Σάββατο, 18 Ιανουαρίου 2014

Κάνε κουράγιο Ελλάδα μου



















01. Κάνε κουράγιο Ελλάδα μου Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Ποιος το περίμενε στ' αλήθεια, | να βγουν ψευτιές και παραμύθια | και να ξεχάσουν τώρα πια τα λόγια εκείνα τους, | που μας τα 'λέγαν κάθε βράδυ απ' τα Λονδίνα τους. | Μα δεν πειράζει, δεν πειράζει, | δεν θα το βάλουμε μαράζι | και δεν θα κλάψουμε που πάλι μας ξεχάσατε, | γιατί δεν είν' πρώτη φορά που μας τη σκάσατε | και στην υγειά σας μια οκαδούλα εμείς θα πιούμε | και στη μικρή την Ελλαδούλα μας θα πούμε: | Κάνε κουράγιο Ελλάδα μου | κι όσο μπορείς κρατήσου | και στα παλιά παπούτσια σου, | γράψε όσα λέν' οι εχθροί σου. | Κι αν μας τη σκάσανε με μπαμπεσιά, | οι σύμμαχοι στη μοιρασιά, | κάνε κουράγιο Ελλάδα μου, να μη μας αρρωστήσεις, | γιατί το θέλει ο Θεός να ζήσεις και θα ζήσεις. | Σε κάθε χιονισμένη ράχη, | σαν πολεμούσαμε μονάχοι, | όλοι λαγούς με πετραχήλια μας ετάζατε | και μεσ' στα μάτια με λατρεία μας κοιτάζατε. | Μα ξεχαστήκαν όλα εκείνα, | η Πίνδος και η Τρεμπεσίνα, | ίσως μια μέρα εμάς που τόσο αίμα εχάσαμε, | να μας καθίσουν στο σκαμνί, γιατί νικήσαμε. | Μα φυσικό θα μας φανεί κι αυτό ακόμα | και στην Ελλάδα μας θα πούμε μ' ένα στόμα: | Κάνε κουράγιο Ελλάδα μου | κι όσο μπορείς κρατήσου | και στα παλιά παπούτσια σου, | γράψε όσα λέν' οι εχθροί σου. | Κι αν μας τη σκάσανε με μπαμπεσιά, | οι σύμμαχοι στη μοιρασιά, | κάνε κουράγιο Ελλάδα μου, να μη μας αρρωστήσεις, | γιατί το θέλει ο Θεός να ζήσεις και θα ζήσεις.

02. Όλα ρημάδια Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Μαύρα ρημάδια ένα γύρω μου κοιτώ | Μέσα στην άραχνη ζωή μου και τη στείρα | Βρέχει στο μάγουλο το δάκρυ μου καυτό | Απ' τα χτυπήματα που μού 'δωσε η μοίρα | Κούφια τα στήθια μου και άδεια | Κι όλα ρημάδια | Εσύ με γέμισες σημάδια ένα σωρό | Μαύρες βολές όλοι οι όρκοι σου γινήκαν | Κι αναρωτιέμαι διαρκώς και απορώ | Τόσα φαρμάκια που με πότισαν πού μπήκαν; | Πληγές εγίνανε τα χάδια | Κι όλα ρημάδια | Και το παιδί μας που με γιόμιζε πνοή | Και που για χάρη του οκάδες πίκρες ήπια | Κι εκείνο τό 'χασα και όλη μου η ζωή | Χωρίς χαμόγελα κυλά και καρδιοχτύπια | Ζωή πικρή χαμένη κι άδεια | Κι όλα ρημάδια

03. Βρέχει, βρέχει Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Έξω απ' το παράθυρό μου | βρέχει, βρέχει, βρέχει, βρέχει | κι όλο απ' τη γωνιά του δρόμου | περιμένω να φανείς | Έξω τρέχουν πια ποτάμια | κι όλο βρέχει, βρέχει, βρέχει | κλαίω πίσω από τα τζάμια | κλαίν' μαζί μου κι οι ουρανοί | Πού να είναι ποιός να ξέρει | πού να είναι αλήθεια τώρα | τώρα που 'χω τόση ανάγκη | τη γλυκειά της συντροφιά | Πέρασε το καλοκαίρι | και μας χώρισε μια μπόρα | κι έχω τη βροχή στα μάτια | στην καρδιά τη συννεφιά | Έξω απ' το παράθυρό μου | βρέχει, βρέχει, βρέχει, βρέχει | το χαμένο τ' όνειρό μου | κλαίω μαζί με τη βροχή | Μαύρα τ' ουρανού τα μάκρη | κι όλο βρέχει, βρέχει, βρέχει | κι όλο κλαίει με δίχως δάκρυ | η θλιμμένη μου ψυχή

04. Βρε, πως μπατιρήσαμε Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Βρε πως μπατιρίσαμε | που σαρανταρίσαμε | Τι γοργά περνούν τα χρόνια | μήτε που καλά το ξέρεις | πάει έσπασε ο Γρηγόρης | να που σπάει κι ο Λευτέρης | κι ο Βασίλης ρε μαράζι | τήνε βγάζει δεν τη βγάζει | Βρε πως μπατιρίσαμε | που σαρανταρίσαμε | Στο νεφρό του ο Νικολάκης | οικονόμησε μια πέτρα | ο Ηλίας έχει στρώσει | μια φαλάκρα δύο μέτρα | κι ο αφράτος ο Σωτήρης | έχει φέξει σαν φακίρης | Βρε πως μπατιρίσαμε | που σαρανταρίσαμε | Ο Κωστάκης πήρε σπίτι | Γερμανίδα νοσοκόμα | ο Γιωργάκης ο τσαχπίνης | κλείστηκε στη γεροκόμα | κι ο σπαθάτος ο Αντρέας | έγινε ένα μάτσο κρέας | Βρε πως μπατιρίσαμε | που σαρανταρίσαμε | Του Γιαννάκη τα δυο μάτια | εκρεμάσανε σακούλες | ο Μιχάλης είναι τίγκα | με κοιλιές και με προγούλες | κι έτσι στο παλιό μας στέκι | μόνο ο Χρήστος καλοστέκει

05. Ζεχρά Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αιμίλιος Σαββίδης
Μες στους δρόμους της Βαγδάτης | είδαν τη κορμοστασιά της | και ζηλέψανε. | Και μια νύχτα δίχως άστρα | μπήκαν στα ψηλά τα κάστρα | και την κλέψανε. | Έτσι το’ θελε η Τύχη | και η Ζεχρά σε έναν σεΐχη | παραδόθηκε. | και από τότε στο φεγγάρι | κλαίει κάποιο παλικάρι | που προδόθηκε. | Ζεχρά, | πίστεψε με, Ζεχρά, | πως πονώ κι υποφέρω | δε σε λησμονώ. | Ζεχρά, | με δυο χείλη ωχρά | τ΄όνομά σου προφέρω, | κλαίω και θρηνώ. | Γύρω μου είν’ όλα νεκρά, | σου τ΄ ορκίζομαι Ζεχρά.

06. Άστα, τα μαλλάκια σου Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Άσ' τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ' τα ν' ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Τώρα που τα νιάτα σου είν' ολανθισμένα | Άσ' τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | Τη γαλάζια θάλασσα κοίτα την πλατιά | κι άστα ν' ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Άσ' τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ' τα ν' ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Ήρθε τώρα η άνοιξη, θα 'ρθει καλοκαίρι | κι ύστερα φθινόπωρο θα 'ρθει σκυθρωπό | Στον τρελό τον ώμο σου σ' άπλωνα το χέρι | Ήρθε τώρα η άνοιξη, θα 'ρθει καλοκαίρι | Θα σου πουν χίλιες φορές χίλια σ' αγαπώ | κι ύστερα φθινόπωρο θα 'ρθει σκυθρωπό | Άσ' τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ' τα ν' ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά | Θα 'ρθει αλίμονο καιρός, άκου με και μένα | που δεν θα 'χεις κόκκινα χείλη σαν φωτιά | Θα 'χεις τότε τα μαλλιά καλοχτενισμένα | Θα 'ρθει αλίμονο καιρός, άκου με και μένα | Που θα σβήσει η λάμψη αυτή που 'χεις στη ματιά | και δεν θα 'χεις κόκκινα χείλη σαν φωτιά | Άσ' τα, τα μαλλάκια σου ανακατωμένα | άσ' τα ν' ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά

07. Για μας κελαηδούν τα πουλιά Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Νίκος Φατσέας
Για μας κελαηδούν τα πουλιά | χαρούμενα μες στη φωλιά | μαζί μας κι αυτά μεθυσμένα | γλυκά τραγουδούν μαγεμένα | κρυμμένα στην αμυγδαλιά | για μας κελαηδούν τα πουλιά | Για μας κελαηδούν τα πουλιά | χαρούμενα μες στη φωλιά | μαζί μας κι αυτά μεθυσμένα | γλυκά τραγουδούν μαγεμένα | κρυμμένα στην αμυγδαλιά | για μας κελαηδούν τα πουλιά | μαζί μας κι αυτά μεθυσμένα | γλυκά τραγουδούν μαγεμένα | κρυμμένα στην αμυγδαλιά | για μας κελαηδούν τα πουλιά

08. Άρχισαν τα όργανα Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Άρχισαν τα όργανα | σήκω απ' τη θέση σου | χόρεψε ζεϊμπέκικο | λύγισε τη μέση σου | Χτύπησε τα πόδια σου | πάνω στον ασίκικο σκοπό | έτσι μου γουστάρεις | έτσι σ' αγαπώ | Άρχισαν τα όργανα | το παλιό ντερβίσικο | να μη μου το χόρευες | θα 'τανε αφύσικο | Χόρεψε κορίτσι μου | παλαμάκια εγώ θα σου χτυπώ | έτσι μου γουστάρεις | έτσι σ' αγαπώ | Άρχισαν τα όργανα το | μπουζούκι εργάζεται | να το, το κορίτσι μου | σειέται κι τινάζεται | Φτου σου κοπελάρα μου | ε ρε τι μου κάνεις πω, πω, πω | έτσι μου γουστάρεις | έτσι σ' αγαπώ

09. Άλα, άνοιξε κι άλλη μπουκάλα Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Άλα, άνοιξε κι άλλη μπουκάλα | και την κοινωνία τώρα | τηνε παίζω ένα παρά | βίβα, τα φαρμάκια που 'ταν στοίβα | ποτηράκι, ποτηράκι | λες και κάνανε φτερά | βάνε, όσα έρθουν κι όσα πάνε | που θα βρούμε τέτοιο βράδυ | στη ζωή μας τη ρηχή | δώσε, το τραπέζι ξαναστρώσε | φέρε καθαρά ποτήρια | κι άντε φτου κι απ' την αρχή | Ρώτα, το κορίτσι πρώτα, πρώτα | τι γουστάρει να του παίξεις | μπουζουξή μου σεβνταλή | βάρα, την κρυφή σου την λαχτάρα | που ίσως να 'ναι η αγάπη | το πιοτό ή το φιλί | όπα, η καρδιά μου η σορόπα | σάμπως και θα σπάσει απόψε | και στα δέκα θα κοπεί | φτου σου, οι πενιές του μπουζουκιού σου | μου επήρανε τα ρέστα | και μ' αφήσανε ταπί | Άλα, έχω στρώσει μια κεφάλα | και τα βλέπω όλα σαν μπέης | και τα νοιώθω σαν πασάς | άιντε, στα ποτήρια ξαναβάλτε | κι άιντε βίβα μου κι εμένα | κι άιντε βίβα σας κι εσάς | σβήνω, πω, πω Θεέ μου τι θα γίνω | αγκαλιά μου το κορίτσι | και τριγύρω τα βιολιά | σπάστα, κι όλα ας γίνουνε ανάστα | και παρντόν αν μπουμπουνίσει | και καμία τουφεκιά

10. Ο παντρεμενάκιας Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Για κοίτα πώς μπερδεύτηκα και πήγα και παντρεύτηκα | δε μ' άρεσε που ήμουν ελεύθερο πουλάκι | χωρίς να 'χω κανένανε νταβά στο κεφαλάκι | Και το 'κανα το σφάλμα χωρίς ποτέ να ξέρω | πως βάζω στη ζωή μου για πάντα συνεταίρο | και τώρα μουρμουράω και βράδυ και πρωί | καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή | Για κοίτα πώς μπερδεύτηκα και πήγα και παντρεύτηκα | ενώ με συμβουλέψαν πολλά παιδιά τζιμάνια | ελύσσαξα ο άμυαλος για βέρες και στεφάνια | Και κάνω κι άλλο σφάλμα ξηγιέμαι ντιπ μελάτα | κι απ' την αρχή βρε βλάκα δεν έσκιζες τη γάτα | κουλούρα όποιος βάζει σκληρά μετανοεί | καλύτερα μιάς ώρας ελεύθερη ζωή | Για κοίτα πώς μπερδεύτηκα και πήγα και παντρεύτηκα | την πέρναγα κοτσάνι αγάπη και κραιπάλη | στη μια αγκαλιά κοιμόμουνα και ξύπναγα στην άλλη | Μα να που 'χω ξεχάσει της λευτεριάς τη θέα | και μπρος μου τύφλα νά 'χεις δεσμώτη Προμηθέα | βαρέθηκα να τρώω το ίδιο το φαΐ | καλύτερα μιας ώρας ελεύθερη ζωή

11. Κάτι με τραβάει κοντά σου Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Μιχάλης Γαϊτάνος
Για σε τραγούδια ερωτικά | λέω τις νύχτες μυστικά με μια χαβάγια | με μιαν αρμόνικα τρελή | μ' ένα τσιγγάνικο βιολί σου κάνω μάγια | Αν μάθω πως άλλον αγαπάς | όσο μακριά μου κι αν θα πας, θα σ' έχω άχτι | από μια ψεύτρα σου ματιά | έπεσα μέσα στη φωτιά κι έγινα στάχτη | Κάτι με τραβά κοντά σου | μα δεν ξέρω τι | λαχταρώ τον έρωτα σου | πες μου το γιατί | Όρκο παίρνω στ' όνομα σου, | πίνω και μεθώ | Κάτι με τραβά κοντά σου | όπου κι αν βρεθώ

12. Ο κόσμος έγινε για μας Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Ταξί, ταξί, ταξί, ταξί | μπες με το πόδι το δεξί | και σαν πασάς ξαπλώσου | Και μια και ανυπομονώ | για το φιλί σου το μονό | και να και το διπλό σου | Απόψε μη βαρυγκωμάς | ο κόσμος έγινε για μας | Ο κόσμος έγινε για μας | απόψε μη βαρυγκωμάς | Γκαρσόν, γκαρσόν, γκαρσόν, γκαρσόν | πάρε πενήντα τιρμπουσόν | και άνοιγε μπουκάλια | Και κάτσε πλάι μου εσύ | να πιούμε αγάπη και κρασί | και γινούμε χάλια | Μην είσαι άπιστος Θωμάς | ο κόσμος έγινε για μας | Ο κόσμος έγινε για μας | μην είσαι άπιστος Θωμάς | Αμάν, αμάν, αμάν, αμάν | είμαι γκιουζέλι με σαρμάν | κι ο κόσμος μου γελάει | Τρελές κομψές πριγκηπικές | πιοτά μεζέδες μουσικές | κι ο άνθρωπός μου πλάι | Για μας στενάζει ο μπαγλαμάς | ο κόσμος έγινε για μας | Ο κόσμος έγινε για μας | για μας στενάζει ο μπαγλαμάς

13. Ας ερχόσουν για λίγο Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Πού να 'σαι αλήθεια το βράδυ αυτό | που είμαι μόνος, μα τόσο μόνος | και που μαζί μου παίζουν κρυφτό | πότε η θλίψη και πότε ο πόνος | Πού να 'σαι αλήθεια το βράδυ αυτό | που με χτυπάει τ' άγριο τ' αγέρι | να 'ρθεις και μ' ένα φιλί καυτό | να με γεμίσεις με καλοκαίρι | Ας ερχόσουν για λίγο | μοναχά για ένα βράδυ | να γεμίσεις με φως | το φριχτό μου σκοτάδι | και στα δυο σου τα χέρια | να με σφίξεις ζεστά | ας ερχόσουν για λίγο | κι ας χανόσουν μετά | Πού να 'σαι, να 'ρθεις το βράδυ αυτό | σ' αυτούς τους δρόμους που σ' αγαπούνε | το ντουετάκι τους το γνωστό | τα βήματά μας να ξαναπούνε | Πού να 'σαι να 'ρθεις το βράδυ αυτό | που 'γινε φύλλο ξερό η ελπίδα | να 'ρθεις κοντά μου να φυλαχτώ | από του πόνου την καταιγίδα | Ας ερχόσουν για λίγο | μοναχά για ένα βράδυ | να γεμίσεις με φως | το φριχτό μου σκοτάδι | και στα δυο σου τα χέρια | να με σφίξεις ζεστά | ας ερχόσουν για λίγο | κι ας χανόσουν μετά

Ο δεύτερος δίσκος

01. Αδύνατον να κοιμηθώ Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Χρήστος Γιαννακόπουλος
Αδύνατον να κοιμηθώ | κι η ώρα είναι τρεισήμισι | μπερδεύτηκα κι αρπάχτηκα | με τη δική σου θύμηση | με τη δική σου θύμηση | κι η ώρα είναι τρεισήμισι | Της περασμένης μας ζωής | με ζώνουν τα φαντάσματα | κι εγώ σαν τον βρικόλακα | πλανιέμαι στα χαλάσματα | πλανιέμαι στα χαλάσματα | με ζώνουν τα φαντάσματα | Με την καλή σου την καρδιά | το σφάλμα μου συγχώρεσε | κοιτάζομαι και απορώ | τόσος καημός πού χώρεσε | τόσος καημός πού χώρεσε | το σφάλμα μου συγχώρεσε

02. Αν ήμουνα Θεός Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Πήγα σε μάγισσες να βρω τα μαγιοβότανα | που κάνουν τις καρδιές ν' αλλάξουν γνώμη | πήρα βουνά και τρίστρατα για 'σένανε | κι ακόμα με τραβούν δρόμοι και δρόμοι. | Δεν βρέθηκε γιατρός που να μπορέσει | να κάνει την καρδιά σου να πονέσει, | γιατί καρδιά δεν έχεις, τι φριχτό, | κι ας είσαι ένα λουλούδι διαλεχτό. | Αν ήμουνα Θεός, αν ήμουνα Θεός | θα σου 'δινα καρδιά να μ' αγαπούσες | και βράδυ και πρωί, στην ψεύτρα τη ζωή, | για 'μένα τ' άρωμά σου να σκορπούσες, | σε κόσμους μακρινούς που δεν χωράει ο νους | θα σου 'χτιζα παλάτια για να ζούσες, | αν ήμουνα Θεός, αν ήμουνα Θεός, | θα σου 'δινα καρδιά να μ' αγαπούσες.

03. Θα καθόμουνα πλάϊ αου Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Νά 'ναι μια νύχτα συννεφιασμένη | μια τέτοια νύχτα που την τρομάζουν | όσοι έχουν μοίρα δυστυχισμένη. | Νά 'ναι μια νύχτα συννεφιασμένη | γιομάτη θλίψη, γιομάτη λύπη | λίγη βροχούλα να μην της λείπει. | Νά 'ναι μια νύχτα σαν εκείνη που φοβόσουνα | και ξαφνικά χλωμή, χλωμή | να ξαναρχόσουνα. | Θα καθόμουνα πλάι σου | πόσο μού 'λειψες πόσο, | θα καθόμουνα πλάι σου | τ' άρωμά σου να νιώσω | Θα καθόμουνα πλάι σου | και για ώρες ατέλειωτες, | θα κοιτούσα τα μάτια σου | που τ' αγάπησα τόσο.

04. Κοριτσάρα μου Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Νίκος Φατσέας
Πριν γνωρίσω εσένανε | ζούσα βίο θλιμμένο, | τώρα βλέπω τα μάτια σου | κι ευτυχία χορταίνω. | Κοριτσάρα, κοριτσάρα, κοριτσάρα μου, | είσαι το σπλάχνο, το μεράκι κι η λαχτάρα μου. | Πριν φιλήσω τα χείλη σου | γλύκα δεν είχα νιώσει, | τώρα κάθε φιλάκι σου | είν' σιρόπι μια δόση. | Κοριτσάρα, κοριτσάρα, κοριτσάρα μου, | είσαι το σπλάχνο, το μεράκι κι η λαχτάρα μου. | Πριν σε μπλέξω στα δίχτυα μου | ήταν άδεια η καρδιά μου, | τώρα σ' έχω στο πλάι μου | κι είναι όλα δικά μου. | Κοριτσάρα, κοριτσάρα, κοριτσάρα μου, | είσαι το σπλάχνο, το μεράκι κι η λαχτάρα μου.

05. Ο μήνας έχει εννιά Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Γιώργος Τζαβέλλας
Μια ζωή την έχουμε, κι αν δε την γλεντήσουμε | τι θα καταλάβουμε, τι θα καζαντίσουμε | τι θα καταλάβουμε, τι θα καζαντίσουμε | Μες στον ψεύτικο ντουνιά | παίξτε μου διπλοπενιά | παίξτε μου διπλοπενιά | και ο μήνας έχει εννιά | και ο μήνας έχει εννιά | Όσο ζει ο άνθρωπος, κοίτα, παρατήρησε | μέχρι τα σαράντα του, κι ύστερα μπατίρισε | μέχρι τα σαράντα του, κι ύστερα μπατίρισε | Μες στον ψεύτικο ντουνιά | παίξτε μου διπλοπενιά | παίξτε μου διπλοπενιά | και ο μήνας έχει εννιά | και ο μήνας έχει εννιά | Στου διαβόλου τα 'γραψα όλα το κατάστιχο | και γλεντώ τα νιάτα μου, πριν με πιάσει λάστιχο | και γλεντώ τα νιάτα μου, πριν με πιάσει λάστιχο | Μες στον ψεύτικο ντουνιά | παίξτε μου διπλοπενιά | παίξτε μου διπλοπενιά | και ο μήνας έχει εννιά | και ο μήνας έχει εννιά | Τη ζωή σου γλέντησε, πριν να ρθούν γεράματα | και σου λένε άδικα, μάθε γέρο γράμματα | και σου λένε άδικα, μάθε γέρο γράμματα | Μες στον ψεύτικο ντουνιά | παίξτε μου διπλοπενιά | παίξτε μου διπλοπενιά | και ο μήνας έχει εννιά | και ο μήνας έχει εννιά

06. Χαράμι Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Χαράμι να σου γίνουν τα ξενύχτια μου | κι όλα τα δάκρυα μου που έχυσα ποτάμι | κι οι τόσες πίκρες που για χάρη σου ετράβηξα | χαράμι να σου γίνουνε χαράμι | Το ξέρω στη καρδιά τη σιδερένια σου | πως δεν υπάρχει πια για μένα αγάπη δράμι | και μετανιώνω γιατί όλες οι θυσίες μου | χαράμι τώρα πήγανε χαράμι | Με πλήγωσε το φέρσιμο σου τ' άτιμο | μου 'κανε μαύρη τη καρδιά μου σαν κατράμι | γι' αυτό η αγάπη και η πίστη που σου έδειξα | χαράμι να σου γίνουνε χαράμι

07. Το τραμ το τελευταίο Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Εσούρωσα κι αργήσαμε, μα όσο και να φταίω | περπάτα να προλάβουμε το τραμ το τελευταίο | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | Ντράγκα, ντρουγκ μες στο βραδάκι | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | να μάς πάει κούτσα, κούτσα στο παλιό μας το τσαρδάκι | Περνούν πολύ μιζέρικα τα νιάτα μας τα έρμα | αλλ' άνοιξε το βήμα σου, να φτάσουμε στο τέρμα | Ντράγκα, ντρουγκ κι αν βρούμε θέση | θα στρωθείς και θα σ' αρέσει | Ντράγκα, ντρουγκ κι αν βρούμε θέση | λίγο απάνω σου να γείρω, γιατί έχω γίνει φέσι | Εμείς με τραμ πηγαίνουμε και άλλοι με ταξάρες | Για μας τα ντόρτια κι οι διπλές και γι άλλους οι εξάρες | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | Ντράγκα, ντρουγκ μες στο βραδάκι | Ντράγκα, ντρουγκ το καμπανάκι | Ντράγκα, ντρουγκ τι κρίμα που 'ναι να 'σαι τόσο φτωχαδάκι

08. Άσε τον παλιόκοσμο Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Δεν το 'χαμε καλοσκεφτεί, γιατί χωρίσαμε, γιατί | Αφού, πώς θέλεις να στο πω, και μ' αγαπάς και σ' αγαπώ | Λόγια του κόσμου μην ακούς, έχεις να κάνεις με κακούς | Γύρνα και πάλι στα παλιά και μη συγχύζεσαι σταλιά | Μη μου είσαι θυμωμένο, έλα που σε περιμένω | Κι άσε τον παλιόκοσμο να λέει, να λέει, να λέει | Το φιλί σου είναι μέλι, φίλα με και μη σε μέλει | κι άσε τον παλιόκοσμο να λέει, να λέει ό,τι θέλει | Δεν ήρθες χτες ούτε προχτές κι ήταν οι μέρες μου φριχτές | Γιατί τα δάκρυα κι οι λυγμοί δεν με αφήσανε στιγμή | Να χωριστούμε δεν βαστώ, ούτε και θα 'τανε σωστό | Ρίξε μου δυο ματιές γλυκές κι άσε τις γλώσσες τις κακές | Μη μου είσαι θυμωμένο, έλα που σε περιμένω | Κι άσε τον παλιόκοσμο να λέει, να λέει, να λέει | Το φιλί σου είναι μέλι, φίλα με και μη σε μέλει | κι άσε τον παλιόκοσμο να λέει, να λέει ό,τι θέλει

09. Μονά ζυγά Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Δημήτρης Γιαννουκάκης
Εγώ σου έδωσα την κάθε μια πνοή μου | κι εσύ φαρμάκι με κερνάς σιγά, σιγά | εγώ πεθαίνω κι εσύ παίζεις τη ζωή μου | μονά ζυγά, μονά ζυγά, μονά ζυγά | Με κοροϊδεύεις και με όλα σου τα δίκια | που η θέλησή μου είναι καλάμι και λυγά | τα αισθήματά μου τα 'χεις παίξει σα φιστίκια | μονά ζυγά, μονά ζυγά, μονά ζυγά | Δε φταις εσύ μα εγώ που έχω κάνει λάθη | και υποχώρησα στον πρώτο σου καυγά | κι όταν θα χάσεις της καρδιάς μου το καλάθι | δε θα μπορείς να παίξεις πια μονά, ζυγά

10. Θα γυρίσει ο τροχός Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Μην κοιτάς που 'μαι μπατίρης | μην κοιτάς που 'μαι φτωχός | κάποια μέρα κάποια μέρα | θα γυρίσει κι ο τροχός | Μ' απαρνήθηκαν κι οι φίλοι | έχω μείνει μοναχός | κάποια μέρα, κάποια μέρα | θα γυρίσει κι ο τροχός | Η καρδιά μου έχει μαυρίσει | και μαυρίζει συνεχώς | κάποια μέρα θα γυρίσει | κι ο μπαμπέσης ο τροχός | Τι να γίνει μια κι ο κόσμος | έτσι είναι δυστυχώς | κάποια μέρα θα γυρίσει | κι ο μπαμπέσης ο τροχός

11. Τ’ αλητάκια Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Τα βραδάκια εδώ το φεγγάρι σαν δω τις χαρές της ζωής τραγουδώ | βλέπω πάντα ψηλά και σ' αυτόν που γελά όλα πάνε συνήθως καλά | Βρε ντουνιά να 'χα μια μπουνιά που να κάνει για χίλιους εννιά | Βρε ντουνιά να σου δώσω μια να σου κάνω μεγάλη ζημιά | Είν' ο κόσμος ρηχός, να γελάς συνεχώς, μη σε νοιάζει κι αν είναι φτωχός | η ζωή που κυλά έχει πίκρες αλλά μ' ένα γέλιο κερδίζεις πολλά | Βρε ντουνιά να 'χα μια μπουνιά που να κάνει για χίλιους εννιά | Βρε ντουνιά να σου δώσω μια να σου κάνω μεγάλη ζημιά | Η ζωή μια φορά θέλει κέφι χαρά, μη την παίρνεις ποτέ σοβαρά | μη σε πιάνουν θυμοί, μη συγχύζεσαι μη, δεν αξίζει ο κόσμος δραχμή

12. Τραμπαρίφας Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Βρε Μανώλη Τραμπαρίφα | βάλε τη διπλή ταρίφα, | φουλαριστός τράβα ντουγρού | στη λεωφόρο του Συγγρού. | Απόψε το κορίτσι θέλει θάλασσα | κι εγώ ποτέ χατίρι δεν του χάλασα. | Όλη μέρα εργασία | κούραση κι ορθοστασία, | κι από τη ζέστη βρε ζημιά | να σου 'ρχεται λιγοθυμιά. | Απόψε που την έβγαλα τη μπέμπελη | γουστάρω νύχτα δροσερή και ρέμπελη. | Στα θαλασσινά μπαράκια | μπίρες και καλαμαράκια, | κιθάρες, ντέφια και βιολιά | και ξάπλες στην ακρογιαλιά. | Απόψε που υπάρχουνε τα τάλιρα | ρε μάγκες θα οργώσουμε τα Φάληρα.

13. Κάνε κουράγιο, Ελλάδα μου Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μιχάλης Σουγιούλ | Στίχοι: Μίμης Τραϊφόρος
Ποιος το περίμενε στ' αλήθεια, | να βγουν ψευτιές και παραμύθια | και να ξεχάσουν τώρα πια τα λόγια εκείνα τους, | που μας τα 'λέγαν κάθε βράδυ απ' τα Λονδίνα τους. | Μα δεν πειράζει, δεν πειράζει, | δεν θα το βάλουμε μαράζι | και δεν θα κλάψουμε που πάλι μας ξεχάσατε, | γιατί δεν είν' πρώτη φορά που μας τη σκάσατε | και στην υγειά σας μια οκαδούλα εμείς θα πιούμε | και στη μικρή την Ελλαδούλα μας θα πούμε: | Κάνε κουράγιο Ελλάδα μου | κι όσο μπορείς κρατήσου | και στα παλιά παπούτσια σου, | γράψε όσα λέν' οι εχθροί σου. | Κι αν μας τη σκάσανε με μπαμπεσιά, | οι σύμμαχοι στη μοιρασιά, | κάνε κουράγιο Ελλάδα μου, να μη μας αρρωστήσεις, | γιατί το θέλει ο Θεός να ζήσεις και θα ζήσεις. | Σε κάθε χιονισμένη ράχη, | σαν πολεμούσαμε μονάχοι, | όλοι λαγούς με πετραχήλια μας ετάζατε | και μεσ' στα μάτια με λατρεία μας κοιτάζατε. | Μα ξεχαστήκαν όλα εκείνα, | η Πίνδος και η Τρεμπεσίνα, | ίσως μια μέρα εμάς που τόσο αίμα εχάσαμε, | να μας καθίσουν στο σκαμνί, γιατί νικήσαμε. | Μα φυσικό θα μας φανεί κι αυτό ακόμα | και στην Ελλάδα μας θα πούμε μ' ένα στόμα: | Κάνε κουράγιο Ελλάδα μου | κι όσο μπορείς κρατήσου | και στα παλιά παπούτσια σου, | γράψε όσα λέν' οι εχθροί σου. | Κι αν μας τη σκάσανε με μπαμπεσιά, | οι σύμμαχοι στη μοιρασιά, | κάνε κουράγιο Ελλάδα μου, να μη μας αρρωστήσεις, | γιατί το θέλει ο Θεός να ζήσεις και θα ζήσεις.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης