φοβάσαι και προχώρα είμαι εγώ στο πλάι σου | Στη ζωή στην ανηφόρα και στο προσκεφάλι σου | Παίρνω πάνω μου τα βάρη που η ζωή σου φόρτωσε | Γίνε πάλι παλικάρι ξέχνα ποιος σε πρόδωσε | Μια γυναίκα μπορεί | Τη ζωή σου να αλλάξει μπορεί | Μια γυναίκα μπορεί | Να χαράξει καινούρια αρχή | Άσε τον καημό να πίνει μόνος το ποτήρι του | Και μη ξανακάνεις φίλε πάλι το χατίρι του | Μη φοβάσαι και προχώρα είμαι εγώ στο πλάι σου | Στη ζωή στην ανηφόρα και στο προσκεφάλι σου

02. Τη βαρέθηκε η ψυχή μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Χωρίς εμένα δε θα είχε κάνει τίποτα | χωρίς εμένα δε θα ήτανε μεγαλη | τα λόγια όμως και τα βηματά της ύποπτα | και μπερδεμένα έχουν ξαναγίνει πάλι | Τη βαρέθηκε η ψυχή μου τη βαρέθηκε | πόσο άδικα κι αχάριστα μου φέρθηκε | Τη βαρέθηκε η ψυχή μου τη βαρέθηκε | Χωρίς εμένα μες το βούρκο θα κυλιότανε | χωρίς εμένα θά 'χε σβήσει και το ξέρει | γυρεύω όμως ένα μόνο να θυμότανε | αυτή την ώρα που της άπλωσα το χέρι

03. Γκρέμισ' τα Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Σπύρος Κεφαλόπουλος
Γκρέμισ' τα, γκρέμισ' τα όλα πια | Γκρέμισ' τα, γκρέμισ' τα σκληρή καρδιά | Αφού όλα αρχίσανε στραβά | Η αγάπη στο ντουνιά κατάντησε ζημιά | Κάν' τα όλα τώρα ρημαδιό | Μα εγώ θα σ’ αγαπώ, μα εγώ θα σ’ αγαπώ | Γκρέμισ' τα, γκρέμισ' τα όλα πια | Γκρέμισ' τα, γκρέμισ' τα σκληρή καρδιά | Αφού κατά βάθος με πονάς | Γιατί με τυραννάς γιατί δε με πονάς | Πες μου τι σου έκανα η ψυχή | Που γίνομαι χαλί, που γίνομαι χαλί

04. Μαύρα μάτια Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Μαύρα μάτια σαν την νύχτα | δίχως φεγγαράκι δίχως | που να βρω καλέ τραγούδι | για να το ταιριάξει στίχος | Κοιμόμουνα και ξύπνησα | μονάχα που τα αντίκρισα | τα μάτια σου τα μαύρα σου | για' δεν με θέλεις για άντρα σου | για' δεν με θέλεις για άντρα σου. | Μαύρα μάτια σαν την νύχτα | τα κοιτάω και λέω θα σβήσω | να ‘μουνα Χριστέ ζωγράφος | έτσι να τα ζωγραφίσω. | Κοιμόμουνα και ξύπνησα | μονάχα που τα αντίκρισα | τα μάτια σου τα μαύρα σου | για' δεν με θέλεις για άντρα σου | για' δεν με θέλεις για άντρα σου.

05. Με τελείωσες Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Η γη όλο γυρίζει ζαλίστηκε όλη η πλάση | κι ο νους στριφογυρίζει σε σένα που ‘χω χάσει | Με τελείωσες κι ας γινόμουνα για σένα μια ζωή θυσία | με τελείωσες κι έγινε η αγάπη ψέμα και υποκρισία | Η γη όλο γυρίζει μες του πιοτού τη ζάλη | τα ολόγλυκά σου χείλη τα πίνω στο μπουκάλι | Με τελείωσες κι ας γινόμουνα για σένα μια ζωή θυσία | με τελείωσες κι έγινε η αγάπη ψέμα και υποκρισία

06. Παπαρούνα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Σόφη Παππά | Στίχοι: Σόφη Παππά
Τι κατάλαβες λοιπόν | είσαι μόνη κι είμαι απών. | Τι κατάλαβες που είσαι | μοναχή και προσποιείσαι. | Κι όταν μ' ανταμώνεις | καίγεσαι και λιώνεις | μάτια μαρτυριάρικα | μη μoυ τα χαμηλώνεις. | Σαν την παπαρούνα μοιάζεις | κι όλο χρώματα αλλάζεις | παπαρούνα που σε σκόρπισε τo ψέμα. | Σαν τη παπαρούνα μοιάζεις | χίλια χρώματα αλλάζεις | μ' αγαπάς και τo φωνάζεις | με τo βλέμμα. | Τώρα είσαι μόνη | ήλιος που κρυώνει | νύκτα μεθυσμένη | κι ανεμοδαρμένη. | Κι όταν μ' ανταμώνεις | καίγεσαι και λιώνεις | μάτια μαρτυριάρικα | μη μου τα χαμηλώνεις.

07. Ο Μουσταφάς Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Αντώνης Πλωμαρίτης | Στίχοι: Αντώνης Πλωμαρίτης

08. Ο μαχαραγιάς Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Νίκος Γκούμας
Ο μαχαραγιάς βγαίνει σεργιάνι | με νταούλια και βιολιά | θα σκορπίσει για να κάνει κέφι | λίρες και φλουριά. | Λάμπει στα διαμάντια | αστράφτει στα μπριλάντια | ο μαχαραγιάς. | Το λαχταριστό γυμνό χαρέμι | μπρος του σαν περνά | αναστέναξε και σιγοτρέμει | και τον προσκυνά. | Κι όλος ασικλίκι | κουνάει το σαρίκι | ο μαχαραγιάς. | Λάμπει στα διαμάντια | αστράφτει στα μπριλάντια | ο μαχαραγιάς...

09. Ο Σαλονικιός Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άιντε, κάντε όλοι στην μπάντα | να βγει να χορέψει, ο Σαλονικιός | Άιντε, κάντε του λεζάντα | την βραδιά να κλέψει, ο Σαλονικιός | Οι μπαγλαμάδες ν' αρχίσουν τσιφτετέλια | ν' ανάψουνε τα τέλια, ολοταχώς | Και τα μπουζούκια να κάψουν το πατάρι | χορεύει και γουστάρει, ο Σαλονικιός | Γλέντι όμορφο και φίνο | φούντωσε κι απόψε, ο Σαλονικιός | Άιντε, στην υγειά του πίνω | να 'ναι πάντα ωραίος, ο Σαλονικιός | Οι μπαγλαμάδες... | Άιντε, κάντε όλοι στην μπάντα | γέμισε την πίστα, ο Σαλονικιός | Οι μπαγλαμάδες... | Άιντε, κάντε όλοι στην μπάντα | γέμισε την πίστα, ο Σαλονικιός

10. Τι τα θέλεις τα λεφτά Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Τι τα θέλεις τα λεφτά | να τα κάψεις, τι τα θες | Τα λεφτά είναι δανεικά | χέρια αλλάζουν τακτικά | να τα κάψεις, τι τα θες | μήπως τα ’χες κι από χθες | Γλέντα τη ζωή, γλέντα τη ζωή | όλοι δύο μέτρα παίρνουν γη | Τα λεφτά είναι δανεικά | χέρια αλλάζουν τακτικά | να τα κάψεις, τι τα θες | μήπως τα ’χες κι από χθες

11. Για τα λεφτά τα κάνεις όλα Τραγούδι: Αντύπας
Μουσική: Δημήτρης Μηλιός | Στίχοι: Γιάννης Λελάκης
Για τα λεφτά τα κάνεις όλα, | για τα λεφτά δε μ’ αγαπάς, | μα θά ’ρθει κάποτε η ώρα | και δε θα ξέρεις που χρωστάς. | Πες μου πόσο με χρεώνεις | δυο φιλιά που με κερνάς. | Ξέρω γιατί με πληγώνεις | και γιατί με τυραννάς. | Για τα λεφτά τα κάνεις όλα... | Πες μου πόσα να πληρώσω, | τι χρωστάω τελικά. | Σ’ αγαπώ και δεν αντέχω | να μην σ’ έχω αγκαλιά. | Για τα 
λεφτά τα κάνεις όλα...
12. Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο Τραγούδι: Κατερίνα Κούκα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Τασούλα Θωμαΐδου

Να μην με φώτιζαν τέτοια μάτια, | να μην με λιώνανε τόσοι στεναγμοί, | να μην με χώριζαν δυο κομμάτια, | νύχτες που βγάζουν σ' άλλα μονοπάτια, | και έχουν το κορμί σου αφορμή... | και έχουν το κορμί σου αφορμή... | Ρίξε στο κορμί μου σπίρτο να πυρποληθώ, | αυτή η αγάπη στ' άστρα μ' ανεβάζει, | κι άσε να καώ όπως θέλω και να χρεωθώ, | αυτό το λάθος μόνο μου ταιριάζει | Αγάπη που 'γινες σώμα κι αίμα, | χωρίς εσένα όλα είναι ξενιτιές, | αν η αλήθεια σου γίνει ψέμα, | στάχτη να γίνω μέσα σ' ένα βλέμμα | που τις νύχτες βάζει πυρκαγιές... | που τις νύχτες βάζει πυρκαγιές...

13. Απαγορεύεται να σ΄ αγαπάω Τραγούδι: Αντύπας
Μουσική: Αντύπας | Στίχοι: Τάκης Κωλέτης
Απαγορεύεται να σ’ αγαπάω, | απαγορεύεται να μ’ αγαπάς. | Είν’ επικίνδυνο να σε κοιτάω, | είν’ επικίνδυνο να με κοιτάς. | Μη με ξεμυαλίζεις, είμαι παντρεμένος | κι από τα λαθραία τα φιλιά καμένος. | Μη με ξεμυαλίζεις, βρες αγάπη άλλη, | είναι αμαρτία να καώ και πάλι. | Απαγορεύεται να σ’ αγαπάω... | Μη με ξεμυαλίζεις, είμαι παντρεμένος | κι από την αγάπη μια ζωή καμένος. | Μη με ξεμυαλίζεις, φύγε μακριά μου, | μην ακούς τι λέει η τρελή καρδιά μου. | Απαγορεύεται να σ’ αγαπάω...

14. Είσαι ένα πιστόλι Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Δεν έχεις αίμα μέσ' στις φλέβες σου εσύ | έχεις μια πέτρινη καρδιά που με μισεί | Μα εγώ σε θέλω δεν με νοιάζουν οι ντροπές | Γι 'αυτές τις λίγες της αγάπης σου στιγμές. | Είσαι ένα πιστόλι που με σημαδεύει | για να μου ανοίξει τρύπες στην καρδιά | είσαι εφιάλτης που με κυριεύει | σ' αγαπώ κι ας είσαι μαύρη συμφορά. | Δεν έχει φλόγα δική σου η καρδιά | είσαι το χιόνι που μου σβήνει τη φωτιά | Μα εγώ σε θέλω δεν με νοιάζει κι αν χαθώ | γιατί με καίει το κορμί σου το γυμνό.

15. Γαλανομάτα μάγισσα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Σόφη Παππά
Πού κρυβόσουν τόσα χρόνια | σε ποια μαγικά σεντόνια, | σε ποια σύννεφα, | κι ήμουν μόνος μες στην μπόρα | μα η ζωή μου αρχίζει τώρα | από σήμερα. | Γαλανομάτα μάγισσα | να σ' ανταμώσω άργησα | μα οι γραμμές στο χέρι μου | λένε θα γίνεις ταίρι μου. | Πού κρυβόσουν τόσα χρόνια | κι ήρθες σαν τα χελιδόνια | χελιδόνι μου, | κι ήρθες για να μ' αναστήσεις | λουλουδάκι μου ν' ανθίσεις | στο μπαλκόνι μου. | Γαλανομάτα μάγισσα | να σ' ανταμώσω άργησα | μα οι γραμμές στο χέρι μου | λένε θα γίνεις ταίρι μου.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης