Κυριακή, 30 Μαρτίου 2014

Με λόγια





















01. Η ακτή Τραγούδι: Ελευθερία Αρβανιτάκη
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Πώς βαριέμαι σε τούτη την ακτή | που ο ήλιος με ξεραίνει | δεν είμ' έρημος, δεν είμαι νησί | μα ούτε κι η Ελένη | και το 'ξερες. | Πώς θα μοιάζω μετά από καιρό | πως μ' έχεις σημαδέψει | με κρατάς και να φύγω δε μπορώ | κανείς μας δε θ' αντέξει | και το 'ξερες. | Πέφτω στη θάλασσα και πάλι βρέχομαι | και πάλι έρχομαι κοντά. | Μέσα απ' τα κύματα πιάνω τα σήματα | που με φωνάζουν στ' ανοιχτά. | Πώς βαριέμαι σε τούτη την ακτή | που μ' έχεις φυλακίσει | δεν είμ' άνεμος, δεν είμαι πανί | δε λέει να φυσήξει | και το 'ξερες. | Πώς θα μοιάζουν μετά από καιρό | οράματα που ζούμε | στην ακτή με τ' αθάνατο νερό | κι οι δυο μας θα χαθούμε | και το 'ξερες.

02. Καλημέρα τι κάνεις Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Καλημέρα τι κάνεις | να 'σαι πάντα καλά | κι όταν είσαι κοντά μου | κι όταν είσαι μακρυά | να 'ναι κάθε σου μέρα | μια καινούργια αρχή | καλημέρα τι κάνεις | σ' αγαπάω πολύ.. | Καλημέρα τι κάνεις | να 'σαι πάντα καλά | το κουράγιο μη χάνεις | το κεφάλι ψηλά | καλημέρα χαρά μου | καλημέρα ζωή | καλημέρα τι κάνεις | σ' αγαπάω πολύ.. | Καλημέρα τι κάνεις | να 'σαι πάντα καλά | κι όταν είσαι κοντά μου | κι όταν είσαι μακρυά | να 'ναι η κάθε σου μέρα | μια καινούργια αρχή | καλημέρα τι κάνεις, | σ' αγαπάω πολύ.. | Καλημέρα τι κάνεις | να 'σαι πάντα καλά | κι όταν όλα νομίζεις | ότι πάνε στραβά | πάντα κάτι θα γίνει | μη ρωτάς το γιατί | καλημέρα τι κάνεις | Σ' αγαπάω πολύ...

03. Ξαφνικός Έρωτας Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Έλα λίγο | μόνο για λίγο | ζω και ξαναζώ | κάθε μας στιγμή | σε χώρο μυστικό | καρδιά μου σ' ανταμώνω | Έλα λίγο | μόνο για λίγο | μέσα μου σιωπή | μίλα μου εσύ | όλη μου η ζωή στα χέρια σου κλεισμένη | Έλα λίγο | μόνο για λίγο | ζω και ξαναζώ | κάθε μας στιγμή | σε χώρο μυστικό | καρδιά μου σ' ανταμώνω | Έλα λίγο μόνο για λίγο...

04. Ποιος μπορεί Τραγούδι: Μανώλης Μητσιάς
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Ποιος μπορεί έτσι απλά να μου μιλήσει | Ποιος μπορεί με δυο λόγια να με πείσει | Ποιος μπορεί με το χέρι στην καρδιά του | Να μου πει πως δεν αγάπησε ποτέ | Ποιος μπορεί μέσα σ' όλα που συμβαίνουν | Ποιος μπορεί στους καιρούς που μας τρελαίνουν | Ποιος μπορεί με το χέρι στην καρδιά του | Να μου πει πως δεν αγάπησε ποτέ | Ποιος μπορεί μοναχός του να αντέξει | Ποιος μπορεί να πονάει δίχως λέξη | Ποιος μπορεί με το χέρι στην καρδιά του | Να μου πει πως δεν αγάπησε ποτέ | Εγώ πάντα εδώ | Κι εσύ πάντα εκεί | Μα τη στιγμή που πονάω | Είμαστε μαζί

05. Πάλι απ' την αρχή Τραγούδι: Αντώνης Ρέμος
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Πάλι απ' την αρχή για τις μέρες που ακόμα κυλούν | Πάλι απ' την αρχή για τα λάθη που εδώ θα σβηστούν | Πάλι απ' την αρχή κι αν συγνώμη δεν θες να μου πεις | Μη μιλάς μόνο αγκάλιασέ με | Πάλι απ' την αρχή σε μια χώρα που αιμορραγεί | Πάλι απ' την αρχή μια κουβέντα ίσως είν' αρκετή | Πάλι απ' την αρχή μίλησέ μου μονάχα εσύ | Μυστικές ώρες θύμισέ μου | Όσα έχω πάντα ήτανε δικά σου | Μα η ζωή μου πια δεν είναι αρκετή | Οι καλύτερες στιγμές μου ήταν κοντά σου | Να τις ζήσω θέλω πάλι απ' την αρχή | Πάλι απ' την αρχή για τις νύχτες που ακόμα κυλούν | Πάλι απ' την αρχή στις στιγμές που ουρανούς αντηχούν | Πάλι απ' την αρχή πάντα θα 'ναι κοντά μας γιατί | Είν' αρχή και τέλος η αγάπη | Πάλι απ' την αρχή να, να, να, να | Είν' αρχή και τέλος η αγάπη | Πάλι απ' την αρχή σε μια χώρα που αιμορραγεί | Πάλι απ' την αρχή μια κουβέντα ίσως είν' αρκετή | Πάλι απ' την αρχή μίλησέ μου μονάχα εσύ | Μυστικές ώρες θύμισέ μου | Πάλι απ' την αρχή

06. Ζωή κλεμμένη Τραγούδι: Ελευθερία Αρβανιτάκη
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Ίσως εκείνο που ζητάς | εγώ να μην το έχω | κι απ' ό,τι ονειρεύτηκες | εγώ πολύ ν' απέχω. | Ίσως να μη σου φτάνω εγώ | γιατί πολλά ζητούσες | μα θα 'ταν όλα αλλιώτικα | αν λίγο μ' αγαπούσες. | Μη μ' αποφεύγεις μάτια μου | μη με κοιτάς σαν ξένη | ζωή που δε μοιράζεται | είναι ζωή κλεμμένη. | Ίσως να σε κρατάει εδώ | μονάχα η συνήθεια | μα όσα κι αν μου 'πες ψέματα | σ' αγάπησα στ' αλήθεια.

07. Πάμε γι' άλλες πολιτείες Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Πάμε γι' άλλες πολιτείες ερωτικές, | Να βρεθούμε σ' εμπειρίες λυτρωτικές, | Αν το θες. | Πάμε γι' άλλες πολιτείες αναρχικές, | Να βρεθούμε σ' απεργίες προσωπικές, | Αν το θες. | Πάμε γι' άλλες πολιτείες μελλοντικές, | Να βρεθούμε σ' εμπειρίες αληθινές, | Αν το θες. | Πάμε γι' άλλες πολιτείες αναρχικές | να βρεθούμε σε πορείες ατομικές, | Αν το θες.

08. Πέρασαν Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Πέρασαν πάει πέρασαν | Όλες οι στιγμές οι μοναδικές | που μας έκαιγε ότι έφταιγε | Πέρασαν πάει πέρασαν | μέσα στις σκιές πρόσωπα του χτες | πού χαθήκατε πού κρυφτήκατε | Πέρασαν πάει πέρασαν | Τώρα είμαι εδώ κι ζωή συνεχίζεται | Ζω για τη στιγμή που η μάχη κερδίζεται | Πέρασα πολλά μα το λόγο μου κράτησα | Είμαι ζωντανός επειδή σε αγάπησα | Τώρα είμαι εδώ και την πόρτα σου χτύπησα | Τίποτα εγώ και ποτέ δεν σου ζήτησα | Πέρασα πολλά μα το λόγο μου κράτησα | Είμαι ζωντανός επειδή σε αγάπησα | Πέρασαν πάει πέρασαν | Κι ήταν όνειρο τόσο βιαστικό | Όσα ζήσαμε όσα ελπίσαμε | Πέρασαν πάει πέρασαν

09. Τάμαλο Τραγούδι: Ντόρη Σπανουδάκη
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Μόνιμα, Μόνιμα | Μόνη, μα μαζί μου | Σώματα αϋλα | Με κοινή σκιά | Χρώματα, αρώματα | Γεύση ένοχου μύθου | Πρόστυχα φορέματα | Ηδονής φτερά | Σ’ έντυσα και σ’ έγδυσα | Ένιωσα μαζί σου | Πράγματα που φθείρονται, | Σαν ντύνω λεκτικά | Φύλαξα φρόνιμα | Όσα σε θυμίζουν | Και λινά χειρόγραφα | Φοράω στην καρδιά | Μόνιμα, Μόνιμα | Μόνη, μα μαζί μου | Σώματα αϋλα | Με κοινή σκιά | Έστρωσα, ξάπλωσα | Έγινα μαζί σου | Το λευκό ξημέρωμα | Ένωση νυχτιάς | Μόνιμα, Μόνιμα | Μόνη, μα μαζί μου | Σώματα αϋλα | Με κοινή σκιά

10. Λάθος εποχή Τραγούδι: Πέτρος Γαϊτάνος
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Λάθος εποχή ήταν να βρεθούμε | Λάθος εποχή είναι αυτή που ζούμε | Τι να πω εγώ, τι να πεις κι εσύ | Λάθος εποχή τ' όνειρο τελειώνει | λάθος εποχή τι να ξημερώνει | Ποιος μπορεί να πει, ποιος μπορεί να δει; | Κι έτσι σ' αγαπώ κι έτσι σε αγγίζω | κι αν σε χάνω εδώ κάπου σε κερδίζω | Λάθος εποχή ξεκινάμε πάλι | Λάθος εποχή πάμε για μιαν άλλη | Φτάνει εγώ κι εσύ να 'μαστε μαζί

11. Κλεμμένα φιλιά Τραγούδι: Ιροντίνα
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Ποτέ μου δεν κατάλαβα | τι κρύβεις στην ψυχή σου | ποιον πόνο έχεις συντροφιά | και δε με θες μαζί σου. | Ακούς φωνές που σου μιλούν | και ψέματα σου λένε | αχ κοίτα λίγο πλάι σου | δυο μάτια αλήθεια λένε. | Κλεμμένη ήταν η χαρά | κλεμμένα τα φιλιά σου | κλέψε την δόλια μου καρδιά | να `ρθω κι εγώ κοντά σου. | Τα μάτια μου δακρύσανε | γι’ αυτό σ’ αφήνω μόνο | ποτέ μου εγώ δε γνώρισα | αγάπη δίχως πόνο. | Κλεμμένη ήταν η χαρά | κλεμμένα τα φιλιά σου | κλέψε την δόλια μου καρδιά | να `ρθω και εγώ κοντά σου.

12. Σήμερα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Σήμερα, η ζωή μου όλη σήμερα | χτες αλλιώτικα σκεφτόμουνα | τ' αύριο ονειρευόμουνα | Σήμερα, η ζωή μου όλη σήμερα | Ήρθες πλάι μου και στάθηκες | έφυγες αλλά δεν χάθηκες | Η ζωή μου περνά και χάνεται | η ζωή περνά και χάνεται, χάνεται | η στιγμή που ποτέ δεν πιάνεται | η στιγμή ποτέ δεν πιάνεται μάτια μου | Μια στιγμή και μ' αφήνεις μόνο μου | μια στιγμή και είμαι μόνος μου, μόνος μου | Να σε δω και ας τελειώσει ο χρόνος μου | και ας τελειώσει τώρα ο χρόνος μου μάτια μου | Σήμερα η ζωή μου όλη σήμερα | Όσα πέρασαν δεν μείνανε | και όσα έρχονται δεν γίνανε | Σήμερα η ζωή μου όλη σήμερα | Χτες αλλιώτικα σκεφτόμουνα | τ' αύριο ονειρευόμουνα | Σήμερα η ζωή μου όλη σήμερα | χτες αλλιώτικα σκεφτόμουνα | τ' αύριο ονειρευόμουνα | Να σε δω και ας τελειώσει ο χρόνος μου | κι ας τελειώσει τώρα ο χρόνος μου μάτια μου, μάτια μου

13. Γιορτή Τραγούδι: Παιδική χορωδία
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Φέρτε γιρλάντες, φέρτε μου μπάντες, | φτάνει ο καλός μου κι έχουμε γιορτή, | φέρτε μου δώρα απ' όλη τη χώρα, | έρχεται την αυγή. | Φέρτε μπριλάντια, φέρτε διαμάντια, | φέρτε ασήμι, φέρτε μου χρυσό, | φέρτε μου ρούχα, τα όνειρα που 'χα | σήμερα θα ντυθώ. | Άγγελος είναι, γη και αέρας, | χώμα και σώμα ένα. | Φτάνει ο καλός μου, το φως του κόσμου, | δε βλέπω πια κανένα. | Φέρτε σημάδια, φέρτε μου χάδια | να τον πλανέψω και να πλανευτώ, | φέρτε μου χρόνους, πίκρες και πόνους | να τα σκορπίσω εγώ. | Τι 'ναι αλήθεια, τι παραμύθια, | θάνατος τι 'ναι, τι 'ναι η ζωή; | Έλα κοντά μου, στην αγκαλιά μου | να μου τα πεις εκεί.

14. Πέτρινα χρόνια Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Σταμάτης Σπανουδάκης | Στίχοι: Σταμάτης Σπανουδάκης
Σκληροί καιροί μες στη φωτιά | εφτά καημοί, πληγές εφτά. | Κι εγώ κρατώ κλαδί ελιάς | κι εσύ να κλαις σαν με κοιτάς. | Ελλάδα, στους ώμους | τη γη κουβαλάς, | εσύ που χάραξες τους δρόμους | τη φωνή σου να βρεις, ζητάς. | Σαν μια γιορτή απ' τα παλιά | χρυσή εποχή θα 'ρθεί ξανά.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης