Πέμπτη, 8 Αυγούστου 2013

Το αλφαβητάρι της ζωής μου





















Ο πρώτος δίσκος

01. Τραγούδια που δεν ξέρουν εποχές Τραγούδι: Χορωδία Δ. Παπαδημητρίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λουκίλα Καρρέρ
Ήπιαμε απόψε το φεγγάρι | με τα παιδιά στη γειτονιά | κι ύστερα γίναμε ζευγάρι | σε καμαρούλα μια σταλιά. | Βγήκαμε βόλτα στην πλατεία | είπαμε στο άγαλμα ένα γεια | δεν είναι η αγάπη αμαρτία | για να φιλιόμαστε κρυφά. | Πέρασαν τόσα καλοκαίρια | βρέξαν την στράτα μας φωτιές | μα αντηχούν τα μεσημέρια | τραγούδια που δεν ξέρουν εποχές. | Πάνω στην πέτρα τ' όνομά σου | χάραξα για να μη σβηστεί | μάτια μου θα 'ναι όλα δικά σου | για μια ζωή κι άλλη μισή. | Χάντρες σου πέρασα στο χέρι | κόκκινες πράσινες και μπλε, | θα μ' αγαπάς του χρόνου ποιος το ξέρει; | Αυτό δεν θα το μάθουμε ποτέ. | Πέρασαν τόσα καλοκαίρια | βρέξαν τη στράτα μας φωτιές | μα αντηχούν τα μεσημέρια | τραγούδια που δεν ξέρουν εποχές.

02. Η Αθήνα τη νύχτα Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Γιώργος Σαντοριναίος
Η Αθήνα την νύχτα | αρχόντισσα μοιάζει | κυρά, ξελογιάστρα χρυσή | Ψηλά στα αιθέρια | ασήμι τ΄αστέρια | και μες στα ποτήρια κρασί | Η Αθήνα τη νύχτα | φοράει κορώνα | φεγγάρι που λάμπει χλωμό | Βιτρίνες και φώτα | χαρούμενη νότα | και γλέντι χωρίς τελειωμό | Κομψή θεατρίνα | την νύχτα η Αθήνα | Κρατά, της ζωής τον ρυθμό

03. Μη μου πεις τίποτα Τραγούδι: Τζένη Βάνου & Τρίο Μπελκάντο
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Μη μου πεις τίποτα | Το πικρό το ποτήρι μου | Μονάχη μου το πίνω | Μη μου πεις τίποτα | Μη σε νοιάζει αν πόνεσα | Μη ρωτάς τι θα γίνω | Μη μου πεις τίποτα | Ξέρω την καταδίκη μου | Το γραμμένο μου ξέρω | Μη μου πεις τίποτα | Μοναχή μου σ' αγάπησα | Μοναχή θα υποφέρω | Μη μου πεις τίποτα | Είναι δύσκολη η θέση σου | Αλλά τι να σου κάνω | Μη μου πεις τίποτα | Το επήρα απόφαση | Πως απόψε σε χάνω

04. Αστέρι αστεράκι Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Ξέρω κάποιο αστέρι, αστέρι, αστεράκι | που λάμπει χλωμό | να σου το χαρίσω, το έχω μεράκι | αλλά δεν τολμώ. | Είναι σαν διαμάντι, για φίνο χεράκι | και άσπρο λαιμό | το μικρό εκείνο, αστέρι, αστεράκι | που λάμπει χλωμό | Ξέρω κάποιο αστέρι, αστέρι, αστεράκι | που λάμπει ψηλά | να σου το προσφέρω απόψε δωράκι | με παρακαλά, | λέει πως στον λαιμό σου, ή και στο χεράκι | θα ζει πιο καλά | το μικρό εκείνο, αστέρι, αστεράκι | που λάμπει ψηλά. | Ξέρω κάποιο αστέρι, αστέρι, αστεράκι | που ζει μοναχό | στ’ ουρανού την πλάτη, το τρώει το σαράκι | και κλαίει το φτωχό | τ' άστρα των ματιών σου τ΄ανάψαν μεράκι | κι ανησυχώ | μη μου σβήσει εκείνο τ’ αστέρι, αστεράκι | που ζει μοναχό.

05. Πόσο λίγο με αγαπούσες Τραγούδι: Καίτη Μπελίντα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Πόσο λίγο, πόσο λίγο, πόσο λίγο μ' αγαπούσες, πόσο λίγο | και όταν είπα πως θα φύγω, πόσο λίγο σε είχε νοιάξει πόσο λίγο | Λίγο, λίγο εσυνήθισα τον πόνο μου να πνίγω | και πικρό θα σου φανεί, πως σε μια άλλη αγάπη αγνή | την καινούρια τη σελίδα μου ανοίγω | Και αν η αλήθεια σε πονά, με ενδιαφέρει ειλικρινά τόσο λίγο...τόσο λίγο | Και πικρό θα σου φανεί, πως σε μια άλλη αγάπη αγνή | την καινούρια τη σελίδα μου ανοίγω | Και αν η αλήθεια σε πονά, με ενδιαφέρει ειλικρινά τόσο λίγο, τόσο λίγο...τόσο λίγο

06. Τραγούδησέ μου Τραγούδι: Γιάννης Μάνος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

07. Κοντά σου Ελλάδα μου Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Σαντοριναίος
Μοιάζεις νυφούλα όλο δροσιά | στην γαλανή σου φορεσιά | δαντέλες και κοράλλια | Έχει ευλογήσει η Παναγιά | την κάθε σου βουνοπλαγιά | και τ΄άσπρα σου ακρογιάλια | Θα 'ρθω τα βράδυα σου να δω | μ' αστέρια κεντημένα | και τα νησιά σου τα λευκά | στα κύματα λουσμένα | Θα 'ρθω για λίγο το θυμάρι να μυρίσω | και στην Ακρόπολη ξανά να περπατήσω | Κοντά σου Ελλάδα μου θα 'ρθώ, να ξαναζήσω

08. Εφτά παλληκαράκια Τραγούδι: Ορέστης Μακρής και άλλοι ηθοποιοί
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

09. Ο δρόμος είναι δύσκολος Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

10. Ο έρωτάς μου και ο έρωτάς σου Τραγούδι: Φώτης Δήμας
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

11. Η αγάπη μας ανθίζει Τραγούδι: Κρυστάλ
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

12. Θα κλέψω τα τριαντάφυλλα Τραγούδι: Τώνης Μαρούδας
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Θα κλέψω τα τριαντάφυλλα | απ' την τριανταφυλλιά σου | να δω τι θά'βρεις αύριο | να βάλεις στα μαλλιά σου | Θά΄ρθω τη νύχτα που γλυκοκοιμάσαι | και θ' ανεβώ σιγάνά σιγανά όλα τα σκαλιά | κι από την γλάστρα, να μου το θυμάσαι | θα κλέψω την πονηρή την μικρή τριανταφυλλιά | Θα κλέψω τα τριαντάφυλλα | που τόσο σ΄ομορφαίνουν | γιατί όσο εκείνα ανθίζουν | καρδούλες θα μαραίνουν

13. Όταν έχεις μια αγάπη Τραγούδι: Μάριον Σίβα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

14. Αντίο αγάπη μου Τραγούδι: Γιάννης Μάνος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

15. Βρέχει, βρέχει Τραγούδι: Τρίο Λούκας
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

16. Ο λύκος Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Περπατώ στη γειτονιά σου περπατώ | Σταματάω και το σπίτι σου κοιτώ | Αλλά περιμένει ο λύκος | Είναι ο μπαμπάς ο λύκος | Λύκε, Λύκε, Λύκε, Λύκε | Λύκε, Λύκε είσαι εδώ | Η αγάπη μου δεν βγήκε | δεν εβγήκε να την δω | Στη γωνιά σου σουλατσάρω από νωρίς | αλλά να βγεις στο μπαλκόνι δεν μπορείς | Σε κρατά γερά σαν κρίκος | Ο μπαμπάς ο γέρο λύκος | Λύκε, Λύκε, Λύκε, Λύκε  | Λύκε, Λύκε είσαι εδώ  | Η αγάπη μου δεν βγήκε | δεν εβγήκε να την δω | Η καρδιά χτυπά σε tempo παλαβό | δε σε είδα και στο σπίτι μου τραβώ | είν' ο έρως πιτσιρίκος | και τον τρόμαξε ο λύκος | Λύκε, Λύκε, Λύκε, Λύκε  | Λύκε, Λύκε είσαι εδώ | Η αγάπη μου δεν βγήκε | δεν εβγήκε να την δω

17. Κάπου, κάπου Τραγούδι: Τζένη Βάνου & Τρίο Μπελκάντο
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Κάπου, κάπου όταν βρέχει | Κι όταν έχει συννεφιά | Φεύγει η σκέψη μου και τρέχει | Στην χλωμή σου ομορφιά | Κάπου, κάπου μια ψιχάλα | Μου μιλάει τρυφερά | Για τα μάτια τα μεγάλα | Π’ αγαπούσα μια φορά | Η μονότονη βροχούλα | Που κι αυτή έχει ψυχούλα | Μες στη νύχτα απελπισμένα | Κλαίει για σένα και για μένα | Κάπου, κάπου στο σκοτάδι | Που ‘ν’ απ’ τη βροχή νωπό | Τρέχει η σκέψη μου σαν χάδι | Να σου πει το σ’ αγαπώ

18. Στη νύχτα Τραγούδι: Κλειώ Δενάρδου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

19. Μακριά σου ένα χρόνο Τραγούδι: Τζένη Καρέζη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Μακριά σου ένα χρόνο αγάπη μου, | μακριά σου ένα χρόνο δεν ανάσανα. | Μακριά σου ένα χρόνο δεν ανάσανα, | δεν αντέχω σ' άλλο πόνο σ' άλλα βάσανα. | Την πίκρα την μεγάλη αγάπη μου, | την πίκρα την μεγάλη δεν την μπόρεσα. | Την πίκρα την μεγάλη δεν την μπόρεσα, | ξαναγύρισε και πάλι σε συγχώρεσα.

20. Μια γλάστρα Τραγούδι: Φώτης Δήμας
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

Ο δεύτερος δίσκος

01. Στιγμές από τη μεγάλη οθόνη Οργανικό
Μουσική: Μίμης Πλέσσας

02. Αν σ' αρνηθώ αγάπη μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Δανάη
Αν σ' αρνηθώ αγάπη μου, | κακό μεγάλο να 'βρω, | να μη με θέλει ο ουρανός, | ήλιο να βλέπω μαύρο. | Αν σ' αρνηθώ αγάπη μου, | να μ' αρνηθούν οι φίλοι, | χάδι ποτέ μου να μη δώ, | να μη φιλήσω χείλη. | Αν σ' αρνηθώ φιλώ σταυρό | κι όρκο βαρύ σου κάνω, | αν σ' αρνηθώ αγάπη μου, | να πέσω να πεθάνω.

03. Θέλω πολύ Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Γιάννης Δαλιανίδης
Σαν με κοιτάς ζαλίζομαι | σαν μου μιλάς τα χάνω | κι όταν σε συλλογίζομαι | δεν ξέρω τι να κάνω | Με της αγάπης τα φτερά | τώρα ζητάς | μαζί σου να πετάξω | να βρω για πάντα την χαρά | και στην θερμή | αγκάλη σου ν΄αράξω | Θέλω πολύ | να γίνω σαν πουλί | και νά'μαστε μαζί | σαν δύο περιστέρια | Να μου μιλάς | γλυκά να με φιλάς | σφιχτά να με κρατάς | μέσα στα δυο σου χέρια

04. Τώρα Τραγούδι: Κλειώ Δενάρδου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Τώρα τι θα γίνω | Τώρα τι θα κάνω | Κλείσαν οι δρόμοι κι ελπίδα καμιά | Να΄ρθει κάτι να φέρει ένα φως | Στην πικρή ερημιά | Σε κοιτώ | Και μακραίνεις και πας | Κι όλο πας | Σε κοιτώ | Και το ξέρω πως δεν μ'αγαπάς | Κι όμως θα΄θελα | Με υγρή τη φωνή, δυνατά | Να σου πω | Σ' αγαπώ σ’ αγαπώ σ΄αγαπώ | Σ'αγαπώ | Τώρα τι θα γίνω | Πες μου τι να κάνω | Που μες την νύχτα γλυκιά μου σκιά | Κάθε βήμα σου ακούω αχνό | Όλο και πιο μακριά | Σε κοιτώ | Και μακραίνεις και πας | Κι όλο πας | Και ρωτώ | Πως μπορείς πια να μη | Μ'αγαπάς | Στάσου αγάπη μου | Για στερνή μου φορά, δυνατά | Να σου πω | Σ'αγαπώ, σ'αγαπώ, σ΄αγαπώ | Σ'αγαπώ

05. Τόσα καλοκαίρια Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Πέρασες τόσες βροχές για να 'ρθεις σε 'μενα | φέρνοντας χούφτες με φως να νιφτώ | Πέρασα τόσες ζωές για να βρω εσένα | μεσ' τη ζεστή σου αγκαλιά να κρυφτώ. | Τόσα καλοκαίρια | μου 'χαν φύγει από τα χέρια | τόσα καλοκαίρια που δεν σ' αγαπούσα | ρώταγα τι φταίει | για το στόμα μου που καίει | τώρα ξέρω πως τα χείλια σου ζητούσα. | Άπλωσες τα χέρια | και γυρνούν τα καλοκαίρια | και με φέρνουν να βρεθώ κοντά σου | σε θέλω, σε θέλω, σ' αγαπώ

06. Τάξε μου Τραγούδι: Κρυστάλ
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

07. Άργησες να ‘ρθεις Τραγούδι: Δάκης 
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

08. Από σένα αρχίζουν όλα Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Είναι οι στίχοι ταπεινοί | είναι οι νότες ταπεινές | κι είναι η δική μου η φωνή | φωνή σαν όλες τις φωνές | Μα βγαίνει μέσα απ' την ψυχή | και αντηχεί | σαν προσευχή | Από σένα αρχίζουν όλα | και τελειώνουνε σε σένα | και δικός σου είναι ο κόσμος | και δική σου η ζωή | και προστάζεις τους ανέμους | να φυσάνε μανιασμένα | και τους δίνεις το σινιάλο | για να έρθει το πρωί | Τα πουλιά εσένα υμνούνε | σε κλαδιά λουλουδιασμένα | και για σένα βγαίνει ο κρίνος | απ' το χώμα το νωπό | Από σένα αρχίζουν όλα | και τελειώνουνε σε σένα | κι είναι λίγο, τόσο λίγο | να σου πω πως σ' αγαπώ

09. Ένας ουρανός μ' αστέρια Τραγούδι: Σπύρος Κλεισσάς
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Ένας ουρανός μ' αστέρια | Είναι η αγάπη η δική μας | Που δεν έχει στη ζωή μας | Ούτε τέλος ούτε αρχή | Ένας ουρανός | Πάντα φωτεινός | Ένας ουρανός μ' αστέρια | Πού έχει χίλια καλοκαίρια | Φυλαγμένα στην ψυχή | Πού έχει χίλια καλοκαίρια | Φυλαγμένα στην ψυχή

10. Πάρε τώρα αγάπη μου Τραγούδι: Ελίζα Μαρέλη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

11. Ma tu non ritorni Τραγούδι: John Goulias
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

12. Γλυκιά ζωή Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Γιάννης Δαλιανίδης
Γλυκιά ζωή | από το βράδυ ως το πρωί | να ζεις σαν ξέγνοιαστο πουλί | με της αγάπης τα φτερά | Γλυκιά ζωή | θά΄ρθει μια μέρα κάποια αυγή | σ' ένα άλλο μέρος σ' άλλη γη | και θα΄βρεις την αγάπη την χαρά | Γλυκιά ζωή | λίγες στιγμές ένα φιλί | κάποια φωνή που σε καλεί | και δυο ματιάκια που κοιτάν | γλυκά | Και στην γλυκιά την ζωή ζητάς | τραγούδια φιλιά και χάδια να 'βρεις | μέσα στην αγκαλιά που αγαπάς | ζεστά

13. Αυτό το καλοκαίρι Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Αυτό το καλοκαίρι το περίμενα | γαλάζιο σαν τα μάτια σου | καυτό σαν το φιλί σου | Μα πέρασε σαν να ‘τανε φθινόπωρο | γιατί εγώ δεν ήμουνα μαζί σου | Αυτό το καλοκαίρι το περίμενα | με δίχως ένα σύννεφο | με δίχως στεναχώρια | Αλλ' όμως δεν με ζέστανε ο ήλιος του | γιατί το πέρασα από σένα χώρια | Αυτό το καλοκαίρι το περίμενα | με δίχως ένα σύννεφο | με ξάστερα τα βράδια | δεν ήρθες και τ' αστέρια του χαθήκανε | δεν ήρθες και δυο χέρια μείναν άδεια

14. Πάρε χαρτί μελάνι Τραγούδι: Μαίρη Χρονοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Πάρε χαρτί μελάνι | και γράφ’ το σήμερα | η αγάπη μου για σένα | δεν έχει σύνορα. | Κοίτα τα παλικάρια | μ΄ άσπρα πουκάμισα | ποτέ μου την αγάπη | δεν την χαράμισα. | Γράψε σε άσπρο τοίχο | μεγάλα γράμματα | κρυφά για σένα κλαίω | ως τα χαράματα.

15. Άνοιξε, άνοιξε Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Γιάννης Δαλιανίδης
Το κορίτσι π' αγαπούσες | και στο στόμα το φιλούσες | τώρα απ΄ έξω το κλειδώνεις | και γι' αλλού πανιά απλώνεις | Άνοιξε, άνοιξε | άνοιξε και μη ξανακλειδώσεις | την καρδιά που σού ΄δωσα | γυρεύω να μου δώσεις | Μ΄ έδιωξες από κοντά σου | σ' άλλον δίνεις τα φιλιά σου | θα τα πιω και θα περάσω | και τις κλειδωνιές θα σπάσω

16. Ρίχνω σπάγκο να σε δέσω Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Δεν με χωράει το σπίτι μου | και βγήκα στο σεργιάνι. | Βουίζουνε οι γειτονιές | και η καρδιά τα χάνει. | Ρίχνω σπάγκο να σε δέσω | ήλιε μου στον ουρανό. | Μην μου φύγεις κι απομείνει | τ’ όνειρο μου σκοτεινό. | Είναι ανοιχτά τα χέρια μου | σα δυο φτερά μεγάλα. | Θ’ ανέβω μια, θ’ ανέβω δυο | στου ουρανού τη σκάλα.

17. Καμαρούλα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άπλωσε το μεσονύχτι | το γλυκό του δίχτυ | πάνω στη μικρή μας γειτονιά | ξέχασέ τα όλα τώρα | είναι της αγάπης ώρα | βάλε το κλειδί στη κλειδωνιά | Καμαρούλα μια σταλιά | δύο επί τρία | κόχη και λατρεία | τοίχος και φιλιά | καμαρούλα μια σταλιά | τοίχος και φιλιά | Φύσα το κερί να σβήσει | και να μας αφήσει | μόνους μες τη νύχτα τη καλή | σφίξου στην καρδιά μου επάνω | για να σε ζεστάνω | σαν χελιδονάκι σαν πουλί

18. Βρέχει πάλι απόψε Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Βρέχει πάλι απόψε στα σπιτάκια τα φτωχά | κι όμως στη δική σου τη γωνιά είναι ζεστά, | έχεις λησμονήσει την αγάπη την παλιά, | βρέχει πάλι απόψε στη μικρή τη γειτονιά. | Κάποιος περνάει απ' το σπίτι σου μπροστά | στέκει και κλαίει στη γωνιά | έχει στο στήθος τής αγάπης τη φωτιά | στα χείλη του τη παγωνιά. | Έλαμπες σαν άστρο στη μικρή σου την αυλή | κι ήσουν για τ' αγόρια μια ολόγλυκια πληγή, | τώρα το σκοτάδι πέφτει αργά στη γειτονιά | έχεις λησμονήσει την αγάπη την παλιά.

19. Έκλαψα χτες Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Έκλαψα χτες σαν μέτρησα | τις πίκρες της ψυχής μου | κι εσύ δεν ήσουν πλάι μου | αστέρι της ζωής μου | Έκλαψα χτες σαν μέτρησα | τις νύχτες που 'μαι μόνος | τις νύχτες που σ' αναζητώ | και με καρφώνει ο πόνος

20. Αητέ και παλικάρι Τραγούδι: Χορωδία Δημήτρη Παπαδημητρίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μίμης Πλέσσας
Δε θα 'βγει ο ήλιος την αυγή | δεν θα 'βγει η νύχτα το φεγγάρι | τώρα που έπεσες στην γη, αητέ | αητέ και παλικάρι | Πικρό ποτάμι η ζωή | τον πόνο μας θα πάρει | τα δάκρυα τους στεναγμούς, αητέ | αητέ και παλικάρι | Και τ΄ άστρι μια νυχτιά θα βγει, | θα βγει η νύχτα το φεγγάρι | θ' αστράψει ο ήλιος την αυγή, αητέ | αητέ και παλικάρι

Ο τρίτος δίσκος

01. Θα πιω απόψε το φεγγάρι Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Θα πιω απόψε το φεγγάρι | και θα μεθύσω και θα πω | αφού πονάς για κάποιον άλλο | ρίξε μαχαίρι να κοπώ | Κι όταν με κόψει το μαχαίρι | μετανιωμένη θα μου πεις | πάρε του φεγγαριού το δάκρυ | κι από το αίμα να πλυθείς | Κι εγώ θα κόψω το φεγγάρι | θα στο καρφώσω στα μαλλιά | και σαν πλαγιάσουμε θα έχω | τον ουρανό στην αγκαλιά | Κι όταν ξυπνήσουμε και πάμε | ξανά στα στέκια τα παλιά | σκέψου τι όμορφη που θα 'σαι | με το φεγγάρι στα μαλλιά

02. Απόψε σε θέλω Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Απόψε σε θέλω, σε θέλω ξανά | μα εσύ πουθενά εδώ γύρω | απόψε σε θέλω, σε θέλω πολύ | να γίνεις χαλί και να γείρω | Πικρό είναι το στόμα, τσιγάρα σωρό | και δεν το μπορώ να ησυχάσω | νεκρό είναι το σώμα κι εσύ πουθενά | να κάνω έτσι να, να σε πιάσω | Σε πρόσμενα πάλι, μα τι ωφελεί | πετάς σαν πουλί μακριά μου | σε ήθελα πάλι μα αντί για φιλί | κομμένο γυαλί στην καρδιά μου

03. Το άγαλμα Τραγούδι: Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Χθες μεσάνυχτα και κάτι κατηφόρισα | στην μικρή την πλατεΐτσα που σε γνώρισα | Κάποιο άγαλμα που μ’ είδε με θυμήθηκε | και τον πόνο μου να ακούσει δεν αρνήθηκε | Και του μίλησα για σένα και για μένανε | και τα μάτια του βουρκώναν και όλο κλαίγανε | Του ’πα για το φέρσιμό σου και για τα άλλα σου | τα ασυγχώρητα τα λάθη τα μεγάλα σου | Κι ύστερα με πιασαν θεέ μου κάτι κλάματα | που με βρήκανε κουρέλι τα χαράματα | Με το άγαλμα ως το δρόμο προχωρήσαμε | μου εσκούπισε τα μάτια και χωρίσαμε

04. Αδέλφι μου σταμάτα Τραγούδι: Θέμης Ανδρεάδης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

05. Δε με νοιάζει Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Δε με νοιάζει | ποιον φιλούσες μέχρι χθες | Πού 'μαστε ξένοι | δεν με νοιάζει | ποιον νανούριζες τις νύχτες | σαν πουλί | Όποια και να 'σαι, είσαι δική μου | ένα κομμάτι απ' την ζωή μου | όποια και να ‘σαι | Μη σε νοιάζει | ποια φιλούσα μέχρι χθες | Πού 'μαστε ξένοι | Μη σε νοιάζει | ποια εφώλιαζε στα φύλλα | της καρδιάς | Όποιος και να 'μαι, είμαι δικός σου | είμαι η αγάπη κι ο άνθρωπός σου

06. Απόψε αντάμωσα το Χάρο Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Απόψε αντάμωσα το χάρο | σε μια γωνιά στη Κοκκινιά | έρχομαι μου είπε να σε πάρω | ταξίδι για τη λησμονιά | Κάν' το στερνό σου το τσιγάρο | κι άιντε ν' ανοίξουμε πανιά | Με πήγε στο στενό κελί του | που το φωτούσε ένα κερί | Αργά που κύλησε η νύκτα | γρήγορα που ‘φυγ' η ζωή | Και 'γω παντρεύτηκα τη νύκτα | δεκαοκτώ χρονώ παιδί

07. Κι όπως φεύγουν τα καράβια Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

08. Τίποτα δε μας χωρίζει Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Κύλησε καυτό το δάκρυ | από των ματιών την άκρη | άσε με να σε ζυγώσω | με φιλιά να το στεγνώσω | Τίποτα δεν μας χωρίζει | σφαίρα είναι και γυρίζει | αμφιβάλλεις, αμφιβάλλω | πάντα το 'να φέρνει τ΄άλλο | τίποτα δεν μας χωρίζει | σφαίρα είναι και γυρίζει | Άδικα σε βαλαντώνει | κάθε μικροκαυγαδάκι | την φωτιά μας την φουντώνει | σαν τα ξύλα μες στο τζάκι

09. Με τα χείλη τα δικά σου ανασαίνω Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ο δικός μου δρόμος | Είναι και δικός σου | Το δικό μου δάκρυ | Έγινε καημός μου | Κι αν κουράστηκες θα γίνω | Στρώμα σου να κοιμηθείς | Κι αν διψάσεις θα σου φέρω | Απ' το δάκρυ μου να πιεις | Με τα χείλη τα δικά σου ανασαίνω | Μες στα μάτια σου γεννιέμαι και πεθαίνω | Κι αν περνάμε μονοπάτι σκοτεινό | Θ' ανεβούμε αγκαλιά στον ουρανό | Η δική σου πίκρα | Είναι και δική μου | Το καυτό σου δάκρυ | Έγινε πληγή μου

10. Το πανόραμα αρχίζει Τραγούδι: Θέμης Ανδρεάδης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ρε πιτσιρίκο, σκούπισε τη μύτη | γιατί θα μου θαμπώσεις το γυαλί | και πώς θα δουν οι κύριοι πελάτες | του πανοράματος την προβολή | Να!! το θερίο με τα δυο κεφάλια | και η ασώματος η κεφαλή | να!! και ο άγριος Γιουσούφ Αράπης | που ήταν ο σεϊζης του Αλή | Πού 'ντο, δεν το βλέπω, μπάρμπα | και μη σου κακοφαίνεται | Ε!! που να πλαντάξεις, βλάκα | είναι μαύρος, είναι νύχτα | και δε φαίνεται | αφού είναι μαύρος, κι αφού είναι νύχτα | πώς θες να φαίνεται.. | Ιδού η ναυμαχία του Κανάρη | και η Βουλή που παίζουν καρεκλιές | θαυμάστε τον αρχαίο το Μιχάλη | και τις Αρσακειάδες τις σεμνές | Τέτοιο πανόραμα σαν το δικό μου | δεν έχουν ούτε στην Αμερική | τον Λούη δες, τον μαραθωνοδρόμο | κι ένα κανίβαλο στην Αφρική | Πού 'ντος, δεν τον βλέπω, μπάρμπα | και μη σου κακοφαίνεται | Ε!! που να πλαντάξεις, βλάκα | είναι μαύρος, είναι νύχτα | και δε φαίνεται | αφού είναι μαύρος κι αφού είναι νύχτα | πώς θες να φαίνεται..

11. Ο φίλος μου ο Παναγής Τραγούδι: Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ο φίλος μου ο Παναγής | δεν έκανε γι'αυτήν την γης | με όλα ήταν ξένος | Δεν είχε σπίτι και δουλειά | κουβέντιαζε με τα πουλιά | και δίχως νά΄χει πιει γουλιά | έμοιαζε μεθυσμένος | Φορούσε αμπέχονο βαρύ | στα χέρια του είχε ένα κλαρί | και στα μαλλιά του φύκια | Χειμώνα και καλοκαιριά | κοιμόταν στην ακρογιαλιά | κι απ' την ζεστή του την καρδιά | άχνιζαν τα χαλίκια | Τον φίλο μου τον Παναγή | τον σκότωσε μια χαραυγή | μια σκέψη σαν μαχαίρι | Πως κάθε βράδυ δηλαδή | πεθαίνει κάπου ένα παιδιά | που τίποτα δεν έχει δει | και τίποτα δεν ξέρει

12. Έμεινα μόνη Τραγούδι: Αλέκα Μαβίλη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

13. Αύριο το πρωί τα λέμε Τραγούδι: Νίκος Νομικός
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

14. Έχω στενάχωρη καρδιά Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου & Χορωδία
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Γιάννης Δαλιανίδης
Απόψε ήρθα για να πιω | λιγάκι παραπάνω. | Τέτοια που είναι η ζωή \ τέτοια κι εγώ της κάνω. | Έχω στενάχωρη καρδιά, | σεκλέτια δε χωρούνε | και οι χαρές που καρτερώ | μη σώσουνε και' ρθούνε. | Είναι βαρύ το βάσανο | του πόνου ανάθεμά το. | Φέρτε χαρμάνικο ποτό | να παν οι πίκρες κάτω. | Έχω στενάχωρη καρδιά, | σεκλέτια δε χωρούνε | και οι χαρές που καρτερώ | μη σώσουνε και' ρθούνε.

15. Εκείνο το πρωί στην Κηφισιά Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Αν πας με κάποιον άλλον να θυμάσαι | εκείνο το πρωί στην Κηφισιά | πως παίζαμε με τ' όνειρο στον ήλιο | πως τρέχαμε στον ήλιο σαν παιδιά | Κι αν δεν το θέλεις πια το δαχτυλίδι | που σού 'χα κάνει δώρο μια νυχτιά | αν πας με κάποιον άλλον να θυμάσαι | εκείνο το πρωί στην Κηφισιά | Καλή μου, όπου και να 'σαι μην ξεχάσεις | εκείνο το πρωί στην Κηφισιά | κι αν μοναχή σου νοιώσεις, μην διστάσεις | και χτύπησε την πόρτα μου ξανά

16. Έτσι είναι μάτια μου Τραγούδι: Νάντια Κωνσταντοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

17. Μικρές στιγμές Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Βεατρίκη Δαλαμάγκα
Είν' η ψυχούλα σου ευωδιά | Και πάλι βρέχει | μυροβολιά η ανασεμιά | Ο νους μου τρέχει | Σ' εκείνες τις μικρές στιγμές | Τις τρυφερές και τις κρυφές | Στην αγκαλιά σου | Άνθισαν πάλι στην καρδιά | Χίλια λουλούδια | Να 'χα φωνή για να σου πω | Χίλια τραγούδια | Σ' εκείνες τις μικρές στιγμές | Τις τρυφερές και τις κρυφές | Στην αγκαλιά σου | Λίγη του κόρφου σου ευωδιά | Να μ' αναστήσει | Να σταματήσει από τη μια | Να μου θυμίζει | Σ' εκείνες τις μικρές στιγμές | Τις τρυφερές και τις κρυφές | Στην αγκαλιά σου

18. Άσε στην πόρτα τα κλειδιά Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Όταν θα φύγεις να φύγεις νύχτα | Να μη σε δω | Δεν θέλω δάκρυα και συγκινήσεις | Στον χωρισμό | Όταν θα φύγεις να φύγεις νύχτα | Όταν κοιμάμαι | Θέλω στην σκέψη μου | όπως σ' αγάπησα να σε θυμάμαι | Άσε στην πόρτα τα κλειδιά | Κι όταν ξυπνήσω | Θα βρω κουράγιο και καρδιά | Να ξαναζήσω | Όταν θα φύγεις να μη το ξέρω | Μη μου το πεις | Την προτιμάω αυτή τη λύση | Της σιωπής | Όταν θα φύγεις να φύγεις νύχτα | Δεν θέλω φώτα | Κι άσε με εμένανε να περιμένω | Όπως και πρώτα

19. Ήρθε η ώρα Τραγούδι: Μαίρη Χρονοπούλου & Χορωδία
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Τι μέρα είναι σήμερα | καθημερνή ή σχόλη; | Τις στενοχώριες μου ξεχνώ | εμπρός χαρείτε όλοι | Ήρθε η ώρα πια να πετάξω | με τα δικά μου πια τα φτερά | και την χαρά μου γερά ν' αρπάξω | ζούμε μονάχα για μια φορά | Έχω δυο χέρια και θα παλέψω | έχω ψυχή έχω καρδιά | Τι μέρα τούτη σήμερα | γλυκά θα τη θυμάμαι | αρχίζει η νέα μου ζωή | εμπρός καρδιά μου πάμε

20. Καθόλου δε μ' αγάπησες Τραγούδι: Αλέκα Κανελλίδου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Βεατρίκη Δαλαμάγκα
Καθόλου δε μ' αγάπησες | νιώθω στεγνό, το χείλι πικραμένο | Καθόλου δε με πόνεσες | κι είναι η καρδιά αηδόνι πληγωμένο | Και ψάχνω λίγη αγάπη λίγη ελπίδα | και την πρώτη μου ρυτίδα | θα σκεπάσω μ' ένα χάδι σου στερνό | Καθόλου δε μ' αγάπησες | τώρα είναι αργά κι η νύχτα είναι μαύρη | Καθόλου δε με πόνεσες | θέλει η καρδιά, τη λησμονιά της να 'βρει

Ο τέταρτος δίσκος

01. Βρέχει φωτιά στη στράτα μου Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Βρέχει φωτιά στη στράτα μου | φωτιά που μ' έχει κάψει | για τα φτωχά τα νιάτα μου | κανένας δε θα κλάψει | Η ζωή, η ζωή εδώ τελειώνει | σβήνει το καντήλι μου | κι η ψυχή, η ψυχή σαν χελιδόνι | φεύγει απ' τα χείλη μου | Κύμα πικρό στην πλώρη μου | και τα πανιά σκισμένα | ούτε αδελφός αγόρι μου | δε νοιάστηκε για σένα | Η ζωή, η ζωή εδώ τελειώνει | σβήνει το καντήλι μου | κι η ψυχή, η ψυχή σαν χελιδόνι | φεύγει απ' τα χείλη μου

02. Σε βλέπω στο ποτήρι μου Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Σε βλέπω στο ποτήρι μου | και πίνοντας σε πίνω | κι όταν τελειώσει το πιοτό | δεν ξέρω τι θα γίνω | Σαν ακούρδιστο ρολόι | που δεν παίρνει πια στροφή | το μυαλό μου έχει μείνει | στη δική σου τη μορφή | Σε βλέπω στο ποτήρι μου | και πίνοντας σε πίνω | κι όταν τελειώσει το πιοτό | δεν ξέρω τι θα γίνω | Πίνω από τις εννιά το βράδυ | και έφτασε τρεισήμισι | και το νου μου βασανίζει | η δική σου θύμηση | Σε βλέπω στο ποτήρι μου | και πίνοντας σε πίνω | κι όταν τελειώσει το πιοτό | δεν ξέρω τι θα γίνω

03. Μ' ανάστησες καρδιά μου Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Γλυκά πονούσε το μαχαίρι, | έσταζε μέλι η μαχαιριά. | Και πέθαινα στην αμμουδιά | πέρσι το καλοκαίρι. | Και πέθαινα στην αγκαλιά σου | κι έκλαιγες μ’ αναφιλητά... | Και πέφταν πάνω μου λυτά | τα ζωντανά μαλλιά σου. | Και γύρευες να μ’ αναστήσεις | με το αθάνατο νερό... | Κι ήταν το στόμα μου ξερό | σαν στερεμένης βρύσης. | Κι έσκυψες πάνω στην καρδιά μου | σαν ανθισμένη γιασεμιά... | Και η ζεστή σου ανασεμιά | μ’ ανάστησε καρδιά μου.

04. Μέθυσε απόψε το κορίτσι μου Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μέθυσε απόψε το κορίτσι μου | και το χειλάκι του που καίει | κομμένα λόγια γιασεμάκια μου | παραπονιάρικα μου λέει | Μέθυσε απόψε το κορίτσι μου | και γλυκογέρνει μου στον ώμο | βασιλεμένα τα ματάκια του | σαν λυχναράκια μες στο δρόμο | Μέθυσε απόψε το κορίτσι μου | κι έχει νυχτώσει και μου τρέμει | μα είναι ορθάνοιχτη η καρδούλα μου | να βρει απάγκιο κι απανέμι

05. Τρυγονάκι μου Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος | Μουσική: Μίμης Πλέσσας
Αν κάποτε ο δρόμος σου σε φέρει | Χαμένο περιστέρι | Περιστεράκι μου | Αν κάποτε περάσεις όνειρό μου | Στο δρόμο τον δικό μου | Και στο σοκάκι μου | Ξόβεργα θα στήσω καλή μου | Στο σοκάκι μου | Ξόβεργα θα στήσω για να σ’ αποκτήσω | Τρυγονάκι μου | Αν κάποτε διωγμένο απ’ το χιόνι | Χαμένο χελιδόνι | Χελιδονάκι μου | Αν κάποτε στον δρόμο μου σε φέρει | Το παγωμένο αγέρι | Στο μπαλκονάκι μου

06. Απόψε Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Χρήστος Γιαννακόπουλος
Απόψε | που δεν έχει ο ουρανός αστέρια | και το φεγγάρι λείπει | κι έχει μονάχα σύννεφα | κι έχει μονάχα δάκρυα | κι έχει μονάχα λύπη | Απόψε | που δεν έχει ο ουρανός αστέρια | και το φεγγάρι λείπει | Απόψε | έλα ζέστανε τα κρύα μου χέρια | και πάρε μου την λύπη | Απόψε | που η νύχτα είναι τραχιά και μαύρη | με δίχως καλοσύνη | απόψε | που η θάλασσα τον ουρανό φοβήθηκε | κι ο ουρανός εκείνη | Απόψε | που η νύχτα είναι τραχιά και μαύρη | και το φεγγάρι λείπει | Απόψε | το χέρι μου το χέρι σου ζητάει | για λίγο να ξανάβρει

07. Κι άλλη μια νύχτα Τραγούδι: Νάγια Τρώνη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

08. Οι άδειες τσέπες Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άδειες οι τσέπες τ' αγοριού | τη νύχτα αυτή του Γεναριού | και οι σκοτούρες μάτσο. | Και το φεγγάρι μια χαψιά | κι ο ουρανός μια μαντεψιά | μα πάμε μπράτσο, μπράτσο | Σφίγγω τα χέρια τ' αγοριού | στην τσέπη του πανωφοριού | και πάμε όλο πάμε | Και μας γαβγίζουν τα σκυλιά | γιατί είν'τα ρούχα μας παλιά | μα δεν βαρυγκωμάμε | Πίνω τα χείλια τ' αγοριού | στην άκρια του κουμαριού | με δίψα και με βιάση | Κι ως με κοιτάζει το παιδί | λέω θ' ανθίσει το κλαδί | κι η μπόρα θα περάσει.

09. Δέκα φιλιά Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

10. Αν έρθεις Τραγούδι: Αλέκα Κανελλίδου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Βεατρίκη Δαλαμάγκα
Αν έρθεις κάποια μέρα στη θέση της καρδιάς θα 'χω φεγγάρι | Αν έρθεις κάποια μέρα στο βάθος της ματιάς θα καίει λυχνάρι | Αν έρθεις κάποια μέρα στη θέση της καρδιάς θα 'χω φεγγάρι | Θ' ανοίξω την καρδιά μου που φύλαγε κρυφά αγάπη τόση | Θα στύψω τ' όνειρό μου, στάλαξε δροσιά για να σου δώσει | Θα στύψω τ' όνειρό μου, στάλαξε δροσιά για να σου δώσει | Μ' αν φύγεις κάποια μέρα στο βάθος της ματιάς θα 'χει νυχτώσει | Αν φύγεις κάποια μέρα στη θέση της καρδιάς θα 'χει ματώσει | Αν φύγεις κάποια μέρα στη θέση της καρδιάς θα 'χει ματώσει

11. Κι εσύ θα φύγεις Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κι εσύ θα φύγεις | και θα περάσεις | και θα ξεχάσεις | κι εγώ θα μείνω | να αργοσβήνω | σε μια γωνιά | Ένα ρολόι σταματημένο | ένα καράβι ναυαγισμένο | ένα σπουργίτι κυνηγημένο | απ’ το χιονιά | Όταν σημάνει | εκείνη η ώρα | η μαύρη ώρα | μη νιώσεις πόνο | κι άσε με μόνο | στην παγωνιά | Ένα ρολόι σταματημένο | ένα καράβι ναυαγισμένο | ένα σπουργίτι κυνηγημένο | απ’ το χιονιά | απ’ το χιονιά | απ’ το χιονιά

12. Αν είναι η αγάπη αμαρτία Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Δεν έχουν το δικαίωμα | για σένα να μου λένε | τα στήθια μου να καίνε | να τρέχω σαν τρελή για να σε βρω | να λιώνω να πονώ να λαχταρώ | Αν είναι η αγάπη αμαρτία | θα βγω να το φωνάξω με λατρεία | θα βγω να το φωνάξω να το πω | πως είμαι αμαρτωλή που σ' αγαπώ | Δεν έχουν το δικαίωμα | να με περιφρονούνε | μαζί σου σαν με δούνε | να λένε ότι είμαι αμαρτωλή | που λιώνω στο δικό σου το φιλί | Αν είναι η αγάπη αμαρτία | θα βγω να το φωνάξω με λατρεία | θα βγω να το φωνάξω να το πω | πως είμαι αμαρτωλή που σ' αγαπώ

13. Την καρδιά μου δεν την νίκησα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Δεν είναι που δεν θέλω | να την βγάλω απ' την ψυχή μου | Δεν είναι πως δεν βρήκα | άλλη αγάπη στην ζωή μου | Και την μίσησα | Και ξενύχτισσα | Μα στο τέλος την καρδιά μου | Δεν την νίκησα | Η καρδιά δεν είναι πόρτα να την κλείσω | Και τα μάτια της δυο φώτα να τα σβήσω | Την ζωή μου δεν μπορώ να τιμωρήσω | Η καρδιά δεν είναι πόρτα να την κλείσω | Δεν είναι που τα λόγια της | Σαν κάρβουνο με καίνε | Δεν είναι που οι φίλοι μου | Μόνο γι'αυτή μου λένε | Και την μίσησα | Και ξενύχτισσα | Μα στο τέλος την καρδιά μου | δεν την νίκησα

14. Κυρά των αστεριών Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Τι να 'χεις τάχατε κυρά του δειλινού; | Που κάθε βράδυ μόνη σου | ανοίγεις στο μπαλκόνι σου | ψιλή κουβέντα με τα αστέρια του ουρανού | Τι να 'χεις τάχατε κυρά του δειλινού; | Ποιος καημός και ποιο μαράζι | σου βαραίνει την ψυχή | Και το πρόσωπό σου μοιάζει | ουρανός μες στην βροχή | Τι να 'χεις τάχατε κυρά των αστεριών; | Και δάκρυ το μαράζι σου | αστράφτει στο περβάζι σου | σαν διαμαντόπετρα στην φλόγα των κεριών | Τι να 'χεις τάχατε κυρά των αστεριών

15. Άσε τα λάθη σου σε μένα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Γιώργος Κανελλόπουλος
Σαν με κοιτάζεις η ματιά σου | μου λέει τα λάθη σου ξανά | κι εγώ μαχαίρι στην καρδιά σου | αν σου ’χει μείνει πια καρδιά | Άσε τα λάθη σου σε μένα | και φύγε εσύ να ’σαι καλά | λίγα περίμενα από σένα | ποτέ δεν γύρεψα πολλά | Πάρε μαζί σου ό,τι έχει μείνει | γιατί η δική σου η καρδιά | ποτέ δεν έμαθε να δίνει | μονάχα ξέρει να ζητά

16. Θάλασσά μου Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Κλαίω και σε πικραίνω θάλασσά μου | μαύρο μαντήλι έδεσα στα μαλλιά μου | κλαίω και σε μαλώνω θάλασσά μου | μου πήρες τον καλό μου | και μου μάτωσες την καρδιά μου | Αχ νά 'μουνα τ' αγέρι και να πετούσα θάλασσά μου | τ' άσπρο μου περιστέρι να το φιλούσα, θάλασσά μου | στην άλλη άκρη πέρα από το κύμα θάλασσά μου | μου πήρε τον καλό μου και μου μάτωσες την καρδιά μου | Φέρ’ τον για λίγο πίσω, δεν αντέχω θάλασσά μου | κόβω και σου πετάω την καρδιά μου αχ θάλασσά μου | Φέρ’ τον για λίγο πίσω, δεν αντέχω θάλασσα μου | μου πήρε τον καλό μου και μου μάτωσες την καρδιά μου

17. Μάζευα στα χέρια μου βροχή Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Βεατρίκη Δαλαμάγκα
Τα μάτια γέμισαν σιωπή | καθώς αντάμωσαν τα χέρια | έκλεισ΄η πρώτη μου πληγή | η νύχτα γέμισε μ' αστέρια | Μάζευα στα χέρια μου βροχή | δεν σ' είχα δει | μα σ' είχα ονειρευτεί | Σε βρίσκω μέσα στη σιωπή | στον δρόμο μας πού ΄χει ανθίσει | στην αγκαλιά μου την νωπή | στον ήλιο μας που ΄χει δακρύσει | Κράτησα στα χέρια τη βροχή | σε είχα δει | δε σ’ είχα ονειρευτεί

18. Γράψε μου δυο λόγια Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Σοφία Φίλντιση
Στρίβω μια δεκάρα | γράμματα μου βγαίνει | γράμμα όμως δεν παίρνει | τώρα η καρδιά | Γράψε μου δυο λόγια | για να καταλάβω | τι σού ‘χει χαρίσει | τόση λησμονιά | Πώς να σου κακιώσω | δεν μπορώ, δεν βρίσκω | δύναμη να ρίξω τόσα | στην φωτιά | Γράψε μου δυο λόγια | μ' αγαπάς ακόμα; | ή σ’ έχει τυλίξει | τώρα η λησμονιά

19. Μια μικροπαρεξήγηση Τραγούδι: Νάγια Τρώνη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

20. Ο ένας κερδίζει ο άλλος χάνει Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

Ο πέμπτος δίσκος

01. Τι σου 'κανα και πίνεις Τραγούδι: Μαρινέλλα & Δημήτρης Μητροπάνος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Τι σου 'κανα και πίνεις, τσιγάρο στο τσιγάρο | κι είν' τα πικρά σου μάτια στο πάτωμα καρφιά | Πες μου για δε μ' αφήνεις με δυο φιλιά να πάρω | απ' τα θολά σου μάτια τη μαύρη συννεφιά | Πες μου για δε μ' αφήνεις με δυο φιλιά να πάρω | απ' τα θολά σου μάτια τη μαύρη συννεφιά | Οι πόνοι που σε σφάζουν, πόνοι διπλοί για μένα | σταλάζουν στην καρδιά μου τα δάκρυα που κλαις | Να 'ξερες πως σπαράζουν τα μέσα μου για σένα | που στέκεσαι μακριά μου και λόγο δε μου λες | Να 'ξερες πως σπαράζουν τα μέσα μου για σένα | που στέκεσαι μακριά μου και λόγο δε μου λες | Αμίλητό μου στόμα, φεγγάρι μου σβησμένο | ανάθεμα την ώρα και τη βαριά στιγμή | Όλα για σε τα δίνω, τα δίνω και πεθαίνω | για να μη σε αγγίξουν ξανά οι στεναγμοί

02. Χίλιες βραδιές Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Χίλιες βραδιές θα μ' αρνηθείς | χίλιες θα με ζητήσεις | κι όπου κι αν πας κι όπου σταθείς | όσο κι αν θες να μ' αρνηθείς θα θυμηθείς | τον έρωτα που ζήσαμε και θα με νοσταλγήσεις | Χίλιες βραδιές θα μ' αρνηθείς | χίλιες θα με ζητήσεις | Χίλιες βραδιές θα προσπαθείς | το παρελθόν να σβήσεις | μα όταν θα 'ρθει μια βραδιά | να σε τυλίξει η μοναξιά θα θυμηθείς | και τη δική μου συντροφιά πάλι θ' αναζητήσεις | Χίλιες βραδιές θα μ' αρνηθείς | χίλιες θα με ζητήσεις

03. Αγαπώ τα παλικάρια Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Αγαπώ τα παλικάρια | που δεν ξέρουν για φεγγάρια | που μυρίζουνε ασβέστη και μπογιές | κι ανταμώνουνε τα βράδια | σε απόμερα πατάρια | και διαβάζουν τις φτωχές τους τις καρδιές | Αγαπώ τους φουκαράδες | που δεν έχουνε παράδες | που δεν έχουνε μια τρύπα για να μπουν | Κάτι μίζερες ζωούλες | λιανοτρέμουλες καρδούλες | που γυρεύουνε συγνώμη που κτυπούν | Αγαπώ και το Φροσάκι | τ' ορφανό το κοριτσάκι | που τις κούκλες τις φτιάχνει με πανιά | Που μαζεύει κουρελάκια και τα κάνει παιχνιδάκια | και ξεχνάει και βροχή και παγωνιά

04. Άμα δείτε το φεγγάρι Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κι άλλη μέρα πέρασε να σε περιμένω | κι άλλο Σαββατόβραδο έφυγε χαμένο | κι ο καημός με άρπαξε πάλι απ' τον ώμο | θάμπωσαν τα μάτια μου να κοιτώ στο δρόμο | Άμα δείτε το φεγγάρι | να του πείτε να μη βγει | να μη δει τα δάκρυά μου | που πλημμύρισαν τη γη | Το σκοτάδι χίμηξε απ' το παραθύρι | το κρασί σου πάγωσε μέσα στο ποτήρι | φάνηκαν στο πέλαγο κάτι πυροφάνια | πέλαγος ατέλειωτο κι η δική μου ορφάνια | Άμα δείτε το φεγγάρι | να του πείτε να μη βγει | να μη δει τα δάκρυά μου | που πλημμύρισαν τη γη

05. Παριανή γαλανομάτα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

06. Ποια νύχτα σ' έκλεψε Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Βροχή στο πρόσωπό μου | Ο ήλιος πουθενά | Ψάχνω για τ' όνειρό μου | μα γύρω μου βουνά | Ποια νύχτα σ' έκλεψε | Ποια πίκρα σ' έκρυψε | Και τώρα πια, για ποιαν θα τραγουδώ | Νωρίς που βράδιασε | Ο κόσμος άδειασε | Αγάπη μου δεν θα σε ξαναδώ | Στης λησμονιάς τη βρύση | δεν έχει πια νερό | Ξέρω δεν θα γυρίσει | μα θα την καρτερώ

07. Γεννήθηκα να δίνω Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Όχι, δεν σε παρεξηγώ. | Μπορείς να φύγεις, | κι ό,τι θέλει πια ας γίνει. | Όχι, δεν σε παρεξηγώ. | Για ό,τι έγινε ο φταίχτης είμαι εγώ. | Δικό μου τ’ όνειρο, | δική μου κι η ευθύνη. | Γεννήθηκες να παίρνεις, | να παίρνεις και να φεύγεις, | κι εγώ που τώρα δεν σε συγκινώ | γεννήθηκα να δίνω, | δεν σε παρεξηγώ, | γεννήθηκα να δίνω | κι ας πονώ. | Γεννήθηκες να παίρνεις, | να παίρνεις και φεύγεις. | Γεννήθηκα να δίνω | κι ας πονώ. | Όχι, δεν σε παρεξηγώ. | Η καλοσύνη είναι μαχαίρι για το πάθος. | Όχι, δεν σε παρεξηγώ. | Κι αν στο αντίο σου εγώ | θα αιμορραγώ, | δικό μου πρόβλημα, | δικό μου και το λάθος.

08. Στις τρεις πριν τα χαράματα Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Κοιμήθηκες αγάπη κι έσβησε κάποιο αστέρι | Κι απόμεινε η ανάσα σου στο άδειο μου το χέρι | Στις τρεις πριν τα χαράματα με πιάσαν κάτι κλάματα | Τα μάτια μου ορθάνοιχτα κοιτάζουν το φεγγίτη | Θα φύγεις με το χάραμα θα ερημωθεί το σπίτι

09. Στον μακρύ γιαλό Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Σοφία Φίλντιση
Βάζω εγώ τη βάρκα | βάλε τον καημό | βρες ένα λυχνάρι | μπούσουλα θα βρω | κι έλα ν΄ανοιχτούμε | κόντρα στον καιρό | και ν'αγαπηθούμε | στον μακρύ γιαλό | Βάλε εσύ τα μπράτσα | να τραβάς κουπί | βάζω την αγάπη | κι ένα μου φιλί | Κι έλα ν΄ανοιχτούμε | κόντρα στον καιρό | και ν'αγαπηθούμε | στον μακρύ γιαλό | Σαν αράξει η βάρκα | στον μακρύ γιαλό | σβήσε το λυχνάρι | μέσα στον καημό | Κι ν΄αγαπηθούμε | στον μακρύ γιαλό | με σβηστό λυχνάρι | και χωρίς καημό

10. Θα γίνεις ταίρι μου Τραγούδι: Σταύρος Παράβας
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Ως τη στιγμή που θα γίνεις το ταίρι μου | Θα ‘χω στα στήθια μου φωτιά | Κι όταν βρεθείς στην αγκαλιά μου αστέρι μου | θε να σου δώσω δυο φιλιά. | Κι από την τόση μου χαρά | Θ’ ανοίξω πάλι τα φτερά | και θα πετάξω.

11. Στη σελίδα 18 Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Στην σελίδα 18 | μες στο μπλε βιβλίο | σου το λέω σ'αγαπώ | και το ξέρουν κι άλλοι δυο | μέσα στο σχολείο | Στην σελίδα 18 | σ'έχω ζωγραφίσει | σαν λουλούδι με φτερά | σαν εικόνα του νοτιά | και σαν κυπαρίσσι | Στην σελίδα 18 | βγαίνω στο σεργιάνι | και σαν δώρο σου κρατώ | τ'άστρα και τον ουρανό | κι η γιορτή σου φτάνει | Στην σελίδα 18 | σκόνταψ΄η καρδιά μου | στ' όνειρό μου το κρυφό | σ΄έχω μόνο εγώ | μες στην αγκαλιά μου

12. Ένα τραγούδι χωρισμού Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Ένα τραγούδι χωρισμού παίξε με | Απόψε που η νύχτα με σκοτώνει | Δρόμο να βρω του γυρισμού φέξε μου | Μου πήρες την ζωή και ποιος με σώνει | Δεν έχω άλλη αντοχή | Ούτε άλλα δάκρυα να κλάψω | Πάρε μου αν θέλεις την ψυχή | Μα πάψε να μου λες να σε ξεχάσω | Ένα τραγούδι χωρισμού άκουσε | Μου τρώει η αγρύπνια το κορμί μου | Άστρο μου εσύ του δειλινού μάτωσε | Μου το 'πες πως δεν είσαι πια δική μου

13. Ένα ψέμα κι εσύ Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Ένα ψέμα | Ένα ψέμα κι εσύ, ένα ψέμα | με βαθειά λυπημένη φωνή | και βελούδινο βλέμμα | ένα ψέμα | Σε πίστεψα, σε λάτρεψα | και τις πληγές σου γιάτρεψα | το είναι μου σου έδωσα τα δάκρυα σου στέγνωσα | κι εσύ | με πότισες του πόνου το κρασί | Ένα ψέμα | ένα ψέμα κι εσύ, ένα ψέμα | το φιλί σου καυτό σαν κρασί | που μ' ανάβει το αίμα | ένα ψέμα

14. Σε λατρεύω Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Σε λατρεύω, σ'αγαπώ | σ'αγαπώ σε λαχταρώ | Γιατί είσαι εκείνη | που περίμενα καιρό | στα όνειρά μου | Είσαι το τέλος μου, το δράμα κι η χαρά μου | Είσαι το πάθος που ζητούσε η καρδιά μου | Κι αν μου φύγεις | Κι απ' τα μάτια μου χαθείς | Όπου και να'σαι | θα σε λατρεύω να το θυμάσαι | Σε λατρεύω σαν Θεό | Σαν Θεό μου σ'αγαπώ | γιατί είσαι τ' όνειρο | που χρόνια στην καρδιά | είχα κρυμμένο | Είσαι τ'αστέρι μου το χίλιοπικραμένο | Είσαι τ'ανίκητο της μοίρας το γραμμένο

15. Μοιρολόι Τραγούδι: Χαρούλα Λαμπράκη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Τάσος Λειβαδίτης
Και πού να ρίξω το μεγάλο μου καημό | όπου θ' ανοίξει η γης, θ' ανοίξει η γης | και θα ραΐσει το βουνό | Ήλιε φονιά πως άφησες να γίνει το κακό | σκοτώσανε το σταυραετό και τον αυγερινό | κάτω στο σταυροδρόμι σκοτώσανε το νιο | Παρασκευή μεγάλη σταυρώσαν τον Χριστό. | Και τα κορίτσια ρίξανε κάτω τα μαλλιά | για να πιαστείς αϊτέ, να πιαστείς αϊτέ | ν' ανέβεις απ' τη λησμονιά | Ήλιε φονιά πως άφησες να γίνει το κακό | σκοτώσανε το σταυραετό και τον αυγερινό | κάτω στο σταυροδρόμι σκοτώσανε το νιο | Παρασκευή μεγάλη σταυρώσαν τον Χριστό.

16. Άνοιξε πέτρα Τραγούδι: Μαρινέλλα
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άνοιξε πέτρα να κλειστώ | ήλιος να μη, ήλιος να μη με βλέπει | αντί για νύφη πρέπει | πρέπει στα μαύρα να ντυθώ | Άνοιξε πέτρα για να μπω | χάνω τον άντρα που αγαπώ | Νύχτα κατέβα απ' τα βουνά | νύχτα μαυροφορούσα | ο άντρας που αγαπούσα | τώρα για άλληνε πονά | Νύχτα κατέβα απ' τα βουνά | μέρα να μη με δει ξανά | Μπάτε κορίτσια στο χορό | κι αφήστε με μονάχη | κόπηκα σαν το στάχυ | και τώρα τρέμω σαν φτερό | Μπάτε κορίτσια στο χορό | έχασα αυτόν που καρτερώ

17. Όπου κι αν πάω Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

18. Έπεφτε βαθιά σιωπή Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Έπεφτε βαθιά σιωπή | στο παλιό μας δάσο | "τρέξε να σε πιάσω" | μου χες πρωτοπεί | Και όταν έτριζε η βροχή | στα πεσμένα φύλλα, | πόση ανατριχίλα | μέσα στην ψυχή. | Κίτρινο πικρό κρασί, | κίτρινο φεγγάρι, | φεύγαν οι φαντάροι | έφευγες και συ. | Κι είχες μέσα στην ματιά | ένα σκούρο θάμπος, | ένα σκούρο...σάμπως | να ‘πεφτε η νυχτιά | Κάποια κόκκινη πληγή | που δεν λέει να κλείσει, | το μικρό ξωκλήσι | δίπλα στην πηγή | Και μια κίτρινη σιγή | στο παλιό μας δάσο, | πώς να σε ξεχάσω | που σε πήρε η γη

19. Σε πίκρανα Τραγούδι: Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

20. Άγνωστη αγαπημένη Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ήταν τα μάτια σου σαν ραγισμένο τζάμι | γυαλί που μου 'κοβε κομμάτια την καρδιά | κι όπως με κοίταγες ένα βαθύ ποτάμι | στα στήθια κύλαγε γλυκό σαν μαχαιριά | Άγνωστη αγαπημένη | λυπημένη σαν παιδί | στην ψυχή μου κάτι μένει | άγνωστη αγαπημένη | και σε τραγουδεί | Όσο σ' αγάπησα ποτέ δε θ' αγαπήσεις | πολύ σ' αγάπησα θλιμμένη Παναγιά | κι ύστερα χάθηκες μα μέσα μου θα ζήσεις | χαμένο βότσαλο που κρύβει η αμμουδιά

Ο έκτος δίσκος

01. Το φεγγάρι πάνωθέ μου Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το φεγγάρι πάνωθέ μου | ασημένιο τάλιρο | και με το κορίτσι Θεέ μου | πάμε για το Φάληρο | Το φεγγάρι μεθυσμένο | σε μια βάρκα κύλησε | Ένα στόμα μελωμένο | έγειρε, με φίλησε | Το φεγγάρι στο κρεβάτι | παίζει και γελάει μου | Θεέ μου πώς | να κλείσω μάτι | με μια κούκλα πλάι μου | Το φεγγάρι ζαλισμένο | στο σεντόνι κύλησε | Ένα στόμα μελωμένο | έγειρε, με φίλησε

02. Πρώτη φορά Τραγούδι: Γιάννης Κότσιρας
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Τα μάτια μου στα μάτια σου | και τ΄άστρο πάνωθέ μου | αχ να μη τέλειωνε ποτέ | η ώρα ετούτη θεέ μου | Ο πυρετός σου μέσα μου | φωτιά που σπαρταράει | έγινε ο κόσμος μια σταλιά | και πια δε με χωράει | Πρώτη φορά που σ΄αγαπώ | πρώτη που σε μαθαίνω | πρώτη στα χέρια σου φορά | γεννιέμαι και πεθαίνω

03. Τι σου φταίει το παιδί Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μάγια μου 'κανες κυρά μου | και με πέθανες | δως μου πίσω την χαρά μου | και με ξέκανες. | Θα στο πούνε κι οι γειτόνοι | τι σου φταίει το παιδί | θέλεις ντε καλά και σώνει | να πεθάνει δηλαδή | Λειώνει απ' το παρακάλι | η καρδούλα μου | δάκρυα θα πάω πάλι | στην μανούλα μου

04. Τις νύχτες μου μετρώ Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Κινδύνης
Μια, μια τις νύχτες μου μετρώ | Πέφτει το δάκρυ μου καυτό | Και με κρατάει άγρυπνη η φλόγα | Που ’χε το στερνό | το πιο πικρό φιλί σου | Μια, μια τις νύχτες μου μετρώ | Πέφτει το δάκρυ μου νωπό | Και μες τη νύχτα άγρυπνη κρατώ | Στα στήθια το λυγμό | Στα μάτια τη μορφή σου

05. Το τραγούδι της μάνας Τραγούδι: Καίτη Αμπάβη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Τάσος Λειβαδίτης
Γιε μου, μικρός σαν ήσουνα | πετούσες σαν φτερούγα | και κάρφωνες τα μάτια σου | προς την μεγάλη ρούγα | Το 'ξερα πως τ΄αητού | το μέγα πέταγμα σού πρέπει | Πάρ' την ψυχή μου φυλαχτό | και την καρδιά μου σκέπη | Την λάμπα άναψα για σε | να βλέπεις σαν νυχτώνει | κι απ' την φωτιά μου, ζεστασιά | θε να 'χεις μες στο χιόνι

06. Δώσε μου το στόμα σου Τραγούδι: Ελένη Φωτιάδου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Σαν χελιδονάκι στο μπαλκόνι μου | γύρεψες την πρώτη σου φωλιά | γείρε να πλαγιάσεις στο σεντόνι μου | να γεμίσ' η κάμαρη πουλιά | Τρέχει το νερό πάνω στο σώμα σου | τρέχω το κατόπι σου και εγώ | Δώσε μου αγόρι μου το στόμα σου | στο βαθύ φιλί σου να πνιγώ | Η ζωή μου αρχίζει μες στα χέρια σου | Ήμουνα αγέννητη ως τα χτες | Πάρε με αγόρι μου στα χέρια σου | πάρε με και κάνε με ό,τι θες

07. Ας είχα κι άλλη μια ζωή Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Για σένανε που λάτρεψα | Και τον καημό σου γιάτρεψα | Μονάχος κλαίω, κλαίω σήμερα | Στης φυλακής τα σίδερα | Κι αν πήγανε για χάρη σου | τα νιάτα μου χαμένα, | Ας είχα κι άλλη μια ζωή | Να ξόδευα για σένα | Ας ήταν να σε ξαναδώ | και δυο φορές να ξαναμπώ | για μια χαμένη χίμαιρα | Στης φυλακής τα σίδερα

08. Ο αναμάρτητος Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Τι φταίω πέστε μου | αν βρήκα την χαρά μου | σ' ένα παράξενο αλλιώτικο φιλί | Τι φταίω πέστε μου | αν καίγεται η καρδιά μου | για μιαν αγάπη που την λεν αμαρτωλή | Αγάπησα αμάρτησα | κι ας έρθει ας κοπιάσει | ο αναμάρτητος | να με καταδικάσει | Τι φταίω πέστε μου | αν είδα κάποιο βράδυ | όλο τον κόσμο στην δική του τη ματιά | Τι φταίω πέστε μου | αν λειώνω σ’ ένα χάδι | Τι φταίω αν καίγομαι στου πάθους την φωτιά

09. Η Μυρσίνη βάζει τ' άσπρα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Η Μυρσίνη βάζει τ' άσπρα | και γιομίζ' η γειτονιά | τριανταφυλλάκια κι άστρα | κι ανοιξιάτικα κλωνιά | Η Μυρσίνη τ΄άσπρα βάζει | άσπρο κρίνο στο περβάζι | και μεθάει η γειτονιά | Να 'χα λέει ένα βαρκάκι | με πανάκι σταυρωτό | και με σένα Μυρσινάκι | μια βραδιά να ξανοιχτώ | στου πελάου τα μονοπάτια | μαύρα όμορφά μου μάτια | που μπροστά σας ξενυχτώ | Μα δεν έχω τη βαρκούλα | να σε κλέψω μια βραδιά | έχω μόνο μια καρδούλα | πικραμένη και βαριά | Και τη ρίχνω στο περβάζι | μπας και δεις ότι σπαράζει | να μου κάνεις την καρδιά

10. Ο Τζίμης ο πρωταθλητής Τραγούδι: Θέμης Ανδρεάδης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Τον Τζίμη τον πρωταθλητή | Τον δένανε μ’ ένα σχοινί | Εκεί κοντά στη Δημαρχεία | Κι αυτός γεμάτος λεβεντιά | Με θριαμβευτική ματιά | Λυνόταν πριν μετρήσεις τρία | Για να δοξάσει την Ελλάδα | Μπράβο | Μα για να βγει κι η φασολάδα | Ζήτω | Δεύτερος άθλος στη σειρά | Λύγιζε σίδερα χοντρά | Κι έσπαγε μπρούτζινους χαλκάδες | Κι όπως τον κοίταζα χαζά | Φώναζε ο Τζίμης πονηρά | το νου σας στους πορτοφολάδες

11. Η μάνα σου δε μ' αγαπάει Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Η μάνα σου δε μ' αγαπάει | κανείς δεν με πονάει εδώ | και το παντζούρι σου χτυπάει | και κλείνει για να μη σε δω | Νά μουνα Θέ μου | Θέ μου σκαλοπάτι | τα πόδια σου να με πατούν | και του καθρέφτη | καθρέφτη σου κομμάτι | τα μάτια σου να με κοιτούν | να λειώνω. | Η γειτονιά σου δεν με θέλει | γιατί είμ' από καλή γενιά | χίλιες φορές ρούχο κουρέλι | παρά καρδιά με παγωνιά

12. Τα ξημερώματα θα ξεψυχήσω Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Τα ξημερώματα θα ξεψυχήσω | τα ξημερώματα θα σ' αρνηθώ | από τα χέρια σου θα φτερουγήσω | τα χέρια π' άνοιξες να ζεσταθώ | Τα ξημερώματα θα ξεψυχήσω | μ'ένα παράπονο κι έναν καημό | όλα δεν πρόφτασα να στα χαρίσω | σ' έναν ατέλειωτο παραδομό | Τα ξημερώματα θα ξεψυχήσω | αυτό το βράδυ μας ειν' το στερνό | δωσ'μου τα μάτια σου να τα φιλήσω | καλή αντάμωση στον ουρανό

13. Κι όλο καρτερώ Τραγούδι: Δήμητρα Γαλάνη
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μη διαθέσιμο

14. Λάθος δρόμο πήραμε καρδιά Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Λάθος δρόμο πήραμε, καρδιά μου πικραμένη, | και τίποτα δε βγαίνει, αν φταίω ή αν φταις. | Λάθος δρόμο πήραμε, λάθος μονοπάτι, | κι αν αξίζει κάτι, είναι για τ’ όνειρο που χάθηκε να κλαις. | Λάθος δρόμο πήραμε, καρδιά, ρίξαμε ανάποδη ζαριά. | Πού να ακουμπήσω για να βρω παρηγοριά; | Λάθος δρόμο πήραμε καρδιά. | Λάθος δρόμο πήραμε, το βήμα σου για κόψε, | κανείς δεν ήρθε απόψε να δει πού τριγυρνάς. | Λάθος δρόμο πήραμε, σε πρόδωσαν οι φίλοι, | σφίχτηκαν τα χείλη, κι αυτή π’ αγάπησες δε ρώτησε αν πονάς. | Λάθος δρόμο πήραμε, καρδιά, ρίξαμε ανάποδη ζαριά. | Πού να ακουμπήσω για να βρω παρηγοριά; | Λάθος δρόμο πήραμε καρδιά.

15. Μάρκος Μπάτης και Αρτέμης Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Έπαιζε ο Μπάτης μπαγλαμά | Κι ο Μάρκος το μπουζούκι | Και ο Αρτέμης σκόρπαγε | Καημούς μες στο κουτούκι | Έπαιζε ο Μπάτης μπαγλαμά | Κι ο Μάρκος το μπουζούκι | Και πού και πού αστυνομία | Για μην τυχόν παρανομία | Χόρευε ο μάγκας ο παλιός | Σεμνά την ζεϊμπεκιά του | Έριχνε όμορφα γλυκά | Ο Μάρκος την πενιά | Χόρευε ο μάγκας ο παλιός | Σεμνά την ζεϊμπεκιά του

16. Με βρήκε το ξημέρωμα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Πες μου τι κάνουν τα πουλιά | Σαν τους γκρεμίσουν την φωλιά | Πού πάνε και κοιμούνται | Πες μου τι κάνουν οι καρδιές | Σαν απομείνουν μοναχές | Πώς να παρηγορούνται | Με βρήκε το ξημέρωμα | Σε πόρτα αμπαρωμένη | Σε παραθύρι δίχως φως | Και σε καρδιά κλεισμένη | Κι εσύ αγάπη μου γλυκιά | Που μ’ άφησες χωρίς φωλιά | Σαν το κερί να σβήνω | σε ποια γωνιά να ζεσταθώ | Σε ποια γωνιά να κοιμηθώ | Πες μου τι θ'απογίνω;

17. Μπορεί Τραγούδι: Τζένη Βάνου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Μπορεί | Λιγάκι αν κρατήσουμε μπορεί | μια αγάπη ν΄αναστήσουμε μπορεί | στο αδιέξοδο | να βρούμε μιαν διέξοδο | Μπορεί | λιγάκι αν κρατήσουμε | την δόλια μας αγάπη ν' αναστήσουμε | Στάσου μονάχα μια στιγμή | και μην την πεις ακόμα μη | την τελευταία την πικρή | του χωρισμού την λέξη | Κι άσε με ακόμα μια φορά | στην αγκαλιά σου τρυφερά | να γείρω, και στο στήθος σου | το δάκρυ μου να πέσει | Μπορεί … | Στάσου ακόμα μια στιγμή | και μη την πεις την φοβερή | την λέξη την φαρμακερή | την λέξη που σκοτώνει | Κλείσε τα μάτια ένα λεπτό | να ξαναζήσω το καυτό | το τελευταίο μας φιλί αυτό | που μας ενώνει

18. Ο πόνος μου, εγώ κι η μοναξιά Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ο πόνος μου εγώ κι η μοναξιά | επήραμε γραμμή τα καπηλειά | κι αδειάσαμε ποτήρια και μισές | για ‘κείνη που την έχασα εχθές | Εχθές το βράδυ έφυγε | βράδυ χωρίς αστέρια | και μια βαλίτσα όνειρα | εκράταγε στα χέρια | Εχθές το βράδυ έφυγε | και με χτυπούν μαχαίρια | Ο πόνος μου εγώ κι η μοναξιά | συγγνώμη που μεθύσαμε παιδιά | μα σαν ο χωρισμός είναι σκληρός

19. Ποια σε φιλάει τώρα Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Του σαπουνιού τ’ απολειφάδι | Μυρίζει ακόμη απ΄τα μαλλιά σου | Κι η νύχτα ψάχνει τα φιλιά | Και το στερνό σου χάδι | Στο δρόμο πέρασε μια μπόρα | Και το παντζούρι μου χτυπάει | Στόμα η καρδιά κι όλο ρωτάει | Ποια σε φιλάει τώρα

20. Μικρή σουίτα για την Ελεάνα Οργανικό
Μουσική: Μίμης Πλέσσας

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης