Κυριακή, 2 Φεβρουαρίου 2014

Το βέλος




















Η Γιώτα Νέγκα σε τραγούδια του Βαγγέλη Κορακάκη

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Κανείς δεν είδε Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Μέτρα το μόνο που θα αφήσω | τα χρόνια που ήταν πίσω | σα δέντρα της σιωπής | Πέτρα που έφτασε στο τέρμα | και εμείς οι δυο στο γιέρμα | μιας άγνωστης ζωής | Κανείς δεν είδε | πως ήθελα να ζήσω | δεν βρήκα να μιλήσω | δεν χάραζε η αυγή | Κανείς δεν είδε | αυτά που μου 'χαν λείψει | αυτά που είχα κρύψει | και φεύγω σα βροχή | Κοίτα που έβγαλε ο δρόμος | πως έρχεται ο χρόνος | πως έφυγες και εσύ | Μέτρα το μόνο που θα αφήσω | τα χρόνια που ήταν πίσω | και μια καρδιά μισή | Κανείς δεν είδε | πως ήθελα να ζήσω | δεν βρήκα να μιλήσω | δεν χάραζε η αυγή | Κανείς δεν είδε | αυτά που μου 'χαν λείψει | αυτά που είχα κρύψει | και φεύγω σαν βροχή

02. Χρυσάφι από χώμα Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Εκεί που τέλειωνε του έρωτα το χρώμα | Και ανταμώναμε το χρόνο το σκληρό | Και έμοιαζε ψεύτικο χρυσάφι από χώμα | Ότι κι αν χτίζαμε μαζί τόσο καιρό | Τότε σ' αγκάλιασα | Σφιχτά σε κράτησα | Γλυκά σε φίλησα | Και δεν σε άφησα | Γλυκό φθινόπωρο που έρχεται κοντά μας | Γλυκός σαν μέλι ο χειμώνας ο βαρύς | Σαν καραβάκι φωτισμένο η φωλιά μας | Τώρα που γύρισα και ήρθες να με βρεις | Τότε μ' αγκάλιασες | Σφιχτά με κράτησες | Γλυκά με φίλησες | Και δεν με άφησες

03. Και τώρα μάτια μου Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Πέρασα μέρες, πέρασα νύχτες | Πέρασα τόσα δειλινά | Στην αγκαλιά σου | Στον έρωτά σου | Και στα τρελά σου τα φιλιά | Και τώρα μάτια μου | Μετράω τα κομμάτια μου κοντά σου | Και τώρα μάτια μου | Θα κλάψω τον χαμένο έρωτά σου | Γλυκά κοιτούσες, χαμογελούσες | Κρυφά μου άναβες φωτιά | Με είχες μαγέψει | Και μου 'χες κλέψει | Το λογισμό και την καρδιά | Και τώρα μάτια μου | Μετράω τα κομμάτια μου κοντά σου | Και τώρα μάτια μου | Θα κλάψω τον χαμένο έρωτά σου

04. Το βέλος Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Εγώ το ξέρω αυτό που έχεις και φυλάς | Είναι ένα βέλος φαρμακερό για να χτυπάς | Και περιμένεις λίγο πριν να 'ρθει το τέλος | Για να μου ρίξεις το φαρμακερό σου βέλος | Σημαδεμένη και δικασμένη για ντροπή | Είναι η ζωή μου που σου 'χει δώσει αφορμή | Το παρελθόν μου ήταν η αρχή στο τέλος | Για να μου ρίξεις το φαρμακερό σου βέλος | Κοίτα η ψυχή μου είναι καθρέφτης και μιλά | Μα στη δική σου τα πάντα μένουνε κρυφά | Ο εφιάλτης που περνώ δεν έχει τέλος | Και 'συ μου ρίχνεις το φαρμακερό σου βέλος

05. Πώς αλλάζουνε οι δρόμοι Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Το τελευταίο μου ποτήρι θα το πιω | Θα μείνω δίπλα σου κι απόψε να μεθύσω | Το πήρα απόφαση να φύγω να χαθώ | Δεν έχω δύναμη κοντά σου πια να ζήσω | Πώς αλλάζουνε οι δρόμοι | Πώς αλλάζουμε και εμείς | Δεν ρεφάρει μια συγνώμη | Τις θυσίες μιας ζωής | Πώς αλλάζουνε οι δρόμοι | Πώς αλλάζουμε και εμείς | Το τελευταίο μου ποτήρι θα το πιω | Κι ας είναι δίκοπο μαχαίρι στην καρδιά μου | Έτσι κι αλλιώς άμα σ' αγγίξω θα κοπώ | Αφού το ξέρω πως δεν είσαι πια κοντά μου

06. Ώρα που διάλεξες Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Ώρα που διάλεξες και συ να έρθεις | ώρα που διάλεξες για να με δεις | εγώ περίμενα πως θα γυρίσεις | μα εσύ δεν μπόρεσες να θυμηθείς | Δεν θέλω να θυμάμαι πια ποτέ τα περασμένα | Τα μάτια σου δακρύσανε πολύ αργά για μένα | Αγάπες, φίλοι μες τη ζωή μου | με 'χουν προδώσει και δεν μπορώ | εμπιστοσύνη σε ποιόν να δείξω | αφού το ξέρω θα πληγωθώ | Δεν θέλω να θυμάμαι πια ποτέ τα περασμένα | Τα μάτια σου δακρύσανε πολύ αργά για μένα | Όμως εσένα που είχα λατρέψει | έτσι δεν πίστευα πως θα φερθείς | σε είχα στήριγμα σε είχα πιστέψει | ώρα που διάλεξες για να με δεις

07. Πικρό μαρτύριο Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Αφού βαρέθηκες γιατί δεν φεύγεις | Και επιμένεις να με γελάς | Αφού με πρόδωσες γιατί γυρεύεις | Τα παραμύθια σου να μου πουλάς | Είναι πικρό μαρτύριο να ζω και να πεθαίνω | Της προδοσίας η πληγή είναι βαριά | Είναι πικρό μαρτύριο να ζω και να μαθαίνω | Πόσο πονάει στην καρδιά η μαχαιριά | Είναι ανθρώπινο να αγαπήσεις | Ίσως να βρήκες αυτό που θες | Όμως απάνθρωπο να με γεμίζεις | Με τόσα ψέματα και προσβολές | Είναι πικρό μαρτύριο να ζω και να πεθαίνω | Της προδοσίας η πληγή είναι βαριά | Είναι πικρό μαρτύριο να ζω και να μαθαίνω | Πόσο πονάει στην καρδιά η μαχαιριά

08. Όλος ο κόσμος μάτια μου Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Άσε με να πάρω απ' το φιλί σου | βάλσαμο και δύναμη γιατί | θα χαθώ, δε θα 'μαι πια μαζί σου | άσε με, έστω για μια στιγμή | Όλος ο κόσμος μάτια μου κι όλη μου η ζωή | στα χέρια σου καρδιά μου τελειώνει | Γίνεται το ξημέρωμα φωτιά, η ανατολή | τραγούδι θλιβερό που με πληγώνει | Κράτα με σε λίγο πια θα φύγω | τάξε μου λόγια και μυστικά | Βάσανο το όνειρο να πνίγω | δώσε μου φιλιά μεθυστικά

09. Η αλήθεια Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Δεν υπάρχει μια αλήθεια στη ζωή, είναι ένα ψέμα | δεν υπάρχει μια αλήθεια στη ζωή | Ο καθένας ξεκινάει για να βγει σε κάποιο τέρμα | που ορίζει το μυαλό του κι η ψυχή | Η αλήθεια καθενός είναι ο δρόμος του | είναι ο σταυρός και το δικό του το βουνό | Η αλήθεια καθενός είναι το ψέμα του | που το έφτιαξε να μοιάζει αληθινό | Σαν δυο μαχαίρια μοιάζει η αλήθεια στη ζωή και με τρομάζει | σαν δυο μαχαίρια μοιάζει η αλήθεια στη ζωή | Το ένα κόβει και μοιράζει το ψωμί και το άλλο σφάζει | το ένα δίνει συμφορά το άλλο πνοή | Η αλήθεια καθενός είναι ο δρόμος του | είναι ο σταυρός και το δικό του το βουνό | Η αλήθεια καθενός είναι το ψέμα του | που το έφτιαξε να μοιάζει αληθινό

10. Θρύλος Ιωνίας Τραγούδι: Γιώτα Νέγκα
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Η καλή μου η γιαγιά | Μου είχε πει κάποια φορά | Μια ιστορία παιδική | Απ' τον παππού της στ' Αϊβαλί | Στην Ιωνία θρύλος ήτανε | Χιλιάδες χρόνια πιο παλιά | Τον τραγουδούσαν και τον λέγανε | Σε κάθε λύπη και χαρά | Ήτανε λέει μια φορά | Μια φωτιά και μια καρδιά | Αερικά στον ουρανό | Και χρώματα στο δειλινό | Κάτω από τον ήλιο τότε ζούσανε | Πάνω απ' τη γη και τον ντουνιά | Ήτανε αγέρες και θελήσανε | Μαζί να χτίσουνε φωλιά | Και έφτασε κάποια στιγμή | Την είπανε άγια και ιερή | Όταν κατέβηκαν στη γη | Μαζί να δώσουνε ζωή | Τη στάχτη τους την είπανε έρωτα | Και την αγάπη τους πνοή | Και τ' άδικο που τους εχώρισε | Το 'πανε ανθρώπινη ορμή | Η καλή μου η γιαγιά | Μου είχε πει κάποια φορά | Μια ιστορία παιδική | Απ' τον παππού της στ' Αϊβαλή

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης