Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου 2013

Πλάτη με πλάτη



















01. Έφυγες αγάπη μου Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μια πληγή το άρωμά σου μαχαιριά το όνομά σου | ένα χέρι ζητώ να πιαστώ | δε μ' ακούς δε με βλέπεις πες μου πως επιτρέπεις | στη φρικτή μοναξιά σου να ζώ | Σου μιλώ σε αγγίζω σ' αγαπώ ψιθυρίζω | μα δεν είσαι ψυχή μου εδώ | έφυγες αγάπη μου, έφυγες αγάπη μου | έφυγες και μάτωσε η καρδιά | σημάδια γίναν τα φιλιά | πληγές στο σώμα | Έφυγες αγάπη μου, έφυγες αγάπη μου | μου τα πήρες όλα στη ζωή | πονάω βράδυ και πρωί μα ζώ ακόμα | Ερημιά έχω νοιώσει σαν κερί έχω λιώσει | σαν κερί έχω λιώσει στη ζωή έχω κλάψει κι εγώ | έχω πιεί κι έχω σπάσει στο γκρεμό έχω φτάσει | κι απορώ που υπάρχω και ζώ | Μα οι καρδιές δεν ξεχνάνε | στα παλιά με γυρνάνε | αχ και νά σουν απόψε εδώ | έφυγες αγάπη μου έφυγες αγάπη μου | έφυγες και μάτωσε η καρδιά | σημάδια γίναν τα φιλιά | πληγές στο σώμα | Έφυγες αγάπη μου, έφυγες αγάπη μου | μου τα πήρες όλα στη ζωή | πονάω βράδυ και πρωί μα ζώ ακόμα

02. Απαγορεύεται Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Αν γυρνούσα τη ζωή μου πίσω μιά στιγμή | Θά βλεπες πόση αγάπη πρόδωσες εσύ | Κι εσύ ξαναγυρνάς μου λες πως μ'αγαπάς | να τα ξεχάσω όλα μου ζητάς | Απαγορεύεται να λες πως μ' αγαπάς ακόμα | ήτανε τα φιλιά πληγές απ'το δικό σου στόμα | Απαγορεύεται να λες πως έφταιξα σε κάτι | όλα μου τα διέλυσες και πήρες μόνο αγάπη | Πόσο πόνεσα για σένα ξέρω μόνο εγώ | αγαπούσα ένα ψέμμα και τ' ομολογώ | μου έκανες πολλά τα ξέχασες αλλά | δεν έχεις θέση πιά μεσ' στη καρδιά

03. Φέρ’ την εδώ Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης & Νίκος Βουρλιώτης
Μουσική: Χριστόδουλος Σιγανός | Στίχοι: Χριστόδουλος Σιγανός

04. Θα ξενυχτάς Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Έφυγες με λάθος τρόπο από μένα | Πίστεψες θα μείνει η πόρτα ανοιχτή | Για να γυρίσεις χωρίς ντροπή | Προτού να φύγεις μου το έχεις πει | Αυτός ο δρόμος δεν έχει όμως επιστροφή | Θα ξενυχτάς με τ’ όνομά μου | Και θα μιλάς με τη σκιά μου | Σ ' έβγαλα κι απ’ τα όνειρά μου για πάντα πια | Θα ξενυχτάς με αναμνήσεις | Θα ψάχνεις τρόπους να γυρίσεις | Στο λέω δίχως εξηγήσεις πολύ αργά | Σ΄άφησα να γίνεις όλη η ζωή μου | Τα δικά σου λάθη πλήρωνα εγώ | Κι εσύ με τρέλα κι εγωισμό | Τα είπες όλα σ’ ένα λεπτό | Μου είπες φεύγω τ’ όνειρο σβήνει κάπου εδώ | Θα ξενυχτάς με τ’ όνομά μου | Και θα μιλάς με τη σκιά μου | Σ’ έβγαλα κι απ’ τα όνειρά μου για πάντα πια | Θα ξενυχτάς με αναμνήσεις | Θα ψάχνεις τρόπους να γυρίσεις | Στο λέω δίχως εξηγήσεις πολύ αργά

05. Σημείο μηδέν Τραγούδι: Αντώνης Βαρδής & Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Μη μου μιλάς για χωρισμό | τη μοναξιά την έχω νοιώσει | μη μου ζητάς σε μια στιγμή | χωρίς αιτία κι αφορμή | μια τέτοια αγάπη να τελειώσει | Μη μου ζητάς να ξεχαστώ | στο χωρισμό να πάω πάσο | και έτσι απλά με ένα φιλί | σε ένα λεπτό σε μια στιγμή | μη μου ζητάς να σε ξεχάσω | Δεν τελειώσαμε ακόμα | και μην το ξεχνάς | στο σημείο μηδέν θα γυρνάς | Θα σε καίνε οι τύψεις | και θα με ζητάς | μέρα νύχτα θα κλαις | και συγγνώμη θα λες | μα δε θα `χεις εσύ που να πας | Μη μου μιλάς για χωρισμό | υποτιμάς την αγκαλιά μου | θα `ρθουν στιγμές που θα πονάς | τον χρόνο πίσω θα γυρνάς | και θα γυρεύεις τα φιλιά μου | Δεν τελειώσαμε ακόμα | και μην το ξεχνάς | στο σημείο μηδέν θα γυρνάς | Θα σε καίνε οι τύψεις | και θα με ζητάς | μέρα νύχτα θα κλαις | και συγγνώμη θα λες | μα δε θα `χεις εσύ που να πας

06. Έχεις θέματα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Χ. Σιγανός | Στίχοι: Κ. Παντζής & Valentino & Knock out
Τι να πω, τι να κάνω, τώρα που νιώθω πως πια σε χάνω; | εγώ είμαι αυτός που δίνει πάντα παραπάνω, | μα απ’ όπου κι αν το δω ποτέ μου δεν σε φτάνω… | Σ’ έχω και δεν σ’ έχω μονάχος για δύο τρέχω, | Απ’ την οπτική σου χιλιόμετρα εγώ απέχω. | Αγάπη, σταματάω πλέον να χαραμίζω | το δάκρυ μου σκουπίζω μα πίσω πια δεν γυρίζω… | Λυπάμαι μα έχεις θέματα ψυχολογικά να λύσεις, | στα δικά σου ψέματα δεν μπορώ να ζω… | Λυπάμαι μα έχεις θέματα δεν μπορείς να αγαπήσεις, | της κατάστασης σου θύμα δεν θα είμαι εγώ… | Έχεις θέματα, θέματα, θέματα… | Άλλο δεν μπορώ να ζω με τα δικά σου ψέματα! | Τώρα που είμαι πια μακριά | δεν ξέρω αν με σκέφτεσαι ή αν περνάς καλά. | Όσο κι αν αυτό με σκοτώνει | εσύ δυστυχώς γεννήθηκες για να ‘σαι μόνη. | Θα ‘θελα να πω κακία πως δεν σου κρατώ | μα δε μπορώ θεός δεν είμαι για να συγχωρώ. | Παίρνω τη ζωή μου στα χέρια και προχωράω | καθώς ένα-ένα τα λάθη σου εγώ μετράω. | Λυπάμαι μα έχεις θέματα ψυχολογικά να λύσεις, | στα δικά σου ψέματα δεν μπορώ να ζω… | Λυπάμαι μα έχεις θέματα δεν μπορείς να αγαπήσεις, | της κατάστασης σου θύμα δεν θα είμαι εγώ… | Έχεις θέματα, θέματα, θέματα… | Άλλο δεν μπορώ να ζω με τα δικά σου ψέματα! | Εγώ το πάλεψα κι εσύ το χάλασες, | απογοητεύτηκα που εσύ δεν άλλαξες, | εγώ στον έρωτα κι εσύ στα ψέματα | έχεις θέματα.

07. Άλλη μια νύχτα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Δεν υπάρχεις πια εσύ και έχω καταδικαστεί | Να πληρώνω ακριβά της μοναξιάς τα χρέη. | Μα ποτέ μη το ξεχνάς όποια χείλη και αν φιλάς | Τη καρδιά σου θα χρωστάς και θα ρωτάς τι φταίει | Άλλη μια νύχτα μεθυσμένος, άλλη μια νύχτα μοναχός | Γίνομαι λιώμα να ξεχάσω, πως σ’ αγαπάω σαν τρελός | Άλλη μια νύχτα μεθυσμένος, σαν τον αλήτη τριγυρνώ | Και ψιθυρίζω με παράπονο πικρό | Εγώ δεν έπαψα ποτέ να σ’ αγαπώ | Δεν υπάρχεις τώρα πια μα δε σβήνει η φωτιά | Που μου άναψες εσύ με δυο φιλιά στο στόμα. | Ξέρω δε θα'ρθεις ξανά κι η ψυχή μου θα πονά | Μου ματώνεις τη καρδιά μα σ’ αγαπώ ακόμα. | Άλλη μια νύχτα μεθυσμένος, άλλη μια νύχτα μοναχός | Γίνομαι λιώμα να ξεχάσω, πως σ’ αγαπάω σαν τρελός | Άλλη μια νύχτα μεθυσμένος, σαν τον αλήτη τριγυρνώ | Και ψιθυρίζω με παράπονο πικρό | Εγώ δεν έπαψα ποτέ να σ’ αγαπώ

08. Το χάσαμε Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Χριστόδουλος Σιγανός | Στίχοι: Χριστόδουλος Σιγανός
Τo δάκρυ κύλησε στο πρόσωπο ξανά | όταν σε αντίκρυσα στα μάτια μου μπροστά | και πόσο ντρέπομαι, πόσο ντρεπομαι. | Είσαι αλλού μου ξεκαθάρισες και ΄γω | άλλαξα χρώμα και δεν είχα τι να πώ | το παραδέχομαι, μα δεν το δέχομαι | Το χάσαμε κι ακόμα σ' άγαπάω | αλίμονο αν πω τα παρατάω | το χάσαμε μα δεν θα συμφωνήσω | αλίμονο αν δεν σε διεκδικήσω. | Κι όσο αντέξω θα το παλέψω | δεν παραδέχομαι πως έχω πέσει εξω | κι όσο αντέξω θα το παλέψω | και το ζεϊμπέκικο του πόνου θα χορέψω | Κι αφού τα είπαμε μονάχα δυο λεπτά | κι έσφιξε πάλι η ρημάδα η καρδιά | χαιρετηθήκαμε, αγκαλιαστήκαμε | και ξένοι μείναμε.... | Το χάσαμε κι ακόμα σ' άγαπάω | αλίμονο αν πω τα παρατάω | το χάσαμε μα δεν θα συμφωνήσω | αλίμονο αν δεν σε διεκδικήσω. | Κι όσο αντέξω θα το παλέψω | δεν παραδέχομαι πως έχω πέσει εξω | κι όσο αντέξω θα το παλέψω | και το ζεϊμπέκικο του πόνου θα χορέψω

09. Πλάτη με πλάτη Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Πλάτη με πλάτη, στο ιδιο κρεβάτι | δεν έχει μείνει πια να πούμε κάτι | Χάθηκε τ' ονειρο χάθηκε η αγάπη | κι ετσι βρεθήκαμε πλάτη με πλάτη | στο ίδιο κρεβάτι | Κάποιος μας πήρε την αγάπη | κάτι μας έκοψε στα δυο | κι όμως μ' αγαπούσες τόσο | ήμουνα σίγουρος γι' αυτό | Εμείς οι δυο τελειώσαμε | ό,τι είχαμε το δώσαμε | τα όνειρα παγώσαμε | τον έρωτα σκοτώσαμε | Πλάτη με πλάτη, δεν κλείνουμε μάτι | μαζί όσα ζήσαμε γίνανε στάχτη | Χάθηκε τ' ονειρο χάθηκε η αγάπη | κι έτσι βρεθήκαμε πλάτη με πλάτη | στο ίδιο κρεβάτι | Κάποιος μας πήρε την αγάπη | κάτι μας έκοψε στα δυο | κι όμως μ' αγαπούσες τόσο | ήμουνα σίγουρος γι' αυτό | Εμείς οι δυο τελειώσαμε | ό,τι είχαμε το δώσαμε | τα όνειρα παγώσαμε | τον έρωτα σκοτώσαμε

10. Για μένα μη ρωτάς Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Νύχτες αγρύπνιας, μεσ' την απόγνωση | μυαλού ταξίδια, σε μια απομόνωση | γιά να ξεφύγω από σένα | Μάτια που στάζουν, στη προδοσία σου | τώρα γιορτάζουν, την απουσία σου | Και μ' ένα ''χ'' στα περασμένα, ζητάς να ξαναρθείς σε μένα | Δεν θέλω να σε δω | ούτε να σου εξηγώ | τι έφταιξες και έφτασα ως εδώ | Για μένα, μη ρωτάς | στο δρόμο που τραβάς | σου εύχομαι να βρείς ότι ζητάς | Σκέψεις καμμένες, σαν αποτσίγαρα | εσύ στο χθές μου, κι εγώ στο σήμερα | να κάνω όνειρα μακριά σου | Πέρασα όσα, δεν περιγράφονται | δικά σου όλα, ήτανε κάποτε | έσπασα όμως τα δεσμά σου, ξέχασα και το όνομά σου | Δεν θέλω να σε δω | ούτε να σου εξηγώ | τι έφταιξες, και έφτασα ως εδώ | Για μένα, μη ρωτάς | στο δρόμο που τραβάς | σου εύχομαι να βρείς ότι ζητάς

11. Άμυαλη Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης