Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2014

Μεγάλες επιτυχίες του Γρηγόρη Μπιθικώτση





















Ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης σε τραγούδια του Γρηγόρη Μπιθικώτση

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Ένα όμορφο αμάξι με δυο άλογα Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ένα όμορφο αμάξι με δυο άλογα | να μου φέρετε τα μάτια μου σαν κλείσω | τον ντουνιά με τα στραβά και τα παράλογα | καβαλάρης μια φορά να σεργιανίσω | Το ένα τ' άλογο να είναι άσπρο | όπως τα όνειρα που έκανα παιδί | το άλλο τ' άλογο να είναι μαύρο | σαν την πικρή μου την κατάμαυρη ζωή | Να χτυπώ το καμουτσίκι μου το άπονο | σαν της μοίρας μου τ' αβάσταχτα χαστούκια | και ν' ακούγεται τη νύχτα σαν παράπονο | σαν πενιά λυπητερή από μπουζούκια | Το ένα τ' άλογο να είναι άσπρο | όπως τα όνειρα που έκανα παιδί | το άλλο τ' άλογο να είναι μαύρο | σαν την πικρή μου την κατάμαυρη ζωή

02. Στου Μπελαμή το ουζερί Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Στου Μπελαμή το ουζερί | Τα ούζα έπινε σερί | Το παλικάρι το χλωμό το πικραμένο | Όπως κι εγώ κάποια φορά | Όταν  με πρόδωσαν σκληρά | Και από τότε με πιοτό αργοπεθαίνω | Στου Μπελαμή το ουζερί | Λόγια πικρά, κορμιά νεκρά | Βλέμμα σβησμένο | Ζήση μου ψεύτρα και σκληρή | Μου 'δειξες δρόμο σκοτεινό | Και λαθεμένο | Παλικαράκι μου χλωμό άκου και εμένα τι θα σου πω | δεν πρέπει άντρας για γυναίκα να δακρύζει. | Ξέχασ' την και άλλη αγάπη βρες | Πάψε να πίνεις και να κλαις | δες το φινάλε μου και πες μου αν αξίζει | Στου Μπελαμή το ουζερί | Λόγια πικρά, κορμιά νεκρά | Βλέμμα σβησμένο | Ζήση μου ψεύτρα και σκληρή | Μου 'δειξες δρόμο σκοτεινό | Και λαθεμένο

03. Ο κυρ Θάνος Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ο κυρ Θάνος πέθανε παραπονεμένος | ώρα δυο στο καπηλειό του Χατζηθωμά. | Τελευταία πέρναγε φτώχειες ο καημένος | κι είχε βάλει ενέχυρο και τον μπαγλαμά. | Τον μπαγλαμά, τ' αδέρφι του | που τού 'φτιαχνε το κέφι του | ενέχυρο τον έδωσε | και ο κυρ Θάνος έσβησε. | Κάποιος αν του πλήρωνε κάτι λίγα χρέη | θα 'χε τ' οργανάκι του, θα 'ταν στη ζωή. | Μα κανείς δεν ρώτησε, τάχα γιατί κλαίει. | Τον καημό του αλλουνού ποιος τον εννοεί; | Τον μπαγλαμά, τ' αδέρφι του | που τού 'φτιαχνε το κέφι του | ενέχυρο τον έδωσε | και ο κυρ Θάνος έσβησε.

04. Δυο αγάπες Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Δυο αγάπες έχω μέσα στην καρδιά | μ' απ' τις δυο πρέπει τη μία να κρατήσω, | να κρατήσω την καινούργια ή την παλιά | τόσες νύχτες δεν μπορώ, δεν μπορώ ν' αποφασίσω, | τόσες νύχτες δεν μπορώ, δεν μπορώ ν' αποφασίσω. | Η παλιά τόσες χαρές μου 'χει χαρίσει | κι ήταν πλάι μου στα χρόνια τα πικρά, | η καινούργια όμως μ' έχει συγκλονίσει | και μου έδωσε ολόχρυσα φτερά. | Δυο αγάπες έχω μέσα στην καρδιά | δυο αγάπες που με καιν σαν τη φωτιά. | Παίρνω απόφαση να πάω για την παλιά | μα σε λίγο σαν τρελός το μετανιώνω, | κι αναβάλλω για την άλλη τη βραδιά | κι αργολιώνω, κι αργολιώνω, κι αργολιώνω και πεθαίνω, | κι αργολιώνω, κι αργολιώνω, κι αργολιώνω και πεθαίνω. | Η παλιά τόσες χαρές μου 'χει χαρίσει | κι ήταν πλάι μου στα χρόνια τα πικρά, | η καινούργια όμως μ' έχει συγκλονίσει | και μου έδωσε ολόχρυσα φτερά. | Δυο αγάπες έχω μέσα στην καρδιά | δυο αγάπες που με καιν σαν τη φωτιά.

05. Το θύμα ο Νικολός Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Με φωνάζαν θαλασσόλυκο Νικόλα | γιατί ήμουν στις φουρτούνες μες στα όλα | γιατί είχα μια λεβέντικη καρδιά | που τη χάρισα μια νύχτα στον Περαία | σε δυο μάτια σαν τη θάλασσα ωραία | μα εκείνα μου την κάψαν μια βραδιά | Μια βραδιά στον Αϊ Βασίλη | είχαν στεφανώματα | κι έκλαψα την νύχτα εκείνη | ως τα ξημερώματα | Τώρα φίλο μου τον πόνο έχω κάνει | και δεν βγαίνω όταν πιάνουμε λιμάνι | μόνο γέρνω στην κουκέτα σιωπηλός | κι επειδή των αλλονών κάνω την βάρδια | για να κλαίω την αγάπη μου τα βράδια | με φωνάζουνε το θύμα ο Νικολός

06. Ο μπατίρης ο Λουκάς Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Όταν πεθάνω σ' ένα γλέντι μια βραδιά | να μην κλάψετε μα τραγούδια να μου πείτε | και στο σταυρό μου να μου γράψετε παιδιά, | ένας μπατίρης ευτυχής ενθάδε κείται. | Ενθάδε κείται ο μπατίρης ο Λουκάς | που είπε τούτη την κουβέντα την μεγάλη | πως τα λεφτά σου όσο ζεις αν δεν τα φας | όταν πεθάνεις θα στα φάνε κάποιοι άλλοι. | Γι' αυτό γλεντήστε μες στον ψεύτικο ντουνιά | μη σας σκλαβώνει η κακία και το χρήμα | και να θυμάστε την κουβέντα του Λουκά | πως ούτε φράγκο δεν θα πάρετε στο μνήμα.

07. Ρίξε μια ζαριά καλή Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ρίξε μια ζαριά καλή και για μένα βρε ζωή | Φέρε και καμιά εξάρες, φτάνουν πια ντόρτια και δυάρες | Φτάνουν πια τόσοι καημοί | Φέρε και καμιά εξάρες, φτάνουν πια ντόρτια και δυάρες | Φτάνουν πια τόσοι καημοί | Ρίξε μια ζαριά καλή και για μένα βρε ζωή | Και για μένα βρε ζωή ρίξε μια ζαριά καλή | Φίλος και λαβωματιά κι ειν' η αγάπη μου φωτιά | Πού να πω τα βάσανά μου, πού να πω τα μυστικά μου | που μου καίνε την καρδιά | Ρίξε μια ζαριά καλή και για μένα βρε ζωή | Και για μένα βρε ζωή ρίξε μια ζαριά καλή | Δεν είμαι παιδί κακό, γιατί θέλεις να πονώ | Έφτασε η ψυχή στο στόμα, μ' ένα ασσόδυο ακόμα | απ' τον κόσμο θα χαθώ | Ρίξε μια ζαριά καλή και για μένα βρε ζωή | Και για μένα βρε ζωή ρίξε μια ζαριά καλή

08. Χίλιες φορές στον άλλο κόσμο Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Άρχισ' ο Χάρος να καλεί τώρα την κλάση μου, | χθες βράδυ χάσαμε το φίλο μας τον Τάσο, | ήρθ' ο καιρός να επιστρέψω για τη βάση μου | κι απ' τον αγώνα της ζωής να ξαποστάσω. | Κι όταν πεθάνω θα με κλάψουν και θα λένε | "τι παλληκάρι και τι άνθρωπος χρυσός" | τώρα πληγώνουν την καρδιά μου και την καίνε | κι από τις πίκρες έχω μείνει ο μισός. | Άρχισ' ο Χάρος να καλεί τώρα την κλάση μου, | ας με καλέσει πια κι εμένανε να φύγω, | χίλιες φορές στον άλλο κόσμο που 'ναι η βάση μου | παρά να ζω και να πεθαίνω λίγο, λίγο. | Κι όταν πεθάνω θα με κλάψουν και θα λένε | "τι παλληκάρι και τι άνθρωπος χρυσός" | τώρα πληγώνουν την καρδιά μου και την καίνε | κι από τις πίκρες έχω μείνει ο μισός.

09. Εγνατίας 406 Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης 
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Εγνατίας τετρακόσια έξι | τράβα ταξιτζή μου πριν να φέξει | τράβα μη μας δει κι η γειτονιά, | σούρα με την κούκλα αγκαλιά | Όπα, όπα τα μπουζούκια | όπα και ο μπαγλαμάς | της ζωής μας τα χαστούκια | με το γλέντι τα ξεχνάς. | Ξύπνησε η Σαλονίκη πάλι | άρχισε σκληρή η βιοπάλη | όμως το κορίτσι μου και 'γω, | άρχοντες θα νιώθουμε κι οι δυο. | Όπα, όπα τα μπουζούκια | όπα και ο μπαγλαμάς | της ζωής μας τα χαστούκια | με το γλέντι τα ξεχνάς. | Εγνατίας τετρακόσια έξι | πάμε να πλαγιάσουμε πριν φέξει | όνειρο να δούμε μαγικό, | όμορφο τον κόσμο τον κακό. | Όπα, όπα τα μπουζούκια | όπα και ο μπαγλαμάς | της ζωής μας τα χαστούκια | με το γλέντι τα ξεχνάς.

10. Μια βαθιά υπόκλιση Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης 
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Μια βαθιά υπόκλιση, ένα χειροφίλημα, | ύστερα χωρίζουμε, φεύγω πληγωμένος, | η καρδιά σου βρίσκεται σε μεγάλο δίλημμα | κάποιον άλλο αγαπάς κι εγώ είμ' ο ξένος. | Μια βαθιά υπόκλιση, ένα χειροφίλημα, | στη ζωή μου ύστερα το ηλιοβασίλεμα, | στη ζωή μου ύστερα το ηλιοβασίλεμα. | Κι αν θα γίνουν σχόλια και σου πουν "τι έτρεξε" | ρίξ' τα όλα επάνω μου, πες εγώ πως φταίω, | μια γυναίκα όμορφη δεν μπορεί να έφταιξε | άσχετα αν μ' έκανε σήμερα να κλαίω. | Μια βαθιά υπόκλιση, ένα χειροφίλημα, | στη ζωή μου ύστερα το ηλιοβασίλεμα, | στη ζωή μου ύστερα το ηλιοβασίλεμα.

11. Κατεβασμένα τα ρολά Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης 
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Κατεβασμένα τα ρολά | στην ψησταριά του Ζήση, | τον πήρε ο Χάρος ψες αργά, γλυκά, γλυκά, | απάνω στο μεθύσι. | Θάνατος ευτυχισμένος | να πεθάνεις μεθυσμένος. | Κι από τους φίλους πιο πολύ | τον κλάψαν τα μπατίρια, | γιατί στου Ζήση το τσαρδί, χωρίς ψιλή | πίναν και δυο ποτήρια. | Θάνατος ευτυχισμένος | να πεθάνεις μεθυσμένος. | Κατεβασμένα τα ρολά, | σκοτείνιασαν οι δρόμοι. | Ο Ζήσης ξένοιασε, παιδιά, απ’ το ντουνιά | κι εμείς πονάμε ακόμη. | Θάνατος ευτυχισμένος | να πεθάνεις μεθυσμένος.

12. Σάντα Μαρία Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης 
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Μη ζηλεύεις την αγάπη μου, κυρία, | τα φιλιά σου να μου δώσει δεν μπορεί. | Είναι πλοίο που το λεν "Σάντα Μαρία" | και να φύγουμε ξανά με καρτερεί. | Μεγάλη αγάπη η θάλασσα | και η "Σάντα Μαρία", | κι αν τη ζωή μου χάλασα | τις αγαπώ, κυρία. | Θα σου στέλνω σουβενίρ από τα ξένα, | από μέρη ξωτικά και μακρινά. | Πάψε όμως να πληγώνεσαι για μένα, | την καρδιά μου άλλη αγάπη κυβερνά.

13. Καράβι με σημαία ξένη Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Καράβι με σημαία ξένη | που πας ταξίδι μακρινό, | αγάπη πια δεν με προσμένει, | το σπίτι άδειο κι ορφανό. | Αγάπη πια δεν με προσμένει, | μαζί σου πάρε με, | μαζί σου πάρε με, | να μην πονώ. | Μπουένος Άιρες, Νέα Υόρκη, | Βομβάη, Τόκιο και Μπαρμπαριά. | Ψεύτικα όνειρα, ψεύτικοι όρκοι, | αχ! να τα ξέχναγα εκεί μακριά. | Του έρωτά μου η ορφάνια | κάνει το δάκρυ μου καυτό. | Μόνο σε μακρινά λιμάνια | εκεί μπορεί να γιατρευτώ, | να φύγω λίγο απ’ την αφάνεια, | να λησμονήσω, | να λησμονήσω, | να ξεχαστώ. | Μπουένος Άιρες, Νέα Υόρκη, | Βομβάη, Τόκιο και Μπαρμπαριά. | Ψεύτικα όνειρα, ψεύτικοι όρκοι, | αχ! να τα ξέχναγα εκεί μακριά.

14. Στο κουτούκι του Αράπη Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Στο κουτούκι του Αράπη | μπήκα μόνος να τα πιω | να ξεχάσω μιαν αγάπη | που με τσάκισε στα δυο. | Φίλε Αράπη, ταβερνιάρη μου σοφέ | κάτσε παρέα να τα πιούμε, αδερφέ. | Εσύ που τόσες περιπτώσεις έχεις δει | πες μου τι κάνει όποιος έχει προδοθεί. | Κι ο Αράπης, άντρας φίνος | μου 'δωσε δυο συμβουλές: | "Αν σ' αφήσει ένας κρίνος | έχει κι άλλους ο μπαξές". | Φίλε Αράπη, ταβερνιάρη μου σοφέ | κάτσε παρέα να τα πιούμε, αδερφέ. | Εσύ που τόσες περιπτώσεις έχεις δει | απόψε μ' έσωσες απ' την καταστροφή.

15. Στο νάιτ κλαμπ Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Στο νάιτ κλαμπ μια στριπτιζέζ ξεπερασμένη | πετάει τα ρούχα της αργά και θλιβερά, | κι εσύ η άμυαλη στο φίλο σου γερμένη | πίνεις το δέκατο ουίσκι στη σειρά. | Αυτός ο τύπος που τον έχεις συνοδό, | να πιεις το θάνατο σου δίνει τον αργό. | Κι από τα νιάτα σου σαν πάρει τα στολίδια, | θα σε πετάξει ένα βράδυ στα σκουπίδια. | Κοίτα στον τοίχο το παμπάλαιο ρολόι, | σου δείχνει δώδεκα παρά μισό λεφτό. | Πριν η ζωή σου γίνει ένα μοιρολόι | γύρνα σε μένα που ακόμα σ’ αγαπώ. | Αυτός ο τύπος που τον έχεις συνοδό, | να πιεις το θάνατο σου δίνει τον αργό. | Κι από τα νιάτα σου σαν πάρει τα στολίδια, | θα σε πετάξει ένα βράδυ στα σκουπίδια.

16. Α-Ω Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Από το άλφα ως το ωμέγα για να φτάσω | δρόμους μ' αγκάθια ήταν γραφτό μου να περάσω, | κι αστροπελέκια το κορμί μου να χτυπούν, | μα τώρα βρήκα ένα απάνεμο λιμάνι | το λεν αγάπη που ο πόνος δεν το πιάνει, | ευτυχισμένες οι καρδιές που αγαπούν. | Είσαι το άλφα μου και το ωμέγα μου, | είσαι το τέλος μου και η αρχή, | η κάθε σκέψη μου κι όλα τα έργα μου | απ' την αγάπη σου παίρνουν ψυχή. | "Ο θάνατός σου η ζωή μου" συναντούσα | βασανιζόμουνα, εδάκρυζα, πονούσα, | γιατί οι άνθρωποι σα λύκοι καρτερούν, | μα τώρα βρήκα το μεγάλο έρωτά μου, | άγγελο, φύλακα εσένα έχω κοντά μου | και να με βλάψουν οι μικροί δεν το μπορούν. | Είσαι το άλφα μου και το ωμέγα μου, | είσαι το τέλος μου και η αρχή, | η κάθε σκέψη μου κι όλα τα έργα μου | απ' την αγάπη σου παίρνουν ψυχή.

17. Τρελοκόριτσο Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Γιάννης Παπαδόπουλος
Γεννήθηκες για την καταστροφή | κι ήρθες να γκρεμίσεις μια ζωή, | δε συλλογίστηκες τι πας να κάνεις | μαχαίρι μου ’μπηξες, τρελή θα με πεθάνεις | Και τώρα τρελοκόριτσο γελάς | μα κατά βάθος κλαις και μ’ αγαπάς | Μ’ ένα ποτήρι πίναμε κι οι δυο | τώρα τα ’χεις κάνει ρημαδιό | που με παράτησες χωρίς αιτία | και με ρεζίλεψες σ’ όλη την κοινωνία | Και τώρα τρελοκόριτσο γελάς | μα κατά βάθος κλαις και μ’ αγαπάς | Κουρέλι μου ’χεις κάνει την καρδιά | που μ’ άφησες, σκληρή, κάποια βραδιά | παλάτι σου ’χτισα πάνω στα αστέρια | όμως το γκρέμισαν, τρελή, τα δυο σου χέρια | Και τώρα τρελοκόριτσο γελάς | μα κατά βάθος κλαις και μ’ αγαπάς

18. Σε τούτο το στενό Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Σε τούτο το στενό, | σε τούτο το δρομάκι | ξεψύχησ’ ένας έρωτας | και χάθηκε μι’ αγάπη. | Καταραμένο σούρουπο | καταραμένο δείλι, | αλλού τον ένανε | κι αλλού τον άλλονε | μας έχεις στείλει. | Με λόγια θλιβερά, | με λόγια πικραμένα | κι εσύ με πλήγωσες πολύ, | αλλά κι εγώ εσένα. | Σε τούτο το στενό, | σε τούτο το δρομάκι | στερνή φορά με φίλησες | και χόρτασα φαρμάκι.

19. Εσύ ’σαι στα ψηλά Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Οι δυο μας ξεκινήσαμε | οι δρόμοι μας χωρίσανε | Κι εσύ ’σαι στα ψηλά | κι εγώ στα χαμηλά | Σ’ είχα στο πλάι μου κυρά | και μ’ έριξες σ’ ένα παρά | Κι εσύ ’σαι στα ψηλά | κι εγώ στα χαμηλά | Ό,τι είχα σου το χάρισα | γιατί πολύ σ’ αγάπησα | Κι εσύ ’σαι στα ψηλά | κι εγώ στα χαμηλά

20. Σπασμένα τριαντάφυλλα Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Κώστας Σιμόπουλος
Κάποτε ήμουνα παιδί | και σε αγάπησα πολύ | Μα έγινε η αγάπη μου | κλωνάρια μαδημένα | Σπασμένα τριαντάφυλλα | στο χώμα πεταμένα | Το περιβόλι της καρδιάς | το ‘καψες όπως ο βοριάς | τα όνειρα μου πέσανε | βαριά τραυματισμένα | Σπασμένα τριαντάφυλλα | στο χώμα πεταμένα | Οι αναμνήσεις στο μυαλό | χορό αρχίσανε τρελό | τα περασμένα μου ‘πανε | πως είναι πια για μένα | Σπασμένα τριαντάφυλλα | στο χώμα πεταμένα

21. Επίσημη αγαπημένη Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Ελένη Λιάκου
Ξύπνησα νύχτα και μες στη σκέψη μου άναψαν φώτα. | Ήρθες κι εσύ έτσι απροσκάλεστη στου νου την πόρτα. | Μες στην καρδιά μου σε καλοδέχτηκα, αγαπημένη, | μεγάλη επίσημη, που τόσα χρόνια ήσουν χαμένη. | Ας ήτανε αληθινό το όνειρο τ’ αποψινό, | το όνειρο τ’ αποψινό ας ήτανε αληθινό. | Κοντά μου ήρθες, δειλά μου έδωσες τ’ άσπρο σου χέρι | και τα δυο χείλη σου με τα δικά μου γίνανε ταίρι. | Ξύπνησα νύχτα κι από κοντά μου ήσουν φευγάτη | κι ήμουνα μόνος μου στην άδεια κάμαρα, στ’ άδειο κρεβάτι. | Ας ήτανε αληθινό το όνειρο τ’ αποψινό, | το όνειρο τ’ αποψινό ας ήτανε αληθινό.

22. Το μεσημέρι καίει το μέτωπό σου Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Ελένη Λιάκου
Μεγάλο της ζωής μας το ταξίδι | μας κούρασε και όμως προχωράμε | χαμένοι και οι δυο απ' το παιχνίδι | στο ίδιο όνειρο πια δεν χωράμε. | Το μεσημέρι καίει το μέτωπό σου, | το βράδυ δεν αντέχω στο σκοτάδι. | Κάθε πρωί αλλάζεις το σκοπό σου | κι έγινε σίδερο βαρύ το χάδι. | Δύσκολο το παιχνίδι της αγάπης | εάν αυτή δεν είναι καθώς πρέπει | όταν ο ένας γίνεται σατράπης | κι ο άλλος τέτοια δεν τα επιτρέπει. | Το μεσημέρι καίει το μέτωπό σου, | το βράδυ δεν αντέχω στο σκοτάδι | κάθε πρωί αλλάζεις το σκοπό σου | κι έγινε σίδερο βαρύ το χάδι.

23. Είχε κι εκείνος μιαν αγάπη Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Μιχάλης Παπανικολάου
Πυκνή ομίχλη στο λιμάνι | κι ο Παναγιώτης απ' τη Μάνη | λειώνει στο κλάμα | Σφυρίζουν στα βαθειά καράβια | σιωπή και νέκρα στα μουράγια | κι ούτε ένα γράμμα | Είχε κι εκείνος μιαν αγάπη και την έχασε | γιατί τον ξέχασε | παντοτινά | Είχε κι εκείνος μιαν αγάπη και την έχασε | και μένει μόνος του | τα δειλινά | Μονάχος τώρα στην κουβέρτα | βαριά η καρδιά του σαν την πέτρα | μετράει τ' αστέρια | κι ο νους του τρέχει στο νησί του | στην όμορφη του τη καλή του | τα μεσημέρια

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης