Τρίτη, 30 Ιουλίου 2013

Έβρεχε ο κόσμος





















01. Πώς να σου πω Τραγούδι: Μαρία Κουγιουμτζή
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Πώς να σου πω | αυτό που τώρα σε μένα συμβαίνει | κι αν σ' αγαπώ | από τα χείλη μου λέξη δε βγαίνει | Είναι πικρό | να διαγράφεις πορεία χαμένη | και να γυρνάς στα παλιά | λίγη να βρεις ζεστασιά | Είμαι τρελή | να σε θυμάμαι μ΄ αυτό το βαλσάκι | πάει καιρός | που δεν υπάρχει για μένα Ιθάκη | Πώς να σου πω | μια ιστορία γεμάτη με λάθη | ένα καμένο χαρτί | τελειωμένη γιορτή

02. Ο δραπέτης Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
 Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Λάζαρος Ανδρέου
Σιωπηλή η ζωή σου Σαχάρα | τις οάσεις να φεύγουν κοιτάς | κατεβαίνεις στη στάση Καμάρα | σε κινούμενη άμμο πατάς | Βιαστικά σαν δραπέτης τρυπώνεις | στις υγρές του μυαλού σου στοές | το σακάκι σου δεν ξεκουμπώνεις | μη φανούν οι βαθιές σου πληγές | Χθές το βράδυ σε βρήκα θλιμμένο | κάτω εκεί στην αρχαία αγορά | να ρωτάς με μυαλό σαλεμένο | πόσο πόνο χωράει η καρδιά

03. Μη μου λες Τραγούδι: Μαρία Κουγιουμτζή
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Μη μου λες πως δε με ξέρεις | μη μου λες υπερβολές | άρχισες μια ιστορία με κάποια Μαρία | και ξέχασες το χθες | Από μια φωτογραφία | στο συρτάρι που φυλάς | τίποτα καλό δε βλέπω | με σένα Αλέκο αφού δε μ' αγαπάς | Τώρα πώς να σου μιλήσω | μη ρωτάς γιατί και πώς | τ' όνομά μου να μπερδεύεις | μ' εκείνο της Εύης και τ' άλλο της Μυρτώς

04. Στη φυλακή με κλείσανε Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Ναπολέων Λαπαθιώτης
Στη φυλακή με κλείσανε | οι δυνατοί του κόσμου | κι έσπασα πόρτες κλειδαριές | να ‘ρθω σε σένα φως μου | Και σαν τρελός σε γύρεψα | μα εσύ δεν εφαινόσουν | και πικραμένος γύρισα | να με ξανακλειδώσουν | Τα σίδερα λυγίσανε | από το βογκητό μου | και στέρεψαν για να διαβώ | οι ποταμοί του δρόμου

05. Έβρεχε ο κόσμος Τραγούδι: Μαρία Κουγιουμτζή
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Χθες το βράδυ μόνη | σ' ένα πέτρινο παγκάκι | κι ήτανε ο έρωτας απών | κι από μακριά ερχότανε ένα τραγουδάκι | επισκέπτης απ' το παρελθόν | Έβρεχε ο κόσμος έβρεχε η ζωή | και η απουσία σου κενό μες την ψυχή μου | έλειπε η αγάπη έλειπες κι εσύ | κι όλα ήταν μια πικρή βροχή | Χθες το βράδυ μόνη | μέσα σ' ένα καφενείο | βρήκα τον παλιό μου εαυτό | να μου λέει ξανά το τελευταίο σου αντίο | σαν τραυματισμένο σ' αγαπώ

06. Εμείς οι δυο Τραγούδι: Μαρία Κουγιουμτζή
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Αντώνης Τσαγρής
Είπα μια φευγάτη καλημέρα | κι έκλεισες το μάτι πονηρά | στην αγάπη κάναμε πρεμιέρα | κι άνοιξα με σένα τα φτερά | Εμείς οι δυό | θα σπάσουμε τα φρένα | εμείς οι δυό | θα κάψουμε το χθες | με δυό φιλιά | σου δείχνω τα κρυμμένα | με δυό φιλιά | με κάνεις ό,τι θες | Έφερες μπροστά μου το φεγγάρι | πες μου πώς να σου αντισταθώ | γίναμε αχώριστο ζευγάρι | και νομίζω πως θα τρελαθώ

07. Την αγάπη συλλαβίζω Τραγούδι: Γιώργος Χριστοδούλου
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Αντώνης Τσαγρής
Μέθυσα στην πρώτη καταιγίδα | κόπηκα στο πρώτο σου φιλί | σ' έκανα σημαία και πατρίδα | κι έσπασε η νύχτα γυαλί | Την αγάπη συλλαβίζω | και μ' αρέσει στο βοριά | να βαδίζω και μπροστά σου να λυγίζω | την αγάπη συλλαβίζω | με τα λόγια της φωτιάς | για να μάθω το παιχνίδι της καρδιάς | Μέθυσα στην πρώτη καταιγίδα | ράγισα στην πρώτη σου ματιά | σ' έκανα τιμόνι και πυξίδα | κι έγινα μια θάλασσα πλατιά

08. Αυτός ο κόσμος Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Αυτός ο κόσμος είναι μια πλάνη | και συ που ξέρεις ποιος ήμουν χτες | στείλε έναν ήλιο να με ζεστάνει | δεν τις αντέχω τόσες βροχές | Σ' αυτό τον κόσμο είμαστε ξένοι | το κάθε σπίτι μια φυλακή | και η ζωή μας συννεφιασμένη | σαν του Τσιτσάνη την Κυριακή | Είπες πως θα 'ρθεις και περιμένω | να 'ρθουνε πάλι μέρες καλές | σ' αυτό τον κόσμο τον μπερδεμένο | να ξαν' ανθίσουν οι πασχαλιές

09. Οδός Ερωτευμένων Τραγούδι: Μαρία Κουγιουμτζή
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Τα λόγια είναι η σκιά της σιωπής | κι εμείς παιδιά του πάθους και της αμαρτίας | αν θα θελήσεις κάποια μέρα να με βρεις | να με ζητήσεις στην οδό Μελαγχολίας | Είναι μια πίκρα που μου παίρνει τη χαρά | και η αγάπη μας κομμάτια έχει γίνει | αν θα θελήσεις να με βρεις καμιά φορά | θα ταξιδεύω με το πλοίο του Φελίνι | Αυτά που έχεις στο μυαλό σου να μου πεις | είναι παιχνίδια και κουβέντες των χαμένων | κι αν τελικά αποφασίσεις να με βρεις | θα είμαι κάπου στην οδό Ερωτευμένων

10. Όπως με κρατάς Τραγούδι: Μαρία Κουγιουμτζή
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Αντώνης Τσαγρής
Όταν σ' αγκαλιάζω | μεσ' στα χέρια σου γιορτάζω | και δε λογαριάζω τα παλιά | ούτε και τους φίλους στη δουλειά | φτάνει μόνο να ‘μαστε αγκαλιά | Όπως με κρατάς και σε κρατάω | όπως με κοιτάς και σε κοιτώ | γίνομαι κομμάτια και σκορπάω | κι όλο πιο πολύ σε αγαπάω | Όταν σε αγγίζω | νοιώθω πάλι πως αξίζω | και για σένα ανθίζω δυό φορές | για να ζήσω φως μου τις χαρές | που μαζί σου είναι φανερές

11. Όταν σε χάνω Τραγούδι: Γιώργος Χριστοδούλου
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Όταν σε νιώθω πλάι μου | ντυμένη στολισμένη | η ρημαγμένη μου ζωή | αμέσως ομορφαίνει | Κι αρχίζω να σου τραγουδώ | τραγούδια ερωτευμένα | τραγούδια που ζωγράφισα | για σένα και για μένα | Όταν σε χάνω χάνομαι | δεν ξέρω τι να κάνω | με νικοτίνη κι αλκοόλ | γυρεύω να πεθάνω

12. Πως να σου πω Οργανικό
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης