Πέμπτη, 9 Μαΐου 2013

Στέλιος Καζαντζίδης: Τα χρυσά τραγούδια




















Στέλιος Καζαντζίδης: Τα χρυσά τραγούδια
Αριθμός Δίσκων: (3)
Εταιρεία: ALPHA RECORDS
Κυκλοφορία: 2008

Ο πρώτος δίσκος

01. Δυο πόρτες έχει η ζωή Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Το τελευταίο βράδυ μου | απόψε το περνάω | κι όσοι με πίκραναν πολύ | τώρα που φεύγω απ' τη ζωή | όλους τους συγχωρνάω | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | σαν λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή | Εκεί που πάω δεν περνά | το δάκρυ και ο πόνος | τα βάσανα και οι καημοί | εδώ θα μείνουν στη ζωή | κι εγώ θα φύγω μόνος | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | σαν λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή | Δυο πόρτες έχει η ζωή | άνοιξα μια και μπήκα | σεργιάνισα ένα πρωινό | κι ώσπου να 'ρθει το δειλινό | από την άλλη βγήκα | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | σαν λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή

02. Είσαι η ζωή μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Δεν αγάπησα γυναίκα | δεν λαχτάρησα κορμί | όσο λαχταρώ εσένα | κούκλα μου μελαχρινή | Είσαι η ζωή μου | η αναπνοή μου | μ’ άναψες φωτιά | μέσα στην καρδιά | δεν αντέχω πια | Γλύκα μου και φως μου | το φιλί σου δως μου | μην με τυραννάς | πες πως μ’ αγαπάς | αχ δεν με πονάς | Είσαι ο κρυφός καημός μου | της καρδιάς μου ο σεβντάς | βάλθηκες να με πεθάνεις | και στον Άδη να με πας | Είσαι η ζωή μου | η αναπνοή μου | μ’ άναψες φωτιά | μέσα στην καρδιά | δεν αντέχω πια | Γλύκα μου και φως μου | το φιλί σου δως μου | μην με τυραννάς | πες πως μ’ αγαπάς | αχ δεν με πονάς

03. Αυτή η νύχτα μένει Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Αυτή η νύχτα μένει | που θα ‘μαστε μαζί | θα φύγεις μακριά μου | πριν έρθει το πρωί | αυτή η νύχτα μένει | Αγάπη μου σε χάνω | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αγάπη μου θα φύγεις | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αυτή η νύχτα μένει | που θα ‘μαστε μαζί | θα φύγεις μακριά μου | πριν έρθει το πρωί | αυτή η νύχτα μένει | Αγάπη μου σε χάνω | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αγάπη μου θα φύγεις | έτσι ήτανε γραμμένο | μα όσο ζω στον κόσμο | εσένα θα προσμένω | Αυτή η νύχτα μένει | που θα ‘μαστε μαζί | θα φύγεις μακριά μου | πριν έρθει το πρωί | αυτή η νύχτα μένει

04. Κοινωνία ένοχη Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Κοινωνία ένοχη παλιοκοινωνία | είσαι σκάρτη και άπονη και σε κατηγορώ | μες στην αδικία σου και μες στην τυραννία | κοινωνία ένοχη να ζήσω δεν μπορώ | Κοινωνία ένοχη εσύ μου 'χεις γκρεμίσει | όλα μου τα όνειρα σε τούτη τη ζωή | κι απ' την αγάπη μου εσύ μ' έχεις χωρίσει | και άδικα με τυραννάς βράδυ και πρωί | Κοινωνία αχάριστη δε θα αντέχω άλλο | στο 'χω πει πολλές φορές και θα σ' το ξαναπώ | έχω ένα παράπονο, παράπονο μεγάλο | πως το δίκιο μου ποτέ δεν πρόκειται να βρω

05. Μια παλιά ιστορία Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Μην σκαλίζεις τη στάχτη να ξανάβρεις φωτιά | η δική μας αγάπη τώρα έσβησε πια. | Κι αν υπάρχουνε σπίθες που ακόμα κρατούν | μ' ένα φύσημα αγέρα και αυτές θα χαθούν. | Με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία | εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία | εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία | με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία. | Μια φορά εγελούσες όταν έκλαιγα εγώ | σαν σκυλί με τραβούσες πότε εκεί, πότε εδώ. | Μα περάσαν τα χρόνια κι ήρθαν άλλοι καιροί | τώρα εγώ θα γελάω μα θα κλάψεις εσύ. | Με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία | εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία | εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία | με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία. | Η δική σου εικόνα έχει πλέον χαθεί | την σκεπάζουν αράχνες και την κρύβει η ντροπή. | Προκειμένου να είσαι της ζωής μου σκιά | κοίτα βρες κάποιον άλλον πριν γεράσει η καρδιά. | Με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία | εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία | εσύ ήσουνα για μένα μια παλιά ιστορία | με μια αγάπη καινούργια θα χαράξω πορεία.

06. Έξω ντέρτια και καημοί Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Έξω ντέρτια και καημοί | θέλω απόψε να γλεντήσω | Της αγάπης τη φωτιά | μέσα στο κρασί να σβήσω | Αχ, έλα, έλα, έλα στη γλυκιά αγκαλιά μου | να γλυκάνεις την καρδιά μου | Ξαναγύρισε κοντά μου, βάι,  βάι, βάι | Το κορίτσι π' αγαπώ | μ' άφησε και μ' άλλον πάει | Την χρυσή μου την καρδιά | το μαράζι θα την φάει | Αχ, έλα, έλα... | Αχ, έλα, έλα, έλα στη γλυκιά αγκαλιά μου | να γλυκάνεις την καρδιά μου | Ξαναγύρισε κοντά μου, βάι, βάι, βάι

07. Έχεις κορμί αράπικο Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Έχεις κορμί αράπικο | και μαύρα μάτια πλάνα | Η μάνα που σε γέννησε | θα ήτανε τσιγγάνα | Γιαχαμπίμπι, γιαλελέλι | χόρεψέ μου τσιφτετέλι | Είσαι κούκλα μου τσαχπίνα | μια φελάχα αραπίνα | Γιαχαμπίμπι, γιαλελέλι | χόρεψέ μου τσιφτετέλι | Η ομορφιά σου μάνα μου | φουντώνει το σεβντά μου | Έλα γλυκιά σουλτάνα μου | για πάντα στον οντά μου | Γιαχαμπίμπι, γιαλελέλι | χόρεψέ μου τσιφτετέλι

08. Σήκω χόρεψε κουκλί μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Σήκω χόρεψε κουκλί μου | να σε ‘δω να σε χαρώ | τσιφτετέλι Τούρκικο | νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναηνα | Όπα νινα νιναναη, νιναναη ναη | νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναη | Θα σου τραγουδήσω πάλι | στον ασίκικο χαβά | κούνα λίγο το κορμί σου | νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναηνα | Μια φορά μονάχα ζούμε | μες στον ψεύτικο ντουνιά | πρέπει λίγο να χαρούμε | νιναναη γιαβρουμ νιναναη ναηνα

09. Κάποτε κάποια μέρα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Κάποτε κάποια μέρα σε τούτη τη ζωή | ο ήλιος και για μένα θα φέξει ένα πρωί | κι αν μ’ έχει η τύχη βαριά καταδικάσει | θα φέξει μέρα να μου χαμογελάσει | Κάποτε θα μ’ αφήσουν να ανοίξω τα φτερά | να φύγω να γλιτώσω να βρω κι εγώ χαρά | κι αν μ’ έχει η τύχη βαριά καταδικάσει | θα φέξει μέρα να μου χαμογελάσει | Κάποτε κι η γυναίκα που μ' έχει απαρνηθεί | πικρά θα μετανιώσει και θά 'ρθει να με βρει | κι αν μ’ έχει η τύχη βαριά καταδικάσει | θα φέξει μέρα να μου χαμογελάσει

10. Μαντουμπάλα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μαντουμπάλα, αγάπη γλυκιά μου, | λαχταρώ νά ’ρθεις πάλι κοντά μου. | Από τότε που σ’ έχασα λιώνω, | τ’ όνομά σου φωνάζω με πόνο, | Μαντουμπάλα, Μαντουμπάλα. | Με μάτια κλαμένα στους δρόμους γυρνώ, | μια χαμένη αγάπη ζητάω να βρω, | μια χαμένη αγάπη ζητάω να βρω. | Να σε δω κι ας πεθάνω, καλή μου. | Αυτό μόνο ζητάει η ψυχή μου. | Από τότε που σ’ έχασα λιώνω, | τ’ όνομά σου φωνάζω με πόνο, | Μαντουμπάλα, Μαντουμπάλα. | Με μάτια κλαμένα στους δρόμους γυρνώ, | μια χαμένη αγάπη ζητάω να βρω, | μια χαμένη αγάπη ζητάω να βρω.

11. Çadirimin üstüne sip dedi damladi Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Τούρκικο λαϊκό | Στίχοι: Τούρκικο λαϊκό

Ο δεύτερος δίσκος

01. Φεύγω με πίκρα στα ξένα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Μανούλα θα φύγω, μην κλάψεις για μένα. | Η μοίρα το γράφει μονάχος να ζω. | Το μίσος του κόσμου με δέρνει σκληρά | και φεύγω με πίκρα στα ξένα. | Μ' αδίκησαν, μάνα, βαριά με πληγώσαν | και ό,τι αγαπούσα το έχασα πια. | Ποτέ το παιδί σου δεν είδε χαρά | και φεύγει για πάντα στα ξένα.  | Πικρές αναμνήσεις μαζί μου θα πάρω. | Στα ξένα που θά 'μαι ρημάδι θα ζω. | Παιδί πια δεν θά 'χεις μανούλα γλυκιά, | εκεί θα πεθάνω στα ξένα.

02. Το κόκκινο φουστάνι Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Βάλ' το κόκκινο φουστάνι | κι έλα πάμε για σεργιάνι | μες στα κόκκινα ντυμένη | θα 'σαι κούκλα στολισμένη. | Κόκκινο το φουστάνι σου | σαν αίμα σαν ροδίνη | σαν την φωτιά που μ' άναψες | κούκλα μου και δε σβήνει. | Αχ το κόκκινο φουστάνι | σαν γαρίφαλο σε κάνει, | σαν γαρίφαλο σε γλάστρα | όμορφή μου ξελογιάστρα. | Βάλ' το κόκκινο φουστάνι | και στολίσου μάνι, μάνι | να 'σαι σαν πασάς στο κάμπο | να σε χαίρεται η καρδιά μου.

03. Το παιδί μου περιμένω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Θόδωρος Δερβενιώτης
Μια μάνα στέκει ακίνητη | Τη θάλασσα αγναντεύει | Μονάχη της παραμιλά | Άραγε τι γυρεύει | Γιατί καλή κυρούλα μου | Τη θάλασσα αγναντεύεις | Μες στα λιμάνια τριγυρνάς | Για πες μου τι γυρεύεις | Το παιδί μου περιμένω | Το ’χω ένα κι ακριβό | έπαψε πια να μου γράφει | και γι’ αυτό ανησυχώ | Είναι οι θάλασσες πλατιές | Τα κύματα αφρισμένα | Κι αργούν να ’ρθουν τα γράμματα | Από τα μαύρα ξένα | Το παιδί μου περιμένω | Το ’χω ένα κι ακριβό | Και φοβάμαι μην πεθάνω | Και δεν θα το ξαναδώ | Ποιος έχει στόμα να το πει | Στην πικραμένη μάνα | Πως για τον γιο της χτύπησε | Στα ξένα μια καμπάνα

04. Απόψε μάνα σε συλλογιέμαι Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Γιάννης Λελάκης
Απόψε μάνα σε συλλογιέμαι | Σε ξένη χώρα σε ξένη γη | Και μες στους δρόμους περιπλανιέμαι | Ζητώντας να ’βρω στέγη και στοργή | Κανένας πόνος δεν ησυχάζει | Δίχως το χάδι το μητρικό | Κι όποιος για μάνα αναστενάζει | Σ’ αυτόν τον κόσμο δεν τον αδικώ | Απόψε μάνα σε συλλογιέμαι | Κι από τα ξένα σου τραγουδώ | Με την ελπίδα παρηγοριέμαι | Πως κάποια μέρα θα σε ξαναδώ

05. Πυρ, γυνή και θάλασσα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Χρυσίνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Όμορφη είναι η γυναίκα | και η θάλασσα γλυκιά | η φωτιά στο τζάκι μέσα | έχει χάρη κι ομορφιά | μα κι οι τρεις αυτές δεν έχουν | ούτε μπέσα ούτε καρδιά. | Πυρ, γυνή και θάλασσα | πυρ, γυνή και θάλασσα | εσείς με καταστρέψατε | και την ζωή μου χάλασα. | Σε γυναίκα αν πέσεις θύμα | θα σε βρει καταστροφή | και στης θάλασσας το κύμα | όποιος πέσει θα πνιγεί | και μες στη φωτιά όποιος πέσει | δε γλιτώνει θα καεί | Πυρ, γυνή και θάλασσα... | Θάλασσα, αχ γλυκιά πλανεύτρα | Μου 'χεις φέρει συμφορές | αχ γυναίκα καρδιοκλέφτρα | είσαι μόνο για ζημιές | να πληγώνεις να ματώνεις | να σκοτώνεις τις καρδιές. | Πυρ, γυνή και θάλασσα....

06. Ένοχο χρήμα, ένοχο Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Χίλιες φορές καλύτερα | φτωχός στην κοινωνία | παρά να κάνω χρήματα | με ψέμα κι αδικία. | Ένοχο χρήμα, ένοχο, | ποτέ δεν σε ζηλεύω. | Με χέρια πάντα καθαρά | στη φτώχεια μου παλεύω. | Όποιος δουλεύει τίμια, | ήσυχος θα κοιμάται, | κατάρες δεν τον πιάνουνε, | βλαστήμιες δεν φοβάται. | Ένοχο χρήμα, ένοχο, ... | Χίλιες φορές καλύτερα | στη φτώχεια μου να ζήσω | παρά το αίμα τ’ αλλουνού | να πιω και να πλουτίσω. | Ένοχο χρήμα, ένοχο, ...

07. Ήπια της πίκρας τα ποτήρια Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης
Πήρα τη φτώχεια μου παρέα, κάποια μέρα | και κουβαλήθηκα κι εγώ στην ξενιτειά, | άφησα πίσω μου μανούλα και πατέρα | και μια κοπέλα που με λάτρεψε πιστά. | Μα τώρα απ' τα στήθια μου ευχή μεγάλη βγαίνει, | "ας έχουν τα χαΐρια μου όλοι οι ξενιτεμένοι". | Ήπια της πίκρας τα ποτήρια ένα, ένα, | όμως στο τέλος, μου 'ρθαν όλα βολικά, | τη μαύρη φτώχεια εγκατέλειψα στα ξένα | κι ήρθα με πλούτη στην πατρίδα τη γλυκιά. | Μα τώρα απ' τα στήθια μου ευχή μεγάλη βγαίνει, | "ας έχουν τα χαΐρια μου όλοι οι ξενιτεμένοι".

08. Κλαίω και πονώ Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Σαν συννεφιασμένη μέρα | Μοιάζει η δόλια μου η καρδιά | Από τότε που ΄χεις φύγει | Κι είσαι τόσο μακρυά | Κλαίω και πονώ | Η ζωή κι αν μας χωρίζει | Μην θαρρείς πως σε ξεχνώ | Αχ τι βαρύς καημός | Αχ που είν ’ο χωρισμός | Όσοι μ΄ ακούν να τραγουδώ | Τραγούδια πονεμένα, αμάν | Βουρκώνουνε τα μάτια τους | Και κλαιν μαζί μ’ εμένα | Με υπομονή προσμένω | Και λαχτάρα στην καρδιά | Να γυρίσεις πάλι πίσω | Στην δική μου αγκαλιά

09. Η γυναίκα που μ' αρέσει Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Κώστας Μπιτίνης | Στίχοι: Γιώργος Τρίμης
Η γυναίκα που μ’ αρέσει | και με τυραννά | Έχει δαχτυλίδι μέση | Μάτια καστανά | και τα κόκκινά της χείλη | Όμορφα γλυκά | Σαν γαρούφαλο τ’ Απρίλη | Μοιάζουνε κι αυτά | Τη γνωρίζω ένα χρόνο | Της μιλώ αγνά | Την αγάπησα με πόνο | Μα δεν μ’ αγαπά | Και πολλές φορές της το ’πα | Να με παντρευτεί | Μα αυτή μου κάνει κόλπα | Δίχως να σκεφτεί | Δεν μπορώ ν’ αντέξω άλλο | Τα καπρίτσια της | Θα κοιτάξω να ξεμπλέξω | Απ’ τα δίχτυα της | Προσπαθώ να την ξεχάσω | Για να μην πονώ | Θέλω πια να ησυχάσω | Ξέγνοιαστος να ζω

10. Δε σε λησμονώ Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Καραπατάκης | Στίχοι: Βασίλης Καραπατάκης
Μού 'βαλες μεγάλο πόνο στην καρδιά | έφυγες και μαραζώνω κούκλα μου γλυκειά | Τα δικά σου μαύρα μάτια δεν τα λησμονώ | κι αν με κάνανε κομμάτια | λειώνω και πονώ | Ωχ, δεν σε λησμονώ | Αχ, λειώνω και πονώ | Μαύρη η ώρα κι η στιγμή | π' αγάπησα εσένα | και είμαι πάντα στη ζωή | με μάτια δακρυσμένα | Μακριά μου πώς αντέχεις πώς βαστάς | Και γι' αυτόν που αγαπούσες τώρα δεν ρωτάς | Τόσα χρόνια με κερνούσες χάδια και φιλιά | και απόψε ίσως είσαι σ' άλλη αγκαλιά

Ο τρίτος δίσκος

01. Ηλιοβασιλέματα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ηλιοβασιλέματα | γεμάτα αναμνήσεις | θυμάμαι ακόμα και πονώ | το τελευταίο δειλινό | πριν φύγεις και μ' αφήσεις | ηλιοβασιλέματα | γεμάτα αναμνήσεις | Δειλινά αξέχαστα | μες στα στενά δρομάκια | τώρα με άλλον αγκαλιά | περνάς τα στέκια τα παλιά | κι εγώ πίνω φαρμάκια | δειλινά αξέχαστα | μες στα στενά δρομάκια | Ηλιοβασιλέματα | και τι δεν μου θυμίζουν | και όπως πέφτει η βραδιά | την έρημη μου την καρδιά | οι πόνοι την ξεσκίζουν | ηλιοβασιλέματα | και τι δεν μου θυμίζουν

02. Η πρώτη αγάπη σου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ | εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ | Μαζί στα πρώτα βάσανα | στα πρώτα καρδιοχτύπια | οι δυο μας πρωτοζήσαμε | τα πρώτα μας ξενύχτια | Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ | εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ | Ωραία ήταν η ζωή | και ο καιρός περνούσε | κι ο ένας περισσότερο | τον άλλον επονούσε | Και τ' αποτέλεσμα ήταν αυτό | να καταλήξουμε στο χωρισμό | Να καταλήξουμε στο χωρισμό | το αποτέλεσμα ήταν αυτό | Μα πώς μπορεί ο πόνος μου | να μην είναι μεγάλος | αφού εγώ σ' αγάπησα | σε χαίρεται ένας άλλος | Εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ | όμως δεν ήτανε το τυχερό | Όμως δεν ήτανε το τυχερό | εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ

03. Ίσως αύριο Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Όλοι με ρωτούν πώς έχω καταντήσει | κι εγώ με απορία τους κοιτώ | κλάψε καρδιά μου σήμερα | τη μαύρη σου τη μοίρα | κλάψε για τον κατήφορο | που στη ζωή μου πήρα | Ίσως αύριο χτυπήσει πικραμένα | του θανάτου η καμπάνα και για μένα | Έχω απ' τη ζωή παράπονο μεγάλο | δεν ένιωσε τον πόνο μου κανείς | μη με κατηγορήσετε | αφού κανείς δεν ξέρει | πριν πέσω τόσο χαμηλά | τι έχω υποφέρει | Ίσως αύριο χτυπήσει πικραμένα | του θανάτου η καμπάνα και για μένα

04. Βρε σαν τα χιόνια Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Βρε σαν τα χιόνια βρε πόσα χρόνια | είχες χαθεί απ'την παλιά μας γειτονιά | σε καρτερούσα και σε ζητούσα | για να σε βρω είχα χαλάσει το ντουνιά. | Τη γειτονιά μας ξέχασες | τα παιδικά μας χρόνια | θυμάσαι τότε μ' άφησες | χωρίς καμιά συμπόνια | και τώρα ξαναγύρισες | στο πατρικό σου σπίτι | όπως γυρίζει στη φωλιά | ένα μικρό σπουργίτι. | Σαν σε κοιτάζω αναστενάζω | και ζωντανεύει η αγάπη η παλιά | κι αν το θελήσεις για να γυρίσεις | σε περιμένω μ' ανοιχτή την αγκαλιά. | Τη γειτονιά μας ξέχασες | τα παιδικά μας χρόνια | θυμάσαι τότε μ' άφησες | χωρίς καμιά συμπόνια | και τώρα ξαναγύρισες | στο πατρικό σου σπίτι | όπως γυρίζει στη φωλιά | ένα μικρό σπουργίτι.

05. Ξέχασέ με, ξέχασέ με Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Μπάμπης Μπακάλης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Εγώ γεννήθηκα για την καταστροφή, | γι’ αυτό να φύγεις πριν σε πάρω στο λαιμό μου. | Εγώ αγάπη δεν γνωρίζω τι θα πει, | αφού μισώ κι αυτόν τον ίδιο εαυτό μου. | Ξέχασέ με, ξέχασέ με | πριν μετανοήσεις. | Ξέχασέ με, ξέχασέ με | κι άλλον ν’ αγαπήσεις. | Κοντά σε μένα άσπρη μέρα δεν θα δεις, | εγώ κατέστρεψα το ίδιο μου το σπίτι | κι άφησα έρημους τους γέρους μου γονείς | ν’ αργοπεθαίνουν για το γιο τους τον αλήτη. | Ξέχασέ με, ξέχασέ με | πριν μετανοήσεις. | Ξέχασέ με, ξέχασέ με | κι άλλον ν’ αγαπήσεις.

06. Ποιος θα με πληροφορήσει Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Ποιος θα με πληροφορήσει | ποιος μπορεί να μου το πει | όταν ένας άντρας κλαίει | από αγάπη αν είν’ ντροπή | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα | Για να κλαίει ένας άντρας | θα ’χει αιτία σοβαρή | μια χαμένη αγάπη κλαίει | κλαίει μια καταστροφή | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα | Όποιος με κατηγορήσει | για τα δάκρυα μου αυτά | δεν θα έχει αγαπήσει | ούτε θα ’χει και καρδιά | Όταν τα μάτια τ’ αντρικά τα δείτε δακρυσμένα | τι έχουν και δακρύζουνε ρωτήσετε εμένα

07. Πολλές μανάδες κλάψανε Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιάννης Τατασόπουλος | Στίχοι: Νίκος Ρούτσος
Το χάρο απόψε κάλεσα | να πάρει την ψυχή μου, | πολλές μανάδες κλάψανε, | ας κλάψει κι η δική μου. | Μάνα γλυκειά, μανούλα μου, | θέλω κοντά μου να 'σαι, | όλοι θα με ξεχάσουνε | κι εσύ θα με θυμάσαι. | Για μια ψυχή π' αγάπησα | Νωρίς, νωρίς πεθαίνω | και με πικρό παράπονο | στον Άδη κατεβαίνω. | Μάνα γλυκειά, μανούλα μου, | κλάψε που θα με χάσεις, | μόνον εσύ μ' αγάπησες | και δεν θα με ξεχάσεις. | Το χάρο απόψε κάλεσα | φτερά για να μου δώσει | κι απ' της ζωής τα κάτεργα | να μ' απελευθερώσει. | Μάνα γλυκειά, μανούλα μου, | έλα να με φιλήσεις, | θέλω με τα χεράκια σου | τα μάτια να μου κλείσεις.

08. Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά | σαν άνθρωπος να κλαίει | να του χτυπώ τα τέλια του | τον πόνο μου να λέει | Το μαράζι της καρδιάς μου | θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου | Δεν τον χωρά τον πόνο μου | η δόλια η καρδιά μου | ο μπαγλαμάς μ' απόμεινε | στερνή παρηγοριά μου | Το μαράζι της καρδιάς μου | θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου | Θα βρω μουρμούρη μπαγλαμά | φίλο μου να τον κάνω | αφού κανείς δε με πονά | μαζί του θα πεθάνω | Το μαράζι της καρδιάς μου | θα το διώχνει ο μπαγλαμάς μου

09. Απ' τα ψηλά στα χαμηλά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Απ' τα ψηλά στα χαμηλά | κι απ' τα πολλά στα λίγα | αχ πώς κατάντησα στη ζωή | κι από το πρώτο το σκαλί | στο τελευταίο πήγα | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου | Απ' τις κακιές παρέες μου | ηρθ' η καταστροφή μου | ρεζίλεψα στην τρέλα μου | τ' όνομα του πατέρα μου | και κλαίω απ' την ντροπή μου | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου | Στο πατρικό το σπίτι μου | θέλω για να γυρίσω | με τι κουράγιο όμως να μπω | και στους δικούς μου τι να πω | πώς να τους αντικρύσω | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου

10. Γειτονιά μου αγαπημένη Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Γειτονιά μου αγαπημένη, | γειτονιά μου πικραμένη, | πόση δυστυχία κρύβεις, | γειτονιά μου φτωχική, | μα και πόση περηφάνια | και λεβέντικη ψυχή! | Γειτονιά μου αγαπημένη, | η ψυχή σου δεν πεθαίνει. | Πάλι σε ξαναντικρύζω, | συλλογιέμαι και δακρύζω, | τι να γίναν τόσοι φίλοι | που τους πήρε η ξενιτιά, | ποιος να ξέρει τι να κάνει | η αγάπη μου η παλιά. | Γειτονιά μου αγαπημένη, | η ψυχή σου δεν πεθαίνει. | Κι αν οι μπόρες σε χτυπήσαν, | τα χαμόγελα δε σβήσαν. | Αντηχείς από τραγούδια | σαν γυρνούν απ’ τη δουλειά | παλικάρια και κοπέλες | που δουλεύουνε σκληρά. | Γειτονιά μου αγαπημένη, | η ψυχή σου δεν πεθαίνει.

11. Το τελευταίο ραντεβού Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Γιάννης Τατασόπουλος | Στίχοι: Νίκος Ρούτσος
Το ραντεβού μας είν’ απόψε το στερνό | Σ’ αυτό το κρύο το θλιμμένο δειλινό | Κι αυτή τη νύχτα θα χαρούμε αγκαλιασμένοι | Και το πρωί θα χωριστούμε σαν δυο ξένοι | Και χωρισμένοι θα ζούμε πάλι | Εσύ με άλλον και εγώ με άλλη | Η μοίρα το ’χει στα κατάστιχα γραφτό | Να ’ναι το τέλος της αγάπης μας αυτό | Μας κατατρέχει της ζωής η αδικία | Η απονιά και των ανθρώπων η κακία | Το ραντεβού μας είναι απόψε το στερνό | Μπαίνει η ζωή μας σ’ άλλο δρόμο σκοτεινό | Για μια στερνή, στερνή φορά να φιληθούμε | Γιατί πότε μαζί ξανά δεν θα βρεθούμε