Κυριακή, 9 Φεβρουαρίου 2014

Η Τζένη Βάνου τραγουδάει Μίμη Πλέσσα



















01. Αν σ' αρνηθώ αγάπη μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Δανάη
Αν σ' αρνηθώ αγάπη μου, | κακό μεγάλο να 'βρω, | να μη με θέλει ο ουρανός, | ήλιο να βλέπω μαύρο. | Αν σ' αρνηθώ αγάπη μου, | να μ' αρνηθούν οι φίλοι, | χάδι ποτέ μου να μη δώ, | να μη φιλήσω χείλη. | Αν σ' αρνηθώ φιλώ σταυρό | κι όρκο βαρύ σου κάνω, | αν σ' αρνηθώ αγάπη μου, | να πέσω να πεθάνω.

02. Αν είναι η αγάπη αμαρτία Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Δεν έχουν το δικαίωμα | για σένα να μου λένε | τα στήθια μου να καίνε | να τρέχω σαν τρελή για να σε βρω | να λιώνω να πονώ να λαχταρώ | Αν είναι η αγάπη αμαρτία | θα βγω να το φωνάξω με λατρεία | θα βγω να το φωνάξω να το πω | πως είμαι αμαρτωλή που σ' αγαπώ | Δεν έχουν το δικαίωμα | να με περιφρονούνε | μαζί σου σαν με δούνε | να λένε ότι είμαι αμαρτωλή | που λιώνω στο δικό σου το φιλί | Αν είναι η αγάπη αμαρτία | θα βγω να το φωνάξω με λατρεία | θα βγω να το φωνάξω να το πω | πως είμαι αμαρτωλή που σ' αγαπώ

03. Χίλιες βραδιές Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Χίλιες βραδιές θα μ' αρνηθείς | χίλιες θα με ζητήσεις | κι όπου κι αν πας κι όπου σταθείς | όσο κι αν θες να μ' αρνηθείς θα θυμηθείς | τον έρωτα που ζήσαμε και θα με νοσταλγήσεις | Χίλιες βραδιές θα μ' αρνηθείς | χίλιες θα με ζητήσεις | Χίλιες βραδιές θα προσπαθείς | το παρελθόν να σβήσεις | μα όταν θα 'ρθει μια βραδιά | να σε τυλίξει η μοναξιά θα θυμηθείς | και τη δική μου συντροφιά πάλι θ' αναζητήσεις | Χίλιες βραδιές θα μ' αρνηθείς | χίλιες θα με ζητήσεις

04. Σε βλέπω στο ποτήρι μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Σε βλέπω στο ποτήρι μου | και πίνοντας σε πίνω | κι όταν τελειώσει το πιοτό | δεν ξέρω τι θα γίνω | Σαν ακούρδιστο ρολόι | που δεν παίρνει πια στροφή | το μυαλό μου έχει μείνει | στη δική σου τη μορφή | Σε βλέπω στο ποτήρι μου | και πίνοντας σε πίνω | κι όταν τελειώσει το πιοτό | δεν ξέρω τι θα γίνω | Πίνω από τις εννιά το βράδυ | και έφτασε τρεισήμισι | και το νου μου βασανίζει | η δική σου θύμηση | Σε βλέπω στο ποτήρι μου | και πίνοντας σε πίνω | κι όταν τελειώσει το πιοτό | δεν ξέρω τι θα γίνω

05. Σταγόνα, Σταγόνα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Δυο ποτήρια στο τραπέζι, έξω βρέχει | τι πικρή που 'ναι η στερνή μας η βραδιά. | Στη βροχή δεν μπορεί, δεν αντέχει | και θα σπάσει όπου να 'ναι η καρδιά. | Σταγόνα, σταγόνα το δάκρυ σου πίνω | το δάκρυ μου πίνεις και σβήνεις και σβήνω. | Σταγόνα, σταγόνα το αίμα μου στάζει νωπό | τι να πεις τώρα πια, τι να πω. | Παραθύρι μες στη νύχτα πώς ν' ανοίξω | δεν υπάρχει πια για μένα ουρανός. | Μη μ' αγγίζεις γιατί αν τυχόν σ' αγγίξω | θα χτυπήσει την καρδιά μου κεραυνός.

06. Ο αναμάρτητος Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Τι φταίω πέστε μου | αν βρήκα την χαρά μου | σ' ένα παράξενο αλλιώτικο φιλί | Τι φταίω πέστε μου | αν καίγεται η καρδιά μου | για μιαν αγάπη που την λεν αμαρτωλή | Αγάπησα αμάρτησα | κι ας έρθει ας κοπιάσει | ο αναμάρτητος | να με καταδικάσει | Τι φταίω πέστε μου | αν είδα κάποιο βράδυ | όλο τον κόσμο στην δική του τη ματιά | Τι φταίω πέστε μου | αν λειώνω σ’ ένα χάδι | Τι φταίω αν καίγομαι στου πάθους την φωτιά

07. Από σένα αρχίζουν όλα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Είναι οι στίχοι ταπεινοί | είναι οι νότες ταπεινές | κι είναι η δική μου η φωνή | φωνή σαν όλες τις φωνές | Μα βγαίνει μέσα απ' την ψυχή | και αντηχεί | σαν προσευχή | Από σένα αρχίζουν όλα | και τελειώνουνε σε σένα | και δικός σου είναι ο κόσμος | και δική σου η ζωή | και προστάζεις τους ανέμους | να φυσάνε μανιασμένα | και τους δίνεις το σινιάλο | για να έρθει το πρωί | Τα πουλιά εσένα υμνούνε | σε κλαδιά λουλουδιασμένα | και για σένα βγαίνει ο κρίνος | απ' το χώμα το νωπό | Από σένα αρχίζουν όλα | και τελειώνουνε σε σένα | κι είναι λίγο, τόσο λίγο | να σου πω πως σ' αγαπώ

08. Η αγάπη μας Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Αυτό το βράδυ αγάπη μου | που πλάι σου θα γείρω | θα δούμε την αγάπη μας | ν' απλώνεται τριγύρω. | Η αγάπη μας είναι στον άνεμο | στα τριαντάφυλλα και στο φεγγάρι | η αγάπη μας είναι στα λόγια μας | είναι στη σκέψη μας, ποιος θα την πάρει. | Η αγάπη μας είναι η ανάσα μας | το χτυποκάρδι μας το πιο μεγάλο | η αγάπη μας είναι ένα σύννεφο | είναι μια θάλασσα, τι θέλεις άλλο.

09. Μη μου πεις τίποτα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Μη μου πεις τίποτα | Το πικρό το ποτήρι μου | Μονάχη μου το πίνω | Μη μου πεις τίποτα | Μη σε νοιάζει αν πόνεσα | Μη ρωτάς τι θα γίνω | Μη μου πεις τίποτα | Ξέρω την καταδίκη μου | Το γραμμένο μου ξέρω | Μη μου πεις τίποτα | Μοναχή μου σ' αγάπησα | Μοναχή θα υποφέρω | Μη μου πεις τίποτα | Είναι δύσκολη η θέση σου | Αλλά τι να σου κάνω | Μη μου πεις τίποτα | Το επήρα απόφαση | Πως απόψε σε χάνω

10. Τώρα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Τώρα τι θα γίνω | Τώρα τι θα κάνω | Κλείσαν οι δρόμοι κι ελπίδα καμιά | Να΄ρθει κάτι να φέρει ένα φως | Στην πικρή ερημιά | Σε κοιτώ | Και μακραίνεις και πας | Κι όλο πας | Σε κοιτώ | Και το ξέρω πως δεν μ'αγαπάς | Κι όμως θα΄θελα | Με υγρή τη φωνή, δυνατά | Να σου πω | Σ' αγαπώ σ’ αγαπώ σ΄αγαπώ | Σ'αγαπώ | Τώρα τι θα γίνω | Πες μου τι να κάνω | Που μες την νύχτα γλυκιά μου σκιά | Κάθε βήμα σου ακούω αχνό | Όλο και πιο μακριά | Σε κοιτώ | Και μακραίνεις και πας | Κι όλο πας | Και ρωτώ | Πως μπορείς πια να μη | Μ'αγαπάς | Στάσου αγάπη μου | Για στερνή μου φορά, δυνατά | Να σου πω | Σ'αγαπώ, σ'αγαπώ, σ΄αγαπώ | Σ'αγαπώ

11. Με πήρε η νύχτα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Με πήρ’ η νύχτα και το σκοτάδι | Με πήρ’ ο πόνος και ο καημός | Πώς θα περάσει κι αυτός το βράδυ | Που το βαραίνει ο χωρισμός | Με πήρ’ η νύχτα μια νύχτα μαύρη | Και ένα φεγγάρι σαν αδερφός | Γιατί καρδιά μου αλλού δεν θα βρει | Αυτό το βράδυ μια στάλα φως | Με πήρ’ η νύχτα και δάκρυα τρέχουν | Δάκρυα μαύρα σαν την βραδιά | Τη μαύρη νύχτα δεν την αντέχουν | Αυτοί που έχουν μαύρη καρδιά

12. Τις νύχτες μου μετρώ Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Μια, μια τις νύχτες μου μετρώ | Πέφτει το δάκρυ μου καυτό | Και με κρατάει άγρυπνη η φλόγα | Που ’χε το στερνό | το πιο πικρό φιλί σου | Μια, μια τις νύχτες μου μετρώ | Πέφτει το δάκρυ μου νωπό | Και μες τη νύχτα άγρυπνη κρατώ | Στα στήθια το λυγμό | Στα μάτια τη μορφή σου

13. Πέρασε ήλιε Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Στα φτωχικά παράθυρα σιμά | Μάτια σβησμένα μάγουλα χλωμά | Και κάτω από τις τσίτινες ποδιές | Δίχως ελπίδες μένουν οι καρδιές | Όλα θλιμμένα όλα σκοτεινά | Λες και ποτέ ο ήλιος δεν περνά | Πέρασε ήλιε διώξ’ τις παγωνιές | Στις πονεμένες φτωχογειτονιές | Βρέχει στους δρόμους, βρέχει στη ψυχή | Γέλιο παιδιού ποτέ δεν αντηχεί | Και στα θολά στα βρώμικα νερά | Πνίγεται ο πόνος πνίγεται η χαρά | Μαύρο το βράδυ μαύρο το πρωί | Μοίρα κακιά βαραίνει τη ζωή | Πέρασε ήλιε διώξ’ τις παγωνιές | Στις πονεμένες φτωχογειτονιές

14. Μπορεί Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Μπορεί | Λιγάκι αν κρατήσουμε μπορεί | μια αγάπη ν΄αναστήσουμε μπορεί | στο αδιέξοδο | να βρούμε μιαν διέξοδο | Μπορεί | λιγάκι αν κρατήσουμε | την δόλια μας αγάπη ν' αναστήσουμε | Στάσου μονάχα μια στιγμή | και μην την πεις ακόμα μη | την τελευταία την πικρή | του χωρισμού την λέξη | Κι άσε με ακόμα μια φορά | στην αγκαλιά σου τρυφερά | να γείρω, και στο στήθος σου | το δάκρυ μου να πέσει | Μπορεί … | Στάσου ακόμα μια στιγμή | και μη την πεις την φοβερή | την λέξη την φαρμακερή | την λέξη που σκοτώνει | Κλείσε τα μάτια ένα λεπτό | να ξαναζήσω το καυτό | το τελευταίο μας φιλί αυτό | που μας ενώνει

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης