Πέμπτη, 24 Οκτωβρίου 2013

Οι τραγουδιστές των 60s





















Ο πρώτος δίσκος
Λάκης Τζορντανέλλι

01. Το κορίτσι του φίλου μου Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Roberto Carlos | Στίχοι: Κώστας Τσερώνης
Αυτό που τώρα μου συμβαίνει, | πρέπει να σας πω γιατί θα τρελαθώ | Ξέρω ότι είναι λάθος | μα δεν ξέρω πως το έπαθα αυτό | Ερωτευμένος ζω για το κορίτσι αυτό, | του φίλου μου η μικρή μ’ άνοιξε πληγή | Δεν ξέρω πλέον τι να κάνω | δε θα πρέπει να το μάθουνε κι οι δυο | Πρέπει να ξεχάσω το βλέμμα της | αυτό που μ’ έκανε τρελό | και τώρα προσπαθώ, αν και θα λυπηθώ | να διώξω πια τη μορφή που πονώ | Θα ψάξω για να βρω | μιαν άλλην ν’ αγαπώ | Σε κανέναν να μην ανήκει, | να φύγουνε οι τύψεις λίγο να χαρώ | Σε κανέναν να μην ανήκει, | να φύγουνε οι τύψεις λίγο να χαρώ | Δεν ξέρω πλέον τι να κάνω | δε θα πρέπει να το μάθουνε κι οι δυο | Πρέπει να ξεχάσω το βλέμμα της | αυτό που μ’ έκανε τρελό | και τώρα προσπαθώ, αν και θα λυπηθώ | να διώξω πια τη μορφή που πονώ | Θα ψάξω για να βρω | μιαν άλλην ν’ αγαπώ | Σε κανέναν να μην ανήκει, | να φύγουνε οι τύψεις λίγο να χαρώ | Σε κανέναν να μην ανήκει, | να φύγουνε οι τύψεις λίγο να χαρώ | Σε κανέναν να μην ανήκει, | να φύγουνε οι τύψεις λίγο να χαρώ

02. Το δικό μου τραγούδι Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Κώστας Νικολόπουλος | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού
Το δικό μου τραγούδι | δε μιλά για φεγγάρια και γι αγάπες που άδοξα χάθηκαν. | Το δικό μου τραγούδι | δε μιλά για πολέμους και για τόπους που μ’ άρματα σκάφτηκαν. | Τραγουδώ γιατί νομίζω κάτι έχω να σας πω, | που το ξέρουμε μα όλοι το ξεχνάμε. | Ο θεός μας έχει πλάσει απ’ αγάπη και πηλό | και μας έδωσε καρδιά για ν’ αγαπάμε. | Το δικό μου τραγούδι | δε μιλά για τα πάθη που σαν κάστρα ψηλά μας χωρίζουνε. | Το δικό μου τραγούδι | δε μιλά για αστροναύτες που στο σύμπαν διαρκώς τριγυρίζουνε. | Τραγουδώ γιατί νομίζω κάτι έχω να σας πω, | που το ξέρουμε μα όλοι το ξεχνάμε. | Ο θεός μας έχει πλάσει απ’ αγάπη και πηλό | και μας έδωσε καρδιά για ν’ αγαπάμε. | Το δικό μου τραγούδι | δε μιλά για πολέμους και για τόπους που μ’ άρματα σκάφτηκαν.

03. Αγοράζω παλιά Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Jean Kluger & Daniel Vangarde | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού
Αγοράζω παλιά!.. | Ντεμοντέ, μπαλωμένα, | σκουριασμένα μυαλά, | αγοράζω παλιά!.. | Αγοράζω παλιά!.. | Το σεντούκι ανοίχτε, | τρέξτε νοικοκυρές, | δεν περνώ δυο φορές!. | Μασκαράδικες στολές-Παλιατζή πάρτα όλα | και παλιές περγαμηνές-Παλιατζή πάρτα όλα | και ποδιές μεταξωτές-Παλιατζή πάρτα όλα | πέρνα κι από δω, κάνε ένα κόπο, | πάρτα να χαρείς να μην πιάνουν τόπο! | Αγοράζω παλιά… | Σκονισμένες ιδέες, | παρωπίδες, χαρτιά, | βουλωμένα αυτιά!.. | Αγοράζω παλιά!.. | Φέρ΄το τζάκι σου, φίλε, | μούχλα έπιασε πια, | και για πέταμα είναι!.. | Μασκαράδικες στολές-Παλιατζή πάρτα όλα | και παλιές περγαμηνές-Παλιατζή πάρτα όλα | και ποδιές μεταξωτές-Παλιατζή πάρτα όλα | πέρνα κι από δω, κάνε ένα κόπο, | πάρτα να χαρείς να μην πιάνουν τόπο! | Αγοράζω παλιά!... | Μυωπίας γυαλιά | αλυσίδες καρδιάς | και παλιά λεξικά!.. | Αγοράζω παλιά!.. | Χαλινάρια, λουριά, | και κλουβιά για πουλιά | αγοράζω παλιά!.. | Μασκαράδικες στολές-Παλιατζή πάρτα όλα | και παλιές περγαμηνές-Παλιατζή πάρτα όλα | και ποδιές μεταξωτές-Παλιατζή πάρτα όλα | πέρνα κι από δω, κάνε ένα κόπο, | πάρτα να χαρείς να μην πιάνουν τόπο! | Αγοράζω παλιά!.. | Αγοράζω παλιά!..

04. Σε ζηλεύω Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Enrico Macias & Jean Bacri | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

05. Μια όμορφη ιστορία Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Pierre Delanoe & Michel Fugain | Στίχοι: Νίκος Ελληναίος
Ενα απλό ρομάντζο μέσα στη ζωή, ιστορία καθημερινή | Στο βοριά εκείνος γύριζε ξανά και εκείνη πήγαινε στο φως, στο νοτιά | Και οι δυο στο δρόμο των διακοπών, ήταν τύχη τους που βρεθήκαν | και το φως της ζωής χαρήκαν | Με τα χέρια κράτησαν τον ουρανό | Η ζωή όταν σε φωνάζει, για το αύριο δε σε νοιάζει πια | Στα χωράφια πέρα στάχυα χρυσαφιά, του καλοκαιριού η ζωγραφιά | Ιστορίες είπαν γύρω απ’ τη ζωή | Μια μικρή ζωή για δυο παιδιά...Δυο παιδιά | Και οι δυο στο δρόμο των διακοπών, ήταν τύχη τους που βρεθήκαν | και στο φως της ζωής χαθήκαν | Με τα χέρια θέρισαν τον ουρανό | Η ζωή όταν σε φωνάζει, για το αύριο δε σε νοιάζει πια | Ενα απλό ρομάντζο μέσα στη ζωή...ιστορία καθημερινή | Στο βοριά εκείνος γύριζε ξανά και εκείνη πήγαινε στο φως, στο νοτιά | Στο μεγάλο δρόμο των διακοπών, μία μέρα της τύχης ζήσαν, | Κι όταν ήρθε αυτή χωρίσαν | Πήραν πάλι δρόμο διαφορετικό | Στο βοριά του αυτός γυρίζει και πηγαίνει εκείνη στο νοτιά | Στην ομίχλη εκείνος χάθηκε μακριά και εκείνη χάθηκε στο φως | Ενα απλό ρομάντζο μέσα στη ζωή!...Ιστορία καθημερινή.

06. Μαρία Μανταλένα Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Afric Simone & Stan Regal & Heinz Kohring | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

07. Από αγκάθι βγαίνει ρόδο Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Κώστας Νικολόπουλος | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

08. Πίρι, Πίρι Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Daniel Vanguarde & Amado Jaen | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

09. Εσένα θέλω μόνο Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Daniel Vanguarde & Jean Kluger | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

10. Τραγουδώ τη ζωή Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Van Morrison | Στίχοι: Νίκος Ελληναίος

11. Μ’ αρέσει να γυρνώ Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Jean Kluger & Daniel Vanguarde  | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

12. Μικρή μου Λούσι Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι & Cinquetti
Μουσική: Mike Fennelly | Στίχοι: Ρέττη Ζαλοκώστα

13. Το πλοίο μας σαλπάρει Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Albert Hammond & Mike Hazlewood | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

14. Σε συγχωρώ Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Enrico Riccardi & Luigi Albertelli | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

15. Μη με ρωτάς γιατί Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Giancardo Bigazzi & Bella Giovani | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

16. Δε θα ‘μαι εγώ Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Hiroshi Madoka | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

17. Και γυρίζει ο τροχός Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Μιχάλης Λαμπρόπουλος | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

18. Μικρή μου Αλίκη Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Δημήτρης Βασαλάκης | Στίχοι: Δημήτρης Βασαλάκης

19. Φτάνει πια Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Gilbert Montagne & Constadinos Robert | Στίχοι: Νίκος Ελληναίος
Φτάνει πια και ως εδώ | Φτάνει πια και μη παραπονιέσαι!... Γελιέσαι | Φτάνει πια, δεν το μπορώ... | Φτάνει πια κι αν μ’ αγαπάς γελιέσαι!.. Γελιέσαι | Δυο λόγια, δυο φιλιά και πολλά μυστικά | Δυο μήνες με καφέ και αναψυκτικά | Ως πότε θα σε βλέπω στα κρυφά | και πάντα βιαστικά; | Αν ήτανε αλήθεια ότι μ ‘αγαπάς, | θα ‘ρχόσουνα μαζί μου δίχως καν να ρωτάς | Γι αυτό μικρή μου τρέχα στη μαμά | και μάθε τι ζητάς | Φτάνει πια και ως εδώ | Φτάνει πια και μη παραπονιέσαι!... Γελιέσαι | Φτάνει πια, δεν το μπορώ | Φτάνει πια κι αν μ’ αγαπάς γελιέσαι!.. Γελιέσαι | Τ ‘αγόρια θέλουν να ‘χουνε για συντροφιά, | κορίτσια που μπορούν να χαρούν τη βραδιά | τραγούδια, μουσική, με τρελά παιχνίδια και χορό | Μαζί σου έχω πάντοτε μια συννεφιά, | και με πειράζουν και γελούν γι’ αυτό τα παιδιά | Λοιπόν μικρή μου γεια σου και ξανά μαζί σου δε θα βγω

20. Κρίμα, παλιόφιλε Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Benito di Paula | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

21. Εμείς τραγουδάμε τον έρωτα Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Λιάνα Βιτσώρη | Στίχοι: Αλέκος Λασκαρίδης

22. Δεν αξίζει να κλαις Τραγούδι: Λάκης Τζορντανέλλι
Μουσική: Enrico Macias & Jean Claudric | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

Ο δεύτερος δίσκος
Ελπίδα

01. Μη θυμώνεις, μη Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Gustave Roan & Jack Velt | Στίχοι: Νίκος Ελληναίος
Μη θυμώνεις, μη, βρες μιαν αφορμή, | την αγάπη δώσε σ’ όλους-φίλους σου και μη! | Έτσι όπως περνούν τα χρόνια, φεύγουμε κι εμείς! | Θά ’ρθουν στα μαλλιά μας χιόνια-μην το λησμονείς! | Τώρα που μπορείς ακόμη να χαμογελάς, | ζήσε τη ζωή σου φίλε, μάθε ν’ αγαπάς! | Μη θυμώνεις, μη, βρες μιαν αφορμή, | την αγάπη δώσε σ’ όλους-φίλους σου και μη! | Της ζωής το πανηγύρι δεν κρατά πολύ, | σπαταλάς αδίκως χρόνο και δεν ωφελεί. | Μη ζητάς να σ’ αγαπούνε δίχως ν’ αγαπάς. | Δεν μπορείς να ζεις μονάχος, όπου και να πας. | Μη θυμώνεις, μη, βρες μιαν αφορμή, | την αγάπη δώσε σ’ όλους-φίλους σου και μη! | Της ζωής το πανηγύρι δεν κρατά πολύ, | σπαταλάς αδίκως χρόνο και δεν ωφελεί. | Τώρα που μπορείς ακόμη να χαμογελάς, | ζήσε τη ζωή σου φίλε, μάθε ν’ αγαπάς! | Μη θυμώνεις, μη, βρες μιαν αφορμή, | την αγάπη δώσε σ’ όλους-φίλους σου και μη!

02. Δεν τον είδα Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Άκης Σκαμάγκας | Στίχοι: Γιώργος Ματαράγκας
Δεν τον είδα από τότε | ίσως μίσος δυνατό να τον κρατά | Θα μου λείψει, μα, ως πότε | ώρες, χρόνους, ή αιώνες πια μετά | Μπορεί ποτέ να μην τον ξαναδώ | έστω κι αν είμαστε μετανιωμένοι | Μα τι είν' εκείνο που γιατρεύει έναν καημό | και τον ξεχνάς αμέσως ό,τι κι αν συμβαίνει | Δεν τον είδα από τότε | ίσως μίσος δυνατό να τον κρατά | Θα μου λείψει, μα, ως πότε | ώρες, χρόνους, ή αιώνες πια μετά | Δεν τον είδα απ' το βράδυ | που 'χα φύγει τρομαγμένη, μια σκιά | Έπεσε βαθύ σκοτάδι | στη δική του, στη δική μου αγκαλιά | Μπορεί ποτέ να μην τον ξαναδώ | έστω κι αν είμαστε μετανιωμένοι | Μα τι είν' εκείνο που γιατρεύει έναν καημό | και τον ξεχνάς αμέσως ό,τι κι αν συμβαίνει | Δεν τον είδα από τότε | ίσως μίσος δυνατό να τον κρατά | Θα μου λείψει, μα, ως πότε | ώρες, χρόνους, ή αιώνες πια μετά

03. Το ξυπνητήρι Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Άκης Σκαμάγκας | Στίχοι: Γιώργος Ματαράγκας

04. Εσένα ζητώ Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Άκης Σκαμάγκας | Στίχοι: Άκης Σκαμάγκας

05. Συγκρατήσου Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Νίκος Ελληναίος
Μη ζητάς να κερδίσεις καιρό, | στων ωρών το χορό, μη ζητάς! | Αν σ’ αδικούν, μη κτυπάς! | Να συγχωρείς, ν’ αγαπάς! | Συγκρατήσου άνθρωπέ μου και με μίσος γύρω μη κοιτάς. | Δώσε λίγο τόπο στην οργή! | Συγκρατήσου άνθρωπέ μου, με φωτιά το δίκιο μη ζητάς | Δώσε την αγάπη σου στη Γη! | Μη ζητάς να σου δώσουν κρασί, | αν δεν δίνεις κι εσύ, μη ζητάς! | Μάθε λοιπόν όπου πας, | να συγχωρείς, ν’ αγαπάς! | Συγκρατήσου άνθρωπέ μου και με μίσος γύρω μη κοιτάς | Δώσε λίγο τόπο στην οργή! | Συγκρατήσου άνθρωπέ μου, με φωτιά το δίκιο μη ζητάς | Δώσε την αγάπη σου στη Γη!

06. Φεγγαράκι Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

07. Και θέλω και δε θέλω Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Σπύρος Καρδάμης | Στίχοι: Νίκος Ελληναίος
Μη μου ζητάς να προχωρήσω, | τρέχεις πολύ και δε σε φτάνω | Κι αν προσπαθώ να σε κρατήσω, | φεύγεις και σε χάνω | Μη μου ζητάς ν’ ακολουθήσω | τα βιαστικά τα βήματά σου. | Και την καρδιά σου να ρωτήσω, | δε θα μάθω τι ζητάς | Και θέλω και δε θέλω, να φύγω και να σ’ αφήσω | Δεν το αντέχω όπου πας, έτσι να σε κυνηγώ | Και θέλω και δε θέλω, μα μόνη μου πως να ζήσω | Ισως εσύ δε μ’ αγαπάς, όμως σ’ αγαπώ εγώ | Ισως εσύ δε μ’ αγαπάς, όμως σ’ αγαπώ εγώ.

08. Στάξε μέλι στην καρδιά Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Άκης Σκαμάγκας | Στίχοι: Γιώργος Ματαράγκας

09. Λόγια της αγάπης Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Sestilli & Silvano Polidori | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας
Λόγια της αγάπης μου είπες μαγεμένα | λόγια που `χουν μείνει μες στην καρδιά γραμμένα | στη φτωχή καρδιά μου που τώρα πια πονά | και μια αγάπη, ψέμα ποτέ της δεν ξεχνά. | Πες μου γιατί μα γιατί με ξεχνάς | πες μου γιατί έχεις φύγει, | πώς μπορείς να μη θυμάσαι | πώς μπορείς να μη λυπάσαι | μια καρδιά που σ’ αγαπά | και δεν ξεχνά. | Όλα ήταν ψέμα τα λόγια σου, το βλέμμα, | ψέμα η καρδιά σου, τα χάδια, τα φιλιά σου. | Ζήτησα κοντά σου αγάπη για να βρω | βρήκα μόνο πόνο κι ένα δάκρυ πικρό. | Πες μου γιατί μα γιατί με ξεχνάς | πες μου γιατί δεν πονάς. | Πώς μπορείς να μη θυμάσαι | πώς μπορείς να μη λυπάσαι | μια καρδιά που σε λατρεύει | και δεν ξεχνά.

10. Εγώ κι εσύ Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Ennio Morricone & Danielle Pace | Στίχοι: Νίκος Ελληναίος
Μοιραίο λάθος, εγώ κι εσύ | Τυφλοί στο πάθος, κι εγώ κι εσύ | Ψευτιά κι αλήθεια, χωρίς σκοπό | Δε μ’ αγαπούσες, μα σ’ αγαπώ | Πουλιά στη μπόρα, εγώ κι εσύ | Ζητάμε τώρα, κι εγώ κι εσύ, | με ένα αντίο να χωριστούμε | Τι άλλο μένει;...Δε μας δένει τίποτε πια | Πικρά πουλιά, μέσ’ στη νύχτα πετούν | τα όνειρά μας και στο φως θα χαθούν | Δε μ’ αγαπάς, μα σε πίστεψα | Εγώ σε πίστεψα, κι αν με πληγώνεις, | δεν σε μισώ κι αυτό μου φτάνει | Μοιραίο λάθος, εγώ κι εσύ | Τυφλοί στο πάθος, κι εγώ κι εσύ | Ψευτιά κι αλήθεια, χωρίς σκοπό | Δε μ’ αγαπούσες, μα σ’ αγαπώ | Κι αν ήταν λάθος, αυτό το λάθος, | κι εγώ κι εσύ, όπου να ‘σαι, | θα ‘μαστε μαζί | Αγάπη, αντίο

11. Απορώ Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Άκης Σκαμάγκας | Στίχοι: Άκης Σκαμάγκας

12. Μη γελάς Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Άκης Σκαμάγκας | Στίχοι: Άκης Σκαμάγκας

13. Πες μου τον τρόπο Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

14. Στάλα, στάλα Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Άκης Σκαμάγκας | Στίχοι: Άκης Σκαμάγκας

15. Στείλε δυο φιλιά Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Άκης Σκαμάγκας | Στίχοι: Άκης Σκαμάγκας

16. Πάρε πένα και τεφτέρι Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Άκης Σκαμάγκας | Στίχοι: Άκης Σκαμάγκας

17. Ήτανε μια Τρίτη Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Κώστας Καράλης | Στίχοι: Κώστας Καράλης

18. Η αγάπη μου αυτή Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Alberto Salerno & Mino Reitano | Στίχοι: Ρέττη Ζαλοκώστα

19. Σ’ έναν κόσμο γεμάτο αγάπη Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Giancarlo Bigazzi & Gianni Bella | Στίχοι: Νίκος Ελληναίος
Σε έναν κόσμο γεμάτο αγάπη, ζούσαν όμορφα οι καρδιές μας. | Κάποιος έφταιξε, μα δεν το ξέρω, μένω μόνη και υποφέρω | Σε έναν κόσμο γεμάτο αγάπη, ζούσαμε όμορφα εμείς οι δύο. | Τώρα όνειρα με ποιον να κάνω;...Τι κακό, φεύγεις και σε χάνω | Στην ψυχή μου πρωί και βράδυ, ένα δάκρυ κυλά σαν χάδι | Κάτι φταιει νομίζω, κάτι...Μα θα βρούμε το μονοπάτι | Τι μας συμβαίνει...Πες μου αλήθεια, πες μου τι; | Τι μας συμβαίνει;...Ποιος θα βρει τι να ‘ναι αυτό; | Τι μου ζητάς-τι σου ζητώ; | Σ’ ένα κόσμο γεμάτο αγάπη, έλα πάλι μικρή μου αγάπη. | Οπως τότε, σαν τόσα βράδια, να μου δώσεις φιλιά και χάδια | Σ’ ένα κόσμο γεμάτο αγάπη, έλα πάλι μικρή μου αγάπη. | Του ονείρου γλυκιά συνήθεια, πως σε χάνω δεν είναι αλήθεια | Στην ψυχή μου πρωί και βράδυ, ένα δάκρυ κυλά σαν χάδι | Κάτι φταιει νομίζω, κάτι...Μα θα βρούμε το μονοπάτι | Τι μας συμβαίνει...Πες μου αλήθεια, πες μου τι; | Τι μας συμβαίνει;...Ποιος θα βρει τι να ‘ναι αυτό; | Τι μου ζητάς-τι σου ζητώ; | Η κάθε αγάπη έχει κι ένα μυστικό.

20. Είναι κρίμα και λυπάμαι Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Νίκος Ελληναίος | Στίχοι: Σπύρος Καρδάμης
Δεν το ήξερα και λυπήθηκα, | που σε γνώρισα στη ζωή μου τόσο αργά | Αν το ήξερα, θα περίμενα, | μα προχώρησα και δεν έχω πια καρδιά | Δυο βήματα μας χωρίζανε και σε γνώρισα μόλις σήμερα | Μια καρδιά την έχω, μια...και χωρά μια καρδιά | Είναι κρίμα και λυπάμαι... δυο αγάπες τις φοβάμαι | Είναι κρίμα και λυπάμαι, είναι αργά | Δεν το ήξερα πως θα ‘ρχόσουνα | μέσ’ στο δρόμο μου κάποια μέρα...κάποιον καιρό | Αν το ήξερα, θα περίμενα, | όμως άργησες κι έτσι τώρα πια δεν μπορώ | Δυο βήματα μας χωρίζανε και σε γνώρισα μόλις σήμερα | Μια καρδιά την έχω, μια...και χωρά μια καρδιά | Είναι κρίμα και λυπάμαι... δυο αγάπες τις φοβάμαι | Είναι κρίμα και λυπάμαι, είναι αργά | Δεν το ήξερα και λυπήθηκα, | που σε γνώρισα στη ζωή μου τόσο αργά | Δυο βήματα μας χωρίζανε και σε γνώρισα μόλις σήμερα | Μια καρδιά την έχω, μια...και χωρά μια καρδιά | Είναι κρίμα και λυπάμαι... δυο αγάπες τις φοβάμαι | Είναι κρίμα και λυπάμαι, είναι αργά.

21. Πυρετός Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Γιώργος Νιάρχος | Στίχοι: Νίκος Ελληναίος
Δεν πρέπει να στο πω... Τι νιώθω μη με ρωτάς | Μα στα μάτια σαν με κοιτάς, τα χάνω και γι’ αυτό, | Δεν πρέπει να σου πω...φοβάμαι μήπως ντραπώ | Μα νιώθω πως έχω σαράντα δυο πυρετό | Πυρετό, σαν βρεθώ κοντά σου νιώθω | Πυρετό, που με κάνει κι υποφέρω τόσο. | Με κρατάς στη ζεστή την αγκαλιά σου. | Με φιλάς κι ανεβαίνει ο πυρετός | Δεν πρέπει να στο πω... Τι νιώθω μη με ρωτάς | Με ορίζεις και με κρατάς, μα σαν πουλί πετώ | Δεν πρέπει να σου πω...φοβάμαι μήπως ντραπώ | Μα νιώθω πως έχω σαράντα δυο πυρετό | Πυρετό, σαν βρεθώ κοντά σου νιώθω | Πυρετό, που με κάνει κι υποφέρω τόσο. | Με κρατάς στη ζεστή την αγκαλιά σου. | Με φιλάς κι ανεβαίνει ο πυρετός | Με κρατάς στη ζεστή την αγκαλιά σου. | Με φιλάς κι ανεβαίνει ο πυρετός.

22. Τάχα τι ζητούν Τραγούδι: Ελπίδα
Μουσική: Γιάννης Ρενιέρης | Στίχοι: Νίκος Ελληναίος

Ο τρίτος δίσκος
Τέρης Χρυσός

01. Τάκα, τάκα Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Al Verlane | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας
Τάκα-τάκα τάκα-τα | Τάκα-τάκα τάκα-τα | Τάκα-τάκα τάκα-τα, καρδιά μου πως χτυπάς | Τάκα-τάκα τάκα-τα | Τάκα-τάκα τάκα-τα | Τάκα-τάκα τάκα-τα, το ξέρω αγαπάς | Έχεις ερωτευτεί φτωχή καρδιά και το ξέρω | ξέρω ότι πονάς κι όπως χτυπάς υποφέρω | έχεις καημό κρυφό που σε πονάει και σε λιώνει | άλλη σκληρή καρδιά σε τυραννά, σε πληγώνει | Πως κλαις, το ξέρω, κρυφά, μα δεν το λες καρδιά μου | έχεις βαθιά πληγωθεί με μια πληγή που δεν περνά | Ξέχασε την καρδιά που αγαπάς και ζητάει | όταν εσύ πονάς χωρίς ντροπή να γελάει | άλλη καρδιά θα βρεις που θα μπορεί να σε νιώσει | κι όση στοργή ζητάς, χωρίς ψευτιά θα σου δώσει

02. Όνειρα Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Salvatore Cutugno & Pasquale Losito | Στίχοι: Σάσα Μανέττα
Κάθε φορά | κάθε φορά που η ματιά σου έσμιγε με τη δική μου | κάθε φορά που έγερνες στον ώμο μου το κεφάλι σου | και γω | και γω σ'εσφιγγα στην αγγαλιά μου | κάθε φορά που έσμιγαν τα χείλη μας | εγώ,εγώ έκανα | Όνειρα,πουλιά μου ταξιδιάρικα | φύγατε νωρίς-νωρίς η χειμωνιά μη σας βρει | και 'μεινα μονάχος δίχως όνειρα | μόνο μου με βρήκε η βροχή | Γιατί εσύ δεν είσαι πια κοντά μου; | προσπαθώ,προσπαθώ να σε ξεχάσω,αλλά δεν μπορώ | κάθε τι, κάθε τι μου θυμίζει εσένα | εσένα που χωρίς να σκεφτείς τίποτα | πήρες τα όνειρά μου,τη χαρά μου,την καρδιά μου | Και 'φυγες και χάθηκες σαν σύννεφο | έσβησες σαν όνειρο,που το πρωί ξεψυχά | άπλωσα τα χέρια μα δε σ'έφτασα | και έκλαψα για πρώτη φορά | και 'μεινα μονάχος δίχως όνειρα | μόνο μου με βρήκε η βροχή | Όνειρα,πουλιά μου ταξιδιάρικα | φύγατε νωρίς-νωρίς η χειμωνιά μη σας βρει | και 'μεινα μονάχος δίχως όνειρα | μόνο μου με βρήκε η βροχή.

03. Μικρή Ντιλάιλα Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Les Reed & Barry Mason | Στίχοι: Λευτέρης Κογκαλίδης

04. Μάθημα το πάθημα Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Frank Farian & George Reyam & Fred Jay | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

05. Βρέχει Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Moris Albert | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

06. Δυο ρόδα του Απριλιού Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Daniele Pace & Lorenzo Pilat | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας

07. Η σκέψις μου Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Tony Cucchiara & Giosy Capuano | Στίχοι: Λευτέρης Κογκαλίδης
Η σκέψη μου τρέχει αλλού | σε μια κοπέλα που παντού | γι άλλον κανέναν δε μιλά | μόνο για μένα. | Είν’ μια κοπέλα εκπληκτική | στα μάτια της κάθε στιγμή | βλέπω τον έρωτα να λάμπει, | είν’ ευτυχία. | Κάθε λεπτό χωρίς αυτή | μικρή και άδεια είν’ η ζωή | και η καρδιά μου όλο χτυπά | με αγωνία πολύ. | Περιμένω και μένω μονάχος στη σιωπή | γιατί πρέπει σε λίγο να `ρθει για να με βρει | και μαζί της να φέρει αγάπη και δάκρυα χαράς.

08. Ζήσε Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Ralph Siegel & Bernd Meinunger | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης

09. Ήταν μια οπτασία Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Franco Migliacci & Dario Farina | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας
Μια βραδιά σ’ ένα κέντρο την είδα | σαν ονείρου γλυκιά πνοή | κι η ματιά της σαν ήλιου αχτίδα | ήταν φλόγα, ματιά θερμή. | Ήταν ωραία ήταν μοιραία | μια μορφή που δεν την ξεχνώ, | ένα όνειρο μαγεμένο | που ζητώ να το ξαναδώ να το ξαναδώ. | Ήταν μια οπτασία-οπτασία | μες στη γλυκιά βραδιά φαντασία | κι είναι μια νοσταλγία | για την καρδιά μου που δεν ξεχνά. | Ήταν μια οπτασία-οπτασία | που `γινε νοσταλγία-νοσταλγία | που `γινε νοσταλγία | Δεν ξεχνώ το γλυκό της το βλέμμα | στην πλανεύτρα γλυκιά βραδιά | μα φοβάμαι πως ήτανε ψέμα | κι η καρδιά μου βαθιά πονά.

10. Μύλος η καρδιά μου Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Giancarlo Guardabassi | Στίχοι: Νότης Κύτταρης
Κάνεις λάθος φίλη μου μικρή | παιχνιδάκια κι έρωτας δεν πάει | αν μ’ αφήσεις μόνο, μη νομίσεις πως | για σένα θα κλάψω ποτέ. | Ξέρεις τώρα πόσο λαχταρώ | κάθε βλέμμα χάδι τρυφερό | αλλά δε θα φταίω αν καμιά φορά | για πάντα σου λείψει η χαρά. | Η καρδιά μου θα γυρνάει σε κάποια πέρα | σαν μύλος θα γυρνάει νύχτα μέρα | πριν να ’ναι πια αργά μείνε κοντά μου | και μη μου φύγεις πια. | Κάνεις λάθος φίλη μου μικρή | παιχνιδάκια κι έρωτας δεν πάει | αν μ’ αφήσεις μόνο, μη νομίσεις πως | για σένα θα κλάψω ποτέ. | Η καρδιά μου θα γυρνάει σε κάποια πέρα | σαν μύλος θα γυρνάει νύχτα μέρα | Πριν να ’ναι πια αργά μείνε κοντά μου | σαν μύλος θα γυρνάει η καρδιά μου.

11. Αρλεκίνος Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Danyel Gerard & Howard Barnes | Στίχοι: Νότης Κύτταρης

12. Νύχτα Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Neil Diamond | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας

13. Ο δρόμος της ζωής Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Bernard Sauvat & Paul Boussard | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

14. Που; Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Gilbert Montagne & Patrick Kent | Στίχοι: Νίκος Ελληναίος
Πού ζητάς να πας, αφού ξέρω μ’ αγαπάς | Πώς μπόρεσες κάτι τέτοιο να σκεφθείς; | Πού και για ποιο σκοπό, αφού ξέρεις σ’ αγαπώ | Πώς θέλησες να φύγεις...να χαθείς; | 'Ηταν η αγάπη μας μια χίμαιρα; | Όνειρα που στάθηκαν εφήμερα; | Φεύγεις και μ’ αφήνεις μόνο σήμερα | και χάνεσαι σαν ήλιος το απόβραδο | Λάθος της φυγής σου η απόφαση. | Κάνει τον παράδεισό μας κόλαση | Πώς μπορείς να φύγεις δίχως πρόφαση; | Πού πηγαίνεις;... Στάσου!...Στάσου | Πού ζητάς να πας, αφού ξέρω μ’ αγαπάς | Πώς μπόρεσες κάτι τέτοιο να σκεφθείς; | Πού και για ποιο σκοπό, αφού ξέρεις σ’ αγαπώ | Πώς θέλησες να φύγεις...να χαθείς;

15. Όχι, δε σε συγχωρώ Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Vito Pallavicini & Salvatore Cutugno | Στίχοι: Σάσα Μανέττα

16. Προϊστορία Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Herbert Pagani & Adriano de Grandis | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας

17. Ύμνος στη χαρά Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Ludwig van Beethoven | Στίχοι: Ρέττη Ζαλοκώστα
Χαρά μες στη ζωή είν’ μόνο η αγάπη | μην την ζητάς αλλού να ξέρεις δεν υπάρχει, | μα την χαρά θε να βρεις σαν ψάξεις βαθιά | μες στην καρδιά, θα βρεις χαρά σαν δεις | το θαύμα της αγάπης. | Σαν την αγάπη θα βρεις | κι αγάπη θα δώσεις στη ζωή | τότε χαρά στη γη θα πεις ότι υπάρχει. | Ο κόσμος ξέχασε τι είναι η αγάπη | και η χαρά γι’ αυτό για όλους εμάς εχάθη.

18. Θα σ’ αγαπώ για πάντα Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Benny Andersson & Stig Andersson | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

19. Κορίνα Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Carlo Claroni & Alberto Ciacci | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου

20. Πέρασε ο καιρός Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Luis Aguille | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου

21. Εμείς οι άνθρωποι Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Albert Hammond & Mike Hazlewood | Στίχοι: Σέβη Τηλιακού

22. Εσύ γελάς Τραγούδι: Τέρης Χρυσός
Μουσική: Mogol | Στίχοι: Νότης Κύτταρης
Μου φτάνει μου φτάνει να σ’ αγαπώ | να νοσταλγώ παντοτινά | την κάθε μου ώρα μακριά σου | είναι χαμένη καρδιά μου θλιμμένη, γιατί, γιατί; | Εσύ γελάς κι εγώ πονώ | πες μου αλήθεια μια φορά | εσύ γελάς με τυραννάς | πες μου πού βρήκες την χαρά. | Λένε αυτοί που είναι πιστοί | στα παραμύθια τα παλιά | μα δεν μπορώ αλλού να βρω | σαν την δική σου αγκαλιά. | Μα γιατί, γιατί να `σαι κοντά μου | ρίζα βαθιά μες στην καρδιά μου | τόσο πολύ βαθιά ως την ψυχή μου | θα μείνεις εσύ. | Εσύ γελάς κι εγώ πονώ | πες μου αλήθεια μια φορά | εσύ γελάς με τυραννάς | πες μου πού βρήκες την χαρά. | Εσύ γελάς κι εγώ πονώ | ως πότε θα με τυραννάς; | Θα `ρθει η στιγμή που θα γελώ | θα `ρθει η στιγμή που θα γελάς. | Εσύ γελάς κι εγώ πονώ | πες μου αλήθεια μια φορά | εσύ γελάς με τυραννάς | πες μου πού βρήκες την χαρά.

Ο τέταρτος δίσκος
Τάμμυ

01. Βροχή και δάκρυα Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Pachelbel Johann | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας
Η βροχή αντηχεί και στην ψυχή | το δάκρυ μου κυλά | σ’ αγαπώ και κλαίω θρηνώ | και με καημό κοντά μου σε ζητώ. | Μες στη βροχή γυρνώ | αναζητώ εσένα | κι η βροχή με χτυπά | η συννεφιά μου πνίγει την καρδιά. | Η συννεφιά βαριά και η καρδιά πονά, | η βροχή αντηχεί και στην ψυχή | το δάκρυ μου κυλά σ’ αγαπώ και θρηνώ | και με καημό κοντά μου σε ζητώ.

02. Αγόρι μου Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Mogol & Pietro Soffici | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας
Γλυκό μου αγόρι | Πριν να χωριστούμε | Θυμήσου μόνο | Και μην ξεχνάς | Και μην ξεχνάς | Θυμήσου | Πώς χτυπούσαν δυο καρδιές | Θυμήσου | Τις όμορφες βραδιές που μου `λεγες τρελά πως μ’ αγαπούσες | Θυμήσου, Θυμήσου | Μην ξεχνάς | Αγόρι μου | Ξέρεις πόσο σ `αγαπώ | Αγόρι μου | Στα μάτια σου τα δυο τον ήλιο λαχταρώ | Αγόρι μου, Αγόρι μου, Αγόρι μου | Σε λατρεύω | Η καρδιά μου για σένα θα λιώνει! | Και για σένα θα ζει, θα χτυπα! | Αν σε χάσω μικρό χελιδόνι | Δε θα μπορώ να σε ξεχάσω | Πως χτυπούσαν οι καρδιές | Θυμήσου | Τις όμορφες βραδιές, | τις όμορφες στιγμές που με φιλούσες | Θυμήσου, Θυμήσου | Μην ξεχνάς | Η καρδιά μου για σένα θα λιώνει | και για σένα θα ζει, θα χτυπά! | Αν σε χάσω μικρό χελιδόνι, | δε θα μπορώ να σε ξεχάσω | Πως χτυπούσαν οι καρδιές | Θυμήσου | Τις όμορφες βραδιές που μου `δινες πνοή | Θυμήσου | Ω, ω, ω, ω, ω, Θυμήσου | Ω, ω, ω, ω, ω, Θυμήσου | Ω, ω, ω, Ω, ω, ω, ω, Ω ναι... | Θυμήσου | Ναι, ναι, ναι, ναι | Θυμήσου...

03. Να ‘ξερε το φεγγάρι Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: John C. Fogerty | Στίχοι: Ρέττη Ζαλοκώστα
Σαν βγήκε απόψε το φεγγάρι | ήταν θλιμμένο και χλωμό | γιατί με είδε να περνάω | δίχως εσένα π’ αγαπώ. | Γιατί εσύ πια είσαι μακριά | κι έχει σκοτάδι κι η καρδιά. | Και μου `πε ακόμα το φεγγάρι | πως άλλο βράδυ δε θα βγει | αν δε σε δει κοντά μου πάλι | θα σκοτεινιάσει όλη η γη. | Γύρισε ξανά και κάνε φωτεινό | τον δικό μου ουρανό. | Να `ξερε το χλωμό φεγγάρι | πως υποφέρω και πονώ | δε θα συννέφιαζε μονάχα | μα θα `φευγε απ’ τον ουρανό. | Γύρισε ξανά και κάνε φωτεινό | τον δικό μου ουρανό.

04. Εσένα που σε ξέρω τόσο λίγο Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Σταύρος Ζώρας | Στίχοι: Σταύρος Ζώρας
Εσένα που σε ξέρω τόσο λίγο | εσένα που αγαπώ τόσο πολύ | για πες μου θες να μείνω η να φύγω | για πες μου πριν μας έβρει το πρωί | Τ’αστέρια από ψηλά | μας βλέπουν σιωπηλά | την νύχτα αυτή που στάθηκε ο χρόνος | τα μάτια σου φωτιά | τα χείλη σου δροσιά | αν φύγεις και μ’αφήσεις θά’μαι μόνος

05. Όταν φύγουν, δεν γυρνούν τα καλοκαίρια Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Albert Hammond & Mike Hazelwood | Στίχοι: Νίκος Ελληναίος

06. Πέταξε τις λύπες σου Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: David Clayton Thomas | Στίχοι: Ρέττη Ζαλοκώστα

07. Ο Λουδοβίκος Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Homer Banks & Bettye Jean Cruther | Στίχοι: Ρέττη Ζαλοκώστα

08. Δε θέλω πια να σ’ αγαπώ Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Francesco Califano & Guido Lombardi | Στίχοι: Νότης Κύτταρης

09. Μην την πιστεύεις Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Luigi Clausetti & Mogol | Στίχοι: Ρέττη Ζαλοκώστα

10. Αν φύγεις κι εσύ Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Jean Peigne & Jean Jacques Pascal | Στίχοι: Νότης Κύτταρης

11. Το πρώτο χτυποκάρδι Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Vittorio Ferri & Gabriella Ferri | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας

12. Θα ‘ρθεις Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Franco Migliacci & Bruno Zambrini | Στίχοι: Τάμμυ Ρυσσιάνου
Κάποια μέρα θα `ρθεις τρυφερά να μου πεις | "σ’ αγαπώ σ’ αγαπώ πρέπει πια να στο πω". | Θα ξεχάσεις το χθες κι απ’ αγάπη θα κλαις | σε μια νότα χαράς θα σ’ ακούσω να λες. | "Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ, | σ’ αγαπώ γιατί το αξίζεις | τίποτ’ άλλο δεν ξέρω να πω | κι αν κι εσύ την καρδιά σου | μου δώσεις, τίποτ’ άλλο πια δεν ζητώ". | Κι αν σε έχω κάνει να κλάψεις | μη με κάνεις να κλάψω κι εγώ | στην καρδιά μου τον πόνο | μη δώσεις κι ας στον έχω δώσει εγώ. | Τώρα ξέρω γελάς με το βλέμμα ρωτάς, | είμ’ εγώ να ζητώ μια σταγόνα χαράς; | Μα η μέρα θα `ρθει και μοναχός θα πεις. | "Σ’ αγαπώ, σ’ αγαπώ, | σ’ αγαπώ γιατί το αξίζεις | τίποτ’ άλλο δεν ξέρω να πω | κι αν κι εσύ την καρδιά σου | μου δώσεις, τίποτ’ άλλο πια δεν ζητώ". | Κι αν σε έχω κάνει να κλάψεις | μη με κάνεις να κλάψω κι εγώ | στην καρδιά μου τον πόνο | μη δώσεις κι ας στον έχω δώσει εγώ. | Και η μέρα θα `ρθει | όταν πια θα `χεις δει | πως κι εγώ σ’ αγαπώ, | μόνο εσένα αγαπώ.

13. Πώς Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Ζαχαρίας Χαρπίδης | Στίχοι: Νικόλαος Παναγόπουλος

14. Μ’ αγαπά, δε μ’ αγαπά Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Danyel Gerard & Howard Barnes | Στίχοι: Νότης Κύτταρης

15. Το δικό μας το σπίτι Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Alberto Testa & Emidio Remigi | Στίχοι: Ρέττη Ζαλοκώστα

16. Ποιο αγέρι Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Άκης Σκαμάγκας | Στίχοι: Άκης Σκαμάγκας

17. Ένα χαμόγελο Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Don Backy & Marianno Detto | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας

18. Οι άγγελοι Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Arthur Kaplan | Στίχοι: Τάμμυ Ρυσσιάνου

19. Αν δεν μπορείς στη ζωή ν’ αγαπάς Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Geoff Stephens & Peter Callander | Στίχοι: Νίκος Ελληναίος
Αν δεν μπορείς στη ζωή ν’ αγαπάς, | τότε λοιπόν τι ζητάς; | Σ’ ένα δρόμο μακρύ, με το πλήθος προχωρείς | και να βρεις συντροφιά στη ζωή σου, δεν μπορείς. | Την αγάπη ζητάς μα δεν την δίνεις. | Είναι κοντά σου και την κυνηγάς!...Την κυνηγάς. | Αν δεν μπορείς στη ζωή ν’ αγαπάς, | τότε λοιπόν τι ζητάς;.. Τι ζητάς; | Ποτέ δε θα νιώσεις την χαρά: | Να πάρεις μια καρδιά-να δώσεις μια καρδιά. | Αν δεν μπορείς στη ζωή ν’ αγαπάς, | θα’ σαι παντού μοναχός, όπου πας. | Ποτέ δε θα νιώσεις την χαρά: | Ν’ αγαπάς!... Ν’ αγαπάς... Ν’ αγαπάς. | Σ’ ένα δρόμο μακρύ, με το πλήθος προχωρείς | και ρωτάς...και κοιτάς, κάτι ψάχνεις για να βρεις. | Την αγάπη ζητάς μα δεν την ξέρεις. | Είναι μαζί σου και την κυνηγάς!...Την κυνηγάς. | Αν δεν μπορείς στη ζωή ν’ αγαπάς, | τότε λοιπόν τι ζητάς;

20. Τα χέρια μου Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Κώστας Ξενάκης | Στίχοι: Ρέττη Ζαλοκώστα

21. Πρώτα Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Μιχάλης Καρράς | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης

22. Αλίμονο Τραγούδι: Τάμμυ
Μουσική: Γιώργος Χατζηνάσιος | Στίχοι: Νίκος Ελληναίος
Ηταν μονάχα μια βραδιά | δύο ψυχές σε μια καρδιά. | Μην μου ζητάς να μείνω, δεν μπορώ. | Τι κι αν πονάς-τι κι αν πονώ, θα φύγω. | Αλίμονο η αλήθεια είναι πικρή. | Είναι αργά-πολύ αργά-και μην γελιέσαι: | Σαν παίζεις το παιχνίδι της ζωής, | μέσα σε μια στιγμή, πεθαίνεις ή γεννιέσαι. | Ηταν μονάχα μια βραδιά | δύο ψυχές σε μια καρδιά. | Μην με ρωτάς-μη σε παρακαλώ. | Αν σ’ αγαπώ από το χθες πιο λίγο. | Αλίμονο η αλήθεια είναι πικρή. | Είναι αργά-πολύ αργά-και μην γελιέσαι: | Σαν παίζεις το παιχνίδι της ζωής, | μέσα σε μια στιγμή, πεθαίνεις ή γεννιέσαι.

Ο πέμπτος δίσκος
Ζωή Κουρούκλη

01. Η τραμοντάνα Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Daniele Pace & Mario Panzeri | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας
Είχα μια αγάπη κι εγώ | και το μυαλό μου θολό | για δυο ματάκια, | μάτια τόσο γλυκά. | Είχα μια αγάπη τρελή | κι είχα πιστέψει πολύ | πως ήταν όλα, | όλα ρομαντικά. | Μα τι συμφορά μου | καημένη καρδιά μου | θα ψάχνω χρόνια | να βρω τα νερά μου. | Αυτά τα μάτια ήτανε πλάνα | καταιγίδα και τραμοντάνα, | με είχαν γελάσει το ξέρει η πλάση | πως παίξαν μαζί μου και μ’ έχουν ξεχάσει. | Αυτά τα μάτια ήτανε πλάνα | καταιγίδα και τραμοντάνα, | τρικυμία και συμφορά. | Τώρα δε χάνω καιρό | κι άλλη αγάπη θα βρω | άλλα ματάκια, | μάτια τόσο γλυκά. | Να με κοιτούν πονηρά | να τα φιλώ τρυφερά | και να `ναι όλα, | όλα ρομαντικά. | Μα τι συμφορά μου | καημένη καρδιά μου | αν τύχει να χάσω | ξανά τα όνειρά μου. | Δε θέλω μάτια | που να `ναι πλάνα, | την φοβάμαι την τραμοντάνα. | Δε θέλω ματάκια | που ψέματα λένε | που με ξεγελάνε | και πάντα με καίνε. | Δε θέλω μάτια | που να `ναι πλάνα, | την φοβάμαι την τραμοντάνα | που `ν’ για μένα μια συμφορά.

02. Χαμένα όνειρα Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Gene Raskin | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας
Με έφεραν προχθές τα βήματά μου | σ' ένα ταβερνάκι γραφικό | κι είδα να ξυπνούν τα όνειρά μου | που ήτανε χαμένα από καιρό. | Χαμένα όνειρα χαμένα νιάτα μου | που δεν γυρνάτε πίσω πια ξανά, | καημένα μάτια μου πόσα δεν είδατε | στο χθες που πέρασε και δεν γυρνά. | Λάι-λάι-λάι... | Κάθησα στο ίδιο ταβερνάκι | κι ήπια όπως πίναμε μαζί, | άδειασα το πρώτο ποτηράκι | και δάκρυσα για κάτι που δεν ζει. | Χαμένα όνειρα χαμένα νιάτα μου | που δεν γυρνάτε πίσω πια ξανά, | καημένα μάτια μου πόσα δεν είδατε | στο χθες που πέρασε και δεν γυρνά. | Λάι-λάι-λάι... | Έζησα ξανά αυτά τα χρόνια | με τα όνειρά μας τα τρελά | τότε που κι οι δυο σαν χελιδόνια | εδίναμε στους πόθους μας φτερά. | Χαμένα όνειρα χαμένα νιάτα μου | που δεν γυρνάτε πίσω πια ξανά, | καημένα μάτια μου πόσα δεν είδατε | στο χθες που πέρασε και δεν γυρνά. | Λάι-λάι-λάι... | Φέρνουνε τα χρόνια τις ρυτίδες | και τα νιάτα κάποτε περνούν | όμως στην καρδιά μας οι ελπίδες | δεν σβήνουν, πάντοτε θα ζουν. | Χαμένα όνειρα χαμένα νιάτα μου | που δεν γυρνάτε πίσω πια ξανά, | καημένα μάτια μου πόσα δεν είδατε | στο χθες που πέρασε και δεν γυρνά. | Λάι-λάι-λάι...

03. Πάντα στη ζωή μου Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Daniele Pace & Pario Panzeri | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας
Θέλησαν να σου πουν πως η καρδιά μου | δεν ξέρει να χτυπάει και ν’ αγαπάει, | θέλησαν ένας-ένας να σε πληγώσουν | όμως με τον καιρό θα μετανιώσουν. | Ψέματα θα πουν πολλά μικρή μου αγάπη | μην ακούς κανέναν πια. | Και πάντα, πάντα στη ζωή μου | θα `σαι η πνοή μου | ήλιος που θα παίρνω το φως, | θα `σαι η ψυχή μου η αναπνοή μου | κτύπος της καρδιάς μου κρυφός. | Μου `δωσες την ζωή και την πνοή σου | σου `δωσα μια καρδιά κι είναι δική σου, | σφίξε με κράτησέ με στην αγκαλιά σου | πες μου πως μ’ αγαπάς. | Και πάντα, πάντα στη ζωή μου | θα `σαι η πνοή μου | ήλιος που θα παίρνω το φως, | θα `σαι η ψυχή μου η αναπνοή μου

04. Σακουμντί-σακουμντά Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Carlos Imperial | Στίχοι: Ρέττη Ζαλοκώστα
Ακούστε καλά. | Μια μέρα ο διάβολος με βρήκε στο τραίνο, | μου λέει: "Έλα, δεν κοιτά κανένας, | θα σου προσφέρω ό,τι θέλεις εσύ", | σακουμντί σακουμντά, σακουμντίουμ, ντιουμ, ντα. | Τα χάνω μια στιγμή μ’ αυτός μου λέει | με την πειστική φωνή του: | "θα έχεις λούσα, ευτυχία και χρήμα" | ενώ με πλήξη τη ζωή σου περνάς | σακουμντί σακουμντά, σακουμντίουμ, ντιουμ, ντα. | Γιατί να το σκέφτεσαι πια τόσο | αφού είπα θα σου δώσω ό,τι υπάρχει στη ζωή, | μπορείς να ζητήσεις ό,τι θέλεις | και στην κόλαση, να ξέρεις, δεν είν’ άσχημα πολύ, | μη μου τ’ αρνηθείς. | Ξανά ’πε ο διάβολος, "θα δεις, θα είναι ωραία" | ο πειρασμός για λίγο με παρασύρει, | αλλά στο τέλος απαντάω κι εγώ | σακουμντί σακουμντά, σακουμντίουμ, ντιουμ, ντα. | Εσύ που τα λες πολύ ωραία έχεις τόσους για παρέα, | δεν τους πήρες πια μαζί, | αυτό που λατρεύω δεν αφήνω και κοντά του εγώ θα μείνω | τι κι αν είν’ σκληρή η ζωή, | γεια σου διάβολε, γεια.

05. Κιλιμάντζαρο Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Michel Delancray | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας
Το βουνό που κοιτάς μακριά | στο θολό και βαρύ ουρανό | το βουνό αυτό που όλο ρωτάς | είναι το Κιλιμάντζαρο. | Κει στου βουνού την παγωνιά | μες στον βαρύ χιονιά, | με την δική μου την καρδιά | αγάπη μου θα βρεις φωτιά, φωτιά. | Θα σε κρατώ πάντα σφιχτά, | σφιχτά, ναι σφιχτά | και με φιλιά, θερμά φιλιά | θα `χεις ζεστασιά σε μια αγκαλιά. | Κει στου βουνού την παγωνιά | μες στον βαρύ χιονιά, | με την δική μου την καρδιά | αγάπη μου θα βρεις φωτιά, φωτιά. | Να το βουνό που όλο ρωτάς | αυτό που μου ζητάς, | αφού το θες πάμε μαζί | εκεί στο Κιλιμάντζαρο. | Κει στου βουνού την παγωνιά | μες στον βαρύ χιονιά, | με την δική μου την καρδιά | αγάπη μου θα βρεις φωτιά, φωτιά, | φωτιά, φωτιά.

06. Η αγάπη έτσι αρχινάει Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Giorgio Gaber & Renato Angiolini | Στίχοι: Νότης Κύτταρης
Και τώρα ένα τραγούδι που δεν έχει | αρχή και τέλος. | Ένα τραγούδι έτσι, όπως είν’ η αγάπη. | Πάνε χρόνια από τότε, | μια μικρή μ’ έναν μικρούλη | όλο παίζανε κρυφτούλι | μες στα σύννεφα και στ’ άστρα. | Και περνούσαν καλοκαίρια | και περνούσανε χειμώνες | πύργους χτίζανε και κάστρα | κι ήταν όνειρο η ζωή. | Η αγάπη έτσι αρχινάει | και κάθε μέρα που περνάει | χαρά και λύπη μας κερνάει | μ’ αγαπάει δε μ’ αγαπάει. | Σαν ερωτικό τραγούδι | το ρομάντζο όπως κυλούσε, | σαν Μαγιάτικο τραγούδι | η αγάπη μας μεθούσε. | Νύχτα μέρα χέρι-χέρι | μες στον ήλιο μες στη μπόρα | την καρδιά τους ένα αστέρι | φώτιζε για την χαρά. | Η αγάπη έτσι αρχινάει | και κάθε μέρα που περνάει | χαρά και λύπη μας κερνάει | μ’ αγαπάει δε μ’ αγαπάει. | Μα περάσανε τα χρόνια, | η μικρή με τον μικρούλη | σταματήσαν το κρυφτούλι | κατεβήκαν από τ’ άστρα. | Τώρα πια άλλο τραγούδι | παίζουνε πιο τρυφερό, | πύργους χτίζουνε και κάστρα | όταν λένε "σ’ αγαπώ". | Η αγάπη έτσι αρχινάει | και κάθε μέρα που περνάει | χαρά και λύπη μας κερνάει | μ’ αγαπάει δε μ’ αγαπάει.

07. Βαρέθηκα όλα Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Randy Bachman & Burton Cummings | Στίχοι: Ρέττη Ζαλοκώστα

08. Τζο ο τρομερός Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Daniele Pace & Mario Panzeri | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας
Εκεί στην Αριζόνα | ήταν και στον Μισισιπή | όσο και στην Αλαμπάμα | ένας τρόμος, τέτοιος τρόμος. | Μα εκεί στην Πενσιλβάνια μια βραδιά | του πήρε μια κοπέλα την καρδιά | κι ο Τζο ο τρομερός το παλληκάρι, | την έπαθε για πρώτη του φορά. | Εμπήκε σ’ ένα μπαρ ορμητικός | και έγινε αμέσως πανικός | μα ξάφνου μια κοπέλα όλο χάρη | τον έκανε να δει την συμφορά. | Κι ο καου μπόυ που ήταν από σόι | έγινε αρνάκι και κόσμο πια δεν τρώει | αντί για όπλο κρατάει κομπολόι | και η καρδιά του τικ τακ κτυπάει ρολόι. | Ο Τζο δεν είναι πια ο τρομερός | ο άσσος της γροθιάς ο φοβερός | ζητάει λίγη αγάπη ο καημένος | και πίνει κάθε βράδυ και μεθά. | Ο Τζο ο τρομερός το παλληκάρι, | την έπαθε για πρώτη του φορά | κι ο καου μπόυ που ήταν από σόι | έγινε αρνάκι και κόσμο πια δεν τρώει | αντί για όπλο κρατάει κομπολόι | και η καρδιά του τικ τακ κτυπάει ρολόι. | Αυτό συνέβη εκεί στην Πενσυλβάνια...

09. Το τραγούδι της ειρήνης Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Γιάννης Καστρινός | Στίχοι: Μιχάλης Γαβριηλίδης

10. Ένα τραγούδι Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Michel Altero & Marcel Sibre | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας

11. Δεν υπάρχω Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: E. Carlos & Alexandre Marcio | Στίχοι: Ρέττη Ζαλοκώστα

12. Σαν το ρολόι Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Daniel Pace & Mario Panzeri | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας

13. Για ποια αιτία Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Λευτέρης Κογκαλίδης | Στίχοι: Άλκης Κακαλιάγκος
Αν για μια φορά μπορείς να θυμηθείς, | πόσο πικρό, θα δεις, είναι το χθες. | Για ποια αιτία η δυστυχία | τα όνειρά μου σβήνει, | για ποια αιτία τόση κακία | κάθε σου λέξη κρύβει. | Μόνη τώρα, συντροφιά θα βρω | στη λύπη και στη μοναξιά θα ζω. | Για ποια αιτία, ίσως κακία | τα όνειρά μου σβήνει, | για ποια αιτία. | Για ποια αιτία η δυστυχία | τα όνειρά μου σβήνει, | για ποια αιτία τόση κακία | κάθε σου λέξη κρύβει. | Μόνη τώρα, συντροφιά θα βρω | στη λύπη και στη μοναξιά θα ζω. | Για ποια αιτία, ίσως κακία | τα όνειρά μου σβήνει, | για ποια αιτία, για ποια αιτία, | για ποια αιτία.

14. Ζάλη Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Tommy Roe & Freddy Weller | Στίχοι: Ρέττη Ζαλοκώστα

15. Παράξενο αγόρι Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Claude Lemesle & Joseph Dassin | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας
Ματιές μου ρίχνεις στα κλεφτά, τρυφερές, | μα ούτε μια κουβέντα μια φορά δε μου λες, | παράξενο αγόρι κρυφά πως μ’ αγαπάς, | το βλέπω μες στο βλέμμα σου γλυκά σαν με κοιτάς. | Μίλα μου για μια φορά, | δώσε μου γλυκά φιλιά | έχω καημό μεγάλο, | έγινες για μένα πια | μέσα μου σωστή φωτιά | και δεν αντέχω άλλο. | Περνάς, γελάς μα ποτέ, γλυκό αγόρι | καμιά φορά μια λεξούλα δε μου λες, | με τυραννάς και ζητάς να υποφέρω | και την καρδιά μου κάθε μέρα καις. | Μίλα μου για μια φορά, | δώσε μου γλυκά φιλιά | έχω καημό μεγάλο, | έγινες για μένα πια | μέσα μου σωστή φωτιά | και δεν αντέχω άλλο. | Με χτυποκάρδι σε κοιτώ να περνάς | χωρίς εσύ να ξέρεις τι καημούς με κερνάς, | παράξενο αγόρι κρυφά πως μ’ αγαπάς, | το βλέπω μες στο βλέμμα σου γλυκά σαν με κοιτάς. | Μίλα μου για μια φορά, | δώσε μου γλυκά φιλιά | έχω καημό μεγάλο, | έγινες για μένα πια | μέσα μου σωστή φωτιά | και δεν αντέχω άλλο.

16. Ελπίδες Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Mario Panzeli & Daniel Pace | Στίχοι: Νότης Κύτταρης

17. Το παιχνίδι της αγάπης Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Franco Migliacci & Ivo Callegari | Στίχοι: Ρέττη Ζαλοκώστα
Αν δεν ξαναέρθει πια θα χάσω εγώ | θα χάσει αυτός, η αγάπη είν’ παιχνίδι | μα το πιο σκληρό. | Θεέ μου βοήθα με Συ, | να ζήσω πια δεν μπορώ μοναχή | και στο παιχνίδι αυτό κι αυτός | χαμένος θα βγει μα κι εγώ. | Κι αυτή η καρδιά γι’ αυτόν χτυπά, | θα πονάει γιατί όλη η ζωή | είναι μόνο αυτός. | Δεν ξέρω πια τι να πω, | πώς να ζήσω και πώς να σκεφτώ. | Βοήθα τον Θεέ μου | Εσύ ξέρεις πόσο πολύ αγαπώ. | Μακριά μου πια τώρα στη ζωή | και φοβάμαι μήπως που είν’ μοναχός | πάρει λάθος το δρόμο, βοήθα κι Εσύ. | Κι αν γαλήνη έχει η ματιά του, | καταιγίδα έχει στην καρδιά του | και το ξέρω ότι μ’ αγαπάει | μα από πείσμα δεν ξαναγυρνάει. | Μα αν δεν ξαναέρθει πια θα χάσω εγώ | θα χάσει αυτός, η αγάπη είν’ παιχνίδι | μα το πιο σκληρό.

18. Τι ξερό κεφάλι Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Argenio & Corrado Conti | Στίχοι: Νότης Κύτταρης
Μου είχαν πει πως η αγάπη αυτή, | η αγάπη που μεθάει, | δεν ήταν τίποτα για μένα πια και πάει. | Μα μυαλό δεν έβαλα και πάλι απ’ την αρχή, | καρδιοχτύπια, βάσανα, αναστεναγμοί, | θα με ξετρελαίνει κάθε σου φιλί | τώρα που `χω μπλέξει πιο πολύ. | Τι ξερό κεφάλι φάλι-φάλι που `μαι εγώ, | μια σταλιά μυαλό να βάλω δεν μπορώ, | τι ξερό κεφάλι φάλι-φάλι που `μαι εγώ, | τα κατάφερα ξανά να τρελαθώ. | Μου είχαν πει πως η αγάπη αυτή, | η αγάπη που μεθάει, | δεν είναι πια για μένα, γλίτωσα και πάει. | Όρκο πια δεν βάζω, ξέρω, δεν μπορώ, | λίγο μια στιγμούλα να σταθώ. | Τι ξερό κεφάλι φάλι-φάλι που `μαι εγώ, | μια σταλιά μυαλό να βάλω δεν μπορώ, | τι ξερό κεφάλι φάλι-φάλι που `μαι εγώ, | τα κατάφερα ξανά να τρελαθώ. | Τι ξερό κεφάλι φάλι-φάλι που `μαι εγώ, | μια σταλιά μυαλό να βάλω δεν μπορώ.

19. Δώσε μου Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Ηλίας Ηλιόπουλος
Δώσε μου μια λέξη σου να την κάνω τραγούδι, | δώσε μου ένα βλέμμα σου να το κάνω πρωί, | δώσε μου λίγο άρωμα να το κάνω λουλούδι, | δώσε μου την ανάσα σου να την κάνω ζωή. | Δώσε μου λίγο σήμερα να το κάνω αιώνες, | δώσε μου λίγο αύριο να το κάνω ελπίδες, | δώσε μου λίγη άνοιξη να χαθούν οι χειμώνες, | δώσε μου την αγάπη σου, τη γλυκιά καταιγίδα. | Δώσε μου την ανάσα σου να την κάνω ζωή. | Δώσε μου λίγο σήμερα να το κάνω αιώνες, | δώσε μου λίγο αύριο να το κάνω ελπίδες, | δώσε μου λίγη άνοιξη να χαθούν οι χειμώνες, | δώσε μου την αγάπη σου, τη γλυκιά καταιγίδα. | Δώσε μου, δώσε μου, δώσε μου την αγάπη σου.

20. Μη με ξεχάσεις Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Alan Blakley & Leonard Hawkes | Στίχοι: Αθανάσιος Τσόγκας

21. Τι με κρατάει Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Κώστας Ξενάκης | Στίχοι: Βασίλης Φωτεινάκης
Τι με κρατάει, χρόνος περνάει, | νιάτα χαμένα, μια αγάπη λάθος, | θαμμένο πάθος, φτερά σπασμένα, | τι με κρατάει, τι με κρατάει. | Τι με κρατάει και με γυρνάει | στα περασμένα κι όλο προσμένω | κάτι χαμένο τώρα για μένα, | τι με κρατάει, τι με κρατάει. | Στάσου ζωή να σε ρωτήσω | τις αναμνήσεις τις παλιές πως να τις σβήσω. | Τι με κρατάει, χρόνος περνάει, | νιάτα χαμένα, μια αγάπη λάθος, | θαμμένο πάθος, φτερά σπασμένα, | τι με κρατάει, τι με κρατάει. | Στάσου ζωή να σε ρωτήσω | τις αναμνήσεις τις παλιές πως να τις σβήσω. | Τι με κρατάει, χρόνος περνάει, | νιάτα χαμένα, μια αγάπη λάθος, | θαμμένο πάθος, φτερά σπασμένα, | τι με κρατάει, τι με κρατάει. | Τι με κρατάει, χρόνος περνάει, τι με κρατάει.

22. Είχα μια ομορφιά Τραγούδι: Ζωή Κουρούκλη
Μουσική: Κώστας Ξενάκης | Στίχοι: Κώστας Ξενάκης

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης