Κυριακή, 24 Μαρτίου 2013

Latin





















Ο Γιώργος Νταλάρας σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Los Garceros Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: J. V. Torrealba | Στίχοι: J. V. Torrealba
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

02. El Cascabel Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Lorenzo Bercelata | Στίχοι: Lorenzo Bercelata
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

03. Cancion del Mimby Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Chr. Balvi & E. B. Caceras | Στίχοι: Chr. Balvi & E. B. Caceras
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

04. Historia de un amor Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Carlos Almaran | Στίχοι: Carlos Almaran
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

05. El preso numero nueve Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: R. Cantoral | Στίχοι: R. Cantoral
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

06. Alma, Corazon y vida Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Adrian Flores | Στίχοι: Adrian Flores
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

07. Una moneda le di Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Ochaita & Valerio Solano | Στίχοι: Ochaita & Valerio Solano
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

08. Al Bohio Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

09. Que nadie sepa mi sufrir Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Cabral & Enrique Dizeo | Στίχοι: Cabral & Enrique Dizeo
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

10. Fado corridor de Coimbra Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

11. La Malaguena Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Elpidio & Ramirez & P. Galimbo | Στίχοι: Elpidio & Ramirez
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

12. La Bamba Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Παραδοσιακό | Στίχοι: Παραδοσιακό
Οι στίχοι του παραπάνω τραγουδιού δεν είναι διαθέσιμοι προς το παρόν

13. Σε μαγικά νησιά Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Τάκης Μωράκης | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Ακρογιαλιές ονειρευτές νοσταλγώ | πάντα σ' αυτές την ομορφιά κυνηγώ | μόνο εκεί μπορεί η αγάπη και ζει | μόνο εκεί αν θέλεις πάμε μαζί | όλα κει τ' ακούς να τραγουδούν | σαν τα χαρούμενα πουλιά στη σιγαλιά | Σε μαγικά νησιά θέλω να βρεθούμε | εκεί που οι καρδιές ξέρουν ν' αγαπούνε | μακριά θέλω να βρεθούμε στη Χαβάη | μακριά σ' όλη τη ζωή μας εγώ κι εσύ | Στη γαλανή βραδιά τ' άστρα που γελούνε | κιθάρες μαγικές να μας τραγουδούνε | εκεί στ' όμορφο νησί μας θέλω να βρεθούμε | μαζί σ' όλη τη ζωή μας εγώ κι εσύ | Σε μαγικά νησιά θέλω να βρεθούμε | εκεί που οι καρδιές ξέρουν ν' αγαπούνε | μακριά θέλω να βρεθούμε στη Χαβάη | μακριά σ' όλη τη ζωή μας εγώ κι εσύ

14. Ποτέ μην κλαις Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Τάκης Μωράκης | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Ποτέ μην κλαις για κάτι που περνά | αν τα λουλούδια πεθαίνουν το άρωμα μένει | ποτέ μην κλαις για αγάπη που δε ζει | η θύμησή της βαθιά στην καρδιά πάντα ζει | Ποτέ μην κλαις για κάτι που περνά | μες στην ψυχή μας οι λύπες ανάμνηση μένουν | ποτέ μην κλαις μια αγάπη σου παλιά | πάντα χαρές σε κερνούν τα χαμένα φιλιά | Ποτέ μην κλαις

15. Τι σου 'κανα και μ' εγκατέλειψες Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Έφυγες και κλαιν τα νυχτοπούλια | Στάλα, στάλα πέφτουνε τα δάκρυα βροχή | μαράθηκαν στη γλάστρα τα ζουμπούλια | μαύρη νύχτα μου σκεπάζει τώρα την ψυχή | Τι σου 'κανα και μ' εγκατέλειψες | γύρισε πίσω γιατί μου έλειψες | τι σου 'κανα και μ' εγκατέλειψες | γύρισε πίσω γιατί μου έλειψες | Σ' έχασα και χάθηκε το φως μου | και σ' ατέλειωτα σκοτάδια πάντα περπατώ | μου 'κλεισες το σπίτι το φτωχό μου | κι όποιον άνθρωπο θα βρω για σένα τον ρωτώ | Τι σου 'κανα και μ' εγκατέλειψες | γύρισε πίσω γιατί μου έλειψες | τι σου 'κανα και μ' εγκατέλειψες | γύρισε πίσω γιατί μου έλειψες

16. Δε θέλω πια να ξαναρθείς  Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας & Γλυκερία
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Μανώλης Χιώτης
Ποτέ δε θέλω πια να ξαναρθείς στ' ομολογώ | ποτέ στο δρόμο μου να μη βρεθείς για να σε δω | θα μου θυμίσεις τα παλιά τα πρώτα βράδια μας | θα μου θυμίσεις και τα πρώτα χτυποκάρδια μας | Δε θέλω πια να ξαναρθείς | δε θέλω πια μες την καρδιά φωτιά | δε θέλω πια να σ' αγαπώ | να σε ξεχάσω προσπαθώ | Αφού με άφησες γιατί ζητάς να ξαναρθείς | προτού να φύγεις έπρεπε καλά να το σκεφτείς | σε αγαπούσα κι ήσουν η αδυναμία μου | πολύ λυπάμαι που χωρίσαμε λατρεία μου | Δε θέλω πια να ξαναρθείς | δε θέλω πια μες την καρδιά φωτιά | δε θέλω πια να σ' αγαπώ | να σε ξεχάσω προσπαθώ

17. Μανουέλα Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Έχεις φωτιά στο αίμα τον έρωτα στο βλέμμα | και χρόνια τώρα εγώ σε κυνηγώ σαν κολασμένος | η σκέψη μου η τρελή η αμαρτωλή σε προσκαλεί | Και παίρνω την κιθάρα και παίζω με λαχτάρα | αγάπη μου κακιά που 'σαι γλυκιά σαν αμαρτία | ο πόνος μου θα βγει με μια κραυγή με μια κραυγή | Έλα, έλα, έλα, έλα, έλα Μανουέλα | είναι αυτό που νιώθω τρέλα έλα Μανουέλα | θ' απλώσω τα δυο χέρια να σβήσω όλα τ' αστέρια | Έλα, έλα, έλα, έλα, έλα Μανουέλα | είναι αυτό που νιώθω τρέλα έλα, έλα, έλα, έλα Μανουέλα

18. Μάμπο Μπραζιλέιρο Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Να 'ρθεις αυτή την όμορφη βραδιά | και σαν δυο ξένοιαστα παιδιά | να φύγουμε γι' αλλού. | Να 'ρθεις και με πιλότο την καρδιά | να βρούμε μια άγνωστη αμμουδιά | κάποιου χρυσού γιαλού. | Θα γίνω βραζιλιάνα με το σομπρέρος μου | θα 'σαι ο Καμπαλέρος μου | κι όταν αρχίσει ο έρως μου για σένα, | θ' αρχίσουν οι μαράκες ρυθμό να δίνουνε, | τ' άστρα θα τρεμοσβήνουνε | κι όλα χορός να γίνουνε θα λες. | Αυτό το μάμπο το μπραζιλέιρο | μου δίνει κέφι, μου δίνει στιλ | και βραζιλιάνο με κάνει βέρο | αυτό το μάμπο απ' τη Μπραζίλ. | Να 'ρθεις ...

19. Περασμένες μου αγάπες Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Περασμένες μου αγάπες όνειρα που σβήσατε | με το πέρασμα του χρόνου την ανάμνηση του πόνου | στην καρδιά μου αφήσατε | περασμένες μου αγάπες όνειρα που σβήσατε | Για δυο μάτια για δυο χείλια κάποτε ξενύχτησα | ένιωσα ανατριχίλα μέχρι της καρδιάς τα φύλλα | σαν τα πρωτοφίλησα | για δυο μάτια για δυο χείλια κάποτε ξενύχτησα | Περασμένες μου αγάπες του καιρού χαλάσματα | όσο μακριά κι αν πάτε στη ζωή μου τριγυρνάτε | σαν χλωμά φαντάσματα | περασμένες μου αγάπες του καιρού χαλάσματα

20. Χαρά μου Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Τάκης Μωράκης | Στίχοι: Κώστας Πρετεντέρης
Δυο λόγια μου φτωχά | θέλω δειλά να σου πω | δυο λόγια μοναχά | κι ένα γλυκό σ' αγαπώ | Χαρά μου | για σένα ζω χαρά μου | το ξέρεις | χωρίς να σ' το 'χω πει | Χαρά μου τα | πιο όμορφα όνειρά μου | χαρά μου | τα πνίγω στη σιωπή | Απ' τον έρωτα τον τρελό | έχω γίνει παιδί δειλό | σε λατρεύω μελαγχολώ | μα δε μιλώ | Χαρά μου | για σένα ζω χαρά μου | το ξέρεις | χωρίς να σ' το 'χω πει | Απ' τον έρωτα τον τρελό | έχω γίνει παιδί δειλό | σε λατρεύω μελαγχολώ | μα δε μιλώ | Χαρά μου | για σένα ζω χαρά μου | το ξέρεις | χωρίς να σ' το 'χω πει

21. Πάντα μικρή μου πάντα Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Jil Alfredo | Στίχοι: Ανδρέας Ζαφειρίου
Πάντα μικρή μου πάντα γλυκά τραγούδια | με την κιθάρα πάντα θα τραγουδώ | στο παραθύρι κάτω από τα λουλούδια | να βγεις για να μ' ακούσεις και να σε δω | Αγαπημένη τραγούδι της καρδιάς μου | στέλνω να με θυμάσαι να με θυμάσαι παντοτινά | λα, λα, λα, λα.. | Θα 'ρθω ένα βράδυ πάλι στα όνειρά σου | για να σε νανουρίσω μ' ένα σκοπό | να κάνω να χτυπήσει η σκληρή καρδιά σου | και να μου ψιθυρίσεις το σ' αγαπώ | Canta morena τραγούδι της καρδιάς μου | στέλνω να με θυμάσαι να με θυμάσαι παντοτινά | λα, λα, λα, λα.. | Όταν τα μαύρα πέπλα η νύχτα απλώνει | κι ο ήλιος όταν φεύγει απ' το βουνό | αγαπημένη άκου τι λέει τ' αηδόνι | αυτό είναι το τραγούδι που αγαπώ | Αγαπημένη τραγούδι της καρδιάς μου | στέλνω να με θυμάσαι να με θυμάσαι παντοτινά | α, α, α, α, α, α, α, α, α, α, α, α, α

22. Χρόνια σε περίμενα Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Γιώργος Μουζάκης | Στίχοι: Αλέκος Σακελλάριος
Χρόνια σε περίμενα | χρόνια σε ζητούσα | κι έλεγα πως κάποτε | κάπου θα βρεθείς | Χρόνια σε περίμενα | χρόνια σε ζητούσα | τ' άστρα και τα σύννεφα | χρόνια τα ρωτούσα | Πού 'ναι η αγάπη μου | πού 'ναι η αγάπη μου | πού 'ναι η αγάπη μου | πότε πια θα 'ρθει | Χρόνια σε περίμενα | χρόνια σε ζητούσα | κι ο καημός μου μ' έτρωγε | χρόνια ο κρυφός | Ήρθες και ζεστάθηκα | στη δική σου ζέστη | ήρθες και φωτίστηκα | στο δικό σου φως

23. Γέλα αγάπα και τραγούδα Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Φώτης Πολυμέρης | Στίχοι: Φώτης Πολυμέρης
Τραγούδησε γλυκιά μου αγαπημένη | της νιότης μας το τραγούδι ευτυχισμένη | τραγούδησε λατρευτή μου γλυκά τραγούδα | τρύγησε την χαρά σαν την πεταλούδα | Τραγούδησε της ζωής μας το καλοκαίρι | όνειρο αγαπημένο μικρό μου ταίρι | τώρα μες τις καρδιές κελαηδούν αηδόνια | πριν τα σγουρά μαλλιά μας σκεπάσουν χιόνια | Γέλα αγάπα και τραγούδα ο καιρός γοργά περνά | γέλα αγάπα και τραγούδα κι είναι όλα εφήμερα | κι είναι όλα φρούδα άσε και την καρδιά σου ν' αγαπήσει | γιατί ό,τι φεύγει δεν ξαναγυρνά | Τραγούδησε γλυκιά μου αγαπημένη | γοργά η ζωή κυλά κι ο καιρός διαβαίνει | και σβήνει και τα τραγούδια από τα χείλια | τα όνειρα τους πόθους και κάθε ζήλεια | Και γέλασε τώρα που όλη γελά η πλάση | αύριο η ζωή μας θα συννεφιάσει | άγριες θα 'ρθουν μπόρες και καταιγίδες | να σβήσουν τα όνειρά μας και τις ελπίδες | Γέλα αγάπα και τραγούδα ο καιρός γοργά περνά | γέλα αγάπα και τραγούδα κι είναι όλα εφήμερα | κι είναι όλα φρούδα άσε και την καρδιά σου ν' αγαπήσει | γιατί ό,τι φεύγει δεν ξαναγυρνά

24. Παραμυθένια ζωγραφιά Τραγούδι: Γιώργος Νταλάρας
Μουσική: Γεράσιμος Λαβράνος | Στίχοι: Γιάννης Αργύρης
Παραμυθένια ζωγραφιά της αγκαλιάς μου συντροφιά | του πεπρωμένου μου πνοή γλυκιά μου αναπνοή | κοντά σου νιώθω βασιλιάς σαν μου γελάς σαν με φιλάς | εσύ δε μοιάζεις με καμιά παραμυθένια ζωγραφιά | Σαν ψίθυρος στ' αστέρια μια νύχτα θ' ακουστεί | ο θρύλος μιας αγάπης για μας που έχει γραφτεί | κι αν έρθει κάποια συννεφιά κι αν φέρει κλάμα μια βροχή | δε θα βουρκώσει την ψυχή παραμυθένια ζωγραφιά | Παραμυθένια ζωγραφιά της αγκαλιάς μου συντροφιά | του πεπρωμένου μου πνοή γλυκιά μου αναπνοή | κοντά σου νιώθω βασιλιάς σαν μου γελάς σαν με φιλάς | εσύ δε μοιάζεις με καμιά παραμυθένια ζωγραφιά

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης