Παρασκευή, 22 Νοεμβρίου 2013

Αν σ’ αρνηθώ αγάπη μου




















Η Τζένη Βάνου σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Χίλιες βραδιές Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Χίλιες βραδιές θα μ' αρνηθείς | χίλιες θα με ζητήσεις | κι όπου κι αν πας κι όπου σταθείς | όσο κι αν θες να μ' αρνηθείς θα θυμηθείς | τον έρωτα που ζήσαμε και θα με νοσταλγήσεις | Χίλιες βραδιές θα μ' αρνηθείς | χίλιες θα με ζητήσεις | Χίλιες βραδιές θα προσπαθείς | το παρελθόν να σβήσεις | μα όταν θα 'ρθει μια βραδιά | να σε τυλίξει η μοναξιά θα θυμηθείς | και τη δική μου συντροφιά πάλι θ' αναζητήσεις | Χίλιες βραδιές θα μ' αρνηθείς | χίλιες θα με ζητήσεις

02. Οι αμαρτίες μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού
Τις αμαρτίες μου | εγώ στις είπα απ΄ την αρχή | Το παρελθόν μου σου το φανέρωσα | απ΄ την αρχή | Προτού στο πλάι σου να προχωρήσω | την θέση μου έτρεξα να καθαρίσω | και την συγγνώμη σου να σου ζητήσω | Απ΄ την αρχή | Έστω κι αν έζησα σε τρικυμία | είχα δικαίωμα στην ευτυχία | διότι ότι σ΄ αγαπησα | και σ΄ εμπιστεύτηκα απ΄ την αρχή | Πως ήμουν άμυαλη | πριν σε γνωρίσω στο `χα πει | Σε λάθος δρόμος ότι περπάτησα | σου το `χα πει | Κι αν αποφάσισες να με κρατήσεις | ποτέ δεν μπόρεσε να συγχωρήσεις | Κι οι υποψίες σου με βασανίζουν | κάθε στιγμή | Μα αναμάρτητος εσύ αν είσαι | πρώτος την πέτρα σου πάρε και ρίξε | τις αμαρτίες μου δε σου τις έκρυψα | ούτε στιγμή

03. Αγόρι μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Δεν ξέρω τι με πιάνει αγόρι μου | καθώς η νύχτα πλησιάζει | καημός που την ημέρα χάνεται | μόλις νυχτώνει μ’ αγκαλιάζει | Αγόρι μου | Αγόρι μου αγόρι μου | ανάσα μου και αίμα μου | χαρά μου χαρά μου κι άνθρωπέ μου | Αγόρι μου αγόρι μου | αλήθεια μου και ψέμα μου | κι ατέλειωτε, κι ατέλειωτε καημέ μου | Δεν ξέρω τι με πιάνει αγόρι μου | Καθώς η νύχτα με τυλίγει | μες τις σκιές της πάντα χάνομαι | ψάχνοντας τη χαρά τη λίγη | Αγόρι μου αγόρι μου | ανάσα μου και αίμα μου | χαρά μου χαρά μου κι άνθρωπέ μου | Αγόρι μου αγόρι μου | αλήθεια μου και ψέμα μου | κι ατέλειωτε, κι ατέλειωτε καημέ μου

04. Δεν είσαι εσύ Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Χάρης Λυμπερόπουλος | Στίχοι: Φίλιππος Νικολάου
Δεν είσαι εσύ | Δεν μπορεί να `σαι εσύ | αυτός που είχα γνωρίσει μια μέρα | Δεν είσαι αυτός | που μ’ έκανε πριν | ν’ αναπνέω σωστά τον αγέρα | Πες μου τι σε άλλαξε | και τώρα εδώ μπροστά μου | βλέπω δυο μάτια που δεν τά `χω ξαναδεί | Δεν είσαι εκείνος | που κρατούσα αγκαλιά μου | και σε νανούριζα τις νύχτες σαν παιδί | Δεν είσαι εσύ | Δεν μπορεί να `σαι εσύ | κι εγώ να έχω κάνει το λάθος | Να μην γνωρίζω | εκείνον που πριν | είχα αγαπήσει με τόσο πάθος

05. Σταγόνα, σταγόνα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Δυο ποτήρια στο τραπέζι, έξω βρέχει | τι πικρή που 'ναι η στερνή μας η βραδιά. | Στη βροχή δεν μπορεί, δεν αντέχει | και θα σπάσει όπου να 'ναι η καρδιά. | Σταγόνα, σταγόνα το δάκρυ σου πίνω | το δάκρυ μου πίνεις και σβήνεις και σβήνω. | Σταγόνα, σταγόνα το αίμα μου στάζει νωπό | τι να πεις τώρα πια, τι να πω. | Παραθύρι μες στη νύχτα πώς ν' ανοίξω | δεν υπάρχει πια για μένα ουρανός. | Μη μ' αγγίζεις γιατί αν τυχόν σ' αγγίξω | θα χτυπήσει την καρδιά μου κεραυνός.

06. Αν είναι η αγάπη αμαρτία Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Δεν έχουν το δικαίωμα | για σένα να μου λένε | τα στήθια μου να καίνε | να τρέχω σαν τρελή για να σε βρω | να λιώνω να πονώ να λαχταρώ | Αν είναι η αγάπη αμαρτία | θα βγω να το φωνάξω με λατρεία | θα βγω να το φωνάξω να το πω | πως είμαι αμαρτωλή που σ' αγαπώ | Δεν έχουν το δικαίωμα | να με περιφρονούνε | μαζί σου σαν με δούνε | να λένε ότι είμαι αμαρτωλή | που λιώνω στο δικό σου το φιλί | Αν είναι η αγάπη αμαρτία | θα βγω να το φωνάξω με λατρεία | θα βγω να το φωνάξω να το πω | πως είμαι αμαρτωλή που σ' αγαπώ

07. Μια αμαρτία μόνιμη Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μια αμαρτία μόνιμη | καλέ μου μας συνδέει | Όμως αγάπη φρόνιμη | έτσι γλυκά δεν καίει | Η ευτυχία μας εγώ κι εσύ | Η αμαρτία μας μισή, μισή | Μέσα στο καρδιοχτύπι μας | υπάρχει η χαρά μας | Και χάνεται η λύπη μας | μες στα καυτά φιλιά μας

08. Σε βλέπω στο ποτήρι μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Σε βλέπω στο ποτήρι μου | και πίνοντας σε πίνω | κι όταν τελειώσει το πιοτό | δεν ξέρω τι θα γίνω | Σαν ακούρδιστο ρολόι | που δεν παίρνει πια στροφή | το μυαλό μου έχει μείνει | στη δική σου τη μορφή | Σε βλέπω στο ποτήρι μου | και πίνοντας σε πίνω | κι όταν τελειώσει το πιοτό | δεν ξέρω τι θα γίνω | Πίνω από τις εννιά το βράδυ | και έφτασε τρεισήμισι | και το νου μου βασανίζει | η δική σου θύμηση | Σε βλέπω στο ποτήρι μου | και πίνοντας σε πίνω | κι όταν τελειώσει το πιοτό | δεν ξέρω τι θα γίνω

09. Έρωτά μου ανεπανάληπτε Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Δυο σπίτια κλείσαμε και πήραμε τους δρόμους | και αψηφήσαμε ακόμα και τους νόμους. | Έρωτά μου ανεπανάληπτε κι απίθανε | κι αγάπη ωραία | ήταν όνειρο τα βράδια που μας ήρθανε | γιατί ήταν λαθραία. | Δυο σπίτια κλείσαμε και ίσως να’ ταν λάθος | αλλά μεθύσαμε απ΄το μεγάλο πάθος. | Έρωτά μου ανεπανάληπτε κι απίθανε | κι αγάπη ωραία | ήταν όνειρο τα βράδια που μας ήρθανε | γιατί ήταν λαθραία. | Έρωτά μου ανεπανάληπτε κι απίθανε | ήταν όνειρο τα βράδια που μας ήρθανε..

10. Έλα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Έλα | Έστω και μέσα στ΄ όνειρό μου | χτύπημα στο τηλέφωνό μου | Έστω σαν θύμηση πικρή | Έλα | Έστω σαν ζάλη στο πιοτό μου | φοβάμαι για τον εαυτό μου | όσοι αγαπούν νιώθουν μικροί | Έλα | Μια τελευταία χάρη κάνε | ήμουν δική σου όσο να `ναι | δεν ήμουν ένας αριθμός | Έλα | Τρέμω τη νύχτα πού `μαι μόνη | έγιναν θάλασσες οι πόνοι | κι η απουσία σου βαθύς γκρεμός

11. Το παλιορόλογο Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αντώνης Ζάννας | Στίχοι: Αντώνης Ζάννας
Νιώσαμε τι νιώσαμε | Τώρα τελειώσαμε | Τώρα τελειώσαμε | γίναμε για λύπη | Δυο σκιές που κάθονται | μες στο ίδιο σπίτι | Δεν φταίει το παλιορόλογο | που δεν περνάει η ώρα | εμείς εδώ που φτάσαμε | τι να πούμε τώρα | Δώσαμε τι δώσαμε | Τίποτα δε σώσαμε | τίποτα δε σώσαμε | ούτε ένα καρδιοχτύπι | Γίναμε φαντάσματα | στο δικό μας σπίτι

12. Να μ’ αγαπάς Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Γιώργος Μανίκας | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Να μ’ αγαπάς | Όπως αγάπησε ο Χριστός μου τον ληστή | Σαν αμαρτία σε κορνίζα σκαλιστή | Να μ’ αγαπάς | Να μ’ αγαπάς | Όπως αγάπησε το χώμα τη βροχή | Σαν κάτι ασήμαντο που απόκτησε ψυχή | Να μ’ αγαπάς | Κι εγώ χορτάρι να πατάς | Νερό να πίνεις αν διψάς | Κι εγώ δική σου | Αγάπη μάνα κι αδερφή σου | Να μ’ αγαπάς | Όπως αγάπησαν τ’ αστέρια την νυχτιά | Κι όπως αγάπησε το χιόνι την φωτιά | Να μ’ αγαπάς | Να μ’ αγαπάς | Όπως αγάπησε ο ήλιος την αυγή | Κι όπως αγάπησε το βάλσαμο η πληγή | Να μ’ αγαπάς

13. Κι έκλαιγε μαζί μου ο Θεός Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Με ρώτησε ο θεός μες στ’ όνειρό μου | πού θα ’θελα απόψε να βρισκόμουνα. | Κι εγώ του είπα μέσ’ απ’ τ’ αναφιλητό μου: | "Στην αγκαλιά του, Θεέ μου, να κοιμόμουνα." | Κι έκλαιγε μαζί μου ο θεός | σαν ένας άνθρωπος απλός, | σαν ένας φίλος μου καλός. | Κι έκλαιγε μαζί μου ο θεός. | Με ρώτησε ο θεός μες στ’ όνειρό μου: | "Γιατί τον αγαπάς, αφού πληγώθηκες;" | Κι εγώ του είπα μέσ’ απ’ τ’ αναφιλητό μου: | "Για την αγάπη, Θεέ μου, εσύ σταυρώθηκες." | Κι έκλαιγε μαζί μου ο θεός | σαν ένας άνθρωπος απλός, | σαν ένας φίλος μου καλός. | Κι έκλαιγε μαζί μου ο θεός.

14. Έχασα εσένα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Έχασα εσένα | που ήσουν τέλος και αρχή μου, | μα πιο πάνω από σένα η ζωή μου. | Έχασα εσένα | και είπα όλα πως τα χάνω, | μα αξίζει για μια αγάπη να πεθάνω; | Έχασα εσένα | και είπα "έχασα το φως μου", | μα πιο πάνω από σένα ο εαυτός μου. | Περνάμε δύσκολες στιγμές, αγαπημένε μου. | Γίνανε οι άνθρωποι ρεαλιστές. | Σήμερα είσαι μια πληγή, αγαπημένε μου, | κι αύριο θα ’σαι ένα παράπονο απ’ το χτες. | Έχασα εσένα | και είπα "χάνω την ψυχή μου", | μα πιο πάνω από σένα η ζωή μου. | Έχασα εσένα | και είπα τώρα τι θα κάνω, | μα αξίζει για μια αγάπη να πεθάνω; | Έχασα εσένα | και είπα "έχασα το φως μου", | μα πιο πάνω κι από σένα ο εαυτός μου. | Περνάμε δύσκολες στιγμές, αγαπημένε μου. | Γίνανε οι άνθρωποι ρεαλιστές. | Σήμερα είσαι μια πληγή, αγαπημένε μου, | κι αύριο θα ’σαι ένα παράπονο απ’ το χτες.

15. Άκουσέ με Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

16. Η σκιά μου κι εγώ Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Η σκιά μου κι εγώ | Δυο φωνές τρομαγμένες | Τραγουδάμε για σένα, για σένα | Για σένα που έφυγες. | Και στα τζάμια η βροχή | Που ατέλειωτα κλαίει | Τραγούδα, τραγούδα, μου λέει | Για κείνον που έφυγε. | Έφυγες | Και στέρεψαν οι ποταμοί κι οι θάλασσες | Και τη ζωή μου ολόκληρη την χάλασες | Έφυγες, έφυγες. | Η σκιά μου κι εγώ | Σε μια κάμαρα άδεια | Τραγουδάμε για σένα, για σένα | Για σένα που έφυγες. | Και στα τζάμια η βροχή | Που αφήνει σημάδια | Τραγούδα, τραγούδα, μου λέει | Για κείνον που έφυγε. | Έφυγες | Και στέρεψαν οι ποταμοί κι οι θάλασσες | Και τη ζωή μου ολόκληρη την χάλασες | Έφυγες, έφυγες.

17. Αν δε σ’ αγαπούσα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Μέχρι οι άνθρωποι να βρουν καινούργιες λέξεις | Εγώ θα λέω σ' αγαπώ και θα δακρύζω | Γιατί απλά, πολύ απλά εγώ νομίζω | Νομίζω πως, νομίζω πως: | Αν δεν σ' αγαπούσα | Θα 'μουν τριαντάφυλλο που δεν μυρίζει πια | Η σπίθα που δεν γίνεται φωτιά | Αν δεν σ' αγαπούσα. | Αν δεν σ' αγαπούσα | Θα 'μουνα σπίτι που του πήραν τα κλειδιά | Άψυχη κούκλα δίχως αίμα και καρδιά | Αν δεν σ' αγαπούσα | Αν δεν σ' αγαπούσα. | Όσο θα νιώθω την καρδιά μου να χτυπάει | Και μέχρι να 'ρθει ως τα χείλη μου η ψυχή μου | Θα τραγουδάει την αγάπη η φωνή μου | Γιατί εγώ νομίζω πως: | Αν δεν σ' αγαπούσα | Θα 'μουν τριαντάφυλλο που δεν μυρίζει πια | Η σπίθα που δεν γίνεται φωτιά | Αν δεν σ' αγαπούσα. | Αν δεν σ' αγαπούσα | Θα 'μουνα σπίτι που του πήραν τα κλειδιά | Άψυχη κούκλα δίχως αίμα και καρδιά | Αν δεν σ' αγαπούσα | Αν δεν σ' αγαπούσα.

18. Τις ώρες που σε θέλω Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Τις ώρες που σε θέλω | σε θέλω μα δεν σ΄έχω | νομίζω πως ο κόσμος μικραίνει | Η νύχτα με τρομάζει το φως δεν το αντέχω | τις ώρες που σε θέλω | σε θέλω μα δεν σ΄έχω | Και φταίει το ρολόι που θαρρώ πως σταματάει | τ΄ αυτοκίνητα κι οι δρόμοι κι ότι μεσ΄ το νου μου έχω | και φταίει κι η καρδιά μου που ακόμα σ΄ αγαπάει | τις ώρες που σε θέλω μα δεν σ΄έχω | Τις ώρες που σε θέλω | σε θέλω σαν το φως μου | μου φταίει ο εαυτός μου | δεν ξέρω τι έχω | Κι η σκέψη μου θολώνει | και μεσ΄ τους δρόμους τρέχω | τις ώρες που σε θέλω | σε θέλω μα δε σ΄έχω | Μου φταίει το ρολόι που θαρρώ πως σταματάει | τ΄ αυτοκίνητα κι οι δρόμοι κι ότι μεσ΄ το νου μου έχω | μου φταίει κι η καρδιά μου που ακόμα σ΄ αγαπάει | τις ώρες που σε θέλω μα δε σ΄έχω

19. Το τρένο της ζωής Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Και είπες εσύ | Σε κάποια γνωστή | Πως είναι χαμένο παιχνίδι για μένα η ζωή. | Ας μάθεις κι εσύ | Πως έχω ψυχή | Γεμάτη λουλούδια που όμως δεν είδες εσύ. | Εγώ το τρένο αν έχασα | Το τραίνο της ζωής | Εσύ, εσύ ποτέ δεν τ’ αντάμωσες | Κι ούτε ποτέ θα το βρεις. | Και είπες εσύ | Σε κάποια γνωστή | Πως είμαι φτιαγμένη να ζω στη ζωή μοναχή. | Ας μάθεις κι εσύ | Δεν έχεις ψυχή | Και είσαι μονάχα, τι κρίμα, ένα άδειο κορμί. | Εγώ το τρένο αν έχασα | Το τρένο της ζωής | Εσύ, εσύ ποτέ δεν τ’ αντάμωσες | Κι ούτε ποτέ θα το βρεις.

20. Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Νίκος Φώσκολος
Ο ήλιος βγαίνει μεσ' τα μάτια σου | λάμπουν στα μάτια σου τ' αστέρια | και μεσ' τα χέρια μου τα χέρια σου | δυο τρομαγμένα περιστέρια | Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | η αγάπη αυτή με πεθαίνει | Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | η αγάπη αυτή μ' ανασταίνει | Η νύκτα έρχεται στο βλέμμα σου | στα βλέφαρά σου η μέρα γέρνει | μια λέξη σου μου δίνει τη ζωή | μια σου λέξη μου την παίρνει | Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | η αγάπη αυτή με πεθαίνει | Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | η αγάπη αυτή μ' ανασταίνει

Ο δεύτερος δίσκος

01. Αν σ’ αρνηθώ αγάπη μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Δανάη Στρατηγοπούλου
Αν σ' αρνηθώ αγάπη μου, | κακό μεγάλο να 'βρω, | να μη με θέλει ο ουρανός, | ήλιο να βλέπω μαύρο. | Αν σ' αρνηθώ αγάπη μου, | να μ' αρνηθούν οι φίλοι, | χάδι ποτέ μου να μη δώ, | να μη φιλήσω χείλη. | Αν σ' αρνηθώ φιλώ σταυρό | κι όρκο βαρύ σου κάνω, | αν σ' αρνηθώ αγάπη μου, | να πέσω να πεθάνω.

02. Η σκλάβα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Παιδί μου παράξενο | παιδί μου περίεργο | παιδί μου ωραίο | Τυχαία σε γνώρισα | τυχαία σ' αγάπησα | γιατί ήταν μοιραίο | Παιδί μου αλλιώτικο | παιδί μου απίθανο | καρδιά μου μεγάλη | Τα πάντα χαλάλι σου | χαλάλι τα δάκρυα | κι οι πίκρες χαλάλι | Δεν ξέρω που πάω | δεν ξέρω τι κάνω | και τι θα απογίνω | Η σκλάβα σου ήμουν | η σκλάβα σου είμαι | και σκλάβα θα μείνω

03. Διπλός γλυκός καημός Τραγούδι: Τζένη Βάνου & Δημήτρης Μπαξεβανάκης
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Ασημακόπουλος
Ξέρω δυο μάτια γαλανά | σαν τ' ουρανού κομμάτια | δεν ξαναείδα πουθενά | τέτοια γαλάζια μάτια | Ξέρω δυο χείλη φλογερά | σαν κόκκινα γεράνια | που σε φιλάνε μια φορά | κι αγγίζεις τα ουράνια | Διπλός γλυκός καημός η αγάπη μου | που η μοίρα μου έχει στείλει | τα γαλανά τα μάτια σου | τα δυο γλυκά σου χείλη | Έχω στη ζωή μου μόνη έννοια | αλλά μην το πείτε πουθενά | δυο γλυκά χειλάκια βελουδένια | δυο γλυκά ματάκια γαλανά

04. Πολίτισα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Είμαι στα κέφια μου, είμαι στις τρέλες μου, | είμαι στα όπα μου, | είσαι υπεύθυνη καρδιά μου ευαίσθητη, | καρδιά σορόπα μου. | θέλω ατμόσφαιρα και μισοσκόταδο | και βιολοντσέλα, | εγώ μανούλα μου είμαι στα σύννεφα | κι αν θέλεις έλα. | Πολίτισσά μου όμορφη, μελαχρινέ σατράπη, | κούκλα σωστή, έχεις πλαστεί για την αγάπη. | Βρήκα το ταίρι μου και ποιος στην τύχη μου | και ποιος στη χάρη μου, | σπάσ' τα μανούλα μου, σπάσ' τα μανίτσα μου, | σπάσ' τα μανάρι μου, | θέλω τα όμορφα, θέλω τα έξυπνα | και τα ωραία, | βρε κόσμε άπονε, πού ξαναβρίσκεται | τέτοια παρέα. | Πολίτισσά μου όμορφη, μελαχρινέ σατράπη, | κούκλα σωστή, έχεις πλαστεί για την αγάπη.

05. Ίσως να με θυμάται Τραγούδι: Τζένη Βάνου & Δημήτρης Μπαξεβανάκης
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννακόπουλος
Μέσα στης γης την αγκαλιά | η θάλασσα κοιμάται | κι η έρημη ακρογιαλιά | τη νύχτα τη φοβάται, | και κάποια αγάπη μου παλιά | ίσως να με θυμάται. | Μέσα στης γης την αγκαλιά | η θάλασσα κοιμάται | και κάποια αγάπη μου παλιά | ίσως να με θυμάται. | Γίνετε σύννεφα πουλιά | στο παρελθόν να πάτε | μέσα στης γης την αγκαλιά | η θάλασσα κοιμάται | και κάποια αγάπη μου παλιά | ίσως να με θυμάται. | Γίνετε σύννεφα πουλιά | στο παρελθόν να πάτε | και κάποια αγάπη μου παλιά | ίσως να με θυμάται.

06. Αχ, ουρανέ γαλάζιε Τραγούδι: Τζένη Βάνου & Κώστας Προκοπίου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Θα είσαι μήπως εσύ Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Στείλε μου φιλιά με τον αγέρα Τραγούδι: Τζένη Βάνου & Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Η λεμονιά Τραγούδι: Τζένη Βάνου & Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Γιώργος Οικονομίδης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Το πλατάνι Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Ναπολέων Ελευθερίου
Ένα πλατάνι γέρικο στη ρεματιά φουντώνει | κι έχει ψηλό το φύλλωμα και το Θεό και το Θεό ανταμώνει, | και τα πουλιά που αγάπησαν, όταν βραδιάζει, πάνε, | κι απ΄ το ψηλότερο κλαρί με το Θεό με το Θεό μιλάνε. | Πλάτανε, γέρο πλάτανε κι εγώ σαν τα πουλιά | στο φύλλωμά σου να `τανε, να έχω τη να έχω τη φωλιά, | για να ρωτάω το Θεό που θα `βρω τα φτερά μου, | που θα `βρω την αγάπη μου, που θα `βρω τη χαρά μου. | Πες μου πλατάνι γέρικο με τα ψηλά τα κλώνια, | που μάθαν τα τραγούδια τους, να τραγουδάν να τραγουδάν τ΄ αηδόνια, | τα μυστικά τους τα `μαθες και πες μου τα κι εμένα, | να γίνω αηδόνι της νυχτιάς, να τραγουδώ να τραγουδώ θλιμμένα. | Πλάτανε, γέρο πλάτανε κι εγώ σαν τα πουλιά | στο φύλλωμά σου να `τανε, να έχω τη να έχω τη φωλιά, | για να ρωτάω το Θεό που θα `βρω τα φτερά μου, | που θα `βρω την αγάπη μου, που θα `βρω τη χαρά μου. | Που θα `βρω τη χαρά μου, που θα `βρω τη χαρά μου, | που θα `βρω τη χαρά μου.

11. Ποτάμι, ποταμάκι μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Ναπολέων Ελευθερίου
Ποτάμι, ποταμάκι μου, πάρε τα δάκρυά μου, | να φύγει το σαράκι μου που τρώει την καρδιά μου, | που τρώει την καρδιά μου. | Δυο δάκρυα που σου `στειλα, δυο δάκρυά πικρά, | ποτάμι, πάρ΄ τα, φύλαχ΄ τα στα μαύρα σου νερά, | να βγουν σε κάποια θάλασσα, να βγουν σ΄ έν΄ ακρογιάλι, | να τα γνωρίσει η αγάπη μου και να γυρίσει πάλι. | Ποτάμι, ποταμάκι μου, πάρε τα δάκρυά μου, | και δωσ΄ τα στ΄ αγοράκι μου που λείπει μακριά μου, | που λείπει μακριά μου. | Τα δάκρυα που τρέξανε, είν΄ αίμα της καρδιάς, | του πόνου το ανθόνερο, βροχούλα της βραδιάς, | γι΄ αυτό, ποτάμι, φύλαχ΄ τα, τ΄ αγόρι μου αν δεν βρούνε | και κάν΄ τα διαμαντόπετρες ποτέ να μη χαθούνε. | Ποτάμι, ποταμάκι μου, πάρε τα δάκρυά μου, | και δωσ΄ τα στ΄ αγοράκι μου που λείπει μακριά μου, | που λείπει μακριά μου, που λείπει μακριά μου.

12. Αν μ’ αγαπάς αγάπη μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Αν μ' αγαπάς αγάπη μου | χρυσά φτερά θα βάλω | και θα ΄ρθω τα μεσάνυχτα | σεργιάνι να σε βγάλω | Αν μ' αγαπάς αγάπη μου | θα βγω ψηλά στα κάστρα | με της καρδιάς το σύννεφο | να χαιρετήσω τ' άστρα | Αν μ' αγαπάς αγάπη μου | θα πω κρυφά στην Πούλια | να στείλει για χατίρι σου | τ' Αυγερινού ζουμπούλια

13. Μη με ρωτάς Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Γιώργος Παπακυριάκης
Μη με ρωτάς γιατί πονώ, όμορφο παλικάρι | μη με ρωτάς γιατί γυρνώ νύχτα χωρίς φεγγάρι, | μη με ρωτάς, μη με ρωτάς, τα βήματά μου μη μετράς, | βάλε τα σύννεφα αγκαλιά, πέτα με τ' άλλα τα πουλιά, | πέτα με τ' άλλα τα πουλιά, πέτα με τ' άλλα τα πουλιά. | Μη με ρωτάς κι αν με ρωτάς, κακό μπορεί να πάθεις | δεν έμαθα ούτε κι εγώ ούτε κι εσύ θα μάθεις, | μη με ρωτάς, μη με ρωτάς, τα βήματά μου μη μετράς, | βάλε τα σύννεφα αγκαλιά, πέτα με τ' άλλα τα πουλιά, | πέτα με τ' άλλα τα πουλιά, πέτα με τ' άλλα τα πουλιά.

14. Το περιστεράκι Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
"Περιστεράκι μου , σαν σε κοιτάζω | νιώθω μια θλίψη κι αναστενάζω | κι όνειρα κάνω κάθε φορά | περιστεράκι μου νά' χα φτερά | Σ' όλο τον κόσμο πως θα πετούσα | και την αγάπη θ' αναζητούσα | Θα 'ταν για μένα διπλή χαρά | περιστεράκι μου , να 'χα φτερά | Όταν η μέρα γλυκοχαράζει | μες στην ψυχή μου πόθος φωλιάζει | κι όλο κοιτάζω τον ουρανό | περιστεράκι μου αχ, πως πονώ."

15. Καλή αντάμωση ματάκια γαλανά Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Νίκυ Γιάκοβλεφ | Στίχοι: Πυθαγόρας
Καλή αντάμωση ματάκια γαλανά, | θα περιμένω να γυρίσετε ξανά, | στα δάχτυλά μου και τις ώρες θα μετρώ | καλή αντάμωση μιας κι ήταν τυχερό. | Έλα καλέ μου, έλα δως μου ένα φιλί, | κι εκεί που θα 'σαι να με σκέφτεσαι πολύ, | θα περιμένω να γυρίσετε ξανά, | καλή αντάμωση ματάκια γαλανά.

16. Ξύπνα αγάπη μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Κώστας Γιαννίδης | Στίχοι: Κώστας Γιαννίδης
Ξύπνα αγάπη μου | η νύχτα τέλειωσε τ' αστέρια χάθηκαν | πρέπει να φύγεις | Τα δυο τριαντάφυλλα | που ήταν πλάι μας κι αυτά μαράθηκαν | πρέπει να φύγεις | Μια ηλιαχτίδα σου χαϊδεύει τα μαλλιά | πρέπει να φύγεις θα μας βρούνε αγκαλιά | Ξύπνα αγάπη μου | η νύχτα τέλειωσε τ' αστέρια χάθηκαν | πρέπει να φύγεις | Πρέπει να φύγεις | πρέπει να φύγεις

17. Ο καραγκιόζης Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Αλέκος Σπάθης | Στίχοι: Ρέτη Ζαλοκώστα
Σαν όνειρο μου φαίνεται αυτή η εποχή | τα χρόνια τα παιδιάστικα κι οι τόσες αναμνήσεις, | μ' ακόμα μέχρι σήμερα ζει μέσα στην ψυχή | μια θύμιση που μου 'δινε ωραίες συγκινήσεις. | Δεξιά ήταν το Σαράι που ο Βεζύρης κατοικούσε, | και ο Καραγκιόζης ζούσε στο φτωχό του το καλύβι, | νηστικός, κουρελιασμένος και ξυπόλητος γυρνούσε, | κι έπρεπε, για να μπει μέσα, την καμπούρα του να σκύβει. | Για να φάνε τα παιδιά του, ο Σκορπιός κι ο Κολλητήρης, | πότε φούρναρης γινόταν ή γιατρός ο κακομοίρης | κι αν ακόμα νοσταλγώ στην πεζή αυτή τη ζήση | Μπάρμπα-Γιώργο, Μορφονιό, Χατζηαβάτη, Σιορ Διονύση. | Είναι αλήθεια μια εικόνα που ο χρόνος δεν τη σβήνει, | κι η ανάμνηση σ' αυτήν πάντα στην καρδιά θα μείνει, | του φτωχού του Καραγκιόζη, του φτωχού του Καραγκιόζη.

18. Το γκρίζο γατί Τραγούδι: Τζένη Βάνου & Trio Moreno
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Μια φορά κι έναν καιρό | μπήκε η γάτα στο χορό | με γοβάκια και φουρό | κι απ' την πολλή χαρά | κουνούσε την ουρά | Κι όταν φούντωσε ο χορός | κι έγινε πιο ζωηρός | ένας γάτος πονηρός | τη ζύγωσε απαλά | και είπε πονηρά | Νιάου, νιάου, βρε γατούλα | με τη ροζ μυτούλα | γατούλα μου μικρή | Νιάου, σε έχουνε μη στάξει | κι είναι από μετάξι | η γούνα σου η γκρι | Στ' αληθινά, δε ξανάδα πουθενά | δυο ματάκια γαλανά, τόσο φωτεινά | και σοβαρά, είναι η πρώτη μου φορά | που είδα να κουνάν ουρά, τόσο πονηρά.

19. Κάπου υπάρχει η αγάπη μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου & Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Μάνος Χατζιδάκις
Τώρα που είναι άνοιξη | και τα λουλούδια ανθίζουν | οι νύχτες με ζαλίζουνε | τ' αγόρια όταν σφυρίζουν. | Κι όσους τα βράδια συναντώ | μου λένε καλησπέρα | μα εγώ δεν έχω τι να πω | σφυρίζω στον αγέρα. | Κάπου υπάρχει η αγάπη μου | μα δεν ξέρω ποια 'ναι | κάπου υπάρχει η αγάπη μου | μα δεν ξέρω πού. | Θα την γυρέψω στα χαρτιά, | θα την γυρέψω στ' άστρα | μα σαν την βρω τ' ορκίζομαι | πως θα ντυθώ μεσ' τ' άσπρα.

20. Της μιας δραχμής τα γιασεμιά Τραγούδι: Τζένη Βάνου & Ορέστης Μακρής
Μουσική: Αττίκ | Στίχοι: Αττίκ
Της μιας δραχμής τα γιασεμιά | γεμίζουν το άδειο το τραπέζι. | Μα της μοίρας τα αιχμηρά καρφιά | κάνουν το δάκρυ μου αμέσως να τα μαραίνει. | Της μιας δραχμής τα γιασεμιά | με το άρωμα σου μιλάνε | μα τα γλυκά τους λόγια χάνονται | σε μια λίμνη από κλάματα που πολύ πονάνε. | Της μιας δραχμής τα γιασεμιά | την αγάπης μας θυμίζουν | μα είσαι τώρα μακριά | και έπαψαν πια να μοσχομυρίζουν | Της μιας δραχμής τα γιασεμιά | μου τα χάριζες σε κάθε ραντεβού μας. | Μου ΄λεγες πώς η αγάπη μας | σαν το άρωμα τους θα μοσχοβολάει. | Της μιας δραχμής τα γιασεμιά | τον πόνο μόνο μου θυμίζουν. | Ήταν της μοίρας μας γραφτό | τώρα οι δρόμοι μας χωρίζουν. | Της μιας δραχμής τα γιασεμιά | δεν αντέχω άλλο την οσμή τους | με πιάνουν τα αναφιλητά | κλαίω κι εγώ μαζί τους.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης