Τρίτη, 30 Ιουλίου 2013

Τραγούδια του Σταύρου Κουγιουμτζή σε πρώτη εκτέλεση





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια του Σταύρου Κουγιουμτζή

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Μη μου θυμώνεις μάτια μου Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Μη μου θυμώνεις μάτια μου | που φεύγω για τα ξένα | πουλί θα γίνω και θα ρθω | πάλι κοντά σε σένα | Άνοιξ' το παραθύρι σου | ξανθέ βασιλικέ μου | και με γλυκό χαμόγελο | μια καληνύχτα πες μου | Μη μου θυμώνεις μάτια μου | τώρα που θα σ' αφήσω | κι έλα για λίγο να σε δω | να σ' αποχαιρετήσω | Άνοιξ' το παραθύρι σου | ξανθέ βασιλικέ μου | και με γλυκό χαμόγελο | μια καληνύχτα πες μου

02. Ας ήταν να ’χα Τραγούδι: Αλέξης Γεωργίου & Έφη Καρρά
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Ας ήταν να ’χα ένα αηδονάκι | Στο μπαλκονάκι το δειλινό | Γλυκό τραγούδι να μου κεντάει | Και να μου σβήνει το στεναγμό | Αν με δεις μες στ’ όνειρό σου | Βάλε άσπρη φορεσιά | Περιστέρια στην ποδιά σου | Και τον ήλιο στα μαλλιά | Ας ήταν να ’χα και μια βαρκούλα | Να ταξιδεύω να σεργιανώ | Και να μαζεύω τα όνειρά μου | Περιστεράκια στον ουρανό | Ας ήταν να ’χα παραθυράκι | Στο περιγιάλι και στο νοτιά | Για ν’ αγναντεύω τι θα μου φέρει | Τι θα μου πάρει η ξενιτιά

03. Ακριβό μου ταίρι Τραγούδι: Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

04. Σαν ένα αστέρι Τραγούδι: Γιώργος Ζωγράφος
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Γιώργος Θέμελης
Σαν ένα αστέρι που ταξιδεύει | και σε γυρεύει μες τ' άπειρο, παντού. | Σαν ένα αστέρι μισοσβησμένο | σε περιμένω στη μέση τ' ουρανού. | Δεν έχει η νύχτα πικρή βροχή να κλάψει, | φωτιά να κάψει τον έρημο ουρανό. | Και περιμένω να ξημερώσει, | να ξαστερώσει, το φως για να σε βρω.

05. Δυο περιστέρια Καίτη Θεοχάρη
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

06. Ένας κρυφός καημός Φώτης Δήμας
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Καλαμαριά Τραγούδι: Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Θανάσης Μαργαρίτης
Μέσα σε κάθε σου αυλή | μέσα σε κάθε χέρι | μοσχοβολάει γιασεμί | φωλιάζει περιστέρι | Καλαμαριά , Καλαμαριά | λεβέντες μεγαλώνεις | κι όταν γλεντούν και τραγουδούν | ως τ’ άστρα εσύ ψηλώνεις. | Τ' άστρα μετρούν τον πόνο σου | κι η νύχτα τα όνειρά σου | ο ήλιος φυλάει τις στέγες σου | κι ο μόχθος τη χαρά σου. | Καλαμαριά, Καλαμαριά | λεβέντες μεγαλώνεις | κι όταν γλεντούν και τραγουδούν | ως τ’ άστρα εσύ ψηλώνεις. | Είσαι το γέλιο κι η χαρά | ήλιος χωρίς βασίλεμα | του κουρασμένου η δροσιά | και της αυγής το φίλημα. | Καλαμαριά, Καλαμαριά | λεβέντες μεγαλώνεις | κι όταν γλεντούν και τραγουδούν | ως τ’ άστρα εσύ ψηλώνεις.

08. Ο ουρανός φεύγει βαρύς Τραγούδι: Γιώργος Γερολυμάτος
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Ο ουρανός φεύγει βαρύς | πάνω από τη ζωή μου | μα η θύμησή σου έμεινε | να δένει την ψυχή μου | Δεν έχω μάτια να σε δω | καρδιά να σου μιλήσω | πέσαν τα χέρια μου νεκρά | και πώς να σε κρατήσω | Ο ουρανός φεύγει βαρύς | τα όνειρά μου παίρνει | και μες στην τόση μου φωτιά | άλλη φωτιά μου φέρνει | Δεν έχω μάτια να σε δω | καρδιά να σου μιλήσω | πέσαν τα χέρια μου νεκρά | και πώς να σε κρατήσω

09. Να ‘ρθεις τη νύχτα καρτερώ Καίτη Θεοχάρη
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Άναψε τώρα τη φωτιά Γιάννης Πουλόπουλος
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. Πληγωμένο περιστέρι Πόπη Αστεριάδη
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. Έρημος μες στην ερημιά Τραγούδι: Φώτης Δήμας
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Ούτε ένα αηδόνι στον μπαχτσέ | ούτε ένα περιστέρι | κι έμεινε άδειο κι ορφανό | το παγωμένο χέρι | Έρημος μες την ερημιά | μ' ένα μαχαίρι στην καρδιά | Ήρθε νοτιάς ήρθε χιονιάς | κι ακόμα δεν εφάνης | το παγωμένο χέρι μου | για λίγο να ζεστάνεις | Έρημος μες την ερημιά | μ' ένα μαχαίρι στην καρδιά | Κι αν η δική σου μαχαιριά | τα σπλάχνα μου τρυπάει | το τσακισμένο χέρι μου | το χέρι σου ζητάει | Έρημος μες την ερημιά | μ' ένα μαχαίρι στην καρδιά

13. Μα θα ξανάρθεις Καίτη Χωματά
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Μη διαθέσιμο
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

14. Κυριακή χωρίς αγάπη Τραγούδι: Αλέξης Γεωργίου
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Κυριακή χωρίς αγάπη | Κυριακή χωρίς χαρά | Ουρανός χωρίς αστέρια | Ουρανός χωρίς πουλιά | Μια Κυριακή | Είχες αγάπη μου χαθεί | Κι έγινε τώρα ο καημός | Της μοναξιάς μου ο αδερφός | Κυριακή χωρίς αγάπη | Το τραγούδι μου καημός | Η ζωή σου κι η ζωή μου | Πίκρα κι αναστεναγμός

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης