Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2013

Χαλάλι σου ζωή




















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια του Λυκούργου Μαρκέα

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Θα πάρω το γιαλό, γιαλό Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Πέτρα πετώ στην αμμουδιά | και πετονιά στ' αστέρια, | για να σε φέρω μια βραδιά, αχ μια βραδιά | μέσα στα δυο μου χέρια. | Θα πάρω το γιαλό, γιαλό | και κάπου θα με βγάλει | κι αν με γελάσεις βρε ζωή | χαλάλι σου, χαλάλι, | κι αν με γελάσεις βρε ζωή | χαλάλι σου, χαλάλι σου, | χαλάλι σου, χαλάλι. | Μάγια θα κάνω στη νυχτιά | και ξόρκια στην καρδιά σου | για να σ' ανάψω τη φωτιά, αχ τη φωτιά | που μ' άναψ' η ματιά σου. | Θα πάρω το γιαλό, γιαλό | και κάπου θα με βγάλει | κι αν με γελάσεις βρε ζωή | χαλάλι σου, χαλάλι, | κι αν με γελάσεις βρε ζωή | χαλάλι σου, χαλάλι σου, | χαλάλι σου, χαλάλι, | κι αν με γελάσεις βρε ζωή | χαλάλι σου, χαλάλι σου, | χαλάλι σου, χαλάλι.

02. Πάρε έναν λιγότερο Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Πόσα λεφτά, πόσα λεφτά | θέλεις, βρε Χάρε μου, μπροστά | πόσα να σου μετρήσω | Πάρε το βιος που έχω στη γη | και κάνε πως δεν μ’ έχεις δει | και άσε με να ζήσω | Πάρε έναν λιγότερο | τι θα σε πειράξει | φέρσου σ’ έναν άνθρωπο | μια φορά εντάξει | Παίρνεις πολλούς, παίρνεις πολλούς | πότε καλούς πότε κακούς | δεν συμπονάς κανένα | έχεις αχάριστη δουλειά | μα κάνε κράτει μια σταλιά | και άσε με εμένα | Πάρε έναν λιγότερο | τι θα σε πειράξει | φέρσου σ’ έναν άνθρωπο | μια φορά εντάξει

03. Μάρτυς μου είναι ο Θεός Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Μάρτυς μου είναι ο Θεός | το πόσο σ’ αγαπάω | μάρτυς μου είναι ο Θεός | για σένα τι τραβάω | Με τ’ όνομά σου, αγάπη μου | κοιμάμαι και ξυπνάω | μάρτυς μου είναι ο Θεός | το πόσο σ’ αγαπάω | Μάρτυς μου είναι ο Θεός | κι ένας θεός το ξέρει | πως η ζωή μου κρέμεται | απ’ το δικό σου χέρι | Με τ’ όνομά σου, αγάπη μου | κοιμάμαι και ξυπνάω | μάρτυς μου είναι ο Θεός | το πόσο σ’ αγαπάω

04. Μαλώσαμε, μαλώσαμε Τραγούδι: Μαίρη Μαράντη
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Για θυμήσου, για θυμήσου | τ’ όνειρό μας το τρελό | για να πάρω ένα φιλί σου | έτρεχα στον Υμηττό | Μαλώσαμε, μαλώσαμε | και δεν ξανανταμώσαμε | Για θυμήσου, για θυμήσου | πόσο σ’ αγαπούσα εγώ | για ν’ ακούσω τη φωνή σου | ξενυχτούσα στο στενό | Μαλώσαμε, μαλώσαμε | και δεν ξανανταμώσαμε

05. Τι δεν ήσουνα για μένα Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Εμείς που φάγαμε μαζί ψωμί κι αλάτι | κι ονειρευτήκαμε στο ίδιο το κρεβάτι | δε γνωριζόμαστε ούτε αγαπιόμαστε | και σα δυο ξένοι μες στο δρόμο συναντιόμαστε | Τι δεν ήσουνα για μένα | μια φορά κι ένα καιρό | τώρα ούτε τ’ όνομά σου | δεν μπορώ να θυμηθώ | Εμείς που είχαμε μοιράσει τη χαρά μας | εμείς που φτιάχναμε μαζί τα όνειρά μας | δε γνωριζόμαστε ούτε αγαπιόμαστε | και σα δυο ξένοι μες στο δρόμο συναντιόμαστε | Τι δεν ήσουνα για μένα | μια φορά κι ένα καιρό | τώρα ούτε τ’ όνομά σου | δεν μπορώ να θυμηθώ

06. Το κλειδί Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Δεν είμαι ο μόνος που αγαπάς | το ξέρω και δε με γελάς | μου είπαν πως την πόρτα σου | και άλλος ξεκλειδώνει, κυρά μου | και το ’χουν πάρει είδηση | οι φίλοι κι οι γειτόνοι | Ποιος άλλος έχει το κλειδί | ποιος άλλος σ’ αγαπάει | ποιος μπαινοβγαίνει σπίτι σου | και ποιος καλοπερνάει | Άραγε ποιος να είναι αυτός | φίλος να είναι ή γνωστός | που μπαίνει στα χωράφια | και στα δικά μου αμπέλια, κυρά μου | αν θα τον βρω στο σπίτι σου | θα γίνουμε κουρέλια | Ποιος άλλος έχει το κλειδί | ποιος άλλος σ’ αγαπάει | ποιος μπαινοβγαίνει σπίτι σου | και ποιος καλοπερνάει

07. Και σήμερα και αύριο Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Αν ήταν όνειρο Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Η ωραιότερη στιγμή | είναι αυτή που ζούμε | και δε μπορούμε, αγάπη μου | πιο όμορφη να βρούμε | Αν ήταν όνειρο, δε θα το πίστευα | πως αγαπιόμαστε τόσο πολύ | μα η αγάπη μας δεν είναι όνειρο | δεν είναι όνειρο να σβήσει ένα πρωί | Μπορεί η αγάπη μας αυτή | με όνειρο να μοιάζει | μια τέτοια αγάπη όμορφη | τον ήλιο συννεφιάζει | Αν ήταν όνειρο, δε θα το πίστευα | πως αγαπιόμαστε τόσο πολύ | μα η αγάπη μας δεν είναι όνειρο | δεν είναι όνειρο να σβήσει ένα πρωί

09. Βοήθα Χριστέ και Παναγιά Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Με ιδρώτα βγαίνει το ψωμί | δουλειά κι αντρίκια χέρια | πόσο ψηλά είναι τ’ αστέρια | βόηθα Χριστέ και Παναγιά | Μας πνίγει η πίκρα τη ζωή | νεκρά τα όνειρά μας | ζέστανε, ήλιε, την καρδιά μας | βόηθα Χριστέ και Παναγιά | Ο κόσμος έγινε πολύς | μες στην καρδιά μας βρέχει | κι όμως κανείς δεν μας προσέχει | βόηθα Χριστέ και Παναγιά

10. Μια σύγχρονη γυναίκα Τραγούδι: Μαίρη Μαράντη
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Όποια πέτρα κι αν σηκώσεις | από κάτω θα με βρεις | είμαι σύγχρονη γυναίκα | βρε παλικαράκι μου | και τους άντρες δέκα, δέκα | βάζω στο τσαντάκι μου | Δε σηκώνω παραμύθια | και παρόλες μη μου λες | αν με θες ή δε με θέλεις | ούτε που σκοτίζομαι | σε αντράκια σαν κι εσένα | δεν πολυβασίζομαι | Έλεγχο εγώ δε βάζω | στη δική μου τη ζωή | όπου βρω καλή παρέα | κάθομαι και στρώνομαι | μες στα κλαμπ και στα μπουζούκι | νυχτοξημερώνομαι

11. Από της κατοχής τα χρόνια Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Έχω να σε δω, Αντρέα, απ’ την Κατοχή | τότε που τρυπούσε η μπότα κάθε μια ψυχή | κι όλοι τρώγαμε μπομπότα, πλούσιοι και φτωχοί | έχω να σε δω, Αντρέα, απ’ την Κατοχή | Πώς περάσανε τα χρόνια, πώς περάσανε | μα δεν ξέχασε κανείς μας πόσο αίμα χάσαμε | πώς περάσανε τα χρόνια, πώς περάσανε | Τι να γίνονται, Αντρέα, τ’ άλλα τα παιδιά | που πολέμησαν μαζί μας για τη λευτεριά | ζούνε οι φίλοι οι παλιοί μας ή δε ζούνε πια | τι να γίνονται, Αντρέα, τ’ άλλα τα παιδιά | Πώς περάσανε τα χρόνια, πώς περάσανε | μα δεν ξέχασε κανείς μας πόσο αίμα χάσαμε | πώς περάσανε τα χρόνια, πώς περάσανε

12. Αγαπώ τρεις γυναίκες Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Όλοι με λένε Δον Ζουάν | και άλλοι Καζανόβα | κι όποια δεν πείθεται γι’ αυτό | μπορεί μαζί μου στο λεπτό | να ’ρθει να κάνει πρόβα | Αγαπάω τρεις γυναίκες | κι άλλες δέκα κυνηγώ | κι όποια βρω δεν την αφήνω | τέτοιος άντρας είμ’ εγώ | Τα ξέρω πια τα θηλυκά | απ’ έξω τα γνωρίζω | είμαι στον έρωτα αετός | και στην αγάπη δυνατός | και δεν ψευτοαντρίζω | Αγαπάω τρεις γυναίκες | κι άλλες δέκα κυνηγώ | κι όποια βρω δεν την αφήνω | τέτοιος άντρας είμ’ εγώ | Γυναίκες έχω ένα σωρό | και ν’ αγαπώ δεν παύω | ξέρω γι’ αγάπη να μιλώ | ξέρω και να γλυκοφιλώ | μα και φωτιές ν’ ανάβω | Αγαπάω τρεις γυναίκες | κι άλλες δέκα κυνηγώ | κι όποια βρω δεν την αφήνω | τέτοιος άντρας είμ’ εγώ

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης