Σάββατο, 8 Φεβρουαρίου 2014

Αγάπη παράξενη





















01. Χθες το βράδυ Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης 
Μουσική: Χάρης Καλούδης | Στίχοι: Νίκος Γρίτσης
Χθές το βράδυ στ’ όνειρο μου | ήσουν πάλι εκεί μωρό μου | για να μου θυμίσεις | της ζωής μου τα παλιά | ήταν τότε καλοκαίρι | με κρατούσες απ’ το χέρι | έλουζε ο ήλιος | τα ξανθά σου τα μαλλίά, τα μαλλιά | Άχ και να `ταν όλα αληθινά | και να `σουν πλάι μου ξανά | να συμπληρώσεις | της ζωής μου τα κενά | Άχ και να `ταν όλα αληθινά | και να `σουν πλάι μου ξανά | κάθε μου όνειρο | στο τέλος με πονά | Χθές το βράδυ στ’ όνειρο μου | ήρθες δίπλα μου μωρό μου | μ’ άγγιξες νομίζω | και με φίλισες γλυκά | κι απο τότε δε θυμάμαι | ξύπνιος είμαι ή κοιμάμαι | έχω τρελλαθεί νομίζω | πια κανονικά | Άχ και να `ταν όλα αληθινά | και να `σουν πλάι μου ξανά | να συμπληρώσεις | της ζωής μου τα κενά | Άχ και να `ταν όλα αληθινά | και να `σουν πλάι μου ξανά | κάθε μου όνειρο | στο τέλος με πονά | Χθές το βράδυ στ’ όνειρο μου | ήρθες δίπλα μου μωρό μου | μ’ άγγιξες νομίζω | και με φίλησες γλυκά | κι απο τότε δε θυμάμαι | ξύπνιος είμαι ή κοιμάμαι | έχω τρελλαθεί νομίζω | πια κανονικά | Άχ και να `ταν όλα αληθινά | και να `σουν πλάι μου ξανά | να συμπληρώσεις | της ζωής μου τα κενά | Άχ και να `ταν όλα αληθινά | και να `σουν πλάι μου ξανά | κάθε μου όνειρο | στο τέλος με πονά | Χθές το βράδυ στ’ όνειρο μου | σε βλαστήμησα μωρό μου | ένιωσα στα μάτια | ένα δάκρυ να κυλά | δεν μπορώ να σε ξεχάσω | μιά στιγμή να ησυχάσω | ότι και να κάνω | σε θυμίζουνε πολλά | πάρα πολλά

02. Τίποτα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Δεν ξέρω τι μου λες, | για πόσα λάθη φταις, | τι θες απ’ τη ζωή μου, | σταμάτα να με καις, | τι θες απ’ τη ζωή μου, | σταμάτα να με καις. | Τίποτα από σένα δε θυμάμαι, | τίποτα δε μου `μεινε καλό, | όλα από σένανε πονάνε, | άφησέ με, σε παρακαλώ, | τίποτα από σένα δε θυμάμαι, | τίποτα δε μου `μεινε καλό, | μα οι εφιάλτες δε γυρνάνε, | σ’ έσβησα για πάντα απ’ το μυαλό. | Συγγνώμη μου ζητάς, | μου λες πως μ’ αγαπάς, | οι αναμνήσεις που ξυπνάς, | χαθήκαν, μην ξεχνάς, | οι αναμνήσεις που ξυπνάς, | χαθήκαν, μην ξεχνάς. | Τίποτα από σένα δε θυμάμαι, | τίποτα δε μου `μεινε καλό, | όλα από σένανε πονάνε, | άφησέ με, σε παρακαλώ, | τίποτα από σένα δε θυμάμαι, | τίποτα δε μου `μεινε καλό, | μα οι εφιάλτες δε γυρνάνε, | σ’ έσβησα για πάντα απ’ το μυαλό.

03. Κι όμως, εσύ μιλάς Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Γιάννης Β. Παπαϊωάννου
Αν κάποιος πρέπει να μιλήσει | κι έχει να πει πολλά, είμ’ εγώ, είμ’ εγώ, | αν κάποιος πρέπει για να ρίξει | στον τοίχο μια γροθιά, είμ’ εγώ, είμ’ εγώ. | Αν κάποιος πρέπει να μιλήσει | γιατί έχει αγανακτήσει, | γιατί τα πάντα σου `χει δώσει | κι εσύ τον έχεις εξοντώσει | είμ’ εγώ, είμ’ εγώ. | Κι όμως, εσύ μιλάς | κι όλο παραπονιέσαι | χωρίς να ντρέπεσαι | και να στεναχωριέσαι, | κι όμως, εσύ μιλάς | και βγαίνεις κι από πάνω | γιατί έχεις μάθει να κερδίζεις | κι εγώ να χάνω. | Αν κάποιος πρέπει να πει "φτάνει" | και δεν αντέχει πια, είμ’ εγώ, είμ’ εγώ, | αν κάποιος πρέπει να τα κάνει όλα, | όλα γυαλιά-καρφιά, είμ’ εγώ, είμ’ εγώ. | Αν κάποιος πρέπει να πει "φτάνει" | γιατί τον έχεις πια πεθάνει, | γιατί για σένα έχει κλάψει | και στη φωτιά τον έχεις κάψει, | είμ’ εγώ, είμ’ εγώ. | Κι όμως, εσύ μιλάς | κι όλο παραπονιέσαι | χωρίς να ντρέπεσαι | και να στεναχωριέσαι, | κι όμως, εσύ μιλάς | και βγαίνεις κι από πάνω | γιατί έχεις μάθει να κερδίζεις | κι εγώ να χάνω.

04. Ποτέ δε μιλήσαμε Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Δημήτρης Ρακιντζής | Στίχοι: Γιάννης Παπαϊωάννου
Αν είχες τη δύναμη, στα μάτια να με δεις | και ότι ένιωθες, σε μένα να το πεις | έτσι άδικα... | δε θα τελειώναμε εμείς | Δεν έβλεπες... πως μακριά σου δεν μπορούσα | πως ήμουν εγώ, που προσπαθούσα | και τη ζωή μου... | πως για σένα καταργούσα... | Ποτέ δε μιλήσαμε, κρυβόμασταν κι δύο | όλα τα αφήσαμε, απ’ τον εγωισμό | ποτέ δε μιλήσαμε, κρυβόμασταν κι δύο | τώρα πληρώνουμε... αυτό το χωρισμό | Μας έχει κάνει ο εγωϊσμός | δύο πληγές του καθενός... | του καθενός... | Αν ήξερες πόσα βράδια είχα πεθάνει | και πόσα όνειρα για σένα είχα κάνει, | αυτή η αγάπη τώρα θα `χε βρει λιμάνι... | Δεν έβλεπες... πως μακριά σου δεν μπορούσα | πως ήμουν εγώ, που προσπαθούσα | και τη ζωή μου... | πως για σένα καταργούσα... | Ποτέ δε μιλήσαμε, κρυβόμασταν κι δύο | όλα τα αφήσαμε, απ’ τον εγωισμό | ποτέ δε μιλήσαμε, κρυβόμασταν κι δύο | τώρα πληρώνουμε... αυτό το χωρισμό | Μας έχει κάνει ο εγωισμός | δύο πληγές του καθενός... | του καθενός... | Ποτέ δε μιλήσαμε, κρυβόμασταν κι δύο | όλα τα αφήσαμε, απ’ τον εγωισμό | ποτέ δε μιλήσαμε, κρυβόμασταν κι δύο | τώρα πληρώνουμε... αυτό το χωρισμό

05. Πάταγος Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Γιάννης Β. Παπαϊωάννου
Αν ανακαλύψω πως δεν μ’ αγαπάς, | κι ότι, τώρα, κάτι άλλο, πονηρό συμβαίνει, | αν ανακαλύψω πως αλλού κοιτάς, | τότε, από χέρι, είσαι τελειωμένη. | Πάταγος θα γίνει, | πάταγος μεγάλος, | αν υπάρχει, αγάπη μου, | στη ζωή σου κάποιος άλλος. | Αν ανακαλύψω ψέματα πως λες, | κι ότι μέσ’ στην αμαρτία το μυαλό σου πάει, | αν ανακαλύψω, τότε εσύ θα κλαις, | όλη η γη, να ξέρεις, δε θα σε χωράει. | Πάταγος θα γίνει, | πάταγος μεγάλος, | αν υπάρχει, αγάπη μου, | στη ζωή σου κάποιος άλλος.

06. Σου μένει ακόμα ένα λεπτό Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Γιάννης Ν. Παπαϊωάννου
Μέχρι να φτάσεις ως την πόρτα | ρώτα τον εαυτό σου ρώτα | σε ποιο σημείο έχω φταίξει | πριν πεις την τελευταία λέξη | Μέχρι να φτάσεις ως την πόρτα | ρώτα τον εαυτό σου ρώτα | Αν σ’ αγαπούσα εγώ με πάθος | και αν η φυγή σου | θα είναι λάθος, θα είναι λάθος | Σου μένει ακόμα ένα λεπτό | για να σκεφτείς τι πας να κάνεις | Σου μένει ακόμα ένα λεπτό | σε αδιέξοδο με φτάνεις | Σου μένει ακόμα ένα λεπτό | το λάθος σου ν’ ανακαλύψεις | Σου μένει ακόμα ένα λεπτό | πριν την αγάπη μας γκρεμίσεις | Μέχρι να φτάσεις ως την πόρτα | πρώτα τον έρωτά μας πρώτα | να βάλεις πάνω απ’ τον θυμό σου | και από τον εγωισμό σου | Μέχρι να φτάσεις ως την πόρτα | πρώτα τον έρωτά μας πρώτα | Σκέψου καλά πριν τον σκοτώσεις | γιατί πικρά | θα μετανιώσεις, θα μετανιώσεις | Σου μένει ακόμα ένα λεπτό...

07. Παλιοεγωισμέ μου Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Γιάννης Β. Παπαϊωάννου
Παλιοεγωισμέ μου όλα εσύ τα φταις | παλιοεγωισμέ μου μ’ άνοιξες πληγές | μ’ έχεις καταστρέψει αρκετές φορές | παλιοεγωισμέ μου να πεθάνω θες | Πως την άφησα να φύγει | πως δεν την αγκάλιασα | πως δεν έκλαψα να μείνει | και πως δε γονάτισα | Παλιοεγωισμέ μου | γιατί σ’ άκουσα | Παλιοεγωισμέ μου σ’ έχω βαρεθεί | παλιοεγωισμέ μου σ’ έχω σιχαθεί | πάντοτε σκοτώνεις ότι αγαπώ | παλιοεγωισμέ μου πια δε σε μπορώ | Πως την άφησα να φύγει | πως δεν την αγκάλιασα | πως δεν έκλαψα να μείνει | και πως δε γονάτισα | Παλιοεγωισμέ μου | γιατί σ’ άκουσα

08. Φύγε Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Γιάννης Παπαϊωάννου
Εγώ αν ήμουνα στη θέση σου, | να ξέρεις πως δε θα τολμούσα | ποτέ την πόρτα να σου χτύπαγα, | συγγνώμη δε θα σου ζητούσα, | μα φαίνεται ότι το θράσος σου | τα όρια έχει ξεπεράσει. | Χάσου μπροστά από τα μάτια μου, | κατακλυσμός πρωτού ξεσπάσει. | Φύγε, πριν ανοίξω το στόμα μου, | φύγε, πριν στα πώ μαζεμένα, | φύγε, οι πληγές μου στο σώμα μου | είν’ ακόμα από 'σένα | Εγώ αν ήμουνα στη θέση σου, | να ξέρεις πως δε θα μπορούσα, | ποτέ ξανά να σε πλησίαζα, | κατάματα να σε κοιτούσα, | στο λέω ότι θα ντρεπόμουνα | για να σου πω έστω μια λέξη. | Θα σ’ έβλεπα και θα κρυβόμουνα, | άμα σε είχα καταστρέψει. | Φύγε...

09. Δεν μπορείς Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Άκης Δείξιμος | Στίχοι: Άννα Ιωαννίδου
Εμείς μαζί δεν κάνουμε | και χώρια δεν μπορούμε, | κι απ’ την αγάπη, μάταια | τρέχουμε να κρυφτούμε. | Αφού με θέλεις, πες το μου | και μη με βασανίζεις, | μην πολεμάς τον έρωτα | και μην τον χαραμίζεις. | Να με καταστρέψεις μπορείς | και να με τρελάνεις μπορείς, | κάνε με ό,τι θέλεις, μπορείς, | όμως, να μ’ αφήσεις δεν μπορείς. | Τη δύναμή σου, επάνω μου | θέλεις να δοκιμάζεις, | με ψέματα και μ’ απειλές | νομίζεις με τρομάζεις. | Αφού είναι αδύνατον, | μακριά μου, εσύ, να ζήσεις, | κι αν μία μέρα εγώ χαθώ, | εσύ θα δυστυχήσεις. | Να με καταστρέψεις μπορείς | και να με τρελάνεις μπορείς, | κάνε με ό,τι θέλεις, μπορείς, | όμως, να μ’ αφήσεις δεν μπορείς.

10. Θα το διαπιστώσεις Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Γιάννης Παπαϊωάννου
Θα μείνεις μόνη | κάποια στιγμή, | θα καταλάβεις | τι είναι πόνος. | Θα `ρθεις στη θέση μου | και τότε θα δεις | πόσο πονάει | να μένεις μόνος. | Θα το διαπιστώσεις | πόσο σ’ αγάπησα, | θα το διαπιστώσεις | πόσο σε λάτρεψα, | θα το διαπιστώσεις | όταν την πίκρα | της απόρριψης | θα νιώσεις. | Θα το διαπιστώσεις | πόσο σ `αγάπησα, | θα το διαπιστώσεις | πόσο σε πόνεσα, | θα το διαπιστώσεις | όταν στην πίκρα | της απόγνωσης | θα λιώσεις. | Θα μείνεις μόνη | και θα σκεφτείς | τα τόσα λάθη | που έχεις κάνει. | Θα ψάχνεις άνθρωπο | τότε να βρεις | μα η αγάπη σου | θα `χει πεθάνει.

11. Αγάπη παράξενη Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Αγάπη μου παράξενη, μυστήρια κι ωραία, | που ήρθες τόσο όμορφα και έφυγες λαθραία | αγάπη μου παράξενη, αγάπη τελευταία, | αγάπη μου μυστήρια κι ωραία. | Μας ενώνουν πολλά και το ξέρεις καλά, | μια ζωή, μια αγάπη, ένα πάθος | μας ενώνουν πολλά, μας χωρίζει η ζωή | σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς κατά βάθος. | Αγάπη μου παράξενη, μυστήρια κι ωραία, | απ’ όλες τις αγάπες μου είσαι η πιο σπουδαία | αγάπη μου παράξενη, αγάπη τελευταία, | αγάπη μου μυστήρια κι ωραία. | Μας ενώνουν πολλά και το ξέρεις καλά, | μια ζωή, μια αγάπη, ένα πάθος | μας ενώνουν πολλά, μας χωρίζει η ζωή | σ’ αγαπώ, μ’ αγαπάς κατά βάθος.

12. Μάζεψέ με απ’ τα ξενύχτια Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Γιάννης Β. Παπαϊωάννου
Μόνο εσύ μπορείς να `ρθείς και να με σώσεις, | μόνο εσύ μπορείς, ανάσα να μου δώσεις, | μόνο εσύ μπορείς, μα είσαι μακριά μου, | δεν είσαι εδώ να δεις πώς καίγετ’ η καρδιά μου. | Μάζεψέ με απ’ τα ξενύχτια | κι από του καημού τα δίχτυα | που εσύ με έριξες, | μάζεψέ με να γλιτώσω, | μάζεψέ με πριν τελειώσω, | μέσ’ στο δάκρυ μ’ έπνιξες. | Μόνο εσύ μπορείς να κάνεις ένα θαύμα, | μόνο εσύ μπορείς να κλείσεις ένα τραύμα, | μόνο εσύ μπορείς, δεν έχω άλλον κανένα, | μέσ’ στη ζωή αυτή έχω μόνο εσένα. | Μάζεψέ με απ’ τα ξενύχτια | κι από του καημού τα δίχτυα | που εσύ με έριξες, | μάζεψέ με να γλιτώσω, | μάζεψέ με πριν τελειώσω, | μέσ’ στο δάκρυ μ’ έπνιξες.

13. Ξανά Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Γιάννης Β. Παπαϊωάννου
Αν με ρωτούσανε τι θα `θελα να κάνω, | πού θα `θελα να είμαι, τι θα `θελα να γίνει, | θα έλεγα, μαζί σου, και παίρνω την ευθύνη, | απ’ όσα έχω ζήσει εσύ μου έχεις μείνει. | Ξανά να με πληγώσεις, | να ζήσω ακόμα μια φορά τα ψέματά σου αληθινά, | αντέχω κι άλλη μαχαιριά για να μου δώσεις, | ξανά να σ’ αγκαλιάσω, | μαζί σου να ονειρευτώ για μια στιγμή, ένα λεπτό, | και δε με νοιάζει αν χαθώ όταν σε χάσω. | Αν με ρωτούσανε τι έχω στο μυαλό μου, | τι θέλω, τι ζητάω στην κάθε μου τη λέξη, | θα έλεγα, εσένα, χωρίς καμία σκέψη, | γιατί είσαι η μόνη που τόσο έχω λατρέψει. | Ξανά κι ας με πληγώσεις, | να ζήσω ακόμα μια φορά τα ψέματά σου αληθινά, | αντέχω κι άλλη μαχαιριά για να μου δώσεις, | ξανά να σ’ αγκαλιάσω, | μαζί σου να ονειρευτώ για μια στιγμή, ένα λεπτό, | και δε με νοιάζει αν χαθώ όταν σε χάσω.

14. Πράσινα μάτια Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Γιάννης Β. Παπαϊωάννου
Τα ξανθά σου τα μαλλιά και τα πράσινά σου μάτια, | τα γλυκά σου τα φιλιά και τα τρυφερά σου χάδια | είναι η αιτία που η καρδιά μου είναι δυο κομμάτια, | τα ξανθά σου τα μαλλιά και τα πράσινά σου μάτια. | Κι όταν βλέπω πράσινα μάτια, ξανθά μαλλιά, | θυμάμαι εσένα και την γλυκιά σου την αγκαλιά, | την πλησιάζω και την κοιτάζω μα δεν είσ’ εσύ, | σε αγαπάω και δε σ’ αλλάζω, αγάπη μου χρυσή. | Τα ξανθά σου τα μαλλιά και τα πράσινά σου μάτια, | με πληγώσανε βαθειά και μ’ αφήσανε σημάδια, | είναι η αιτία που γυρίζω μόνος μου τα βράδια, | τα ξανθά σου τα μαλλιά και τα πράσινά σου μάτια. | Κι όταν βλέπω πράσινα μάτια, ξανθά μαλλιά, | θυμάμαι εσένα και την γλυκιά σου την αγκαλιά, | την πλησιάζω και την κοιτάζω μα δεν είσ’ εσύ, | σε αγαπάω και δε σ’ αλλάζω, αγάπη μου χρυσή, | σε αγαπάω και δε σ’ αλλάζω, αγάπη μου χρυσή.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης