Σάββατο, 1 Φεβρουαρίου 2014

Απ’ την αγάπη γυρίζω μόνος





















Ο Γεράσιμος Ανδρεάτος σε τραγούδια του Βαγγέλη Κορακάκη

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Έτσι είναι μάτια μου Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Κοίτα πώς έρχεται καπάκι και γυρίζει | Κοίτα πού φτάνει η ζωή καμιά φορά | Αυτός που γέλαγε στο τέλος να δακρύζει | Κι αυτός που πόναγε να μην ξαναγυρνά | Έτσι είναι μάτια μου, η αγάπη τελειώνει | Ρόδα είναι και γυρνά αγκάθι κι αγκυλώνει | Ρόδα είναι και γυρνά αγκάθι κι αγκυλώνει | Έτσι είναι μάτια μου, η αγάπη μας πληγώνει | Ποιος το περίμενε και όμως είναι αλήθεια | Εγώ να φεύγω και εσύ να με ζητάς | Εγώ να λέω τέρμα πια τα παραμύθια | Κι εσύ που μ' έδιωχνες να με παρακαλάς | Έτσι είναι μάτια μου, η αγάπη τελειώνει | Ρόδα είναι και γυρνά αγκάθι κι αγκυλώνει | Ρόδα είναι και γυρνά αγκάθι κι αγκυλώνει | Έτσι είναι μάτια μου, η αγάπη μας πληγώνει

02. Πάλι χαμένος Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Πάλι κι απόψε θα περάσω θα διαβώ | Τον ίδιο δρόμο που για χρόνια με πληγώνει | Πάλι κι απόψε το φαρμάκι σου θα πιω | Που στάλα, στάλα τη ζωή μου τελειώνει | Πάλι χαμένος, μετανιωμένος | Πάλι κουρέλι θα με βγάλει την αυγή | Είναι ένας δρόμος καταραμένος | Που τον περνάω και μου καίει την ψυχή | Μέρα δεν πέρασε χωρίς να σε ζητώ | Δεν ήρθε νύχτα να μην ψάχνω τα φιλιά σου | Πάλι κι απόψε θα περάσω θα διαβώ | Τον ίδιο δρόμο που τραβά στην αγκαλιά σου

03. Ένα δίνεις, χίλια παίρνεις Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Τους μεγάλους όρκους που τους πίστεψα | τα χρυσά παλάτια που τα γύρεψα | ήταν όλα ψέμα όπως είσαι εσύ | τα χρυσά στολίδια ήταν παραμύθια | Ένα δίνεις χίλια παίρνεις | και ποτέ σου δε σε νοιάζει | βρε ζωή που με πικραίνεις | ένα δίνεις χίλια παίρνεις | Οι καλοί μου φίλοι φύγανε κι αυτοί | οι μισοί και βάλε βγήκανε εχθροί | κι όλες μου οι αγάπες χάθηκαν κι αυτές | σαν να ήμουν ξένος είμαι ξεχασμένος | Ένα δίνεις χίλια παίρνεις | και ποτέ σου δε σε νοιάζει | βρε ζωή που με πικραίνεις | ένα δίνεις χίλια παίρνεις | Ένα δίνεις χίλια παίρνεις | και ποτέ σου δε σε νοιάζει | βρε ζωή που με πικραίνεις | ένα δίνεις χίλια παίρνεις

04. Αν εύρισκα τη δύναμη να δω Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Αν έβρισκα τη δύναμη τρελή, | θα ήμουνα μακριά, θα είχα φύγει, | αν έβρισκα τη δύναμη να δω, | θα έφευγα προτού να πληγωθώ. | Μα έπεσα μες στη φωτιά | κι' η πιο πικρή λαβωματιά, | κι' η πιο πικρή λαβωματιά μ' έχει πληγώσει, | το ήξερα πως είναι αργά, | πως δεν υπάρχει γιατρειά, | πως δεν υπάρχει γιατρειά για να με σώσει. | Ποιο θα 'ταν το φινάλε στη χαρά, | το ήξερα καλύτερα από 'σένα, | αν έβρισκα τη δύναμη να δω, | θα έφευγα προτού να πληγωθώ. | Μα έπεσα μες στη φωτιά | κι' η πιο πικρή λαβωματιά, | κι' η πιο πικρή λαβωματιά μ' έχει πληγώσει, | το ήξερα πως είναι αργά, | πως δεν υπάρχει γιατρειά, | πως δεν υπάρχει γιατρειά για να με σώσει, | πως δεν υπάρχει γιατρειά για να με σώσει.

05. Νύχτα, της αγάπης μάνα Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Όταν νυχτώνει κάπου ανάβουνε φωτιές, | όταν νυχτώνει κάποια φώτα χαμηλώνουν, | αλλού βραδιάζει και ματώνουν οι καρδιές, | αλλού βραδιάζει και οι πόνοι δυναμώνουν. | Νύχτα, της αγάπης μάνα που με κέρασες, | των φιλιών σου τη νιρβάνα και με ξέχασες, | μες στην αγκαλιά σου, νύχτα, ξημερώθηκα, | νύχτα, της αγάπης μάνα, παραδόθηκα. | Άλλοι γυρίζουνε διπλές τις κλειδαριές | κι' άλλοι ανοίγουνε τις πόρτες να περάσει | άλλοι ξορκίζουνε τη νύχτα με βρισιές, | κι' άλλοι της δίνουνε νερό να ξεδιψάσει. | Νύχτα, της αγάπης μάνα που με κέρασες, | των φιλιών σου τη νιρβάνα και με ξέχασες, | μες στην αγκαλιά σου, νύχτα, ξημερώθηκα, | νύχτα, της αγάπης μάνα, παραδόθηκα.

06. Τρελό μεράκι Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Με πήρε πάλι το παλιό τρελό μεράκι, | και ξαναήρθα με παράπονο πικρό, | με του μυαλού μου τα φτερά σε ταξιδεύω, | αυτό το βράδυ, πεθαίνω, σε θέλω, σε γυρεύω. | Τρελό μεράκι στην καρδιά, πικρό παράπονο, | μου 'χεις αφήσει κι' ήρθ' απόψε να στο πω, | μ' έχει ο πόνος, στα δυο χωρίσει, | μ' έχεις τσακίσει κι' ακόμα σ' αγαπώ. | Με πήρε πάλι απ' το χέρι η αγάπη | και με ξανάφερε στο ίδιο το στενό, | να 'σουν καράβι, να περνάς, να σ' αγναντεύω, | αυτό το βράδυ, πεθαίνω, σε θέλω, σε γυρεύω. | Τρελό μεράκι στην καρδιά, πικρό παράπονο, | μου 'χεις αφήσει κι' ήρθ' απόψε να στο πω, | μ' έχει ο πόνος, στα δυο χωρίσει, | μ' έχεις τσακίσει κι' ακόμα σ' αγαπώ, | μ' έχει ο πόνος, στα δυο χωρίσει, | μ' έχεις τσακίσει κι' ακόμα σ' αγαπώ.

07. Δυο ξένοι άνθρωποι Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Σαν ξένοι άνθρωποι που βρίσκονται τυχαία | στον ίδιο δρόμο και χωρίζουν βιαστικά, | είμαστε ξένοι με το ψέμα μας παρέα, | με παγωμένη την ψυχή και την καρδιά. | Δυο ξένοι άνθρωποι δυο σώματα χαμένα, | στο ίδιο σπίτι για να ζούμε δεν μπορώ, | πως καταντήσαμε, που ήμουνα για ΄ σένα | κι' εσύ για 'μένα όλη η πλάση κι' απορώ. | Σαν ξένοι άνθρωποι που χάνονται και φεύγουν, | ό,τι μας δένει είναι μόνο εγωισμός, | δυο ξένοι άνθρωποι που λύτρωση γυρεύουν | και περιμένουν να φανεί ο χωρισμός. | Δυο ξένοι άνθρωποι δυο σώματα χαμένα, | στο ίδιο σπίτι για να ζούμε δεν μπορώ, | πως καταντήσαμε, που ήμουνα για ΄ σένα | κι' εσύ για 'μένα όλη η πλάση κι' απορώ, | πως καταντήσαμε, που ήμουνα για ΄ σένα | κι' εσύ για 'μένα όλη η πλάση κι' απορώ.

08. Τα μεσημέρια της σιωπής Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Τα μεσημέρια της σιωπής είναι μαχαίρια, | τα μεσημέρια της σιωπής είναι φωτιά, | τα μεσημέρια της σιωπής δίνουν στα χέρια, | μία θηλιά για να μου πνίξει την καρδιά. | Κι' εσύ που έφυγες νωρίς κι' εσύ που χάθηκες, | σε ποια αγκαλιά, σε ποιο φιλί μ' έχεις ξεχάσει, | βαριά πληγώθηκα και όμως δε με νοιάστηκες, | στη μοναξιά και στον καημό μ' έχεις μοιράσει. | Τα μεσημέρια της χαράς ήταν αστέρια, | στον παγωμένο ουρανό της ερημιάς, | κι' εσύ μια στάλα ευτυχίας μες στα χέρια, | που σαν ξερόφυλλο σε πήρε ο Βοριάς. | Κι' εσύ που έφυγες νωρίς κι' εσύ που χάθηκες, | σε ποια αγκαλιά, σε ποιο φιλί μ' έχεις ξεχάσει, | βαριά πληγώθηκα και όμως δε με νοιάστηκες, | στη μοναξιά και στον καημό μ' έχεις μοιράσει, | στη μοναξιά και στον καημό μ' έχεις μοιράσει.

09. Μοίρα μου γιατί να κλάψω Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Μοίρα μου γιατί να κλάψω | και γιατί ν’ αναστενάξω, | αφού μ’ έχεις ξεχασμένο, | δεν αντέχω, δεν μπορώ, | και εγώ θα σε ξεχάσω | τη ζωή μου να χαρώ. | Μοίρα μου τρελή για πες μου, | τι σου έκανα, να ξέρω, | ποια αμαρτία με βαραίνει | και ζητάς να υποφέρω. | Σ’ έχει ανάγκη η κοινωνία, | μου μιλούσες με μανία, | κι όταν σου ’λεγα δεν έχω, | δώσε, μου ’λεγες, μπορείς, | μα μπατίρισα μια μέρα | κι έτρεξες για να κρυφτείς. | Μοίρα μου τρελή για πες μου, | τι σου έκανα, να ξέρω, | ποια αμαρτία με βαραίνει | και ζητάς να υποφέρω. | Οι σκληρές οι συμβουλές σου, | οι χαριστικές βολές σου, | γίναν αφορμή κι αιτία | μ’ απορία να ρωτώ, | τόσοι φίλοι μου πού πήγαν | και μονάχος περπατώ. | Μοίρα μου τρελή για πες μου, | τι σου έκανα, να ξέρω, | ποια αμαρτία με βαραίνει | και ζητάς να υποφέρω.

10. Ο πιο δικός μου άνθρωπος Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Ο πιο δικός μου άνθρωπος ήτανε η σκιά μου, | του έφευγα κι' ερχότανε συνέχεια κοντά μου, | ήτανε η σκιά μου, | ο πιο δικός μου άνθρωπος ήταν σκληρός κι απάνθρωπος. | Ο πιο δικός μου άνθρωπος ήταν η μοναξιά μου, | που γύριζα και μ' έβρισκε πάντα στην κάμαρά μου, | ήταν η μοναξιά μου, | ο πιο δικός μου άνθρωπος ήταν σκληρός κι' απάνθρωπος. | Ο πιο δικός μου άνθρωπος ήτανε η σιωπή μου, | που ρίζωσε στα στήθια μου και λειώνει την ψυχή μου, | ήτανε η σιωπή μου, | ο πιο δικός μου άνθρωπος ήταν σκληρός κι' απάνθρωπος.

11. Μια ζωή κομμάτια Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Απόψε μου φανέρωσε τα μάγια η αυγή, | και σαν βροχή, το δάκρυ μου πλημμύρισε τη γη, | απόψε που χωρίζουμε και κλαίει ο ουρανός, | πιο πέρα απ' την αγάπη μας το λάθος κι' ο γκρεμός. | Μια ζωή κομμάτια απόψε μέτρησα, | μια ζωή χαμένη και πικρή, | εμάζευα απ΄το δρόμο ό,τι έβρισκα, | θυσίες, καρδιοχτύπια και ντροπή, | εμάζευα απ΄το δρόμο ό,τι έβρισκα, | θυσίες, καρδιοχτύπια και ντροπή. | Δεν ήξερα πως τέλειωνε με μίσος η χαρά, | δεν ήξερα πως άρχιζε στο τέλος συμφορά, | σαν σύννεφο που χάθηκε μας σκόρπισε η ζωή, | απόψε που χωρίζουμε ματώνει η αυγή. | Μια ζωή κομμάτια απόψε μέτρησα, | μια ζωή χαμένη και πικρή, | εμάζευα απ΄το δρόμο ό,τι έβρισκα, | θυσίες, καρδιοχτύπια και ντροπή, | εμάζευα απ΄το δρόμο ό,τι έβρισκα, | θυσίες, καρδιοχτύπια και ντροπή.

12. Είπα να έρθω αγάπη να σε βρω Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Όλη τη νύχτα φορτώναν στο λιμάνι, | κάτι καράβια, σωρό, τη συμφορά, | μια τέτοια νύχτα ύπνος δεν σε πιάνει, | κρυφά τ' αστέρια κεντούσαν τη χαρά, | Και μες στο σφύριγμα, του ανέμου, το σκληρό, | απ' τα κατάρτια ξεπροβάλαν τα μαλλιά σου, | κι' είπα να έρθω να κλέψω την καρδιά σου, | κι' είπα να έρθω αγάπη να σε βρω. | Θαρρείς και παίρνει η μοίρα το τιμόνι, | για να σε βγάλει ξανά στο γυρισμό, | μια τέτοια νύχτα που ο Χάρος δε ζυγώνει, | ζωή ανθίζει σε τέτοιο χαλασμό, | Και μες στο σφύριγμα, του ανέμου, το σκληρό, | απ' τα κατάρτια ξεπροβάλαν τα μαλλιά σου, | κι' είπα να έρθω να κλέψω την καρδιά σου, | κι' είπα να έρθω αγάπη να σε βρω, | κι' είπα να έρθω να κλέψω την καρδιά σου, | κι' είπα να έρθω αγάπη να σε βρω.

13. Απ' την αγάπη γυρίζω μόνος Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Απ' την αγάπη βαθύ σημάδι, | μες στη ζωή μου απέμεινε, | και μες στη στράτα μου στιγμή δεν ξέχασα, | για να κοιτώ και να ζητώ αυτά που έχασα. | Ένα παράθυρο που έμεινε κλειστό, | είν' η καρδιά μου που ποτέ της δε θ' ανοίξει, | ένα παράπονο που έμεινε μισό, | και μια χαρά που πάντα αργούσε να γυρίσει. | Απ' την αγάπη βαθύ σημάδι. | Απ΄ την αγάπη γυρίζω μόνος, | αυτός ο δρόμος ήταν μικρός, | να πω κουράστηκα, να πω πως γέρασα, | αν ξαναζούσα, θα ζητούσα αυτά που πέρασα. | Ένα παράθυρο που έμεινε κλειστό, | είν' η καρδιά μου που ποτέ της δε θ' ανοίξει, | ένα παράπονο που έμεινε μισό, | και μια χαρά που πάντα αργούσε να γυρίσει. | Απ΄ την αγάπη γυρίζω μόνος.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης