Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2014

Λεβέντικες καρδιές





















01. Άνοιξη Τραγούδι: Λάκης Χαλκιάς
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Δυο πουλιά κι έναν ήλιο, | μιαν αγάπη κι ένα φίλο. | Στο κρυφό το μονοπάτι, | γνέθει η μοίρα με τ' αδράχτι. | Στο κρυφό το μονοπάτι, | γνέθει η μοίρα με τ' αδράχτι. | Δυο πουλιά κι έναν ήλιο, | μιαν αγάπη κι ένα φίλο. | Δυο πουλιά κι έναν ήλιο, | μιαν αγάπη κι ένα φίλο. | Στο κρυφό το μονοπάτι, | γνέθει η μοίρα με τ' αδράχτι. | Στο μικρό το ακρογιάλι, | έφτασε χαρά μεγάλη. | Και η άνοιξη πιο πέρα, | φέρνει μια καινούργια μέρα. | Και η άνοιξη πιο πέρα, | φέρνει μια καινούργια μέρα. | Στο μικρό το ακρογιάλι, | έφτασε χαρά μεγάλη | Η μουριά και η αγκύλα, | βγάλανε καινούργια φύλλα. | Το κοτσύφι και ο φλώρος, | της ζωής ομφάλιος λώρος. | Το κοτσύφι και ο φλώρος, | της ζωής ομφάλιος λώρος. | Η μουριά και η αγκύλα, | βγάλανε καινούργια φύλλα.

02. Το ζεϊμπέκικο του Παράσχου Οργανικό
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης

03. Να 'σαι λεβέντης και ν' αντέχεις Τραγούδι: Λάκης Χαλκιάς
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Τόσα φαρμάκια πώς θες ν' αντέξω, | τόσες φουρτούνες, τόσες φωτιές. | Λίγη ελπίδα, πού να γυρέψω, | δεν σε θυμάται κανείς στις συμφορές. | Όταν νυχτώνει, δεν ησυχάζω, | κι όταν χαράζει, δεν χαίρομαι. | Δεν βρίσκω άκρη, γωνιά ν' αράξω, | το δάκρυ τρέχει και πάντα βρέχομαι. | Θαρρείς κι εμένα σημάδι μ' έχεις, | και με πληγώνεις ζωή βαριά. | Να 'σαι λεβέντης και να αντέχεις, | κουράγιο θέλει και καθαρή καρδιά.

04. Στην κρύα πόλη Τραγούδι: Λάκης Χαλκιάς
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Εγώ που έμεινα εδώ, | σ' αυτή την κρύα πόλη. | Σ' ένα παράδεισο φυγής | που κόβει τη μιλιά. | Ξυπνούσα και κοιμόμουνα | εδώ που μένουν όλοι. | Συντρίμμια και εργένηδες, | σκουπίδια και σκυλιά. | Αγάπη μου, την πόρτα μας | απόψε μην κλειδώσεις. | Να μείνει θέλω ορθάνοιχτη | κι απ 'έξω τα κλειδιά. | Μαζί μου στο κατώφλι μας | κι εσύ να καμαρώσεις. | Το Μάη που σαλτάρισε | απόψε στα κλαδιά. | Εδώ στο πεζοδρόμιο, | στα διψασμένα δέντρα. | Ελπίδα έψαχνα να βρω | και κάπου να πιαστώ. | Εδώ που χάθηκε το φως, | ο ήλιος και η πέτρα. | Συντρίμμι είμαι και εγώ | μα αντέχω και βαστώ. | Αγάπη μου, την πόρτα μας | απόψε μην κλειδώσεις. | Να μείνει θέλω ορθάνοιχτη | κι απ 'έξω τα κλειδιά. | Μαζί μου στο κατώφλι μας | κι εσύ να καμαρώσεις. | Το Μάη που σαλτάρισε | απόψε στα κλαδιά.

05. Βοτανικός Τραγούδι: Λάκης Χαλκιάς
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Δάκρυ καυτό | που κύλισε και κρύφτηκε. | Για να παγώσει | σε μια απόμερη γωνιά. | Καημός παλιός | που ξύπνησε και ρίχτηκε. | Σαν τη βροχή | πάνω στο χώμα που γεννά. | Στο Βοτανικό, | κοντά στο σιδεράδικο | ένας μετανάστης τριγυρνά. | Γύρω από τη στέρνα μου | μου χτίσανε το άδικο. | Και τα χελιδόνια μου | χαθήκαν στα στενά. | Ράγιες παλιές | που σκούριασαν στην άσφαλτο. | Και δεν περνάει | πια το τρένο τ' ουρανού. | Ευχές παλιές | μ' ασήμι και μ' αλάβαστρο | γίναν καρφιά | και μου καρφώσανε το νου | Στο Βοτανικό, | κοντά στο σιδεράδικο | ένας μετανάστης τριγυρνά. | Γύρω από τη στέρνα μου | μου χτίσανε το άδικο. | Και τα χελιδόνια μου | χαθήκαν στα στενά.

06. Παράσταση Τραγούδι: Λάκης Χαλκιάς
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Καρδιά που λαχταρούσες τέτοια μάτια | που ήταν σαν φωτιά, σαν κεραυνός. | Καρδιά που ονειρευόσουνα παλάτια | δεν ήξερες, τι είναι ο καημός. | Φαντάστηκες πως είναι, παράσταση | πως είναι μια καινούργια, διάσταση. | Στη σφαίρα του μυαλού σου, | του τρελού και του αγνού σου, | που ζητούσε και ποθούσε την ανάσταση. | Καρδιά που ξαναγύρισες θλιμμένη | στα στήθια μου ξανά για να κρυφτείς. | Δεν ήξερες, το τί σε περιμένει. | Πληγώθηκες και ήρθες να σωθείς. | Φαντάστηκες πως είναι, παράσταση | πως είναι μια καινούργια, διάσταση. | Στη σφαίρα του μυαλού σου, | του τρελού και του αγνού σου, | που ζητούσε και ποθούσε την ανάσταση.

07. Λεβέντικες καρδιές Τραγούδι: Λάκης Χαλκιάς
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Όποιος γυρίσει, | από τούτο το χαμό. | Όποιος μπορέσει, | να σωθεί και να γλυτώσει. | Να πει στους άλλους | που θα βρει και θ' ανταμώσει. | Γι' αυτούς που χάθηκαν | σ' αυτό το χαλασμό. | Πόσες λεβέντικες καρδιές | για λίγη περηφάνια. | Ζήσανε στην ορφάνια | και μες στις ερημιές. | Πόσες λεβέντικες καρδιές. | Όποιος γυρίσει, | απ' το δρόμο της σιωπής. | Όποιος προλάβει, | την καμπάνα να χτυπήσει. | Να πει στους άλλους | που θα βρει, να τους μιλήσει. | Γι' αυτούς που κρύψανε, | το σπόρο της ζωής. | Πόσες λεβέντικες καρδιές | για λίγη περηφάνια. | Ζήσανε στην ορφάνια | και μες στις ερημιές. | Πόσες λεβέντικες καρδιές.

08. Ορκίστηκα Τραγούδι: Λάκης Χαλκιάς
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Ορκίστηκα στο χάραμα, | στη μέρα που γεννιέται. | Πως θα 'βρισκα τη δύναμη, | να φύγω, να χαθώ. | Δεν έπρεπε να αγαπώ | κι ο πόνος ας μετριέται. | Σε κάθε βήμα μου βαρύ | σε κάθε στεναγμό. | Ορκίστηκα στη μάνα μου, | που πόνεσε για μένα. | Πως δε θα κλάψω άλλο πια, | για σένα που πονώ. | Καρδιές που συναντήθηκαν, | στης μοίρας τα γραμμένα. | Το δάκρυ πίνουν για νερό, | κρασάκι τον καημό. | Ορκίστηκα και στο Θεό, | που μ' έχει τυραννήσει. | Στα χέρια σου, στο πλάι σου, | να μην ξημερωθώ. | Μα εγώ τον παρακάλεσα | να με παρηγορήσει. | Κι απ' της αγάπης τον καημό | να βγω να ξεχαστώ.

09. Μεσημέρι Σάββατο Τραγούδι: Λάκης Χαλκιάς
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Μεσημέρι Σάββατο | και θα 'ρθει το βράδυ, | ό,τι βλέπω γύρω μου, | μοιάζει φυλακή. | Θα φανεί το σούρουπο | και μετά σκοτάδι, | θα 'ρθει Σαββατόβραδο | κι αύριο Κυριακή. | Τέτοιες ώρες, τέτοιες ώρες, | κράτησε καρδιά στις μπόρες, | Μεσημέρι Σάββατο | κι ένα ποτηράκι, | αδειανό το άφησες, | για να το κοιτώ. | Μεσημέρι Σάββατο | και στο τραπεζάκι, | που τα πίναμε μαζί, | μόνος μου πονώ. | Τέτοιες ώρες, τέτοιες ώρες, | κράτησε καρδιά στις μπόρες

10. Έτσι μου συμβαίνει Τραγούδι: Λάκης Χαλκιάς
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Έτσι μου συμβαίνει | και καμιά φορά τυχαίνει, | το τρελό μυαλό μου κάνει τσάρκες. | Μου την κοπανάει | και συχνά φτεροκοπάει, | χάνεται στα πλοία και στις βάρκες. | Κι έτσι φεύγει και το χάνω, | το θεότρελο μυαλό μου. | Δεν αντέχω, τι να κάνω, | έχω βρει το βάσανο μου. | Κάτι μεσημέρια, | όταν πιάνομαι στα χέρια, | με τη μοναξιά και με τη θλίψη. | Πάλι ξαναφεύγει, | το τρελό μυαλό γυρεύει, | την αγάπη του που του 'χει λείψει. | Κι έτσι φεύγει και το χάνω, | το θεότρελο μυαλό μου. | Δεν αντέχω, τι να κάνω, | έχω βρει το βάσανο μου. | Κι έτσι μπερδεμένος | και συχνά απελπισμένος, | χάνομαι στης νύχτας τα σκοτάδια. | Πάλι ξαναφεύγει, | το τρελό μυαλό γυρεύει, | ψάχνει τα φιλιά της και τα χάδια. | Κι έτσι φεύγει και το χάνω, | το θεότρελο μυαλό μου. | Δεν αντέχω, τι να κάνω, | έχω βρει το βάσανο μου.

11. Καρδιά μου παντοδύναμη Τραγούδι: Λάκης Χαλκιάς
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Στις μαχαιριές και στις φωτιές | για πες μου πώς αντέχεις. | Καρδιά μου παντοδύναμη | πόσο κουράγιο έχεις. | Εσύ θεριεύεις σαν πονάς | εσύ κοντά μου μένεις. | Καρδιά μου παντοδύναμη | νικάς και επιμένεις. | Πες μου που βρίσκεις δύναμη | και στέκεσαι σαν βράχος. | Σε τόσες δύσκολες στιγμές | που βρίσκομαι μονάχος. | Εσύ θεριεύεις σαν πονάς | εσύ κοντά μου μένεις. | Καρδιά μου παντοδύναμη | νικάς και επιμένεις. | Και τη θλιμμένη μου ζωή | που τόσο σε πικραίνει. | Πώς την αντέχεις, πες μου πώς, | καρδιά μου πληγωμένη. | Εσύ θεριεύεις σαν πονάς | εσύ κοντά μου μένεις. | Καρδιά μου παντοδύναμη | νικάς και επιμένεις.

12. Δειλινό στη Σέριφο Οργανικό
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης