Παρασκευή, 21 Μαρτίου 2014

Μια γυναίκα μπορεί






















Η Ελένη Βιτάλη σε τραγούδια του Χρήστου Νικολόπουλου

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Μια γυναίκα μπορεί Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Μη φοβάσαι και προχώρα είμαι εγώ στο πλάι σου | Στη ζωή στην ανηφόρα και στο προσκεφάλι σου | Παίρνω πάνω μου τα βάρη που η ζωή σου φόρτωσε | Γίνε πάλι παλικάρι ξέχνα ποιος σε πρόδωσε | Μια γυναίκα μπορεί | Τη ζωή σου να αλλάξει μπορεί | Μια γυναίκα μπορεί | Να χαράξει καινούρια αρχή | Άσε τον καημό να πίνει μόνος το ποτήρι του | Και μη ξανακάνεις φίλε πάλι το χατίρι του | Μη φοβάσαι και προχώρα είμαι εγώ στο πλάι σου | Στη ζωή στην ανηφόρα και στο προσκεφάλι σου

02. Από πού ν' αρχίσω Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Γιώργος Κλεφτογιώργος
Από πού ν' αρχίσω | για να σ' αγαπώ; | Πες μου πώς ν' αρχίσω, | πού να σταματήσω | και πού νά βρω λόγια | για να σου μιλώ. | Από πού ν' αρχίσω | για να σ' αγαπώ; | Με την αγάπη σου ψηλώνω | και φτάνω ως τον ουρανό. | Φίλους αγγέλους έχω μόνο, | βλέπω στα μάτια το Θεό. | Από πού ν' αρχίσω | για να σ' αγαπώ; | Ξέχνα κάθε μπόρα, | κι όσα ζούμε τώρα | θέλω να τα κρύψω | μα και ναν τα πω. | Από πού ν' αρχίσω | για να σ' αγαπώ;

03. Λες και κράταγες μαχαίρια Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Πιο πικρά είναι τα φιλιά σου | κι απ' τον τρόπο που αγαπάς | και κατάλαβα πως είμαι | ρούχο που δεν το φοράς. | Όλα τα 'χεις πια σκοτώσει | στη δικιά μου τη ζωή, | λες και κράταγες μαχαίρια | όταν είχες γεννηθεί. | Όλα τα 'χεις πια σκοτώσει | στη δικιά μου τη ζωή. | Μου ήρθες για να με δικάσεις | να με ρίξεις φυλακή, | με τον ψευτοέρωτά σου | να λερώσεις μια ζωή.

04. Οι κακές οι συντροφιές σου Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Οι κακές οι συντροφιές σου | φέρανε και τα πταίσματα | και ιδού η κατάληξή σου | και τ' αποτελέσματα | Πες μου τίνος πλάτες είχες | και που βασιζόσουνα | και το κάθε σου το σφάλμα | έλεγες πως ήταν θαύμα | και προβιβαζόσουνα | Μια στιγμή που σ' είχα βγάλει | από τ' αδιέξοδα | το κατάλαβα πως ήμουν | για τα μικροέξοδα | Πες μου τίνος πλάτες είχες | και που βασιζόσουνα | και το κάθε σου το σφάλμα | έλεγες πως ήταν θαύμα | και προβιβαζόσουνα

05. Κυριακή σε είχα βρει Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Χριστόφορος Μπαλαμπανίδης
Κυριακή σε είχα βρει | "καλησπέρα" μου 'χες πει | και με τράβηξες στο μπαρ κάτι να πιούμε. | Μα η ζάλη ήταν πολλή | κι η ζωή μου αμαρτωλή | και δυο λόγια δεν μπορέσαμε να πούμε. | Νυχτωθήκαμε κι οι δυο | σ' ένα σκοτεινό στενό | το στενό που είν' η ζωή μας η χαμένη. | Κι αμαρτήσαμε διπλά | σ' έναν κόσμο που γελά | όταν βλέπει γύρω τη χαρά διωγμένη. | Σ' έναν κόσμο αμαρτωλό | περπατήσαμε κι οι δυο | σ' έναν κόσμο που όλα τα 'χει κάνει στάχτη. | Όλα ξένα κι αλλονών | ξένα και των διπλανών | σ' έναν κόσμο αμαρτωλό χωρίς αγάπη. | Νυχτωθήκαμε κι οι δυο | σ' ένα σκοτεινό στενό | το στενό που είν' η ζωή μας η χαμένη.

06. Ρέστα απόψε δίνω Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Χριστόφορος Μπαλαμπανίδης
Βάλε εκείνη την κασέτα που αγαπώ | τα τραπέζια σήκωσέ τα ν' ανεβώ | παλαμάκια να χτυπάς | στην υγειά μου να κερνάς. | Ρέστα απόψε δίνω, χάνομαι και σβήνω | κι όλα τα ζητώ | θάλασσα η αγάπη, για πιοτό την πίνω | κι όμως δε μεθώ. | Βάλε τέρμα τα ηχεία ν' ακουστώ | δε μ' αρέσει η ησυχία, δεν μπορώ | ούτε λέξη να μην πεις | στο ρυθμό να ξεχαστείς.

07. Τώρα που σε βρήκα Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ελένη Βιτάλη
Σε βρήκα τι στιγμή που έλεγα | πως η ζωή μ' αρνήθηκε, | σε βρήκα τι στιγμή που έκλαιγα | κι ο πόνος μου νικήθηκε | Είν' ωραία η ζωή όπως και νά 'ναι | μ' αγαπάς και γι' αυτό δε φοβάμαι. | Έχω εσένανε, δε θέλω τίποτε | Α, α, α, α, α … Πάμε … | Τώρα που σε βρήκα τίποτ' άλλο δε γυρεύω | τώρα δε ζηλεύω της αγάπης τα φιλιά. | Πρόφτασα το τρένο σου ζωή και ταξιδεύω | Α, α, α, α, α | Μαζί μου μη φοβάσαι μου 'χες πει | κι άνοιξες δρόμους να περνώ, | για κοίτα είν' ωραία η ζωή | μπόρεσα μέσα μου να πω | Είν' ωραία η ζωή όπως και νά 'ναι | μ' αγαπάς και γι' αυτό δε φοβάμαι. | Έχω εσένανε, δε θέλω τίποτε | Α, α, α, α, α … Πάμε … | Τώρα που σε βρήκα τίποτ' άλλο δε γυρεύω | τώρα δε ζηλεύω της αγάπης τα φιλιά. | Πρόφτασα το τρένο σου ζωή και ταξιδεύω | Α, α, α, α, α

08. Δε θέλω μη Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Χριστόφορος Μπαλαμπανίδης
Απ' τον καιρό που ένιωσα τον κόσμο | γεμάτη η ζωή μου ήταν "μη" | να μη μου δείχνουν το καλό το δρόμο | δε πέρασε που λες ούτε στιγμή | Γι' αυτό σου λέω δε θέλω μη | λευτέρωσέ το, το κορμί | αυτά που 'χει να δώσει | Α, α, α, α, α …. να δεις έχει τη δύναμη | να σε απογειώσει | Απ' τον καιρό που έπρεπε να ζήσω | βαρέθηκα ν' ακούω όλο "μη" | αφού έτυχε λοιπόν να σε γνωρίσω | μη με φορτώνεις κι άλλη ενοχή | Γι' αυτό σου λέω δε θέλω μη | λευτέρωσέ το, το κορμί | να πάρει και να δώσει | Α, α, α, α, α …. να δεις έχει τη δύναμη | να σε απογειώσει

09. Παράλογα αγαπάς Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Χριστόφορος Μπαλαμπανίδης
Μανία που την έχεις να 'σαι πάντα σοβαρός | όταν λες πως μ' αγαπάς και μ' αγκαλιάζεις | κι ενώ μου λες πως είναι ο έρωτάς μας αρχηγός | μια ζωή θες εσύ να διατάζεις | Παράλογα αγαπάς, παράλογα μιλάς | παράλογα μου φέρεσαι μωρό μου | αντί να με φιλάς, να με γλυκοκοιτάς | σαν ξένος δίπλα μου έρχεσαι | Παράλογα αγαπάς, παράλογα μιλάς | παράλογα μου φέρεσαι μικρό μου | αντί να με φιλάς, να με γλυκοκοιτάς | σαν ξένος δίπλα μου έρχεσαι | Σπουδαίο παίρνεις ύφος κι έτσι που 'σαι σοβαρός | θα νομίζεις πως φοβάμαι μη σε χάσω | μα μάθε ότι είσαι φαντασμένος και μικρός | κι ότι εγώ στο χωρισμό θα φτάσω | Παράλογα αγαπάς, παράλογα μιλάς | παράλογα μου φέρεσαι μωρό μου | αντί να με φιλάς, να με γλυκοκοιτάς | σαν ξένος δίπλα μου έρχεσαι | Παράλογα αγαπάς, παράλογα μιλάς | παράλογα μου φέρεσαι μωρό μου | αντί να με φιλάς, να με γλυκοκοιτάς | σαν ξένος δίπλα μου έρχεσαι

10. Ο άντρας θέλω να μ' αγαπάει Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Γιώργος Βρούβας
Βάλε φωτιά και πυρκαγιά | στα πεντοχίλιαρά σου | και κάψε και τις βίλες σου, | τα εργοστάσιά σου, | βάλε φωτιά και πυρκαγιά | στα πεντοχίλιαρά σου | Ο άντρας θέλω να μ' αγαπάει | μέσα στα μάτια να με κοιτάει | όταν πονάω να με πονάει | ο άντρας θέλω να μ' αγαπάει | Βάλε φωτιά και πυρκαγιά | στα πεντοχίλιαρά σου | δεν τη πουλάω την καρδιά | για όλα τα λεφτά σου, | βάλε φωτιά και πυρκαγιά | στα πεντοχίλιαρά σου | Ο άντρας θέλω να μ' αγαπάει | μέσα στα μάτια να με κοιτάει | όταν πονάω να με πονάει | ο άντρας θέλω να μ' αγαπάει

11. Οι πληρωμένες οι αγάπες Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Οι πληρωμένες οι αγάπες | σαν πάθος είν' απατηλό | γιατί 'ναι πάθος που έχει στάχτες | κι είναι διπλά αμαρτωλό | Οι πληρωμένες οι αγάπες | δεν έχουν αξιώματα | κι όσοι τις ξέρουν τις φωνάζουν | με ψεύτικα ονόματα, με ψεύτικα ονόματα | Οι πληρωμένες οι αγάπες | δεν έχουν και ιδανικά | μα κάποτε κι από τις λάσπες | βγαίνουν λουλούδια μαγικά | Οι πληρωμένες οι αγάπες | δεν έχουν αξιώματα | κι όσοι τις ξέρουν τις φωνάζουν | με ψεύτικα ονόματα, με ψεύτικα ονόματα

12. Και γεια σου Ελλάδα Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βασίλης Καπερνάρος
Σου τραγουδώ για του πιοτού μου τη ζαλάδα | σ' αναθυμιέμαι να με δέρνεις με μανία | πήρα τα μάτια μου κι εγώ στη Γερμανία | ήθελα πάντα να σου γράφω μιαν αράδα | Φραγκφούρτη, Μάρτης, μοναξιά και "Γεια σου Ελλάδα". | Σαν τα καράβια που σαπίζουνε στη ράμπα | Φραγκφούρτη, Μάρτης, μοναξιά και "Γεια σου Ελλάδα". | Σου τραγουδώ κι απ' της καρδιάς μου τη λιακάδα | σε συγχωρώ που τόσα χρόνια ήμαστε χώρια | ποιος τάχα φταίει που απ' των καιρών τα καπνοχώρια | ψάχνουμε τόπο και πατρίδα σ' άλλη Ελλάδα | δεν μας αγάπησες ποτέ σου μάνα Ελλάδα | Σαν τα καράβια που σαπίζουνε στη ράμπα | Φραγκφούρτη, Μάρτης, μοναξιά και "Γεια σου Ελλάδα".

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης