Τρίτη, 12 Νοεμβρίου 2013

Τα ζεϊμπέκικα





















Ο πρώτος δίσκος

01. Ένας Θεός Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Στην περασμένη μας ζωή | ήσουν λουλούδι και ήμουν βροχή | δεν κάναμε έρωτα, δεν φιληθήκαμε | στο χώμα γίναμε και ενωθήκαμε | Στην περασμένη μας ζωή | ψάχναμε ανθρώπινο κορμί | να συνεχίσουμε μαζί να ζήσουμε | Τώρα η αγάπη μας πήρε μορφή | έχει αισθήσεις, έχει ψυχή | μας βλέπει ο ήλιος, μας βλεπει το φως | Αγάπη κι έρωτας ενας θεός | Στην περασμένη μας ζωη | ήταν η αγάπη μας σαν την αυγή | ένας παραδεισος με χίλια χρώματα | κι όλα τα όνειρα ουράνια σωματα | Στην περασμένη μας ζωή | ψάχναμε ανθρώπινο κορμί | να συνεχίσουμε μαζί να ζήσουμε | Τώρα η αγάπη μας πήρε μορφή | έχει αισθήσεις, έχει ψυχή | μας βλέπει ο ήλιος, μας βλεπει το φως | Αγάπη κι έρωτας ενας θεός

02. Υπήρχαν όρκοι Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Ναταλί
Στους δρόμους σου περπάτησα | Τη σκέψη μου φυλάκισα | Μου αρκούσε αγκαλιά σου να με κλείσεις | Χωρίς γιατί και πρόφαση | Πήρα τη μόνη απόφαση | Να δώσω τη ζωή μου για να ζήσεις | Υπήρχαν όρκοι υπήρχαν όρκοι | που για σένανε τους πάτησα | Υπήρχαν λόγοι, υπήρχαν λόγοι | που για σένανε δεν κράτησα | Υπήρχαν λέξεις όπως | ζωή, ψυχή, αγάπη και στις έδωσα | κι αυτό που πήρα ήταν | το ψέμα και το μίσος σου που ένιωσα | Μοιραία καταστράφηκα | μα όσα κι αν αισθάνθηκα | μου τα σβησαν τα ψεύτικα φιλιά σου | Τα πάντα μου πολέμησα | τα όνειρα μου γκρέμισα | μου έφτανε που ήμουνα κοντά σου. | Υπήρχαν όρκοι, υπήρχαν όρκοι | που για σένανε τους πάτησα | Υπήρχαν λόγοι, υπήρχαν λόγοι | που για σένανε δεν κράτησα | Υπήρχαν λέξεις όπως | ζωή, ψυχή, αγάπη και στις έδωσα | κι αυτό που πήρα ήταν | το ψέμα και το μίσος σου που ένιωσα

03. Ανάσα μου Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιώργος Λούσκος | Στίχοι: Δημήτρης Κοντιάς
Μια υπόσχεσή σου όνειρα να κάνω | το χαμόγελό σου ήλιο να ντυθώ | κοίτα με στα μάτια κάνε με δικό σου | άγγιξέ με μόνο χάδι θεϊκό | Ανάσα μου η ανάσα σου αστέρι μου | δωσ’μου δροσιά τη δίψα μου να σβήσω | για μένα μόνο να φυσάς αγέρι μου | στον ίσκιο της αγάπη σου να ζήσω | Φύσα την πνοή σου τη δροσιά να νιώσω | μ’ένα φίλημά σου τ’ αστέρια για να δω | δώσε μου αγάπη ρόδα για να στρώσω | ήλιε να σε κρύψω στα χέρια μου τα δυο | Ανάσα μου η ανάσα σου αστέρι μου | δωσ’μου δροσιά τη δίψα μου να σβήσω | για μένα μόνο να φυσάς αγέρι μου | στον ίσκιο της αγάπη σου να ζήσω

04. Συνείδησή μου Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Γιάννης Πλούταρχος
Σ’ ένα δωμάτιο με σκιές | κι εσύ στη μέση δικαστής | και με τις λέξεις να με καις | και να μου λες | και να μου λες | και να μου λες | λάθη που έκανα και πέρασαν στο χθες | και να μου λες | και να μου λες | και να μου λες | και με δικάζεις με τύψεις και ενοχές | Συνείδησή μου | κι αυτό καρφί μου | μη με σταυρώνεις άλλο πια | αν τη ζωή μου | εσύ ορίζεις | σου την χαρίζω | παρ’ τη πια | Οι τύψεις πήρανε μορφές | και ο χρόνος ήρθε σαν ληστής | και έκλεψε τις ομορφιές | και εσύ μου λες | και εσύ μου λες | και εσύ μου λες | τα λάθη που έκανα και γίνανε φωτιές | και εσύ μου λες | και εσύ μου λες | και εσύ μου λες | σαν εφιάλτης τις νύχτες θα με καις | Συνείδησή μου | κι αυτό καρφί μου | μη με σταυρώνεις άλλο πια | αν τη ζωή μου | εσύ ορίζεις | σου την χαρίζω | παρ’ τη πια

05. Πες μου γιατί μελαγχολείς Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Διονύσης Ασπιώτης | Στίχοι: Διονύσης Ασπιώτης
Κοίτα τα με στα μάτια | και μην διστάζεις μίλα μου | μην κρατάς σε εμένα μυστικά | φτάνουνε δυο χάδια | και δυο φιλιά απ’ τα χείλια μου | για να σου γλυκάνουν την καρδιά | Πες μου γιατί μελαγχολείς | αγάπη μου | πια πίκρα σε ζυγώνει | έλα κοντά μου να μου πεις | αγάπη μου | αυτό που σε πληγώνει | Κλείνουνε τα μάτια | μα ο πόνος είναι άγρυπνος | άσ’ τον και έλα δώσε μου αγκαλιά | μην χαλάς τα βράδια | ο κόσμος είναι άδικος | και γελά στο δάκρυ που κυλά | Πες μου γιατί μελαγχολείς | αγάπη μου | πια πίκρα σε ζυγώνει | έλα κοντά μου να μου πεις | αγάπη μου | αυτό που σε πληγώνει

06. Σιγά, σιγά Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιώργος Καφετζόπουλος | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Βράδιασε πέρασε ο καιρός | απ' το πρωί πάει ένας χρόνος | ήταν ο πόλεμος σκληρός | νίκησε ο καθένας μόνος | τώρα μπορώ να σε κρατώ | σαν ένα πρόσωπο που σβήνει | ό,τι περάσαμε μαζί | ένα φθινόπωρο αφήνει | Είναι η ώρα περασμένη μη γυρίσεις | πως μ' εγκατέλειψες ξανά μη μου θυμίσεις | Σιγά, σιγά εγώ σε ξεπερνάω | Σιγά, σιγά βάζω στο χθες μηδενικά | τέτοια αγάπη βλέπεις δε χωρούσε | μέσα σε λίγα μόνο τετραγωνικά | Σιγά, σιγά εγώ σε ξεπερνάω | Σιγά, σιγά κι ας μου θολώνεις το μυαλό | και φεύγω βόρεια ψάχνω την ψυχή μου | ψυχή που είχα χάσει τώρα από καιρό | Ήσουνα πόνος στην καρδιά | που από πριν είχε πεθάνει | οίκτο δεν είχες στην ψυχή | σε μια ψυχή που δε σου φτάνει | τώρα μπορώ να σε κρατώ | που η ενοχή σε σκοτεινιάζει | έφυγε πέρασε ο καιρός | είναι πρωί κι όμως βραδιάζει

07. Τις φωτογραφίες σου κρατάω για να ζήσω Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Την ώρα που μου έλεγες θα φύγεις μακριά μου | ένιωσα πως σταμάτησαν οι χτύποι της καρδιάς μου | πριν γίνει το όνειρο καημός κρατάω μια ελπίδα | σαν φυλαχτώ στο στήθος μου πριν έρθει η καταιγίδα | Τι πήρες από μένανε δε στα ζητάω πίσω | μα τις φωτογραφίες σου κρατάω για να ζήσω | να ήταν ένα ψέμα σου ο πιο μεγάλος πόνος | παρά αυτόν που άφησες και είμαι τώρα μόνος | Να άκουγα ξημερώματα ξανά τα βήματά σου | να μου έλεγες με κλάματα πέρασε η βραδιά σου | κι εγώ με μία μολυβιά τα λάθη σου να σβήσω | το δρόμο να έχω ανοιχτό για να έρθεις πάλι πίσω

08. Κι αν σ΄ αγάπησα τρελή Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Λάζαρος Κομνηνός
Εγώ είπα όσα είχα να σου πω | σβήσε όλα μου τα λάθη με λευκό κι αγκάλιασε με | και αν έφταιξα που τόσο σ’ αγαπώ | έχω πονέσει πιο πολύ γι’ αυτό συγχώρεσε με | Κι αν σ’ αγάπησα εσένανε τρελή | χίλια κομμάτια σκορπισμένα απο γυαλί, Ψεύτικη αγάπη | και αν μέτρησα τα λάθη σου τρελή | πάρ’ την καρδιά μου σκισ’ την σαν χαρτί να έρθεις πάλι | Εγώ είπα όσα είχα να σου πω | πριν φτάσουμε κι οι δυο στον χωρισμό, αγκάλιασε με | διώξε όλα μου τα λάθη σαν καπνό | όπως έκανα για σένανε κι εγώ και φίλησε με | Κι αν σ’ αγάπησα εσένανε τρελή | χίλια κομμάτια σκορπισμένα απο γυαλί, Ψεύτικη αγάπη | και αν μέτρησα τα λάθη σου τρελή | πάρ’ την καρδιά μου σκισ’ την σαν χαρτί να έρθεις πάλι

09. Ζω Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Σπύρος Γεωργίου | Στίχοι: Σπύρος Γεωργίου
Τώρα ζω και ξεκινώ απ’ την αρχή να αναζητώ | εικόνες σχήματα τον ήλιο τον νερό | απο κανένα τώρα πια δε θα ζητώ | θα αποφασίζω όταν εμένα θα ρωτώ | Ζω τώρα χωρίς εσένα επιτέλους ζω | τώρα αρχίζω να ανασαίνω τώρα ζω | στα ψέματα σου τώρα πια δε συμφωνώ | Ζω τώρα χωρίς εσένα επιτέλους ζω | τώρα αρχίζω να ανασαίνω τώρα ζω | κάθε συνήθεια και γνώμη σου ξεχνώ | ζω τώρα ζω | Τώρα ζω τώρα που κλείσαν οι πληγές μου με πηλό | δε θα σου δώσω άλλο δάκρυ όσο ζω | κι όταν θα φέρνω την μορφή σου στο μυαλό | θα `χω την δύναμη να αδιαφορώ | Ζω τώρα χωρίς εσένα επιτέλους ζω | τώρα αρχίζω να ανασαίνω τώρα ζω | στα ψέματα σου τώρα πια δε συμφωνώ | Ζω τώρα χωρίς εσένα επιτέλους ζω | τώρα αρχίζω να ανασαίνω τώρα ζω | κάθε συνήθεια και γνώμη σου ξεχνώ | ζω τώρα ζω

10. Τα γερακίσια μάτια μου Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μια Δευτέρα σαν αδέσποτη σφαίρα | με χτύπησες εδώ, στο μέρος που αγαπώ. | Μια αγάπη με σημαία αντάρτη | μαρτύριο κρυφό, με στέλνει στον γκρεμό. | Τα γερακίσια μάτια μου | την όρασή τους χάνουν, | μου σπάει το δάκρυ τα φτερά | κι οι ουρανοί με χάνουν. | Μια Δευτέρα σαν αδέσποτη σφαίρα | με χτύπησες με μιας στο μέρος της καρδιάς. | Μια αγάπη, πυρωμένο χρυσάφι | με χώρισε στα δυο, καράβι στο βυθό. | Τα γερακίσια μάτια μου | την όρασή τους χάνουν, | μου σπάει το δάκρυ τα φτερά | κι οι ουρανοί με χάνουν.

11. Ήθελε λέει  Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Δημήτρης Κορδατζής | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος
Ήθελε λέει | να είναι ελεύθερος να κλαίει | παραγγελιά να μη γελάει | Ήθελε λέει | να την πληρώνει όποιος φταίει | το άδικο να μη περνάει | Ήθελε λέει ο αφελής | να μην υπάρχει κουρελής και πεινασμένος | Ήθελε λέει ο αφελής | να μην υπάρχει πια κανείς δυστυχισμένος | Ήθελε λέει | Ήθελε λέει | να είναι ελεύθερος να λέει | να έχει γνώμη να μιλάει | Ήθελε λέει | να ‘ναι οι άνθρωποι ωραίοι | ένας τον άλλον να πονάει

Ο δεύτερος δίσκος

01. Θα τα σπάσω όλα Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Πήγε έξι το πρωί, | μα ο ήλιος δε θα βγει, | νύχτα τη ζωή μου, | θα σκεπάσει | Σαν χαμένος τριγυρνώ, | σε θυμάμαι και πονώ, | και στα όριά μου έχω φτάσει, | ντρέπομαι καρδιά μου σαν παιδί να κλαίω, | πνίγομαι μακριά σου δεν μπορώ | σου λέω | δεν αντέχω τόση ερημιά, | θα τρελαθώ | Πάλι θα τα σπάσω όλα | Θα τα καταστρέψω όλα | Όλα μου θυμίζουνε, | εσένα φως μου, | όλα με σκοτώνουνε | πως να στο πω | δύναμη να σου φωνάξω δώς μου | Σ’ αγαπώ | Όλα μου θυμίζουνε τα δυο σου μάτια, | μέσα στο μεθύσι μου σ’ αναζητώ, | πάλι θα με πνίξει | ο καημός μου, | Σ’ αγαπώ | Πάλι θα τα σπάσω όλα | Πήγε έξι το πρωί, | δεν αντέχω τη ζωή, | έλα ένα χάδι να μου δώσεις. | Πάψε να με τιμωρείς, | και έλα απόψε να με βρείς, | έλα από την τρέλα να με σώσεις. | Ντρέπομαι καρδιά μου σαν παιδί να κλάιω, | πνίγομαι μακριά σου δεν μπορώ | σου λέω | δεν αντέχω τόση ερημιά, | θα τρελαθώ | Πάλι θα τα σπάσω όλα | Θα τα καταστρέψω όλα | Όλα μου θυμίζουνε, | εσένα φως μου, | όλα με σκοτώνουνε | πως να στο πω | δύναμη να σου φωνάξω δώς μου | Σ’ αγαπώ | Όλα μου θυμίζουνε τα δυο σου μάτια, | μέσα στο μεθύσι μου σ’ αναζητώ, | πάλι θα με πνίξει | ο καημός μου, | Σ’ αγαπώ | Πάλι θα τα σπάσω όλα

02. Προσωπικά δεδομένα Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Βαγγέλης Τούντας | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Τώρα τι θέλω και σε θέλω που μ’ αφήνεις | Δεν πάει άλλο τη ζωή μου να την κρίνεις | Τη μια πληγή πάνω στην άλλη δε θα χτίσω | Δε θα αποκτήσω μια αγάπη δανεική | Δε συνηθίζεται ο δρόμος ο δικός μου | Αυτά είναι τα προσωπικά μου δεδομένα | Με γονατίσανε οι συνέπειες του κόσμου | Κι ότι εσύ ποτέ δεν νοιάστηκες για μένα | Δε συνηθίζεται ο δρόμος ο δικός μου | Αυτά είναι τα προσωπικά μου δεδομένα | Όσα καίγονται τα θες κι όσα λέγονται τα λες | Τι με πιάνει και σε θέλω αφού με καις | Ανυπολόγιστες ζημιές μου έχεις μου έχεις κάνει | Βλέπεις για όλους το φιλότιμο δεν φτάνει | Σε τι βοηθάει να σκεφτώ πως μ’ αγαπούσες | Όταν περίσσευε ο τρόπος που μισούσες | Όταν μαζί σου ένιωθα μόνος και πνιγόμουν | Δε θα ευχόμουν μια αγάπη σαν κι αυτή | Δε συνηθίζεται ο δρόμος ο δικός μου | Αυτά είναι τα προσωπικά μου δεδομένα | Με γονατίσανε οι συνέπειες του κόσμου | Κι ότι εσύ ποτέ δεν νοιάστηκες για μένα | Δε συνηθίζεται ο δρόμος ο δικός μου | Αυτά είναι τα προσωπικά μου δεδομένα | Όσα καίγονται τα θες κι όσα λέγονται τα λες | Τι με πιάνει και σε θέλω αφού με καις | Ανυπολόγιστες ζημιές μου έχεις μου έχεις κάνει | Βλέπεις για όλους το φιλότιμο δεν φτάνει

03. Όλα εσύ Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιώργος Καφετζόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Ξύπνησε η πόλη μ’ ένα άκαρδο ξημέρωμα | Και μ’ έναν ήλιο ειρωνικά να με κοιτάει | Σκηνοθετείς της μοναξιάς μου τ’αφιέρωμα | Με ένα αντίο για φινάλε που πονάει | Σφίγγω τα χείλη νευρικά για να ματώσουνε | Και με το αίμα της καρδιάς μείνε να γράψω | Μα λες δεν ήτανε γραφτό για να στεριώσουμε | Τ’ άδοξο τέλος πρέπει εγώ να υπογράψω | Όλα εσύ | Χαρές που γεύτηκα και απογοητεύτηκα | Όλα εσύ | Ζωής κοσμήματα που βγήκαν όλα ψεύτικα | Όλα εσύ | Της ερημιάς μου και του πάθους μου επανάσταση | Όλα εσύ | Η σταύρωση μου ήσουν μετά την ανάσταση | Άφησες μόνο τ’ όνομά μου στην ταυτότητα | Αυτή τη νύχτα όλα τ’ αλλα τα `χεις κλέψει | Μα της ψυχής μου τη χαμένη αθωότητα | Ξέρω μετά από σένα δε θα επιστρέψει

04. Σάββατο έκλαψα για σένα Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιάννης Πλούταρχος | Στίχοι: Ποσειδώνας Γιαννόπουλος
Μείναν μόνο λίγα φώτα αναμμένα | σαν τα λόγια μας που ήταν μετρημένα | μείνανε μόνο δυο τρεις τοίχοι να μου λένε | όσοι είναι μοναχοί Σαββάτο κλαίνε | Σαββάτο έκλαψα για σένα | μα Κυριακή χαράματα | είδα πως ήσουν ένα ψέμα | σπάζοντας χίλια πράγματα | Σαββάτο έκλαψα για σένα | μα Κυριακή χαράματα | πήρα τα χρόνια διπλωμένα | σε μια βαλίτσα πράγματα | Μείναν μόνο τα τσιγάρα στο τασάκι | από σένανε για να θυμάμαι κάτι | μείναν μόνο δυο τρεις χτύποι στο ρολόι | την καρδιά η μοναξιά να μην την τρώει

05. Αν είσαι αγάπη Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Νίκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Νίκος Βαξαβανέλης
Αν είσαι όνειρο που σβήνει την αυγή | ας ήταν να χαράξει θεέ μου | Αν είσαι δρόμος στον γκρεμό που οδηγεί | να μη σε γνώριζα ποτέ μου | Μα αν είσαι η αγάπη που περίμενα να `ρθει | γύρε στο πλάϊ μου και γίνε η ζωή μου | Τόσες περάσανε, μα χάθηκαν γιατί | καμμιά δεν μπόρεσε να αγγίξει την ψυχή μου | Αν είσαι ήλιος χειμωνιάτικος ψυχρός | πίσω απ’ τα σύννεφα να μείνεις | Αν είσαι έρωτας που γίνεται καημός | φύγε πληγή μου πριν να γίνεις | Μα αν είσαι η αγάπη που περίμενα να `ρθει | γύρε στο πλάϊ μου και γίνε η ζωή μου | Τόσες περάσανε, μα χάθηκαν γιατί | καμμιά δεν μπόρεσε να αγγίξει την ψυχή μου

06. Δικαίωμά της Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Χριστόφορος Γερμενής | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Κοιτάζω γύρω μου ανθρώπους γελαστούς | ζευγάρια που αγκαλιάζονται και μάτια ερωτευμένα | τα βράδια βγαίνω πάντοτε με φίλους και γνωστούς | γιατί με καταδίκασες να ζω χωρίς εσένα | Μη μου μιλάτε μη μου λέτε τ’όνομά της | κι αν έχει άλλον αγκαλιά δικαίωμά της | κι αν μεσ’τα μάτια το παράπονο ξεσπάσει | μη μου μιλάτε νύχτα είναι θα περάσει | Μιλάνε γύρω μου για θέματα σωρό | μα σε καμιά συζήτηση εγώ δε συμμετέχω | πώς στέκομαι στα πόδια μου ακόμα απορώ | και πώς την απουσία σου ακόμα την αντέχω | Μη μου μιλάτε μη μου λέτε τ’όνομά της | κι αν έχει άλλον αγκαλιά δικαίωμά της | κι αν μεσ’ τα μάτια το παράπονο ξεσπάσει | μη μου μιλάτε νύχτα είναι θα περάσει

07. Κυριακή πρωί Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Νίκος Ιγνατιάδης | Στίχοι: Νίκος Ιγνατιάδης
Πάλι το έκανα το θαύμα μου ζωή | κι αγάπησα καινούριο λάθος | να μη μπορώ να βρω το δρόμο το σωστό | και με τραβάει το πάθος | Πάλι θα φταίει η βροχή | που φαίνομαι κλαμένος | κι είναι μια μέρα Κυριακή πρωί | μόνος κι ερωτευμένος | Πάλι τα βήματα ακούγονται βαριά | και μάκρυνε για σπίτι ο δρόμος | οι γείτονες κοιτούν τι έγινε ρωτούν | γιατί γυρίζεις μόνος | Πάλι θα φταίει η βροχή | που φαίνομαι κλαμένος | κι είναι μια μέρα Κυριακή πρωί | μόνος κι ερωτευμένος

08. Κοίτα τι έκανες Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Θάνος Γεωργουλάς | Στίχοι: Μιχάλης Αβατάγγελος
Μπορούσα να σου πω χιλιάδες λέξεις | αλλά δε μίλησα | Μπορούσα να σε βάλω | να διαλέξεις μα εγώ σε φίλησα | Σου είπα καλή τύχη ότι και αν κάνεις, | την ώρα που ήθελες να με πεθάνεις | Μα ρίξε πριν να φύγεις μια ματιά | να δεις τι έκανες | Κοίτα τι έκανες, μια αγάπη πέθανες | Κι είναι η ψυχή που παρατάς | σαν άδεια γειτονιά | Κοίτα τι έκανες, μια αγάπη πέθανες | Κι έχεις στους δρόμους της καρδιάς | ατέλειωτη ερημιά | Μπορούσα να σου πω | πως θα πεθάνω αλλά δεν ήθελα | Σε κράτησα λιγάκι παραπάνω, | πόσο σε ήθελα | Βιαζόσουνα φοβόσουν μην αργήσεις, | κι εγώ ούτε που ζήτησα εξηγήσεις | Απλά σου είπα ρίξε μια ματιά | να δεις τι έκανες | Κοίτα τι έκανες, μια αγάπη πέθανες | Κι είναι η ψυχή που παρατάς | σαν άδεια γειτονιά | Κοίτα τι έκανες, μια αγάπη πέθανες | Κι έχεις στους δρόμους της καρδιάς | ατέλειωτη ερημιά | Κοίτα τι έκανες, μια αγάπη πέθανες | Κι έχεις στους δρόμους της καρδιάς | ατέλειωτη ερημιά

09. Φωτιά μεσ’ στο ποτήρι μου Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Χριστόφορος Γερμενής | Στίχοι: Γιάννης Μπαγουλής
Την πόρτα άνοιξε και πίσω μη κοιτάξεις | φύγε καλύτερα και τίποτα μη πεις | κι αυτά που ζήσαμε για πάντα να ξεχάσεις | από το σπίτι όταν βγεις | Φωτιά μεσ’το ποτήρι μου θα ρίξω και θα πιω | να κάψω ό,τι σκέφτομαι και σε κρατάει εδώ | φωτιά μεσ’το ποτήρι μου θα ρίξω και θα πιω | να κάψω τη μορφή σου να μη τη ξαναδώ | Ζήσε στο κόσμο σου να ζήσω στο δικό μου | δε θέλω τίποτα από σένα τώρα πια | θα μείνω μόνος μου να βρω τον εαυτό μου | σπίρτο θα βάλω στα παλιά | Φωτιά μεσ’το ποτήρι μου θα ρίξω και θα πιω | να κάψω ό,τι σκέφτομαι και σε κρατάει εδώ | φωτιά μεσ’το ποτήρι μου θα ρίξω και θα πιω | να κάψω τη μορφή σου να μη τη ξαναδώ

10. Στροφή καλοκαιριού Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Τάσος Γκρους | Στίχοι: Ηλίας Κατσούλης
Εκεί στροφή καλοκαιριού | γωνία φθινοπώρου | στις αλλαγές του φεγγαριού | είδα τον χωρισμό. | Είχε στα μάτια του σιωπή | και πέταγε στο δρόμο | τα λόγια που μου είχες πει | στον ενθουσιασμό | Και πριν αλλάξω διαδρομή | κατάλαβα σε μια στιγμή | πως όλα είναι χαμένα | πως βρήκες άλλη αγκαλιά | προτού στεγνώσουν τα φιλιά | και ξέχασες εμένα! | Μετά τις πρώτες τις βροχές | στα πρόθυρα χειμώνα | που αλλάζουν βάρδια οι εποχές | είδα τον χωρισμό. | Είχε στα μάτια του σιωπή | και πέταγε στο δρόμο, | τα λόγια που μου είχες πει | στον ενθουσιασμό | Και πριν αλλάξω διαδρομή | κατάλαβα σε μια στιγμή | πως όλα είναι χαμένα | πως βρήκες άλλη αγκαλιά | προτού στεγνώσουν τα φιλιά | και ξέχασες εμένα!

11. Μόνο εγώ σ΄ αγαπάω Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Νίκος Βαξαβανέλης
Νύχτωσε και θέλω | Απόψε πάλι να σε θυμηθώ | Μόνος είμαι κλαίω | Και έχω τόσο ανάγκη να σε δω | Δεν είσαι εδώ | να πάρεις απ’ τα μάτια μου το δάκρυ | Δεν είσαι εδώ | Και αισθάνομαι τρελός στο παρακάτι | Μόνο εγώ σ’ αγαπάω | άκουσε με πονάω | Η καρδιά μου κοντεύει να σπάσει | Μόνο εγώ σ’ αγαπάω | άκουσε με πονάω | Δεν πιστεύω πως μ’ έχεις ξεχάσει | Νύχτωσε και ψάχνω | Στα χέρια σου να πέσω να καώ | Ζω μα δεν υπάρχω | Σταγόνα μοιάζω στον ωκεανό | Δεν είσαι εδώ | Αγέρι της ζωής μου πώς να ζήσω | Δεν είσαι εδώ | Και πως τη μοναξιά μου να νικήσω

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης