Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2014

Service





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια του Σταμάτη Κραουνάκη

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Το σήμα του σταθμού των Αθηναίων

02. Οδός Ιπποκράτους Τραγούδι: Άλκηστις Πρωτοψάλτη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Γιάννης Ξανθούλης
Τρεις Πολωνοί ρωτήσανε | Πού πέφτει η Ιπποκράτους | Νοικιάσανε υπόγειο | Να ρίξουν τα όνειρά τους | Τρεις Αθηναίοι πέρασαν | Και ρώτησαν τι τρέχει | Κι αγόρασαν το ρετιρέ | Να βρουν Θεό να βρέχει | Ποιος Θεός ποια βροχή | Στην οδό την Ιπποκράτους | Άνθρωποι μοναχοί | Πίσω απ’ τα παράθυρά τους | Ποιος λαός ποια φυλή | ζει στα ψηφοδέλτιά τους | Έλα εδώ να σε δω | Στην οδό την Ιπποκράτους | Τρεις Αλβανοί ανήσυχοι | μπήκαν στην Ιπποκράτους | Στραβά την περπατήσανε | και βρήκαν τον μπελά τους | Τρεις αδερφές περάσανε | Τρεις Αθηναίες βέρες | Τους Αλβανούς τσακώσανε | Και τους περάσαν βέρες

03. Κόκκινα γυαλιά Τραγούδι: Κώστας Μακεδόνας
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
Πήρα κόκκινα γυαλιά | κι όλα γύρω σινεμά τα βλέπω | κι ούτε ξέρω πώς να ζω | ούτε και πώς ν' αγαπώ | τη ζωή μου επιβλέπω | Πήρα κόκκινο στυλό | και τραβάω γιαλό, γιαλό και γράφω | τραγουδάκια της φωτιάς | της φωτιάς, της πυρκαγιάς | τη ζωή μου αντιγράφω | Πώς μ' αρέσει αυτός ο ήλιος | πώς μ' αρέσει αυτός ο ήλιος | πώς μ' αρέσει το πρωί | κι είναι βάσανο ο φίλος | είναι βάσανο ο φίλος | που φωνάζει εκδρομή | Πώς μ' αρέσει το φεγγάρι | πώς μ' αρέσει το φεγγάρι | όταν βγαίνει να με δει | και κρατάει το φανάρι | και κρατάει το φανάρι | στης αγάπης την πληγή | Πήρα κόκκινη καρδιά | και πουκάμισα φαρδιά φοράω | και ρωτάω να μου πουν | όσοι ξέρουν ν' αγαπούν | σε ποιον έρωτα χρωστάω | Πήρα κόκκινα φτερά | και περνάω μια χαρά, γελάω | Πιάνω σώμα του χιονιού | και ουρά χελιδονιού | στου Θεού τ' αυτί μιλάω | Πώς μ' αρέσει αυτός ο ήλιος | πώς μ' αρέσει αυτός ο ήλιος | όταν βγαίνει το πρωί | κι είναι βάσανο ο φίλος | κι είναι βάσανο ο φίλος | που φωνάζει εκδρομή | Πώς μ' αρέσει το φεγγάρι | πώς μ' αρέσει το φεγγάρι | όταν βγαίνει να μας δει | και κρατάει το φανάρι | και κρατάει το φανάρι | στης αγάπης την πληγή | Πήρα κόκκινα γυαλιά | κι όλα γύρω σινεμά τα βλέπω | κι ούτε ξέρω πώς να ζω | ούτε και πώς ν' αγαπώ

04. Μέσα στο νερό Τραγούδι: Κώστας Μακεδόνας
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
Έλα στο νερό | Μέσα στο νερό | Έλα τυχερό μου αστέρι | Πλύνε μου το πρόσωπό μου | Να αστράψει σαν μαχαίρι | Η ψυχή στο μέτωπό μου | Της αγάπης το καρτέρι | Με βασιλικό | Άγιο φως για το νυχτέρι | Των αμαρτωλών Θεών | Μέσα στο νερό | Των ψαριών το καλοκαίρι | Κρίνα στο βυθό | Του χεριού το καθρεφτάκι | Δίπλα στο Θεό | Μέσα στο νερό | Κουρασμένο καραβάκι | Στη ζωή κι εγώ

05. Τα φιλιά Οργανικό
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης

06. Το χρώμα του φεγγαριού Τραγούδι: Αλέξια
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
Το χρώμα του φεγγαριού το χρώμα | στα μάτια σου είδα λιώμα μια νύχτα Κυριακή | κι ακόμα εμείς οι δυό ακόμα | διαλέγουμε για στρώμα | μιαν αμμουδιά αγάπη μου γλυκειά μου φυλακή | Κλείνω το φως κι αφήνομαι σε σένα παραδίνομαι | και γίνομαι και γίνομαι | φωτιά και παρανάλωμα | σε ξήλωνα σε μπάλωνα | ν΄αγγίξω την πληγή σου | Κι εκεί πάνω στη σάρκα μου | και Κρήτη μου και Μάλτα μου σε βάζω για κριτή μου | να παίζει κι ένα ράδιο της μοίρας το τετράδιο | τι γράφει για ζωή μου | το χρώμα του φεγγαριού το χρώμα | στα μάτια σου είδα λιώμα μια νύχτα Κυριακή | κι ακόμα εμείς οι δυό ακόμα | διαλέγουμε για στρώμα | μιαν αμμουδιά αγάπη μου γλυκειά μου φυλακή

07. Μπάντα στο S.C. Οργανικό
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης

08. Lady stiletto Τραγούδι: Έλλη Πασπαλά
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Ιστορίες για αγρίους Τραγούδι: Σταμάτης Κραουνάκης
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Σεμίνα Διγενή
Η ώρα πήγε μία | Και είδηση καμία | Βρεθήκαμε | Όποιος ξέρει παραμύθια | Τους βρίζει από συνήθεια | Χαρήκαμε | Αγρίων ιστορίες | Θα φτιάξουν συγκυρίες | Θα λύσουν απορίες | Ιδού λαμβάνουν χώρα | Η ζήλεια και η ψώρα | Σουξέ και παρωδία | Ατέλειωτη ιστορία | Τα θηρία ιστορίες | Με πονηρές κυρίες | Βρεθήκαμε | Αστέρια και παρίες | Αγρίων ιστορίες | Χαρήκαμε | Με αρχηγούς κομμάτων | Θεάματα και άρτον | Και τα σον φυλλάτων | Χαθήκαμε | Έχουμε θεατρίνους | Και ξύπνιους και κρετίνους | Σωθήκαμε | Και ζωηρά παιδάκια | Που ξέρουν παιγνιδάκια | Χαρήκαμε | Ευρύχωρα μπαλκόνια | Να βγαίνουνε τα ψώνια | Το πανηγύρι αρχίζει | Το βίντεο γυρίζει | Και βγήκαμε | Η ώρα πήγε μία | Και είδηση καμία | Βρεθήκαμε | Βρεθήκαμε τυχαία | Η ίδια η παρέα | Χαρήκαμε | Ποιος ξέρει παραμύθια | Ποιος βρίζει από συνήθεια | Και ήρωες κι αχρείους | Και ήμερους κι αγρίους | Σωθήκαμε

10. Τσάι με Κανέλλη Τραγούδι: Σταμάτης Κραουνάκης
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
Απ’ την Κίνα του τσαγιού | Πορσελάνη το φλιτζάνι | Μια tv και μια to you | Έλληνες στο κάτω, κάτω | Σκρίνιο καναπές ντιβάνι | Στην Ελλάδα το μικρό μας | Μας το δίνουν οι νονάδες | Και με το βαφτιστικό μας | Μα φωνάζουν οι μαμάδες | Και με τα star | Σ’ αυτή τη χώρα τα φωνάζουμε συνήθως | Σαν να είναι φιλαράκι κολλητό | Συγγενής ο κάθε μύθος | Με τα star | Εμείς εδώ νερό κι αλάτι ως συνήθως | Γιατί star είναι κάτι πού ’ναι λίθος | Και που λάμπει στο σκοτάδι | Λέει ο μύθος | Να ’σαι star | Σημαίνει ΑΕΚ, προσφυγιά ξεριζωμένη | Μια οθόνη παρελθόν δαιμονισμένη | Να τσεκάρει ποιο παρόν μας περιμένει | Κι η Μελίνα το αστέρι | Νεωτέρα ιστορία | Της Ελλάδας το μαχαίρι | Πράξη πριν τη θεωρία | Τσάι με Κανέλλη | Λόγια κοπανέλι | Ποιον θα έχει σήμερα | Και πώς θα του την βγει | Τσάι, τσάι, τσάι | Με Κανέλλη πάει | Βάλε την τι βι του ΣΚΑΙ | Για παραλλαγή

11. Το ποντίκι Τραγούδι: Σταμάτης Κραουνάκης
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
Η σιωπή αναρριχάται | Το ποντίκι που βρυχάται | μένει μόνο του | Και κοιτάει τον εαυτό του | Για τυρί τ’ αφεντικό του | Τρώει τον χρόνο του | Κι απ’ του έρωτα την τρύπα | Βγαίνει κάθε βράδυ σκνίπα | Κι αφουγκράζεται | Τη βουή του κόσμου τούτου | Το ποιόν του διπλανού του | Και κουράζεται | Αχ ποντίκι μου καημένο | Μοναχό παρατημένο | Δείγμα σπάνιο | Του πολιτισμού του τέως | Έρχεσαι εβδομαδιαίως | Σα ζιζάνιο | Και μου λες να σ’ αγαπήσω | Πού να πάω και τι να αφήσω | πόσα άραγε | Σα κι εσένα ποντικάκια | Μες στου κόσμου τα σοκάκια | Ποια πενιά | Μες στη τόση μοναξιά | Θα τους τη βάραγε | Μίκυ, Μίκυ | Στα κομπιούτερ είμαι φρίκη | Έλα τώρα για τη νίκη | Κλασικέ μου ντεμοντέ | -Μάου, μάου | Σας μιλά ο Μίκυ Μάου | ο γατόπαρδος ζημιάου | Δεν θα πάψει να λυσσά | Φιλαράκι | Με μια στάλα ουισκάκι | Τα ποντίκια σαν κι εμένα | Τα κομπιούτερ τα μασά | Η σιωπή αναρριχάται | Και ο άνθρωπος φοβάται | Την αγάπη του | Μπλέκει τα σωστά με σάπια | Πεντοχίλιαρα και χάπια | Στο ντουλάπι του | Κι όταν ακουστεί το νιάου | Οι γενιές ξεκατινιάου | Κι αγοράζονται | Τα καλύτερά μας χρόνια | Με τα ρέστα από τα ψώνια | Και γενιές του Μίκυ Μάους | Λογαριάζονται | Η σιωπή αναρριχάται | Και ο άνθρωπος φοβάται | Το ποντίκι του | Το ποντίκι το δικό του | Τον κακό τον εαυτό του | Το μανίκι του | Κι ό,τι και να πεις με μάους | Στα σχοινιά σαν Μίκυ μάους | Στο περίπτερο | Της καρδιάς μας το ταξίδι | Να το σώσουμε στη μνήμη | Τσαμπουκά | Τσαμπουκά για το καλύτερο

12. Libido Τραγούδι: Χρήστος Στέργιογλου
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Γιάννης Κακουλίδης
Έχω απορία | Συχνοουρία | Μια ιστορία | Καθημερινή | Και μια κυρία | Κουτσή Μαρία | Στην ενορία | Βγάζει φωνή | Libido-Libido | Με πιάνει Libido | Παθαίνω Libido | Η αμαρτωλή | Κι από τη Libido | Πέφτω στη Libido | Και κοπανιέμαι | Σαν τον Μπρους Λι | Είμαι μουρλή | Είμαι κουλή | Έχω ανασφάλεια | Τρώω πολύ | Γιατρέ μου το παιδί μου | Ούτε μιλάει ούτε λαλάει | Ούτε γελάει, ούτε φιλάει | Λάει, λάει, λάει | Τι μυαλά να κουβαλάει | Ψυχραιμία | Ψυχραιμία | Ψυχραιμία | Έχω υστερία | Κατατονία | Μια αγωνία | Καθημερινή | Κι απ’ τη γωνία | Σε λιτανεία | Βγάζουνε μία | Νυμφομανία | Libido | Έπαθε Libido | έπαθε Libido | η αμαρτωλή | υπέστη σοκ | Δεν μιλάει δεν κουνιέται | Δε σαλεύει δεν γαμιέται | Δεν μιλάει | Δεν κουνιέται | Αν και δεν ευχαριστιέται | Διέν καταλαβαίνιω ντιπ | Και δεν βρέθηκ’ μαύρο σπίτ’ | Ψυχραιμία | Νεκροψία | Libido καταραμένη | Το θερμόμετρο ανεβαίνει | Ρίχτε τα χοντρά πορνό | Τσάμπα πράμα οι παραισθήσεις | Τελειωμένες οι αισθήσεις | Στο μπορντέλο το κοινό | Libido μωρέ γαμώ τη | Libido ρε πατριώτη | Έξοδος με κιμονό | Μάτια βλέπει δεν αγγίζει | Αυνανίζεται αυνανίζει | Του αιώνα το καινό | Ανησυχία καμία | Ψυχραιμία | Θα δείξει η νεκροψία

13. Χορός Εϊβαλάδων Οργανικό
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης

14. Όλα γυρίζουν Τραγούδι: Κώστας Μακεδόνας
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Σταμάτης Κραουνάκης
Αυτή η βόλτα ήτανε ανάμεσα σε μας | Τα ρέστα που σου φύλαγα σ’ αυτό το πορτοφόλι | Στη πόρτα με περίμενες με ρώταγες «θα φας»; | Κι εγώ στην τσέπη έκρυβα το ψεύτικο πιστόλι | Όλα γυρίζουν | Κούνια μπέλα έλα μου | Όλα γυρίζουν | Δωσ’ μου δυο φιλιά | Κοπέλα μου | Όλα γυρίζουν | Φόρα τη φανέλα μου | Όλα σφυρίζουν | Όπως μου σφυράς εσύ | Αυτή η βόλτα ήτανε για μένα η πρωτιά | Για σένα πάλι ήτανε το πρώτο μου αντίο | Κι αφού αγαπηθήκαμε στη τρέλα του νοτιά | Κάτι φιλιά που βγήκανε τα κάναμε γι’ αστείο

15. Αυλαία και πάμε Τραγούδι: Αρλέτα
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης | Στίχοι: Γιάννης Ξανθούλης
Αυλαία και πάμε και περπατάμε σε μια ευθεία φωτεινή | Αυλαία και πάμε εδώ γελάμε να μοιραστούμε τη σκηνή | Αυλαία και πάμε εδώ γελάμε το χειροκρότημα στα δυο | Αυλαία και πάμε και περπατάμε μισό εσύ μισό εγώ | Αυλαία και πάμε κι ακολουθάμε | Αυλαία και πάμε κι ακολουθάμε | Μια μυστική διαδρομή | Αυλαία και πάμε κι ακολουθάμε το τέλος | Πάμε κι ακολουθάμε το τέλος | Σαν καινούργια αρχή | Ξανά μαζί | Κάτω απ' τα φώτα οι συγγνώμες της ζωής μας κάνουν μπαμ | Ό,τι αγαπήσαμε θα μείνει ένα ατέλειωτο σαρδάμ | Αξεδιάλυτο | Αυλαία και πάμε θα σεργιανάμε μες στα σκοτάδια της σκηνής | Αυλαία και πάμε θα σεργιανάμε κόντρα σε χίλιους προβολείς | Αυλαία και πάμε ξαναπετάμε κι έλα να ανοίξουμε φτερά | Αυλαία και πάμε ξαναπετάμε καινούργια ορχήστρα ξεκινά | Αυλαία και πάμε και δε γυρνάμε | Αυλαία και πάμε και δε γυρνάμε | Ταξίδι αρχίζει μόλις βγει το φεγγαράκι στη σκηνή | Ξανά μαζί | Ξανά μαζί | Ξανά μαζί

16. Χασαποσέρβικο Οργανικό
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης