Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου 2013

Με αγάπη Σταμάτης




















Ο Σταμάτης Κόκοτας σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Πώς να σου πω Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Χάρης Λυμπερόπουλος | Στίχοι: Κατερίνα Πανάγου
Τα λόγια δεν έχουν καμιά σημασία | και ό,τι κι αν πούμε δε θα `χει αξία. | Οι πράξεις μιλάνε με λόγια που καίνε, | με λόγια καυτά που τα χείλη δε λένε. | Πώς να σου πω ότι αν φύγεις θα πεθάνω, | πως σ΄ αγαπώ κι απ΄ τη ζωή μου παραπάνω; | Πώς να σου πω για την καρδιά μου τη σβησμένη, | την ώρα αυτή που φεύγεις κι είσαι ευτυχισμένη; | Τα λόγια σου πέφτουν σαν φύλλα στο χώμα, | δεν έχω πια σκέψη, ψύχη ούτε σώμα. | Και μόνο η καρδιά μου πουλί λαβωμένο | μου λέει πως ζω τη στιγμή που πεθαίνω.

02. Εσύ δεν είσαι σαν τις άλλες Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Χάρης Λυμπερόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Μη συννεφιάζεις, μη βουρκώνεις και μην κλαις, | εσύ δεν είσαι σαν τις άλλες τις πολλές. | Μην αμφιβάλλεις συνεχώς, μην κλαις αναίτια, | εσύ δεν είσαι μια απλή μου περιπέτεια. | Εσύ δεν είσαι σαν τις άλλες τις πολλές, | μη συννεφιάζεις, μη βουρκώνεις και μην κλαις. | Εσύ δεν είσαι μια βροχή περαστική | που ξαναφεύγει όπως ήρθε βιαστική. | Είσαι το είναι μου, το πιο μεγάλο πάθος μου, | το ακριβότερο, το πιο ωραίο λάθος μου. | Εσύ δεν είσαι σαν τις άλλες τις πολλές, | μη συννεφιάζεις, μη βουρκώνεις και μην κλαις. | Μη συννεφιάζεις και μου σκίζεις την καρδιά, | εσένα εγώ δε σε συγκρίνω με καμιά. | Είσαι η ζωή μου, ο καημός κι η αμαρτία μου | είσαι η αγάπη, η χαρά και η λατρεία μου. | Εσύ δεν είσαι σαν τις άλλες τις πολλές, | μη συννεφιάζεις, μη βουρκώνεις και μην κλαις.

03. Ναντίν Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Έχεις ξετρελάνει την Αθήνα | με το έξαλο μπλου-τζην, | κι όλοι που σε ξέραν Κωνσταντίνα, | σε φωνάζουνε Ναντίν. | Μας τρελαίνεις, Ναντίν, με το άσπρο σου το τζην, | και παιδεύεσαι, δε μαζεύεσαι, | όλο βόλτα γυρνάς, τον Τραβόλτα κοπανάς, | και μπερδεύεσια, αχ, δε μαζεύεσαι. | Πάνω στη φαρδειά σου πουκαμίσα, | κόμπο δένεις και κοιτάς | αν τ’ αγόρια σε κοιτάνε ίσα, | Κωνσταντίνα, πού το πας. | Μας τρελαίνεις, Ναντίν, με το άσπρο σου το τζην, | και παιδεύεσαι, δε μαζεύεσαι, | όλο βόλτα γυρνάς, τον Τραβόλτα κοπανάς, | και μπερδεύεσια, αχ, δε μαζεύεσαι.

04. Πότε θα ‘ρθει Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Χάρης Λυμπερόπουλος | Στίχοι: Τ. Κωλέτης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

05. Μίλα μου γι’ αγάπη Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Χάρης Λυμπερόπουλος | Κατερίνα Πανάγου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

06. Πλήγωσέ με Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Χάρης Λυμπερόπουλος | Στίχοι: Τ. Παναγιωτούνης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Ότι θες εσύ Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Σιγά, σιγά με τον καιρό Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Χάρης Λυμπερόπουλος | Στίχοι: Τ. Κωλέτης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Θα θυμάσαι τον Σταμάτη Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Μην κλάψεις Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Πες μου που θα πας Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Σε συγχωρώ Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης