Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου 2014

Μάρκος Βαμβακάρης & Τσιτσάνης τραγουδούν Τσιτσάνη



















01. Πρόλογος Βασίλης Τσιτσάνης

02. Φάνταζες σαν πριγκηπέσα Τραγούδι: Μ. Βαμβακάρης & Β. Τσιτσάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Έμαθα πολλά, μικρό μου | που ζαλίζουν το μυαλό μου | Πως γλεντούσες στον Περαία | μαυρομάτα μου κι ωραία | Φάνταζες σαν πριγκηπέσα | μα με πρόδινες, μπαμπέσα | Σε περίμενα ο καημένος | όλη νύχτα μαραμένος.

03. Να γιατί γυρνώ Τραγούδι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Να γιατί γυρνώ μες στην Αθήνα | να γιατί πάντα τα κοπανώ | γιατί έχω εγώ μεράκι | έχω μέσα μου σαράκι | για μια όμορφη κοπέλα π'αγαπώ, βρε αμάν, αμάν | γι αυτήν εγώ θα τρελαθώ | Να γιατί περνώ απ' τη γειτονιά σου | να γιατί σε φέρνω απ' το κοντό | γιατί μ’ έκανες μικράκι | κι έχω το διπλό φαρμάκι | για μια νύχτα που σε γνώρισα κι εγώ, βρε αμάν, αμάν | ζαλίστηκα θα τρελαθώ | Να γιατί γυρίζω με τ' αμάξι | να γιατί σιγά, σιγά περνώ | για ένα σου γλυκό φιλάκι | για να φύγει το φαρμάκι | γιατί εσένα κοπελιά μου αγαπώ, βρε αμάν, αμάν | στο ξαναλέω σ' αγαπώ

04. Η δροσούλα Τραγούδι: Μ. Βαμβακάρης & Γ. Παπαϊωάννου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Άνω, κάτω χτες τα κάνανε | στου Σιδέρη τον παλιό τεκέ. | Πρωί, πρωί με τη δροσούλα | πάνω στη γλυκιά μαστούρα | στήσανε καυγά δυο μάγκες | για να κάνουν ματσαράγκες. | Τεκετζή μου, βάστα να σου πω, | σου μιλάει ο μάγκας με καημό. | Το χασίσι κι αν φουμάρω, | εγώ κανέναν δεν πειράζω. | Είμαι μάγκας και αλάνης, | μπήκα στον τεκέ χαρμάνης. | Μπήκα μόνος μέσα στον τεκέ | να φουμάρω ένα ναργιλέ. | Να φουμάρω, να μπαφιάσω | και τις πίκρες να ξεχάσω. | Μες στην τόση μου σκοτούρα | βρίσκω γλέντι στη μαστούρα.

05. Σατράπισσα Τραγούδι: Μάρκος Βαμβακάρης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Αραμπάς περνά | κι η σατράπισσα | που αγάπησα είναι μέσα | αγκαλιάζεται | κι ούτε νοιάζεται η μπαμπέσα | Αραμπάς περνά | με την βλάμισσα | που χαράμισα την ζωή μου | με ρεστάρισε, | στραπατσάρισε το τσαρδί μου | Αραμπάς περνά | ωχ μανούλα μου | η καρδούλα μου πώς χτυπάει | κι η σατράπισσα | που αγάπησα μ' άλλον πάει

06. Απ' τη μάνα μου διωγμένος Τραγούδι: Μ. Βαμβακάρης & Β. Τσιτσάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Απ' τη μάνα μου διωγμένος κι από αγάπη ορφανός | έκανα τους δρόμους ζηλευτό παλάτι μου ω, ω, ω | και τους πάγκους μέσ' τα πάρκα για κρεβάτι μου | Σαν τη ρημαγμένη χώρα για τη δόλια μου καρδιά | κι αν οι ομορφιές μου όλες με κλωτσήσανε | η ψυχή κι η αρχοντιά μου δεν μ' αφήσανε | Απ' τη μάνα μου διωγμένος κι από σένα μακριά | τη σκληρή μου αλητεία βασανίζομαι | μια ζωή καταστραμμένη συλλογίζομαι

07. Βάρκα γιαλό Τραγούδι: Μ. Βαμβακάρης & Γ. Παπαϊωάννου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Έμαθα κυρά πως έχεις βάρκα γιαλό | Έμαθα κυρά πως έχεις | ψαροπούλα και ψαρεύεις | τζουμτριαλαριλαρό βάρκα γιαλό | Θα' ρθω να σου την γυρέψω βάρκα γιαλό | Θα 'ρθω να σου την γυρέψω | και θα πάω να ψαρέψω | τζουμτριαλαριλαρό βάρκα γιαλό | Ρίχνω το γυαλί στον πάτο βάρκα γιαλό | Ρίχνω το γυαλί στον πάτο | βρίσκω τη δασκάλα κάτω | τζουμτριαλαριλαρό βάρκα γιαλό | Έχω βάρκα για σιργιάνι βάρκα γιαλό | Έχω βάρκα για σιργιάνι | που για ψάρεμα δεν κάνει | τζουμτριαλαριλαρό βάρκα γιαλό

08. Ντερμπεντέρισσα Τραγούδι: Μ. Βαμβακάρης & Β. Τσιτσάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Τρέξε, μάγκα, να ρωτήσεις | να σου πουν ποια είμαι γω | είμαι γω γυναίκα φίνα, ντερμπεντέρισσα | που τους άντρες σαν τα ζάρια τους μπεγλέρησα. | Πως θα γίνω εγώ δική σου, | πάψε να το συζητάς | δε γουστάρω τις παρόλες, σου 'ξηγήθηκα | στις ταβέρνες και στα καμπαρέ γεννήθηκα. | Δεν με συγκινούν αγάπες | φτάνει να καλοπερνώ | κάθε βράδυ να τραβάω το ποτήρι μου | και να σφάζονται λεβέντες για χατίρι μου.

09. Βράσε τη ρούμπα, τα σουίνγκ Τραγούδι: Μ. Βαμβακάρης & Β. Τσιτσάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Γιώργος Φωτίδας
Λένε στη Λόντρα στο Παρίσι | πως τα περνάνε φίνα, | ω, ω, ω, πως τα περνάνε φίνα, | τύφλα, βρε, να ‘χουν όλ’ αυτά | μπροστά σε σέν’ Αθήνα, | ω, ω, ω, μπροστά σε σέν’ Αθήνα. | Δεν έχει η Λόντρα κι η Νιου Γιορκ, | ρετσίνα γιοματάρι, | ω, ω, ω, ρετσίνα γιοματάρι | κι ούτε μοσχοβολούν σ’ αυτές | του Υμηττού θυμάρι, | ω, ω, ω, του Υμηττού θυμάρι. | Μπρός στα Πλακιώτικα στενά | με τις τρελές κιθάρες, | ω, ω, ω, με τις τρελές κιθάρες, | βράσε τη ρούμπα, τα σουίνγκ, | του Άιφελ της χάρες, | ω, ω, ω, του Άιφελ της χάρες. | Που να ‘βρούνε κληματαριές, | γαζίες και γεράνι, | ω, ω, ω, γαζίες και γεράνι | κι όλο γλυκιές διπλοπενιές | του Μάρκου, του Τσιτσάνη, | ω, ω, ω, του Μάρκου, του Τσιτσάνη.

10. Η μαγκιόρα Τραγούδι: Μ. Βαμβακάρης & Β. Τσιτσάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Αφού μαγκιόρα θέλησες, από μικρή να γίνεις, | έλα μαζί μου μια βραδιά, κρασί παλιό να πίνεις, | έλα μαζί μου μια βραδιά, κρασί παλιό να πίνεις. | Θα δεις στο γλυκοχάραμα, τι όνειρα σου φέρνει, | βάσανα, πίκρες και καημοί, μαγκιόρα μου στα παίρνει, | βάσανα, πίκρες και καημοί, μαγκιόρα μου στα παίρνει. | Θ’ ακούσεις πάντα τις βραδιές, ολόγλυκες κιθάρες, | φιλιά και χάδια κι αγκαλιές, μπουζούκια, μπαγλαμάδες, | φιλιά και χάδια κι αγκαλιές, μπουζούκια, μπαγλαμάδες. | Φιλιά και χάδια κι αγκαλιές, μπουζούκια, μπαγλαμάδες.

11. Ξημερώνει και βραδιάζει Τραγούδι: Μ. Βαμβακάρης & Β. Τσιτσάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Ξημερώνει και βραδιάζει | Πάντα στον ίδιο τον σκοπό | φέρτε μου να πιω | το ακριβότερο πιοτό | εγώ πληρώνω τα μάτια π' αγαπώ | Κι όταν βλέπεις ταβερνιάρη | Να σπάω να παραμιλώ | μη με κατακρίνεις | μη με παίρνεις για τρελό | εγώ πληρώνω τα μάτια π' αγαπώ | Η καρδιά μου συννεφιάζει | Τρέχουν τα δάκρυα βροχή | σίγουρα θα πάμε | μια και φτάσαμε ως εκεί | Εσύ στο χώμα κι εγώ στη φυλακή

12. Μες στον οντά ενός Πασά Τραγούδι: Μ. Βαμβακάρης & Β. Τσιτσάνης
Μουσική: Σπύρος Περιστέρης | Στίχοι: Μίνωας Μάτσας
Μες στον οντά, μες στον οντά | μες στον οντά ενός Πασά  | ζει η νεράιδα η Σαχραζάτ  | μες στον οντά ενός Πασά | Δεν τραγουδά, δεν τραγουδά | δεν τραγουδάει, δε γλεντά  | γιατί έχει πόνο στη καρδιά  | δεν τραγουδάει, δε γλεντά | Είναι βαριά, είναι βαριά | είναι βαριά η φυλακή  | μες το χαράμι όπου ζει  | είναι βαριά η φυλακή | Δεν αγαπά, δεν αγαπά | δεν αγαπάει τα φλουριά  | παρά το νιο που λαχταρά  | δεν αγαπάει τα φλουριά

13. Μόρτισσα Τραγούδι: Τραγούδι: Μ. Βαμβακάρης & Β. Τσιτσάνης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Σε γουστάρω μα διστάζω να το ειπώ | μη τυχόν και παρεξηγηθώ | έλα μόρτισσα να νιώσεις | και δεν θα το μετανιώσεις | όλη την ωραία ρεμπέτικη ζωή | Κι αν σ' αρέσει, κάτσε πάντα συντροφιά | να σε κάνω βόλτα στο ντουνιά | έλα μόρτισσα μη χάνεις | σκέψου το πως θα πεθάνεις | έλα για να νιώσεις την όμορφη ζωή | Κι όταν όλα πλέον θα τα βαρεθείς | και ζητήσεις να με παντρευτείς | το χατίρι σου θα κάνω | φως μου, με το παραπάνω | μια και εσύ μου στάθηκες εντάξει στη ζωή

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης