Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2014

Μια γυναίκα φεύγει





















01. Μια γυναίκα φεύγει Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Ελένη Λιάκου
Μαραμένα μες στο βάζο τα λουλούδια | λυπημένα σ' ένα κάδρο αγγελούδια. | Δίπλα η βρύση με ρυθμό στάζει φριχτό | τρίζει η πόρτα κι είν' το σπίτι ανοιχτό. | Μια γυναίκα φεύγει, μια σωστή κυρία | τα βήματά της σβήνουν μια θλιβερή ιστορία. | Κάνει κρύο κι η βροχή πάγωσε στη στέγη | μια γυναίκα φεύγει, μια γυναίκα φεύγει. | Στο τραπέζι ένα γράμμα πεταμένο | το ρολόι στις οχτώ σταματημένο. | Φεύγει ο χρόνος και το χτες είναι νεκρό | κλείνει η μοίρα το ρομάντζο το πικρό.

02. 25 χάντρες Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Είχα ένα κομπολόι | με είκοσι πέντε χάντρες | που τις μέτρησα προχτές, | δεν μου βγήκανε σωστές. | Και μου βγήκανε δεκάξι, | φαίνεται δεν είσ’ εντάξει. | Φαίνεται δεν είσ’ εντάξει, | κάτι μέσα σου έχει αλλάξει. | Πού να βρω τις άλλες χάντρες, | πού να βρω τις άλλες χάντρες; | Πού να βρω τις άλλες χάντρες | αχ, μέσα σε τόσους άντρες; | Έσπασε η αλυσίδα, | πού με ξέρεις, πού σε είδα. | Πού με ξέρεις, πού σε είδα, | έσπασε η αλυσίδα.

03. Τα καραβάνια Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μέσα στην ερημιά του χρόνου | περνάμε σαν τα καραβάνια, | στ’ αγνάντεμα του κάθε δρόμου | πίκρα, απελπισιά κι ορφάνια. | Εμείς δε βρήκαμε στη γη | καρδιά για να μας νιώσει, | κι ο πόνος μας με τη ζωή | μια μέρα θα τελειώσει. | Κλαίει του γέρου η φλογέρα, | κομμάτια βλέπει τ’ όνειρό της | κάθε κοπέλα νύχτα, μέρα | και κάθε μάνα για το γιο της. | Εμείς δε βρήκαμε στη γη | καρδιά για να μας νιώσει, | κι ο πόνος μας με τη ζωή | μια μέρα θα τελειώσει.

04. Αμφιβολίες Τραγούδι: Λευτέρης Μυτιληναίος
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Αμφιβολίες το μυαλό μου βασανίζουνε πολλές, | αμφιβολίες τρελές, αμφιβολίες τρελές. | Αν μ’ αγαπάς τώρα που είσαι μακριά μου, | αν με θυμάσαι όπου πας, | αν νοσταλγείς την αγκαλιά μου | ή τώρα πια δε μ’ αγαπάς. | Αμφιβολίες το μυαλό μου βασανίζουνε πολλές, | αμφιβολίες τρελές, αμφιβολίες τρελές. | Αμφιβολίες την καρδιά μου βασανίζουνε πολλές, | αμφιβολίες τρελές, αμφιβολίες τρελές. | Πως έχουν μείνει ορφανά τα όνειρά μου, | για μένα πια πως δε ρωτάς, | η ιστορία μας πια πάει | και τώρα γι’ άλλονε πονάς. | Αμφιβολίες τη καρδιά μου βασανίζουνε πολλές, | αμφιβολίες τρελές, αμφιβολίες τρελές.

05. Παρεξήγηση χωρίς εξήγηση Τραγούδι: Λουϊζα Γαϊτη
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μια παρεξήγηση χωρίς εξήγηση | εχτές το βράδυ είχαμε κι οι δυο μαζί, | μια παρεξήγηση χωρίς εξήγηση | μες στου Λευτέρη το παλιό το μαγαζί. | Και φτάσαμε κι οι δυο στο χωρισμό | απ’ τον τρελό μας τον εγωισμό. | Πικρά μου μίλησες, μα εγώ σε φίλησα | για να γλυκάνω της αγάπης τον καημό. | Πικρά μου μίλησες, μα δεν περίμενα | να καταλήξουμε εμείς στο χωρισμό. | Και φτάσαμε κι οι δυο στο χωρισμό | απ’ τον τρελό μας τον εγωισμό. | Και σ’ έχασα μες στο συνωστισμό, | μες στα σοκάκια, στο συνοικισμό.

06. Η κουρελού Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Ελένη Λιάκου
Θυμάμαι όταν ήμουνα μικρό παιδί ακόμα, | μια κουρελού πολύχρωμη εδιάλεξα για στρώμα. | Και κάτω απ’ την αστροφεγγιά στης νύχτας τα θεμέλια | τα όνειρά μου έχτιζα, κι ας ήταν με κουρέλια. | Πέρασα μεσημέρια, βράδια, | πόνους, χαρές και χτυποκάρδια | παρέα με την κουρελού, | σήμερα δω κι αύριο αλλού, | σήμερα δω κι αύριο αλλού, | παρέα με την κουρελού. | Μα πέρασαν χρόνια πικρά κι είπα ζωή ν’ αλλάξω, | την κουρελού δεν μπόρεσα όμως να την πετάξω | γιατί κι αν έγινε παλιά, την έχω πάντα στρώμα, | τους πόνους και τα βάσανα σ’ αυτήν τα λέω ακόμα. | Πέρασα μεσημέρια, βράδια, | πόνους, χαρές και χτυποκάρδια | παρέα με την κουρελού, | σήμερα δω κι αύριο αλλού, | σήμερα δω κι αύριο αλλού, | παρέα με την κουρελού. | Κι αν σκίστηκε η κουρελού απ’ της ζωής την μπόρα, | πρέπει να βρω υπομονή να την μπαλώσω τώρα | γιατί είναι από δάκρυα κι από χαρά βαμμένη | κι έχω ολόκληρη ζωή απάνω της πλεγμένη. | Πέρασα μεσημέρια, βράδια, | πόνους, χαρές και χτυποκάρδια | παρέα με την κουρελού, | σήμερα δω κι αύριο αλλού, | σήμερα δω κι αύριο αλλού, | παρέα με την κουρελού.

07. Το μεσημέρι καίει το μέτωπό σου Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Ελένη Λιάκου
Μεγάλο της ζωής μας το ταξίδι | μας κούρασε και όμως προχωράμε | χαμένοι και οι δυο απ' το παιχνίδι | στο ίδιο όνειρο πια δεν χωράμε. | Το μεσημέρι καίει το μέτωπό σου, | το βράδυ δεν αντέχω στο σκοτάδι. | Κάθε πρωί αλλάζεις το σκοπό σου | κι έγινε σίδερο βαρύ το χάδι. | Δύσκολο το παιχνίδι της αγάπης | εάν αυτή δεν είναι καθώς πρέπει | όταν ο ένας γίνεται σατράπης | κι ο άλλος τέτοια δεν τα επιτρέπει. | Το μεσημέρι καίει το μέτωπό σου, | το βράδυ δεν αντέχω στο σκοτάδι | κάθε πρωί αλλάζεις το σκοπό σου | κι έγινε σίδερο βαρύ το χάδι.

08. Άνοιξε την πόρτα Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Σου χτύπησα την πόρτα | σου χτύπησα την πόρτα | σου χτύπησα την πόρτα | και δεν μ’ άνοιξες. | Αγάπη μου, από πρώτα | αγάπη μου, από πρώτα | αγάπη μου από πρώτα | πόσο άλλαξες! | Άνοιξε, άνοιξε, | άνοιξε την πόρτα | και στην αγκαλιά σου μέσα | βάλε με σαν πρώτα. | Δεν είμαι εγώ εκείνος | δεν είμαι εγώ εκείνος | δεν είμαι εγώ εκείνος | που ορκιζόσουνα | ολόκληρη σε μένα | ολόκληρη σε μένα | ολόκληρη σε μένα | πως θα δινόσουνα; | Άνοιξε, άνοιξε, | άνοιξε την πόρτα | και στην αγκαλιά σου μέσα | βάλε με σαν πρώτα.

09. Πόσο γελάστηκα Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Ελένη Λιάκου
Ένα καράβι αρμάτωσα | κι έστειλα τα όνειρά μου | να παν ταξίδι στη ζωή | να φέρουν τη χαρά μου. | Πόσο γελάστηκα, τα χρόνια πέρασαν, | χάθηκαν τα όνειρά μου τα καημένα. | Ήταν μια χίμαιρα, κι όμως με γέρασαν | και στην καρδιά μου δεν απόμεινε κανένα. | Πόσα καράβια αγνάντεψα | στο μαύρο ορίζοντά μου, | και όλο εστένευε το φως | κι έχασα τη χαρά μου. | Πόσο γελάστηκα, τα χρόνια πέρασαν, | χάθηκαν τα όνειρά μου τα καημένα. | Ήταν μια χίμαιρα, κι όμως με γέρασαν | και στην καρδιά μου δεν απόμεινε κανένα.

10. Πες μου πού πας Τραγούδι: Λουΐζα Γαΐτη
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Ελένη Λιάκου
Η πόρτα άνοιξε κι απόψε χάθηκαν | τα βήματά σου μες στο σκοτάδι. | Τρέμει η ανάσα σου στην κάμαρά μου | κι έμειν’ ο ίσκιος σου θαμπό σημάδι. | Πες μου πού πας, πες μου πού πας, | ποιο πάθος τώρα σε παρασέρνει, | ποια αμαρτία πια θα σε δέρνει, | συ που με λάτρεψες δε μ’ αγαπάς. | Τα μάτια άνοιξαν κι η μέρα φώτισε, | κρυφά κοντά μου ήρθες το βράδυ. | Φωτιά η ανάσα σου τρέμει στα χείλια σου, | της προδοσίας μαύρο σημάδι. | Πες μου πού πας, πες μου πού πας, | ποιο πάθος τώρα σε παρασέρνει, | ποια αμαρτία πια θα σε δέρνει, | συ που με λάτρεψες δε μ’ αγαπάς.

11. Κοριτσάκι Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Όπου σταθώ | την καρτερώ | κι όπου βρεθώ | τη νοσταλγώ | έρχεται | και τη λαχταρώ | λείπει | και ψάχνω να τη βρω | Κορίτσι, κοριτσάκι | δεν ήρθες χθες | και γέμισες φαρμάκι | πολλές καρδιές | φυτό χωρίς ανθάκι | ήμουν κι εγώ | κορίτσι, κοριτσάκι | προτού σε δω | Είναι τα μάτια της | φωτιά | είναι τα χείλη της | δροσιά | τα χέρια της | σαν δυο πουλιά | έχουν στη σκέψη μου | φωλιά | Κορίτσι, κοριτσάκι | δεν ήρθες χθες | και γέμισες φαρμάκι | πολλές καρδιές | φυτό χωρίς ανθάκι | ήμουν κι εγώ | κορίτσι, κοριτσάκι | προτού σε δω

12. Ζητώ να βρω παρηγοριά Τραγούδι: Λουϊζα Γαϊτη
Μουσική: Γρηγόρης Μπιθικώτσης | Στίχοι: Βασίλης Γιαννακόπουλος
Φύσηξε βοριάς | στο έρημο το σπίτι | Και πάγωσε λουλούδια και τα γιασεμιά | που είχαμε αφήσει | Και πάγωσε και τη φτωχή μου την καρδιά | απ' τη μεγάλη λύπη | Μαύρη καταχνιά | έχω στην καρδιά | Δεν το περίμενα ποτέ να μ' αρνηθείς | να φύγεις να μ' αφήσεις | Να βαρεθείς τα χάδια μου και τα φιλιά | και μακριά να ζήσεις | Τώρα πώς θα ζω | αφού σ' αγαπώ | Στη μοναξιά ζητώ να βρω παρηγοριά | που έχασα εσένα | Τα δυό μου μάτια κλάψανε πολύ πικρά | αγάπη μου για σένα.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης