Σάββατο, 8 Φεβρουαρίου 2014

Εσένα θέλω μόνο





















Ο Σταμάτης Γονίδης σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Εσένα θέλω μόνο Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Μου παραπονιέσαι πως δεν σ' αγαπώ | πως δεν βρίσκω χρόνο να σε δω | ξέρω έχεις δίκιο μα κάνε υπομονή | και θα βρω τον τρόπο να 'μαστε μαζί | Εσένα θέλω μόνο, εσένα θέλω μόνο | εσένα θέλω μόνο, αλλά δεν έχω χρόνο | Μου παραπονιέσαι πως δεν σ' αγαπώ | πως δεν βρίσκω χρόνο πια για μας τους δυο | ξέρω πως έχεις δίκιο μα κάνε υπομονή | και σε λίγο πάλι θα 'μαστε μαζί | Εσένα θέλω μόνο, εσένα θέλω μόνο | εσένα θέλω μόνο, αλλά δεν έχω χρόνο

02. Παράπονα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Μη διαθέσιμο | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Παράπονα, έχω παράπονα | μα δεν τα λέω και πίνω και μόνος μου κλαίω | Παράπονα, έχω παράπονα | γιατί με πλήγωσες κι έφυγες χωρίς να φταίω | Και είμαι μόνος, και είμαι μόνος | και γίνεται η μέρα χρόνος | και η φυγή σου δολοφόνος | μόνος μου μόνος | Και είμαι μόνος, και είμαι μόνος, | και είμαι μόνος μου, μόνος μου | μόνος μου, μόνος μου, μόνος μου | Παράπονα, έχω παράπονα | γιατί αυτή που αγάπησα μ’ έχει προδώσει | παράπονα, έχω παράπονα | γιατί εσύ που πίστεψα μ’ έχεις πληγώσει | Και είμαι μόνος, και είμαι μόνος | και γίνεται η μέρα χρόνος | και η φυγή σου δολοφόνος | μόνος μου μόνος | Και είμαι μόνος, και είμαι μόνος, | και είμαι μόνος μου, μόνος μου | μόνος μου, μόνος μου, μόνος μου

03. Χελιδόνι που με πας Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Ένα χελιδόνι με πήρε στα φτερά του | να με φέρει πίσω σε σένα π’ αγαπώ | κι άρχισε στο δρόμο το κελάηδημα του | για να ζωντανέψει έναν έρωτα τρελό | Χελιδόνι που με πας | Κυριακάτικα ντυμένο | άπ’ αυτόν τον έρωτα | τίποτα δεν περιμένω | Ένα χελιδόνι μου χτύπησε το τζάμι | σαν να προσπαθούσε κάτι να μου πει | ήθελε μαζί του ταξίδι να με πάρει | και μου τραγουδούσε ότι το `στειλες εσύ | Χελιδόνι που με πας | Κυριακάτικα ντυμένο | άπ’ αυτόν τον έρωτα | τίποτα δεν περιμένω

04. Μόνο εγώ σ΄ αγαπάω Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Ένα ψεύτικο δάκρυ απ’ τα μάτια σου κύλησε | στων χειλιών σου την άκρη τη φυγή σου μαρτύρησε | τότε σε πήρα αγκαλιά και τότε έκλαψες στ’ αλήθεια | και γω κρυφά ζητώ βοήθεια | Μόνο εγώ σ’ αγαπάω, μόνο εγώ σε πονάω | μόνο εγώ σε πιστεύω, μόνο εγώ | Μόνο εγώ σ’ αγαπάω, μόνο εγώ ξενυχτάω | μόνο εγώ σε λατρεύω, μόνο εγώ | Ένα ψεύτικο δάκρυ απ τα μάτια σου κύλισε | με φιλιά και με χάδια η καρδιά μου σου μίλησε | τότε σε πήρα αγκαλιά και τότε έκλαψες στ’ αλήθεια | και γω κρυφά ζητώ βοήθεια | Μόνο εγώ σ’ αγαπάω, μόνο εγώ σε πονάω | μόνο εγώ σε πιστεύω, μόνο εγώ | Μόνο εγώ σ’ αγαπάω, μόνο εγώ ξενυχτάω | μόνο εγώ σε λατρεύω, μόνο εγώ

05. Μάνα είναι μόνο μία Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Όταν κάποιος άλλος σου γυαλίσει ξαφνικά | και δε θα μαι τίποτα για σένα | μέσα από την λάσπη θα με πάρουν στοργικά | χέρια δυνατά κι αγαπημένα | Όταν θα με διώξεις σαν αλήτη μια βραδιά | και το μίσος σου θα με χτυπήσει | θα ρθει να μου κλείσει τις πληγές του χωρισμού | κι απ την αρχή θα με γεννήσει | Μάνα είναι μόνο μία και να το παραδεχτείς | και θα `ρθει να με αγκαλιάσει όταν θα με αρνηθείς | Όταν με πετάξεις σαν το ξύλο στην φωτιά | και οι φλόγες σου θα με τυλίγουν | θα `ρθει να μου φέρει την δροσιά μες την καρδιά | κι όλα τα φαρμάκια σου θα φύγουν | Όταν θα με ρίξεις στο κελί της μοναξιάς | και θα με σκεπάσεις με σκοτάδι | θα ρθει σαν τον ήλιο να μου φέρει ζεστασιά | και θα μ’ αναστήσει μ’ ένα χάδι | Μάνα είναι μόνο μία και να το παραδεχτείς | και θα `ρθει να με αγκαλιάσει όταν θα με αρνηθείς

06. Πρώτα βάζω εσένα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Αυτά που έζησα πριν σε γνωρίσω | δεν ήταν τίποτα στο λέω καθαρά | με ξένα όνειρα πήγα να χτίσω | σε ξένους κήπους με λουλούδια πλαστικά | Πρώτα βάζω εσένα | και μετά την ζωή μου | που την είχα σκορπίσει | από δω κι από κει | Αυτά που πέρασα πριν σε γνωρίσω | τα έχω σβήσει δεν υπάρχουν πουθενά | μέσα στο σώμα σου θα προχωρήσω | να κατακτήσω την δική σου την καρδιά | Πρώτα βάζω εσένα | και μετά την ζωή μου | που την είχα σκορπίσει | από δω κι από κει

07. Τι θες με μένα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Κάνεις την ζωή μου δύσκολη | και τον εαυτό σου καταστρέφεις | μια σηκώνεσαι και φεύγεις σαν τρελή | και την άλλη επιστρέφεις | Τι θες με μένα τι θες με μένα | που τα κομμάτια μου είναι δοσμένα | Χάνεις τον καιρό σου μάτια μου | και για ένα λάθος τυραννιέσαι | έχουν πάρει άλλες τα κομμάτια μου | κι όταν αγαπάς να αγαπιέσαι | Τι θες με μένα τι θες με μένα | που τα κομμάτια μου είναι δοσμένα

08. Τα μαύρα σου γυαλιά Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Κάτι συμβαίνει σοβαρό και το χω καταλάβει | εδώ και αρκετό καιρό πως ο δεσμός μας φτάνει | για μένα είσαι πρόβλημα που πρέπει να τελειώσει | υποκρισία και ψευτιά πως μου την έχει δώσει | Βγάλε τα μαύρα σου γυαλιά | και κοίτα με στα μάτια | και πες μου πως δε μ’ αγαπάς | και κάνε με κομμάτια | Κάτι συμβαίνει σοβαρό και άλλο δεν αντέχω | κουράστηκα να σε ζητώ και πίσω σου να τρέχω | για μένα είσαι πρόβλημα που πρέπει να τελειώσει | υποκρισία και ψευτιά πως μου την έχει δώσει | Βγάλε τα μαύρα σου γυαλιά | και κοίτα με στα μάτια | και πες μου πως δε μ’ αγαπάς | και κάνε με κομμάτια

09. Αγάπη μου, παρηγοριά μου Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Ήθελα να 'κλεινα για πάντα τα χέρια μου, | την ώρα που 'χεις ξεχαστεί στην αγκαλιά μου, | μα είμαι μόνος και μου λείπεις στα νυχτέρια μου, | αγάπη μου, ψυχούλα μου, παρηγοριά μου, | αγάπη μου, ψυχούλα μου, παρηγοριά μου. | Αγάπη μου, παρηγοριά μου, | στολίδι μου στην κάμαρά μου, | καρδούλα μου, ψυχούλα μου, | χαρά μου, μεγάλε ερωτά μου. | Ήθελα να 'γερνες για λίγο στο πλάι μου, | είσαι για μένα, να σου πω, να τραγουδήσω, | κι ενώ θα σ’ έπαιρνε ο ύπνος στο κρεβάτι μου | όλους τους χτύπους της καρδιάς σου να μετρήσω, | όλους τους χτύπους της καρδιάς σου να μετρήσω. | Αγάπη μου, παρηγοριά μου, | στολίδι μου στην κάμαρά μου, | καρδούλα μου, ψυχούλα μου, | χαρά μου, μεγάλε ερωτά μου.

10. Γύρνα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: D. O. Brien & S. Wolfke & E. Leary | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Μου `χεις λείψει κι έχω χάσει το μυαλό μου | ψάχνω για να ξαναβρώ τον εαυτό μου | μου `χεις λείψει κι η ζωή μου είναι άδεια | και έχουν μείνει στο κορμί μου τα σημάδια | Γύρνα γιατί απ’ τον καημό μου θα χαθώ | γιατί θα τρελαθώ | γύρνα γιατί στην μοναξιά μου δεν μπορώ | για σένα μόνο ζω | Μου χεις φύγει και χεις πάρει την ζωή μου | γύρνα πίσω δώσ’ μου την αναπνοή μου | σ’ έχω χάσει και τις νύχτες δεν κοιμάμαι | τα φιλιά σου και τα χάδια σου θυμάμαι | Γύρνα γιατί απ’ τον καημό μου θα χαθώ | γιατί θα τρελαθώ | γύρνα γιατί στην μοναξιά μου δεν μπορώ | για σένα μόνο ζω

11. Δεν είχα φανταστεί Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Είχα φανταστεί όλα να τα χάσω | είχα φανταστεί στο μηδέν να φτάσω | είχα φανταστεί πίκρες να περάσω | Δεν είχα φανταστεί τη ζωή χωρίς εσένα | δεν είχα φανταστεί να φιλάς δυο χείλη ξένα | δεν είχα φανταστεί πως θα ζεις χωρίς εμένα | δεν είχα φανταστεί | Είχα φανταστεί η γη να σταματήσει | είχα φανταστεί ο κόσμος να γκρεμίσει | είχα φανταστεί ο ήλιος πως θα σβήσει | Δεν είχα φανταστεί τη ζωή χωρίς εσένα | δεν είχα φανταστεί να φιλάς δυο χείλη ξένα | δεν είχα φανταστεί πως θα ζεις χωρίς εμένα | δεν είχα φανταστεί

12. Όποιον έχεις κοντά σου διώξε Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Κάνω μέρες να σε δω | και η ζήλεια με σκοτώνει | μες στην πόρτα σου | όποιος μπει το μυαλό μου το θολώνει | Από κοντά σου απόψε διώξε | όποιον κι αν έχεις θα ρθω εγώ | από κοντά σου διώξε | όποιον κι αν έχεις μόνη σου θέλω να `σαι εδώ | Στα σκαλιά σου θα με βρεις | κάποια νύχτα να πεθαίνω | μου χεις κάψει την καρδιά | μα σε θέλω κι επιμένω | Από κοντά σου απόψε διώξε | όποιον κι αν έχεις θα ρθω εγώ | από κοντά σου διώξε | όποιον κι αν έχεις μόνη σου θέλω να `σαι εδώ

13. Έλα μη μ' αφήνεις μόνο μου Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Βαγγέλης Περπινιάδης | Στίχοι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Γιατί φεύγεις και μ’ αφήνεις | πως θα ζήσω μόνος στη ζωή | αφού σ’ έχω αγαπήσει | έλα πια να ζήσουμε μαζί | Έλα, μη μ’ αφήνεις μόνο μου | σκέψου λίγο και το πόνο μου | μια φτωχή καρδιά που σ’ αγαπά | να μην τη τυραννάς | Έλα, μη μ’ αφήνεις μόνο μου... | Που θα βρεις σαν την καρδιά μου | να σου δίνει ότι λαχταράς | Μια καρδιά που σε λατρεύει | είναι κρίμα να την να τυραννάς | Έλα, μη μ’ αφήνεις μόνο μου...

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης