Παρασκευή, 25 Οκτωβρίου 2013

Τα ζεϊμπέκικα του Βασίλη Καρρά




















Ο Βασίλης Καρράς σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Δεν πάω πουθενά Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μη μου ζητάς να φύγω | μες στα μεσάνυχτα | να πάρω πάλι σβάρνα | τα ξενυχτάδικα | Αυτά τα ξένα λόγια | που κάθεσαι και ακούς | απο ερωτευμένους | μας κάνανε εχθρούς | Δεν πάω πουθενά, πουθενά, πουθενά | εδώ θα μείνω | δεν πάω πουθενά | η αγάπη μου είσαι εσύ | και δε σ' αφήνω  | Μη μου ζητάς να φύγω | χωρίς να το σκεφτώ | γιατί μπορεί να πάρω | το δρόμο το κακό | Εγώ στην αγκαλιά σου | νοιώθω ασφάλεια | κι αν φύγω θα γεμίσω | με ανασφάλεια | Δεν πάω πουθενά, πουθενά, πουθενά | εδώ θα μείνω | δεν πάω πουθενά | η αγάπη μου είσαι εσύ | και δε σ' αφήνω

02. Το αδιέξοδο Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βασίλης Καρράς | Στίχοι: Βασίλης Καρράς
Μια χαραμάδα απ' το παντζούρι λίγο φως | κι ένα παράθυρο που χρόνια έχει ν' ανοίξει | νιώθω το τέλος και ο πόνος δυνατός | σαν μια σελίδα που δε λέει να γυρίσει | Θέλω να βγω απ' τ' αδιέξοδο αυτό θέλω να βγω | μα τους ανθρώπους τους φοβάμαι κι είναι αλήθεια | την εγκατάλειψη τη γνώρισα τη ζω | τη μοναξιά μου τη ζωγράφισα στα στήθια | Με αναμνήσεις και με όνειρα μπορεί | να 'χω γεμίσει το δωμάτιο που μένω | τη μοναξιά κι αν δεν τη νίκησε κανείς | εγώ είμαι εδώ και να θυμάσαι περιμένω | Θέλω να βγω απ' τ' αδιέξοδο αυτό θέλω να βγω | μα τους ανθρώπους τους φοβάμαι κι είναι αλήθεια | την εγκατάλειψη τη γνώρισα τη ζω | τη μοναξιά μου τη ζωγράφισα στα στήθια

03. Και με βρήκε το χάραμα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βασίλης Καρράς | Στίχοι: Βασίλης Καρράς
Άσχημη νύχτα έχω περάσει και το ξέρεις, | τα 'βαλα κάτω και τα πήρα απ' την αρχή, | είπα φταίω θα ζητήσω μια συγγνώμη, | αυτή η αγάπη πουθενά δεν οδηγεί, | είπα φταίω θα ζητήσω μια συγγνώμη, | αυτή η αγάπη πουθενά δεν οδηγεί, | Και με βρήκε το χάραμα να μιλάω με σένα, | και με βρήκε το χάραμα να μου λες ένα ψέμα, | και με βρήκε το χάραμα να μιλάω με τ' αστέρια, | και με βρήκε το χάραμα μ' έναν ήλιο στα χέρια, | Έχω το χρώμα των ματιών σου στην καρδιά μου, | έχω κρυμμένα όλα σου τα μυστικά, | στον τοίχο έχω μόνο μια φωτογραφία, | δε μου μιλάει μα με κοιτάει αρνητικά, | στον τοίχο έχω μόνο μια φωτογραφία, | δε μου μιλάει μα με κοιτάει αρνητικά, | Και με βρήκε το χάραμα να μιλάω με σένα, | και με βρήκε το χάραμα να μου λες ένα ψέμα, | και με βρήκε το χάραμα να μιλάω με τ' αστέρια, | και με βρήκε το χάραμα μ' έναν ήλιο στα χέρια, | Και με βρήκε το χάραμα να μιλάω με σένα, | και με βρήκε το χάραμα να μου λες ένα ψέμα, | και με βρήκε το χάραμα να μιλάω με τ' αστέρια, | και με βρήκε το χάραμα μ' έναν ήλιο στα χέρια.

04. Μέσα στο σπίτι του τρελού Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Όπως τα άφησες, έχουνε μείνει. | Πιοτό, φαντάσματα και νικοτίνη. | Κι εγώ στον κόσμο μου, παραδομένος, | κλειστά παράθυρα και μεθυσμένος. | Μέσα στο σπίτι του τρελού, | φωτογραφίες σου παντού | κι ο ουρανός ταβάνι. | Μέσα στο σπίτι του τρελού, | ούτε το χέρι του θεού | για να σωθώ δε φτάνει. | Όπως τα άφησες, έχουνε μείνει. | Κι ένα παράπονο, που δεν μ’ αφήνει. | Ψυχή και σώμα μου, τραυματισμένο | κι ένα ερείπιο, μυαλό καμένο. | Μέσα στο σπίτι του τρελού, | φωτογραφίες σου παντού | κι ο ουρανός ταβάνι. | Μέσα στο σπίτι του τρελού, | ούτε το χέρι του θεού | για να σωθώ δε φτάνει.

05. Αφού με σκοτώνεις Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Γιάννης Β. Παπαϊωάννου
Πάλι με πίκρανες απόψε, πάλι με πίκρανες | με τις ψευτιές σου τις παράλογες κι απίθανες. | Έκανες πράγματα που ούτε τα φαντάστηκα, | τζάμπα τα κλάματα και τζάμπα θυσιάστηκα. | Κι αναρωτιέμαι: | Αφού με σκοτώνεις γιατί σ' ανασαίνω; | Αφού με εξοντώνεις γιατί σε υπομένω; | Αφού με πεθαίνεις γιατί δε μιλάω; | Τόσο πολύ, μα τόσο πολύ σ' αγαπάω; | Πάλι με πλήγωσες απόψε, πάλι με πλήγωσες | και πήρες πίσω τις συγγνώμες που μου δήλωσες. | Κάνεις εγκλήματα που είναι όλα εις βάρος μου, | παίρνω μηνύματα, μα έχασα το θάρρος μου. | Κι αναρωτιέμαι: | Αφού με σκοτώνεις γιατί σ' ανασαίνω; | Αφού με εξοντώνεις γιατί σε υπομένω; | Αφού με πεθαίνεις γιατί δε μιλάω; | Τόσο πολύ, μα τόσο πολύ σ' αγαπάω;

06. Βρέχει στη Θεσσαλονίκη Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βασίλης Καρράς | Στίχοι: Βασίλης Καρράς
Βρέχει στη Θεσσαλονίκη | Όπως βρέχει στην καρδιά μου | Και δε με χωράει ο τόπος | Ούτε και η μοναξιά μου | Και δε με χωράει ο τόπος | Ούτε και η μοναξιά μου | Μόνος, μόνος | Αισθάνομαι μόνος | Μόνος, μόνος | Κι η νύχτα χρόνος | Βρέχει στη Θεσσαλονίκη | Και τα φώτα είναι σβησμένα | Να την έπαιρνα αγκαλιά μου | Όπως θα έπαιρνα εσένα | Να την έπαιρνα αγκαλιά μου | Όπως θα έπαιρνα κι εσένα | Μόνος, μόνος | Αισθάνομαι μόνος | Μόνος, μόνος | Κι η νύχτα χρόνος | Μόνος, μόνος | Αισθάνομαι μόνος | Μόνος, μόνος | Κι η νύχτα χρόνος

07. Καρδιά μου στάσου Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Κάνει η καρδιά μου σφάλματα | και μόνη αποφασίζει, | το ψεύτικο απ' το αληθινό | ποτέ δεν ξεχωρίζει. | Έτσι και τώρα έφυγε | και πάει ξανά σ’ εκείνη. | Καρδιά μου στάσου, μην την πιστεύεις, | σε κοροϊδεύει, μα δεν το καταλαβαίνεις. | Καρδιά μου στάσου και λίγο σκέψου, | πριν καταστρέψεις και τους δυο μας λογικέψου. | Η λογική μου λέει | ποτέ να μην την συγχωρήσω, | μα η καρδιά μου απαιτεί | να τη δικαιολογήσω, | γιατί τάχα μετάνιωσε | και θέλει νά 'ρθει πίσω. | Καρδιά μου στάσου, μην την πιστεύεις, | σε κοροϊδεύει, μα δεν το καταλαβαίνεις. | Καρδιά μου στάσου και λίγο σκέψου, | πριν καταστρέψεις και τους δυο μας λογικέψου. | Καρδιά μου στάσου, μην την πιστεύεις.

08. Αντρικός εγωισμός Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Βασίλης Καρράς
Εσύ που φεύγεις κι όλο λες δε θα γυρίσεις | Εσύ που φεύγεις μετανιωμένη να μη ρθεις | Εσύ που φεύγεις το στερνό που λες τα αντίο | Αν θα γυρίσεις δυστυχώς δε θα με βρεις | Τον αντρικό μου εγωισμό δε θα τον θάψω | Μη περιμένεις να γυρίσω να σε ψάξω | Το πώς θα ζήσω πρόβλημα μου μη σε νοιάζει | Κι αν θα πονέσω γράψε δίπλα δεν πειράζει | Εσύ που φεύγεις κι όλο λες δε θα δακρύσεις | Εσύ που φεύγεις πληγωμένη να μη ρθείς | Εσύ που φεύγεις προσπαθώντας να με πείσεις | Πως αν θα φύγεις πίσω δε θα ξαναρθείς | Τον αντρικό μου εγωισμό δε θα τον θάψω | Μη περιμένεις να γυρίσω να σε ψάξω | Το πώς θα ζήσω πρόβλημα μου μη σε νοιάζει | Κι αν θα πονέσω γράψε δίπλα δεν πειράζει

09. Την άλλη φορά Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Γιάννης Β. Παπαϊωάννου
Είπες πως υπάρχει δεύτερη ευκαιρία, | είπες πως υπάρχει δεύτερη φορά. | Είπες πως υπάρχει μια αρχή, ένα τέλος, | κι όλα τελειώνουν μια φορά. | Την άλλη φορά, την άλλη φορά, | την άλλη φορά που θα ’ρθεις, | την άλλη φορά, την άλλη φορά, | να δούμε τι θα ’χεις να πεις. | Είπες πως υπάρχει κάτι ανάμεσά μας, | όμως πρέπει να τελειώνουμε εδώ. | Είπες πως υπάρχει κάτι που μας καίει, | κι άσ’ το για άλλη ώρα, έχουμε καιρό. | Την άλλη φορά, την άλλη φορά, | την άλλη φορά που θα ’ρθεις, | την άλλη φορά, την άλλη φορά, | να δούμε τι θα ’χεις να πεις.

10. Άλλαξα για σένα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Γιώργος Καφετζόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Πίστεψα σε σένα κι όλα σ’ τα ’δωσα, | μ' έκανες κομμάτια και μετάνιωσα. | Άλλαξε η ζωή μου για χατίρι σου, | ήπια το φαρμάκι απ' τα χείλη σου. | Άλλαξα για σένα | φίλους και συνήθειες που αγαπώ, | μέχρι και τη μάρκα που καπνίζω. | Άλλαξα για σένα, | μα απογοητεύτηκα, γι' αυτό | σ' όλα αυτά που πρόδωσα γυρίζω. | Έκλεισα την πόρτα σ' ό,τι αγάπησα | και απ' το παρελθόν μου όλα τα ’σβησα. | Με κατηγορούσες ότι λάτρευα, | μα πληγές δικές σου μόνο γιάτρευα. | Άλλαξα για σένα | φίλους και συνήθειες που αγαπώ, | μέχρι και τη μάρκα που καπνίζω. | Άλλαξα για σένα, | μα απογοητεύτηκα, γι' αυτό | σ' όλα αυτά που πρόδωσα γυρίζω.

11. Χαμένη πολιτεία Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Γιώργος Γεωργόπουλος | Στίχοι: Λάκης Τσώλης
Γιατί καρδιά μου αγαπάς | αφού το ξέρεις πως πονάς | γνώρισες αγάπες και μπερδεύτηκες | μα καρδιά μου ήταν όλες ψεύτικες | Άν πονάς σε λεηλάτησαν καρδιά μου | οι τόσες οι αγάπες | και έγινες χαμένη πολιτεία | που δεν έχει πια διαβάτες | Άν πονάς σε λεηλάτησαν καρδιά μου | οι τόσες οι αγάπες | και έγινες χαμένη πολιτεία | που δεν έχει πια διαβάτες | Σου το 'χα ξαναπεί καρδιά | μην παίζεις πια με τη φωτιά | όλες οι αγάπες σε προδώσανε | και φαρμάκι για να πιεις σου δώσανε | Άν πονάς σε λεηλάτησαν καρδιά μου | οι τόσες οι αγάπες | και έγινες χαμένη πολιτεία | που δεν έχει πια διαβάτες | Άν πονάς σε λεηλάτησαν καρδιά μου | οι τόσες οι αγάπες | και έγινες χαμένη πολιτεία | που δεν έχει πια διαβάτες

12. Σ' ένα μπατίρη ουρανό Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βασίλης Καρράς | Στίχοι: Βασίλης Καρράς
Σ' ένα μπατίρη ουρανό, | και σ' ένα ξέφωτο τρελό, | ακόμα περιμένω, | μιλάς με λόγια που πονάν, | μα πόσους πόνεσες ρωτάν, | πόσες φορές πεθαίνω, | Έλα κοντά μου αυτό το βράδυ, | το σύννεφο να γίνει χάδι, | και μεθυσμένοι και οι δυο, | θα βγούμε απ' το αδιέξοδο, | Μες σ' ένα θέατρο φθηνό, | παράσταση αδιαφορώ, | και έχεις τον πρώτο ρόλο, | και γω ο μόνος θεατής, | μου λες το έργο θα το δεις, | μα εσένα έχω μόνο, | Έλα κοντά μου αυτό το βράδυ, | το σύννεφο να γίνει χάδι, | και μεθυσμένοι και οι δυο, | θα βγούμε απ' το αδιέξοδο, | Έλα κοντά μου αυτό το βράδυ, | το σύννεφο να γίνει χάδι, | και μεθυσμένοι και οι δυο, | θα βγούμε απ' το αδιέξοδο, | Έλα κοντά μου αυτό το βράδυ, | το σύννεφο να γίνει χάδι, | και μεθυσμένοι και οι δυο, | θα βγούμε απ' το αδιέξοδο.

Ο δεύτερος δίσκος

01. Χρέωσέ το σε μένα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μου μιλάς για τα νιάτα σου | ότι πήγαν χαμένα | χρέωσε το σε μένα, | χρέωσε το σε μένα. | Κι αν μαζί μου περπάτησες | σε σχοινιά τεντωμένα | χρέωσε το σε μένα, | χρέωσε το σε μένα. | Χρέωσε τα σε μένα, χρέωσε τα σε μένα | και τα λάθη που έκανες | πριν γνωρίσεις εμένα. | Χρέωσε τα σε μένα, χρέωσε τα σε μένα | και τις νύχτες που πέρασες | μακριά από μένα. | Μου μιλάς με παράπονο | και με μάτια κλαμένα | χρέωσε το σε μένα, | χρέωσε το σε μένα. | Κι όσα άλλα σου στέρησα | φανερά και κρυμμένα | χρέωσε το σε μένα, | χρέωσε το σε μένα. | Χρέωσε τα σε μένα, χρέωσε τα σε μένα | και τα λάθη που έκανες | πριν γνωρίσεις εμένα. | Χρέωσε τα σε μένα, χρέωσε τα σε μένα | και τις νύχτες που πέρασες | μακριά από μένα.

02. Και πάω, πάω Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Γιάννης Καραλής | Στίχοι: Γιάννης Καραλής
Να πείτε χαιρετίσματα σε εκείνη, δεν την ξεχνάω, | τη σκέφτομαι τρελαίνομαι και κλαίω, την αγαπάω, | να πείτε χαιρετίσματα σε εκείνη, που μ' έχει αφήσει, | τη συγχωρώ και περιμένω πάλι, να γυρίσει. | Και πάω, πάω, πάω και πάω να τρελαθώ, | και πάω, πάω, πάω σε εκείνη που αγαπώ, | Και πάω, πάω, πάω και πάω να τρελαθώ, | και πάω, πάω, πάω σε εκείνη που αγαπώ. | Να πείτε χαιρετίσματα σε εκείνη, ότι πεθαίνω, | να ξέρει ότι όλα όσα κάνει, θα τα μαθαίνω, | να πείτε χαιρετίσματα σε εκείνη, να το πιστέψει, | πως την καρδιά μου μια για πάντα αυτή, την έχει κλέψει. | Και πάω, πάω, πάω και πάω να τρελαθώ, | και πάω, πάω, πάω σε εκείνη που αγαπώ, | Και πάω, πάω, πάω και πάω να τρελαθώ, | και πάω, πάω, πάω σε εκείνη που αγαπώ.

03. Απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Μη κρύβεσαι άλλο και μη προσποιείσαι, | τα έμαθα όλα τι κάνεις ποια είσαι, | μου είπαν για σένα πολλές ιστορίες, | πως είναι η ζωή σου γεμάτη αμαρτίες, | Κι απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, | κι απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, | όταν πας ξένα χέρια ν' αγγίξεις, | όταν πας ξένα χέρια ν' αγγίξεις, | κι αν τα βράδια ο ύπνος σε πιάνει, | μ' όλα αυτά που σε μένα έχεις κάνει, | απορώ, | απορώ, | Μου είπαν για σένα πως κρύβεις κινδύνους, | μα εγώ δεν τρομάζω δεν είμαι από 'κείνους, | εγώ σ' αγαπάω και δε σε αφήνω, | απλά σε κοιτάω απλά σε κοιτάω, | Κι απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, | κι απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, | όταν πας ξένα χέρια ν' αγγίξεις, | όταν πας ξένα χέρια ν' αγγίξεις, | κι αν τα βράδια ο ύπνος σε πιάνει, | μ' όλα αυτά που σε μένα έχεις κάνει, | απορώ, | απορώ, | Κι απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, | κι απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, | όταν πας ξένα χέρια ν' αγγίξεις, | όταν πας ξένα χέρια ν' αγγίξεις, | κι αν τα βράδια ο ύπνος σε πιάνει, | μ' όλα αυτά που σε μένα έχεις κάνει, | απορώ, | απορώ, | Κι απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, | κι απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις, | όταν πας ξένα χέρια ν' αγγίξεις, | όταν πας ξένα χέρια ν' αγγίξεις, | κι αν τα βράδια ο ύπνος σε πιάνει, | μ' όλα αυτά που σε μένα έχεις κάνει, | απορώ, | απορώ.

04. Κύριος ήμουνα Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Δημήτρης Ρακιτζής | Στίχοι: Γιάννης Β. Παπαϊωάννου
Αφού με λες αλήτη δε θα διαφωνήσω, | με τα λεγόμενα σου και γω θα συμφωνήσω, | μα όμως ένα πράγμα θέλω να σου θυμίσω, | Κύριος ήμουνα όταν με γνώρισες, | κι αλήτης έγινα όταν με χώρισες, | Κύριος ήμουνα όταν με γνώρισες, | κι αλήτης έγινα όταν με χώρισες, | Αφού με λες αλήτη δε φέρνω αντιρρήσεις, | και δεν μπορείς καρδιά μου να με δικαιολογήσεις, | μα όμως σ' ένα πράγμα και συ θα συμφωνήσεις, | Κύριος ήμουνα όταν με γνώρισες, | κι αλήτης έγινα όταν με χώρισες, | Κύριος ήμουνα όταν με γνώρισες, | κι αλήτης έγινα όταν με χώρισες.

05. Χτες αγαπημένος Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Στέφανος Κυπριώτης | Στίχοι: Σπύρος Φυλακτός
"Αγάπη μου, ανάσα μου, ζωή μου", | μου έλεγες και γέλαγε η ψυχή μου. | "Να φύγεις, σε μισώ, άλλο δεν πάει", | τώρα μου λες και το μυαλό δεν το χωράει. | Χθες αγαπημένος, σήμερα εχθρός, | χθες μες στην καρδιά σου, σήμερα εκτός. | Χθες αγαπημένος, σήμερα εχθρός, | χθες μες στην καρδιά σου, σήμερα εκτός. | Χθες αγαπημένος, σήμερα ένας ξένος. | Τον έρωτα το φτάσαμε στ’ αστέρια, | φωτιές μέσα στα μάτια και στα χέρια. | Και τώρα παγωνιά και μίσος μόνο, | με τα λόγια σου μαχαίρια και ματώνω. | Χθες αγαπημένος, σήμερα εχθρός, | χθες μες στην καρδιά σου, σήμερα εκτός. | Χθες αγαπημένος, σήμερα εχθρός, | χθες μες στην καρδιά σου, σήμερα εκτός. | Χθες αγαπημένος, σήμερα ένας ξένος.

06. Εμείς δεν έχουμε το ίδιο το φεγγάρι Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Χάρης Κωστόπουλος | Στίχοι: Βασίλης Καρράς
Να σου θυμίσω τι μου είπες πριν να φύγεις, | να σου θυμίσω πώς πληγώνουν μια καρδιά; | Να σου θυμίσω τι μου είπες πριν να φύγεις | την τελευταία την δική μας τη βραδιά; | "Εμείς δεν έχουμε το ίδιο το φεγγάρι, | εμείς δεν έχουμε τον ίδιο ουρανό", | μου είχες πει την ώρα που αιμορραγούσα, | κι εγώ δεν είχα από πού να κρατηθώ. | Να σου θυμίσω τι μου είπες πριν να φύγεις | με χίλια δάκρυα και χίλια δυο φιλιά; | Να σου θυμίσω τι μου είπες πριν να φύγεις | την ώρα που με είχες αγκαλιά; | "Εμείς δεν έχουμε το ίδιο το φεγγάρι, | εμείς δεν έχουμε τον ίδιο ουρανό", | μου είχες πει την ώρα που αιμορραγούσα, | κι εγώ δεν είχα από πού να κρατηθώ.

07. Δίκασέ με Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Τώρα που έφταιξα εσύ μιλάς, | έλα σαν κύμα να με χτυπάς, | και αν σε πλήγωσα συγχώρεσε με, | και δίχως οίκτο τιμώρησε με. | Δίκασέ με να χαθώ στην αγκαλιά σου, | δίκασέ με να καώ απ' τα φιλιά σου, | δίκασέ με να πονάω εγώ για σένα, | αλλά μη ζητάς να φύγεις από μένα. | Τώρα που έφταιξα εσύ μιλάς, | κάνε ότι θέλεις και μη ρωτάς, | αφού σε πλήγωσα να το θυμάσαι, | τιμώρησε με και μη λυπάσαι. | Δίκασέ με να χαθώ στην αγκαλιά σου, | δίκασέ με να καώ απ' τα φιλιά σου, | δίκασέ με να πονάω εγώ για σένα, | αλλά μη ζητάς να φύγεις από μένα.

08. Σ’ είχα ψηλά Σε είχα ψηλά Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Τον πρώτο ρόλο κάποτε είχες στα όνειρα μου, | πιο πάνω κι από μένανε σε είχα στην καρδιά μου. | Σ' αγάπησα, σε πίστεψα, στηρίχτηκα σε σένα, | μα εσύ φτηνά με πούλησες και μ’ έπνιξες στο ψέμα. | Σε είχα ψηλά, πολύ ψηλά, | μα εσύ γεννήθηκες για πράγματα μικρά. | Δε μ' αγαπάς και δεν μπορείς | στων περιστάσεων το ύψος να σταθείς. | Εγώ σε εμπιστεύτηκα | σαν να 'μουνα πρωτάρης, | και πήρες από μένανε | ό,τι ήθελες να πάρεις. | Σε είχα ψηλά, πολύ ψηλά, | μα εσύ γεννήθηκες για πράγματα μικρά. | Δε μ' αγαπάς και δεν μπορείς | στων περιστάσεων το ύψος να σταθείς.

09. Τα ψεύτικα λουλούδια Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βασίλης Καρράς | Στίχοι: Βασίλης Καρράς
Η παράσταση τέλειωσε | δεν μπορείς πια να με πείσεις | Τα κουρέλια που σου μείναν μάζεψε τα | Τη γυμνή σου ψυχή για να κρύψεις | Τα ψεύτικα λουλούδια εγώ δεν τα αγαπώ | Με ψεύτικα τραγούδια να ζήσω δεν μπορώ | Τα ψεύτικα λουλούδια εγώ δεν τα αγαπώ | Με ψεύτικα τραγούδια να ζήσω δεν μπορώ | Η παράσταση τέλειωσε | Δεν αντέχω άλλο ψέμα | Όσα όνειρα έκανα | Τα κομμάτιασες γιατί είχα πιστέψει σε σένα | Τα ψεύτικα λουλούδια εγώ δεν τα αγαπώ | Με ψεύτικα τραγούδια να ζήσω δεν μπορώ | Τα ψεύτικα λουλούδια εγώ δεν τα αγαπώ | Με ψεύτικα τραγούδια να ζήσω δεν μπορώ

10. Μια ξενυχτισμένη πόλη Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Σβησμένα φώτα, στάχτες και κρύο, | κλαίει η συνήθεια σε μια γωνιά, | είναι η ζωή μου, βαρύ φορτίο, | μέσα στου κόσμου την παγωνιά, | Κλεισμένος δρόμος, για μας τους δύο, | θλιμμένες ώρες μοναδικές, | κι είν η ζωή μου βαρύ φορτίο, | που λείπουν μόνο οι Κυριακές, | Θέλω να κλέψω, τη δική σου την καρδιά, | μια καρδιά, που από συνήθεια χτυπάει, | που δε ραγίζει ξαφνικά σε μια βραδιά, | που δεν την νοιάζει αν θα μάθει ν' αγαπάει, | Μια ξενυχτισμένη πόλη ήταν όλη η ζωή σου, | πόνεσα και έκλαψα μαζί σου, | μια ξενυχτισμένη πόλη μες το φως το φεγγαρίσιο, | έφυγες και πως να ζήσω, | Σβησμένα φώτα κι όλα χαμένα, | κι ο έρωτάς μια πληγή, | ψεύτικα όλα ήταν για μένα, | μια προδοσία κι ένα γιατί, | Θέλω να κλέψω, τη δική σου την καρδιά, | μια καρδιά, που από συνήθεια χτυπάει, | που δε ραγίζει ξαφνικά σε μια βραδιά, | που δεν την νοιάζει αν θα μάθει ν' αγαπάει, | Μια ξενυχτισμένη πόλη ήταν όλη η ζωή σου, | πόνεσα και έκλαψα μαζί σου, | μια ξενυχτισμένη πόλη μες το φως το φεγγαρίσιο, | έφυγες και πως να ζήσω, | Θέλω να κλέψω, τη δική σου την καρδιά, | μια καρδιά, που από συνήθεια χτυπάει, | που δε ραγίζει ξαφνικά σε μια βραδιά, | που δεν την νοιάζει αν θα μάθει ν' αγαπάει, | Μια ξενυχτισμένη πόλη ήταν όλη η ζωή σου, | πόνεσα και έκλαψα μαζί σου, | μια ξενυχτισμένη πόλη μες το φως το φεγγαρίσιο, | έφυγες και πως να ζήσω, | Μια ξενυχτισμένη πόλη ήταν όλη η ζωή σου, | πόνεσα και έκλαψα μαζί σου, | μια ξενυχτισμένη πόλη μες το φως το φεγγαρίσιο, | έφυγες και πως να ζήσω.

11. Η γενέτειρά μου Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Φοίβος | Στίχοι: Φοίβος
Δεν έχει προηγούμενο η αγάπη μου για σένα, | ξεπέρασε τα όρια και τα κατεστημένα, | φτάνει κοντά στον ουρανό κι αγγίζει το φεγγάρι, | κι από τ' αστέρια ανάμεσα τα βράδια σουλατσάρει. | Σ' αγάπησα σαν μάνα μου, | σαν τη γενέτειρά μου, | σαν τη Θεσσαλονίκη μου, | σ' έχω στην καρδιά μου, | σαν τη Θεσσαλονίκη μου, | σ' έχω στην καρδιά μου. | Ο τρόπος που αισθάνομαι, που σ' έχω αγαπήσει, | διαφέρει απ' οτιδήποτε που ως τώρα έχεις γνωρίσει, | έχει μεγάλη δύναμη και ιδιομορφίες, | έτσι αγαπάνε οι καλοί και οι αισθηματίες. | Σ' αγάπησα σαν μάνα μου, | σαν τη γενέτειρά μου, | σαν τη Θεσσαλονίκη μου, | σ' έχω στην καρδιά μου, | σαν τη Θεσσαλονίκη μου, | σ' έχω στην καρδιά μου.

12. Έχω φορτώσει Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Μιχάλης Ρακιντζής | Στίχοι: Μιχάλης Ρακιντζής
Όλοι για κείνη μου μιλάνε, | τι έχει γίνει με ρωτάνε, | γιατί συνέχεια με βλέπουν μοναχό. | Ρωτάν αν έχουμε χωρίσει, | αν έχουμε ξαναμιλήσει, | κι αν έχει φύγει, | και αν είν’ οριστικό. | Έχω φορτώσει, μη μιλάς, | γιατί τα πίνω μη ρωτάς, | ούτε που θέλω να την ξέρω. | Έχω φορτώσει, μη μιλάς, | γι’ αυτή τι νιώθω μη ρωτάς, | να λυτρωθώ μες στο πιοτό μου περιμένω. | Αφού με βλέπεις που τα πίνω, | μες στην καρδιά μου πόνο κρύβω, | μη με ρωτάς ακόμα αν την αγαπώ. | Αφού με βλέπεις που δακρύζω, | με τ’ όνομα της να λυγίζω, | μη με ρωτάς αν θα ’θελα να είναι εδώ. | Έχω φορτώσει, μη μιλάς, | γιατί τα πίνω μη ρωτάς, | ούτε που θέλω να την ξέρω. | Έχω φορτώσει, μη μιλάς, | γι’ αυτή τι νιώθω μη ρωτάς, | να λυτρωθώ μες στο πιοτό μου περιμένω.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης