Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου 2013

Μαζί με τον Σταμάτη





















01. Πειραιωτάκια Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Λουκιανός Κηλαηδόνης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Πλούτη και παλάτια δε ζηλέψαμε | Άκου που σου λέω Γιακουμή | Βγήκαμε στον κόσμο και παλέψαμε | Ίσια να κρατήσουμε γραμμή | Ένα χαμόγελο γυρέψαμε | Και μια μπουκιά ψωμί | Πειραιωτάκια δίχως λεφτά | Στη βιοπάλη απ΄ τις εφτά | Πειραιωτάκια ντόμπρα παιδιά | Με καθαρή καρδιά | Όνειρα τα χρόνια και κυλήσανε | Σπάσανε στο μώλο τα κουπιά | Τώρα τις καρδιές τους όλοι κλείσανε | Χάθηκε που λες η ανθρωπιά | Κι όσα κορίτσια μάς φιλήσανε | Δε μας θυμούνται πιά

02. Πες πως μ' αντάμωσες Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Διώξε με, λοιπόν, μην κάνεις πίσω | Σε παρακαλώ μη λυπηθείς | Ήτανε γραφτό να σ' αγαπήσω | Ήτανε γραφτό να μ' αρνηθείς | Πες πως μ' αντάμωσες μια νύχτα σ' ένα όνειρο | Πες πως με ξέχασες σαν ήρθε το πρωί | Και μη σκεφτείς ότι για με δεν ήσουν όνειρο | Και μη νοιαστείς τι θ' απογίνω στη ζωή | Άσε με λοιπόν να σε σκεπάσω | Κάνει απόψε τόση παγωνιά | Και τα μάτια κλείσε να περάσω | σαν σκιά στη μαύρη λησμονιά

03. Γειτονάκι μου Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Φτωχό κορίτσι γειτονάκι μου | σαν ήλιος έμπα στο κονάκι μου | για να σε δει μέσα απ' το κάδρο η μανούλα μου | να σου ταΐζω ψίχα, ψίχα την καρδούλα μου | Φτωχό κορίτσι γειτονάκι μου | ανεμισμένο φουστανάκι μου | αμυγδαλίτσας κλωναράκι μου | φτωχό κορίτσι γειτονάκι μου | Όλα τ' αστέρια πού' χω σκέπη μου | τα κουβαλάω μεσ' την τσέπη μου | να τα κρεμάσω στο μπαλκόνι σου | ο ουρανός να είσαι μόνη σου

04. Ένα φύλλο μαραμένο Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Ένα φύλλο μαραμένο στην αυλή μου έπεσε, | κάτι μισοξεχασμένο στην καρδιά μου ξύπνησε, | ένα φύλλο μαραμένο μ' έκανε και δάκρυσα | για μι' αγάπη που δεν κράτησε καιρό | κι όμως την αναπολώ. | Κι όπου δω στενό δρομάκι | καταπίνω το φαρμάκι | που μου δίνει η ανάμνηση να πιω. | Ένα φύλλο μαραμένο τι δεν μου 'πε σήμερα, | οι μεγάλες οι αγάπες πόσο φεύγουν γρήγορα, | ένα φύλλο μαραμένο δάκρυα μού 'φερε πολλά | για μι' αγάπη που δεν κράτησε καιρό | κι όμως την αναπολώ.

05. Έξω φυσάει και βρέχει Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Αφού μιλάς για χωρισμό | ας χωριστούμε απόψε | άπλωσε το χεράκι σου | και τη ζωή μου κόψε | Φύγε λοιπόν και μη κοιτάς | το δάκρυ μου που τρέχει | μα πάρε την ανάσα μου | Έξω φυσάει και βρέχει

06. Το παιδί απ΄ το λιμάνι Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Κάποιο αλάνι απ΄ το λιμάνι | όταν βραδιάζει τους δρόμους πιάνει. | Παλάτια του έταξε μια νύχτα στο λιμάνι | μια μικρή κοπέλα απ΄ το Πασαλιμάνι. | Έφυγε χωρίς να νιώσει πως το πλήγωσε σκληρά | το φτωχό το παλληκάρι στο λιμάνι μια βραδιά. | Κι από τότε το φτωχό τ΄ αλάνι | κάθε βράδυ φεύγει απ΄ το λιμάνι | τη γυρεύει στον Περαία σ΄ όλα τα στενά. | Κάποιο αλάνι απ΄ το λιμάνι | όταν βραδιάζει τους δρόμους πιάνει. | Κάποιο βραδάκι μπρος στο ρολόι | τη συναντάει με κάποιο γόη. | Μα εκείνη αδιάφορα τον βλέπει που σπαράζει | μπαίνει σε μια κούρσα και φεύγει, δε τη νοιάζει.

07. Στις δεκάξι Μάη μήνα Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Βαγγέλης Πιτσιλαδής | Στίχοι: Γιάννης Κιούρκας
Τώρα που σε ζητώ τώρα σε χάνω, | τώρα κι αν σ΄ αγαπώ πια δε σε φτάνω, | ήταν η αγάπη σου ένα παιχνίδι | μα τώρα ο πόνος την καρδιά μου πνίγει. | Στις δεκάξι Μάη μήνα μ΄ ένα αμάξι η Μαρίνα | πέρασε από μπροστά μου ειρωνικά, | ξέχασε τα βάσανά μου, πλήγωσε και την καρδιά μου | κι έσβησαν τα όνειρά μου πια τα γλυκά. | Πες μου καρδιά μου εσύ πως να ξεχάσω, | το δρόμο της ζωής πως να περάσω, | αυτή η αγάπη μου ήτανε λάθος, | γιατί να σ΄ αγαπώ με τόσο πάθος. | Στις δεκάξι Μάη μήνα μ΄ ένα αμάξι η Μαρίνα | πέρασε από μπροστά μου ειρωνικά, | ξέχασε τα βάσανά μου, | πλήγωσε και την καρδιά μου | κι έσβησαν τα όνειρά μου πια τα γλυκά.

08. Άπονη καρδιά Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Άπονη καρδιά παρακαλώ, παρακαλώ | Θά ’ρθω μια βραδιά | παλιούς καημούς να σου θυμίσω | Άπονη καρδιά παρακαλώ, παρακαλώ | Θά ’ρθω μια βραδιά | και θα σου τραγουδήσω | Έβγα τα μεσάνυχτα ψηλά στο παραθύρι | Έβγα τα μεσάνυχτα με την αστροφεγγιά | Άπονη καρδιά θάρθω μια βραδιά | θά ’ρθω στην αγάπη σου να βρω παρηγοριά | Άπονη καρδιά παρακαλώ, παρακαλώ | Πότε θα σε δω | στα χέρια μου να σε κρατήσω | Άπονη καρδιά παρακαλώ, παρακαλώ | Θά ’ρθω μια βραδιά | κρυφά να σου μιλήσω

09. Απόψε μην αργείς Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Απόψε μην αργείς | στον ουρανό να βγεις | στον ουρανό να βγεις | λουλούδι μου | αγγελούδι μου χρυσό. | Πάρε το παλιό δρομάκι | πάρε την ανηφοριά | να γλυκάνεις το φαρμάκι | άντε, που 'χω μέσα στην καρδιά. | Απόψε μην αργείς | στην πόρτα σου να βγεις | στην πόρτα σου να βγεις | καρδούλα μου | αγαπούλα μου χρυσή.

10. Μες την ομίχλη χάθηκες Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Λάκης Καρνέζης | Στίχοι: Ηρακλής Παπασιδέρης
Μεσ την ομίχλη χάθηκες | στην καταχνιά στη μπόρα | και σε ζητώ αγάπη μου | μέσα στη μαύρη συννεφιά | που με τυλίγει τώρα. | Οι άνεμοι ψιθυριστά | μιλούν για τον καημό μου | και τα βουνά πήραν φωτιά | στον αναστεναγμό μου. | Μεσ’ την ομίχλη χάθηκες | μαζί με όλα τ΄ αστέρια | και καρτερώ αγάπη μου | μήπως σε φέρει η ξαστεριά | πάλι στα δυο μου χέρια.

11. Με γνώρισες φτωχόπαιδο Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Δήμος Μούτσης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Γεννήθηκα φτωχόπαιδο | γεννήθηκες κυρά | Εγώ με το παράπονο | κι εσύ με την χαρά | Σε γλίτωσα μια μέρα απ' τον γκρεμό | και μού ’βαλες μαχαίρι στο λαιμό | Σε γλίτωσα μια μέρα απ' τον γκρεμό | και ζω με τον δικό σου τον καημό. | Μεγάλωσα φτωχόπαιδο | μεγάλωσες κυρά | Εσύ στο παραθύρι σου | κι εγώ στην αγορά | Διψούσα και δε μου 'δωσες νερό | τη δίψα μου να σβήσω δεν μπορώ | Διψούσα και δε μου 'δωσες να πιω | τον πόνο μου δεν έχω πού να πω. | Με γνώρισες φτωχόπαιδο | σε γνώρισα κυρά | Θα θυμηθείς το δάκρυ μου | κι εσύ καμιά φορά | Καράβι περιμένει στον γιαλό | τα βάσανα δεν έχουν τελειωμό | Καράβι περιμένει στον γιαλό | αρχόντισσα, μου πήρες το μυαλό.

12. Έσβησε το τραγούδι Τραγούδι: Σταμάτης Κόκοτας
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Ντίνος Δημόπουλος
Πού πήγε το μικρό πουλί | της ερημιάς τ΄αηδόνι | κι έσβησε το τραγούδι του | κι η νύχτα δεν τελειώνει | Ήλιε μου, αν το ‘βρει η παγωνιά | ζέστανε τα φτερά του | Νύχτα μ΄, εχάθη στον νοτιά | φώτειστ’ το μ’ ένα αστέρι | Το πήρε τ’ άστρο της αυγής | το γέλασε ένα αστέρι | πες στο φεγγάρι αν θα το βρεις | κοντά μου να το φέρει | Κι εσύ καρδιάς μου αν το πονάς | βάλ’ το να τραγουδήσει | Να γίνει φως η αγάπη σου | κι η νύχτα μεσημέρι

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης