Πέμπτη, 7 Νοεμβρίου 2013

Έχω πετάξει μαζί σου





















Ο Σταμάτης Γονίδης σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Ξανά Θεσσαλονίκη Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Γιάννης Πετρίδης | Στίχοι: Νεκτάριος Μπήτρος
Άλλη μια νύχτα βρέθηκα να πίνω τον καημό σου | μόνος μου να παραμιλώ γι’ αυτό το χωρισμό | μια σκέψη στο αεροδρόμιο την ώρα της φυγής σου | κι όμως δε βρήκα δύναμη συγγνώμη να σου πω | Στο είπα πως θα `ρχομουνα ξανά Θεσσαλονίκη | στο είπα πως δεν τέλειωσε η αγάπη μας εδώ | στο είπα πως θα `ρχόμουνα ξανά Θεσσαλονίκη | να φτιάξω ό,τι χαλάσαμε | μακριά σου εγώ δε ζω | Στο είπα πως θα `ρχομουνα ξανά Θεσσαλονίκη | στο είπα πως δεν τέλειωσε η αγάπη μας εδώ | στο είπα πως θα `ρχόμουνα ξανά Θεσσαλονίκη | να φτιάξω ό,τι χαλάσαμε | μακριά σου εγώ δε ζω | Άλλη μια νύχτα χάθηκα στις τόσες αναμνήσεις | στη σκέψη μου ζωγράφιζα το κάθε μας λεπτό | μα όσο κι αν προσπάθησα να βγεις απ’ το μυαλό μου | πάλι σε σένα έρχομαι, ακόμα σ’ αγαπώ | Στο είπα πως θα `ρχομουνα ξανά Θεσσαλονίκη | στο είπα πως δεν τέλειωσε η αγάπη μας εδώ | στο είπα πως θα `ρχόμουνα ξανά Θεσσαλονίκη | να φτιάξω ό,τι χαλάσαμε | μακριά σου εγώ δε ζω | Στο είπα πως θα `ρχομουνα ξανά Θεσσαλονίκη | στο είπα πως δεν τέλειωσε η αγάπη μας εδώ | στο είπα πως θα `ρχόμουνα ξανά Θεσσαλονίκη | να φτιάξω ό,τι χαλάσαμε | μακριά σου εγώ δε ζω

02. Να ξαναρθείς Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Νεκτάριος Μπήτρος
Μες τα όνειρα και απόψε θα ρθω να σε βρω | Των φιλιών σου τα σημάδια πάλι νοσταλγό | Έφυγες και είμαι μόνος, έφυγες νωρίς | Μα η καρδιά μου τώρα νιώθει πώς θα ξαναρθείς | Να ξαναρθείς σε περιμένω | Είσαι όνειρο κι απωθημένο | Να ξαναρθείς γιατί πεθαίνω | Είναι κρίμα να πάει το όνειρο χαμένο | Μες τα όνειρα και απόψε ψάχνω λίγο φως | Μες το κύμα της καρδιάς σου νιώθω ναυαγός | Έφυγες και είμαι μόνος, έφυγες νωρίς | Μα η ζωή μου τώρα μοιάζει δρόμος της σιωπής | Να ξαναρθείς σε περιμένω | Είσαι όνειρο κι απωθημένο | Να ξαναρθείς γιατί πεθαίνω | Είναι κρίμα να πάει το όνειρο χαμένο

03. Έχω πετάξει μαζί σου Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Του έρωτά σου τα φτερά τα πήρες πάλι πίσω, | φεύγοντας πήρες την χαρά και μ' άφησες να σβήσω. | Του έρωτα σου τα φτερά αλλού να μην τα δώσεις, | προτού από μένα ξεχαστείς γιατί θα με πληγώσεις. | Έχω πετάξει μαζί σου σε κάθε φιλί σου, | σε κάθε σου λέξη, σ' αγαπώ μη με πληγώσεις | θυμήσου πως ήμουν μαζί σου | και τώρα μονάχος μου ζω. | Του έρωτά σου τα φτερά ψηλά με έχουνε πάει | ποιον αγκαλιάζεις τρυφερά μαζί σου ποιος πετάει. | Του έρωτα σου τα φτερά αλλού να μην τα δώσεις | προτού από μένα ξεχαστείς γιατί θα με πληγώσεις. | Έχω πετάξει μαζί σου σε κάθε φιλί σου, | σε κάθε σου λέξη, σ' αγαπώ μη με πληγώσεις | θυμήσου πως ήμουν μαζί σου | και τώρα μονάχος μου ζω.

04. Δε θα μάθεις ποτέ Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Νεκτάριος Μπήτρος
Γράφω και σκίζω γράμματα | δικά σου σπάω πράγματα και | ότι σε θυμίζει. | Για σένα δεν υπάρχω πια | και τη φτωχή μου τη καρδιά | η θλίψη τη γεμίζει. | Δε θα μάθεις ποτέ πόσο πόνεσα κι έκλαψα | Δε θα μάθεις ποτέ πόσο μόνος μου ένιωσα | Δε θα μάθεις ποτέ να αγαπάς μια φωτιά θα 'σαι όπου περνάς | Και θα καις ότι νιώθουν για σένα, | σε λυπάμαι, λυπάμαι για σένα. | Τα μάτια σου που κλαίγανε | αλήθεια δεν μου λέγανε | κομμάτια έχω γίνει. | Κι όμως ακόμα σ' αγαπώ | γιατί αυτό που νιώθω εγώ | ο χρόνος δεν το σβήνει. | Δε θα μάθεις ποτέ πόσο πόνεσα κι έκλαψα | Δε θα μάθεις ποτέ πόσο μόνος μου ένιωσα | Δε θα μάθεις ποτέ να αγαπάς μια φωτιά θα 'σαι όπου περνάς | Και θα καις ότι νιώθουν για σένα, | σε λυπάμαι, λυπάμαι για σένα

05. Μονά ζυγά Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Κάνω τα πάντα να μη σε σκέφτομαι | πίνω, σε καίω μες στο πιοτό | όμως σε θέλω για σένα καίγομαι | στιγμή δε φεύγεις απ' το μυαλό μου | κλείνω τα μάτια μα πάλι έρχεσαι | στη μοναξιά μου σαν εφιάλτης | σε θέλω πίσω μα δεν το δέχεσαι | είμαι το θύμα μιας αγάπης | Μονά ζυγά τα θέλεις δικά σου | μια πέτρα είναι η καρδιά σου | Μονά ζυγά κι όσα ζήσαμε καίνε | γιατί είσ' αλλού κι όλα γύρω μου φταίνε | Μονά ζυγά τα θέλεις δικά σου | μια πέτρα είναι η καρδιά σου | Μονά ζυγά κι όσα ζήσαμε καίνε | γιατί είσ' αλλού κι όλα γύρω μου φταίνε | Ό,τι αγαπούσα εσύ το σκότωσες | χωρίς να νιώσεις κάτι για μένα | ό,τι ζητούσα αλλού το έδωσες | έγινα τώρα ξένος για σένα | τα όνειρά μου τα κατεδάφισες | τίποτα όμορφο δεν έχεις δώσει | χωρίς εξήγηση μόνο μου μ' άφησες | τη μοναξιά μου έχω παγώσει | Μονά ζυγά τα θέλεις δικά σου | μια πέτρα είναι η καρδιά σου | Μονά ζυγά κι όσα ζήσαμε καίνε | γιατί είσ' αλλού κι όλα γύρω μου φταίνε | Μονά ζυγά τα θέλεις δικά σου | μια πέτρα είναι η καρδιά σου | Μονά ζυγά κι όσα ζήσαμε καίνε | γιατί είσ' αλλού κι όλα γύρω μου φταίνε

06. Μία και μισή Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Κοιτάζω το ρολόι μου κι η ώρα περασμένη | μου λείπεις κι η ζωή μου είναι αναστατωμένη | Μία και μισή | δεν αντέχω να ζω | Θέλω να σε δω | κι έχω τόσα να σου πω | που κρατούσα μυστικά από σένα | θέλω να σου πω | πως ακόμα σ' αγαπώ | που χωρίσαμε μου φαίνεται ψέμα | θέλω να σου πω | όσα ζήσαμε μαζί δε μπορώ | απ' το μυαλό να τα σβήσω | θέλω να σου πω | πως ακόμα σ' αγαπώ | μακριά σου δε μπορώ να ζήσω | Μία και μισή | και μου λείπεις εσύ | σαν τρελός σε ζητώ να γυρίσεις | Μία και μισή | και μου λείπεις εσύ | δεν αντέχω να ζω μ' αναμνήσεις | Ψάχνω κάτι, πάλι κάτι με πάθος να με στηρίζει | μες στη ζάλη του μυαλού μου τ' άρωμά σου μυρίζει | γυρίζει το δωμάτιο, γυρίζει, γυρίζει, γυρίζει | κάτι μου θυμίζει που 'ν' το ψέμα σου να με στηρίζει | κάτι μου θυμίζει που τον πόνο μου κοιμίζει | το δωμάτιο με σένα κι η καρδιά μου γεμίζει | μίλα μου, μίλα μου, πες μου κάτι | έστω ένα ψέμα γιατί το 'χω ανάγκη | Θέλω να σε δω | κι έχω τόσα να σου πω | που ποτέ μου δεν τα είχα τολμήσει | θέλω να σου πω | ότι όλα είναι εδώ | έτσι όπως μου τα είχες αφήσει | θέλω να σου πω | όσα ζήσαμε μαζί δε μπορώ | απ' το μυαλό να τα σβήσω | θέλω να σου πω | πως ακόμα σ' αγαπώ | μακριά σου δε μπορώ να ζήσω | Μία και μισή | και μου λείπεις εσύ | σαν τρελός σε ζητώ να γυρίσεις | Μία και μισή | και μου λείπεις εσύ | δεν αντέχω να ζω μ' αναμνήσεις

07. Τώρα σκορπίζεσαι Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Ξημέρωμα Σαββάτο | κι εγώ είμαι άνω κάτω | δεν έχω κοιμηθεί | Βρίζω τον εαυτό μου | γιατί τ΄άλλο μισό μου | μ΄ έχει απαρνηθεί | Και του ρολογιού οι δείκτες | έχουν μείνει κολλημένοι | το τηλέφωνο έχω αφήσει | κι ένα μήνυμα δεν παίρνει | Τώρα σκορπίζεσαι | σε άλλες αγκαλιές | και συλλογίζομαι αν φταίω | ή αν φταις | τώρα σε σκέφτομαι | και πάω να τρελλαθώ | δεν έχεις φύγει απ΄το μυαλό μου | αγάπη μου μωρό μου | αγάπη μου μωρό μου | ούτε λεπτό | Ξημέρωμα Σαββάτο | και πίνω άσπρο πάτο | να σβήσω τον καημό | Γιατί δεν τον αντέχω | δίπλα μου να μην σ΄ έχω | αυτό τον χωρισμό | Και του ρολογιού οι δείκτες | έχουν μείνει κολλημένοι | το τηλέφωνο έχω αφήσει | κι ένα μήνυμα δεν παίρνει | Τώρα σκορπίζεσαι | σε άλλες αγκαλιές | και συλλογίζομαι αν φταίω | ή αν φταις | τώρα σε σκέφτομαι | και πάω να τρελαθώ | δεν έχεις φύγει απ΄το μυαλό μου | αγάπη μου μωρό μου | αγάπη μου μωρό μου | ούτε λεπτό

08. Πάρε με στα ξενύχτια σου Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Νύχτωσε πάλι νύχτωσε | και θέλω να σε δώ | κάπου μαζί σου να βρεθώ | μα εσύ δεν είσαι εδώ | Μια θέση άδεια σου κρατώ | κι ένα φιλί καυτό | πάρε με απόψε πάρε με | μαζί σου να χαθώ | Πάρε με στα ξενύχτια σου | να ζω μέσα στη νύχτα σου | και στα δικά σου όνειρα | εγώ να συμμετέχω | Πάρε με απόψε πάρε με | κάπου κοντά σου βάλε με | δεν θέλω απ' τα χείλη | ν' ακούσω καληνύχτα | Το σ'αγαπώ | είναι στα χείλη μου μπροστά | δεν θα στο πώ | τα λόγια είναι περιττά | πάρε με δίπλα σου | και κράτα με σφιχτά | Έχει κολλήσει το μυαλό | σε κάθε μας λεπτό | πάγωσα την εικόνα σου | στου χρόνου το κενό | Μια θέση άδεια σου κρατώ | κι ένα φιλί καυτό | πάρε με απόψε πάρε με | μαζί σου να χαθώ | Πάρε με στα ξενύχτια σου | να ζω μέσα στη νύχτα σου | και στα δικά σου όνειρα | εγώ να συμμετέχω | Πάρε με απόψε πάρε με | κάπου κοντά σου βάλε με | δεν θέλω απ' τα χείλη | ν' ακούσω καληνύχτα | Το σ' αγαπώ | είναι στα χείλη μου μπροστά | δεν θα στο πώ | τα λόγια είναι περιττά | πάρε με δίπλα σου | και κράτα με σφιχτά

09. Το μεγάλο ευχαριστώ Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Νεκτάριος Μπήτρος
Σ’ αυτούς που με πληγώσανε χρωστάω μεγάλη χάρη, | μέσα από την αδικία τους έγινα παλληκάρι | Σ’ αυτούς που με πληγώσανε κακία δεν κρατάω, | αητού φτερά μου δώσανε να μάθω να πετάω. | Μα το μεγάλο ευχαριστώ σε εσένα το χρωστάω, | σε εσένα που δεν άξιζες και ακόμα σ’ αγαπάω | Μα το μεγάλο ευχαριστώ σε εσένα το χρωστάω | και όσο εσύ θα είσαι αλλού, εγώ θα τραγουδάω. | Αυτούς που με πληγώσανε δεν τους παραπονιέμαι | γιατί μέσα από την στάχτη μου εγώ ξαναγεννιέμαι | Σ’ αυτούς που με πληγώσανε κακία δεν κρατάω, | αητού φτερά μου δώσανε να μάθω να πετάω. | Μα το μεγάλο ευχαριστώ σε εσένα το χρωστάω, | σε εσένα που δεν άξιζες και ακόμα σ’ αγαπάω | Μα το μεγάλο ευχαριστώ σε εσένα το χρωστάω | και όσο εσύ θα είσαι αλλού, εγώ θα τραγουδάω.

10. Πρέπει να σε βγάλω απ' το μυαλό μου Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Νύχτωσε δεν έχω πού να πάω | μες στη μοναξιά παραμιλάω | μες στο άδειο σπίτι σε ζητάω | για να’ ρθείς ξανά | Δάκρυα κυλάνε απ΄τα μάτια | σ΄αγαπώ και γίνομαι κομμάτια | θέλω να γυρίσεις | όμως μάταια εσύ πουθενά | Πρέπει να σε βγάλω απ΄το μυαλό μου | για να ξαναβρώ τον εαυτό μου | πρέπει να συνειδητοποιήσω | πως δεν μ΄αγαπάς | Πρέπει να σε βγάλω απ΄το μυαλό μου | για να ξαναβρώ τον εαυτό μου | πρέπει τώρα να τ΄ αποφασίσω | ότι δεν γυρνάς | Βράδιασε κι η νύχτα με παγώνει | ότι σε θυμίζει δεν τελειώνει | υποφέρω που δεν είσαι μόνη | κι άλλον αγαπάς | Λείπεις κι έχω πάψει να ελπίζω | έτσι να πονάω δεν τ΄ αξίζω | ότι είσαι ακόμα εδώ νομίζω | μα εσύ δεν γυρνάς | Πρέπει να σε βγάλω απ΄το μυαλό μου | για να ξαναβρώ τον εαυτό μου | πρέπει να συνειδητοποιήσω | πως δεν μ΄αγαπάς | Πρέπει να σε βγάλω απ΄το μυαλό μου | για να ξαναβρώ τον εαυτό μου | πρέπει τώρα να τ΄ αποφασίσω | ότι δεν γυρνάς

11. Η δική μας η αγάπη Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Μαζί τα κάναμε τα λάθη | και χώρια τα πληρώνουμε | βαρύ φορτίο η αγάπη | που σ’ άλλους το χρεώνουμε | Η δική μας η αγάπη | μια πικρή ανάμνηση | κάναμε κι οι δυο μας λάθη | και δε ζούμε πια μαζί | Μαζί τα κάναμε τα λάθη | και τώρα δεν το συζητάς | γιατί εσύ δεν έχεις μάθει | ποτέ συγγνώμη να ζητάς | Η δική μας η αγάπη | μια πικρή ανάμνηση | κάναμε κι οι δυο μας λάθη | και δε ζούμε πια μαζί

12. Αυτό το τραγούδι Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Χάρης Καλούδης | Στίχοι: Χάρης Καλούδης
Ούτε τηλεφωνιόμαστε | ούτε κρυφά βρισκόμαστε | χάσαμε κάθε επαφή | αγάπη μου μοναδική | Πάω σε μέρη που πήγαινες | ρωτάω τους φίλους τι έγινες | κανείς δεν ξέρει πού βρίσκεσαι | μου λένε μην απελπίζεσαι | Αυτό το τραγούδι το χαρίζω σε σένα | μήπως τ’ ακούσεις και γυρίσεις σε μένα | Αυτό το τραγούδι το χαρίζω σε σένα | μάτια γλυκά κι αγαπημένα | Αυτό το τραγούδι το χαρίζω σε σένα | μήπως τ’ ακούσεις και γυρίσεις σε μένα | Αυτό το τραγούδι το χαρίζω σε σένα | μάτια γλυκά κι αγαπημένα | Ούτε μαθαίνω νέα σου | μου λείπει πολύ η παρέα σου | κανείς από τότε δε σ’ έχει δει | αγάπη μου μοναδική | Ωχ και πάω σε μέρη που πήγαινες | ρωτάω τους φίλους τι έγινες | κανείς δεν ξέρει πού βρίσκεσαι | μου λένε μην απελπίζεσαι | Αυτό το τραγούδι το χαρίζω σε σένα | μήπως τ’ ακούσεις και γυρίσεις σε μένα | Αυτό το τραγούδι το χαρίζω σε σένα | μάτια γλυκά κι αγαπημένα | Αυτό το τραγούδι το χαρίζω σε σένα | μήπως τ’ ακούσεις και γυρίσεις σε μένα | Αυτό το τραγούδι το χαρίζω σε σένα | μάτια γλυκά κι αγαπημένα

13. Δεν ευθύνομαι Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Ανέχτηκα πολλά σ' αυτή τη σχέση | της είπα πως μια μέρα θα πονέσει | στο κλάμα μου γελούσε με ειρωνεία | και της αξίζει κάθε τιμωρία | μ' έφτασε στα όριά μου | κι είπα φύγε μακριά μου | Μη μου ρίχνετε ευθύνη | που χωρίσαμε και πίνει | Δεν ευθύνομαι για τίποτα εγώ | Μη μου ρίχνετε ευθύνη | έτσι έπρεπε να γίνει | Φταίει αυτή για το δικό μας χωρισμό | Ανέχτηκα πολλά και είπα φτάνει | για μένα αυτή η αγάπη έχει πεθάνει | στο κλάμα μου γελούσε με ειρωνεία | και της αξίζει κάθε τιμωρία | μ' έφτασε στα όριά μου | κι είπα φύγε μακριά μου | Μη μου ρίχνετε ευθύνη | που χωρίσαμε και πίνει | Δεν ευθύνομαι για τίποτα εγώ | Μη μου ρίχνετε ευθύνη | έτσι έπρεπε να γίνει | Φταίει αυτή για το δικό μας χωρισμό

14. Όλα σ΄ αγαπάνε Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Το πρόσωπό μου στον καθρέφτη με κοιτά | κι αφού δεν κλαίω πώς μπορεί αυτό και κλαίει; | Πιάνω τα μάτια μου μα είναι αυτά στεγνά, | δεν του μιλάω μα για σένανε μου λέει. | Όλα σ’ αγαπάνε τόσο δυνατά, | έφυγες και κάνω πράγματα τρελά. | Όλα σ’ αγαπάνε όπως σ’ αγαπώ, | μες στις παραισθήσεις μ’ άφησες να ζω. | Πόσο σ’ αγαπώ. | To πρόσωπο μου στον καθρέφτη με κοιτά, | την αγωνία μου για σένα μου θυμίζει. | Μ’ άφησες μόνο μου ακόμα μια φορά | και η ζωή χωρίς εσένα δεν αξίζει. | Όλα σ’ αγαπάνε τόσο δυνατά, | έφυγες και κάνω πράγματα τρελά. | Όλα σ’ αγαπάνε όπως σ’ αγαπώ, | μες στις παραισθήσεις μ’ άφησες να ζω. | Πόσο σ’ αγαπώ.

15. Το τσάμικο Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Πόσο ν’ αντέξω τους καημούς, | πόσο η καρδιά να κλάψει; | Όσους μου κάνανε κακό | εγώ δεν έχω βλάψει. | Γίνε καρδιά μου αναίσθητη | γιατί δεν ζούνε οι ευαίσθητοι. | Μάθε στον πόνο να γελάς, | πάψε καρδιά μου να πονάς. | Γίνε καρδιά μου αναίσθητη | γιατί δεν ζούνε οι ευαίσθητοι.

16. Ελλάδα μου Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Σταμάτης Γονίδης | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Έχω μια μάνα, μάνα ακριβή | κάθε της χάδι το πληρώνω όσο κι όσο | έχω μια μάνα που από παιδί | δεν μου γελάει αν δεν έχω να της δώσω | Ελλάδα μου | όλου του κόσμου γειτονιά | γι' άλλους ο μήνας έχει εννιά | κι άλλους η μέρα τους πικραίνει | Ελλάδα μου | είν' η ζωή διπλοπενιά | που την πληρώνουμε ακριβά | κι είμαστε πάντα χρεωμένοι | Έχω μια μάνα, μάνα ακριβή | που όσο θα ζω θα τη θυμάμαι να 'ναι μόνη | έχω μια μάνα που από παιδί | όταν δεν έχω να της δώσω μου θυμώνει | Ελλάδα μου | όλου του κόσμου γειτονιά | γι' άλλους ο μήνας έχει εννιά | κι άλλους η μέρα τους πικραίνει | Ελλάδα μου | είν' η ζωή διπλοπενιά | που την πληρώνουμε ακριβά | κι είμαστε πάντα χρεωμένοι

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης