Τρίτη, 6 Αυγούστου 2013

Το ωροσκόπιο της αγάπης




















Ο Δάκης σε τραγούδια του Μίμη Πλέσσα

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Εκείνο το πρωί στην Κηφισιά Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Αν πας με κάποιον άλλον να θυμάσαι | εκείνο το πρωί στην Κηφισιά | πως παίζαμε με τ' όνειρο στον ήλιο | πως τρέχαμε στον ήλιο σαν παιδιά | Κι αν δεν το θέλεις πια το δαχτυλίδι | που σού 'χα κάνει δώρο μια νυχτιά | αν πας με κάποιον άλλον να θυμάσαι | εκείνο το πρωί στην Κηφισιά | Καλή μου, όπου και να 'σαι μην ξεχάσεις | εκείνο το πρωί στην Κηφισιά | κι αν μοναχή σου νοιώσεις, μην διστάσεις | και χτύπησε την πόρτα μου ξανά

02. Μάζευα στα χέρια μου βροχή Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Βεατρίκη Δαλαμάγκα
Τα μάτια γέμισαν σιωπή | καθώς αντάμωσαν τα χέρια | έκλεισ΄η πρώτη μου πληγή | η νύχτα γέμισε μ' αστέρια | Μάζευα στα χέρια μου βροχή | δεν σ' είχα δει | μα σ' είχα ονειρευτεί | Σε βρίσκω μέσα στη σιωπή | στον δρόμο μας πού ΄χει ανθίσει | στην αγκαλιά μου την νωπή | στον ήλιο μας που ΄χει δακρύσει | Κράτησα στα χέρια τη βροχή | σε είχα δει | δε σ’ είχα ονειρευτεί

03. Στη σελίδα 18 Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Στην σελίδα 18 | μες στο μπλε βιβλίο | σου το λέω σ'αγαπώ | και το ξέρουν κι άλλοι δυο | μέσα στο σχολείο | Στην σελίδα 18 | σ'έχω ζωγραφίσει | σαν λουλούδι με φτερά | σαν εικόνα του νοτιά | και σαν κυπαρίσσι | Στην σελίδα 18 | βγαίνω στο σεργιάνι | και σαν δώρο σου κρατώ | τ'άστρα και τον ουρανό | κι η γιορτή σου φτάνει | Στην σελίδα 18 | σκόνταψ΄η καρδιά μου | στ' όνειρό μου το κρυφό | σ΄έχω μόνο εγώ | μες στην αγκαλιά μου

04. Ήταν κάποιο καλοκαίρι Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

05. Η μέρα της γιορτής σου Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λουκία Πλέσσα & Νέστορας Μάτσας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

06. Επτά Φορές Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Κορίτσι στάσου να σου πω Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Κορίτσι στάσου να σου πω | στάσου λιγάκι | Δεν βλέπεις πόσο σ' αγαπώ | χελιδονάκι | Ήρθε η άνοιξη | μα δεν ήρθες πάλι σε μένα | Στάσου και μίλα μου | πες τα λόγια τ΄ αγαπημένα | Μικρή, μικρή μου ζωγραφιά | πάρε τη λύπη | το βλέμμα σου το γελαστό | πόσο μου λείπει

08. Μικρή ανεμώνα Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Δημήτρης Ιατρόπουλος
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Μη τα θυμάσαι Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Με ρωτήσανε Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λουκία Πλέσσα
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Τώρα που φεύγεις Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Βεατρίκη Δαλαμάγκα
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Πως Τραγούδι: Δάκης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μίμης Πλέσσας
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης