Σάββατο, 11 Μαΐου 2013

Χρήστος Νικολόπουλος: Τα τραγούδια μιας ζωής



















Χρήστος Νικολόπουλος: Τα τραγούδια μιας ζωής
Αριθμός Δίσκων: (2)
Εταιρεία: LYRA
Κυκλοφορία: 2013

Ο πρώτος δίσκος

Αγριολούλουδο Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μη με λυπάσαι διώξε με απόψε | σαν να 'μαι αγριολούλουδο | και τη ζωή μου κόψε | Εγώ γυμνός ξεκίνησα | εγώ πηγαίνω μόνος | Σπίτι μου είναι ο δρόμος | και τραγούδι μου ο πόνος | Διώξε με και μη λυπάσαι | τι θα γίνω μη φοβάσαι | κι αν χιονίζει και αν βρέχει | τ' αγριολούλουδο αντέχει | Μη με κρατήσεις μονάχα από συμπόνια | το κρύο το συνήθισα θ' αντέξω και τα χιόνια | Εγώ γυμνός ξεκίνησα | εγώ πηγαίνω μόνος | Σπίτι μου είναι ο δρόμος | και τραγούδι μου ο πόνος | Διώξε με και μη λυπάσαι | τι θα γίνω μη φοβάσαι | κι αν χιονίζει και αν βρέχει | τ' αγριολούλουδο αντέχει

Στο σταυροδρόμι Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Δημήτρης Ατραΐδης & Γιάννης Βασιλόπουλος
Στο σταυροδρόμι σε βρήκα και με βρήκες | κι είχαμε νιώσει της αγάπης τον παλμό | μα κάποιο βράδυ πως βαρέθηκες μου είπες | και δίχως λόγο μου ζητούσες χωρισμό | Στο σταυροδρόμι, στο σταυροδρόμι | εκεί που μου 'πες μ' αγαπάς | εκεί άλλαξες γνώμη | Στο σταυροδρόμι στην ίδια τη γωνία | εκεί που σμίξαν η χαρά με τον καημό | θα περιμένω με λαχτάρα κι αγωνία | γλυκιά μου αγάπη το δικό σου γυρισμό | Στο σταυροδρόμι στο σταυροδρόμι | εκεί που μου 'πες μ' αγαπάς | εκεί άλλαξες γνώμη

Μια γυναίκα μπορεί Τραγούδι: Ελένη Βιτάλη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Βασίλης Παπαδόπουλος & Βαγγέλης Ξύδης
Μη φοβάσαι και προχώρα είμαι εγώ στο πλάι σου | Στη ζωή στην ανηφόρα και στο προσκεφάλι σου | Παίρνω πάνω μου τα βάρη που η ζωή σου φόρτωσε | Γίνε πάλι παλικάρι ξέχνα ποιος σε πρόδωσε | Μια γυναίκα μπορεί | Τη ζωή σου να αλλάξει μπορεί | Μια γυναίκα μπορεί | Να χαράξει καινούρια αρχή | Άσε τον καημό να πίνει μόνος το ποτήρι του | Και μη ξανακάνεις φίλε πάλι το χατίρι του | Μη φοβάσαι και προχώρα είμαι εγώ στο πλάι σου | Στη ζωή στην ανηφόρα και στο προσκεφάλι σου

Οι κυβερνήσεις πέφτουνε μα η αγάπη μένει Τραγούδι: Δημήτρης Κοντογιάννης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
Όλο νόμοι κι αστυνόμοι και σπανίως υπονόμοι | το κακό παραμονεύει και τη χώρα υπονομεύει | Οι κυβερνήσεις πέφτουνε μα η αγάπη μένει | μας διοικεί μας τυραννά μας γονατίζει μας χαλά | κι αυτή μας ανασταίνει | Πέστε να ‘ρθουν σεισμολόγοι είναι σοβαροί οι λόγοι | γιατί μπήκες στην καρδιά μου θα συμβεί σεισμός βαθιά μου | Οι κυβερνήσεις πέφτουνε μα η αγάπη μένει | μας διοικεί μας τυραννά μας γονατίζει μας χαλά | κι αυτή μας ανασταίνει

Στων αγγέλων τα μπουζούκια Τραγούδι: Κώστας Μακεδόνας & Σαββέρια Μαργιολά & Χρυσούλα Στεφανάκη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Κάποιοι φίλοι μας τις νύχτες που τους λεν αλήτες | και μας βλέπουν και μας γνέφουν απ' τους ουρανούς | έρχονται μες στα σκοτάδια σαν τους λωποδύτες | παίζουν και πονούν και μας τραγουδούν | τα κιτάπια τους που δεν τα πιάνει ο νους | Στων αγγέλων πάμε, πάμε τα μπουζούκια | που είναι σαν τις μέρες τις βυζαντινές | πέταξε τα μαύρα τα γνωστά σου λούσα | και βάλε στην ψυχή σου ανθρώπινες φωνές | Κάποιοι άγνωστοι τις νύχτες χρόνια ισοβίτες | ψέλνουνε κάτι τραγούδια αγιασμένα πια | στου παράδεισου την πύλη σαν τους αλφαμίτες | τα τραγούδια τους και το χάδι τους | τα τραγούδια τους μας λεν και κλαιν σιγά | Στων αγγέλων πάμε, πάμε τα μπουζούκια | που είναι σαν τις μέρες τις βυζαντινές | πέταξε τα μαύρα τα γνωστά σου λούσα | και βάλε στην ψυχή σου ανθρώπινες φωνές | Κάποιοι φίλοι μας τις νύχτες... | παίζουν και πονούν και μας τραγουδούν | τα μεράκια τους που δεν τα πιάνει ο νους

Το χτύπημα Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης
Μου δίνεις πίσω τα κλειδιά που σου 'χα δώσει μια βραδιά | και μου δηλώνεις πως θα φύγεις να μ' αφήσεις | με δυο φιλιά, μηχανικά, μου λες αντίο βιαστικά | και μου φορτώνεις μαύρες σκέψεις κι αναμνήσεις. | Το χτύπημα το δέχομαι δίχως να σ' εμποδίσω | μα την καρδιά που σου 'δωσα πώς θα την πάρω πίσω | του χωρισμού την κόλαση μπορεί να συνηθίσω | χωρίς καρδιά στα στήθια μου, για πες μου, πώς θα ζήσω. | Μου δίνεις πίσω τα κλειδιά και μου ανάβεις τη φωτιά | με κάνεις στάχτη κι ούτε δίνεις σημασία | το βρίσκεις εύκολο κι απλό, μα πες μου, σε παρακαλώ | πως θα χωρίσουν δυο καρδιές που γίναν μία.

Το ποδήλατο Τραγούδι: Κώστας Μακεδόνας
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Άρης Δαβαράκης
Παίρνω ένα ποδήλατο και φεύγω για τ' αδύνατο | κρατάω στο χέρι το κλειδί | πιάνω το τιμόνι ο σφυγμός μου δυναμώνει | το έργο κάπου το 'χω ξαναδεί | Ήμουν μικρό παιδάκι με καθαρή καρδιά | είχα τ' όνειρό μου, το ποδήλατό μου | κι όλα έμοιαζαν σωστά | έγινα δεκάξι, κι όλα ήταν εντάξει | είχα μια ζωή μπροστά | Το ποδήλατό μου, ήταν πάντοτε δικό μου | και με πήγαινε πολύ μακρυά | μέσα στη Σαχάρα, σαν την πιο βαθιά λαχτάρα | μ' οδηγούσε πέρα απ' τη χαρά | Και τώρα στον αγώνα, ξανά απ' την αρχή | Φόρτσα στο πεντάλι, να 'ρθουνε κι οι άλλοι | πάμε για ορθοπεταλιές | τα ποδήλατά μας, όπως τα όνειρά μας | ξέρουν από ανηφοριές

Ένας σταθμός Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης
Ένας σταθμός πειρατικός, είναι ο δικός μας ο δεσμός | γλυκιά μου αγάπη | Ένας σταθμός πειρατικός, κι όλος ο κόσμος ο κακός | τον έχει άχτι | Οι συναντήσεις μας κρυφές, σαν εκπομπές πειρατικές | Με αγωνία και με φόβο, στις καρδιές | Ένας σταθμός με ωραία τραγούδια | Είναι ο δικός μας ο παράνομος δεσμός | Και τα φιλιά σαν κλεμμένα λουλούδια | Της αμαρτίας τα μαραίνει ο καημός | Ένας σταθμός πειρατικός, είναι ο δικός μας ο δεσμός | Κρυφά φτιαγμένος | Ένας σταθμός πειρατικός, κυνηγημένος διαρκώς | Κατατρεγμένος | Οι συναντήσεις μας κρυφές, σαν εκπομπές πειρατικές | Με αγωνία και λαχτάρα, στις καρδιές | Ένας σταθμός με ωραία τραγούδια | Είναι ο δικός μας ο παράνομος δεσμός | Και τα φιλιά σαν κλεμμένα λουλούδια | Της αμαρτίας τα μαραίνει ο καημός

Μη μου λες αντίο Τραγούδι: Κώστας Μακεδόνας
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Το ταξίδι αυτό, που θα πάμε αγκαλιά | Σε πελάγη βαθιά, με οδηγό την καρδιά | Θα 'χει και βοριά, μα και νύχτες πανσέληνες | Να φωτίζουν, τη δική μας στεριά | Το ταξίδι αυτό, που θα πάμε μαζί | Σ' ότι θέλω και θες, μ' οδηγό το φιλί | Θα 'χει ενοχές, για όλα αυτά που αφήσαμε | Μα πιο τέλος δεν πονάει πολύ | Μια αγάπη δίχως αύριο, η αγάπη αυτή | Μα σε θέλω κύμα άγριο και ας πονέσω πολύ | Μια αγάπη δίχως αύριο, η αγάπη αυτή | Μα σε θέλω και ναυάγιο ας με βρουν το πρωί | Για ταξίδια που δεν ήθελες | Τι σε πιάνει και πάλι κλαις | Έλα πάμε και αντίο μη λες | Το ταξίδι αυτό που θα βγάλει ρωτάς | Θα σου πω όταν δω μέχρι που μ' αγαπάς | Μη μελαγχολείς ένα τόξο ουράνιο σχεδιάζει δρόμους | Μόνο για μας | Το ταξίδι αυτό το φοβάσαι μου λες | Μα δε ζουν τη ζωή οι ψυχές οι δειλές | Μη μου ξαναπείς για ταξίδια που χάλασες | Για παλιές αγάπες έλα μην κλαις | Μη μου ξαναπείς για ταξίδια που χάλασες | Για παλιές αγάπες έλα μην κλαις | Μια αγάπη δίχως αύριο, η αγάπη αυτή... | Για ταξίδια που δεν ήθελες... | Το ταξίδι αυτό που θα βγάλει ρωτάς...

Οι αισθηματίες Τραγούδι: Μιχάλης Δημητριάδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Σε άσχημη κατάσταση το φίλο μου τον βρήκα, | αμίλητος με βλέπει, μα στην καρδιά του μπήκα. | Τα χείλη του ήταν κίτρινα, τα μάτια του κομμένα | και έκλαψα μαζί του κι εκείνονε και μένα. | Γιατί να είμαστε κι οι δυο αισθηματίες, | γιατί να μπλέκουμε σε παλιοϊστορίες; | Αφού στον κόσμο λιγοστές είν' οι κυρίες, | γιατί να είμαστε λοιπόν αισθηματίες; | Φίλε, δεν είμαστε άτυχοι κι αν όλα δεν μου τα 'πες, | απλούστατα κι οι δυο μας πιστέψαμε σ' αγάπες. | Είναι η καρδιά μας ένοχη και στον γκρεμό μάς πάει, | πληγώνεται, πονάει, αλλά ξαναγαπάει.

Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα Τραγούδι: Στέλιος Διονυσίου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα | γιατί την είχα σαν μικρό παιδί | κι όλα τα λάθη της τα συγχωρούσα | πικρή στιγμή μαζί μου να μη δει | Τώρα γυρνά παντού και με δικάζει | λέει πως ήμουν ένοχος εγώ | πες ό,τι θες καρδιά μου δεν πειράζει | ακόμα μια φορά σε συγχωρώ | Με σκότωσε γιατί την αγαπούσα | γιατί την είχα πάντοτε ψηλά | γιατί μέσα στα μάτια την κοιτούσα | για να τη βλέπω μόνο να γελά | Τώρα γυρνά παντού και με δικάζει | λέει πως ήμουν ένοχος εγώ | πες ό,τι θες καρδιά μου δεν πειράζει | ακόμα μια φορά σε συγχωρώ

Δέκα χρόνια στου Μπακάκου Τραγούδι: Γεράσιμος Ανδρεάτος
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Θοδωρής Γκόνης
Δέκα χρόνια στου Μπακάκου περιμένω για να ρθεις | πέρασε όλη η Ελλάδα και ακόμα να φανείς | δέκα χρόνια στου Μπακάκου περιμένω για να ρθεις | Δέκα χρόνια εδώ νυχτώνω με την ίδια προσευχή | να σε φέρνανε οι σκάλες πριν απ’ την καταστροφή | Βρήκα τα παλιά σημάδια τις παλιές τις χαρακιές | τα στρατιωτικά φυλλάδια του σπιτιού μου τις πληγές | βρήκα τα παλιά σημάδια τις παλιές τις χαρακιές

Ο Σαλονικιός Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Άιντε, κάντε όλοι στην μπάντα | να βγει να χορέψει, ο Σαλονικιός | Άιντε, κάντε του λεζάντα | την βραδιά να κλέψει, ο Σαλονικιός | Οι μπαγλαμάδες ν' αρχίσουν τσιφτετέλια | ν' ανάψουνε τα τέλια, ολοταχώς | Και τα μπουζούκια να κάψουν το πατάρι | χορεύει και γουστάρει, ο Σαλονικιός | Γλέντι όμορφο και φίνο | φούντωσε κι απόψε, ο Σαλονικιός | Άιντε, στην υγειά του πίνω | να 'ναι πάντα ωραίος, ο Σαλονικιός | Οι μπαγλαμάδες... | Άιντε, κάντε όλοι στην μπάντα | γέμισε την πίστα, ο Σαλονικιός | Οι μπαγλαμάδες... | Άιντε, κάντε όλοι στην μπάντα | γέμισε την πίστα, ο Σαλονικιός

Το ποτάμι Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω | Και δεν πρόκειται σε σένα να γυρίσω | Μια παλιά και ξεγραμμένη ιστορία | Δεν μπορεί να μου αλλάξει την πορεία. | Κι αν γινόταν μονομιάς να σε ξεχνούσα | Στη ζωή μου τίποτα άλλο πιο πολύ | Δε θα ζητούσα | Κι αν γινόταν μονομιάς να σε ξεχνούσα | Στη ζωή μου τίποτα άλλο πιο πολύ | Δε θα ζητούσα. | Το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω | Και την πόρτα σου ποτέ δεν θα χτυπήσω | Πιο καλά να συναντήσω κάτι άλλο | Και ας πέσω σε ένα λάθος πιο μεγάλο. | Κι αν γινόταν μονομιάς να σε ξεχνούσα | Στη ζωή μου τίποτα άλλο πιο πολύ | Δε θα ζητούσα | Κι αν γινόταν μονομιάς να σε ξεχνούσα | Στη ζωή μου τίποτα άλλο πιο πολύ | Δε θα ζητούσα.

Ο τραγουδιστής Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Εγώ είμαι ένας τραγουδιστής του έρωτα και της ζωής | τραγουδάω για τη φτώχεια για την ξενιτιά | και για τους ερωτευμένους που 'χουνε φωτιά | Του λαού τα ντέρτια λέω | κι όταν τραγουδάω κλαίω | γιατί είμαι πονεμένος | και στη φτώχεια γεννημένος | Εγώ είμαι ένας τραγουδιστής του έρωτα και της ζωής | μ' αγαπούν οι πονεμένοι που 'χουνε ψυχή | κι όλοι οι αδικημένοι μέσα στη ζωή | Του λαού τα ντέρτια λέω | κι όταν τραγουδάω κλαίω | γιατί είμαι πονεμένος | και στη φτώχεια γεννημένος

Ο δεύτερος δίσκος


Ψίθυροι καρδιάς Τραγούδι: Δημήτρης Μπάσης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια
Καράβι το φεγγάρι στο σώμα κύλησε, | για άνομα πελάγη κρυφά μας μίλησε. | Με μάτια αναμμένα, με λόγια ανήμερα | κατάργησα για σένα σταθμούς και σύνορα. | Τι πρέπει, τι δεν πρέπει, στιγμή δεν σκέφτηκα, | εγώ μέχρι θανάτου σε ερωτεύτηκα. | Σε σένανε με πάνε όλα τα βήματα, | κι ας είναι να περάσω σαράντα κύματα. | Καράβι το φεγγάρι μες στο κρεβάτι μας, | τα χάδια μας λυτρώνει και την αγάπη μας. | Σε χάρτες και σε πόλεις με ψίθυρους καρδιάς | θα καίγονται όσα, φως μου, δεν ήτανε για μας. | Τι πρέπει, τι δεν πρέπει, στιγμή δεν σκέφτηκα, | εγώ μέχρι θανάτου σε ερωτεύτηκα. | Σε σένανε με πάνε όλα τα βήματα, | κι ας είναι να περάσω σαράντα κύματα.

Άιντε μάτια μου γλυκά Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Μανώλης Ρασούλης
Έλεγες μες στο σκοτάδι | πως θ’ αλλάξεις ταχτική. | Ύστερα απ’ όσα γίναν | άσε νά ’ρθει η αυγή. | Ήρθε η αυγή, ξημέρωσε, | κοντεύει μεσημέρι, | κι απ’ όλα τα νυχτερινά | ούτε μισό χαμπέρι. | Άιντε μάτια μου γλυκά | πριν να είναι πια αργά. | Ο καιρός σε προσπερνάει | κι όλο στα παλιά σε πάει. | Έλεγες το μεσημέρι | ότι θα συμμορφωθείς, | μ’ άλλο τρόπο, πιο ωραίο | πως θα συμπεριφερθείς. | Ήρθε αυγή, απόγευμα, | κοντεύει να νυχτώσει, | κι αν όσα γίναν θα γινούν | κανείς δεν θα σε σώσει. | Άιντε μάτια μου γλυκά | πριν να είναι πια αργά. | Ο καιρός σε προσπερνάει | κι όλο στα παλιά σε πάει.

Κάτσε καλά Τραγούδι: Κώστας Μακεδόνας
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Άρης Δαβαράκης
Είχα μια φορά μια θάλασσα | που από λάθος μου τη χάλασα | κι από τότε φτιάχνω κύματα | έρωτες, καημούς κι αισθήματα | μα με ζαβολιές κι άλλες διαβολιές | δεν ανθίζουν αγκαλιές | Γι' αυτό κάτσε καλά | κοίτα λίγο χαμηλά | η ζωή κατρακυλάει, μη λες πολλά | τα λόγια είναι φτηνά | αν δεν είναι αληθινά | σ' αγαπώ, μη λες πολλά | κάτσε καλά | ποτέ δε θα ξεχάσω αυτή τη θάλασσα | αυτή που χάλασα για να σε βρω | παλεύαμε στα κύματα κι εσύ κι εγώ | μα είχαμε οδηγό | τον ουρανό | Έχω δυο ψυχές αγάπη μου | κλειδωμένες στο ντουλάπι μου | με τη μια μιλάω για θαύματα | η άλλη ζει μέσα στα τραύματα | ειν' αναποδιά, να 'χεις δυο παιδιά | κλειδωμένα στην καρδιά | Γι' αυτό κάτσε καλά | κοίτα λίγο χαμηλά | η ζωή κατρακυλάει, μη λες πολλά | τα λόγια είναι φτηνά | αν δεν είναι αληθινά | σ' αγαπώ, μη λες πολλά | κάτσε καλά | ποτέ δε θα ξεχάσω αυτή τη θάλασσα | αυτή που χάλασα για να σε βρω | παλεύαμε στα κύματα κι εσύ κι εγώ | μα είχαμε οδηγό | τον ουρανό

Σήκω πάνω, κάτσε κάτω Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης
Σήκω πάνω, κάτσε κάτω όλο με διάταζες | και τη γνώμη τη δική μου ούτε τη λογάριαζες | Μου 'λεγες το άσπρο μαύρο και το μπλε για κόκκινο | και δεν έδειχνες για μένα μια σταλιά φιλότιμο | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω αγανάκτησα | και βλαστήμησα την ώρα που σ' αγάπησα | ώσπου έγινα θηρίο και επαναστάτησα | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω έκανες την πλάκα σου | και με χίλια παρακάλια μου 'δινες τα χάδια σου | Μια μεγάλη τυραννία ήταν η αγάπη σου | τώρα φεύγω και στον τοίχο χτύπα το κεφάλι σου | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω αγανάκτησα | και βλαστήμησα την ώρα που σ' αγάπησα | ώσπου έγινα θηρίο και επαναστάτησα | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω όλο με διάταζες | και τη γνώμη τη δική μου ούτε τη λογάριαζες | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω έκανες την πλάκα σου | και με χίλια παρακάλια μου 'δινες τα χάδια σου | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω αγανάκτησα | και βλαστήμησα την ώρα που σ' αγάπησα | ώσπου έγινα θηρίο και επαναστάτησα | Σήκω πάνω, κάτσε κάτω όλο με διάταζες | και τη γνώμη τη δική μου ούτε τη λογάριαζες

Βραδιάζει Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Βραδιάζει πάλι σήμερα βραδιάζει | κι έρχεται η ώρα η δικιά μου | Αυτή που σαν πουκάμισο ταιριάζει | με τη μελαγχολία στη καρδιά μου, βραδιάζει | Παιδί της νύχτας μια ζωή δε το αντέχω το πρωί | με τους κυρίους στα κασμίρια τους σφιγμένους | Εγώ τη νύχτα μόνο ζω μαζί με κείνους π' αγαπώ | με τους παράνομους και τους αδικημένους | Βραδιάζει πάλι σήμερα βραδιάζει | και τότε το τραγούδι σιγοπιάνω | Σαν μάνα το σκοτάδι μ' αγκαλιάζει | μια τέτοια ώρα θέλω να πεθάνω, βραδιάζει | Παιδί της νύχτας μια ζωή δε το αντέχω το πρωί | με τους κυρίους στα κασμίρια τους σφιγμένους | Εγώ τη νύχτα μόνο ζω μαζί με κείνους π' αγαπώ | με τους παράνομους και τους αδικημένους

Όλες του κόσμου οι Κυριακές Τραγούδι: Γλυκερία
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Όλες του κόσμου οι Κυριακές | λάμπουν στο πρόσωπό σου... | Τι χρώματα, τι μουσικές | μες στο χαμόγελό σου! | Σαν τη φωτιά είσαι ζεστός, | είσαι ο ίδιος ο Χριστός, | ένας Χριστός της γειτονιάς, | που ξέρει τι θα πει χιονιάς... | Τι όμορφο να σ'αγαπώ | και να σε καρτεράω, | να σου γλυκαίνω τον καημό, | να σε παρηγοράω | Σαν τη φωτιά είσαι ζεστός, | είσαι ο ίδιος ο Χριστός, | ένας Χριστός της γειτονιάς, | που ξέρει τι θα πει χιονιάς...

Όταν χορεύεις μάτια μου Τραγούδι: Μανώλης Αγγελόπουλος
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Ποιος σε έμαθε εντέλει | Να χορεύεις τσιφτετέλι | Μήπως ήσουν στα Μπολσόι | Μπαλαρίνα από σόι | Όταν χορεύεις μάτια μου | ζηλεύουν οι γοργόνες | κι απ' το χορό σου τρέμουνε | στην πίστα οι κολώνες | Ποιος σου δίδαξε τον τρόπο | Να ταρακουνάς τον τόπο | Μήπως πήρες το πτυχίο | Στου Νουρέγιεφ το σχολείο | Όταν χορεύεις μάτια μου | ζηλεύουν οι γοργόνες | κι απ' το χορό σου τρέμουνε | στην πίστα οι κολώνες | Κι ο Αλαίν Ντελόν ακόμα | Θα ποθούσε τέτοιο σώμα | Κι άμα ζούσε ο Βαλεντίνο | Θα τον τρέλαινες κι εκείνο

Έτσι σ' αγάπησα Τραγούδι: Μιχάλης Δημητριάδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Έτσι σ' αγάπησα | σαν όνειρο γλυκό που δεν τελειώνει | κι όταν στα χέρια μου σφιχτά σε κράτησα | είδα καινούργια εποχή να ξημερώνει | έτσι σ' αγάπησα, έτσι σ' αγάπησα | Έτσι σ' αγάπησα κι όμως με πρόδωσες | και ζω συνέχεια με μια απορία | αν ήσουν όνειρο μέσα στα όνειρα | κι ένα ταξίδι μου στη φαντασία | Έτσι σ' αγάπησα | σαν να 'σουνα πουλάκι μες στο χιόνι | με το φιλί μου το γλυκό σ' ανάστησα | είδα τον κόσμο ξαφνικά να μεγαλώνει | έτσι σ' αγάπησα, έτσι σ' αγάπησα | Έτσι σ' αγάπησα κι όμως με πρόδωσες | και ζω συνέχεια με μια απορία | αν ήσουν όνειρο μέσα στα όνειρα | κι ένα ταξίδι μου στη φαντασία

Πήγα σε μάγισσες Τραγούδι: Γλυκερία & Νίκος Παπάζογλου
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Πήγα σε μάγισσες σε χαρτορίχτρες | να δω που χάνεσαι όλες τις νύχτες. | Κι είδα μια γόησσα ντάμα σπαθάτη, | να 'ναι στο πλάι σου σ' ένα κρεβάτι. | Βάζεις φωτιά στο σπίτι μας και θα το κάνεις στάχτη. | Μα θα τις βάλω γρήγορα τις τρέλες σου σε τάξη. | Πήγα σε μάγισσες σε χαρτορίχτρες | να δω που χάνεσαι όλες τις νύχτες. | Πήγα σε μάγισσες σε καφετζούδες | και μου 'παν έμπλεξες με μπελαλούδες | κι είδα τη γόησσα μες στο φλιτζάνι, | να θέλει μάτια μου να με ξεκάνει.

Γυρίζω απ' τη νύχτα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Γυρίζω απ' τη νύχτα, έρχομαι απόψε απ’ του καημού τη φυλακή | η απονιά του κόσμου και η αγάπη σου με στείλανε εκεί | εκεί που όποιος πάει τα βάσανα ξεχνάει | Τόσες μέρες, τόσες νύχτες, απ' τον κόσμο απουσίασα | το τραγούδι και τους φίλους για να γιατρευτώ θυσίασα | το ψέμα τ' αηδίασα | Γυρίζω απ' τη νύχτα, από τον κόσμο έλειψα πολύ καιρό | με ξέχασαν οι φίλοι και συ δε μου 'φερες τσιγάρο και νερό | γυρίζω και γελάω κι όλους τους συγχωρνάω | Τόσες μέρες, τόσα χρόνια, απ' τον κόσμο απουσίασα | το τραγούδι και τους φίλους για να γιατρευτώ θυσίασα | το ψέμα τ' αηδίασα

Και φούμα, φούμα Τραγούδι: Κώστας Μακεδόνας
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ανάμεσα Καλλίπολη και Τζάννειο | εβρήκα το Θεό τον επουράνιο. | Αντάμωσα το φίλο μου το Μέρτικα | με τα βαριά τσιγάρα και τα σέρτικα. | Και φούμα, φούμα στα βοτσαλάκια | αγίους έβλεπα και αγγελάκια. | Και φούμα, φούμα στη Φρεαττύδα | ότι μ’ αγάπαγες, άπιστη, είδα. | Ν’ αντέξω την ντροπή σου δεν το μπόραγα, | κρυφά μες στον Περαία κυκλοφόραγα. | Στα μάτια μου ένα μαχαίρι γυάλιζε | γιατί και το κρασί πια δεν με ζάλιζε. | Και φούμα, φούμα στα βοτσαλάκια | αγίους έβλεπα και αγγελάκια. | Και φούμα, φούμα στη Φρεαττύδα | ότι μ’ αγάπαγες, άπιστη, είδα.

Μια περιπέτεια Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς & Ρία Κούρτη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Βασιλόπουλος
Κατάλαβα τι θέλεις από μένα | Αισθήματα κι αγάπες μην πουλάς | να καίγομαι θα θέλεις για σένα | Και εσύ να με κοιτάς και να γελάς | Μια περιπέτεια ζητάς, μια περιπέτεια | Ένα καπρίτσιο που δεν ξέρεις τη συνέπεια | Με τον καημό να γελάς θέλεις συνέχεια | Μια περιπέτεια ζητάς, μια περιπέτεια | Κατάλαβα και ξέρω τι γυρεύεις | Το χόμπι σου να κάνεις προσπαθείς | συνήθισες εσύ να κοροϊδεύεις | Μα πρόσεχε μαζί μου θα μπλεχτείς

Έκανες το λάθος Τραγούδι: Κώστας Μακεδόνας
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Κώστας Μακεδόνας
Τώρα όσο και να θες να σ' αγαπώ | σ' έχω πια ξεχάσει και δεν θέλω να σε δω | τώρα όσο και να θες να σ' αγαπώ | δεν γυρίζω πίσω δεν μπορώ | Έκανες το λάθος, άφησες το πάθος | κι έφυγες μες στη νυχτιά | έκανες κομμάτια όρκους και παλάτια | και την άδεια μου καρδιά | Τώρα όσο και να τρέξεις να με βρεις | δε θα με προλάβεις ούτε θα μ' ονειρευτείς | τώρα όσο και να τρέξεις να με βρεις | δε θα με γνωρίσεις κι αν με δεις | Έκανες το λάθος, άφησες το πάθος | και μ' αρνήθηκες τρελή | έσβησες τ' αστέρι, βρήκες άλλο ταίρι | άλλο χάδι και φιλί | Τώρα όσο και να λες πως μ' αγαπάς | δε γυρίζω πίσω, ρέστα τώρα μη ζητάς | τώρα όσο και να λες πως μ' αγαπάς | δε γυρίζω μην το συζητάς

Μία είναι η ουσία Τραγούδι: Έλενα Γιαννακάκη
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Λευτέρης Χαψιάδης
Μία είναι η ουσία: | δεν υπάρχει αθανασία | Άιντε μία είναι η ουσία: | δεν υπάρχει αθανασία | Αχ και του παράδεισου η κοιλάδα | δεν χωράει την Ελλάδα | Να 'σουνα, Θεέ μου, πότης | να σωθεί η ανθρωπότης, | στο μεθύσι σου απάνω | να μαχαίρωνες το Χάρο. | Μία είναι η ουσία: | δεν υπάρχει αθανασία | Άιντε μία είναι η ουσία: | δεν υπάρχει αθανασία | Άιντε ν' αρρωστήσει ο Άγιος Πέτρος | να τη βγάλουμε και φέτος. | Να 'σουνα, Θεέ μου, πότης | να σωθεί η ανθρωπότης, | στο μεθύσι σου απάνω | να μαχαίρωνες το Χάρο.

Πολύ σ' αγαπώ Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Γιάννης Βασιλόπουλος & Δημήτρης Ατραΐδης
Αν είναι έγκλημα και αν αμάρτησα γιατί σ' αγάπησα ας δικαστώ | Στα κάτεργα κι αν με στείλουνε δεν μετανιώνω γι' αυτό | Αν είμαι ένοχος κι αν είναι λάθος μου αυτό το πάθος μου το δυνατό | Δεν πρόκειται να με κάνουνε γνώμη ν' αλλάξω εγώ. | Πολύ σ' αγαπώ, πολύ σ' αγαπώ | Και παίρνω γι' αυτό την ευθύνη | Πολύ σ' αγαπώ κι αν κάνω κακό | Υπάρχει θεός και ας με κρίνει. | Αν είναι έγκλημα και αν αμάρτησα γιατί σ' αγάπησα αληθινά | Θα έγινε που αγάπησα ίσως για πρώτη φορά | Αν είμαι ένοχος ας με δικάσουνε και ας μου βάλουνε ποινή βαριά | Δεν πρόκειται να σε βγάλουνε απ' την δική μου καρδιά.