Τετάρτη, 13 Μαρτίου 2013

Παραγγελιές No. 2




















Ο πρώτος δίσκος

01. Του κόσμου το περίγελο Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Του κόσμου το περίγελο | χαράματα περνάει | μπροστά στο παραθύρι της | και σιγοτραγουδάει | Του κόσμου το περίγελο | κατάντησε να γίνει | και όλα αυτά για χάρη της | και όλα αυτά για κείνη | Του κόσμου το περίγελο | περνά κι αναστενάζει | έχει στα στήθια του φωτιά | μα ποιος τη λογαριάζει

02. Έψαξα άδικα να βρω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Στέλιος Καζαντζίδης
Έψαξα άδικα να βρω ανθρώπους να με νιώσουνε | μα δυστυχώς δεν βρήκα | Πάνω στις τόσες μου πληγές αχ, αχ | κι άλλες πληγές μ' ανοίξανε και γελασμένος βγήκα | Κανείς δεν ένιωσε τον πόνο μου | μα δεν πειράζει έτσι είναι τι να γίνει | κι αν τους βοήθησα χαλάλι τους | θα τους αφήσω στο θεό για να τους κρίνει | Έδωσα χρήμα και καρδιά και πίστεψα στον έρωτα | και στην αγνή φιλία | Μα ήταν όλα μια ψευτιά αχ, αχ | και μου ’δωσαν για αντάλλαγμα μίσος κι αχαριστία | Κανείς δεν ένιωσε τον πόνο μου | μα δεν πειράζει έτσι είναι τι να γίνει | κι αν τους βοήθησα χαλάλι τους | θα τους αφήσω στο θεό για να τους κρίνει

03. Ρολόι, κομπολόι Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άννα Μπακιρτζή
Ένα ρολόι μου 'χες χαρίσει | που το κοιτούσα όταν αργούσες | που το κοιτούσα όταν αργούσες | και το ρωτούσα αν μ' αγαπούσες | Θα το δώσω το ρολόι | και θα πάρω κομπολόι | να μετράω τους καημούς | και τους αναστεναγμούς | Τώρα δεν είσαι στην αγκαλιά μου | και την καρδιά μου η ζήλια τρώει | τι να το κάνω τέτοιο ρολόι | κάθε του χτύπος και μοιρολόι

04. Το σημάδι Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Σαράντης Αλιβιζάτος
Θέλω να κρύψω την αλήθεια | πως με είχες όλη νύχτα | την τρελή στην αγκαλιά σου | και ο ιδρώτας της αγάπης είχε κάτι από φωτιά. | Θέλω να κρύψω πως ξημέρωνε | και ήμουνα ακόμα στα φιλιά σου | και πως μου κάρφωσες τον ήλιο | πριν σ' αφήσω στα μαλλιά. | Μα το σημάδι στο λαιμό μου απ' τα φιλιά σου | θα μαρτυράει πως με είχες αγκαλιά σου | μα το σημάδι στο λαιμό μου που θα μένει | θα μαρτυράει πως δεν είμαστε δυο ξένοι. | Θέλω να σβήσω στο κορμί μου | τις γραμμές από τα χέρια | που σφιχτά με τυραννούσαν | κι αυτή τη φλέβα που χτυπούσε όλη νύχτα στο λαιμό. | Θέλω να σβήσω όσα είπαμε την ώρα | που από πόθο σε ζητούσα | και πως με κάρφωσες απόψε | σ' ένα διάφανο σταυρό.

05. Είπα να σβήσω τα παλιά Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Αιμίλιος Σαββίδης
Είπα να σβήσω τα παλιά | να κλείσω τα τεφτέρια | και σαν δυο φίλοι καρδιακοί | να δώσουμε τα χέρια | Πάνω στην κρύα σου καρδιά | χωρίς καιρό να χάσω | έριξα πάλι μια ζαριά | κι έφερα δύο κι άσσο | Όπου φυσάει ο βοριάς | σε παίρνει και σε πάει | είσαι γυναίκα μιας βραδιάς | ψεύτικα που αγαπάει

06. Παραστράτημα Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Θάνος Γεωργουλάς | Στίχοι: Κώστας Τερζάκης
Σε πίστεψα απ' τη αρχή σε κράτησα κοντά μου, | σου 'δειξα δρόμο μυστικό να μπεις στα όνειρα μου. | Μα δεν κατάλαβα ο τρελός τα τόσα ψέματα σου | κάνεις απλά το κέφι σου δεν δίνεις την καρδιά σου. | Ασυγχώρητο μου παραστράτημα, | λάθος μου μοιραίο και μεγάλο, | τι πληρώνω πες μου ποιο αμάρτημα, | πως απ΄ την ψυχή μου να σε βγάλω. | Τώρα οι νύχτες μου φωτιές κυκλώνουν τη ζωή μου | ένα ατέλειωτο γιατί ματώνει τη σιωπή μου. | Και ξημερώνω με σκιές στο άδειο μου κρεβάτι | πώς να ξεχάσω πόσο φταις που έσβησε η αγάπη. | Ασυγχώρητο μου παραστράτημα | λάθος μου μοιραίο και μεγάλο, | τι πληρώνω θεέ μου ποιο αμάρτημα, | πως απ΄ την ψυχή μου να σε βγάλω. | Ασυγχώρητο μου παραστράτημα | λάθος μου μοιραίο και μεγάλο, | τι πληρώνω πες μου ποιο αμάρτημα, | πως απ΄ την ψυχή μου να σε βγάλω.

07. Μα εσύ με καις Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Εγώ μεγάλωσα μέσα στους δρόμους | κι είδαν τα μάτια μου τόσα πολλά | για σένα έφτιαξα άγραφους νόμους | να μη σ' αγγίξουν ξένα χέρια πουθενά. | Μα εσύ με καις, όλα τα καις | με υποκρισίες, απιστίες και ψευτιές | μα εσύ με καις και με πετάς | και σαν τη στάχτη του τσιγάρου με σκορπάς. | Εγώ περπάτησα μέσα στη νύχτα | κι έμαθα όλα της τα μυστικά | με την αγάπη μου κοντά σου ήρθα | να σε γεμίσω με στοργή και ζεστασιά.

08. Ανάσα μου Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Γιώργος Λούσκος | Στίχοι: Δημήτρης Κοντιάς
Μια υπόσχεσή σου όνειρα να κάνω | το χαμόγελό σου ήλιο να ντυθώ | κοίτα με στα μάτια κάνε με δικό σου | άγγιξέ με μόνο χάδι θεϊκό | Ανάσα μου η ανάσα σου αστέρι μου | δωσ’ μου δροσιά τη δίψα μου να σβήσω | για μένα μόνο να φυσάς αγέρι μου | στον ίσκιο της αγάπη σου να ζήσω | Φύσα την πνοή σου τη δροσιά να νιώσω | μ’ ένα φίλημά σου τ’ αστέρια για να δω | δώσε μου αγάπη ρόδα για να στρώσω | ήλιε να σε κρύψω στα χέρια μου τα δυο | Ανάσα μου η ανάσα σου αστέρι μου | δωσ’ μου δροσιά τη δίψα μου να σβήσω | για μένα μόνο να φυσάς αγέρι μου | στον ίσκιο της αγάπη σου να ζήσω

09. Δυο χιλιάρικα στην τσέπη Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Ηλίας Φιλίππου
Δυό χιλιάρικα στην τσέπη | Δυόμιση με τα ψιλά | Εκκρεμότητες και πρέπει | Δεκαχίλιαρα πολλά | Δυό χιλιάρικα στην τσέπη | Δυόμιση με τα ψιλά. | Ο ουρανός αφέγγαρος | Ο χωρισμός μου φρέσκος | Κι εγώ γυρνώ απένταρος | Κι από αγάπη ρέστος | Κι εγώ γυρνώ απένταρος | Κι από αγάπη ρέστος. | Δυό χιλιάρικα στην τσέπη | Δυόμιση με τα ψιλά | Κι ο θεός αλλού να βλέπει | Δεν κοιτάζει χαμηλά | Δυό χιλιάρικα στην τσέπη | Δυόμιση με τα ψιλά. | Ο ουρανός αφέγγαρος | Ο χωρισμός μου φρέσκος | Κι εγώ γυρνώ απένταρος | Κι από αγάπη ρέστος | Κι εγώ γυρνώ απένταρος | Κι από αγάπη ρέστος. | Ο ουρανός αφέγγαρος..

10. Ψύλλοι στ' αυτιά μου Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ποιος ήτανε πριν από μένα | μέσα στο σαλονάκι σου | και δυο τσιγάρα αναμμένα | υπάρχουν στο τασάκι σου. | Ψύλλοι στ’ αυτιά μου μπήκανε | πως κάποιος άλλος ήτανε. | Κι αν είναι αλήθεια, δυστυχώς, κυρά μου, | στην μάνα σου ολοταχώς. | Αν αστικό λεωφορείο | έκανες την καρδούλα σου, | πριν γίνω, κούκλα μου, θηρίο, | μάζεψε τα μπαούλα σου. | Τσιγάρο με βαρύ χαρμάνι | πες μου ποιος το φουμάρισε. | Στα γρήγορα και μάνι, μάνι | τη θέση σου καθάρισε.

11. Πού να γυρνάς, πού να γυρνάς Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Νίκος Γκούμας
Ξημέρωσε, ξημέρωσε | Κι ο ύπνος δε με παίρνει | Κι η σκέψη μου εσένανε | Κι απόψε πάλι φέρνει. | Πού να γυρνάς, πού να γυρνάς | Και πού τις ώρες σου περνάς | Πού να γυρνάς, πού να γυρνάς | Τη σκέψη μου την τυραννάς. | Προσπάθησα, προσπάθησα | Τα μάτια μου να κλείσω | Μα στάθηκε αδύνατο | Να μη σε φέρω πίσω. | Πού να γυρνάς, πού να γυρνάς | Και πού τις ώρες σου περνάς | Πού να γυρνάς, πού να γυρνάς | Τη σκέψη μου την τυραννάς.

12. Τα νέα της Αλεξάνδρας Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Κώστας Γιαννίδης | Στίχοι: Κώστας Γιαννίδης
Στ' ορκίζομαι Βαγγέλη μου | για κάτσε να τα πούμε | στο τάβλι αυτό που παίζουμε | στο ούζο που θα πιούμε | Στ' ορκίζομαι Βαγγέλη μου | Βαγγέλη να σε θάψω | αυτή θα την εκδικηθώ | αυτή θα την εκάψω | Για άκουσε τα νέα | της Αλεξάνδρας | που μου 'λεγε "δεν ξέρω | τι θα πει άντρας" | Κι εχτές τ' απομεσήμερο | βγήκε για να ψωνίσει | κι η ώρα πήγε τέσσερις | κι ακόμα να γυρίσει | Και ψάχνοντας, | και ψάχνοντας | τη βρήκα στου Μιχάλη | να παίρνει τα σκονάκια της | μαζί με το μπακάλη | Αυτά λοιπόν τα νέα | της Αλεξάνδρας | που μου 'λεγε "δεν ξέρω | τι θα πει άντρας" | Και σήμερα ξεκίνησε | να πάει για τη μοδίστρα | που κάθεται σ' ένα στενό | κοντά στη Βαγγελίστρα | Και μού 'παν πως την είδανε | να βγαίνει χέρι, χέρι | μαζί με το Χαράλαμπο | από το Ροζινκλαίρι | Αυτά λοιπόν τα νέα | της Αλεξάνδρας | που μου 'λεγε "δεν ξέρω | τι θα πει άντρας"

13. Ένα σφάλμα έκανα Τραγούδι: Πόλυ Πάνου & Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Νίκος Μουρκάκος
Δεν έχεις το δικαίωμα | τόσο να με πικραίνεις | Να μου μιλάς για τα παλιά | και να με τυραννάς | Δεν έχεις το δικαίωμα | ακόμα να επιμένεις | Και όλο για το παρελθόν | πικρά να μου μιλάς | Ένα σφάλμα έκανα, | πρέπει να το ξεχάσεις | Γιατί αλλιώς αγάπη μου | γρήγορα θα με χάσεις | Δεν έχεις το δικαίωμα | ένα παλιό μου σφάλμα | Να μου φέρνεις μες το νου | πάλι κάθε φορά | Το πλήρωσα μες τη ζωή | με πόνο και με κλάμα | Γι’ αυτό θα πρέπει τώρα εσύ | να με κερνάς χαρά | Ένα σφάλμα έκανα, | πρέπει να το ξεχάσεις | Γιατί αλλιώς αγάπη μου | γρήγορα θα με χάσεις | Δεν έχεις το δικαίωμα | ξανά να μου θυμίζεις | Μια αμαρτία μου παλιά | που πάει να σβηστεί | Μα όπως σ' αγαπώ εγώ | κι εσύ να μ' αγαπήσεις | Και να γιατρέψεις με στοργή | κάποια παλιά πληγή | Ένα σφάλμα έκανα, | πρέπει να το ξεχάσεις | Γιατί αλλιώς αγάπη μου | γρήγορα θα με χάσεις

14. Απ' τα ψηλά στα χαμηλά Τραγούδι: Καίτη Γκρέυ
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Απ' τα ψηλά στα χαμηλά | κι απ' τα πολλά στα λίγα | αχ πώς κατάντησα στη ζωή | κι από το πρώτο το σκαλί | στο τελευταίο πήγα | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου | Απ' τις κακιές παρέες μου | ηρθ' η καταστροφή μου | ρεζίλεψα στην τρέλα μου | τ' όνομα του πατέρα μου | και κλαίω απ' την ντροπή μου | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου | Στο πατρικό το σπίτι μου | θέλω για να γυρίσω | με τι κουράγιο όμως να μπω | και στους δικούς μου τι να πω | πώς να τους αντικρύσω | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου

15. Ρίξε τσιγγάνα τα χαρτιά Τραγούδι: Αθηναϊκή Κομπανία
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Ρίξε Τσιγγάνα τα χαρτιά | και πες μου την αλήθεια | θα γιάνει τάχα ο καημός | που κρύβω μες στα στήθια | Πες μου ο πόνος της καρδιάς | θα γιατρευτεί λιγάκι | ή θα χαθούν τα νιάτα μου | απ' το πολύ φαρμάκι | Πες μου Τσιγγάνα και φλουριά | εγώ θα σε γεμίσω | την κόρη που μ' αρνήθηκε | θα την ξαναποκτήσω

Ο δεύτερος δίσκος

01. Ένας αλήτης πέθανε Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Κώστας Καπλάνης | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Ένας αλήτης πέθανε στου πάρκου την πλατεία | μα ούτε μάτια εδάκρυσαν ούτε καρδιές εράγισαν | Άραγε, άραγε ποιος να ’ναι αιτία | αχ γιατί τόση κακία (αχ κακούργα, κακούργα κοινωνία) | Για κάποιο παραστράτημα, για μια συκοφαντία | οι φίλοι τον μισήσανε κι οι πόρτες όλες κλείσανε | Άραγε, άραγε ποιος να ’ναι αιτία, | αχ γιατί τόση κακία (αχ κακούργα, κακούργα κοινωνία) | Ένας αλήτης πέθανε εχτές αργά το δείλι | ο Χάρος τον αγκάλιασε εκεί που τον αντάμωσε | Μέσα στου πάρκου στου πάρκου την πλατεία | αχ γιατί τόση κακία (αχ κακούργα, κακούργα κοινωνία)

02. Κι αν γελάω είναι ψέμα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Ευάγγελος Ατραΐδης
Κρύβω τον πόνο το βαρύ | μες στης καρδιάς τα βάθη | γιατί το ξέρω θα χαρεί | ο κόσμος αν το μάθει | Κι αν γελάω είναι ψέμα, | η καρδιά μου στάζει αίμα | Σαν θεατρίνος χαίρομαι | και ψεύτικα γελάω | Μέσα στα στήθια καίγομαι | μα δεν το μαρτυράω | Μέσα στο γέλιο το πικρό | τον στεναγμό μου κρύβω | και με παράπονο πικρό | απ' τη ζωή θα φύγω

03. Δεν ζω στιγμή μακριά σου Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Γιάννης Καραμπεσίνης | Στίχοι: Νίκος Μουρκάκος
Την καταδίκη μου υπόγραψα κοντά σου | Να ζω ισόβια δεσμά στον έρωτά σου | Να τυραννιέμαι, να βασανίζομαι | Μόνο να κλαίω, να πονώ, και ν’ απελπίζομαι | Μα δεν μπορώ στιγμή να ζήσω μακριά σου | Την καταδίκη μου υπόγραψα κοντά μου | Μα δεν μπορώ στιγμή να ζήσω μακριά σου | Την καταδίκη μου υπόγραψα κοντά μου | Μου ‘χεις ματώσει από χρόνια την καρδιά μου | Και μου ‘χεις κάνει μια πληγή τον έρωτά μου | Και ζω κοντά σου πίκρες και βάσανα | Μα δεν εχάρηκα μια μέρα δεν ανάσανα | Μα δεν μπορώ στιγμή να ζήσω μακριά σου | Την καταδίκη μου υπόγραψα κοντά μου | Μα δεν μπορώ στιγμή να ζήσω μακριά σου | Την καταδίκη μου υπόγραψα κοντά μου

04. Το βαπόρι απ' την Περσία Τραγούδι: Βασίλης Τσιτσάνης & Λιζέτα Νικολάου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Το βαπόρι απ' την Περσία | πιάστηκε στην Κορινθία | Τόνοι έντεκα γεμάτο | με χασίσι μυρωδάτο | Τώρα κλαίν' όλα τ' αλάνια | που θα μείνουνε χαρμάνια | Βρε κουρνάζε μου τελώνη | τη ζημιά ποιός τη πληρώνει | Και σ' αυτή την ιστορία | μπήκαν τα λιμεναρχεία | Τώρα κλαίν' όλα τ' αλάνια | που θα μείνουνε χαρμάνια | Ήταν προμελετημένοι | καρφωτοί και λαδωμένοι | Δυο μεμέτια, τα καημένα, | μεσ' στο κόλπο ήταν μπλεγμένα | Τώρα κλαίν' όλα τ' αλάνια | που θα μείνουνε χαρμάνια

05. Γιατί καλέ γειτόνισσα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Άκης Πάνου | Στίχοι: Άκης Πάνου
Βρήκα την πόρτα σου κλειστή | και το κλειδί παρμένο | κοντεύουνε χαράματα | κι απ' έξω περιμένω. | Γιατί καλέ γειτόνισσα | αφού σου τηλεφώνησα | και είπες πως θ' αφήσεις το κλειδί; | γιατί σκληρή γειτόνισσα | παιδεύεις την καρδούλα μου; | γιατί με βασανίζεις δηλαδή; | Πότε μου λες πως δε με θες | και πότε με γυρεύεις | ας ήξερα πώς σκέπτεσαι | και τι θεό λατρεύεις. | Γιατί καλέ γειτόνισσα | αφού σου τηλεφώνησα | και είπες πως θ' αφήσεις το 
κλειδί; | γιατί σκληρή γειτόνισσα | παιδεύεις την καρδούλα μου; | γιατί με βασανίζεις δηλαδή;

06. Στην αλάνα Τραγούδι: Νότης Σφακιανάκης
Μουσική: Γιάννης Σπανός | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος

Σ' έστησαν σε μια γωνιά κι ήσουνα νέο παλικάρι | σ' έστησαν σε μια γωνιά κι ήτανε τέσσερις φαντάροι | σ' έστησαν σε μια γωνιά και σημαδεύαν την καρδιά σου | σ' έστησαν σε μια γωνιά κι ήταν πρωί και παγωνιά | Σε καρτερούσε η ζωή και μια παραδουλεύτρα μάνα | κι έγινες κείνο το πρωί κόκκινο κρίνο στην αλάνα | Σ' έστησαν σε μια γωνιά κι έκλαιγε η μοίρα σου παρέκει | σ' έστησαν σε μια γωνιά κι είχε κι ο χάροντας τουφέκι | σ' έστησαν σε μια γωνιά και τους κοιτούσες και γελούσες | σ' έστησαν σε μια γωνιά κι ήταν πρωί και παγωνιά | Σε καρτερούσε η ζωή και μια παραδουλεύτρα μάνα | κι έγινες κείνο το πρωί κόκκινο κρίνο στην αλάνα

07. Τέρμα στη λογική Τραγούδι: Γιώργος Μαργαρίτης
Μουσική: Γιώργος Μαργαρίτης | Στίχοι: Νίκος Σταχτέας
Όταν σου έλεγα πως έφταιγε εκείνη | που τριγυρνάω μέρα, νύχτα σαν τρελός | πως ήταν άστατη και είχε παραγίνει | εσύ μου έλεγες να είμαι λογικός | πως ήταν άστατη και είχε παραγίνει | εσύ μου έλεγες να είμαι λογικός | Τέρμα στη λογική, τέρμα στη λογική | καλύτερα στην τρέλα αφού το πάει εκεί | τέρμα στη λογική, τέρμα στη λογική | καλύτερα στην τρέλα | και όπου θέλει ας βγει | τέρμα στη λογική | Είχα πιστέψει πως μπορεί να μ’ αγαπούσε | μα λάθος έκανα στο υπολογισμό | σαν μουσαφίρης μες το σπίτι μου γυρνούσε | και δε μου έδινε ποτέ λογαριασμό | σαν μουσαφίρης μες το σπίτι μου γυρνούσε | και δε μου έδινε ποτέ λογαριασμό | Τέρμα στη λογική, τέρμα στη λογική | καλύτερα στην τρέλα αφού το πάει εκεί | τέρμα στη λογική, τέρμα στη λογική | καλύτερα στην τρέλα | και όπου θέλει ας βγει | τέρμα στη λογική

08. Τι σταυρό κουβαλάω Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Βασίλης Κελαϊδής | Στίχοι: Πάνος Φαλάρας
Το φιλί το τελευταίο | το θυμάμαι και πονάω | τώρα πια σαν ποτηράκι σε κομμάτια σπάω | δε μπορώ να το πιστέψω | πως για μένα δε σε νοιάζει | σα βροχή το δάκρυ | απ' τα μάτια στάζει | Τι σταυρό κουβαλάω με ρωτάνε οι φίλοι | ποια σου έκλεψε το γέλιο | ξαφνικά απ' τα χείλη | όλα απόψε σε θυμίζουν και δε ξέρω | πού πάω | στο στερνό μου τσιγάρο μιλάω | Πού γυρνάς δεν ξέρω τώρα | κι η καρδιά μου αμφιβάλει | αν πονάς κι αν νιώθεις λίγο το δικό μου χάλι | ποιον φιλάς, ποιον αγκαλιάζεις | τόσες νύχτες ματώνω | δε μπορώ να ησυχάσω | σαν κεράκι λιώνω

09. Ψηλά τα χέρια Τραγούδι: Στέλιος Διονυσίου
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Φίλιππος Γράψας
Συλλαμβάνεσαι απόψε | ν' αγνοείς αυτά που λέω | και να λες χωρίς να ντρέπεσαι | πως εγώ για όλα φταίω | Συλλαμβάνεσαι απόψε | ν' αγνοείς το αίσθημά μου | και να παίζεις επικίνδυνα | με την συμπεριφορά μου | Ψηλά τα χέρια | σ' είχα δίπλα μου στ' αστέρια | κι έκλεψες τον έρωτά μου | Ψηλά τα χέρια | Θέλεις ξένα καλοκαίρια | Θέλω πίσω την καρδιά μου | Συλλαμβάνεσαι απόψε | ξαφνικά να κρύβεις λόγια | και να ψάχνεις, αν κατάλαβα | για καινούργια δρομολόγια | Συλλαμβάνεσαι απόψε | να 'χεις έτοιμο ένα αντίο | και να λες ότι τελειώσανε | όλα πια για μας τους δύο

10. Ήσουνα τι ήσουνα Τραγούδι: Αθηναϊκή Κομπανία
Μουσική: Κωνσταντίνος Μπέζος | Στίχοι: Τέτος Δημητριάδης
Ήσουνα τι ήσουνα μια παξιμαδοκλέφτρα | τώρα που σε πήρα εγώ γυρεύεις σούρτα φέρτα | Ήσουνα ξυπόλυτη και γύρναγες στους δρόμους | τώρα που σε πήρα εγώ γυρεύεις ιπποκόμους | Ήσουνα στην αγορά και μάζευες τους σπόρους | και τώρα που σε πήρα εγώ ζητάς αεροπόρους | (Ήσουνα στη μάνα σου και τάιζες κοκόρους | και τώρα που σε πήρα εγώ ζητάς αεροπόρους) | Ήσουνα ξυπόλυτη και μάζευες κοσάρια | τώρα που σε πήρα εγώ γυρεύεις κατοστάρια | (Ήσουνα στη μάνα σου και μάζευες κοσάρια | τώρα που σε πήρα εγώ γυρεύεις κατοστάρια) | Ήσουνα στην αγορά και μάζευες ραδίκια | τώρα που σε πήρα εγώ γυρεύεις σκουλαρίκια | Έριξα τα ζάρια μου κι έφερα έξι πέντε | και τους μπάτσους στη γωνιά τους πάει πέντε, πέντε | (Τα ζάρια μου τα κούνησα κι έφερα έξη πέντε | πάν’ δυο μπάτσους στη γωνιά τους πάει πέντε, πέντε) | Πενήντα χρόνια φυλακή τιμώρησα το χάρο | να ‘σαι πάντα ελεύθερη μαζί σου να γουστάρω

11. Από κάτω απ' το ραδίκι Τραγούδι: Βαγγέλης Περπινιάδης
Μουσική: Μ. Βαμβακάρης | Στίχοι: Μ. Βαμβακάρης & Σ.Περιστέρης
Άιντε, από κάτω απ' το ραδίκι | άιντε, από κάτω απ' το ραδίκι | άιντε, από κάτω απ' το ραδίκι | άιντε, κάθονται δυο πιτσιρίκοι | Άιντε, και φουμάρουνε τσιγάρο  | άιντε, το 'να πόδι πάνω στ' άλλο | Άιντε, από κάτω, καλέ μου απ' τη μολόχα | πρώτα το τσαρδί μου το 'χα

12. Σ’ ένα βράχο φαγωμένο Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Απόστολος Καλδάρας
Σ’ ένα βράχο φαγωμένο | από κύμα αγριωπό | ένα σούρουπο είχα κάτσει | λίγο να συλλογιστώ. | Κάθε βήμα στη ζωή μου | είναι πόνος και συμφορά, | θέλω ο δόλιος να πετάξω | μα δεν έχω τα φτερά. | Έτσι μ’ έχει καταντήσει | των ανθρώπων η οργή,  | στρώμα 
να ’χω τα χορτάρια | και προσκέφαλο τη γη.

13. Σε τούτο το παλιόσπιτο Τραγούδι: Καίτη Γκρέυ & Μανώλης Χιώτης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης

Σε τούτο το παλιόσπιτο | σε τούτο το ρημάδι | θάψαμε την αγάπη μας | ένα Σάββατο βράδυ | Στο παλιόσπιτο ετούτο που χωρίσαμε | την βραδιά την τελευταία που μιλήσαμε | Μέσα στην έρημη αυλή | κατ' απ' τα παραθύρια | οι μάγισσες και οι γύφτισσες | να στήσουνε τσαντίρια | Στο παλιόσπιτο ετούτο που χωρίσαμε | και με δάκρυα ποτάμια το ποτίσαμε | Κι η νυχτερίδα μοναχή | να στήσει τη φωλιά της | στην καμαρούλα τη μικρή | που 'παιρνα τα φιλιά της | Στο παλιόσπιτο ετούτο που χωρίσαμε | την βραδιά την τελευταία που μιλήσαμε

14. Να καεί το πελεκούδι Τραγούδι: Πρόδρομος Τσαουσάκης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Έλα πικραμένη μου κοπέλα | έλα να μου κάνεις συντροφιά | πάμε στα μπουζούκια να τα φάμε | πάμε και 'χω ντέρτι στην καρδιά | Μες στην άχαρη ζωή μας | για να ζήσουν οι καημοί μας | θέλει γλέντι και τραγούδι | να καεί το πελεκούδι | Ζήτω το ταξίμι ξαναρίχτο | ρίχτο σε μια λίστα μπουζουξή | κέρνα ταβερνιάρη την ταβέρνα | κέρνα να τα πιεις και συ | Μες στην άχαρη ζωή μας | για να ζήσουν οι καημοί μας | θέλει γλέντι και τραγούδι | να καεί το πελεκούδι

15. Κουβέντα με το Χάρο Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Πάνος Τούντας | Στίχοι: Πάνος Τούντας
Το Χάρο τον αντάμωσαν | Πεντ’ έξι χασικλήδες | να τον ρωτήσουν πώς περνούν | στον Άδη οι μερακλήδες. | Πες μας, βρε χάρε, να χαρείς | το μαύρο σου σκοτάδι: | Έχουν χασίσι, έχουν λουλά | οι βλάμηδες στον Άδη; | Πες μας αν έχουν μπαγλαμά | μπουζούκια και γλεντάνε. | Έχουν τεκέδες, έχουν τσαρδί | που παν' και την τραβάνε; | Πες μας αν έχουν γκόμενες | μανίτσες και γουστάρουν | τον ναργιλέ να κάνουνε | ντουζένι να φουμάρουν. | Πες μας, βρε χάρε, να χαρείς: | Τι κάνουνε τ' αλάνια, | βρίσκουν νταμίρα, έχουν λουλά | για κάθουνται χαρμάνια; | Πάρε δυο δράμια Προυσαλιό | και πέντε μυρωδάτο | και δώσε να φουμάρουνε | τ' αδέλφια μας κει κάτω. | Κι όσοι μαχαιρώθηκανε | και πήγανε στον Άδη, | για πες μας, γιατρευτήκανε | ή λιώσαν στο σκοτάδι; | Κι όσοι από καρασεβντά | τρελάθηκαν και πάνε, | πες μας, τους πέρασε ο νταλγκάς | ή ακόμα αγαπάνε; | Πες μας τι κάνουν οι φτωχοί, | πρεζάκηδες κι εκείνοι; | Πάρε να δώσεις και σ' αυτούς | λιγάκι κοκαΐνη.

Ο τρίτος δίσκος

01. Το δικό σου αμάρτημα Τραγούδι: Γιάννης Πάριος
Μουσική: Γιάννης Πάριος | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Τις αμαρτίες τις δικές μου | αν χρειαστεί να τις μετρήσω | από τα δέκα δάχτυλά μου | μόνο τα πέντε θα κρατήσω. | Μα το δικό σου αμάρτημα | του κόσμου όλα τα δάχτυλα. | Τώρα το δίκιο σου γυρεύεις | μες στο ποτό και μες στη ζάλη | κι όλο μετράς στα δάχτυλά σου | τις αμαρτίες που ’χω κάνει. | Μα το δικό σου αμάρτημα | του κόσμου όλα τα δάχτυλα.

02. Ο δικαστής Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Γιώργος Βρούβας
Για φέρτε έναν δικαστή, σαν τον φονιά, σαν τον ληστή | να την δικάσει | Για όσες μ' άνοιξε πληγές, τόσες να φέρουνε θηλιές | να της περάσει | Ελάτε να την πιάσετε, την ψεύτρα να δικάσετε | να μην γλυτώσει | Ελάτε να την πιάσετε, να την καταδικάσετε | για να πληρώσει | Φέρτε και μία ζυγαριά | για να ζυγίσετε καλά τα κρίματά της | και να την δω με τα δεσμά που θέλω να 'ναι πιο σκληρά | κι απ' την καρδιά της

03. Εγώ είμαι αϊτός Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Λούλα Παπαγιαννοπούλου
Απ’ την αγάπη σου παίρνω τη δύναμη | όλο τον κόσμο να κατακτήσω. | Απ’ την αγάπη σου παίρνω τη δύναμη | ως και το χάρο να τον νικήσω. | Εγώ είμ’ αϊτός κι εσύ ’σαι τα φτερά μου | κι όταν μου φεύγεις μακριά, | αχ, χάνω το πέταγμά μου. | Απ’ την αγάπη σου παίρνω τη δύναμη | όλους τους πόνους να τους αντέξω. | Απ’ την αγάπη σου παίρνω τη δύναμη | πληγές που μ' άνοιξαν να τις γιατρέψω. | Εγώ είμ’ αϊτός κι εσύ ’σαι τα φτερά μου | κι όταν μου φεύγεις μακριά, | αχ, χάνω το πέταγμά μου.

04. Αντιλαλούν οι φυλακές  Τραγούδι: Γρηγόρης Μπιθικώτσης
Μουσική: Μάρκος Βαμβακάρης | Στίχοι: Μάρκος Βαμβακάρης
Αντιλαλούνε οι φυλακές | τ' Ανάπλι και Γεντί Κουλές | Αντιλαλούνε τα σήμαντρα | Συγγρού και παραπήγματα | Αν είσαι μάνα και πονείς | έλα μια μέρα να με δεις | Έλα πριν με δικάσουνε | κλάψε να μ' απαλλάξουνε

05. Μπορεί να έφυγες Τραγούδι: Πάνος Γαβαλάς
Μουσική: Πάνος Γαβαλάς | Στίχοι: Βασίλης Βασιλειάδης
Μπορεί να έφυγες γιατί βαρέθηκες | κι ίσως να ζήτησες αλλού χαρά, | όμως δε σκέφτηκες πως με κατέστρεψες | κι άφησες πίσω σου μια συμφορά. | Γιατί σαν άνθρωπος σε σφάλμα έπεσα | που σε αγάπησα αληθινά, | ενώ δεν άξιζες κι ούτε σου έπρεπε | να ’χεις στα χέρια σου τέτοια καρδιά. | Μπορεί να χάθηκες γιατί κατάλαβες | ότι δεν ήσουνα για μένα πια, | κι ίσως να ντράπηκες για ό,τι μου ’κανες | κι έφυγες άξαφνα κάποια βραδιά.

06. Η διπρόσωπη Τραγούδι: Αντώνης Ρεπάνης
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Σβήσε με κυρά μου | απ' τα τεφτέρια σου | κι άντε ν' ανταμώσεις | ξανά τα ταίρια σου | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε | Δώσε τώρα τη καρδιά σου | σε άλλο πρόσωπο | και μαζί του τώρα παίξε | ρόλο διπρόσωπο | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε | Σβήσε με κυρά μου | απ’ τα κιτάπια σου | και μοίραζε όπου θέλεις | τώρα τα χάδια σου | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε

07. Δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ Τραγούδι: Βίκυ Μοσχολιού
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Χρήστος Αργυρόπουλος
Δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ | μέτρο δεν έχει η αγάπη | είναι απ' τον ήλιο πιο ψηλά | και δεν τη φτάνει μάτι | Ήταν μια σπίθα στην αρχή | και μιας βροχής ψιχάλα | κι έγινε η σπίθα πυρκαγιά | και πέλαγος η στάλα | Η αγάπη που μας έδεσε | πόνο δε θα γνωρίσει | είμαστε δυο σταλαγματιές | από την ίδια βρύση | Ήταν μια σπίθα στην αρχή | και μιας βροχής ψιχάλα | κι έγινε η σπίθα πυρκαγιά | και πέλαγος η στάλα

08. Παίξε, Χρήστο, το μπουζούκι Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Παίξε, Χρήστο, το μπουζούκι, | ρίξε μια γλυκιά πενιά | σαν γεμίσω το κεφάλι | γύρνα το στη ζεϊμπεκιά | Να χορέψω μες στη ζάλη, | όμορφα και ταπεινά | η καρδιά μου είναι μαύρη | απ' τα τόσα βάσανα | Παίξε, Χρήστο, άλλο ένα | μαύρες σκέψεις μου περνούν | κάποια μέρα μες στη στράτα | ξαπλωμένο θα με βρουν

09. Το βαρυχείμωνο Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Τάκης Κωλέτης
Εγώ σου τό’ μαθα εγώ | Σαν γέρναμε στο στρώμα | Πως τα πουλιά μες στη φωλιά | Φιλιούνται στόμα, στόμα | Εγώ σου τό’ μαθα εγώ | Κι ύστερα μ’ άφησες αλίμονο | Και πήγες μ’ άλλο ταίρι | Κι είν’ η ζωή μου βαρυχείμωνο | Φαρμάκι και μαχαίρι | Κι ύστερα μ’ άφησες αλίμονο | Εγώ σου τό’ μαθα εγώ | Στο κάθε μας νυχτέρι | Πως τα πουλιά μες στη φωλιά | Κοιμούνται ταίρι, ταίρι | Εγώ σου τό’ μαθα εγώ

10. Βάλ' τε μου δυο κανναβουριές Τραγούδι: Σπύρος Ζαγοραίος
Μουσική: Μιχάλης Δασκαλάκης | Στίχοι: Μιχάλης Δασκαλάκης
Όταν πεθάνω θάφτε με | σε μια γωνιά μονάχο | και δίπλα το μπουζούκι μου | παρηγοριά μου να 'χω. | Κανείς δεν θέλω για να ρθει | καντήλι να μ' ανάψει | ούτε κι αυτή που αγαπώ | για μένανε να κλάψει. | Βάλ' τε μου δυο κανναβουριές | τον ίσκιο τους να ρίχνουν | κι όταν φυσάει ο άνεμος | γλυκά να με δροσίζουν. | Βάλ' τε μου δυο κανναβουριές | να κάνουν κανναβούρια | για να 'ρχονται οι φίλοι μας, κι οι γκόμενες | να γίνονται μαστούρια.

11. Δεν πρέπει Τραγούδι: Γιάννης Μαργαρίτης
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Χαρούλα Δρίγκου
Μη με κοιτάς με μάτια που κλαίνε | Μη με φιλάς με χείλη που καίνε | Μη μου μιλάς με λόγια θλιμμένα | Μη μου ζητάς να φύγω από σένα. | Δεν πρέπει, δεν πρέπει | Δεν πρέπει να σβήσει | Ο δικός μας ο δεσμός | Κι ας είναι, κι ας είναι | Κι ας είναι, κι ας είναι | Έρωτας αμαρτωλός. | Μη με κοιτάς με μάτια που κλαίνε | Μη με φιλάς με χείλη που καίνε | Και μην ακούς τους άλλους τι λένε | Αφού εμείς μονάχα δε φταίμε. | Δεν πρέπει, δεν πρέπει | Δεν πρέπει να σβήσει | Ο δικός μας ο δεσμός | Κι ας είναι, κι ας είναι | Κι ας είναι κι ας είναι | Έρωτας αμαρτωλός.

12. Ένας Θεός Τραγούδι: Γιάννης Πλούταρχος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Στην περασμένη μας ζωή | ήσουν λουλούδι και ήμουν βροχή | δεν κάναμε έρωτα, δεν φιληθήκαμε | στο χώμα γίναμε και ενωθήκαμε | Στην περασμένη μας ζωή | ψάχναμε ανθρώπινο κορμί | να συνεχίσουμε μαζί να ζήσουμε | Τώρα η αγάπη μας πήρε μορφή | έχει αισθήσεις, έχει ψυχή | μας βλέπει ο ήλιος, μας βλέπει το φως | Αγάπη κι έρωτας ένας θεός | Στην περασμένη μας ζωή | ήταν η αγάπη μας σαν την αυγή | ένας παράδεισος με χίλια χρώματα | κι όλα τα όνειρα ουράνια σώματα | Στην περασμένη μας ζωή | ψάχναμε ανθρώπινο κορμί | να συνεχίσουμε μαζί να ζήσουμε | Τώρα η αγάπη μας πήρε μορφή | έχει αισθήσεις, έχει ψυχή | μας βλέπει ο ήλιος, μας βλέπει το φως | Αγάπη κι έρωτας ένας θεός

13. Έχει ένα φεγγάρι απόψε Τραγούδι: Πασχάλης Τερζής
Μουσική: Χρήστος Δάντης | Στίχοι: Βασίλης Γιαννόπουλος
Τα λόγια σου μαχαίρι στην καρδιά | την ώρα που μου είπες το αντίο | τον λόγο σου δεν κράτησες | μονάχο με παράτησες | μεσ' στη νύχτα και στο κρύο | Τα λόγια σου μαχαίρι στην καρδιά | χωρίς εσένα είπα θα πεθάνω | από τον Άδη γύρισα | μη φεύγεις σου ψιθύρισα | μείνε λίγο παραπάνω | Κι έχει ένα φεγγάρι απόψε | που με κάνει κι αρρωσταίνω | Έχει ένα φεγγάρι απόψε | που μελαγχολώ | Έχει ένα φεγγάρι απόψε | σαν κι εμένα δακρυσμένο | Πες μου πως θα έρθεις πάλι | σε παρακαλώ | Τα λόγια σου μαχαίρι στην καρδιά | γυρνάς μεσ' στο μυαλό μου και πονάω | κι απόψε δεν κοιμήθηκα | τα μάτια σου θυμήθηκα | γύρνα πίσω σ' αγαπάω | Κι έχει ένα φεγγάρι απόψε | που με κάνει κι αρρωσταίνω | Έχει ένα φεγγάρι απόψε | που μελαγχολώ | Έχει ένα φεγγάρι απόψε | σαν κι εμένα δακρυσμένο | Πες μου πως θα έρθεις πάλι | σε παρακαλώ | Κι έχει ένα φεγγάρι απόψε | που με κάνει κι αρρωσταίνω | Έχει ένα φεγγάρι απόψε | που μελαγχολώ | Έχει ένα φεγγάρι απόψε | σαν κι εμένα δακρυσμένο | Πες μου πως θα έρθεις πάλι | σε παρακαλώ

14. Συννεφιές Τραγούδι: Λίτσα Διαμάντη
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Συννεφιές, συννεφιές | όταν δε σε βλέπω έχω ακεφιές | τι πιοτό, τι πιοτό μ' έχεις κεράσει | και το κέφι μου έχω χάσει | Συννεφιές, συννεφιές | όταν δε σε βλέπω έχω ακεφιές | Αγκαλιές, αγκαλιές | πού είναι τα ωραία μας στις ακρογιαλιές | στην αυλή μου, στην αυλή μου τώρα βρέχει | και φεγγάρι πια δεν έχει | Συννεφιές, συννεφιές | όταν δε σε βλέπω έχω ακεφιές | Οι χαρές, οι χαρές | κι ό,τι άλλο όμορφο να 'ταν δυο φορές | τους καημούς δε θα μετρούσα | δυο φορές θα σ' αγαπούσα | Συννεφιές, συννεφιές | όταν δε σε βλέπω έχω ακεφιές

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης