Σάββατο, 22 Μαρτίου 2014

Πορτρέτο



















Ο πρώτος δίσκος

01. Σιγά το πράγμα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Νίκος Σαρρής
Κι άμα δεν τη βγάλω ως το πρωί | κι αν δεν την παλεύω με το κλάμα | κι αν κλωτσάει η ψυχή να βγει | σιγά το πράγμα | Κι αν μου στρίψει απόψε το μυαλό | κι αν δεν τη γλιτώνω ούτε με θαύμα | πού `ναι το κακό παρακαλώ | σιγά το πράγμα | πού `ναι το κακό παρακαλώ | σιγά το πράγμα | Κοίτα τη δική σου πάρτη, ξεσκονίσου απ’ τη στάχτη | κι άντε τράβα άναψε αλλού φωτιά | κοίτα το δικό σου δράμα που μου απαντούσες πάντα | ο καθένας ξέρει ν’ αγαπά | σιγά το πράγμα | Κι άμα πακετάρω την καρδιά | και τη στείλω δώρο μ’ ένα γράμμα | έχω την ατάκα σου στα αυτιά | σιγά το πράγμα | Κι αν μετά τον πόλεμο δε ζω | με τη μοναξιά μου τη ρουφιάνα | κι άμα κάνω φόνο ή σκοτωθώ | σιγά το πράγμα | κι άμα κάνω φόνο ή σκοτωθώ | σιγά το πράγμα

02. Πριγκηπέσα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Σωκράτης Μάλαμας | Στίχοι: Σωκράτης Μάλαμας
Άλλα θέλω κι άλλα κάνω | πώς να σου το πω | έλεγα περνούν τα χρόνια | θα συμμορφωθώ. | Μα είναι δώρο άδωρο | ν' αλλάξεις χαρακτήρα | τζάμπα κρατάς λογαριασμό | τζάμπα σωστός με το στανιό. | Έξω φυσάει αέρας | κι όμως μέσα μου | μέσα σ' αυτό το σπίτι | πριγκιπέσα μου, | το φως σου και το φως | χορεύουν γύρω μας | απίστευτος ο κόσμος | κι ο χαρακτήρας μας. | Άλλα θέλω κι άλλα κάνω | κι έφτασα ως εδώ | λάθη στραβά και πάθη | μ' έβγαλαν σωστό. | Ξημερώματα στο δρόμο | ρίχνω πετονιά | πιάνω τον εαυτό μου | και χάνω το μυαλό μου.

03. Στη Σαλονίκη τα Σαββάτα της βροχής Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Τάκης Μπουγάς | Στίχοι: Γιάννης Καλαμίτσης
Στην Σαλονίκη τα Σαββάτα της βροχής | στέκουν οι ώρες σαν τα πλοία τα δεμένα, | ο ουρανός παίρνει το γκρίζο της ψυχής | και όλα βαραίνουνε σαν χέρια κουρασμένα. | Σε αυτήν την πόλη τα Σαββάτα της βροχής | μοιάζουν με δένδρο που το ρίξαν οι βοριάδες, | τα όνειρά μου τα τυλίγει η ενοχή | και όλη η ζωή μου είναι δώδεκα αράδες, | δώδεκα αράδες. | Στην Σαλονίκη τα Σαββάτα της βροχής | βουβό το κλάμα, | ζω με το όραμα μιας άλλης εποχής | σε κάποιο θαύμα. | Στην Σαλονίκη τα Σαββάτα της βροχής | βουβό το κλάμα, | ζω με το όραμα μιας άλλης εποχής | σε κάποιο θαύμα. | Σε αυτή την πόλη τα Σαββάτα της βροχής | καίνε το λάδι στης καρδιάς μου το καντήλι, | τα όνειρα μου δίνω αντιπαροχή | για λίγο χώρο της καρδιάς σου την αγκύλη. | Σε αυτήν την πόλη... | Στην Σαλονίκη τα Σαββάτα της βροχής | βουβό το κλάμα, | ζω με το όραμα μιας άλλης εποχής | σε κάποιο θαύμα. | Στην Σαλονίκη τα Σαββάτα της βροχής | βουβό το κλάμα, | ζω με το όραμα μιας άλλης εποχής | σε κάποιο θαύμα.

04. Ολική καταστροφή Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Χάρης Κωστόπουλος | Στίχοι: Βαγγέλης Κουζέλης
Όπου κι αν είπα τ' όνομά της | μού 'παν να φύγω μακριά της | αν θέλω να σωθώ... | Μα εγώ δεν άκουσα κανένα | κι εσύ δε νοιάστηκες για μένα | ούτε λεπτό... | Για ολική καταστροφή βαδίζει η ζωή μου | έδωσα σώμα και ψυχή μα έγινες πληγή μου... | Όταν μια μέρα θα βρεθείς στη θέση τη δική μου | τότε θα νιώσεις τ' άδικο που καίει τη ψυχή μου... | Όπου κι αν είπα πως σε θέλω | μού 'παν για πάντα θα υποφέρω | για πάντα θα πονώ... | Μα εγώ δεν άκουσα κανένα | τώρα η αλήθεια μοιάζει ψέμα | κι αιμορραγώ...

05. Τα χιλιόμετρα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βασίλης Καρράς | Στίχοι: Βασίλης Καρράς
Κάνεις παιχνίδι με τα μάτια δεν μιλάς | γνωστούς και φίλους όλο πιάνεις και ρωτάς | αν θέλεις κάτι να μου πεις πες μου το τώρα | τα μάτια όλα τα ‘χουν πει σε λίγη ώρα | Τα χιλιόμετρα είναι λίγα κι η απόσταση μικρή | κάνε εσύ το πρώτο βήμα και θα κάνω την αρχή | Τα χιλιόμετρα είναι λίγα κι η απόσταση μικρή | κάνε εσύ το πρώτο βήμα και θα κάνω την αρχή | Μπορείς να μπεις στα όνειρα μου όποτε θες | μπορεί τα μάτια σου και ψέμα να πουλάνε | γύρνα και δες στην μοναξιά τους πως πονούν | όλοι είναι άνθρωποι κι όλοι αγαπάνε | Τα χιλιόμετρα είναι λίγα κι η απόσταση μικρή | κάνε εσύ το πρώτο βήμα και θα κάνω την αρχή | Τα χιλιόμετρα είναι λίγα κι η απόσταση μικρή | κάνε εσύ το πρώτο βήμα και θα κάνω την αρχή

06. Όπως παλιά Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βασίλης Καρράς | Στίχοι: Βασίλης Καρράς
Δως' μου ένα τσιγάρο δανικό | βάλε ένα ποτό να ξεχαστούμε | κλείσ' τη πόρτα μη μας δει κανείς | και έλα τα παλιά να θυμηθούμε | Όπως παλιά το τσιγάρο στα δύο | όπως παλιά τη κουβέρτα στα δύο | όπως παλιά το βιβλίο στα δύο | εγώ καμάρα και εσύ πολυτεχνείο | Δως' μου ένα τσιγάρο και φωτιά | πιες ένα ποτήρι στην υγειά μου | όπως στην παλιά τη γειτονιά | θύμισε μου πάλι τα όνειρά μου

07. Κάνω ένα τσιγάρο και φεύγω Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Πέτρος Ίμβριος | Στίχοι: Γιάννης Λιόντος
Δε θ’ αντέξω ν’ ακούσω μια συγγνώμη | απ’ τα χείλη σου αχάριστη ακόμη... | Τα πράγματά μου θα μαζέψω και θα φύγω | ότι κι αν πω μαζί σου στα ίδια καταλήγω... | Κάνω ένα τσιγάρο και φεύγω, | τό `χω ξαναδεί το έργο... | Σου το είπα με πονάει | κάποιος που δε μ’ εκτιμάει... | Κάνω ένα τσιγάρο και φεύγω, | τό `χω ξαναδεί το έργο... | Σου το είπα με πειράζει | όταν κάποιος δε με λογαριάζει... | Δε θ’ αντέξω να ζήσω κι άλλα λάθη | τώρα πια καλά σ’ έχω μάθει... | Τα πράγματά μου θα μαζέψω και θα φύγω | ότι κι αν πω μαζί σου στα ίδια καταλήγω...

08. Μία μυτιά οξυγόνο Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Ιορδάνης Παύλου | Στίχοι: Γιάννης Μαλλιάς
Μεσ' την ασχήμια του μυαλού σας σαραβάλιασα | μα δεν ανήκω στο δικό σας το βασίλειο | κι αφού μισώ, μα γνώμη πια δεν άλλαξα | κάντε πιο πέρα μη μου κρύβεται τον ήλιο | Μία γωνιά ελευθερία θέλω μόνο | για να μυρίσω τη φωτιά όταν θα ανάβει | να ξαπλώσω στη βροχή να ξεδιψάσω | το μυαλό μου μεσ' το λούκι σας πριν χάσω | Μια μυτιά απ' οξυγόνο να γουστάρω | πόσο κάνουν λίγες τζούρες να τις πάρω | μία γωνιά ελευθερία, ένα δέντρο | κι όχι αυτή που θα με πάει στον Άγιο Πέτρο | Μέσα στην μούχλα του μυαλού σας χρώμα άλλαξα | αυτή η βρωμιά όχι πως έγινα δικός σας | μα εγώ δεν θέλω τη δική σας εξορία | μη μου στερείτε την δική μου ελευθερία | Μια μυτιά απ' οξυγόνο να γουστάρω | πόσο κάνουν λίγες τζούρες να τις πάρω | μία γωνιά ελευθερία, ένα δέντρο | κι όχι αυτή που θα με πάει στον Άγιο Πέτρο

09. Το κόκκινο φουστάνι Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Η νύχτα κατεβαίνει με μαύρο φερετζέ | κι η πόλη διψασμένη για φώτα και σουξέ. | Βάλε το κόκκινο φουστάνι | εκείνο που σε κάνει να μοιάζεις πυρκαγιά. | Έλα και μη μετράς την ώρα | τα νιάτα είναι δώρα που καίνε σαν φωτιά α, α, α, | που καίνε σαν φωτιά | Τι να μας περιμένει αύριο το πρωί | ποιος έρωτας πεθαίνει και ποιος θα γεννηθεί. | Βάλε το κόκκινο φουστάνι | εκείνο που σε κάνει να μοιάζεις πυρκαγιά. | Έλα και μη μετράς την ώρα | τα νιάτα είναι δώρα που καίνε σαν φωτιά α, α, α, | που καίνε σαν φωτιά

10. Ένα τραγούδι πες μου ακόμα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Ένα τραγούδι πες μου ακόμα | και βάψ' τον ήλιο με μαύρο χρώμα | ένα τραγούδι αγαπημένο | απ' την ψυχή σου να 'ναι βγαλμένο | Σε παρακαλώ απόψε | την ψυχή μου βρες και κόψε | πάρε την αναπνοή μου | βάλε τέρμα στη ζωή μου | Ένα τραγούδι πες μου ακόμα | και κάν' τα όλα λάσπη και χώμα | ένα τραγούδι το τελευταίο | μα θέλω να 'ναι το πιο ωραίο | Σε παρακαλώ απόψε | την ψυχή μου βρες και κόψε | πάρε την αναπνοή μου | βάλε τέρμα στη ζωή μου

11. Μα τι να πω Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Λαυρέντης Μαχαιρίτσας | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Με μια βαλίτσα σε βλέπω να φεύγεις | να με κοιτάξεις σχεδόν αποφεύγεις | μα μια φωνή με διατάζει και λέει: | "Κοίτα την, κοίτα την, μέσα της κλαίει" | Μα τι να πω,τι να πω τέτοια ώρα | κλείστε τα σύνορα κλείστε τη χώρα | κλείστε τις πόρτες τα φώτα τους δρόμους | βάλτε παντού φρουρούς κι αστυνόμους | Γίνονται αυτά; Mε το ζόρι να μείνει | κάποιος που θέλει να φύγει θα φύγει | με αλυσίδες κανείς κι αν τον δέσει | τρόπο θα βρει πάλι να δραπετεύσει | Δυσκόλεψαν οι ανθρώπινες σχέσεις | κούφια λόγια γεμάτα υποσχέσεις | κι όποιος λέει η ζωή είναι ωραία | υποκρίνεται, ψάχνει παρέα

12. Εσύ μου λες ότι αν φύγεις θα πεθάνω Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Δε σηκώνω εκβιασμούς και απειλές | και στο ντούκου τα περνάω αυτά που λες... | Στη ζωή μου αποφάσεις παίρνω εγώ | μη σηκώνεις το πανό για χωρισμό... | Εσύ μου λες ότι αν φύγεις θα πεθάνω | και γω σου λέω πως θα ζήσω παραπάνω... | Και γω σου λέω πως θα ζήσω παραπάνω | Και εσύ μου λες ότι αν φύγεις θα πεθάνω... | Ότι λες δεν έχει βάση στο 'χω πει | και μη κάνεις τη Δευτέρα Κυριακή... | Εγώ πάντα θα σου λέω το σωστό | μη σηκώνεις το πανό για χωρισμό...

13. Αχ, μοναξιά μου Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης | Στίχοι: Βασίλης Καρράς
Είπα παρέα να σε κάνω μοναξιά μου | μη με σκοτώνεις δε μπορώ να σ' αρνηθώ | είσαι όλα μου τα λάθη κι όλα μου τα πάθη | κι όταν νυχτώνει κάθε βράδυ σε ζητώ | Μαζί σου κάνω όνειρα που δε θα γίνουν | μαζί σου χτίζω πύργους ως τον ουρανό | μαζί σου πάω μοναξιά μου όπου δε φτάνω | μαζί σου κάρβουνο τον κάνω τον καημό | Αχ, μοναξιά μου, μοναξιά μου | κομμάτια κάνεις κάθε βράδυ την καρδιά μου | Αχ, μοναξιά μου, μοναξιά μου | πάρε τα μάτια της και κοίτα τα δικά μου | Είπα παρέα να μου κάνεις μοναξιά μου | δεν υποφέρεται η νύχτα, δεν περνά | οι αναμνήσεις με σκοτώνουν λίγο-λίγο | δεν προλαβαίνω να γευτώ λίγη χαρά

14. Πάρε με Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βασίλης Καρράς | Στίχοι: Βασίλης Καρράς
Πολλές φορές τον όρκο μου τον πάτησα | τα όνειρά μου σε λάθος άνθρωπο τα χάρησα | εγώ καρδιά μου δε σε μοίρασα στα δύο | στα 'δωσα όλα μη νιώσεις μόνη μ' ένα αντίο | Είναι στιγμές που ό,τι έχω το μοιράζω | και τ' όνομά σου άθελα μου το φωνάζω | είναι στιγμές που την ψυχή μου δοκιμάζω | με την εικόνα σου στη σκέψη μου τρομάζω | Πάρε με για μια φορά μονάχα, πάρε με | πάρε με μαζί σου κι ό,τι θέλεις κάνε με | εδώ τα σύνορα τα φράγματα έχουν σπάσει | μια τρικυμία είσαι ακόμα θα περάσει | Πάρε με για μια φορά μονάχα, πάρε με | πάρε με μαζί σου κι ό,τι θέλεις κάνε με | εδώ τα σύνορα τα φράγματα έχουν σπάσει | μια τρικυμία είσαι ακόμα θα περάσει | Πάρε με μαζί σου | Καμιά φορά στο όνειρό σου πάρε με | κομμάτια κάνεις μια καρδιά που αισθάνομαι | θέλεις να φύγεις να πετάξεις από δω | θέλεις να πεις το τελευταίο σ' αγαπώ | Θέλεις απόψε να τα δεις όλα, όλα στα δύο | θέλεις την πίκρα να κρατήσεις ή το κρύο | αν θες χαρά μη τη μοιράσεις, κράτησε τη | ένα συγνώμη η καρδιά το επιτρέπει

15. Πήρα την ψυχή μου κι’ έφυγα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Εγώ εχω φύγει απ' το σώμα μου και κάντο οτι θες | έκανα την υπέρβαση να μη πονάνε οι πληγές | εγώ έχω φύγει απ' το σώμα μου και τώρα τι μου λες. | Πήρα την ψυχή μου κι 'εφυγα να βρω λιγάκι ουρανό | με τον εαυτό μου ξαναβρέθηκα στα μάτια μου να μη σε ξαναδώ. | Εγώ εχω φύγει απ' το σώμα μου και δεν πατώ στην γη | και κράτα το σαν λάφυρο στην αδεια σου ζωή | εγώ έχω φύγει απ' το σώμα μου και δεν πατώ στην γη. | Πήρα την ψυχή μου κι 'εφυγα να βρω λιγάκι ουρανό | με τον εαυτό μου ξαναβρέθηκα στα μάτια μου να μη σε ξαναδώ.  | Πήρα την ψυχή μου κι’ έφυγα να βρω λιγάκι ουρανό | με τον εαυτό μου ξαναβρέθηκα στα μάτια μου να μη σε ξαναδώ. | με τον εαυτό μου ξαναβρέθηκα στα μάτια μου να μη σε ξαναδώ.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Τελευταίο τσιγάρο Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Λάκης Παπαδόπουλος | Στίχοι: Sunny Μπαλτζή
Μου λένε να το πετάξω το ρημάδι | δεν παίρνει άλλη αναβολή | γι΄αυτό το κόβω απ΄αυτό το βράδυ | αν και δε θέλω τούτη τη ζωή | Κι εκείνη μου΄λεγε τα ίδια | γιατί με αγαπούσε λέει, πολύ | την είδα την αγάπη της...σκουπίδια | ακόμη ένα τσιγάρο πυρπολεί | Τελευταίο τραγούδι,τελευταίο τσιγάρο | βγάλτε με μια φωτογραφία | να το κρατάω και να γουστάρω | Τελευταίο τραγούδι,τελευταίο τσιγάρο | σε μια κορνίζα να τη βάλω | να με θυμούνται να φουμάρω | Πάντα μια ολόκληρη ζωή | παρέα ήμουν μ΄ένα τσιγάρο | εγώ το διάλεξα κι αυτό | ποτέ δεν έκανα κακό | παρά στον ίδιο μου τον εαυτό | Μου λένε λίγο εμένα να κοιτάξω | ν΄αλλάξω δρόμο και μυαλό | αργά είναι την καρδιά μου να πετάξω | μακριά της δεν υπάρχει πια καλό | Γι΄αυτό και μ΄άφησε κομμάτια | για κείνη πάντα ήμουν ο σκληρός | πιο μέσα απ΄της ψυχής μου τ΄άγρια μάτια | πάντα όταν κλαίω φταίει ο καπνός

02. Λόγια φιλικά Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης | Στίχοι: Γεράσιμος Ευαγγελάτος
Μην απορείς που μεθάω κι αυτή τη βραδιά, | για μια αγάπη ξεσπάω που χάθηκε πια. | Όλα της τα `δωσα δίχως στιγμή να σκεφτώ, | τώρα τα όνειρα σβήνω, πικρά στο ποτό. | Κάνε κάτι να έρθει ξανά η χαρά, | ο πόνος να φύγει μακριά. | Έλα φίλε και πες μου δύο λόγια απλά, | η μοναξιά μου περνάει σαν είσαι κοντά | Είναι η φωνή σου στη λύπη γλυκός λυτρωμός | και στης ζωής το ταξίδι πιστός οδηγός. | Αν ποτέ δεν πονέσεις ως την ψυχή, | δεν εκτιμάς τα ωραία μες τη ζωή. | Είναι μαγκιά σου που ξέρεις βαθιά ν’ αγαπάς, | αυτό που μέσα σου νιώθεις, να το κυνηγάς. | Σβήσ’ τα όλα και γύρνα ξανά στην αρχή, | η χαρά τότε θα `ρθει να σε βρει. | Έλα φίλε και πες μου δύο λόγια απλά, | η μοναξιά μου περνάει σαν είσαι κοντά | Είναι η φωνή σου στη λύπη γλυκός λυτρωμός | και στης ζωής το ταξίδι πιστός οδηγός.

03. Τσιγάρο ατέλειωτο Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Σωκράτης Μάλαμας | Στίχοι: Γιώργος Αθανασόπουλος
Θα περπατήσω μοναχός κι αυτό το βράδυ | μήπως και βρω της λησμονιάς σου το νερό | και σε υπόγεια σκοτεινά θα βρω σημάδι | μ’ ένα ποτήρι ως της αυγής τον πανικό | Τσιγάρο ατέλειωτο βαρύ η μοναξιά μου | μοιάζει γυναίκα κουρασμένη απ’ το δρόμο | ρίχνει το γέλιο της και κάθεται κοντά μου | κερνάει τα επόμενα και με χτυπάει στον ώμο | Σ’ ένα ποτήρι με φυτίλι αναμμένο | βλέπω τα μάτια σου και κλαίω σιωπηλά | και το μυαλό μου που είναι πάλι θολωμένο | στριφογυρνά των τραγουδιών σου τη θηλιά | Τσιγάρο ατέλειωτο βαρύ η μοναξιά μου | μοιάζει γυναίκα κουρασμένη απ’ το δρόμο | ρίχνει το γέλιο της και κάθεται κοντά μου | κερνάει τα επόμενα και με χτυπάει στον ώμο

04. Χαράτσι Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Νίκος Παπάζογλου | Στίχοι: Τάκης Σιμώτας
Όσοι διαβάτες περπατούν | στο σκοτεινό δρομάκι | μοιάζουν με κλέφτες που άνεργους | τους βρήκε το βραδάκι | Έτσι κι εγώ στο σπίτι μου | σαν κλέφτης τριγυρίζω | και τις φωτογραφίες σου | τις βλέπω και δακρύζω | Όλα τ' αλλάζει ο καιρός | όλα θα τα ρημάξει | μα οι κλέφτες που παραφυλάν | του παίρνουνε χαράτσι | Στολίζονται και όμορφοι | βγαίνουνε στα σοκάκια | φύσα αγέρα πάρ' τα | χόρεψ' τα, τα παιδάκια

05. Κάτι μου κρύβεις Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Ορφέας Περίδης | Στίχοι: Ορφέας Περίδης
Κάτι μου κρύβεις | την καρδιά σου δε μ' ανοίγεις | κι όλο περνάει απ' το μυαλό μου το κακό | Πες μου τι τρέχει | η καρδιά μου εμένα αντέχει | ό,τι κι αν πεις δε φταις εσύ, ούτε κι εγώ | Πες μου αν άλλον αγαπάς πες μου αν σε χάνω | εγώ θα γράψω ένα τραγούδι παραπάνω | δε θα μιλάνε οι στίχοι για γυναίκες σκάρτες | για κείνες που κρατάνε τις καρδιές σαν κάρτες | Κι αν βρήκες άλλον ν' αγαπήσεις κι αν σε χάσω | θα βγω στους δρόμους και δεν ξέρω πού θα φτάσω | σε μέρη άγνωστα μονάχος θα γυρνάω να τραγουδάω | Στα όνειρά μου, δοκιμάζω την καρδιά μου | σε βλέπω σ' άλλη αγκαλιά να ξενυχτάς | κι όλο μου λείπεις | είσαι δίπλα μου και λείπεις | Πες μου αν άλλον αγαπάς πες μου αν σε χάνω | εγώ θα γράψω ένα τραγούδι παραπάνω | δε θα μιλάνε οι στίχοι για γυναίκες σκάρτες | για κείνες που κρατάνε τις καρδιές σαν κάρτες | Κι αν βρήκες άλλον ν' αγαπήσεις κι αν σε χάσω | θα βγω στους δρόμους και δεν ξέρω πού θα φτάσω | σε μέρη άγνωστα μονάχος θα γυρνάω να τραγουδάω | Κάτι μου κρύβεις | την καρδιά σου δε μ' ανοίγεις | κι όλο περνάει απ' το μυαλό μου το κακό

06. Απόψε σιωπηλοί Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βάσω Αλαγιάννη | Στίχοι: Βάσω Αλαγιάννη
Απόψε είμαστε κι οι δυο μας σιωπηλοί | ακόμα και οι λέξεις φοβήθηκαν τα χείλη | το ξέρω θα μου δώσεις ένα φιλί | και θα μου πεις να μείνουμε δυο φίλοι | Δε θέλω να 'μαστε ούτε φίλοι ούτε εχθροί | Θέλω να μη θυμάμαι | κι ούτε να ξέρω πού θα πας και ποια είναι αυτή | Θέλω ένα όνειρο μονάχα να 'ναι | κι όταν ξυπνήσω το πρωί να είσαι εκεί | για να μου πεις να μη φοβάμαι | Δώσ' μου λοιπόν το τελευταίο μας φιλί | και ας καπνίσουμε μαζί κι ένα τσιγάρο | και φύγε μη γυρίσεις να με δεις | δε θέλω να με βλέπεις να πονάω | Δε θέλω να 'μαστε ούτε φίλοι ούτε εχθροί | Θέλω να μη θυμάμαι | κι ούτε να ξέρω πού θα πας και ποια είναι αυτή | Θέλω ένα όνειρο μονάχα να 'ναι | κι όταν ξυπνήσω το πρωί να είσαι εκεί | για να μου πεις να μη φοβάμαι

07. Ερωτικό Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Θάνος Μικρούτσικος | Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
Με μια πιρόγα φεύγεις και γυρίζεις | τις ώρες που αγριεύει η βροχή | στη γη των Βησιγότθων αρμενίζεις | και σε κερδίζουν κήποι κρεμαστοί | μα τα φτερά σου σιγοπριονίζεις | Σκέπασε αρμύρα το γυμνό κορμί σου | σου 'φερα απ' τους Δελφούς γλυκό νερό | στα δύο είπες πως θα κοπεί η ζωή σου | και πριν προλάβω τρις να σ' αρνηθώ | σκούριασε το κλειδί του παραδείσου | Το καραβάνι τρέχει μες στη σκόνη | και την τρελή σου κυνηγάει σκιά | πώς να ημερέψει ο νους μ' ένα σεντόνι | πώς να δεθεί η Μεσόγειος με σχοινιά | αγάπη που σε λέγαμ' Αντιγόνη | Ποια νυχτωδία το φως σου έχει πάρει | και σε ποιο γαλαξία να σε βρω | εδώ είναι Αττική φαιό νταμάρι | κι εγώ ένα πεδίο βολής φτηνό | που ασκούνται βρίζοντας ξένοι φαντάροι

08. Παράξενη βροχή Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χαραλαμπίδης | Στίχοι: Φίλιππος Γράψας
Πέφτει μια παράξενη βροχή | πάνω στα παράθυρα της νύχτας | ποια συννεφιασμένη εποχή | ξενυχτάει στο φως μιας καληνύχτας | δε σου πάει ζωή στην ξαστεριά | δε σου παν τα κίτρινα φεγγάρια | πώς να φτάσουν για παρηγοριά | τέτοιας ερημιάς τα συναξάρια | Σώμα υποταγής φόβος | είναι της φυγής φόβος | μη μ’ ακολουθείς | μια για την καρδιά φόβος | δυο για την ψευτιά φόβος | τρις θα μ’ αρνηθείς | Πέφτει ένα σκοτάδι από σιωπές | Γύρω, γύρω και στη μέση λύπη | όλες η πληγές είν’ ανοιχτές | και ο γιατρός του κόσμου, απόψε λείπει | Τέτοιες ώρες στη γωνιά του νου | μόλις χαμηλώσει η περηφάνια | βγαίνουν τα μαχαίρια του καημού | και της μοναξιάς τα γιαταγάνια | Σώμα υποταγής φόβος | είναι της φυγής φόβος | μη μ’ ακολουθείς | μια για την καρδιά φόβος | δυο για την ψευτιά φόβος | τρις θα μ’ αρνηθείς

09. Έξω φυσάει και βρέχει Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Αφού μιλάς για χωρισμό | ας χωριστούμε απόψε | άπλωσε το χεράκι σου | και τη ζωή μου κόψε | Φύγε λοιπόν και μη κοιτάς | το δάκρυ μου που τρέχει | μα πάρε την ανάσα μου | Έξω φυσάει και βρέχει

10. Στάγδην βραδέως Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Ορφέας Περίδης | Στίχοι: Ορφέας Περίδης
Στάγδην βραδέως, ενδοφλεβίως | ορός που στάζει αργά και ισοβίως | Αρρώστια ανίατη κάθε σιωπή σου | και μια υπόσχεση είν' η φωνή σου | Στάγδην βραδέως, ενδοφλεβίως | αφού είν' αβίωτος αυτός ο βίος | Ορός κι ορόσημο κάθε φιλί σου | και πυρετός βαθύς η θύμησή σου | Στάγδην βραδέως, ενδοφλεβίως | κι ας είν' αβίωτος αυτός ο βίος | σταγόνα μιας ζωής γίνεται αέρας | για την ανάσα σου μόνο μιας μέρας

11. Έμπλεξες Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Κώστας Βελλιάδης | Στίχοι: Τέρπανδρος
Στο τηλέφωνο σε παίρνει | κοίτα τρέλα που τη δέρνει | σ΄έχει αρρωστήσει | μια σε θέλει μια σ΄αφήνει | της μιλάς και σου το κλείνει | δεν υπάρχει λύση | Κοίτα πώς κατάντησες | και το μυαλό σου χάνεις | για κείνη που δεν άξιζε | να θέλεις να πεθάνεις | Έμπλεξες σου λέω, έμπλεξες | τα σπασμένα της πληρώνεις | κι ας μην έφταιξες | Σε απόγνωση σε φτάνει | το παράπονο σε πιάνει | και ζημιά παθαίνεις | Τη ζωή σου πριν χαλάσεις | σου ζητώ να την ξεχάσεις | και μην επιμένεις

12. Με πειράζει Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Παναγιώτης Αποστολίδης | Στίχοι: Βασίλης Καρράς
Μου 'λεγε ότι θα φύγει μα εγώ γελούσα, | μου 'λεγε πως θα μ' αφήσει κι αδιαφορούσα, | μου 'λεγε ότι θα φύγει μα εγώ γελούσα, | Με πειράζει, με πειράζει, | που άλλον τώρα αγκαλιάζει, | και γω έχω την ευθύνη, | με τον άλλον που 'χει φύγει, | Με πειράζει, με πειράζει, | που άλλον τώρα αγκαλιάζει, | και γω έχω την ευθύνη, | με τον άλλον που 'χει φύγει, | Μου 'λεγε ότι θα φύγει μα εγώ γελούσα, | μου ζητούσε εξηγήσεις μα την αγνοούσα, | μου 'λεγε ότι θα φύγει μα εγώ γελούσα, | Με πειράζει, με πειράζει, | που άλλον τώρα αγκαλιάζει, | και γω έχω την ευθύνη, | με τον άλλον που 'χει φύγει, | Με πειράζει, με πειράζει, | που άλλον τώρα αγκαλιάζει, | και γω έχω την ευθύνη, | με τον άλλον που 'χει φύγει.

13. Τσιγάρο που τελειώνει Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Στέφανος Βογιατζής | Στίχοι: Κωνσταντίνος Καραδήμος
Τσιγάρο η ζωή μου που τελειώνει | και μου `μεινε μια μόνο ρουφηξιά | ζω σε μια πόλη φυλακή που με πληγώνει | χιλιάδες άνθρωποι μα νιώθω μοναξιά | Κλειδώνω το μυαλό σ’ ένα τρελάδικο | μαλώνω την ψυχή κι ας είναι άδικο | και στέλνω την καρδιά μου που σ’ αγάπησε πολύ | σ’ ένα ποτάδικο κι απόψε να τα πιεί | Κλειδώνω το μυαλό σ’ ένα τρελάδικο | μαλώνω την ψυχή κι ας είναι άδικο | και στέλνω την καρδιά μου που σ’ αγάπησε πολύ | σ’ ένα ποτάδικο κι απόψε να καεί | Αέρας μες στα στήθια που τελειώνει | και μου `μεινε μια μόνο αναπνοή | η κάθε ώρα που περνάει με ματώνει | μια σειρά άρνηση για μένα η ζωή | Κλειδώνω το μυαλό σ’ ένα τρελάδικο | μαλώνω την ψυχή κι ας είναι άδικο | και στέλνω την καρδιά μου που σ’ αγάπησε πολύ | σ’ ένα ποτάδικο κι απόψε να τα πιεί | Κλειδώνω το μυαλό σ’ ένα τρελάδικο | μαλώνω την ψυχή κι ας είναι άδικο | και στέλνω την καρδιά μου που σ’ αγάπησε πολύ | σ’ ένα ποτάδικο κι απόψε να καεί | Τσιγάρο που τελιώνει η δική μου η ζωή | και μου `μεινε μια μόνο αναπνοή

14. Δε σε ενδιαφέρει Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Χάρης Γεωργίου | Στίχοι: Γιάννης Μαλλιάς
Κάτω απ’ το φως του φεγγαριού, | σε συνοικίες δυτικές, | μες τα σκυλάδικα | ψάχνεις τον έρωτα να βρεις, | γυρνάς και πίνεις σαν τρελή, | στα ξενυχτάδικα | έξω από ήθη και γραφές, | με τις δικές σου εκδοχές, | φτιάχνεις τους νόμους σου | δε λογαριάζεις τη ζωή, | μοιράζεις τζάμπα το φιλί, | και μένεις μόνη σου | και μένεις μόνη σου... | Πάνω σε πίστες ξενυχτάς μ’ ένα ζεϊμπέκικο | δε λογαριάζεις η ζωή τι θα σου φέρει | δε δίνεις μία στο σωστό ούτε στο άδικο | ό,τι κι αν πουν για σένα πια δε σ’ ενδιαφέρει | δε σ’ ενδιαφέρει... | Μες σε σκιές περαστικών, | στα στέκια των αλκοολικών, | πέφτεις και χάνεσαι | μα μια αόρατη φωνή, | σου δίνει δύναμη πολύ, | και ξαναπιάνεσαι | μ’ ένα ουΐσκι αγκαλιά, | κι ένα τσιγάρο για μετά, | ξεχνάς τα λάθη σου | στριφογυρνάς εδώ κι εκεί, | σε κάποια πίστα αδειανή, | πνίγεις τα πάθη σου | πνίγεις τα πάθη σου... | Πάνω σε πίστες ξενυχτάς μ’ ένα ζεϊμπέκικο | δε λογαριάζεις η ζωή τι θα σου φέρει | δε δίνεις μία στο σωστό ούτε στο άδικο | ό,τι κι αν πουν για σένα πια δε σ’ ενδιαφέρει | δε σ’ ενδιαφέρει...

15. Για λέγε Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Τα μυστικά του έρωτα μας δεν τα κρύβεις | κι όλοι τα ξέρουν με το νι και με το σίγμα | κι όλες τις πόρτες της αγάπης μας ανοίγεις | στα ξένα λόγια θα χαθούμε κι είναι κρίμα | Για λέγε, για πες | γιατί τρελαίνεσαι και πας και τα λες | Για λέγε, για πες | τα κάνεις μούσκεμα και ύστερα κλαις | Ενθουσιάζεσαι και κάνεις όλο λάθη | και τα πληρώνω επειδή σε αγαπάω | να περπατάς μες την ζωή δεν έχεις μάθει | και το κουδούνι του κινδύνου σου χτυπάω

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης