Σάββατο, 12 Οκτωβρίου 2013

Πρώτο φθινόπωρο




















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Πρώτο φθινόπωρο Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Ένα παράπονο και ένα δάκρυ | πρώτο φθινόπωρο πρώτη βροχή | απόψε η σκέψη μου δε βρίσκει άκρη | απόψε λύγισε η αντοχή | Ένα σκοτείνιασμα που με βαραίνει | πικρή ανάμνηση σαν μαχαιριά | πρώτο φθινόπωρο που με πεθαίνει | πρώτο φθινόπωρο χωρίς χαρά | Ό,τι φαντάστηκα ήταν απάτη | κι αν κάτι έλπιζα έχει χαθεί | τέτοιο φθινόπωρο χωρίς αγάπη | τέτοιο φθινόπωρο μην ξαναρθεί

02. Αν θες να δεις τα θαύματα Τραγούδι: Μανώλης Λιδάκης
Μουσική: Παντελής Θαλασσινός | Στίχοι: Κώστας Φασουλάς
Αν θες ν` ακούσεις τη βροχή | όταν χτυπάει στα δέντρα | ακούμπησε στο στήθος μου | και τις πληγές μου μέτρα. | Αν θες ν’ ακούσεις κύματα | όταν χτυπούν σε βράχο | θυμήσου μόνο τη στιγμή | που μ` άφησες μονάχο. | Κι αν θες να δεις τα θαύματα | πώς γίνονται, μικρό μου | δωσ` μου ξανά το σώμα σου | και πάρε το δικό μου. | Αν θες να δεις τον κεραυνό | να γίνεται παιχνίδι | θυμήσου αυτό που ζήσαμε | στο πρώτο μας ταξίδι. | Αν θες να δεις στα μάτια μου | το δάκρυ να στερέψει | φέρε μου πίσω την καρδιά | που χρόνια μου `χεις κλέψει.

03. Να μ’ αγαπάς Τραγούδι: Ελένη Τσαλιγοπούλου
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου | Στίχοι: Γιώργος Ανδρέου
Είδα πολλά κι άλλα πολλά | μες στη ζωή την ταξιδεύτρα | Είπα κι εγώ το σ' αγαπώ | αχ τι καημός μα βγήκα ψεύτρα | Κι είπα ξανά φτάνει ως εδώ | μόνη θα ζω κι ας με ματώνει | κι όσο που είχα γιατρευτεί | ήρθες εσύ, ήρθες εσύ | Να μ' αγαπάς να 'σαι καλός | να μ' αγαπάς να μη με κρίνεις | Ένας μικρός να 'σαι Θεός | όταν με τρως κι όταν με πίνεις | Να μ' αγαπάς να 'σαι παιδί | να μ' αγαπάς σαν τη ζωή σου | Να 'σαι φωτιά να 'σαι βροχή | όσο κορμί τόσο ψυχή | Είδα πολλά κι άλλα πολλά | μες στη ζωή την ξελογιάστρα | Το ριζικό μου για να βρω | του ταξιδιού άναψα τ' άστρα | Μοίρα σκληρή άγριος καιρός | κρύψαν το φως χάθηκε η μέρα | Ψάχνω στεριά ψάχνω νησί | κι ήσουνα εσύ ήσουνα εσύ

04. Ψιλοβρέχει Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Απόψε άρχισε και ψιλοβρέχει | κι ο νους μου πάλι σε σένα τρέχει | κι ο νους μου πάλι σε σένα τρέχει. | Στην αγκαλιά του, αχ, ποιος να σ’ έχει | στην αγκαλιά του, αχ, ποιος να σ’ έχει | αυτό το βράδυ που ψιλοβρέχει; | Η νύχτα σκέπασε όλη τη χώρα. | Σε συλλογιέμαι, πού να ’σαι τώρα | σε συλλογιέμαι, που να’ σαι τώρα; | Ποιος σ’ αγκαλιάζει αυτή την ώρα | ποιος σ’ αγκαλιάζει αυτή την ώρα | που ψιλοβρέχει σ’ όλη τη χώρα; | Στο δρόμο δεν περνά διαβάτης άλλος | κι η μοναξιά μου καημός μεγάλος | κι η μοναξιά μου καημός μεγάλος. | Εγώ πονάω, κανένας άλλος. | Αυτό το βράδυ που ψιλοβρέχει | στην αγκαλιά του, αχ, ποιος να σ’ έχει;

05. Πάρε με απόψε, πάρε με Τραγούδι: Γλυκερία & Νίκος Ζιώγαλας
Μουσική: Νίκος Ζιώγαλας | Στίχοι: Νίκος Ζιώγαλας
Πέφτουν τα ψέματα βροχή | μα η αλήθεια σώζει | κι η μόνη αλήθεια είσαι εσύ | η πιο γλυκιά ανταμοιβή | Εδώ οι κακίες ντύνονται | λευκό αγγέλου ντύμα | πάρε με απόψε πάρε με | ζεστό αγάπης κύμα | Και σε περιμένω | τσιγάρο αναμμένο | και σε περιμένω | στην αγκαλιά σου να σωθώ | Λυσσομανάει ο άνεμος | μα ο άνεμος δεν ξέρει | πως το κορίτσι που θα ‘ρθει | την άνοιξη θα φέρει | Και σε περιμένω | τσιγάρο αναμμένο | και σε περιμένω | σαν ακρογιάλι θα ανοιχτώ | Και σε περιμένω | τσιγάρο αναμμένο | και σε περιμένω | Πάρε με απόψε πάρε με | στα μαγικά φτερά σου | βάλε με απόψε με βάλε με | μέσα στην αγκαλιά σου

06. Έξω φυσάει και βρέχει Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Αφού μιλάς για χωρισμό | ας χωριστούμε απόψε | άπλωσε το χεράκι σου | και τη ζωή μου κόψε | Φύγε λοιπόν και μη κοιτάς | το δάκρυ μου που τρέχει | μα πάρε την ανάσα μου | Έξω φυσάει και βρέχει

07. Τα δειλινά Τραγούδι: Λένα Αλκαίου & Μανώλης Καραντίνης
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Έφυγες και πήγες μακριά, | σύννεφα σκεπάσαν την καρδιά, | σβήσαν απ' τα χείλη τα τραγούδια, | γύρω μαραθήκαν τα λουλούδια. | Και τα δειλινά | μια φωνή μου ψιθυρίζει | μυστικά | δε θα γυρίσεις πια. | Στους μεγάλους δρόμους περπατώ, | με το βλέμμα μου σ' αναζητώ, | λες κι αντιλαλούν τα βήματά σου | και ο πόνος με τραβάει κοντά σου. | Και τα δειλινά | μια φωνή μου ψιθυρίζει | μυστικά | δεν θα γυρίσεις πια. | Στα κλαδιά σωπαίνουν τα πουλιά, | έρημη η παλιά μας η φωλιά, | φύτρωσε στην πόρτα μας χορτάρι, | απ' τα χέρια μου σ' έχουνε πάρει. | Μα τα δειλινά | μια φωνή μου ψιθυρίζει | μυστικά | δε θα γυρίσεις πια.

08. Στη σκέψη της τρελής Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Βαγγέλης Κορακάκης | Στίχοι: Βαγγέλης Κορακάκης
Πάλι κι αυτό το βράδυ | κι αυτή τη νύχτα δεν μπορώ να κοιμηθώ | ψάχνω μες στο σκοτάδι | τα όνειρά μου τα χαμένα για να βρω | Πάλι στη σκέψη της τρελής | με βρήκε τ' άστρο της αυγής ξενυχτισμένο | να σκέφτομαι τα μάτια της | τα πονηρά τα χάδια της | που με κατάντησαν παιδί δυστυχισμένο | Πίνω και ξαναδίνω | κι άλλη κατάρα στην αγάπη που ζητά | μόνο μαζί με πόνο | να με αφήνει κάθε βράδυ συντροφιά | Πάλι στη σκέψη της τρελής | με βρήκε τ' άστρο της αυγής ξενυχτισμένο | να σκέφτομαι τα μάτια της | τα πονηρά τα χάδια της | που με κατάντησαν παιδί δυστυχισμένο | Χάρη σε παλικάρι | που αγαπάει ποιος θα δώσει να σωθεί | χάδια στα κρύα βράδια | και μια γωνίτσα στο φτωχό να ζεσταθεί | Πάλι στη σκέψη της τρελής | με βρήκε τ' άστρο της αυγής ξενυχτισμένο | να σκέφτομαι τα μάτια της | τα πονηρά τα χάδια της | που με κατάντησαν παιδί δυστυχισμένο

09. Ο μάγκας ξεχωρίζει Τραγούδι: Μαριώ & Χοντρονάκος
Μουσική: Στέφανος Κιουπρούλης | Στίχοι: Στέφανος Κιουπρούλης
Ο μάγκας ξεχωρίζει | από το πρόσωπο | κι από το μπεσαλίκι | που `χει στο λόγο του | Μάγκας θα πει κιμπάρης | μάγκας θα πει σωστός | φιλότιμος, ωραίος και πάντα κοσμικός | φιλότιμος, ωραίος και Θεσσαλονικιός | Μάγκας αν είσαι φίλε | ποτέ δε θα το λες | ο κόσμος θα σε κρίνει | κι εσύ δεν πά’ να λες | Μάγκας θα πει κιμπάρης | μάγκας θα πει σωστός | μποέμης και ντερβίσης και πάντα κοσμικός, | φιλότιμος, ωραίος και Θεσσαλονικιός | Πράξεις καλές αν κάνεις | σωστά αν θα μιλάς | μάγκα θα σε φωνάζουν | όπου κι αν περπατάς | Μάγκας θα πει κιμπάρης | μάγκας θα πει σωστός | φιλότιμος, ωραίος και πάντα κοσμικός | φιλότιμος, ωραίος και Θεσσαλονικιός.

10. Χατζηκυριάκειο Τραγούδι: Μπάμπης Γκολές
Μουσική: Δημήτρης Γκόγκος | Στίχοι: Δημήτρης Γκόγκος
Αποβραδίς ξεκίνησα | Μ' ένα παλιό μου φίλο | για το Χατζηκυριάκειο | Και για τον Άγιο Νείλο | Που έχει ρετσίνα δροσερή | Και όμορφα κορίτσια | Μόνο που σε τρελαίνουνε | Με νάζια και καπρίτσια | Έχει και μια μελαχρινή | Που είναι όλο νάζι | Πρώτα με κέρναγε φιλιά | Και τώρα δεν την νοιάζει | Και κάθε βράδυ καρτερώ | Μπροστά μου να περάσει | Και αν δεν την κλέψω μια βραδιά | Ο κόσμος να χαλάσει

11. Πριν το χάραμα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιάννης Παπαϊωάννου | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Πριν το χάραμα μονάχος εξεκίνησα | και στο πρώτο μας το στέκι την αυγούλα γύρισα | Κάποια άλλη μ' είχε μπλέξει με καμώματα | σ' αγαπώ κι ήρθα κοντά σου πριν τα ξημερώματα | Πριν ακόμα σβήσουν τ' άστρα εξεπόρτισα | αχ να ξανάβρω τα δυο σου χείλη που ποτέ δε χόρτασα

12. Έτσι σ’ αγάπησα Τραγούδι: Μανώλης Λιδάκης & Γλυκερία
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Έτσι σ' αγάπησα | σαν όνειρο γλυκό που δεν τελειώνει | κι όταν στα χέρια μου σφιχτά σε κράτησα | είδα καινούργια εποχή να ξημερώνει | έτσι σ' αγάπησα, έτσι σ' αγάπησα | Έτσι σ' αγάπησα κι όμως με πρόδωσες | και ζω συνέχεια με μια απορία | αν ήσουν όνειρο μέσα στα όνειρα | κι ένα ταξίδι μου στη φαντασία | Έτσι σ' αγάπησα | σαν να 'σουνα πουλάκι μες στο χιόνι | με το φιλί μου το γλυκό σ' ανάστησα | είδα τον κόσμο ξαφνικά να μεγαλώνει | έτσι σ' αγάπησα, έτσι σ' αγάπησα | Έτσι σ' αγάπησα κι όμως με πρόδωσες | και ζω συνέχεια με μια απορία | αν ήσουν όνειρο μέσα στα όνειρα | κι ένα ταξίδι μου στη φαντασία

13. Γέλα ψυχή μου Τραγούδι: Μελίνα Κανά
Μουσική: Κώστας Παρίσης | Στίχοι: Κώστας Παρίσης
Γέλα ψυχή μου τα τρένα περνούν | τα μάτια αρπάζουν και μόνο έτσι ζουν | γέλα κυλάει ο καιρός | Γέλα ψυχή μου και βγες να σε δουν | σαν σβήνει η μέρα χαρές θες να 'ρθουν | γέλα κυλάει ο καιρός | Μη με προδώσεις δεν έχω μιλιά | μη μου φορτώσεις σκισμένα πανιά | σημάδια είν' όλα το ξέρω καλά | σημάδια οι σκέψεις άγρια πουλιά | Γέλα ψυχή μου και κοίτα ψηλά | σαν έρθει η ώρα θα έρθει απλά | γέλα κυλάει ο καιρός | Γέλα ψυχή μου και πες δυνατά | δεν ήμουν μόνη σε βρήκα ξανά | γέλα κυλάει ο καιρός | Μη με προδώσεις δεν έχω μιλιά | μη μου φορτώσεις σκισμένα πανιά | σημάδια είν' όλα το ξέρω καλά | σημάδια οι σκέψεις άγρια πουλιά

14. Λόγια φιλικά Τραγούδι: Αλχημιστές & Βασίλης Καρράς
Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης | Στίχοι: Αλχημιστές
Μην απορείς που μεθάω κι αυτή τη βραδιά, | για μια αγάπη ξεσπάω που χάθηκε πια. | Όλα της τα `δωσα δίχως στιγμή να σκεφτώ, | τώρα τα όνειρα σβήνω, πικρά στο ποτό. | Κάνε κάτι να έρθει ξανά η χαρά, | ο πόνος να φύγει μακριά. | Έλα φίλε και πες μου δύο λόγια απλά, | η μοναξιά μου περνάει σαν είσαι κοντά | Είναι η φωνή σου στη λύπη γλυκός λυτρωμός | και στης ζωής το ταξίδι πιστός οδηγός. | Αν ποτέ δεν πονέσεις ως την ψυχή, | δεν εκτιμάς τα ωραία μες τη ζωή. | Είναι μαγκιά σου που ξέρεις βαθιά ν’ αγαπάς, | αυτό που μέσα σου νιώθεις, να το κυνηγάς. | Σβήσ’ τα όλα και γύρνα ξανά στην αρχή, | η χαρά τότε θα `ρθει να σε βρει. | Έλα φίλε και πες μου δύο λόγια απλά, | η μοναξιά μου περνάει σαν είσαι κοντά | Είναι η φωνή σου στη λύπη γλυκός λυτρωμός | και στης ζωής το ταξίδι πιστός οδηγός.

15. Ώρες μου χρωματιστές Τραγούδι: Πάνος Κατσιμίχας
Μουσική: Γιώργος Σταυριανός | Στίχοι: Γιώργος Σταυριανός
Είσαι ο κρυφός καημός | αφέντης κι οδηγός | καβαλάρη οργή | μια χαμένη κιβωτός | που πέταξε στο φως | μέσα έχω κλειστεί | Ώρες μου χρωματιστές | σφιγμένες οι γροθιές | του ανέμου γίνομαι η ορμή | και σαρώνω τις σκιές | που μείνανε απ' το χθες | σπασμένα λάβαρα στη γη | Είσαι πέρα απ' τη χαρά | μια απάτητη αμμουδιά | σε χρυσό νησί | μακρινή αστροφεγγιά | μαγεύεις τη νυχτιά | πάνω από τη γη | Κι η αγάπη σου ξεσπά | χιλιάδες μυστικά | που δεν έχεις πει | τραγουδάνε δυο πουλιά | που μείναν μοναχά | σ' ανοιχτό κλουβί...

16. Καράβια αραγμένα Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Ελένη Βιτάλη | Στίχοι: Ελένη Βιτάλη
Καράβια αραγμένα | τα όνειρα τα περασμένα κοιτάς | χαρά μου για μένα | ο κόσμος αρχίζει αφού μ'αγαπάς | Σου είπα τόσα λόγια, ερωτικά λόγια, παρηγοριάς, | όμως ποτέ δε μού 'πες ότι μ'αγαπάς. | Τα καράβια τα δικά μου θα σ' αρέσουνε | και τα μαγικά φιλιά μου θα σε δέσουνε | Τα καράβια τα δικά μου θα σ' αρέσουνε | και τα μαγικά φιλιά μου θα σε δέσουνε | Καράβια αραγμένα | τα όνειρα τα περασμένα κοιτάς | χαρά μου να ξέρεις | ο κόσμος τελειώνει αν δεν αγαπάς | Σου είπα τόσα λόγια, ερωτικά λόγια, παρηγοριάς | όμως ποτέ δεν είπες ότι μ'αγαπάς. | Τα καράβια τα δικά μου θα σ' αρέσουνε | και τα μαγικά φιλιά μου θα σε δέσουνε | Τα καράβια τα δικά μου θα σ' αρέσουνε | και τα μαγικά φιλιά μου θα σε δέσουνε | Καράβια αραγμένα | τα όνειρα τα περασμένα κοιτάς

Ο δεύτερος δίσκος

01. Πρώτο φθινόπωρο Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Βασίλης Κορακάκης | Στίχοι: Βασίλης Κορακάκης
Ένα παράπονο και ένα δάκρυ | πρώτο φθινόπωρο πρώτη βροχή | απόψε η σκέψη μου δε βρίσκει άκρη | απόψε λύγισε η αντοχή | Ένα σκοτείνιασμα που με βαραίνει | πικρή ανάμνηση σαν μαχαιριά | πρώτο φθινόπωρο που με πεθαίνει | πρώτο φθινόπωρο χωρίς χαρά | Ό,τι φαντάστηκα ήταν απάτη | κι αν κάτι έλπιζα έχει χαθεί | τέτοιο φθινόπωρο χωρίς αγάπη | τέτοιο φθινόπωρο μην ξαναρθεί

02. Και τι δεν κάνω Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Και τι δεν κάνω | την πικραμένη σου ζωή για να γλυκάνω | κι εσύ μου δίνεις και μια πίκρα παραπάνω | κάθε στιγμή | Και τι δεν κάνω | την παγωμένη σου καρδιά για να ζεστάνω | κι εσύ μου δίνεις και μια πίκρα παραπάνω | για πληρωμή | Αμαρτία μεγάλη | μια καρδιά που για σένα λαχταράει και πεθαίνει | να τη βλέπεις σαν ξένη | Και τι δεν κάνω | για να βρεθώ στην αγκαλιά σου τι δεν κάνω | και μ' αποφεύγεις σαν αλήτη, σαν ζητιάνο | κάθε στιγμή

03. Στου φεγγαριού την αγκαλιά Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Ιφιγένεια Γιαννοπούλου
Περνάει, λένε, ο καιρός | και τις πληγές γιατρεύει, | μα ο δικός σου ο καημός | ακόμα με παιδεύει, | αβάσταχτος ο χωρισμός | με σβήνει και με καίει. | Στου φεγγαριού την αγκαλιά | απόψε θα κοιμάσαι, | με κάποιας άλλης τα φιλιά | ευτυχισμένος θα 'σαι, | ποιος ξέρει πάλι αν γελάς | ή μέσα σου λυπάσαι, | κι όταν την άλλη θα φιλάς | εμένα θα θυμάσαι. | Πώς να ξεχάσω τις στιγμές | που ήσουνα μαζί μου, | του έρωτά σου οι σκιές | φωλιάζουν στην ψυχή μου, | το ξέρω, εσύ μονάχα φταις | που χάλασε η ζωή μου. | Στου φεγγαριού την αγκαλιά | απόψε θα κοιμάσαι, | με κάποιας άλλης τα φιλιά | ευτυχισμένος θα 'σαι, | ποιος ξέρει πάλι αν γελάς | ή μέσα σου λυπάσαι, | κι όταν την άλλη θα φιλάς | εμένα θα θυμάσαι.

04. Τα όμορφα τα γαλανά σου μάτια Τραγούδι: Αρετή Κετιμέ
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Τα όμορφα τα γαλανά σου μάτια | που μοιάζουνε σαν τ' αστέρια τ' ουρανού | πόσες καρδιές δεν κάνανε κομμάτια | έχουν τη δύναμη του πλάστη εκεινού | Το κάτασπρό σου όμορφο κορμάκι | σαν τη κολόνα στέκει πάντα και μιλάς | μέσα σ' αυτόν τον ψεύτικο κοσμάκη | πάντα χαρούμενη βαδίζεις και γελάς | Όποιος θα πέσει στα δίχτυα τα δικά σου | σαν το γαρύφαλλο κι αυτός θα μαραθεί | σαν τριαντάφυλλο θα σβήσει δε θ' αντέξει | κατάκαρδα κι αυτός θα πληγωθεί

05. Το καλύτερο μπεγλέρι Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Πέτρος Βαγιόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Λογοθέτης
Αν σου κόψουνε το ρεύμα | και το πρωϊνό το γεύμα | και την προκαταβολή | να μια συμβουλή | το καλύτερο μπεγλέρι | είναι τα κλειδιά στο χέρι | τάκα-τάκα, τάκα-τάκα | κι όλα τα ξεχνάς ατάκα | το καλύτερο μπεγλέρι | είναι τα κλειδιά στο χέρι | Αν εκείνη δε σε θέλει | και του έρωτα τα βέλη | λάθος στη σκοποβολή | να μια συμβουλή | το καλύτερο μπεγλέρι | είναι τα κλειδιά στο χέρι | τάκα-τάκα, τάκα-τάκα | κι όλα τα ξεχνάς ατάκα | το καλύτερο μπεγλέρι | είναι τα κλειδιά στο χέρι | Αν σου πούνε στη δουλειά σου | πάρε τα συμπράγκαλά σου | κάνε και μεταβολή | να μια συμβουλή | το καλύτερο μπεγλέρι | είναι τα κλειδιά στο χέρι | τάκα-τάκα, τάκα-τάκα | κι όλα τα ξεχνάς ατάκα |  το καλύτερο μπεγλέρι | είναι τα κλειδιά στο χέρι

06. Ίχνος Τραγούδι: Λένα Αλκαίου
Μουσική: Γιάννης Νικολάου | Στίχοι: Γιώργος Κρητικός
Είχε πέσει ο ήλιος μέσα στον καθρέφτη μου | τύφλωνε τα μάτια, τύφλωνε τη σκέψη μου | είχαν έρθει φίλοι να μου πουν για σένανε | ούτε που μιλούσαν ούτε που ανασαίνανε | Άναψα τσιγάρο με τα ρούχα σου | ίχνος δε θα μείνει από σένανε | κι έριξα τη στάχτη μες στην κούπα σου | που ‘πινες τα χρόνια μου, έπινες και μένανε | Είχε βασιλέψει, το φεγγάρι έβγαινε | σπίτι μας οι τοίχοι πάνω μου όλοι πέφτανε | έφυγαν οι φίλοι, έκλαψα και κλείδωσα | μια φορά ακόμα πάλι εγώ την πλήρωσα | Άναψα τσιγάρο με τα ρούχα σου | ίχνος δε θα μείνει από σένανε | κι έριξα τη στάχτη μες στην κούπα σου | που ‘πινες τα χρόνια μου, έπινες και μένανε

07. Το ποτήρι Τραγούδι: Νίκος Μακρόπουλος
Μουσική: Αντώνης Απέργης | Στίχοι: Αντώνης Απέργης
Τι το ‘θελες και το ‘σπαγες | Εκείνο το ποτήρι | Για κανενός το θέλημα | Για κανενός χατίρι | Κοίταξε την καρδούλα μου | Κοίτα και τα σπασμένα | Κομμάτια θα την έκανες | Αν το ‘σπαγες για μένα | Ένα ποτήρι που έσπασε | Ποιος το υπολογίζει | Για σένα η αγάπη μου | Λιγότερα αξίζει | Κοίταξε την καρδούλα μου | Κοίτα και τα σπασμένα | Κομμάτια θα την έκανες | Αν το ‘σπαγες για μένα | Τι το ‘θελες και το ‘σπαγες | Εκείνο το ποτήρι | Για κανενός το θέλημα | Για κανενός χατίρι

08. Κάτω απ’ τη μαρκίζα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Ό,τι από σένα τώρα έχει μείνει | σε μια φωτογραφία της στιγμής | είναι αυτό που δεν τολμούν τα χείλη | σ' εκείνο το τοπίο της βροχής. | Όλα μου λεν πως έχεις κιόλας φύγει | κι ας λάμπει η ξενοιασιά της εκδρομής. | Εσύ όπου να πας, σ' όποιο ταξίδι, | σε λάθος στάση θα κατεβείς. | Χρόνια μετά και κάτω απ' τη μαρκίζα | σε βρήκα που 'ρθες για να μη βραχείς, | ίδια η βροχή τα μάτια σου τα γκρίζα | μα τίποτα, όπως πάντα, δε θα πεις. | Μονάχα εγώ ρωτώ χωρίς ελπίδα | πού μένεις, πού κοιμάσαι και πώς ζεις, | κι εσύ που ξέρεις όσα η καταιγίδα | δεν έχεις κάτι για να μου πεις.

09. Βασιλική Τραγούδι: Νίκος Ζιώγαλας & Μανώλης Φάμελλος
Μουσική: Νίκος Ζιώγαλας | Στίχοι: Παραδοσιακό
Βασιλική τον έρωτα πολύ βαρύ τον πήρες | και στο Μαρίφ κατήντησες εκεί να ξεψυχήσεις (πίνεις μπύρες) | Δεν έπρεπε Βασιλική το Στέργιο ν' αγαπήσεις μον' έπρεπε Βασιλική να τον απαρατήσεις | Βασιλική 'σουν όμορφη ξανθιά σαν το κουκλάκι | πώς έκανες απόφαση και πήρες το φαρμάκι | Γω το φαρμάκι το 'κανα ωραία λεμονάδα | το σήκωνα και το 'πινα με τόση νοστιμάδα

10. Αερόπλανο θα πάρω Τραγούδι: Αρετή Κετιμέ & Παναγιώτης Λάλεζας
Μουσική: Παναγιώτης Τούντας | Στίχοι: Παναγιώτης Τούντας
-Εγώ φεύγω και σ' αφήνω μια για πάντα βρε αλανιάρη | στην Αμερική θα πάω κάποιον για να βρω | και μαζί του πια θα μείνω που με θέλει να με πάρει | με δολάρια θα μεθάω κι όλο θα γλεντώ | -Πάψε τα παλιογινάτια πεισματάρα μου | να χαρείς τα δυο σου μάτια παιχνιδιάρα μου | ξέρεις τι καπνό φουμάρω και για σένα πως μπορώ | αερόπλανο να πάρω να 'ρθω πάλι να σε βρω | -Και μ' αεροπλάνο να 'ρθεις κι όσο γρήγορα να φτάσεις | στο 'πα και στο ξαναλέγω πως δε σ' αγαπώ | μόρτη μου κακό θα πάθεις κι απ' τη ζήλια σου θα σκάσεις | στην Αμερική θα πάω για να παντρευτώ | -Βρε μη μου πατάς τον κάλο πεισματάρα μου | θα τα μπλέξεις δίχως άλλο παιχνιδιάρα μου | και μη μου γλιστράς σαν χέλι αφού ξέρεις πως μπορώ | με την κάμα μου στο χέρι να 'ρθω πάλι να σε βρω | Δε φοβούμαι βρε μαγκίτη και θα φύγω απ' την Αθήνα | στην Αμερική θα πάω πώς να σου το ειπώ | μέσα στον ουρανοξύστη θα περνάω όλο φίνα | με ουίσκι θα μεθάω κι όλο θα γλεντώ | -Μάθε πως απ' την Αθήνα πεισματάρα μου | δεν μπορείς να κάνεις βήμα παιχνιδιάρα μου | και πως δεν ψηφώ τον Χάρο κι αν μου φύγεις πως μπορώ | αερόπλανο να πάρω να 'ρθω πάλι να σε βρω

11. Παράξενη βροχή Τραγούδι: Βασίλης Καρράς
Μουσική: Αλέκος Χαραλαμπίδης | Στίχοι: Φίλιππος Γράψας
Πέφτει μια παράξενη βροχή | πάνω στα παράθυρα της νύχτας | ποια συννεφιασμένη εποχή | ξενυχτάει στο φως μιας καληνύχτας | δε σου πάει ζωή στην ξαστεριά | δε σου παν τα κίτρινα φεγγάρια | πώς να φτάσουν για παρηγοριά | τέτοιας ερημιάς τα συναξάρια | Σώμα υποταγής φόβος | είναι της φυγής φόβος | μη μ’ ακολουθείς | μια για την καρδιά φόβος | δυο για την ψευτιά φόβος | τρις θα μ’ αρνηθείς | Πέφτει ένα σκοτάδι από σιωπές | Γύρω, γύρω και στη μέση λύπη | όλες η πληγές είν’ ανοιχτές | και ο γιατρός του κόσμου, απόψε λείπει | Τέτοιες ώρες στη γωνιά του νου | μόλις χαμηλώσει η περηφάνια | βγαίνουν τα μαχαίρια του καημού | και της μοναξιάς τα γιαταγάνια | Σώμα υποταγής φόβος | είναι της φυγής φόβος | μη μ’ ακολουθείς | μια για την καρδιά φόβος | δυο για την ψευτιά φόβος | τρις θα μ’ αρνηθείς

12. Κάποτε θα ‘ρθουν Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κάποτε θα 'ρθουν να σου πουν | πως σε πιστεύουν, σ' αγαπούν | και πώς σε θένε | Έχε το νου σου στο παιδί, | κλείσε την πόρτα με κλειδί | ψέματα λένε | Κάποτε θα 'ρθουν γνωστικοί, | λογάδες και γραμματικοί | για να σε πείσουν | Έχε το νου σου στο παιδί | κλείσε την πόρτα με κλειδί, | θα σε πουλήσουν | Και όταν θα 'ρθουν οι καιροί | που θα 'χει σβήσει το κερί | στην καταιγίδα | Υπερασπίσου το παιδί | γιατί αν γλιτώσει το παιδί | υπάρχει ελπίδα

13. Σ’ αγαπώ Τραγούδι: Φωτεινή Δάρρα
Μουσική: Νίκος Μαμαγκάκης | Στίχοι: Νίκος Φώσκολος
Ο ήλιος βγαίνει μεσ' τα μάτια σου | λάμπουν στα μάτια σου τ' αστέρια | και μεσ' τα χέρια μου τα χέρια σου | δυο τρομαγμένα περιστέρια | Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | η αγάπη αυτή με πεθαίνει | Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | η αγάπη αυτή μ' ανασταίνει | Η νύκτα έρχεται στο βλέμμα σου | στα βλέφαρά σου η μέρα γέρνει | μια λέξη σου μου δίνει τη ζωή | μια σου λέξη μου την παίρνει | Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | η αγάπη αυτή με πεθαίνει | Σ' αγαπώ, σ' αγαπώ, σ' αγαπώ | η αγάπη αυτή μ' ανασταίνει

14. Αν Τραγούδι: Δημήτρης Μητσοτάκης & Οι Ευδαίμονες
Μουσική: Δημήτρης Μητσοτάκης | Στίχοι: Δημήτρης Μητσοτάκης
Αν...αν είχαν όλοι οι άνθρωποι να φάν` | αν είχανε στο κρύο ένα μπουφάν | Αν...το χρήμα, αν δεν ήτανε το παν | παγκάκια αν δεν είχαν για ντιβάν` | Αν...αν είσαι μες στα χρέη ως εδώ παν` | αν έχεις σιχαθεί να λες `'αμάν’ ` | αν όσο κι αν δουλεύεις δε σου φτάν` | αν ψήνεσαι σαν ψάρι στο τηγάν` | Αν, αν, αν, αν ... | Αν, αν, αν, αν, αν, αν, αν, αν... | Μα δεν κολλάν οι άνθρωποι σαν σπάν` | ποτάμι είναι τα χρόνια και κυλάν | Και κυλάν | Αν... στον κόσμο δεν υπήρχε Αφγανιστάν | Καμπότζη, Αμερική και Πακιστάν | Αν... Ουάσινγκτον, Καμόρα, Ταλιμπάν | πετρέλαια, διαμάντια και Ιράν | Αν... σε κόβουν κομματάκια και ορμάν` | σου πίνουνε το αίμα και γελάν` | με τα δικά δου δάκρυα μεθάν` | τη σκέψη σου σιγά-σιγά ρουφάν` | Αν, αν, αν, αν ... | Αν, αν, αν, αν, αν, αν, αν, αν... | Μα δεν κολλάν οι άνθρωποι σαν σπάν` | ποτάμι είναι τα χρόνια και κυλάν` | Και κυλάν` | Αν

15. Θυμήσου τον Σεπτέμβρη Τραγούδι: Κώστας Καρράς
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Το χέρι δως μου, δως μου την καρδιά σου | και πάμε, αν θέλεις, ως τον ουρανό. | Τραγούδι του Σεπτέμβρη είν' η ματιά σου, | αυτά τα μάτια πόσο τ' αγαπώ. | Κι αν σκόρπισαν τα φύλλα με τ' αγέρι, | τον δρόμο κι αν τον σκέπασ' η βροχή, | για μας είν' ο Σεπτέμβρης καλοκαίρι, | η αγάπη σου φωτίζει όλη τη γη. | Στα χέρια μου έλα τώρα και κοιμήσου | κι εγώ τις νύχτες θα σου τραγουδώ. | Κι αν κάποτε χωρίσουμε θυμήσου: | Σεπτέμβρη σου 'χα πει πως σ' αγαπώ.

16. Μια φορά θυμάμαι Τραγούδι: Αρλέτα
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Γιώργος Παπαστεφάνου
Νύχτα βροχερή άδειο το χέρι | ψάχνει να σε βρει μα δεν το ξέρει | πού θα σε βρει | Μια φορά θυμάμαι μ' αγαπούσες τώρα βροχή | μια φορά θυμάμαι μου μιλούσες τώρα σιωπή | Πέτρωσ' η φωνή και πώς να κλάψει | που ΄φυγες εσύ έχουν ανάψει | χίλιοι καημοί | Μια φορά θυμάμαι μ' αγαπούσες τώρα βροχή | μια φορά θυμάμαι μου μιλούσες τώρα σιωπή | Θα ΄ρθει το πρωί και θα περάσει | θα με λυπηθεί θα με ξεχάσει | όπως κι εσύ | Μια φορά θυμάμαι μ' αγαπούσες τώρα βροχή | μια φορά θυμάμαι μου μιλούσες τώρα σιωπή


Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης