Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2014

Τραγούδια από τις 45 στροφές





















01. Είμαι πληγωμένος Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κόρος | Στίχοι: Σπύρος Αγγελόπουλος
Είμαι πληγωμένος και βαριά πονώ | έχασα για πάντα εκείνη π' αγαπώ | Αχ αγάπη μου χαμένη | σ' έχω στη καρδιά γραμμένη | μ' άνοιξες πληγή στα στήθια | και με ρήμαξες στ' αλήθεια | Όλα κάποια μέρα σβήνουν απ' τη γη | να χαρούμε πρώτα τη γλυκιά ζωή | Έτσι ήτανε γραμμένο | στο δικό μου πεπρωμένο | τη ζωή αυτή ν' αφήσω | και χαρά να μην γνωρίσω

02. Ποτέ εσύ δεν αγαπάς Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κοινούσης | Στίχοι: Γιώργος Κοινούσης
Λες ότι δεν μ' αγαπάς | και ζητάς να ξαναρχίσεις | τη ζωή που έκανες | πριν ακόμα εμένα να γνωρίσεις | Εσύ δεν ξέρεις τι ζητάς | και ποτέ δεν αγαπάς | έτσι σ' έχει συνηθίσει | η ζωή που έχεις ζήσει | μόνο όταν θα πονούσες | ίσως τότε αγαπούσες | Λες ότι δεν θέλεις πια | να ρωτώ εγώ για σένα | να ξεχάσεις προσπαθείς | τη ζωή που έζησες με μένα

03. Όταν θα φύγεις από μένα πού θα πας Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Θάνος Σοφός | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Όταν θα φύγεις από 'μένα πού θα πας | σε ποια σοκάκια σκοτεινά θα περπατάς | εγώ σου χάρισα αγάπη και στοργή | και συ γυρεύεις να χαλάσεις μια ζωή | είναι αδύνατο να βρεις άλλη καρδιά | σαν την δική μου ν' αγαπά και να πονά | Αφού εμένα που με πόνο σε κοιτώ | οι περιπέτειες δεν βγαίνουν σε καλό | τον άνθρωπό σου θα ζητάς και όλο θα κλαις | και τ' όνομά μου με παράπονο θα λες | είναι αδύνατο να βρεις άλλη καρδιά | σαν την δική μου ν' αγαπά και να πονά

04. Κλείσανε οι πόρτες Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Για μένα σήμερα με μαύρα σίδερα | Κλείσανε οι πόρτες της ζωής | Το βλέπω χάνομαι και το αισθάνομαι | Πως δεν με σώνει πια κανείς | Κλείσανε πόρτες κλείσανε η μία και η άλλη | Με έριξες στη καταστροφή | Αγάπη μου μεγάλη | Πέρασα βάσανα και δεν ανάσανα | Για σένα αχάριστη καρδιά | Μα είναι άδικο σαν το κατάδικο | να ζω σε τούτο τον ντουνιά | Κλείσανε πόρτες κλείσανε η μία και η άλλη | Με έριξες στη καταστροφή | Αγάπη μου μεγάλη

05. Η αγάπη Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Θάνος Σοφός | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Πιες απ τα χείλη μου νερό | και απ' την καρδιά μου αίμα | και κρύψε την αγάπη μας | μες στο δικό σου πνεύμα | Κάθε δάκρυ που κυλάει | για χατήρι σου | παρ' τον αναστεναγμό μου | για στολίδι σου | κάθε δάκρυ που κυλάει | για χατήρι σου | παρ' τον αναστεναγμό μου | για στολίδι σου | Παρ' της καρδιάς μου τη φωτιά | που καίει για τους δυο μας | και καν΄τηνε προσκέφαλο | ν' ανθίσει το όνειρο μας | Κάθε δάκρυ που κυλάει | για χατήρι σου | παρ' τον αναστεναγμό μου | για στολίδι σου | Κάθε δάκρυ που κυλάει | για χατήρι σου | παρ' τον αναστεναγμό μου | για στολίδι σου | Κάθε δάκρυ που κυλάει | για χατήρι σου | παρ' τον αναστεναγμό μου | για στολίδι σου

06. Όλα τέλειωσαν χθες Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Βασίλης Βασιλειάδης
Όλα τέλειωσαν χθες | τώρα φύγε όπου θες | και για μένα μην κλαις | αν πονάς ή αν πονώ | άλλη αγάπη θα βρεις | και θα βρω με καιρό. | Ας σβηστούν τα παλιά | μην τα σκέφτεσαι πια | φεύγω και έχε γεια | Μας χωρίζει σκληρά η ζωή | δεν θα ζούμε πια τώρα μαζί. | Το φαρμάκι αυτό | θα το πιεις θα το πιω | κι αν χωρίσαμε φταίμε κι δυο. | το φαρμάκι αυτό | θα το πιεις θα το πιω | κι αν χωρίσαμε φταίμε κι δυο | Όλα τέλειωσαν χθες | τώρα πάψε να κλαις | άλλες θα βρεις χαρές | οι αγάπες περνούν | οι καρδιές μας ξεχνούν | στη ζωή... στη ζωή... | Ας σβηστούν τα παλιά | με μιαν άλλη αγκαλιά | φεύγω και έχε γεια | Μας χωρίζει σκληρά η ζωή | δεν θα ζούμε πια τώρα μαζί. | Το φαρμάκι αυτό | θα το πιεις θα το πιω | κι αν χωρίσαμε φταίμε κι δυο. | το φαρμάκι αυτό | θα το πιεις θα το πιω | κι αν χωρίσαμε φταίμε κι δυο

07. Οι περασμένες μου χαρές Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Καραπατάκης | Στίχοι: Άγγελος Αττικός
Ξεμάκρυνα και νύχτωσα | μεσ' στης ζωής τη στράτα | Με βρήκε το Φθινόπωρο | χωρίς χαρά και νιάτα. | Οι περασμένες μου χαρές | αυλές χορταριασμένες | Πέτρες οι αναμνήσεις μου, | μες στο βυθό χαμένες | Καράβι που του σπάσανε | κατάρτι και τιμόνι, | ζητάει η καρδιά μου την αυγή | κι όμως δεν ξημερώνει | Οι περασμένες μου χαρές | αυλές χορταριασμένες | Πέτρες οι αναμνήσεις μου, | μες στο βυθό χαμένες

08. Με παράπονο στα μάτια Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νίκος Καρανικόλας | Στίχοι: Νίκος Καρανικόλας
Με παράπονο στα μάτια | κάθε τόσο με κοιτάς | πες μου τι σε βασανίζει | μια και λες πως μ' αγαπάς | Τον πόνο της καρδιάς σου | σε μένα μην τον κρύβεις | σε βλέπω λυπημένη | και την καρδιά μου σχίζεις | Με παράπονο στα ... | Τον καημός σου θα γιατρέψω | μια για πάντα στην καρδιά | και τα μάτια που δακρύζουν | θα στεγνώσω με φιλιά | Τον πόνο της καρδιάς.....

09. Ό,τι αγάπησα σ' αυτή την πλάση Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Γιώργος Λαύκας | Στίχοι: Σαράντης Τσιλιβερδής
Δεν ξέρω πια κατάρα με δέρνει | και είναι η καρδιά μου θλιμμένη | Ό,τι αγάπησα σ' αυτή τη πλάση | την άλλη μέρα τοχω χάσει | πες μου καρδιά μου τι θα απογίνω | μες τη ζωή χωρίς αγάπη | Δεν ξέρω πια κατάρα με δέρνει | και είναι η ζωή μου θλιμμένη | Ό,τι αγάπησα σ' αυτή τη πλάση | την άλλη μέρα τοχω χάσει | πες μου καρδιά μου τι θα απογίνω | μες τη ζωή χωρίς αγάπη | μες τη ζωή χωρίς αγάπη

10. Πρόσεξε καρδιά μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Πρόσεξε καρδιά μου | πρόσεξε καρδιά μου | η στεναχώρια | να μη σε γεράσει | να μη σε γεράσει | κι αν έφυγε η καλή μου | κι αν έφυγε η καλή μου | και ζούμε χώρια | και αυτό θα περάσει | και αυτό θα περάσει | Μη σε τρώει το μαράζι | μη σε βασανίζει σκέψη | Μη σε τρώει το μαράζι | μη σε βασανίζει σκέψη | κάποια άλλη δεν πειράζει | θα βρεθεί να σε λατρέψει | κάποια άλλη δεν πειράζει | θα βρεθεί να σε λατρέψει | Πρόσεξε καρδιά μου | πρόσεξε καρδιά μου | καρδιές που κλαίνε | λίγο-λίγο λιώνουν | λίγο-λίγο λιώνουν | ψεύτικες αγάπες | ψεύτικες αγάπες | μη σε πληγώνουν | και σ'αναστατώνουν | και σ'αναστατώνουν | Μη σε τρώει το μαράζι | μη σε βασανίζει σκέψη | Μη σε τρώει το μαράζι | μη σε βασανίζει σκέψη | κάποια άλλη δεν πειράζει | θα βρεθεί να σε λατρέψει | κάποια άλλη δεν πειράζει | θα βρεθεί να σε λατρέψει | Πρόσεξε καρδιά μου | πρόσεξε καρδιά μου | η στεναχώρια | να μη σε γεράσει | να μη σε γεράσει

11. Έστρωσα το κρεβάτι μας Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Γιώργος Λαύκας | Στίχοι: Γιώργος Λαύκας
Έστρωσα το κρεβάτι μας | να γείρουμε οι δυο μας | αφού το ίδιο ήτανε | πάντοτε το όνειρο μας | Με πάπλωμα μεταξωτό | καλή μου σκέπασε με | και γύρε στη αγκάλη μου | γλυκά και φίλησε με | Έστρωσα το κρεβάτι μας | να γείρουν δυο αγάπες | να ακούσω απ'το στόμα σου | λόγια που μου ξανάπες | Με πάπλωμα....

12. Σήμερα πήραμε το γράμμα σου παιδί μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νίκος Δαλέζιος | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος
Σήμερα πήραμε το γράμμα σου παιδί μου | και είδα να μας γράφεις πως βρίσκεσαι καλά | άν θες τα νέα τα δικά μας για να μάθεις | τα βάσανα μας γιε μου εγίνανε πολλά | Απ' την μια η στεναχώρια | που σε πήρε η ξενιτειά | κι απ' την άλλη η μητέρα | γέρασε παιδί μου πια | μας παράτησες παιδί μου | μόνους μες τα γηρατειά | Σήμερα πήραμε το γράμμα σου παιδί μου | και κλαίμε όλη μέρα σαν τα μικρά παιδιά | γιατί να ζούμε μες στον κόσμο σαν ρημάδια | και σένα να σε τρώει η μαύρη ξενιτειά | Απ' τη μια...

13. Πού να βρω το κουράγιο Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Γιώργος Κοινούσης | Στίχοι: Γιώργος Κοινούσης
Ρωτώ τον εαυτό μου να μου πει | γιατί ακόμα αγαπά | και σε λατρεύει | που έπρεπε να σε μισεί | για όσα από σένα | έχει υποφέρει | Πού να βρω το κουράγιο | πού να βρω το κουράγιο | τι να κάνω να σωθώ | απ' το πάθος μου αυτό | μου 'ρχεται να τρελαθώ | Ρωτώ γιατί δεν περνώ απάντηση | και έχω μέσα στη ψυχή απελπισία | κουράγιο δεν έχω να δω | που θα με σπρώξει | η δική σου τυραννία | Πού να βρω το....

14. Στης καρδιάς μου τον κήπο Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μανώλης Αγγελόπουλος | Στίχοι: Μιχάλης Αλεξάκης
Αφού εφύτεψες πρώτα λουλούδια | στης καρδιάς μου τον κήπο εσύ | γιατί θέλεις να βγούνε αγκάθια | και να πληγώσουν μια αγάπη χρυσή. | Επίστεψα στα λόγια σου | και στην υπομονή σου | δεν το φαντάστηκα ποτέ | τι κρύβει η ψυχή σου. | Τώρα ο κήπος ρήμαξε | τι άλλο μ' απομένει | στον πόνο στέκει μια καρδιά | βαριά είναι πληγωμένη. | Επίστεψα στα λόγια σου | και στην υπομονή σου | δεν το φαντάστηκα ποτέ | τι κρύβει η ψυχή σου.

15. Σ’ αναζητούν τα μάτια μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Ζαχαρίας Δελμούζος | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος
Αναζητούν τα μάτια μου | τα μάτια τα δικά σου | στεγνώσανε τα χείλη μου | να λένε τ’ ονομά σου | Δεν έχω μάτια για να δω | καρδιά για να μιλήσω | ούτε μαντήλι πια στεγνό | το δάκρυ να σκουπίσω | Από τη σκέψη μου περνάς | και στη καρδιά μου μπαίνεις | κι αν χωρισμένοι είμαστε | κοντά μου πάντα μένεις

16. Ευχή με λαχτάρα σου δίνω Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Γιώργος Λαύκας | Στίχοι: Γιώργος Λαύκας
Να ζήσεις να ευτυχήσεις και να μ' αφήσεις | στην δυστυχία μου τη βαρειά | να έχω παρηγοριά μου τα δάκρυά μου | και τη δική μου τη συμφορά | Ευχή με λαχτάρα σου δίνω | ποτέ μη σκεφτείς τι θα γίνω | να ζήσεις και να ευτυχήσεις | χαρές στη ζωή να γνωρίσεις | χαρές στη ζωή να γνωρίσεις | Θα κάνω λίγο κουράγιο για να ξανάβρω | την ευτυχία και τη χαρά | να πάψω πια να ρωτάω και να πονάω | για μια καρδιά που δε μ' αγαπά | Ευχή με λαχτάρα σου δίνω | ποτέ μη σκεφτείς τι θα γίνω | να ζήσεις και να ευτυχήσεις | χαρές στη ζωή να γνωρίσεις | χαρές στη ζωή να γνωρίσεις

17. Αφού και συ υποφέρεις Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νίκος Δαλέζιος | Στίχοι: Νίκος Δαλέζιος
Για τον χωρισμό μας | άραγε ποιος φταίει | που υποφέρουμε | και λιώνουμε κι δυο | η μοίρα φταίει άλλοι να φταίνε | η μήπως φταίω αγάπη μου εγώ | Αφού υποφέρεις και λιώνεις | και συ μακριά μου | έλα αγάπη μου γυρνά κοντά μου | έλα αγάπη μου γυρνά κοντά μου | Όποιος και να φταίει | είναι αμαρτία | που υποφέρουμε κι δυο τόσο σκληρά | γιατί να ζούμε με το μαράζι | αφού μπορούμε να βρούμε τη χαρά | Αφού υποφέρεις και λιώνεις | και συ μακριά μου | έλα αγάπη μου γυρνά κοντά μου | έλα αγάπη μου γυρνά κοντά μου

18. Συρματοπλέγματα βαριά Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Συρματοπλέγματα βαριά | ζώνουν τη δόλια μου καρδιά | κουράγιο δόλια μου καρδιά | τα σύρματα να σπάσεις | και αν η ζωή σε χτύπησε | το θάρρος σου μη χάσεις | Συρματοπλέγματα βαριά | ζώνουν τη δόλια μου καρδιά | Αυτή τη μαύρη την ζωή | κανένας δεν θα τη χαρεί | παλεύω σαν τον ναυαγό | στην μαύρη καταιγίδα | τον χάρο με τα μάτια μου | πολλές φορές τον είδα | Συρματοπλέγματα βαριά | ζώνουν τη δόλια μου καρδιά

19. Όχι, όχι, όχι Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Νίκος Δαλέζιος | Στίχοι: Αννούλα Βασιλείου
Από σένα κανένας σε αυτή τη ζήση | δεν θα μπορέσει φως μου να με χωρίσει | δεν θα μπορέσει φως μου να με χωρίσει | Θα σχίσω τη γη θα χαλάσω τη πλάση | μα δεν θα αφήσω άλλο να αγκαλιάσει | μα δεν θα αφήσω άλλο να αγκαλιάσει | Όχι, όχι, όχι | Της ψυχής μου το αίμα θα θυσιάσω | Απ'τα δικά μου χέρια δε θα σε χάσω | Απ'τα δικά μου χέρια δε θα σε χάσω | Θα σχίσω τη γη θα χαλάσω τη πλάση | μα δεν θα αφήσω άλλο να αγκαλιάσει | μα δεν θα αφήσω άλλο να αγκαλιάσει | Όχι, όχι, όχι | Η θα ζήσω με σένα η θα πεθάνω | παντοτινό μου ταίρι αν δεν σε κάνω | παντοτινό μου ταίρι αν δεν σε κάνω | Θα σχίσω τη γη θα χαλάσω τη πλάση | μα δεν θα αφήσω άλλο να αγκαλιάσει | μα δεν θα αφήσω άλλο να αγκαλιάσει | Όχι, όχι, όχι

20. Το τραγούδι του τσιγγάνου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Γιάννης Καραμπεσίνης
Θλιβερό τραγούδι λέω | με τα γύφτικα μου χείλη | για να ακούσουν το καημό μου όλοι συγγενείς και οι φίλοι | Αν τσιγγάνο με φωνάζουν | και πληγώνομαι βαριά | μα δεν ξέρουν τι αξίζει | του τσιγγάνου η καρδιά | Θανατώνουν τη καρδιά μου | και το κέφι μου χαλάνε | σαν μου λένε με ειρωνεία | για τραγούδα μας τσιγγάνε | Αν τσιγγάνο με φωνάζουν | και πληγώνομαι βαριά | μα δεν ξέρουν τι αξίζει | του τσιγγάνου η καρδιά | Μα κακία δεν κραταω | και όλα τα ‘χω ξεχασμένα | και αν γεννήθηκα τσιγγάνος | μάνα έκανε και μένα | Αν τσιγγάνο με φωνάζουν | και πληγώνομαι βαριά | μα δεν ξέρουν τι αξίζει | του τσιγγάνου η καρδιά

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης