Κυριακή, 4 Αυγούστου 2013

Ο Γιάννης Πουλόπουλος τραγουδά Μίμη Πλέσσα





















Ο πρώτος δίσκος

01. Ποια νύχτα σ' έκλεψε Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Βροχή στο πρόσωπό μου | Ο ήλιος πουθενά | Ψάχνω για τ' όνειρό μου | μα γύρω μου βουνά | Ποια νύχτα σ' έκλεψε | Ποια πίκρα σ' έκρυψε | Και τώρα πια, για ποιαν θα τραγουδώ | Νωρίς που βράδιασε | Ο κόσμος άδειασε | Αγάπη μου δεν θα σε ξαναδώ | Στης λησμονιάς τη βρύση | δεν έχει πια νερό | Ξέρω δεν θα γυρίσει | μα θα την καρτερώ

02. Ξημερώνει Κυριακή Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ο παλιός φωνόγραφος | πάνω στο τραπέζι | άρχισε να παίζει | μες στη σιγαλιά | Κι η καρδιά σου έλιωσε | κι έγινε ένα δάκρυ | στων ματιών την άκρη | σα δροσοσταλιά | Ξημερώνει Κυριακή | μη μου λυπάσαι | Είναι όμορφη η ζωή | να το θυμάσαι | Ο παλιός φωνόγραφος | πάνω στο τραπέζι | έπαψε να παίζει | μέσα στη νυχτιά | Το τραγούδι τέλειωσε | μα η λύπη μένει | σαν ναυαγισμένη | στη θολή ματιά

03. Το άγαλμα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Χθες μεσάνυχτα και κάτι κατηφόρισα | στην μικρή την πλατεΐτσα που σε γνώρισα | Κάποιο άγαλμα που μ’ είδε με θυμήθηκε | και τον πόνο μου να ακούσει δεν αρνήθηκε | Και του μίλησα για σένα και για μένανε | και τα μάτια του βουρκώναν και όλο κλαίγανε | Του ’πα για το φέρσιμό σου και για τα άλλα σου | τα ασυγχώρητα τα λάθη τα μεγάλα σου | Κι ύστερα με πιασαν θεέ μου κάτι κλάματα | που με βρήκανε κουρέλι τα χαράματα | Με το άγαλμα ως το δρόμο προχωρήσαμε | μου εσκούπισε τα μάτια και χωρίσαμε

04. Απόψε αντάμωσα το Χάρο Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Απόψε αντάμωσα το χάρο | σε μια γωνιά στη Κοκκινιά | έρχομαι μου είπε να σε πάρω | ταξίδι για τη λησμονιά | Κάν' το στερνό σου το τσιγάρο | κι άιντε ν' ανοίξουμε πανιά | Με πήγε στο στενό κελί του | που το φωτούσε ένα κερί | Αργά που κύλησε η νύκτα | γρήγορα που ‘φυγ' η ζωή | Και 'γω παντρεύτηκα τη νύκτα | δεκαοκτώ χρονώ παιδί

05. Απόψε κλαίει ο ουρανός Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Απόψε κλαίει ο ουρανός | για σένα και για μένα. | Τα λόγια μας σκορπίσανε | και είναι πια χαμένα | εμείνανε τα χείλη μας | βουβά και παγωμένα. | Κι είναι βαρύς ο ουρανός | και κλαίει απελπισμένα. | Τι να σου πω, τι να μου πεις | Χάνω το φως και σένα. | Είν’ όλα μαύρα και θολά | όλα συννεφιασμένα. | Είν’ η καρδιά μου μια πληγή | τα μάτια μου κλαμένα | Είναι βαρύς ο ουρανός | και κλαίει απελπισμένα.

06. Όταν μιλάς για χωρισμό Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λουκία Πλέσσα
Όταν μιλάς για χωρισμό | μάτια μου | να μην δακρύζεις μπρος μου | Και το στερνό σου το φιλί, το φιλί | απ' την καρδιά σου δως μου | Έπεσε καυτό το δάκρυ | και η αγάπη ράγισε | κι από των ματιών την άκρη | στο ποτήρι στράγγισε | Ρίξε την πέτρα πίσω σου | μάτια μου | και στέγνωσε του χωρισμού το δάκρυ | Άσε να φτάσω μόνος μου, μόνος μου | στου πόνου μου την άκρη | Έπεσε καυτό το δάκρυ | και η αγάπη ράγισε | κι από των ματιών την άκρη | στο ποτήρι στράγγισε

07. Φραγκόκκλησα Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη & Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κρατούσες στα χείλη | γλυκιά φυσαρμόνικα | Γινήκαμε φίλοι | με λέγανε Μόνικα | Κοίτα με για να γενώ | δυνατός σαν τη φωτιά | Όμορφος σαν δειλινό | να σου κλέψω την καρδιά | Παλιό καλοκαίρι | κοντά στη Φραγκόκκλησα | Σου πήρα το χέρι | στο χέρι μου το ‘κλεισα

08. Φεύγεις για τα ξένα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Χάθηκε το λιμάνι | μέσα στην καταχνιά | και τα γλυκά σου μάτια | τα σκέπασ' η καπνιά | Φεύγεις για τα ξένα | φεύγεις γι' άλλους ουρανούς | πάρε με και μένα | πριν μου φύγει ο νους | Έφυγε το καράβι | μέσα στην καταχνιά | και τα πικρά σου μάτια | τα σκέπασε η καπνιά | Φεύγεις για τα ξένα | φεύγεις γι' άλλους ουρανούς | κι άφησες εμένα | να μου φύγει ο νους

09. Στου σπιτιού σου το στενάκι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Στου σπιτιού σου το στενάκι | νυχτοπούλι τριγυρνώ | αν με πόναγες λιγάκι | θά΄λεγες στον ουρανό | τη βροχή να σταματήσει, | τη πικρή βροχή | πού΄ρθε να με βασανίσει | να μου πνίξει την ψυχή. | Στου σπιτιού σου το στενάκι | έλειωσα να τραγουδώ | αν με πόναγες λιγάκι | θα΄βγαινες για να σε δω | να σε δω κι ας ξεψυχήσω | πάνω στο σκαλί | μια καρδιά να σου χαρίσω | που σ'αγάπησε πολύ.

10. Οι τελευταίες μέρες Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Στρώσε τα τραπέζια | φέρε τα κρασιά | κέρνα και τον χάρο ένα ποτήρι | μοίρασε τουφέκια | σ' όλα τα νησιά | θα 'χουμε απόψε πανηγύρι | Κι έλα να χορέψουμε | για την ζωή και την θανή | ρίξε ένα ζεϊμπέκικο | Ακρίτα Διγενή | Να κι ο Οδυσσέας με τον Μανωλιό | κι όλη η παλιά μας η παρέα | τώρα θ' ανεβούνε στο καμπαναριό | για να ξεσηκώσουν τον Περαία | Ήρθαν τα μαντάτα | βράδυ στις εννιά | στέλνει κι ο Κανάρης μια φρεγάδα | άιντε μπρος αδέρφια | κάνουμε πανιά | με καραβοκύρη την Ελλάδα | Κι έλα να χορέψουμε | για την ζωή και την θανή | ρίξε ένα ζεϊμπέκικο | Ακρίτα Διγενή

11. Του αγοριού η καρδιά Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Με τέσσερα θα 'ρθω παιδιά | στη γειτονιά σου μια βραδιά | σκάλα ν' απλώσω | να σκαρφαλώσω | στην μπαλκονοποδιά | Να ‘χεις μαζί σου | στην κάμαρή σου | μιαν αγοριού καρδιά | Δάκρυ το δάκρυ αργοκυλά | από τα μάτια τα θολά | Πως να στο γράψω | πόσο να κλάψω | ο πόνος δε μιλά | Για σένα σβήνω | πιάνω και πίνω | το φως που σε φιλά

12. Κράτα, βρε Γιώργη Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Απ' τον δρόμο σου περνάω και την πόρτα σου χτυπώ | να ξεχάσεις σου ζητάω τον παλιό σου τον καημό | περιμένουμε οι φίλοι με χαμόγελο γλυκό | απ' τον δρόμο σου περνάω και την πόρτα σου χτυπώ | Κράτα, βρε Γιώργη τον στεναγμό σου | ξέχνα για λίγο την συμφορά | κι έλα να πιούμε να ξεχαστούμε | έλα να πιούμε σα μια φορά | Στο παλιό μας το κουτούκι θα κυλίσει η βραδιά | και θ'ανθίσει σαν λουλούδι η καλή σου η καρδιά | με κρασί και με τραγούδι θα ξεχάσεις τα παλιά | στο παλιό μας το κουτούκι θα κυλίσει η βραδιά

13. Απόψε κάποιος θα χαθεί Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Καντήλι καίει ένας καημός | θα γίνει απόψε χαλασμός | Πηγάδι ανοίχτηκε βαθύ | απόψε κάποιος θα χαθεί | Μαύρη είν' η μοίρα, παράπονό μου | μαύρη είν' η μοίρα της ζωής | έξω νυχτώνει | κλείσαν οι δρόμοι | πού θα σταθείς; | Έχει ορφανέψει μια καρδιά | η μοίρα περπατάει βαριά | απόψε κλείσαν οι ουρανοί | για να μη δουν τι θα γενεί

14. Ο τζίτζικας Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κυρ τζίτζικα συμπάθα με | που δεν σε σιγοντάρω | μ' απ' όλα αυτά που πάθαμε | μου 'ρχεται να φουντάρω | να βάλω πέτρα στο λαιμό | και μια και δυο στον ποταμό | Κυρ τζίτζικα μας πιάσανε | τον Αύγουστο στο Πήλιο | και μας εξαναγκάσανε | να βάψουμε τον ήλιο | Με το συμπάθιο βρε παιδιά | πάρτε πινέλο και μπογιά | Κυρ τζίτζικα εβάψαμε | με φούμο δυο αχτίδες | Τα χέρια μας εκάψαμε | κι οι άλλοι μην τους είδες | και θα το δεις, λόγω τιμής | για όλα αυτά θα φταίμε εμείς

15. Νύχτωσε Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Νύχτωσε κι η γειτονιά | καίει σαν την φωτιά | μάνα μου σαν φυλαχτό | την αγάπη σου κρατώ | Πες μου πότε θα φανείς | σαν τ΄αστέρι της αυγής | να ροδίσει η νυχτιά | ν΄ ανασάνει η καρδιά

Ο δεύτερος δίσκος

01. Θα πιω απόψε το φεγγάρι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Θα πιω απόψε το φεγγάρι | και θα μεθύσω και θα πω | αφού πονάς για κάποιον άλλο | ρίξε μαχαίρι να κοπώ | Κι όταν με κόψει το μαχαίρι | μετανιωμένη θα μου πεις | πάρε του φεγγαριού το δάκρυ | κι από το αίμα να πλυθείς | Κι εγώ θα κόψω το φεγγάρι | θα στο καρφώσω στα μαλλιά | και σαν πλαγιάσουμε θα έχω | τον ουρανό στην αγκαλιά | Κι όταν ξυπνήσουμε και πάμε | ξανά στα στέκια τα παλιά | σκέψου τι όμορφη που θα 'σαι | με το φεγγάρι στα μαλλιά

02. Ο τρελός Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Είχε μιαν απλή καρδιά | και τον λέγαν Γιάννη | κάθε που ‘πεφτε η βραδιά | βγαίναμε σεργιάνι | στον γαλάζιο ουρανό | Θεέ μου πώς πονώ | Τον φωνάζανε τρελό | κάτι καλοπαίδια | του κρεμάγαν στο λαιμό | άδεια τενεκέδια | και τον δέρναν στο στενό | Θεέ μου πώς πονώ | Η απλή του η καρδιά | πια δε θα στενάζει | Του την κλέψαν τα παιδιά | για να κάνουν χάζι | μια βραδιά στην Αχαρνών | Θεέ μου πώς πονώ

03. Μέθυσε απόψε το κορίτσι μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μέθυσε απόψε το κορίτσι μου | και το χειλάκι του που καίει | κομμένα λόγια γιασεμάκια μου | παραπονιάρικα μου λέει | Μέθυσε απόψε το κορίτσι μου | και γλυκογέρνει μου στον ώμο | βασιλεμένα τα ματάκια του | σαν λυχναράκια μες στο δρόμο | Μέθυσε απόψε το κορίτσι μου | κι έχει νυχτώσει και μου τρέμει | μα είναι ορθάνοιχτη η καρδούλα μου | να βρει απάγκιο κι απανέμι

04. Γέλαγε η Μαρία Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Κύλαγε το τσέρκι στην οδό Φυλής | άστραφτε στον ήλιο κάποια τζαμαρία | άρπαζες την πέτρα δίχως να σκεφτείς | τίναζες το χέρι κάτω η τζαμαρία | γέλαγε η Μαρία, η Μαρία | Κόβαμε διχάλες απ' τη μυγδαλιά | είχαμε ρημάξει τη φτωχή πλατεία | έβαζες σημάδι γλόμπους και πουλιά | και του κυρ Αλέκου τη χοντρή κυρία | γέλαγε η Μαρία, η Μαρία | Πάνω στο πατίνι με τα ρουλεμάν | τρέλαινες τον κόσμο απ' τη φασαρία | κι οι νοικοκυραίοι φώναζαν αμάν | λέγαν θα καλέσουν την αστυνομία | γέλαγε η Μαρία, η Μαρία

05. Μα τώρα αγάπη μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μίμης Πλέσσας
Ήρθ' η νυχτιά, πέφτει το σκοτάδι | κι όπως κάθε βράδυ γύρισαν στο νου | ώρες χρυσές που σε συναντούσα, | πόσο σ' αγαπούσα άστρο τ' ουρανού. | Μα τώρα αγάπη μου που 'ναι τα μάτια σου | τα τρομαγμένα μου πουλιά, | μέσα απ' το δάκρυ μου ψάχνω τα χείλια σου | και τα χαμένα μας φιλιά. | Νύχτα καλή, έλα κι είμαι μόνη, | να σβηστούν οι πόνοι που 'χω στην καρδιά. | Μέσα απ' το δάκρυ μου ψάχνω τα χείλια σου | και τα χαμένα μας φιλιά. | Νύχτα καλή, έλα κι είμαι μόνη, | να σβηστούν οι πόνοι που 'χω στην καρδιά.

06. Η Μυρσίνη βάζει τ' άσπρα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Η Μυρσίνη βάζει τ' άσπρα | και γιομίζ' η γειτονιά | τριανταφυλλάκια κι άστρα | κι ανοιξιάτικα κλωνιά | Η Μυρσίνη τ΄άσπρα βάζει | άσπρο κρίνο στο περβάζι | και μεθάει η γειτονιά | Να 'χα λέει ένα βαρκάκι | με πανάκι σταυρωτό | και με σένα Μυρσινάκι | μια βραδιά να ξανοιχτώ | στου πελάου τα μονοπάτια | μαύρα όμορφά μου μάτια | που μπροστά σας ξενυχτώ | Μα δεν έχω τη βαρκούλα | να σε κλέψω μια βραδιά | έχω μόνο μια καρδούλα | πικραμένη και βαριά | Και τη ρίχνω στο περβάζι | μπας και δεις ότι σπαράζει | να μου κάνεις την καρδιά

07. Ο Γεράσιμος Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος

08. Ένα κορίτσι της προκοπής Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Ξεζητιανεύω στη γειτονιά σου | κι όλοι μου ρίχνουν λοξές ματιές | κι εσύ δε μου 'πες ούτ' ένα γεια σου | για να μη δούνε οι γείτονες. | Λέω να μείνω αλλά φοβάμαι, | κι άμα φύγω τι θα πεις; | Αχ, τι τραβάμε όσοι αγαπάμε | ένα κορίτσι της προκοπής! | Ξεροσταλιάζω μπροστά στην "Έβγα" | και το 'χω ρίξει στα παγωτά, | αν θέλεις έβγα και πες μου "φεύγα" | μου έχεις κόψει τα γόνατα.

09. Μεθυσμένο το φεγγάρι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μεθυσμένο το φεγγάρι | μπλέχτηκε σ' ένα κλαδί, | μεθυσμένο το κορίτσι | έγειρε σ' ένα παιδί, | και κλαδιά φιλιά φεγγάρια | γίναμε μαλλιά, κουβάρια. | Και απάνω στο μεθύσι | και απάνω στα φιλιά | ήρθ' έν' άστρο να καθίσει | στα ξανθά σου τα μαλλιά, | και θυμώνω και το σβήνω | και το κόβω και στο δίνω. | Κι όπως κράταγες τ' αστέρι | μάτια μου, να σ' ορκιστώ | άναψε σαν αγιοκέρι | τ' αστεράκι το σβηστό, | κι έγινε δαχτυλιδάκι | στο μικρό σου δαχτυλάκι.

10. Πίσω απ' το παράθυρο Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας
Πίσω απ' το παράθυρο | Παίζει ένα παιδί | Παίζει ένα παράπονο | Και σου τραγουδεί | Παίζει με τα χείλη σου | Χάδι και φιλί | Καίγεται στα μάτια σου | Δύση Ανατολή | Έφυγε το σύννεφο | Πάει με τον νοτιά | Πάρε το παράπονο | Ρίξ' το στη φωτιά | Πίσω από τα μάτια σου | Μου γελάει η αυγή | Φίλησα τα χείλη σου | Κέρδισα τη γη

11. Στη φτωχιά μας την αυλή Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Στην φτωχειά μας την αυλή | κάποια πίκρα μας τυλίγει | πάντα υπάρχει καρδιοχτύπι | και το δάκρυ δε μας λείπει | Στην φτωχειά μας την αυλή | η χαρά μας είναι λίγη | αλλά μάθαμε όταν κλαίμε | Δόξα το Θεό να λέμε | Στην φτωχειά μας την αυλή | βγήκε ένα λιγνό δενδράκι | Δε μας νοιάζει το καημένο | έτσι που 'ναι μαραμένο | Στη φτωχειά  μας την αυλή | θα 'ρθει το καλοκαιράκι | το δεντράκι μας θ' ανθίσει | κι η ζωή θα ξαναρχίσει

12. Ήρθαν τόσα βάσανα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος | Μουσική: Μίμης Πλέσσας
Ήρθαν τόσα βάσανα | όμως μη σε νοιάζει | έχει λέμε ο Θεός | κι όλους μας κοιτάζει | Ήρθε κάποιος κι έφυγε | μέσα στο αγιάζι | πάλι μόνοι μείναμε | ποιος αναστενάζει | Ήρθε κάποιος κι έφυγε | μέσα στο αγιάζι | μόνοι πάλι μείναμε | το ταβάνι στάζει | Γύρω χωματόδρομοι | λάσπη καταφρόνια | έτσι περιμένοντας | πέρασαν τα χρόνια

13. Έξι άντρες Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Έξι άντρες την αυγή | Παναγιά μου φύλαγε. | Έξι άντρες, μια πληγή | μα κανείς μίλαγε. | Έξι τους βαράγανε | μα δεν μαρτυράγανε. | Πέντε άντρες τη νυχτιά | το κορμί τους έκαιγε | βγάζει ο βούρδουλας φωτιά | μα κανείς δεν έκλαιγε. | Έξι τους βαράγανε | μα δεν μαρτυράγανε. | Ένας άντρας το πρωί | το αίμα του εκύλαγε | το δικό μου το παιδί. | Παναγιά μου φύλαγε. | Παναγιά μου και Χριστέ | το σκοτώνουν οι ληστές

14. Η Ουρανία Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Αγόρασα μια μπατανία | για πανωφόρι και κουβέρτα | και τώρα πια η Ουρανία | με του βοριά τα σούρτα φέρτα | δεν θα κρυώνει στο τσαρδί μας | και δεν θα φύγει το παιδί μας | Πήρα πισσόχαρτο δυο μέτρα | και το ταβάνι δεν θα στάζει | Τις τρύπες της παράγκας μέτρα | να τις σκεπάσω να μην μπάζει | Κι εγώ πλαγιάζω στην γωνία | να βρει ζεστά η Ουρανία | Αν έχουμε καλό χειμώνα | θα την εβγάλουμε και φέτο | Κι η Ουρανία η κοκόνα | άσπρη γλυκιά ίδιο κουφέτο | θα λάμπει μες στο καλοκαίρι | που μπόλικη δουλειά θα φέρει

15. Η γυναίκα που μου κέντησαν στο χέρι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος

Ο τρίτος δίσκος

01. Μην του μιλάτε του παιδιού Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το παλικάρι στη γωνιά | που αμίλητο τα πίνει | ένα πικρό παράπονο | μες στην καρδιά του κλείνει | Συ το βρήκες το φαρμάκι | και να πιεί του το ‘δωσες | δε θα βρεις άλλη αγάπη | σαν κι αυτή που πρόδωσες | Μην του μιλάτε του παιδιού | αφήστε το να κλάψει | με τα καυτά του δάκρυα | τον πόνο του να κάψει

02. Καμαρούλα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος & Μαίρη Χρονοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άπλωσε το μεσονύχτι | το γλυκό του δίχτυ | πάνω στη μικρή μας γειτονιά | ξέχασέ τα όλα τώρα | είναι της αγάπης ώρα | βάλε το κλειδί στη κλειδωνιά | Καμαρούλα μια σταλιά | δύο επί τρία | κόχη και λατρεία | τοίχος και φιλιά | καμαρούλα μια σταλιά | τοίχος και φιλιά | Φύσα το κερί να σβήσει | και να μας αφήσει | μόνους μες τη νύχτα τη καλή | σφίξου στην καρδιά μου επάνω | για να σε ζεστάνω | σαν χελιδονάκι σαν πουλί

03. Τρεχαντήρι θ'αρματώσω Τραγούδι: Ρένα Βλαχοπούλου
Στίχοι: Λουκία Πλέσσα | Μουσική: Μίμης Πλέσσας
Τρεχαντήρι θ'αρματώσω | με τιμόνι και πανιά | να σε πάρω και να πάμε | στου Γαρμπή την γειτονιά | Να γυρίσουμε παρέα | στου νοτιά τον καφενέ | να τα πιούμε στην αγάπη | κι όλα ρεφενέ | Κι αν ο έρωτας με δέσει | και βρεθούμε αγκαλιά | Πρόσεξε να μην μας πιάσει | το μελτέμι του βοριά.

04. Έξι φεγγάρια Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Έξι φεγγάρια στην αυλή | κι η Πούλια στο μπαλκόνι | ρώτησαν την αγάπη μου | γιατί μου βαλαντώνει | Κι είπε το κορίτσι | δείχνοντας εμένα | Τα βαθιά του μάτια | είναι δακρυσμένα | Έξι ποτάμια στάθηκαν | και δώδεκα πελάγη | ρώτησαν την αγάπη μου | γιατί χρυσογελάει | Λάμπει το κορίτσι | στο χρυσογελό του | Λέει θα πλαγιάσω | στο προσκέφαλό του

05. Αλήθεια λες Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Αλήθεια λες πως έχ' η γη χαρά για πικραμένους | γιατί δε βρήκα πουθενά γωνιά για πονεμένους | Πες την τη λέξη την καλή πες την κι ας είναι ψέμα | Έτσι κι αλιώς δεν έχουνε τα βάσανά μας τέρμα | Αλήθεια λες πως έχ' η γη νερό για διψασμένους | γιατί δε βρήκα πουθενά αγάπη για χαμένους

06. Ο Φουρτούνας κι ο Μπουνάτσας Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ο Φουρτούνας κι ο Μπουνάτσας | δύο γέρο ναυτικοί | στου γιαλού το ταβερνάκι | κουτσοπίνουνε ρακί | Και θυμούνται τραμουντάνες | και λιμάνια εξωτικά | Γιαπωνέζες, Αφρικάνες | γλεντοκόπια ναυτικά. | Γεια σου καπετάν Μπουνάτσα | που μας δέρναν τα στραπάτσα | τ' άγριο κύμα κι ο καιρός | Κι όμως καπετάν Φουρτούνα | αν μου δίνανε μια σκούνα | πάλι θα 'λεγα: Εμπρός! | Για θυμήσου στην Βομβάη | μπαγιαντέρες μελαμψές | κι η Κινέζα στην Σαγκάη | λες και την φιλούσα εψές | Κι όταν όλα τα θυμόνταν | δυο τους κάθε Κυριακή | στην καρέκλα τους κοιμόνταν | ζαλισμένοι απ' το ρακί.

07. Χαλάζι έφερε η ψιχάλα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το χέρι μου μελαγχολεί | μεσ' τα μακριά μαλλιά σου | και η καρδιά μου σαν πουλί | τρέμει στην αγκαλιά σου | Χαλάζι έφερε η ψιχάλα | κι ούτε που το 'χαμε σκεφτεί | γίναν οι δρόμοι μας διχάλα | μείναν οι ώμοι μας σκυφτοί | Εσύ εδώ κι εγώ εκεί | κι η αγάπη χελιδόνι | που πέταξε μια Κυριακή | και πια δε μας ζυγώνει

08. Βάρκα μας Αγιά Σωτήρα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Άιντε βίρα, άιντε βίρα, | βάρκα μας Αγιά Σωτήρα. | Άιντε βίρα στα βαθιά | να ’χουμε καλή ψαριά. | Τα γρι, γρι χοροπηδάνε | κι οι ψαράδες τραγουδάνε | για δυο μάτια στο λιμάνι | φωτεινά σαν πυροφάνι. | Καπετάνιε, το κασκέτο | απ’ τα μάτια σήκωσέ το. | Ψάρια πιάνουμε σωρό, | βράδυ έχουμε χορό. | Κι αν μας τρώει η αλμύρα, | βάρκα μας Αγιά Σωτήρα, | κι αν πονάμε για το βιός, | δόξα να ’χει ο Θεός.

09. Στη γειτονιά Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Βγήκανε τα κορίτσια | και τα παιδιά στην γειτονιά | παίζουν με το φεγγάρι | και την μικρούλα τους καρδιά | Μόνο εσύ δεν ήρθες | στην έρημη γωνιά | κι απόμεινα μονάχος | στην όμορφη βραδυά | Χάθηκε το φεγγάρι | και τα παιδιά στην σκοτεινιά | παίζουν με την αγάπη | και φτερουγίζει η καρδιά

10. Ν' ανθίσει το χαμόγελο Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Κρατούσες πάνω στην καρδιά | ένα φτωχό λουλούδι | μα το 'πνιξε η μοναξιά | και το πικρό τραγούδι | Πέταξε πια απ' τα χέρια σου | της πίκρας το μαντήλι | ν' ανθίσει το χαμόγελο | στα μαραμένα χείλη | Σφιχτά σ' αγκάλιαζε ο καημός | κι αν η καρδιά αντέχει | ποτάμι είναι ο καιρός | και γυρισμό δεν έχει

11. Έκλαψα χτες Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Έκλαψα χτες σαν μέτρησα | τις πίκρες της ψυχής μου | κι εσύ δεν ήσουν πλάι μου | αστέρι της ζωής μου | Έκλαψα χτες σαν μέτρησα | τις νύχτες που 'μαι μόνος | τις νύχτες που σ' αναζητώ | και με καρφώνει ο πόνος

12. Πήρα σύννεφο δυο τόπια Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Πήρα σύννεφο δυο τόπια | για να ράψω ρούχα | φόρεσα και δίσολο σεβρό | Βρήκα κοκκινέλι ήπια | και στη σούρα που 'χα | είπα να κινήσω να σε βρω | Έκοψα το φεγγαράκι | το 'βαλα στο πέτο | κι ήρθα στην παλιά μας τη φωλιά | Έβγα λίγο απ' το πορτάκι | μ΄ένα σπαρματσέτο | φέξε μου ν' ανέβω τα σκαλιά | Βάλ' τα ρούχα μου στο ράφι | κρέμασ' την τραγιάσκα | κι έλα ν' αγαπήσουμε ξανά | Έψαχνα να βρω χρυσάφι | χρόνια στην Αλάσκα | κι ήταν το χρυσάφι εδωνά!

13. Αυτόν τον ουρανό Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Αυτόν τον ουρανό | με τα γαλάζια μάτια | τον κάνανε κομμάτια | Χριστέ μου πως πονώ. | Και τούτη την καρδιά | των λύκων το λεφούσι | τη σκέπασε με πούσι | Χριστέ μου πώς πονώ! | Πώς να σου γράψω την ζωή μου | με πίκρες και με βογκητά; | Πώς να διαβάσω την ψυχή μου | σε συρματόσχοινα μπροστά; | Τις νύχτες π' αγρυπνώ | και δένω την πληγή μου | γυρεύω την φωνή μου | που ήταν σπαθί γυμνό. | Κι αρχίζω τις κραυγές | και γδέρνετ' ο λαιμός μου | και τρέχει ο καημός μου | φαρμάκι απ' τις πληγές

14. Του ναυτικού η μοίρα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Βάρα λοστρόμε την μπουρού | κι εσύ μηχανικέ ντουγρού | φουλαριστά οι μηχανές, πάλι να τρέχουν | Κι αν κλαίνε αγάπες στη στεριά | σφίχτε λεβέντες την καρδιά | οι ναυτικοί στον χωρισμό πρέπει ν' αντέχουν | Είναι πικρή του ναυτικού η μοίρα | να καταπίνει την αλμύρα | απ' το κύμα κι απ' το δάκρυ | στης θάλασσας την κάθε άκρη | Σήκω την άγκυρα Μηνά | και μη σε δω ποτέ ξανά | για την καλή σου ν΄αμολάς το δάκρυ λούκι | Και μη κοιτάς που κλαίω εγώ | ο καπετάνιος το θεριό | εμένα μ' έπνιξε καπνός απ' το τσιμπούκι

15. Μέρες του καλοκαιριού Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μέρες του καλοκαιριού | όλο φιλιά κι αλάτι | σαλπάρισαν με το νοτιά | για την ανατολή | και στην ακρούλα του χεριού | τον ώμο σου που εκράτει | απόμεινε πικρή φωτιά | που κλαίει και σε καλεί | Το περιγιάλ' ειν' ορφανό | σαν τις φωλιές του δάσου | Στείλε μου λίγο ουρανό | να γράψω τ' όνομά σου | Βροχή μονότονη βαριά | λύπη που δεν τελειώνει  | Τα μάτια σου τα γελαστά | ποιόν τώρα να κοιτούν | Οι γλάροι βγήκαν στη στεριά | Στιγμή, στιγμή νυχτώνει | Τα χείλη μου τα σφαλιστά | το στόμα σου ζητούν

Ο τέταρτος δίσκος

01. Δώδεκα μαντολίνα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Θα πάρω δώδεκα παιδιά | δώδεκα παιδιά | δώδεκα μαντολίνα | Να τα πληρώνω μάτια μου | μάτια μου, | για σένα με το μήνα | Τα έξι κάθε πρωινό | να σε γλυκοξυπνάνε | και τ' άλλα κάθε δειλινό | από τη γη ως τον ουρανό | σεργιάνι να σε πάνε | Θα σπάσω τους καθρέφτες σου | καθρέφτες σου | σαρανταδυό κομμάτια | Να βλέπεις να χτενίζεσαι | χτενίζεσαι | μες στα δικά μου μάτια | Τ' αποχτενίδια θα κρατώ | που πέφτουν στην ποδιά σου | και θα τα κάνω αγάπη μου | μαλαματένιο φυλαχτό | να δέσω την καρδιά σου

02. Βρέχει πάλι απόψε Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Βρέχει πάλι απόψε στα σπιτάκια τα φτωχά | κι όμως στη δική σου τη γωνιά είναι ζεστά, | έχεις λησμονήσει την αγάπη την παλιά, | βρέχει πάλι απόψε στη μικρή τη γειτονιά. | Κάποιος περνάει απ' το σπίτι σου μπροστά | στέκει και κλαίει στη γωνιά | έχει στο στήθος τής αγάπης τη φωτιά | στα χείλη του τη παγωνιά. | Έλαμπες σαν άστρο στη μικρή σου την αυλή | κι ήσουν για τ' αγόρια μια ολόγλυκια πληγή, | τώρα το σκοτάδι πέφτει αργά στη γειτονιά | έχεις λησμονήσει την αγάπη την παλιά.

03. Όλα δικά σου μάτια μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Νύσταξες άστρο μου φεγγάρι μου | στην αγκαλιά μου αποκοιμήσου | ξύπνησες ήλιε αποβροχάρη μου | πάρε το γέλιο μου και πλύσου | Όλα δικά σου μάτια μου | κι ο πόνος σου δικός μου | είδαν πολλά τα μάτια μου | στις γειτονιές του κόσμου | Δίψασες λεύκα μου κουράστηκες | ρίξε τις ρίζες σου σε μένα | ήρθε βοριάς και ξεμαλλιάστηκες | πάρ' την καρδούλα μου για χτένα | Όλα δικά σου μάτια μου | κι ο πόνος σου δικός μου | είδαν πολλά τα μάτια μου | στις γειτονιές του κόσμου

04. Μα τώρα αγάπη μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Μίμης Πλέσσας
Ήρθ' η νυχτιά, πέφτει το σκοτάδι | κι όπως κάθε βράδυ γύρισαν στο νου | ώρες χρυσές που σε συναντούσα, | πόσο σ' αγαπούσα άστρο τ' ουρανού. | Μα τώρα αγάπη μου που 'ναι τα μάτια σου | τα τρομαγμένα μου πουλιά, | μέσα απ' το δάκρυ μου ψάχνω τα χείλια σου | και τα χαμένα μας φιλιά. | Νύχτα καλή, έλα κι είμαι μόνη, | να σβηστούν οι πόνοι που 'χω στην καρδιά. | Μέσα απ' το δάκρυ μου ψάχνω τα χείλια σου | και τα χαμένα μας φιλιά. | Νύχτα καλή, έλα κι είμαι μόνη, | να σβηστούν οι πόνοι που 'χω στην καρδιά.

05. Κυρά καλέ κυρά μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Κυρά καλέ κυρά μου | κι αρχοντοπούλα μου | Εικόνισμα ασημένιο | μες στην καρδούλα μου | Με τα χρυσά σκουτιά σου | Και τα σαλβάρια σου | Ποιος άνεμος ν' ακούει | Τα χτυποκάρδια σου | Μαργαριτάρια χίλια | Να 'χα να σού 'ριχνα | Το πόσο σ'αγαπάω | Μήπως και σού ΄δειχνα | Να αγγίξω τα μαλλιά σου | Να δω τα μάτια σου | Κι ας με ματώνεις τόσο | Με τα γινάτια σου | Μαχαίρια με χτυπάνε | Μα εσύ δεν νοιάζεσαι | Στο άσπρο σου μπαλκόνι | Βγαίνεις και λιάζεσαι | Μες στα καυτά μου δάκρυα | Θα καθρεφτίζεσαι | Με δέρνουν με μαλώνουν | Κι εσύ χτενίζεσαι

06. Πέρα στα παλιά σαράγια Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Πέρα στα παλιά σαράγια | μια ξανθιά μου κάνε μάγια | Πέρα στα παλιά σαράγια | μια ξανθιά μου κάνε μάγια | Μια ξανθιά μια μεταξένια | που τ’ αστέρια βάζει χτένια | μια ξανθιά μια μεταξένια | που τ΄αστέρια βάζει χτένια | Στα ψηλό της το μπαλκόνι | βγάζει τ' άσπρο της σεντόνι | κι όταν το γλυκοτινάζει | κρίνα το σοκάκι βγάζει | κρίνα το σοκάκι βγάζει | όταν το γλυκοτινάζει | κρίνα το σοκάκι βγάζει | Μια και δυο που θα μου πάει | θα γκρεμίσω το σαράι | μια και δυο που θα μου πάει | θα γκρεμίσω το σαράι | και θα γίνω ίδιος κάστρο | στέμμα να την έχω κι άστρο | και θα γίνω ίδιος κάστρο | στέμμα να την έχω κι άστρο

07. Γλυκιά μου αγάπη Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Να 'μαι λοιπόν γλυκιά μου αγάπη | πράσινο του καλοκαιριού | μέσα στα μάτια σου το κύμα | τ' αγαπημένου μας γιαλού | Εδώ λοιπόν γλυκιά μου αγάπη | μου τραγουδάει η συντροφιά σου | Αστράφτει η νύκτα στα φιλιά σου | και βρίσκω της ζωής το νήμα | Να 'μαι λοιπόν γλυκιά μου αγάπη | θάλασσα τα βαθιά φιλιά σου | Τραγούδι τα ξανθά μαλλιά σου | μες της ζωής μου τ' άδειο βήμα

08. Το παλιό λιμάνι Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Το παλιό το λιμάνι εξύπνησε | μια μπουρού τραγουδάει βραχνιασμένα | ένα πλοίο να φύγει ξεκίνησε | όπως τότε που πήρε και σένα | Καράβια με παράξενα ονόματα | Καράβια με πολύχρωμα πληρώματα | στα πέρατα του κόσμου που πηγαίνετε | Τα μάτια π' αγαπώ για δε μου φέρνετε; | Το παλιό το λιμάνι κοιμήθηκε | απ' τον μόχθο βαριά κουρασμένο | η λατέρνα μονάχα θυμήθηκε | μιαν αγάπη με τέλος θλιμμένο

09. Πίσω απ' το παράθυρο Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Βαγγέλης Γκούφας
Πίσω απ' το παράθυρο | Παίζει ένα παιδί | Παίζει ένα παράπονο | Και σου τραγουδεί | Παίζει με τα χείλη σου | Χάδι και φιλί | Καίγεται στα μάτια σου | Δύση Ανατολή | Έφυγε το σύννεφο | Πάει με τον νοτιά | Πάρε το παράπονο | Ρίξ' το στη φωτιά | Πίσω από τα μάτια σου | Μου γελάει η αυγή | Φίλησα τα χείλη σου | Κέρδισα τη γη

10. Τα φιλιά Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Πάνω στα χείλη σου μεθούν | δυο χείλη απελπισμένα | με τα φιλιά ψάχνουν να βρουν | τα χρόνια τα χαμένα. | Τα φιλιά τι να κρατήσουν | και τα χείλη τι να πουν | για τα χρόνια που να φύγουν | σαν πουλιά και θα χαθούν. | Μέσα στα μάτια σε ρωτούν | δυο μάτια δακρυσμένα | αν είναι όλα όνειρο | και τα φιλιά χαμένα.

11. Βοήθησέ με Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Βόηθησέ με για να κόψω | τα χοντρά σχοινιά | απ΄την πίκρα να ξεκόψω | κι απ΄την παγωνιά | Σαν καράβι είμαι δεμένο | σε θολά νερά | Της αγάπης περιμένω | να με βρει η χαρά. | Σφραγισμένη είμαι πόρτα | με βαριά κλειδιά | ξαναγύρνα σαν και πρώτα | έμπα στην καρδιά. | Βόηθησέ με για να ανοίξω | ο καημός να βγει | πέτρα πίσω μου να ρίξω | να μην ξαναμπεί.

12. Από πείνα Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Βρήκαν την Τρίτη τον Στρατή | ξεπαγιασμένο στο στρατί | μ' ένα βαθύ παράπονο | στα μάτια του να πέφτει | Ήταν γδυτός ως τα μισά | κι είχε στα χείλη μια φτυσιά | για σένανε, για μένανε | και τον ντουνιά τον ψεύτη | Τι άλλο να σου γράψω Κατερίνα | πεθαίνουν οι ανθρώποι από πείνα | Είχε χιονίσει αποβραδίς | κι ο αδερφός μας ο Στρατής | σ' ένα χαντάκι κείτονταν | κουρέλι πεταμένο | Ήταν τα μάτια του ανοιχτά | και μες στην χούφτα του σφιχτά | κρατούσε ξεροκόμματο | στο χιόνι βουτηγμένο

13. Μην κλείσεις το παράθυρο Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Το βράδυ αυτό θα 'ρθω | με ρόδα να στολίσω τα όνειρά σου | το βράδυ αυτό θα 'ρθω | στον ύπνο σου να μπω και στην καρδιά σου | Μην κλείσεις το παράθυρο | φύλαξε τα φιλιά σου | άστρο θα γίνω της νυχτιάς | και θα βρεθώ κοντά σου | Απόψε θα γινώ | του φεγγαριού αχτίδα στα μαλλιά σου | απόψε θε να ρθώ | στον ύπνο σου να μπω και στην καρδιά σου

14. Θα κρατηθώ Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Ας είναι κι από χιόνι το φιλί σου | ας είναι κι από θάλασσα πλατιά | ας είναι ένα μαχαίρι στην πληγή σου | θα είναι του καημού μου η φωτιά | Θα κρατηθώ | να μη με πάρει ο άνεμος | σαν έρθεις | θα κρατηθώ | να μη χαθώ | Πόσες φορές | Σε πλήγωσαν σε πίκραναν, σαν έρθεις | σαν το πουλί | στην μπόρα θα βρεθώ | Ας είναι από πέτρα η ματιά σου | θα είναι το φιλί σου μια ζωή | μια πόρτα είναι που άνοιξες βαθειά σου | τραγούδι που του άνοιξες να πει

15. Τ' αθάνατο νερό Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Ξέχασε απόψε ο Θεός | να ανάψει το φεγγάρι | και εγώ φιλώ τα μάτια σου | γλυκό μου παλικάρι | Δως μου τ' αθάνατο νερό | δροσιά απ'την καρδιά σου | χίλιες φορές να αναστηθώ | χίλιες να 'μαι δικιά σου | να 'μαι δικιά σου | να 'μαι δικιά σου | Θάλασσα είναι η κάμαρα | καράβι είναι η νύχτα | καν' τα φιλιά σου γιασεμιά | και στο κορμί μου ρίχτα

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης