Κυριακή, 28 Ιουλίου 2013

Όταν ανθίζουν πασχαλιές





















01. Ξενάκι είμαι και θα ‘ρθω Τραγούδι: Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Απόψε μαυρομάτα μου | σου χάρισα τα νιάτα μου | και βρέθηκα στην ξενιτιά | πουλί σε θάλασσα πλατιά | Ξενάκι είμαι και θα ‘ρθω | στο στρώμα σου να κοιμηθώ | κι αν σε μαλώσουν μην ντραπείς | ξενάκι είμαι να τους πεις | Το φεγγαράκι ρώτησα | πού θα σε βρω αρχόντισσα | και μου είπε ο αυγερινός | εκεί που φέγγει ο ουρανός | Ξενάκι είμαι και θα ‘ρθω | στο στρώμα σου να κοιμηθώ | κι αν σε μαλώσουν μην ντραπείς | ξενάκι είμαι να τους πεις

02. Αν ήτανε να σ' αρνηθώ Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Αν ήτανε να σ' αρνηθώ | μια μέρα απ' τη ζωή μου | να σταύρωνα τα χέρια μου | και να 'βγαινε η ψυχή μου | Και πριν προλάβαινα να πω | ένα παλιό τραγούδι | να μου 'κοβε τα νιάτα μου | ο χάρος σαν λουλούδι | Αν ήθελα να σ' άφηνα | μια ώρα από κοντά μου | το γέλιο να γινότανε | φαρμάκι στην καρδιά μου | Και πριν προλάβαινα να πω | ένα παλιό τραγούδι | να μου 'κοβε τα νιάτα μου | ο χάρος σαν λουλούδι

03. Να ’χα στο στήθος μου γυαλί Τραγούδι: Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Χθες με του Μαγιού τη χάρη σ’ αποθύμησα, | πήρα άστρο και φεγγάρι και ξεκίνησα. | Έψαξα, αλλά δε βρήκα πού ξημέρωσες. | Χθες με του Μαγιού τη γλύκα με μαχαίρωσες. | Να ’χα στο στήθος μου γυαλί | για να ’βλεπες, κυρά μου, | πώς ήταν και πώς έγινε | για σένα η καρδιά μου. | Βρήκα όμορφα κρινάκια για χατίρι σου | να τα βάλεις να μυρίζουν στο ποτήρι σου. | Μα τ’ ανθάκια τα καημένα δεν τα πότισες | κι αν εγώ πονώ για σένα, δεν με ρώτησες. | Να ’χα στο στήθος μου γυαλί | για να ’βλεπες, κυρά μου, | πώς ήταν και πώς έγινε | για σένα η καρδιά μου.

04. Κάποιον άλλον φίλησες Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Κάποιον άλλον φίλησες στο στόμα | δίχως η καρδιά σου να στο πει | έκλαιγες εσύ σε ξένο στρώμα | έκλαιγα κι εγώ από ντροπή | Ήρθαν και με βρήκανε οι φίλοι | ρώτησαν ακόμη αν σ' αγαπώ | πάγωσε το γέλιο μου στα χείλη | και δεν ήξερα τι να τους πω | Έκαψε το δάκρυ σου το χώμα | πέθανα κι εγώ από ντροπή | να κοιμάσαι εσύ σε ξένο στρώμα | άραγες ο κόσμος τι θα πει

05. Γεια χαρά καλή Τραγούδι: Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Κώστας Βάρναλης
Πάνω στου πελάγου το σπιθάτ΄ αφρό | Έστησα χορό φεύγω αναχωρώ | Έκανα φτερά κι έγινα πουλί| Γεια χαρά καλή και μην κλαις πολύ | Ντύθηκα γαμπρός από καινουργής | άστρο της αυγής έβγα να με δεις | Έκανα φτερά κι έγινα πουλί | Γεια χαρά καλή και μην κλαις πολύ | Φεύγω μοναχός σε νησί τρανό | Μεσ' το γαλανό τον ωκεανό | Έκανα φτερά κι έγινα πουλί | Γεια χαρά καλή και μην κλαις πολύ.

06. Έρημος μες στην ερημιά Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Ούτε ένα αηδόνι στον μπαχτσέ | ούτε ένα περιστέρι | κι έμεινε άδειο κι ορφανό | το παγωμένο χέρι | Έρημος μες την ερημιά | μ' ένα μαχαίρι στην καρδιά | Ήρθε νοτιάς ήρθε χιονιάς | κι ακόμα δεν εφάνης | το παγωμένο χέρι μου | για λίγο να ζεστάνεις | Έρημος μες την ερημιά | μ' ένα μαχαίρι στην καρδιά | Κι αν η δική σου μαχαιριά | τα σπλάχνα μου τρυπάει | το τσακισμένο χέρι μου | το χέρι σου ζητάει | Έρημος μες την ερημιά | μ' ένα μαχαίρι στην καρδιά

07. Όταν ανθίζουν πασχαλιές Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Είπες πως θα ‘ρθεις να με βρεις | μα γέρασ’ η καρδιά μου | κι ούτε πουλί φτερούγισε | μέσα στην ερημιά μου | Χελιδονάκι του Μαγιού | πόσο πολύ σου μοιάζω | όταν ανθίζουν πασχαλιές | κι όταν αναστενάζω

08. Ήθελα να 'μουνα πουλί Τραγούδι: Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Ήθελα να 'μουνα πουλί | να 'μουν χελιδονάκι | να σ' αγαπώ την άνοιξη | και το καλοκαιράκι. | Ήθελα να 'μουν σύννεφο | τον κόσμο να γυρίζω | κι όταν σε καίει ένας καημός | εγώ να σε δροσίζω. | Ήθελα να 'μουν αετός | να μη με πιάνει μπόρα | να σ' αγαπώ μες στη ζωή | κάθε στιγμή και ώρα.

09. Χάντρα στο κομπολόι σου Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Άκος Δασκαλόπουλος
Βγαίνεις νωρίς να πας στην εκκλησιά | σπαθί κι αστροπελέκι | χτυπάνε Θεέ μου τα καμπαναριά | κι ο ήλιος πέρα στέκει | Αχ να ‘μουν στο φουστάνι σου | κουμπί μαλαματένιο | χάντρα στο κομπολόι σου | το μαργαριταρένιο | Παίρνω τους δρόμους τρέχω σαν παιδί | μήπως σε συναντήσω | ίσκιος να γίνω μάτι μη με δει | να ‘ρθω να σε φιλήσω | Αχ να ‘μουν στο φουστάνι σου | κουμπί μαλαματένιο | χάντρα στο κομπολόι σου | το μαργαριταρένιο

10. Ένας κόμπος η χαρά μου Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Άσε με πάλι να σου πω, για χρόνια περασμένα | Για τα τραγούδια π’ αγαπώ, τα παραπονεμένα | Ένας κόμπος η χαρά μου, κι όμως σαν θα ‘ρθείς | Στάλα, στάλα θα στην δώσω για να δροσιστείς. | Άσε με πάλι να ρωτώ, ο χρόνος τι θα φέρει | Ο ήλιος και ο κεραυνός, μου στήσανε καρτέρι | Ένας κόμπος η χαρά μου, κι όμως σαν θα ‘ρθείς | Στάλα, στάλα θα στην δώσω για να δροσιστείς. | Ένας κόμπος η χαρά μου, κι όμως σαν θα ‘ρθείς | Στάλα, στάλα θα στην δώσω για να δροσιστείς.
10. Ένας κόμπος η χαρά μου Γιώργος Νταλάρας

11. Γεια χαρά καλή Οργανικό
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής

12. Γιατί εγώ γεννήθηκα φτωχός Τραγούδι: Γιάννης Καλατζής
Μουσική: Σταύρος Κουγιουμτζής | Στίχοι: Σταύρος Κουγιουμτζής
Είπα μια φορά να σου μιλήσω | κι έγινε χαλάζι ο καιρός, | βιάστηκα πολύ να σ' αγαπήσω | γιατί εγώ γεννήθηκα φτωχός. | Μη μου λες τη μοίρα μου ν' αλλάξω, | δεν υπάρχει τρόπος δυστυχώς | πιο ψηλά λιγάκι να πετάξω | γιατί εγώ γεννήθηκα φτωχός. | Κι όταν κάθε βράδυ στο στενό σου | χάνω τη ζωή μου ο τρελός | ούτε που το βάζεις στο μυαλό σου | γιατί εγώ γεννήθηκα φτωχός.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης