Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου 2013

Η Ελένη Καραΐνδρου στο Ηρώδειο





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια της Ελένης Καραΐνδρου

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Θέμα του πατέρα Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου

02. Τεργέστη Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου

03. Πανδοχείο Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου

04. Άρια της Ρόζας Τραγούδι: Μαρία Φαραντούρη
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου | Στίχοι: Χριστόφορος Χριστοφής
Τ' όνομά μου είναι Ρόζα. | Είμαι το τραγούδι της ψυχής | πάνω από τις στέγες των σπιτιών, | πέρ' από τον άνεμο. | Θέλησα ν' αλλάξω τον κόσμο. | Κι έγινα το τραγούδι, | για να σώσω τ' όνειρο, | πέρ' από τον άνεμο. | Ο πατέρας μου έλεγε: | ''- Ρόζα, είσαι η θύελλα!''. | Η μητέρα μου έλεγε: | ''- Ρόζα, είσαι το σύννεφο!''. | Τ' αδέρφια μου φώναζαν: | ''- Ρόζα, είσαι η Επανάσταση!''. | Κι έγινα η Ρόζα, | για να σώσω τ' όνειρο. | Κι αγάπησα πολύ, | πίστεψα πολύ. | Δεν ανήκω πια σ' αυτόν τον κόσμο. | Τ' όνομά μου είναι Ρόζα. | Τ' όνομά μου είναι Ρόζα.

05. Σπίτια της Αλεξάνδρειας Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου

06. Η απόφαση Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραϊνδρου

07. Η τιμή της αγάπης Τραγούδι: Ελένη Καραΐνδρου
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου | Στίχοι: Τόνια Μαρκετάκη
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου | Στίχοι: Τόνια Μαρκετάκη
Τιμή δεν έχει η αγάπη, | τιμή δεν έχει κι η ζωή. | Ποιος την πουλά, ποιος αγοράζει, | ποιος τήνε βγάζει στο σφυρί; | Τιμή δεν έχει η αγάπη, | τιμή δεν έχει κι η ζωή. | Όποιος την έχει τήνε δίνει | με μια ματιά, μ' ένα φιλί. | Αν έχεις λίγη αγάπη, δως μου | να μου γλυκάνεις τη ζωή. | Τιμή δεν έχει η αγάπη, | τιμή δεν έχει κι η τιμή.

08. Ταξίδι Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου

09. Θέμα Αλέξανδρου Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου

10. Περιπλάνηση στην πόλη Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου

11. Ταξίδι στα Κύθηρα Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου | Στίχοι: Ελένη Καραϊνδρου
Άρρωστη καρδιά δε βρίσκει γιατρειά στη λησμονιά | χάνεται στ' αγιάζι μέσα στο βοριά στα ξένα μακριά | Κι όλο περιμένει πάλι τη στιγμή να ξαναρθεί | το καράβι στο λιμάνι θα φανεί θαλασσινό πουλί στα όνειρά μας | Σ' άγγιξε ξανά του κόσμου η παγωνιά κι η ερημιά | πώς να τη γιατρέψεις την παλιά πληγή βαθιά μες στην ψυχή | Κι όλο περιμένει πάλι τη στιγμή να ξαναρθεί | το καράβι στο λιμάνι θα φανεί θαλασσινό πουλί στα όνειρά μας

12. Το ταξίδι Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου

13. Ο γλάρος Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραϊνδρου

14. Το τραγούδι της λίμνης Τραγούδι: Μαρία Φαραντούρη
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου | Στίχοι: Αρλέτα
Μεσ' στο νερό ψάρι χρυσό γλιστράς | κι εγώ ψαράς με δίχτυ αδειανό | Θάλασσα εσύ κι εγώ ο ναυαγός σου | Στην αγκαλιά σου πεθαίνω και ζω | Είσαι νοτιάς κι εγώ πουλί χαμένο | Εκεί που θέλεις με πηγαίνεις, με πετάς | Είσαι βοριάς, παγώνεις τα φτερά μου | Κι ύστερα μ' ένα φιλί ψηλά με πας | Κρατάς εσύ τιμόνι και πανιά | Κι εγώ παιδί χαμένο μοναχό | Μάγισσα εσύ κι εγώ ακόλουθός σου | Χωρίς εσένα δεν ξέρω να ζω | Είσαι νοτιάς κι εγώ πουλί χαμένο | Εκεί που θέλεις με πηγαίνεις, με πετάς | Είσαι βοριάς, παγώνεις τα φτερά μου | Κι ύστερα μ' ένα φιλί ψηλά με πας

15. Η πορεία Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου

16. Η επιστροφή Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου

17. Τα βουρκωμένα μάτια μου Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μπορεί και να 'ναι απ' τον καπνό | μπορεί κι απ' τον αγέρα | τα βουρκωμένα μάτια μου | και τούτη η παγωνιά | Μπορεί και να 'ναι απ' τον καπνό | που θάμπωσε τη μέρα | κι όχι από σένα μάτια μου | που άνοιξες πανιά | Μπορεί και να 'ναι απ' τον καπνό | μπορεί κι απ' τον αγέρα | μπορεί κι από τ' απόδειπνο | το μελαγχολικό | Μπορεί και να 'ναι απ' τη φωτιά | μπορεί κι από το χιόνι | το δάσος που ρημάχτηκε | και διώχνει τα πουλιά | Μπορεί και να 'ναι απ' τη φωτιά | που τη ζωή μου ζώνει | κι όχι από σένα μάτια μου | που άλλαξες φωλιά | Μπορεί και να 'ναι απ' τον καπνό | μπορεί κι απ' τον αγέρα | μπορεί κι από τ' απόδειπνο | το μελαγχολικό

18. Θέμα του αποχαιρετισμού Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου

19. Αυτοσχεδιασμός στο θέμα του βάλς Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου

20. Το βαλς Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου

21. Θέμα ταξιδιού Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου

22. Θέμα του πατέρα Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου

23. Αυτοσχεδιασμός στο θέμα του αποχαιρετισμού Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου

24. Αυτοσχεδιασμός Οργανικό
Μουσική: Ελένη Καραΐνδρου

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης