Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2014

Μπουζουξήδες με πυξίδες



















01. Σαν της βροχούλας το νερό Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Σαν της βροχούλας το νερό | πέσε στην αγκαλιά μου | και σαν παιδάκι θα σου πω | όλα τα μυστικά μου | Ματάκια που τα ζήλεψα | χείλη που δε φιλούσα | και στης αγάπης τ’ όνειρο | μόνο τα συναντούσα | Είσαι για μένανε καημός | του έρωτα το χάδι | που μου ανάβει το μυαλό | στη σκέψη μου το βράδυ | Της μάγισσας το βάλσαμο | να πιω της αγκαλιάς σου | κι από τη μέθη να χαθώ | παίρνοντας τα φιλιά σου | Ματάκια που τα ζήλεψα | χείλη που δε φιλούσα | και στης αγάπης τ’ όνειρο | μόνο τα συναντούσα | Είσαι για μένανε καημός | του έρωτα το χάδι | που μου ανάβει το μυαλό | στη σκέψη μου το βράδυ

02. Σερβικάκι ερωτικό Τραγούδι: Βαγγέλης Κορακάκης
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Απόψε θα 'ρθω να στο πω | για σένανε πως λιώνω | μ' ένα φιλί σου ξεχνώ τον πόνο | μ' ένα φιλάκι σου μικρή ξεχνώ τον πόνο | απόψε θα 'ρθω, για σένα λιώνω | Ματζόρε το μπουζούκι μου | για σένανε θα παίξει | κι όταν θα φέξει θα σου το πω | το τραγουδάκι π' αγαπάς που έχει μεράκι | για ένα φιλάκι, σε αγαπώ | Απόψε θα 'ρθω να στο πω | κρυφά στο καλντερίμι | μ' ένα ταξίμι σε αγαπώ | τα δυο χειλάκια σου μικρή τα ζηλεμένα | δώσ' τα σε μένα να μην πονώ

03. Το ποτηράκι της καρδιάς Τραγούδι: Αφεντούλα Ραζέλη
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Απόψε που μου λείπεις | πόσο σε ζητώ | βάζω φτερά στη σκέψη μου | και πλάι σου πετώ | Κοντά μου γύρισε γιατί ξεχείλισε | το ποτηράκι της καρδιάς | για το χατίρι σου και τα δυο χείλη σου | κλαίνε τ’ αστέρια της βραδιάς | Δεν έμαθες ακόμα | γέλιο να σκορπάς | με τα γραμμένα χείλη σου | γι’ αγάπη δε μιλάς | Κοντά μου γύρισε γιατί ξεχείλισε | το ποτηράκι της καρδιάς | για το χατίρι σου και τα δυο χείλη σου | κλαίνε τ’ αστέρια της βραδιάς

04. Πρώτο φθινόπωρο Τραγούδι: Ρένα Στάμου
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Ένα παράπονο και ένα δάκρυ | πρώτο φθινόπωρο πρώτη βροχή | απόψε η σκέψη μου δε βρίσκει άκρη | απόψε λύγισε η αντοχή | Ένα σκοτείνιασμα που με βαραίνει | πικρή ανάμνηση σαν μαχαιριά | πρώτο φθινόπωρο που με πεθαίνει | πρώτο φθινόπωρο χωρίς χαρά | Ό,τι φαντάστηκα ήταν απάτη | κι αν κάτι έλπιζα έχει χαθεί | τέτοιο φθινόπωρο χωρίς αγάπη | τέτοιο φθινόπωρο μην ξαναρθεί

05. Πώς να φύγω, πώς Τραγούδι: Κώστας Μάντζιος
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Πώς να φύγω, πώς, που μετάνιωσα | μόνος πώς θα ζω αφού μάτωσα. | Πώς να φύγω, πώς, πώς να σ’ αφήσω, | δύναμη δεν έχω στην καρδιά, | κάπου αλλού να βρω για ν’ αγαπήσω | αν δεν έχω εσένα πως θα ζήσω. | Απ’ τα λάθη μου, ξέρω, δάκρυσες, | τυραννίστηκες και κουράστηκες. | Πώς να φύγω, πώς, πώς να σ’ αφήσω, | δύναμη δεν έχω στην καρδιά, | κάπου αλλού να βρω για ν’ αγαπήσω | αν δεν έχω εσένα πως θα ζήσω. | Πώς ν’ αγγίξω, πώς, πια το σώμα σου | χείλη που θα βρω για το στόμα σου. | Πώς να φύγω, πώς, πώς να σ’ αφήσω, | δύναμη δεν έχω στην καρδιά, | κάπου αλλού να βρω για ν’ αγαπήσω | αν δεν έχω εσένα πως θα ζήσω.

06. Σε κάτι παλιομάγαζα Τραγούδι: Ρένα Στάμου
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Σε είδανε οι φίλοι μου σε μια γωνιά να πίνεις | σε κάτι παλιομάγαζα σαν την τρελή γυρνάς, | την τύχη σου να βλαστημάς, κατάρες να της δίνεις, | σε είδανε οι φίλοι μου και μου ’παν πώς περνάς. | Τους κοίταζες παράξενα και ο πικρός αέρας | σου τύλιξε το πρόσωπο κι άρχισες να κερνάς, | ήσουν χλωμή σαν δειλινό συννεφιασμένης μέρας | σε είδανε οι φίλοι μου και μου ’παν πώς περνάς. | Αν σ’ αγαπώ τους ρώτησες, ζητούσες να γυρίσεις, | το σπίτι που παράτησες, τους είπες, δεν ξεχνάς, | μετάνιωσες και πάλι θες κοντά μου για να ζήσεις | σε είδανε οι φίλοι μου και μου ’παν πώς περνάς.

07. Μοίρα μου γιατί να κλάψω Τραγούδι: Βαγγέλης Κορακάκης
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Μοίρα μου γιατί να κλάψω | και γιατί ν’ αναστενάξω, | αφού μ’ έχεις ξεχασμένο, | δεν αντέχω, δεν μπορώ, | και εγώ θα σε ξεχάσω | τη ζωή μου να χαρώ. | Μοίρα μου τρελή για πες μου, | τι σου έκανα, να ξέρω, | ποια αμαρτία με βαραίνει | και ζητάς να υποφέρω. | Σ’ έχει ανάγκη η κοινωνία, | μου μιλούσες με μανία, | κι όταν σου ’λεγα δεν έχω, | δώσε, μου ’λεγες, μπορείς, | μα μπατίρισα μια μέρα | κι έτρεξες για να κρυφτείς. | Μοίρα μου τρελή για πες μου, | τι σου έκανα, να ξέρω, | ποια αμαρτία με βαραίνει | και ζητάς να υποφέρω. | Οι σκληρές οι συμβουλές σου, | οι χαριστικές βολές σου, | γίναν αφορμή κι αιτία | μ’ απορία να ρωτώ, | τόσοι φίλοι μου πού πήγαν | και μονάχος περπατώ. | Μοίρα μου τρελή για πες μου, | τι σου έκανα, να ξέρω, | ποια αμαρτία με βαραίνει | και ζητάς να υποφέρω.

08. Το απτάλικο της Καισαριανής Οργανικό
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης

09. Δε με σκέφτηκες ποτέ σου Τραγούδι: Αφεντούλα Ραζέλη
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Αυτή τη νύχτα μίλα μου, | προτού να φύγεις πες μου | γιατί ανοίγεις μια πληγή | στις τόσες τις πληγές μου. | Δε με σκέφτηκες ποτέ σου, δε μ’ αγάπησες, | το ’ξερα πως θα μ’ αφήσεις και με άφησες. | Αυτή τη νύχτα δε ζητώ | τον αίτιο να βρούμε, | μόνο δυο λόγια να μου πεις | προτού να χωριστούμε. | Δε με σκέφτηκες ποτέ σου, δε μ’ αγάπησες, | το ’ξερα πως θα μ’ αφήσεις και με άφησες. | Αυτή τη νύχτα, να χαρείς, | πες μου γιατί ζητούσες | να κοροϊδεύεις μια καρδιά | που δεν την αγαπούσες. | Δε με σκέφτηκες ποτέ σου, δε μ’ αγάπησες, | το ’ξερα πως θα μ’ αφήσεις και με άφησες.

10. Εγώ κι ο πόνος μου Τραγούδι: Κώστας Μάντζιος
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Ούτ’ ένας φίλος αυτό το βράδυ | ούτ’ ένας άνθρωπος περνά | που είμαι μόνος μου εγώ κι ο πόνος μου | κι η μοναξιά μου με γερνά, | που είμαι μόνος μου εγώ κι ο πόνος μου | κι η μοναξιά μου με γερνά. | Ούτ’ ένα γέλιο, ούτε δυο λόγια | ούτ’ ένα χάδι που μπορεί | λίγο να ξεχαστώ, απόψε δε βαστώ, | είναι η νύχτα φοβερή, | λίγο να ξεχαστώ, απόψε δε βαστώ, | είναι η νύχτα φοβερή. | Ούτε κι εκείνη που έχει φύγει | δε με θυμάται, δεν περνά, | που είμαι μόνος μου εγώ κι ο πόνος μου | κι η μοναξιά μου με γερνά, | που είμαι μόνος μου εγώ κι ο πόνος μου | κι η μοναξιά μου με γερνά.

11. Ποιος το ξέρει Τραγούδι: Αφεντούλα Ραζέλη
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Ποιος το ξέρει αν μπορεί | εμείς να ξανασμίξουμε, ποιος ξέρει, | και κοντά μου, στη ζωή, | η τύχη μου, ποτέ, αν θα σε φέρει, | και κοντά μου, στη ζωή, | η τύχη μου, ποτέ, αν θα σε φέρει. | Ποιος το ξέρει αν ποτέ | απ’ το μυαλό μου φύγεις, ποιος το ξέρει | να γελάσω κάποτε, | να έρθει και για μένα καλοκαίρι, | να γελάσω κάποτε, | να έρθει και για μένα καλοκαίρι. | Ποιος να ξέρει το γιατί | με μπαμπεσιά φιλούσες, ποιος να ξέρει | και το πιο καλό παιδί | το πλήγωσες με το δικό σου χέρι, | και το πιο καλό παιδί | το πλήγωσες με το δικό σου χέρι.

12. Οι φίλοι μου θα κλάψουνε Τραγούδι: Ρένα Στάμου
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Τ’ αστέρια βγήκανε και σκοτεινιάζει | η μέρα χάνεται σιγά-σιγά, | με την καρδούλα μου αχ! πόσο μοιάζει | η νύχτα που έρχεται και σκοτεινιάζει. | Οι φίλοι μου θα κλάψουνε, | τα σίδερα θα σπάσουνε, | καρδιές θ’ αναστενάξουνε, | ετούτη τη βραδιά. | Σεργιάνι βγήκανε στην κάμαρά μου | οι αναμνήσεις σιγά-σιγά, | και πόνοι γίνανε τα όνειρά μου, | σεργιάνι βγήκανε στην κάμαρά μου. | Οι φίλοι μου θα κλάψουνε, | τα σίδερα θα σπάσουνε, | καρδιές θ’ αναστενάξουνε, | ετούτη τη βραδιά. | Τ’ αστέρια χάθηκαν και ξημερώνει | ο ήλιος βγαίνει σιγά-σιγά, | φωτιά η σκέψη της και με ματώνει | τ’ αστέρια χάθηκαν και ξημερώνει. | Οι φίλοι μου θα κλάψουνε, | τα σίδερα θα σπάσουνε, | καρδιές θ’ αναστενάξουνε, | ετούτη τη βραδιά.

13. Μια ζωή τα ίδια Τραγούδι: Βαγγέλης Κορακάκης
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Τα σφάλματά σου μου ζητάς να συγχωρήσω | κράτει στο πείσμα μου να κάνω και να ’ρθώ, | βαρέθηκα να νοιάζομαι, κοντά σου να κουράζομαι, | μια ζωή τα ίδια και τα ίδια, | βαρέθηκα να νοιάζομαι, κοντά σου να κουράζομαι, | μια ζωή τα ίδια και τα ίδια. | Την πονηριά σου και τους τρόπους σου θ’ αλλάξεις, | μου λες πως άψογα θα συμπεριφερθείς, | ξεχνάς τα παραπτώματα, τα τόσα δικαιώματα, | μια ζωή τα ίδια και τα ίδια, | ξεχνάς τα παραπτώματα, τα τόσα δικαιώματα, | μια ζωή τα ίδια και τα ίδια. | Τ’ απάνω-κάτω ο ντουνιάς και να γυρίσει, | εσύ δεν πρόκειται για να συμμορφωθείς, | είναι φωτιά στο αίμα σου η ζήλεια και το ψέμα σου, | μια ζωή τα ίδια και τα ίδια, | είναι φωτιά στο αίμα σου η ζήλεια και το ψέμα σου, | μια ζωή τα ίδια και τα ίδια.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης