Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2013

Λόγος λαϊκός






















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Το τελευταίο βράδυ μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Το τελευταίο βράδυ μου | απόψε το περνάω | κι όσοι με πίκραναν πολύ | τώρα που φεύγω απ’ τη ζωή | όλους τους συγχωρνάω | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | σαν λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή | Εκεί που πάω δεν περνά | το δάκρυ και ο πόνος | τα βάσανα και οι καημοί | εδώ θα μείνουν στη ζωή | κι εγώ θα φύγω μόνος | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | σαν λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή | Δυο πόρτες έχει η ζωή | άνοιξα μια και μπήκα | σεργιάνισα ένα πρωινό | κι ώσπου να `ρθει το δειλινό | από την άλλη βγήκα | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | σαν λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή

02. Πετραδάκι, πετραδάκι Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Πετραδάκι, πετραδάκι | για τα σένα το 'χτισα | της αγάπης το τσαρδάκι | κι όμως δε σ' απόχτησα. | Τα ψηλά τα σκαλοπάτια | όσες τ' ανεβήκανε | βρήκαν πλούτη, μεγαλεία | μα καρδιά δε βρήκανε. | Για μια πλούσια αγάπη | τη δική μου πρόδωσες | και το ταπεινό τσαρδί μου | μου το περιφρόνησες. | Φλόγες άναψα ένα βράδυ | το τσαρδάκι το 'καψα | κι ύστερα πάνω στη στάχτη | μοναχός μου έκλαψα.

03. Μια στεναχώρια Τραγούδι: Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Μια στενοχώρια που έχω απόψε, | απ’ την καρδιά μου βγαίνει καπνός. | Τα δάκρυά μου πώς να τα κόψω, | σε σένα τρέχει ο λογισμός. | Αχ, θα με φάει η στενοχώρια | που ’μαστε χώρια, που ζούμε χώρια. | Γιατί σε παίρνουν από κοντά μου | και κομματιάζονται δύο καρδιές, | και κάνουν λύπη κάθε χαρά μου | χωρίς να φταίω, χωρίς να φταις; | Αχ, θα με φάει η στενοχώρια | που ’μαστε χώρια, που ζούμε χώρια. | Πώς θα μπορέσω να συνηθίσω | σ’ αυτή τη μαύρη τη μοναξιά; | Πού θα ξανάβρω σ’ αυτό τον κόσμο | σαν τη δική σου χρυσή καρδιά; | Αχ, θα με φάει η στενοχώρια | που ’μαστε χώρια, που ζούμε χώρια.

04. Άναψε το τσιγάρο Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Γεράσιμος Κλουβάτος | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Σε πόνεσ' η καρδιά μου και σε γουστάρει | Θέλω τα δυο σου χέρια για μαξιλάρι | άσε να γείρω απόψε στην αγκαλιά σου | Πες μου το ναι, καλέ μου, κι όλα δικά σου | α, α, α, αμάν | Άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | Έχω μεγάλο ντέρτι μες στην καρδιά | άναψε το τσιγάρο, δώσ' μου φωτιά | Άσε να σε φιλήσω, να σε χορτάσω | Η νύχτα θα περάσει και θα σε χάσω | Ο χωρισμός σαν θα 'ρθει θα με πληγώσει | Ποτέ αυτό το βράδυ μην ξημερώσει α, α, α, αμάν | Άναψε το τσιγάρο.. | Ακόμη δεν πιστεύω πως είν' αλήθεια | Μου φαίνονται όλα απόψε σαν παραμύθια | Το χάραμα που φτάνει πώς το φοβάμαι | γιατί θα φύγεις πάλι και μόνος θα 'μαι, α, α, α, αμάν | Άναψε το τσιγάρο...

05. Της γερακίνας γιος Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ούτε στρώμα να πλαγιάσω, | ούτε φως για να διαβάσω | το γλυκό σου γράμμα, ωχ, μανούλα μου | Καλοκαίρι κι είναι κρύο | ένα μέτρο επί δύο | είναι το κελί μου, ωχ, μανούλα μου | Μα εγώ δε ζω γονατιστός , | είμαι της γερακίνας γιος | Τι κι αν μ' ανοίγουνε πληγές | εγώ αντέχω τις φωτιές | Μάνα μη λυπάσαι, μάνα μη με κλαις | Ένα ρούχο ματωμένο | στρώνω για να ξαποσταίνω | στο υγρό τσιμέντο, ωχ, μανούλα μου | Στο κελί το διπλανό μου | φέραν κάποιον αδελφό μου | πόσο θα τραβήξει, ωχ, μανούλα μου | Μα εγώ δε ζω γονατιστός, | είμαι της γερακίνας γιος | Τι κι αν μ' ανοίγουνε πληγές | εγώ αντέχω τις φωτιές | Μάνα μη λυπάσαι, μάνα μη με κλαις

06. Πριν το χάραμα μονάχος Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Πριν το χάραμα μονάχος εξεκίνησα | και στο πρώτο μας το στέκι την αυγούλα γύρισα | Κάποια άλλη μ' είχε μπλέξει με καμώματα | σ' αγαπώ κι ήρθα κοντά σου πριν τα ξημερώματα | Πριν ακόμα σβήσουν τ' άστρα εξεπόρτισα | αχ να ξανάβρω τα δυο σου χείλη που ποτέ δε χόρτασα

07. Στα χέρια σου μεγάλωσαν Τραγούδι: Πάνος Φώσκολος
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Φτωχολογιά, για σένα κάθε μου τραγούδι | για τους καημούς σου, που σεργιανούν στη γειτονιά | Φτωχολογιά, που απ' τον πηλό πλάθεις λουλούδι | και τους καημούς σου τους πλέκεις ψιλοβελονιά | Στα χέρια σου μεγάλωσαν και πόνεσαν και μάλωσαν | άνδρες μ' ολοκάθαρη ματιά | Ψηλά κυπαρισσόπουλα, χαρά στα κοριτσόπουλα | που 'χουν κι αγκαλιάζουν τη φωτιά

08. Ποια πολιτεία ποιος ξένος τόπος Τραγούδι: Πόλυς Κερμανίδης
Μουσική: Θεόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Το πλουσιόπαιδο Τραγούδι: Λουκάς Νταράλας
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Εγώ το πλουσιόπαιδο που ζούσα σε σαλόνια | για δέστε πως κατάντησα με άπλυτα πουκάμισα | και τρύπια παντελόνια | ω! κι ας ζούσα σε σαλόνια | Ότι κι αν είχα σ' αυτή τη πλάση | για μια γυναίκα το 'χω χάσει | Εγώ που ζούσα μέχρι χτες στην αριστοκρατία | απ' της γυναίκας την οργή ξημέρωσα μια χαραυγή | να ζω στην αλητεία | ω! και μες τη δυστυχία | Ότι κι αν είχα σ' αυτή τη πλάση | για μια γυναίκα το 'χω χάσει | Για δες ο άσωτος υιός ο κόσμος με φωνάζει | κι εγώ το δρόμο μου τραβώ μ' ένα χαμόγελο πικρό | και λέω δεν πειράζει | Ω, ω, ω, ω, ω, ω, ω κι ο κόσμος ας φωνάζει | Ότι κι αν είχα σ' αυτή τη πλάση | για μια γυναίκα το 'χω χάσει

10. Άπονη ζωή Τραγούδι: Πάνος Φώσκολος & Κική Παντελάκη
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άπονη ζωή | μας πέταξες στου δρόμου την άκρη | μας αδίκησες | ούτε μια στιγμή | δεν ήρθες να μας διώξεις το δάκρυ | μας κυνήγησες | το κρίμα μας βαρύ | μας γέννησες φτωχούς | με την καρδιά πικρή | γεμάτη στεναγμούς | Άπονη ζωή | δεν θέλαμε παλάτια κι αστέρια | να μας χάριζες | μια μπουκιά ψωμί | για μας τα ορφανά περιστέρια | ας χαλάλιζες | μας έδειρε ο βοριάς | μας ήπιε η βροχή | το αίμα της καρδιάς | γιατί είμαστε φτωχοί

11. Κατσιβέλα Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Έχω ιδεί πολλές σουλτάνες | ξακουστές στην ομορφιά | μα εσύ σκλαβώνεις κόσμο | κατσιβέλα μου γλυκιά. | Όταν βάνεις το τσεμπέρι | το γαρίφαλο στ' αυτί | τρέμει ο ουρανός να πέσει | με τ’ αστέρια του μαζί. | Έλα, έλα, έλα, έλα, | όμορφή μου κατσιβέλα. | Όμορφή μου κατσιβέλα | στο τσαντίρι σου μη πας | να σε χάσει, να σε χάσει, | ο τσιγγάνος π’ αγαπάς. | Το τσεμπέρι να πετάξεις | και μαζί μου να 'ρθεις πια | και τα ρούχα σου ν' αλλάξεις | για να γίνεις μια Ρωμιά.

12. Ο μπαρμπα-Θωμάς Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος & Ζωή Ζαγοραίου
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Αντιλαλούνε διπλοπενιές μέσα σ’ ένα κουτούκι, | κάθεται ο μπάρμπα Θωμάς και παίζει το μπουζούκι. | Μπάρμπα Θωμά, μπάρμπα Θωμά, μαγκίτη παινεμένε, | σε γέρασαν τα βάσανα και δεν μιλάς, καημένε. | Να ’ταν τα νιάτα δυο φορές | και σιδερένιες οι καρδιές. | Απόψε έχω ένα καημό και ήπια παραπάνω. | Ήρθα εδώ, μπάρμπα Θωμά, παρέα να σου κάνω. | Μπάρμπα Θωμά, μπάρμπα Θωμά, να μην ακούς τι λένε. | Οι μάγκες έχουνε καρδιά και για μι’ αγάπη κλαίνε. | Γλεντάτε, μάγκες, το ντουνιά | προτού να ’ρθουν τα γηρατειά. | Να ’ταν τα νιάτα δυο φορές | και σιδερένιες οι καρδιές.

13. Η καρδιά της μάνας Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Νάκης Πετρίδης & Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Για μένανε γέρασες, μανούλα μου, | Μπουκιά, μπουκιά μ' ανάθρεψες | κι όλα τα λησμόνησα, αχ! και σε περιφρόνησα, | κι όλα τα λησμόνησα, αχ! και σε περιφρόνησα. | Για μια γυναίκα σου 'κλεισα την πόρτα | σου είπα λόγια, μάνα μου, πικρά | κι όταν μ' άφησε κι εκείνη, ήρθες όπως πρώτα | και μου έδωσες αγάπη και παρηγοριά. | Αχάριστα σου φέρθηκα, μανούλα μου | για μια καρδιά π' αγάπησα, | μάνα μου πώς μπόρεσες αχ! και μου το συγχώρεσες, | μάνα μου πώς μπόρεσες αχ! και μου το συγχώρεσες. | Για μια γυναίκα σου 'κλεισα την πόρτα | σου είπα λόγια, μάνα μου, πικρά | κι όταν μ' άφησε κι εκείνη, ήρθες όπως πρώτα | και μου έδωσες αγάπη και παρηγοριά.

14. Αγριολούλουδο Τραγούδι: Μάκης Χριστοδουλόπουλος
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μη με λυπάσαι διώξε με απόψε | σαν να 'μαι αγριολούλουδο | και τη ζωή μου κόψε | Εγώ γυμνός ξεκίνησα | εγώ πηγαίνω μόνος | Σπίτι μου είναι ο δρόμος | και τραγούδι μου ο πόνος | Διώξε με και μη λυπάσαι | τι θα γίνω μη φοβάσαι | κι αν χιονίζει και αν βρέχει | τ' αγριολούλουδο αντέχει | Μη με κρατήσεις μονάχα από συμπόνια | το κρύο το συνήθισα θ' αντέξω και τα χιόνια | Εγώ γυμνός ξεκίνησα | εγώ πηγαίνω μόνος | Σπίτι μου είναι ο δρόμος | και τραγούδι μου ο πόνος | Διώξε με και μη λυπάσαι | τι θα γίνω μη φοβάσαι | κι αν χιονίζει και αν βρέχει | τ' αγριολούλουδο αντέχει

15. Αχαριστία Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Εγώ την είχα σαν παιδί | μέσα στην αγκαλιά μου, | μοιράστηκα τις έννοιες της | τη ζέστανα κοντά μου | και έφυγε μακριά μου. | Ποιος θεός τη θέλει την αχαριστία | ποιος θεός τη θέλει την απανθρωπιά | είν' η απιστία της καρδιάς ληστεία | ποιος θεός τη θέλει την αχαριστία | Μάτια ποτέ δεν κοίταξα | άλλα απ' τα δικά της | και το νερό που έπινα | το 'πινα στ' όνομά της, | δεν είμαι πια κοντά της. | Ποιος θεός τη θέλει την αχαριστία | ποιος θεός τη θέλει την απανθρωπιά | είν' η απιστία της καρδιάς ληστεία | ποιος θεός τη θέλει την αχαριστία

16. Παράνομη αγάπη Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Σε έχουν γεννήσει δυο καημοί | και της καρδιάς οι στεναγμοί | και της καρδιάς οι στεναγμοί | σ' έχουν γλυκάνει | όμως σε δίκασε η ζωή | προτού χαράξει το πρωί | προτού χαράξει το πρωί | να 'χεις πεθάνει | Παράνομη αγάπη κουρασμένη | ταλαίπωρη αγάπη και πικρή | πλασμένη να πεθάνεις κολασμένη | και να 'ναι η πορεία σου μικρή | Παράνομη αγάπη γεννημένη | εκεί που δε χαράζει ο ουρανός | απ' όλους τους ανθρώπους δικασμένη | και δίχως τη συμπόνια κανενός | Ζητάει μια πόρτα να κρυφτεί | τι γη ανοίγει να θαφτεί | τι γη ανοίγει να θαφτεί | και να γλιτώσει | μακριά απ' του κόσμου την οργή | που θέλει να βρει αφορμή | που θέλει να βρει αφορμή | να την πληγώσει

17. Δυο λόγια της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου

Ο δεύτερος δίσκος

01. Μα είναι και Θεός Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Βασανιστήρια μου έκανες πολλά | Και η αγάπη που σου είχα πήγε στράφι | Μα είναι και Θεός που βλέπει από ψηλά | Και ένα, ένα στο τεφτέρι του τα γράφει | Κι αν τσαλαπάτημα είμαι καθενός | Και μες στον βούρκο που με πέταξες κυλιέμαι | Μα είναι και Θεός που βλέπει από ψηλά | Και με την σκέψη αυτή παρηγοριέμαι | Κι αν είμαι βάρκα στη ζωή χωρίς κουπιά | Και την καρδιά μου η απονιά σου την πληρώνει | Μα είναι και Θεός που βλέπει από ψηλά | Κι από τη κρίση του κανένας δε γλιτώνει

02. Φέρτε μια κούπα με κρασί Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Φέρτε μια κούπα με κρασί | και κάντε μου παρέα, | για μένα απόψε η βραδιά | είναι η τελευταία. | Βρε ζωή φαρμάκια στάζεις, | σε βαρέθηκα. | Κι αν χρυσά παλάτια τάζεις, | είναι ψεύτικα. | Πέστε τραγούδια θλιβερά | απ’ της καρδιάς τα βάθη, | δεν είναι άλλα πιο βαριά | απ’ τα δικά μου πάθη. | Βρε ζωή φαρμάκια στάζεις, | σε βαρέθηκα. | Κι αν χρυσά παλάτια τάζεις, | είναι ψεύτικα. | Κι αν δείτε, φίλοι, κάποτε | μια μάνα πικραμένη, | πέστε ας το πάρει απόφαση | κι ας μη με περιμένει. | Βρε ζωή φαρμάκια στάζεις, | σε βαρέθηκα. | Κι αν χρυσά παλάτια τάζεις, | είναι ψεύτικα.

03. Ανέβα στο τραπέζι μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ανέβα στο τραπέζι μου κούκλα μου γλυκιά | χόρεψε και σπάσ' τα όλα τούτη τη βραδιά | Αμάν κουζούμ, αμάν γιαβρούμ | Πάρε το ντέφι κι ήρθα στο κέφι | μη μου χαλάς τα γούστα | Σπάσ' το κορμί σου, έλα κουνήσου | και τίναξε τη φούστα | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ | Ανέβα στο τραπέζι μου... | Αγκάλιασέ με και φίλησέ με | και ό,τι θέλει ας γίνει | Μόνο κακία και μοχθηρία | μες στη ζωή θα μείνει | Φέρτε να πιω, να ξημερωθώ | Πω, πω, πω, πω, πω, μια κοπέλα π' αγαπώ | Ανέβα στο τραπέζι μου...

04. Κάτω απ’ το σβηστό φανάρι Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Κάτω απ' το, κάτω απ' το σβηστό φανάρι | κοιμάται κάποιο, κάποιο παλικάρι | Με δίχως φράγκο, φράγκο μες στην τσέπη | τι όνειρο, τι όνειρο άραγε να βλέπει | Έχει σπίτι το σβηστό φανάρι | και για λάμπα, για λάμπα το φεγγάρι | Και σεις διαβάτες, διαβάτες που περνάτε | τον ύπνο του, τον ύπνο του να μην του τον χαλάτε

05. Λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ε. Παπαγιαννοπούλου & Α. Καλδάρας
Μ' αφήνεις τώρα που έμαθα κοντά σου | και ζω μονάχα για τον έρωτά σου | κι είμαι κομμάτι από την καρδιά σου | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς | Μείνε μαζί μου και μη μ' αγαπήσεις | μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις | και λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς | Τι θα γίνω μες στη ζωή αν ξυπνήσω ένα πρωί | και κοιτάξω την αγκαλιά μου από μέσα να λείπεις εσύ | Μείνε μαζί μου και μη μ' αγαπήσεις | μόνο τα χάδια σου να μου χαρίσεις | και λίγο, λίγο θα με συνηθίσεις | όχι, όχι μη με παρατάς όχι, όχι κι ας μη μ' αγαπάς

06. Τα δαχτυλίδια Τραγούδι: Γλυκερία & Γιώργος Μητσάκης
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Από πιτσιρίκα | με λέγανε μπαμπέσα | Κι έλαχε σε σένα | να δώσω λίγη μπέσα | Μου 'φαγες όλα τα δαχτυλίδια | Και κοιμάμαι τώρα, | τώρα στα σανίδια | Ό,τι και αν είχα | προτού να σε γνωρίσω | Όλα στα 'χω δώσει | για να σ' ευχαριστήσω | Δεν με νοιάζει για τα δαχτυλίδια | μόνο που κοιμάμαι, | κοιμάμαι στα σανίδια | Μπράβο σου τ' αξίζεις | που μ' έχεις καταφέρει | Πως αντέχω ακόμα | ένας Θεός το ξέρει | Κι ύστερα από τόσα δαχτυλίδια | Μ' έχεις και κοιμάμαι, | κοιμάμαι στα σανίδια

07. Απ’ της Ζέας το λιμάνι Τραγούδι: Πόλυ Πάνου & Χορωδία
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Χτες το βράδυ σε μια βάρκα | Μπήκαμε να πάμε τσάρκα | Απ' της Ζέας το λιμάνι | μέχρι το Πασαλιμάνι | Στο πανί στεκόσουν μόνη | εγώ κρατούσα το τιμόνι | πρίμα φύσαγε τ' αγέρι | στ' ανοιχτά για να μας φέρει | Ελαφρό ήτανε το κύμα | κι ο καιρός φυσούσε πρίμα | ώσπου ξαναήρθα πάλι | στου Περαία το λιμάνι

08. Εφτά φορές τη μάζεψα Τραγούδι: Μιχάλης Μενιδιάτης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Εφτά φορές τη μάζεψα | αλλά δεν τη συμμάζεψα, | εφτά φορές με γέλασε | κι η τρέλα δε μου πέρασε. | Εφτά φορές τη μάζεψα | αλλά δεν τη συμμάζεψα, | κι αν θα μου φύγει κι άλλες δυο | πάλι θα τρέξω να την βρω | Εφτά φορές τη μάζεψα | αλλά δεν τη συμμάζεψα, | ήτανε το κουσούρι της | κι έγινα το καψούρη της.

09. Το χαμένο κορμί Τραγούδι: Ανδρέας Ζακυνθινάκης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ειμ' ένα κορμί χαμένο ένας άσωτος υιός | απ' το σπίτι μου φευγάτος κι απ' τον τόπο μου μακριά | στο γκρεμό κατρακυλάω κάθε μέρα πιο βαθιά | Για σένα άπονη αργοπεθαίνω | για σένα έγινα κορμί χαμένο | Σαν τα μαύρα νυχτοπούλια μέσα στα σκοτάδια ζω | δεν υπάρχει πια για μένα σωτηρία στη ζωή | το φινάλε μου θα είναι πόνος και καταστροφή | Για σένα άπονη αργοπεθαίνω | για σένα έγινα κορμί χαμένο | Της ζωής τ' αστροπελέκια δίχως λύπη με χτυπούν | μα εγώ δεν το λυπάμαι το χαμένο μου κορμί | μοναχά μια μάνα κλαίω που την πίκρανα πολύ | Για σένα άπονη αργοπεθαίνω | για σένα έγινα κορμί χαμένο

10. Έχω έναν καφενέ Τραγούδι: Δημήτρης Μπάσης
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Έχω ένα καφενέ | στου λιμανιού την άκρη | τον έχτισε το δάκρυ | αυτών που μένουνε | και περιμένουνε | Έχω ένα καφενέ | που ακούει όλο τα ίδια | για μπάρκα και ταξίδια | αυτών που μένουνε | και περιμένουνε | Έχω ένα καφενέ | ένα παλιό ρημάδι | αχ να ‘τανε καράβι | γι αυτούς που μένουνε | και περιμένουνε

11. Δε θα ξαναγαπήσω Τραγούδι: Κώστας Μακεδόνας
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το μερτικό μου απ' τη χαρά | μου το 'χουν πάρει άλλοι | γιατί είχα χέρια καθαρά | και μια καρδιά μεγάλη | Θεέ μου τη δεύτερη φορά | που θα 'ρθω για να ζήσω | όσο η καρδιά κι αν λαχταρά | δε θα ξαναγαπήσω | Σαν θαλασσόδαρτο σκαρί | σαν βράχος ρημαγμένος | ήρθα σαν ξένος στη ζωή | και ξαναφεύγω ξένος | Θεέ μου τη δεύτερη φορά | που θα 'ρθω για να ζήσω | όσο η καρδιά κι αν λαχταρά | δε θα ξαναγαπήσω

12. Υπάρχω Τραγούδι: Δημήτρης Μπάσης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Υπάρχω | κι όσο υπάρχεις θα υπάρχω, | σκλάβα τη ζωή σου θά' χω | κι ας βαδίζουμε σε δρόμους χωριστούς. | Υπάρχω | μέσ' στα μάτια σου που κλαίνε, | μέσ' στα χείλη σου που καίνε | και θα υπάρχω στα τραγούδια που θ' ακούς. | Είμαι της ζωής σου ο ένας, | δε με σβήνει κανένας | κι αν με άλλους μιλάς | κι ώρες, ώρες γελάς | κατά βάθος πονάς, | γιατί σκέφτεσ' εμένα. | Είμαι και αρχή και φινάλε | και στη σκέψη σου βάλε | πως αν κάνεις δεσμό | μέσ' σε λίγο καιρό | θα χωρίσεις γιατί | θα υπάρχω εγώ. | Υπάρχω, | στη χαρά σου και στη λύπη | η μορφή μου δε θα σου λείπει | κι ούτε πρόκειται ποτέ να ξεχαστώ. | Υπάρχω | μέσ' στην τύχη σου που βρίζεις, | στο μυαλό σου που ζαλίζεις | με τσιγάρο μ' αναμνήσεις και πιοτό. | Είμαι...

13. Ο αυγερινός Τραγούδι: Κώστας Μακεδόνας
Μουσική: Γιώργος Κατσαρός | Στίχοι: Πυθαγόρας
Με βρήκε ο αυγερινός | σαν φύλλο κίτρινο στους δρόμους. | Κλαίει στα μάτια μου ο Θεός | κι έχω τον πόνο σου στους ώμους. | Δε με χωράει το κρεβάτι μου, | γιατί μου λείπει η αγάπη μου. | Δε με χωράει κι ο ντουνιάς, | αφού εσύ δε μ' αγαπάς. | Τα σπίτια γύρω μου κλειστά | και σφαλιστή κάθε ταβέρνα. | Κι όπου γυρίζω με πατά | της μαύρης μοίρας μου η φτέρνα. | Δε με χωράει το κρεβάτι μου, | γιατί μου λείπει η αγάπη μου. | Δε με χωράει κι ο ντουνιάς, | αφού εσύ δε μ' αγαπάς.

14. Και τι δεν κάνω Τραγούδι: Μιχάλης Δημητριάδης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Και τι δεν κάνω | την πικραμένη σου ζωή για να γλυκάνω | κι εσύ μου δίνεις και μια πίκρα παραπάνω | κάθε στιγμή | Και τι δεν κάνω | την παγωμένη σου καρδιά για να ζεστάνω | κι εσύ μου δίνεις και μια πίκρα παραπάνω | για πληρωμή | Αμαρτία μεγάλη | μια καρδιά που για σένα λαχταράει και πεθαίνει | να τη βλέπεις σαν ξένη | Και τι δεν κάνω | για να βρεθώ στην αγκαλιά σου τι δεν κάνω | και μ' αποφεύγεις σαν αλήτη, σαν ζητιάνο | κάθε στιγμή

15. Κάποιο πρωινό στον Πειραιά Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Κάποιο πρωινό στον Πειραιά...στον Πειραιά, | έφυγες καρδιά μου, για την ξενιτιά. | Έφυγες καρδιά μου, για την ξενιτιά... | κι ήσουν ο ήλιος μου κι η χρυσαυγή, | έφυγες και έσβησε το φως απ' τη γη. | Κι ήσουν τ' αστέρι μου, | το φωτεινό... | σ' έχασα ταίρι μου, | και τώρα πονώ! | Κάποιο πρωινό στον Πειραιά...στον Πειραιά, | έφυγες καρδιά μου, για την ξενιτιά. | Κάποιο πρωινό, ξημέρωσε...ξημέρωσε! | Έφυγες και ο πόνος με μαχαίρωσε... | Έφυγες και ο πόνος με μαχαίρωσε... | Τώρα που σ' έχασα...σ' αναζητώ. | Που να 'σαι αγάπη μου, τους γλάρους ρωτώ. | Με χίλια κύματα | και με πουλιά... | σου στέλνω αγάπη μου... | χιλιάδες φιλιά! | Κάποιο πρωινό ,ξημέρωσε...ξημέρωσε! | Έφυγες και ο πόνος με μαχαίρωσε... | Έφυγες και ο πόνος με μαχαίρωσε... | Ήσουν ο ήλιος μου κι η χρυσαυγή, | έφυγες και έσβησε το φως απ' τη γη. | Κι ήσουν τ' αστέρι μου, | το φωτεινό... | σε έχασα ταίρι μου, | και τώρα πονώ! | Κάποιο πρωινό στον Πειραιά...στον Πειραιά, | έφυγες καρδιά μου, για την ξενιτιά.

16. Σε ποιο βουνό Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Σε ποιο βουνό απόψε που πονώ, | θα πάω να βρω τ’ αθάνατο νερό. | Σε ποια οξιά θα βρω τη μοναξιά, | σε ποια πηγή θα γειάνω την πληγή. | Μέσα στη ζωή που βρέθηκα, | για να πονώ, για να πονώ, βαρέθηκα. | Μέσα στη ζωή που βρέθηκα, | για να πονώ, για να πονώ, βαρέθηκα. | Να ‘μουν πουλί να πέταγα ψηλά, | τους στεναγμούς να ρίξω χαμηλά. | Πικρός καημός, τετράδιπλη χαρά, | να ‘σαι φτωχός με πλούσια καρδιά. | Μέσα στη ζωή που βρέθηκα, | για να πονώ, για να πονώ, βαρέθηκα. | Μέσα στη ζωή που βρέθηκα, | για να πονώ, για να πονώ, βαρέθηκα.

Ο τρίτος δίσκος

01. Όλες του κόσμου οι Κυριακές Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Όλες του κόσμου οι Κυριακές | λάμπουν στο πρόσωπό σου... | Τι χρώματα, τι μουσικές | μες στο χαμόγελό σου! | Σαν τη φωτιά είσαι ζεστός, | είσαι ο ίδιος ο Χριστός, | ένας Χριστός της γειτονιάς, | που ξέρει τι θα πει χιονιάς... | Τι όμορφο να σ'αγαπώ | και να σε καρτεράω, | να σου γλυκαίνω τον καημό, | να σε παρηγοράω | Σαν τη φωτιά είσαι ζεστός, | είσαι ο ίδιος ο Χριστός, | ένας Χριστός της γειτονιάς, | που ξέρει τι θα πει χιονιάς...

02. Θα κλείσω τα μάτια Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Σε πότισα το πιο γλυκό μου δάκρυ | με πότισες τον πιο γλυκό καημό | σε άγγιξα στου ονείρου μου την άκρη | και στράγγιξα τον πρώτο στεναγμό | Θα κλείσω τα μάτια θ' απλώσεις τα χέρια | να βρουν να φωλιάσουν λευκά περιστέρια | αγάπη μου πρώτη αγάπη μεγάλη | θα κλείσω τα μάτια κι όπου με βγάλει | Λαχτάρησα ζωή απ' τη ζωή σου | λαχτάρησες το φως του αυγερινού | στα σύννεφα περπάτησα μαζί σου | κι ανοίξανε οι πόρτες τ' ουρανού | Θα κλείσω τα μάτια θ' απλώσεις τα χέρια | να βρουν να φωλιάσουν λευκά περιστέρια | αγάπη μου πρώτη αγάπη μεγάλη | θα κλείσω τα μάτια κι όπου με βγάλει

03. Το θολωμένο μου μυαλό Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Στο θολωμένο μου μυαλό | ο κόσμος είναι μια σταλιά, | κάτι σκιές απ' τα παλιά | και κάποιο πάθος μου τρελό. | Και κάποιο πάθος μου τρελό, | στο θολωμένο μου μυαλό. | Το θολωμένο μου μυαλό | μ' έχει προδώσει προ πολλού, | του λέω αλλού και τρέχει αλλού, | με κάνει και παραμιλώ. | Με κάνει και παραμιλώ, | το θολωμένο μου μυαλό. | Του θολωμένου μου μυαλού | τους εφιάλτες τραγουδώ, | κι αν σας επίκρανα ως εδώ, | φταίει το πάθος του τρελού. | Φταίει το πάθος του τρελού, | του θολωμένου μου μυαλού.

04. Σκανταλιάρα μου Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Απόψε σκανταλιάρα μου σε βλέπω στο ντουζένι | μανίτσα μου να σε χαρώ, έχεις κανα καλό σκοπό | και μου ’ρθες στολισμένη | Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα δεν υπάρχει στην Αθήνα | Δεν υπάρχει στον Περαία από σένα πιο ωραία | Χαμήλωσέ τα, κούκλα μου, τα μάτια σου λιγάκι | γιατί είναι παιχνιδιάρικα, τρελά και σκανταλιάρικα | και μπαίνω στο μεράκι | Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα δεν υπάρχει στην Αθήνα | Δεν υπάρχει στον Περαία από σένα πιο ωραία | Πού θες να πάμε κούκλα μου για να σ’ ευχαριστήσω | μαζί σου ξημερώνομαι και όπου θες το στρώνουμε | φτάνει να σε γλεντήσω | Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα δεν υπάρχει στην Αθήνα | Δεν υπάρχει στον Περαία από σένα πιο ωραία | Τέτοια κούκλα και τσαχπίνα...

05. Στον Πειραιά συννέφιασε Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Στον Πειραιά συννέφιασε | και στην Αθήνα βρέχει | άλλος αγάπη έχασε | κι άλλος αγάπη έχει | Ανάβω το τσιγάρο μου | και η βροχή το σβήνει | χτυπώ την πόρτα π' αγαπώ | μα εκείνη δεν ανοίγει ω! | μα εκείνη δεν ανοίγει | Βλέπω τις κούρσες να περνούν | απ' τον μεγάλο δρόμο | κι εσύ το ξέρω πως γελάς | με τον δικό μου πόνο | Σε μια κολόνα στέκομαι | και πήρε να νυχτώνει | δεν λογαριάζω την βροχή | όσο κι αν δυναμώνει ω! | όσο κι αν δυναμώνει

06. Ψιλοβρέχει Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Απόψε άρχισε και ψιλοβρέχει | κι ο νους μου πάλι σε σένα τρέχει | κι ο νους μου πάλι σε σένα τρέχει. | Στην αγκαλιά του, αχ, ποιος να σ’ έχει | στην αγκαλιά του, αχ, ποιος να σ’ έχει | αυτό το βράδυ που ψιλοβρέχει; | Η νύχτα σκέπασε όλη τη χώρα. | Σε συλλογιέμαι, πού να ’σαι τώρα | σε συλλογιέμαι, που να’ σαι τώρα; | Ποιος σ’ αγκαλιάζει αυτή την ώρα | ποιος σ’ αγκαλιάζει αυτή την ώρα | που ψιλοβρέχει σ’ όλη τη χώρα; | Στο δρόμο δεν περνά διαβάτης άλλος | κι η μοναξιά μου καημός μεγάλος | κι η μοναξιά μου καημός μεγάλος. | Εγώ πονάω, κανένας άλλος. | Αυτό το βράδυ που ψιλοβρέχει | στην αγκαλιά του, αχ, ποιος να σ’ έχει;

07. Πάρε τα χνάρια Τραγούδι: Μπάμπης Στόκας
Μουσική: Θεόδωρος Δεβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Πάρε τα χνάρια π' άφησαν τα μαύρα δάκρυά μου | κι έλα απόψε να με βρεις εκεί στην ερημιά μου | Βήμα, βήμα, δάκρυ, δάκρυ, θα με βρεις σε κάποιαν άκρη | να κλαίω για σέν' αγάπη μου, που τώρα ζεις μακριά μου | Αντιλαλούν οι ρεματιές όταν αναστενάζω | και απ' την καρδιά μου βγαίνουν φωτιές για σένα όταν σπαράζω. | Πάρε τα 'χνάρια να με βρεις και σώσε με αφού μπορείς | Δακρύζουν μάτια και καρδιές όταν αναστενάζω | κι' από τα στήθια βγαίνουν φωτιές για σένα όταν σπαράζω. | Πάρε τα χνάρια να με βρεις και σώσε με αφού μπορείς.

08. Τι γλυκό να σ’ αγαπούν Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μάτια μου μεγάλα | μάτια μελαγχολικά | ήπια στάλα, στάλα | τα βαθιά σας μυστικά | Τι γλυκό να σ’ αγαπούν | και να σου το λένε | μάτια που μελαγχολούν | και κρυφά σου κλαίνε | και κρυφά σου σιγοκλαίνε | Άντρας μου δικός μου | Θεέ μου γλυκαπαντοχή | η καρδιά του κόσμου | στη καρδούλα μου αντηχεί

09. Και φούμα, φούμα Τραγούδι: Κώστας Μακεδόνας
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ανάμεσα Καλλίπολη και Τζάννειο | εβρήκα το Θεό τον επουράνιο. | Αντάμωσα το φίλο μου το Μέρτικα | με τα βαριά τσιγάρα και τα σέρτικα. | Και φούμα, φούμα στα βοτσαλάκια | αγίους έβλεπα και αγγελάκια. | Και φούμα, φούμα στη Φρεαττύδα | ότι μ’ αγάπαγες, άπιστη, είδα. | Ν’ αντέξω την ντροπή σου δεν το μπόραγα, | κρυφά μες στον Περαία κυκλοφόραγα. | Στα μάτια μου ένα μαχαίρι γυάλιζε | γιατί και το κρασί πια δεν με ζάλιζε. | Και φούμα, φούμα στα βοτσαλάκια | αγίους έβλεπα και αγγελάκια. | Και φούμα, φούμα στη Φρεαττύδα | ότι μ’ αγάπαγες, άπιστη, είδα.

10. Στα βουνά δεν παν’ οι πόνοι Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Για ένα όνειρο χαμένο ξέρω πως πονώ | για ένα όνειρο χαμένο ξέρω πως πονώ | κι αν με κάνει αυτό και κλαίω, εγώ τ’ αγαπώ | κι αν με κάνει αυτό και κλαίω, εγώ τ’ αγαπώ. | Στα βουνά δεν πάν’ οι πόνοι | κι οι καημοί στις λαγκαδιές | για τα μάτια είναι το δάκρυ | για τον πόνο οι καρδιές. | Δεν παραπονιέμαι, όχι, που μου έφυγες | δεν παραπονιέμαι, όχι, που μου έφυγες | η ζωή έχει και λύπες, έχει και χαρές | η ζωή έχει και λύπες, έχει και χαρές | Στα βουνά δεν πάν’ οι πόνοι | κι οι καημοί στις λαγκαδιές | για τα μάτια είναι το δάκρυ | για τον πόνο οι καρδιές.

11. Μην κάνεις όνειρα τρελά Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Μην κάνεις όνειρα τρελά, | κάτσε εδώ που 'σαι καλά. | Τέτοια αγάπη μην γκρεμίσεις, | γιατί δεν την ξαναχτίζεις, | και θα πικραθείς όταν θα με στερηθείς. | Πού ζητάς να πας, αφού μ' αγαπάς | και στα πλούτη εμένα, πάλι, θα ζητάς. | Μέσα στο αίμα σου είμαι εγώ, | στις φλέβες σου κυκλοφορώ. | Μ' άλλη αγάπη 'συ δεν κάνεις, | μακριά μου θα πεθάνεις, | και θα πικραθείς όταν θα με στερηθείς. | Πού ζητάς να πας, αφού μ' αγαπάς | και στα πλούτη εμένα, πάλι, θα ζητάς.

12. Φορτώθηκα τις τύψεις μου Τραγούδι: Ανδρέας Καρακότας
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Φορτώθηκα τις τύψεις μου | και με σκυφτό κεφάλι | την πόρτα σου αγάπη μου | ξαναχτυπώ και πάλι | Χιλιάδες δρόμους άλλαξα | σε σένα καταστάλαξα | Σε ξένες μέσα αγκαλιές | ζητούσα το φιλί σου | μα την καρδιά μου αγάπη μου | την ένιωθα δική σου | Χιλιάδες δρόμους άλλαξα | σε σένα καταστάλαξα

13. Λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Δε θέλω πλούτη να μου δώσεις και παλάτια | δε θέλω λούσα όπως άλλες που γυρνάς | λυπήσου μόνο της καρδιάς μου τα κομμάτια | και πες μου λίγο τη φτωχή πως μ' αγαπάς | Λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω | κι ως την άλλη μου ζωή θα σε λατρεύω | Αυτά τα λίγα ψίχουλα κι αν θα μου τάξεις | σου τα πληρώνω με οποιαδήποτε τιμή | και θα τα πάρω κι αν ακόμα τα πετάξεις | όπως πετάνε σ' ένα σκύλο το ψωμί | Λίγα ψίχουλα αγάπης σου γυρεύω | κι ως την άλλη μου ζωή θα σε λατρεύω

14. Άργησα να σε γνωρίσω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Κρίμα που 'σαι παντρεμένη | κρίμα που 'σαι αλλουνού | κι έτσι σε κρατάω κλεισμένη | στην καρδιά μου και στο νου. | Άργησα να σε γνωρίσω | άργησες και συ να 'ρθεις | τώρα χώρια σου θα ζήσω | τώρα χώρια μου θα ζεις | να 'ρχονταν τα χρόνια πίσω | να γυρίζαν οι καιροί | δε θα το κάνα ν' αφήσω | άλλον να σε παντρευτεί. | Κρίμα που 'σαι παντρεμένη | κρίμα που 'σαι φυλακή | η καρδιά σου είναι σε μένα | κι η ζωή σου είναι εκεί.

15. Απόφε μ’ εγκατέλειψες Τραγούδι: Αλεξάνδρα
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Απόψε μ' εγκατέλειψες | πως βάσταξε η καρδιά σου | και μες στην νύχτα χάνονται, χάνονται | βαριά τα βήματά σου | Δεν το περίμενα ποτέ | πως θα 'ρθει κάποια μέρα | αχάριστα να μου φερθείς | και να με κάνεις πέρα | Απόψε μ' εγκατέλειψες | και μια ζωή γκρεμίζεις | για μένα μαύρο πέλαγος, πέλαγος | στο βίο μου αρχίζει | Δεν το περίμενα ποτέ | πως θα 'ρθει κάποια μέρα | αχάριστα να μου φερθείς | και να με κάνεις πέρα

16. Όταν κοιμάται ο δυστυχής Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Βασίλης Καραπατάκης | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Όταν κοιμάται ο δυστυχής | κανείς μην τον ξυπνήσει | ξεχνάει τα πάντα ο άνθρωπος | τα μάτια του σαν κλείσει | ξεχνάει τα πάντα ο άνθρωπος | τα μάτια του σαν κλείσει | Μέσα σε ένα όνειρο | μπορεί και να ξεχάσει | αγάπησε δυστύχησε | και όλα τα 'χει χάσει | αγάπησε δυστύχησε | και όλα τα 'χει χάσει | Κάποια γυναίκα πέρασε | μέσα από τη ζωή του | ήταν βουνό και τσάκισε | το άμοιρο κορμί του | ήταν βουνό και τσάκισε | το άμοιρο κορμί του.

17. Χαιρετισμός τ. Δημάρχου Πειραιά στον Γιώργο Μητσάκη

Ο τέταρτος δίσκος

01. Μακριά μου να φύγεις Τραγούδι: Φούλη Δημητρίου
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Κώστας Βίρβος & Αναστάσιος Κουλούρης
Την καρδιά μου πλήγωσες, μ’ έκανες και πόνεσα | εσύ δε μ’ αγαπάς, ούτε με πονάς. | Άπονα μου φέρνεσαι, σκέφτεσαι παράλογα, | Όπου θες να πας, εσύ δεν μ'αγαπάς. | Μακριά μου να φύγεις, να φύγεις, να φύγεις, | δεν θέλω ξανά να σε δώ. | Μονάχος να μείνω, να κλαίω, να πίνω | κι ας γίνω ρεμάλι σωστό. | Πίστεψα στα λόγια σου που πολλά μου έλεγες, | Εσύ δεν μ'αγαπάς, ούτε με πονάς. | Φύγε και για μένανε μην ενδιαφέρεσαι, | όπου θες να πας, αφού δεν με πονάς. | Μακριά μου να φύγεις, να φύγεις, να φύγεις, | δεν θέλω ξανά να σε δώ. | Μονάχος να μείνω, να μείνω, να μείνω, | κι ας γίνω ρεμάλι σωστό.

02. Η δουλειά κάνει τους άντρες Τραγούδι: Ελένη Ροδά
Μουσική: Μάνος Λοϊζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το πλαστό το πασαπόρτι | σαν και την καρδιά σου μόρτη | σαν την κάλπικη καρδιά σου | τη σκληρή | Μη βροντοχτυπάς τις χάντρες | η δουλειά κάνει τους άντρες | το γιαπί το πιλοφόρι το μυστρί | Ρημαδιό ζωή και σπίτι | απ' τα χούγια σου αλήτη | που μετράς το αντριλίκι | με βρισιές | Μη βροντοχτυπάς τα ζάρια | όσοι είναι παλικάρια | τη ζωή τους την περνούν στις σκαλωσιές

03. Το δαχτυλίδι Τραγούδι: Αφροδίτη Μάνου
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Πάρε το δαχτυλίδι μου | που γράφει τ' όνομά μου | και πίστεψε πως σ' αγαπώ | με όλη την καρδιά μου. | Βάλε το δαχτυλίδι μου | που γράφει τ' όνομά μου | για να μη με ξεχνάς ποτέ | μακριά μου όταν θα 'σαι, | να το φοράς στο χέρι σου | κι εμένα να θυμάσαι. | Μοίρα καλή μας ένωσε | μες στη ζωή για πάντα, | τον έρωτά μας δεν μπορεί | κανείς να εμποδίσει, | εμάς μονάχα ο θάνατος | μπορεί να μας χωρίσει.

04. Και τι δεν κάνω Τραγούδι: Άγγελος Διονυσίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Και τι δεν κάνω | την πικραμένη σου ζωή για να γλυκάνω | κι εσύ μου δίνεις και μια πίκρα παραπάνω | κάθε στιγμή | Και τι δεν κάνω | την παγωμένη σου καρδιά για να ζεστάνω | κι εσύ μου δίνεις και μια πίκρα παραπάνω | για πληρωμή | Αμαρτία μεγάλη | μια καρδιά που για σένα λαχταράει και πεθαίνει | να τη βλέπεις σαν ξένη | Και τι δεν κάνω | για να βρεθώ στην αγκαλιά σου τι δεν κάνω | και μ' αποφεύγεις σαν αλήτη, σαν ζητιάνο | κάθε στιγμή

05. Ένας αητός γκρεμίστηκε Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Αητός αητό μεγάλωνε | του ’λεγε και τον μάλωνε | αητόπουλο γεννήθηκες | μ’ αητό να ζευγαρώσεις | αητούς κι εσύ να δώσεις | Εσύ είσαι ένα αητόπουλο | της συννεφιάς ρηγόπουλο | Κι εκείνο επαράκουσε | επήγε κι εξεστράτησε | μια πέρδικα ορέχτει | σε ρούγα πάει και πέφτει | κι ένας αητός γκρεμίστηκε | και το βουνό εσείστηκε | Εσύ είσαι ένα αητόπουλο | της συννεφιάς ρηγόπουλο

06. Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα Τραγούδι: Στέλιος Διονυσίου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα | γιατί την είχα σαν μικρό παιδί | κι όλα τα λάθη της τα συγχωρούσα | πικρή στιγμή μαζί μου να μη δει | Τώρα γυρνά παντού και με δικάζει | λέει πως ήμουν ένοχος εγώ | πες ό,τι θες καρδιά μου δεν πειράζει | ακόμα μια φορά σε συγχωρώ | Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα | γιατί την είχα πάντοτε ψηλά | γιατί μέσα στα μάτια την κοιτούσα | για να τη βλέπω μόνο να γελά | Τώρα γυρνά παντού και με δικάζει | λέει πως ήμουν ένοχος εγώ | πες ό,τι θες καρδιά μου δεν πειράζει | ακόμα μια φορά σε συγχωρώ

07. Να είχα το κουράγιο Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Αντώνης Μπακιρτζής
Είχα τα μάτια μου κλειστά κι έδωσα βάση | έκανα στάση στη δική σου γειτονιά | με αγωνίες και καημούς έχω χορτάσει | είχα τα μάτια μου κλειστά κι έδωσα βάση | Να είχα το κουράγιο | την αγκαλιά σου να την απαρνιόμουνα | να είχα το κουράγιο | στη γειτονιά σου να μην ξαναρχόμουνα | Είχα λουλούδια στην καρδιά και συ μια πέτρα | κάτσε και μέτρα πόσο μου ‘κανες κακό | τι μου ‘χεις δώσει και τι πήρες κάτσε μέτρα | είχα λουλούδια στη καρδιά και συ μια πέτρα | Να είχα το κουράγιο | την αγκαλιά σου να την απαρνιόμουνα | να είχα το κουράγιο | στη γειτονιά σου να μην ξαναρχόμουνα

08. Όταν θα λάβεις αυτό το γράμμα Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Όταν θα λάβεις αυτό το γράμμα | εγώ θα είμαι πολύ μακριά | και θα πιστέψεις πως δε χωράνε | δύο αγάπες σε μια καρδιά | Όταν θα λάβεις αυτό το γράμμα | τότε θα κλάψεις με μαύρο κλάμα | Πάντα με μάσκα εσύ μιλούσες | κι ήθελες να 'χεις δυο αγκαλιές | μα που το βρήκες αυτό γραμμένο | εσύ να παίζεις με δυο καρδιές | Όταν θα λάβεις αυτό το γράμμα | τότε θα κλάψεις με μαύρο κλάμα | Κι εδώ τελειώνει μια ιστορία | μ' αυτό το κλάμα το θλιβερό | δε μετανιώνω που σ' αγαπούσα | όμως λυπάμαι που σ' αγαπώ

09. Στο τραπέζι που τα πίνω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Στο τραπέζι που τα πίνω | λείπει το ποτήρι σου, | λείπουν τα γλυκά σου λόγια | που άκουγα απ’ τα χείλη σου. | Η θύμησή σου τη νύχτα αυτή | μες στην καρδιά μου είναι καρφί. | Όπου ρίξω την ματιά μου | βλέπω την σφραγίδα σου, | κι αν ματώνει η καρδιά μου, | ζω με την ελπίδα σου. | Η θύμησή σου τη νύχτα αυτή | μες στην καρδιά μου είναι καρφί.

10. Ένα σίδερο αναμμένο Τραγούδι: Ανδρέας Ζακυνθινάκης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ένα σίδερο αναμμένο έχω στην καρδιά | είναι η δική σου αγάπη, που με τυραννά. | Θα 'χω σ' όλη τη ζωή μου | βάρος στη συνείδησή μου | για τα τόσα σφάλματά μου
που σε διώξαν μακριά μου. | Έφυγε, έφυγε, | έφυγε, την έχω χάσει | και γυρνώ, και ρωτώ | και τους δρόμους έχω πιάσει. | Απ' τον ύπνο μου ξυπνάω κι όλο σε ζητώ | τώρα έχω καταλάβει πόσο σ' αγαπώ. | Θα 'χω σ' όλη τη ζωή μου | βάρος στη συνείδησή μου | για τα τόσα σφάλματά μου | που σε διώξαν μακριά μου.

11. Τα νιάτα δεν τα χόρτασα Τραγούδι: Νίκος Γιουλάκης
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Τα νιάτα δεν τα χόρτασα, δεν θέλω να πεθάνω, | σαν τον ανθό μαράθηκα, μανούλα μου, και δεν μπορώ να γειάνω. | Βλέπω τα φύλλα απ' τα κλαδιά να πέφτουν μαραμένα, | κι όταν τα βλέπω σκέφτουμαι, μανούλα μου, πως μοιάζουν σαν και μένα. | Στα πεύκα και στα έλατα μού' πανε πως θα γειάνω, | γι' αυτό πήγα στην Πάρνηθα, μανούλα μου, τον πόνο μου να γειάνω.

12. Έγιναν γκρίζα τα μαλλιά μου Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Σπύρος Ζαγοραίος | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Σβήσαν τ’ άστρα τ’ ουρανού | Κι όμως δεν κοιμάμαι | Όλο μού’ ρχεσαι στον νου | Κι όλο σε θυμάμαι | Ο πόνος δεν περνά με τον καιρό | Αφού να σε ξεχάσω δεν μπορώ | Έγιναν γκρίζα τα μαλλιά μου | Κι ακόμα σ’ έχω στην καρδιά μου | Είναι άλλοι που ξεχνούν | Κι αγαπούνε πάλι | Μα εγώ δεν προσπαθώ | Να’ βρω αγάπη άλλη | Για σένα θα πεθάνω μιαν αυγή | Για σένα θα πονάω στη ζωή | Έγιναν γκρίζα τα μαλλιά μου | Κι ακόμα σ’ έχω στην καρδιά μου | Σβήσαν τ’ άστρα τ’ ουρανού | Παίρνει και χαράζει | Κι ο δικός σου ο καημός | Την καρδιά μου σφάζει | Για σένα κάθε βράδυ ξενυχτώ | Στα όνειρά μου να’ ρθεις σε ζητώ | Έγιναν γκρίζα τα μαλλιά μου | Κι ακόμα σ’ έχω στην καρδιά μου

13. Άνοιξε, άνοιξε Τραγούδι: Σωτηρία Μπέλλου
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Το παράθυρο κλεισμένο, | σφαλισμένο, σκοτεινό, | για ποιο λόγο δεν τ' ανοίγεις | πεισματάρα, να σε 'δω; | Άνοιξε, άνοιξε, | γιατί δεν αντέχω, | φτάνει πια, φτάνει πια | να με τυραννάς. | Ξεροστάλιασα στ' αγιάζι | ώρες να σου τραγουδώ, | η καρδιά μου φλόγες βγάζει, | μα δε βγαίνεις να σε 'δω. | Άνοιξε, άνοιξε, | γιατί δεν αντέχω, | φτάνει πια, φτάνει πια | να με τυραννάς.

14. Θεσσαλονίκη μου Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα | εσύ που βγάζεις τα καλύτερα παιδιά | Θεσσαλονίκη μου μεγάλη φτωχομάνα | όπου κι αν πάω σ' έχω πάντα στην καρδιά | Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ' απαρνιέμαι | είσ' η πατρίδα μου, το λέω και καυχιέμαι | Θεσσαλονίκη με τα τόσα σου μεράκια | βγάζεις τα πιο όμορφα κορίτσια στον ντουνιά | βράδια μποέμικα τραγούδια στα σοκάκια | γλέντια ξενύχτια μες στην κάθε γειτονιά | Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ' απαρνιέμαι | είσ' η πατρίδα μου, το λέω και καυχιέμαι | Θεσσαλονίκη μου κι αν είμαι μακριά σου | πάντα θυμάμαι τ' όνομά σου το γλυκό | αχ πώς νοστάλγησα να ξαναρθώ κοντά σου | κι ας ξεψυχήσω μπρος τον Πύργο το Λευκό | Θεσσαλονίκη μου ποτέ δε σ' απαρνιέμαι | είσ' η πατρίδα μου, το λέω και καυχιέμαι

15. Γυρίζω απ’ την νύχτα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Γυρίζω απ' τη νύχτα, έρχομαι απόψε απ’ του καημού τη φυλακή | η απονιά του κόσμου και η αγάπη σου με στείλανε εκεί | εκεί που όποιος πάει τα βάσανα ξεχνάει | Τόσες μέρες, τόσες νύχτες, απ' τον κόσμο απουσίασα | το τραγούδι και τους φίλους για να γιατρευτώ θυσίασα | το ψέμα τ' αηδίασα | Γυρίζω απ' τη νύχτα, από τον κόσμο έλειψα πολύ καιρό | με ξέχασαν οι φίλοι και συ δε μου 'φερες τσιγάρο και νερό | γυρίζω και γελάω κι όλους τους συγχωρνάω | Τόσες μέρες, τόσα χρόνια, απ' τον κόσμο απουσίασα | το τραγούδι και τους φίλους για να γιατρευτώ θυσίασα | το ψέμα τ' αηδίασα

16. Κοινωνία ένοχη Τραγούδι: Πόλυς Κερμανίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Κοινωνία ένοχη παλιοκοινωνία | είσαι σκάρτη και άπονη και σε κατηγορώ | μες στην αδικία σου και μες στην τυραννία | κοινωνία ένοχη να ζήσω δεν μπορώ | Κοινωνία ένοχη εσύ μου 'χεις γκρεμίσει | όλα μου τα όνειρα σε τούτη τη ζωή | κι απ' την αγάπη μου εσύ μ' έχεις χωρίσει | και άδικα με τυραννάς βράδυ και πρωί | Κοινωνία αχάριστη δε θα αντέχω άλλο | στο 'χω πει πολλές φορές και θα σ' το ξαναπώ | έχω ένα παράπονο, παράπονο μεγάλο | πως το δίκιο μου ποτέ δεν πρόκειται να βρω

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης