Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2014

Εθνική Θεσσαλονίκης





















01. Κι αν τελείωσε η αγάπη μας Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Έπαιξα κι έχασα, ήπια και ξέχασα, | είπα "η αγάπη μας τελείωσε για πάντα". | Πήρα τη στράτα μου κι έχω τα νιάτα μου | να τα ξοδέψω στη ζωή για ναύλα. | Κι αν τελείωσε η αγάπη μας | ο κόσμος δεν τελειώνει, | κάτι καινούριο έρχεται | κάθε που ξημερώνει. | Άλλαξες κι άλλαξα και καταστάλαξα, | δεν μένουν ίδιες οι καρδιές αιώνια. | Αγαπηθήκαμε, μα κουραστήκαμε, | έτσι συμβαίνει σαν περνούν τα χρόνια. | Κι αν τελείωσε η αγάπη μας | ο κόσμος δεν τελειώνει, | κάτι καινούριο έρχεται | κάθε που ξημερώνει.

02. Πώς να την ξεχάσω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Ρωτάτε να σας πω | για αυτήν που αγαπούσα | αν θα την συγχωρούσα | μπροστά μου σαν την δω | Στη καρδιά μου πάντα | θα 'χω μια γωνιά | αν γυρίσει πάλι | να 'βρει ζεστασιά | Πώς, πώς, πώς να την ξεχάσω; | Πώς, πώς να την αρνηθώ; | Πώς, πώς να το ξεπεράσω; | Πώς, πώς που για αυτή να ζω; | Ρωτάτε να σας πω | γιατί δε βρίσκω άλλη | να ξαναρχίσω πάλι | σαν άνθρωπος να ζω; | Ρωτάτε να σας πω | κι απάντηση δεν έχω | και πώς ακόμα αντέχω | το ξέρω μόνο 'γω | Στην καρδιά μου πάντα | θα 'χω μια γωνιά | αν γυρίσει πάλι | να 'βρει ζεστασιά | Πώς, πώς, πώς να την ξεχάσω; | Πώς, πώς να την αρνηθώ; | Πώς, πώς να το ξεπεράσω; | Πώς, πώς που για αυτή να ζω;

03. Πληρώνεις αμαρτίες Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Τις νύχτες που σε πιάνουνε οι τύψεις | πιοτό γεμίζεις πάντα το ποτήρι | και να `θελες τον πόνο σου να κρύψεις | οι νύχτες δε σου κάνουν το χατήρι | Κι αν νόμιζες πώς κάποτε με νίκησες | εσύ `σαι στο φινάλε η χαμένη | πληρώνεις αμαρτίες που μ’ αδίκησες | και με ντροπή θα είσαι φορτωμένη | Τις νύχτες που σε πιάνει αγωνία | στο τζάμι γράφεις πάντα τ’ όνομά μου | καλύτερα να πάθεις αμνησία | δεν έχεις θέση άλλο στην καρδία μου | Κι αν νόμιζες πώς κάποτε με νίκησες | εσύ `σαι στο φινάλε η χαμένη | πληρώνεις αμαρτίες που μ’ αδίκησες | και με ντροπή θα είσαι φορτωμένη

04. Πώς να σε ξεχάσω μάνα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Μια μαυροντυμένη μάνα, είναι η Παναγία μου, | η αγάπη μου για κείνη, όλη η θρησκεία μου, | μια μαυροντυμένη μάνα, είναι η Παναγία μου. | Πως να ξεχάσω μάνα μου, τι έκανες για μένα, | και που να βρω αντάλλαγμα κι ευχαριστώ για σένα, | πως να ξεχάσω μάνα μου, τι έκανες για μένα. | Μια ζωή με πίκρες μάνα, σ' έναν κόσμο άπονο, | μα δεν σ' άκουσα να κάνεις, ούτε ένα παράπονο, | μια ζωή με πίκρες μάνα, σ' έναν κόσμο άπονο. | Πως να ξεχάσω μάνα μου, τι έκανες για μένα, | και που να βρω αντάλλαγμα κι ευχαριστώ για σένα, | πως να ξεχάσω μάνα μου, τι έκανες για μένα.

05. Έχω εσένα κι όλα τα έχω Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Έχω εσένα κι όλα τα έχω. | Δεν ξέρω άλλον πιο τυχερό. | Βρήκα γυναίκα σκέτο χρυσάφι, | βρήκα λαχείο πρώτο λαχνό. | Σε άλλον κόσμο μαζί σου πήγα | και νιώθω ωραίος και με τα λίγα. | Κι αν από χρόνια σε συναντούσα, | βάσανα, πίκρες δε θα περνούσα. | Έχω εσένα κι έγινα κάτι. | Είδα χαΐρι και προκοπή. | Κι όλες οι άλλες πριν σε γνωρίσω, | ήταν για μένα καταστροφή.

06. Όλοι κάνουν αμαρτίες Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Όλοι θέλουν κάτι άλλο πέρα από τα νόμιμα | και χαμένοι βγαίνουν μόνο όσοι ζούνε φρόνιμα | Κι αν δεν κάνεις κάνα βήμα στο κρυφό το μονοπάτι | μοιάζει τότε η ζωή σου φαγητό χωρίς αλάτι | Όλοι κάνουν αμαρτίες και παραστρατήματα | και κανένας μας δεν έχει μόνιμα αισθήματα | Αχ, κι αν δεν κάνεις κάνα βήμα στο κρυφό το μονοπάτι | μοιάζει τότε η ζωή σου φαγητό χωρίς αλάτι | Αν δεν κάνεις κάνα βήμα στο κρυφό το μονοπάτι | μοιάζει τότε η ζωή σου φαγητό χωρίς αλάτι

07. Έχε γεια βρε ψεύτη κόσμε Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Έχε γεια βρε ψεύτη κόσμε | σε βαρέθηκα, | εβλαστήμησα την ώρα | που κοντά σου βρέθηκα. | Γι’ άλλον κόσμο γεννημένος | ήμουνα εγώ, | ξένος ήρθα, ξένος φεύγω | με παράπονο πικρό. | Έχε γεια καημένη μάνα | κι άσ' τα κλάματα, | δεν αλλάζει η ζωή μας | με σταυρούς και τάματα. | Γι άλλον κόσμο γεννημένος | ήμουνα εγώ, | ξένος ήρθα, ξένος φεύγω | με παράπονο πικρό.

08. Στο Προ-Πο και στο λαχείο Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Στο Προ πό και στο λαχείο | είσαι παίχτης με πτυχίο. | Κυριακές και οι Δευτέρες | είναι οι μόνες σου οι μέρες. | Αν ο ΠΑΟΚ φέρει 2, | λες στη φτώχεια σου αντίο. | Κι αν ο λήγοντας το 6, | τότε σίγουρα θα φέξει. | Κι όλο έχεις ατυχία | κι είναι μείον τα ταμεία. | Αχ, και να γινόταν κάτι | να ’πιανες το παραδάκι. | Στο Προ πό και στο λαχείο | είσαι παίχτης με πτυχίο. | Με συστήματα ποντάρεις | κάποια μέρα να τα πάρεις. | Μα αντί για 13 | Μένεις στου λουτρού τα κρύα. | Και το νούμερο το 6 | πάλι σ’ έχει κοροϊδέψει. | Κι όλο έχεις ατυχία | κι είναι μείον τα ταμεία. | Αχ, και να γινόταν κάτι | να ’πιανες το παραδάκι.

09. Δεν κάνει χάρες ο Θεός Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Δεν κάνει χάρες ο Θεός | ρουσφέτια σε κανέναν. | Γιατί να κάνει εξαίρεση | για σένα και για μένα; | Δεν κάνει χάρες ο Θεός | ρουσφέτια σε κανέναν. | Όλοι οι θνητοί του κόσμου | ίδια ντέρτια έχουν φως μου | έτυχε να κληρωθούμε | στον πλανήτη Γη να ζούμε. | Ποιος είναι αυτός ο τυχερός | μπελάδες που δεν έχει; | Όποιος μ' αγάπη έμπλεξε | θα πρέπει και να αντέχει. | Ποιος είναι αυτός ο τυχερός | μπελάδες που δεν έχει; | Όλοι οι θνητοί του κόσμου | ίδια ντέρτια έχουν φως μου, | έτυχε να κληρωθούμε | στον πλανήτη Γη να ζούμε | Όλοι οι θνητοί του κόσμου | ίδια ντέρτια έχουν φως μου, | έτυχε να κληρωθούμε | στον πλανήτη Γη να ζούμε

10. Χάθηκε το φιλότιμο Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Αυτός ο κόσμος κι ο ντουνιάς | δεν είναι φίλε μου για μας. | Όλα ψεύτισαν σήμερα | αγάπες και φιλίες | κι ήρθανε δύσκολοι καιροί | για τους αισθηματίες. | Αυτός ο κόσμος κι ο ντουνιάς | δεν είναι φίλε μου για μας | κι όσοι γεννήθηκαν καλοί | ζούνε σε λάθος εποχή. | Αυτός ο κόσμος κι ο ντουνιάς | δεν είναι φίλε μου για μας. | Χάθηκε το φιλότιμο | στα χρόνια τα δικά μας | κι όσο κι αν ψάξεις δεν θα βρεις | καρδιές σαν την καρδιά μας. | Αυτός ο κόσμος κι ο ντουνιάς | δεν είναι φίλε μου για μας.

11. Κι αν αλλάξαμε κουβέντες Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Κι αν αλλάξαμε κουβέντες | φίλε μου βαριές | έλα κάθισε κοντά μου | και μαζί μου πιες | Δέκα γλέντια όλα κι όλα | είναι η ζωή | δεν αξίζει μια φιλία | έτσι να χαθεί | Δέκα γλέντια όλα κι όλα | είναι η ζωή | δεν αξίζει μια φιλία | έτσι να χαθεί | Μία γυναίκα να μπλεχτούμε | ήταν αφορμή | μα μπορεί να μας ενώσει | πάλι το κρασί | Δέκα γλέντια όλα κι όλα | είναι η ζωή | δεν αξίζει μια φιλία | έτσι να χαθεί | Δέκα γλέντια όλα κι όλα | είναι η ζωή | δεν αξίζει μια φιλία | έτσι να χαθεί | Δέκα γλέντια όλα κι όλα | είναι η ζωή | δεν αξίζει μια φιλία | έτσι να χαθεί | Δέκα γλέντια όλα κι όλα | είναι η ζωή | δεν αξίζει μια φιλία | έτσι να χαθεί

12. Οι ξενύχτες Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Αυτοί που ξέρουνε να ζουν | γυρίζουνε τις νύχτες | κι ούτε στιγμή δε σκέφτονται | του ρολογιού τους δείχτες. | Αυτοί είναι οι ξενύχτες. | Ο ύπνος είναι χαμένος χρόνος | μες στη ζωή μας τη λιγοστή | κι όσοι δε μάθουν να ξενυχτάνε | θα ζήσουν μόνο μισή ζωή. | Αυτοί που ξέρουνε να ζουν | γυρίζουνε τις νύχτες. | Είναι σωστοί στα γλέντια τους | και στο χορό τους τσίφτες. | Αυτοί είναι οι ξενύχτες.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης