Σάββατο, 22 Φεβρουαρίου 2014

Πορτρέτο



















Ο πρώτος δίσκος

01. Τα μαύρα μάτια σου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Μη φύγεις | και ποτέ μη μ' αρνηθείς | Τα μαύρα μάτια σου | όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε | και την καρδιά μου συγκλονίζουνε | όταν τα βλέπω μου θυμίζουνε | κάποια αγάπη μου παλιά | Μέσα στα μάτια σου | κοιτάζω εκείνη που αγαπούσα μέχρι χτες | εκείνη που άνοιξε στα στήθια μου πληγές | τα μαύρα μάτια σου μ' ανάβουν πυρκαγιές | Τα μαύρα μάτια σου | όταν τα βλέπω με ζαλίζουνε | και την καρδιά μου συγκλονίζουνε | όταν τα βλέπω μου θυμίζουνε | κάποια αγάπη μου παλιά

02. Όταν ακούω νύχτα τη βροχή Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Ανδρέας Σπυρόπουλος | Στίχοι: Θεόδωρος Καμπουρίδης
Όταν ακούω νύχτα τη βροχή | Δεν κλείνουν με τίποτα τα μάτια | Θυμάμαι όταν έφευγες εσύ | Και γίνονται τα στήθια μου κομμάτια | Έκλαιγε μαζί μου κι ο Θεός | Τη νύχτα που με άφηνες γλυκιά μου | Και ένιωθα στα στήθια μου κενό | Κλαίγαμε παρέα στο στενό | Η βροχή ο βοριάς μες τη νύχτα | Κι η καρδιά μου | Όταν ακούω νύχτα τη βροχή | Πονάω σαν αγρίμι λαβωμένο | Θυμάμαι τη γλυκιά σου τη μορφή | Να χάνεται στη νύχτα και πεθαίνω

03. Καλή τύχη Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Δε σε κρίνω που δε μ’ αγαπάς | η καρδιά είναι δικιά σου | εγώ φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Μίσος δε σου κρατώ | τη ζωή σου εσύ κυβερνάς | λάθος έκανα εγώ | στους παλμούς της δικής σου καρδιάς | Γι’ αυτό φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Δε σε κρίνω που δε μ’ αγαπάς | η καρδιά είναι δική σου | εγώ φεύγω από τη ζωή σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας | Μίσος δε σου κρατώ | τη ζωή σου εσύ κυβερνάς | λάθος έκανα εγώ | στους παλμούς της δικής σου καρδιάς | Γι’ αυτό φεύγω απ’ τα όνειρά σου | και καλή τύχη όπου κι αν πας

04. Πήρε φωτιά η Καλαμαριά Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Θεόδωρος Καμπουρίδης | Στίχοι: Κώστας Λιβανός
Πήρε φωτιά η Καλαμαριά | Απ' τα γλυκά σου τα μάτια | Τρελαίνεις τους καρντάσηδες | Και γίνονται κομμάτια | Με τρέλανες και 'μένα | Καλαμαριώτισσα | Σμυρνιά προσφυγοπούλα | Σαλονικιώτισσα | Μια φωτιά, μια φωτιά | Πήρε η Καλαμαριά και η καρδιά μου | Μια βραδιά, μια βραδιά | Για σένα Θεσσαλονικιά μου

05. Τα φιλιά σου είναι φωτιά Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Mohamed Abdel Wanab | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Μη, μη, μη φύγεις | μη φύγεις και ποτέ μη μ' αρνηθείς | Έχω συνηθίσει πια | τη ζεστή σου αγκαλιά | τώρα μοναχός | θα 'μαι σαν τυφλός | Τα φιλιά σου είναι φωτιά | το κορμί σου πυρκαγιά | μες τα μάτια σαν με κοιτάς | μ' ανάβει ο σεβντάς | στ' αστέρια με πας | αν μου φύγεις απ' τον πόνο θα πεθάνω | Έχω συνηθίσει πια | τη ζεστή σου αγκαλιά | τώρα μοναχός | θα 'μαι σαν τυφλός

06. Ο πρόσφυγας Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Δίνω στο παιδί μπαξίσι | πέντε τάλιρα χρυσά | άιντε να μου τραγουδήσει | δυο Σμυρναίικα παλιά. | Να μου το πει τον αμανέ | και ας πεθάνω, μα το ναι. | Εγώ 'μαι πρόσφυγας ξεριζωμένος | και με Σμυρναίικα παλιά νανουρισμένος. | Όσα έχω αποχτήσει | πρόσφυγας στην ξένη γη | σου τα δίνω όλα μπαξίσι | και τραγούδα ως την αυγή. | Πες το, καλέ, τον αμανέ | και ας πεθάνω, μα το ναι. | Εγώ 'μαι πρόσφυγας ξεριζωμένος | και με Σμυρναίικα παλιά νανουρισμένος.

07. Στη ζωή μου είσαι σταθμός Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης

08. Μια φωτιά Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μια φωτιά στην καρδιά | μ' άναψε και καίει | δεν αντέχω άλλο πια | για να ζω στη μοναξιά | Γιατί σ' αγαπώ και για σένανε πονώ | της αγάπης το μαράζι | μ’ έχει κάνει σαν τρελό | μια φωτιά στην καρδιά | μ' άναψε και καίει

09. Ήρθες πάνω στην ώρα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Θεόδωρος Καμπουρίδης | Στίχοι: Άγγελος Αξιώτης
Ήρθες πάνω στην ώρα | που για αγάπη διψούσα | ήρθες πάνω στην ώρα | και είσαι αυτό που ζητούσα | Αυτός ο έρωτας θα ζήσει για καιρό | εμπόδια χιλιάδες κι αν γνωρίσει | γιατί τον φτιάξαμε αγάπη μου κι οι δυο | μονάχα για να ζήσει και θα ζήσει | Αυτός ο έρωτας θα ζήσει για καιρό | εμπόδια χιλιάδες κι αν γνωρίσει | γερά θεμέλια του βάλαμε κι δυο | κανένας δεν μπορεί να τα γκρεμίσει

10. Κάνε μου τέτοια Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Μου μαγεύεις την καρδιά | και μ' ανάβεις πυρκαγιά | σαν με κοιτάς | λιώνω μέσα στη φωτιά σου | όταν με κρατάς κοντά σου | και για αγάπη μου μιλάς | Κάνε μου τέτοι κάνε μου τέτοια | για να λιώνω εγώ | κάνε μου τέτοια κάνε μου τέτοια | για να σ' αγαπώ | για να σ' αγαπώ | Η ματιά σου μαχαιριά | μου καρφώνει την καρδιά | σαν με κοιτάς | λιώνω μέσα στη φωτιά σου | όταν με κρατάς κοντά σου | και για αγάπη μου μιλάς | Κάνε μου τέτοι κάνε μου τέτοια | για να λιώνω εγώ | κάνε μου τέτοια κάνε μου τέτοια | για να σ' αγαπώ | για να σ' αγαπώ

11. Όσο αξίζεις εσύ Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή | δεν αξίζουν μαζί ο ουρανός κι όλη η γη, κι όλη η γη. | Όλοι οι άντρες ποθούν στην καρδιά σου να μπουν | κι επειδή μ' αγαπάς με μισούν, με μισούν, με μισούν. | Μα εγώ σε σένα, καλή μου, | χρωστάω και τη ζωή μου, | μου άλλαξες την ψυχή μου, | τόσες συνήθειες κακές. | Με χίλιες δυο τριγυρνούσα | και τα λεφτά μου πετούσα, | αλήτης θα καταντούσα | μα όλ' αυτά μέχρι χτες. | Όσο αξίζεις εσύ κι η καρδιά σου η χρυσή..

12. Ανέβα στο τραπέζι μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ | Πάρε το ντέφι κι ήρθα στο κέφι | μη μου χαλάς τα γούστα | Σπάσ' το κορμί σου, έλα κουνήσου | και τίναξε τη φούστα | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ | Ανέβα στο τραπέζι μου... | Αγκάλιασέ με και φίλησέ με | και ό,τι θέλει ας γίνει | Μόνο κακία και μοχθηρία | μες στη ζωή θα μείνει | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ | Ανέβα στο τραπέζι μου...

13. Μισιρλού Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νίκος Ρουμπάνης | Στίχοι: Νίκος Ρουμπάνης
Μισιρλού μου, η γλυκιά σου η ματιά | φλόγα μου 'χει ανάψει μες στην καρδιά, | αχ γιαχαμπίμπι, αχ γιαλελέλι, αχ | τα δυο σου χείλη στάζουνε μέλι, οϊμέ. | Αχ, Μισιρλού, μαγική ξωτική ομορφιά, | τρέλα θα μου 'ρθει, δεν υποφέρω πια, | αχ, θα σε κλέψω μέσ' απ' την Αραπιά. | Μαυρομάτα Μισιρλού μου τρελή | η ζωή μου αλλάζει μ' ένα φιλί, | αχ γιαχαμπίμπι, μ' ένα φιλάκι, αχ | απ' το δικό σου το στοματάκι, οϊμέ.

14. Φαρίντα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Στην Αίγυπτο μια βραδιά | πληγώθηκε μια καρδιά | έφυγε αυτή κι ο Φελάχος | στον πόνο σπαράζει | μέσα στη έρημο μόνος | τις νύκτες φωνάζει | Φαρίντα αγάπη γλυκιά μου | πονάει και κλαίει καρδιά μου | γύρισε πίσω τη φλόγα να σβήσω | που έχω στη καρδιά | Φαρίντα μου γλυκιά | Κλαίει ο Φελάχος πικρά | για την Φαρίντα πονά | με το φεγγάρι τα βράδια | μιλάει και κλαίει | πάντα το ίδιο τραγούδι | στην έρημο λέει

15. Ανατολίτισσα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Ηλίας Φιλίππου | Στίχοι: Θεόδωρος Καμπουρίδης
Μέσα στα μάτια όταν με κοιτάς | σε άλλους κόσμους νιώθω πως με πας | μέσα στα μάτια όταν με κοιτάς | σε άλλους κόσμους νιώθω πως με πας | Ανατολίτισσα γλυκειά μου ομορφιά | κάθε φιλί σου λάβα και φωτιά | Ανατολίτισσα γλυκειά | μου έχεις κλέψει την καρδιά | κι όταν μου λείπεις κάνω σαν παιδί | για σένα έχω τρελαθεί | Στο πέρασμά σου γίνεται χαμός | και το κορμί σου σκέτος πειρασμός | στο πέρασμά σου γίνεται χαμός | και το κορμί σου σκέτος πειρασμός

Ο δεύτερος δίσκος

01. Αγάπες μου περαστικές Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μίμης Χριστόπουλος | Στίχοι: Σάκης Καπίρης
Αγάπες μου περαστικές | αγάπες μου χαμένες | όμορφες σαν τις κυριακές | χαρές μου περασμένες | Όπως σας φέρνω πλάι μου | τις ώρες που βραδιάζει | στις στάχτες των ονείρων μου | πικρά το δάκρυ στάζει | Αγάπες μου περαστικές | σας πήρανε τα χρόνια | νύχτες που ζήσαμε στο χθες | θα σκεπαστούν με χιόνια

02. Η διπρόσωπη Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Σβήσε με κυρά μου | απ' τα τεφτέρια σου | κι άντε ν' ανταμώσεις | ξανά τα ταίρια σου | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε | Δώσε τώρα τη καρδιά σου | σε άλλο πρόσωπο | και μαζί του τώρα παίξε | ρόλο διπρόσωπο | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε | Σβήσε με κυρά μου | απ’ τα κιτάπια σου | και μοίραζε όπου θέλεις | τώρα τα χάδια σου | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε

03. Εγώ τρελάθηκα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Θεόδωρος Καμπουρίδης | Στίχοι: Γιώργος Δαμιανάκης
Εγώ τρελάθηκα, | τι με κοιτάτε κι απορείτε; | Τη λογική σας άφησα, | στον κόσμο αυτόν | την άκρια εσείς να βρείτε. | Εγώ τρελάθηκα, | πάω και δεν γυρίζω. | Τον κόσμο το δικό σας | εγώ σας τον χαρίζω. | Καλύτερα να ’μαι τρελός, | τρελός κι ευτυχισμένος, | παρά να είμαι γνωστικός, | να ’μαι δυστυχισμένος. | Εγώ τρελάθηκα, | άστε με τώρα μόνο. | Δεν θα ξαναγυρίσω πια | στου γνωστικού τον πόνο. | Καλύτερα να ’μαι τρελός, | τρελός κι ευτυχισμένος | παρά να είμαι γνωστικός, | να ’μαι δυστυχισμένος.

04. Τσιγγάνας γάλα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Θεόδωρος Καμπουρίδης | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Έμένα με έθρεψε | τσιγγάνας γάλα | και είμαι ελεύθερος | σαν τα πουλιά | Εγώ γεννήθηκα πάνω στο χώμα | στης γης κοιμήθηκα την αγκαλιά | Φτερά του έρωτα | είχα για στρώμα και με νανούριζαν | γλυκά βιολιά | Έμένα με έθρεψε | τσιγγάνας γάλα | και είμαι ελεύθερος | σαν τα πουλιά

05. Ρίχτε στο γυαλί φαρμάκι Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | μονορούφι να το πιω | Είναι ο πόνος μου μεγάλος | είναι ο πόνος μου μεγάλος | είναι ο πόνος μου μεγάλος | κι η φουρτούνα που περνώ | Ήταν γλυκό το στόμα της | μα ψεύτικη η αγάπη της | ψεύτικη η αγάπη της | μα ανάθεμα τα χείλη της | Ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | μονορούφι να το πιω | Ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | να το πιω σαν το κρασί | Για δυο μάτια που 'χω χάσει | για δυο μάτια που 'χω χάσει | για δυο μάτια που 'χω χάσει | μαύρη βλέπω τη ζωή | Ήταν γλυκό το στόμα της | μα ψεύτικη η αγάπη της | ψεύτικη η αγάπη της | μα ανάθεμα τα χείλη της | Ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | ρίχ' τε στο γυαλί φαρμάκι | να το πιω σαν το κρασί

06. Φοβάμαι να γελάσω Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Θεόδωρος Καμπουρίδης | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Φοβάμαι να γελάσω στους ανθρώπους | γιατί αν δούνε πως τους αγαπώ | θα ψάξουνε να βρούνε | χίλιους τρόπους | να με στραυρώσουνε σαν τον Χριστό | Γιατί οι καλοί | θα είναι πάντοτε τα θύματα | σ' αυτόν τον κόσμο τον κακό | κι απ' τη ζωή θα παίρνουν | μόνο τα χτυπήματα | και το μικρότερο το μερτικό | Φοβάμαι να σ' ανοίξω την καρδιά μου | κι ας λες πως είσαι | φίλος κι αδερφός | γιατί αν θα σου πω τα όνειρά μου | φοβάμαι πως θα βγεις και σύ εχθρός

07. Σβήσε το δάκρυ απ’ τα μάτια Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Αρχιτεκτονίδης | Στίχοι: Νίκος Μπακογιάννης

08. Πέντε Έλληνες στον Άδη Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Πέντε Έλληνες στον Άδη | ανταμώσαν ένα βράδυ | Και το γλέντι αρχινάνε | κι όλα γύρω τους τα σπάνε | Με μπουζούκια, μπαγλαμάδες | τρέλαναν τους σατανάδες | Κι από κέφι ζαλισμένοι | χόρευαν οι κολασμένοι | Στο ρωμαίικο τραγούδι | κάηκε το πελεκούδι | Κι όλοι φώναζαν αράδα | να μας ζήσει η Ελλάδα

09. Όταν κοιμάται ο δυστυχής Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Καραπατάκης | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Όταν κοιμάται ο δυστυχής | κανείς μην τον ξυπνήσει | ξεχνάει τα πάντα ο άνθρωπος | τα μάτια του σαν κλείσει | ξεχνάει τα πάντα ο άνθρωπος | τα μάτια του σαν κλείσει | Μέσα σε ένα όνειρο | μπορεί και να ξεχάσει | αγάπησε δυστύχησε | και όλα τα 'χει χάσει | αγάπησε δυστύχησε | και όλα τα 'χει χάσει | Κάποια γυναίκα πέρασε | μέσα από τη ζωή του | ήταν βουνό και τσάκισε | το άμοιρο κορμί του | ήταν βουνό και τσάκισε | το άμοιρο κορμί του.

10. Μες της Πεντέλης τα βουνά Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Στράτος Παγιουμτζής | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Μες της Πεντέλης τα βουνά | στα πεύκα τριγυρίζω | τον Χάρο ψάχνω για να βρω μανούλα μου | μα δεν τον εγνωρίζω | Ένα γλυκό ξημέρωμα | τον Χάρο ανταμώνω | μες της Πεντέλης τα βουνά μανούλα μου | και του μιλώ με πόνο | Χάρε του λέω άσε με | ακόμα για να ζήσω | έχω γυναίκα και παιδιά μανούλα μου | πες μου πού θα τ' αφήσω | Με βλέπει και χαμογελά | κι αρχίζω πια να σβήνω | μου λέει με δυνατή φωνή μανούλα μου | σε παίρνω δε σ' αφήνω

11. Είναι ευτυχής ο άνθρωπος Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Είναι ευτυχής ο άνθρωπος | που αγάπη δεν γνωρίζει | και για κοπέλες όμορφες | το νου του δεν σκοτίζει | Δεν έχει χιλίους δυο καημούς | δεν τονε δέρνει ο πόνος | και αν είναι πλούσιος η φτωχός | αυτό το ξέρει μόνος | Κι όμως εγώ π' αγάπησα | κι έχω φωτιά μεγάλη | καημούς που δεν περίμενα | μου 'ρθανε στο κεφάλι

12. Δως μου φίλε την φωτιά σου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Δως μου φίλε την φωτιά σου | το τσιγάρο μου να ανάψω | όσα είπαμε να κάψω | η γυναίκα που αγαπούσα | είναι σήμερα δικιά σου | δως μου φίλε την φωτιά σου | Σαν το τσιγάρο αδερφέ μου να καώ | δεν την μισώ ούτε κακία της κρατάω | σαν το τσιγάρο αδερφέ μου να καώ | μα και δική σου εγώ την αγαπάω | Δως μου φίλε την φωτιά σου | το τσιγάρο μου να ανάψω | την αγάπη μου να κάψω | η γυναίκα που λατρεύω | μες τα χέρια τα δικά σου | δως μου φίλε την φωτιά σου

13. Ποιος Θεός Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Μαρία Μερκούρη
Όσα θέλει από 'να άντρα μια γυναίκα | την αγάπη τη στοργή και τη λατρεία | και τον έρωτα που φτάνει ως τη θυσία | όλα στά 'δωσα και πήρα προδοσία | Ποιος Θεός ποιος Θεός | και ποια θρησκεία | συγχωρεί τη προδοσία | ποιος Θεός ποιος Θεός ποιος Θεός | Δε θυμάμαι να σε πίκρανα ποτέ μου | τη ζωή μου μες τα μάτια σου μετρούσα | σαν εικόνα αγιασμένη σε φιλούσα | σ' αγαπούσα και το ξέρεις σ' αγαπούσα

14. Σε θυμάμαι Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νάκης Πετρίδης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Σε θυμάμαι να με παίρνεις αγκαλιά | και να τρέμει σαν το φύλλο το κορμί μου, | και τις νύχτες που σωπαίνουν τα πουλιά | στάλα-στάλα να σου δίνω τη ζωή μου. | Σε θυμάμαι, | σε θυμάμαι, ναι, σε θυμάμαι | να μου λες "για σένα ζω, δική σου θα ’μαι". | Σε θυμάμαι και πεθαίνω από ζήλια | με τη σκέψη πως φιλάς | με τη σκέψη πως φιλάς | δυο ξένα χείλια. | Σε θυμάμαι, | σε θυμάμαι, ναι, σε θυμάμαι. | Σε θυμάμαι να μου λες πως μ’ αγαπάς | και το αίμα μες στις φλέβες μου παγώνει. | Κι όσο νιώθω κάποιον άλλον πως φιλάς | η ζωή μου λίγο-λίγο τελειώνει.

15. Η μάνα η Τούρκα Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Δημήτρης Μηλιός | Στίχοι: Κώστας Μαλκώτσης
Δυο μάνες κλαίγανε | τα ίδια λέγανε τα μοιρολόγια | για γιους που θρέψανε | κι αυτοί πιστέψανε σε κούφια λόγια | Και οι δυο λεβέντες, για δυο κουβέντες | είναι στο χώμα, είναι στο χώμα | Και η μάνα η Τούρκα, και η μάνα η Γκρέκα | τους κλαιν ακόμα, τους κλαιν ακόμα | Στα ξένα σμίξανε | και οι δυο τραβήξανε λάζο μαχαίρι | "άπιστε!" βρίζανε | κι ύστερα στήσανε ψηλά το χέρι

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης