Παρασκευή, 8 Μαρτίου 2013

Τα μεγάλα ζεϊμπέκικα Vol. 1





















Διάφοροι ερμηνευτές σε τραγούδια διαφόρων συνθετών

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

Ο πρώτος δίσκος

01. Πριν χαθεί το όνειρό μας Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Τόλης Βοσκόπουλος | Στίχοι: Μίμης Θειόπουλος
Χόρεψε μαζί μου απόψε | κάτω απ' το φεγγάρι. | Δες, τα μάτια μου γεμίσαν | από σένανε. | Χόρεψε για την αγάπη | που 'ρθε να σε πάρει. | Χόρεψε για σένα μόνο | και για μένανε. | Πριν χαθεί το όνειρό μας | και ξαναβραδιάσουμε, | άσε με να σ' αγαπάω | κι όπου φτάσουμε. | Χόρεψε μαζί μου τώρα | στου καημού την άκρη. | Πιες απόψε τη ζωή μου | και αγάπα με. | Χόρεψε για δυο αγάπες | και μια χούφτα δάκρυ. | Έχουμε πολλά να πούμε | που δεν τα 'παμε. | Πριν χαθεί...

02. Αυτά τα μάτια Τραγούδι: Άντζελα Δημητρίου
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Ιφιγένεια Γιαννοπούλου
Στα μάτια σου ανάσα πήρε η ζωή μου | κι αλλιώτικα αντέχει τώρα τον καιρό. | Στα μάτια σου να ονειρεύομαι ξανά μπορώ | τον κόσμο σαν παράθυρο ανοιχτό. | Αυτά τα μάτια τ' αγαπάω, | γι' αυτά τα μάτια μόνο ζω, | αυτά τα μάτια τ' αγαπάω, | γι' αυτά τα μάτια ξαγρυπνώ. | Αυτά τα μάτια τ' αγαπάω | και μ' ένα δάκρυ τους σκορπάω. | Αυτά τα μάτια τ' αγαπάω, | γι' αυτά τα μάτια μόνο ζω. | Στα μάτια σου αλλιώς οι νύχτες μου μεθάνε | και μοιάζουνε με ευλογία τα φιλιά. | Στα μάτια σου ο πυρετός μου γίνεται αγκαλιά | και δίπλα σου ανάβει σαν φωτιά.

03. Μια καρδιά για σένανε Τραγούδι: Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Δημήτρης Μηλιός | Στίχοι: Φίλιππος Νικολάου
Μαραμένη πίκρα φάνηκε | στα βλέφαρά σου επάνω | άσε να την γλυκάνω | χαρά να ξαναβγεί | Το χαμόγελο που σου 'κλεψε | εγώ θα το προκάνω | σαν ήλιο να το κάνω | στα χείλη σου να βγει | Μια καρδιά τα χέρια μου σου φέρανε | κάν' την ό,τι θες, είναι για σένανε | μια καρδιά τα χέρια μου σου φέρανε | κάν' την ό,τι θες, είναι για σένανε | Τόση πίκρα δεν την άντεξες | και λύθηκες στο κλάμα, | το πρώτο ωραίο πράγμα | μετά τη συμφορά | Την καρδιά σου που την ράγισε | αγάπη και μαράζι | ας πει ένα δεν πειράζει | σου φέρνω μια χαρά

04. Οι χωρισμένοι Τραγούδι: Άντζελα Δημητρίου
Μουσική: Χρήστος Σκαλτσουνάκης | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Οι χωρισμένοι δε γιορτάζουνε ποτέ | μη λες πως δε το ξέρεις | γι’ αυτό λουλούδια και ευχές | δε θέλω να μου φέρεις | Οι χωρισμένοι ζούνε πάντα με το χτες | Κι’ αν κάνουν πως γελάνε | θέλουν να δείχνουν τάχα δυνατοί | μα μέσα τους πονάνε | Οι χωρισμένοι δε γιορτάζουνε ποτέ | Οι χωρισμένοι δε γιορτάζουνε ποτέ | δε θέλουν να θυμούνται | της ευτυχίας τις στιγμές | που τώρα τις στερούνται | Οι χωρισμένοι ζούνε πάντα με το χτες | Κι’ αν κάνουν πως γελάνε | θέλουν να δείχνουν τάχα δυνατοί | μα μέσα τους πονάνε | Οι χωρισμένοι δε γιορτάζουνε ποτέ

05. Οι άντρες δεν μιλούν πολύ Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιώργος Γιαννόπουλος
Επειδή τ' άστρα δε σου τάζω | λες πω δε σε λογαριάζω | κι επειδή τα λόγια μου μετράω | λες πως δε σε αγαπάω. | Οι άντρες δεν μιλούν πολύ | στο νου σου να το γράψεις | κι όσο για την αγάπη τους | τη δείχνουνε με πράξεις. | Οι άντρες δεν μιλούν πολύ | στο νου σου να το γράψεις. | Μη ζητάς με όρκους και υποσχέσεις | στο πλευρό σου να με δέσεις | και μη θες σε κάθε μου κουβέντα | να σου κάνω κομπλιμέντα. | Οι άντρες δεν μιλούν πολύ | στο νου σου να το γράψεις | κι όσο για την αγάπη τους | τη δείχνουνε με πράξεις. | Οι άντρες δεν μιλούν πολύ | στο νου σου να το γράψεις. | Επειδή τ' άστρα δε σου τάζω | λες πω δε σε λογαριάζω.

06. Πρώτη φορά Τραγούδι: Μιχάλης Δημητριάδης
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Τα μάτια μου στα μάτια σου | και τ΄άστρο πάνωθέ μου | αχ να μη τέλειωνε ποτέ | η ώρα ετούτη θεέ μου | Ο πυρετός σου μέσα μου | φωτιά που σπαρταράει | έγινε ο κόσμος μια σταλιά | και πια δε με χωράει | Πρώτη φορά που σ΄αγαπώ | πρώτη που σε μαθαίνω | πρώτη στα χέρια σου φορά | γεννιέμαι και πεθαίνω

07. Τι έκανα για πάρτη μου Τραγούδι: Άννα Μελίτη
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Φωτεινή Δούρου
Σκέφτηκα, που λες, να κάνω | στη ζωή μου απογραφή | για να δω τι μου 'χει μείνει | και τι κράτησες εσύ. | Έδωσα ό,τι κι αν είχα | σ' έναν έρωτα τρελό | για να πάρω στο φινάλε | δάκρυ, πίκρα, χωρισμό. | Τι έκανα για πάρτη μου | τι έκανα για μένα; | Είχα ψυχούλα κι έδωσα | κι όμως πήγε στα χαμένα. | Σκέφτηκα να ξεφυλλίσω | τη ζωή, μα τι τα θες: | με παράπονα γεμάτη | κι υστερόγραφο οι χαρές. | Έζησα κοντά σου χρόνια | το πικρό σου "σ' αγαπώ" | κι άκου το παράπονό μου | στο τραγούδι μου αυτό.

08. Στο άδειο μου πακέτο Τραγούδι: Φίλιππος Νικολάου
Μουσική: Αλέξης Παπαδημητρίου | Στίχοι: Μαρί Μωραΐτη
Στο άδειο μου πακέτο απόψε μπήκες | δεν ξέρω τι ζητάς και αν το βρήκες | αχ να 'σουνα τσιγάρο τελευταίο | γουλιά, γουλιά μαζί σου να τα λέω | Μα τι να πω | που 'μαι στεγνός από ψιλά και από παρέα | και σ' αγαπώ | γιατί είσαι άπιαστη σαν όλα τα ωραία | Τι να σου πω | άδειο βαγόνι το μυαλό μου αραγμένο | το σ' αγαπώ | πάνω στου μπράτσου μου χαράζω την πληγή | Και δεν μπορώ | να μη σε δω ούτε να μη σε περιμένω | ούτε μπορείς ν' ακολουθήσεις | τη δική μου τη φυγή | Δεν ξέρω λόγια όμορφα να δίνω | κι αν τα 'θελες σε μένα μην τα ψάξεις | εδώ που είμαι άσε με να μείνω | χωρίς να προσπαθήσεις να μ' αλλάξεις | Μα τι να πω | στο περιθώριο που ζω φυλακισμένος | το σ' αγαπώ | μοιάζει με λέξη που τη λέει μεθυσμένος | Τι να σου πω...

09. Είμαι αϊτός χωρίς φτερά Τραγούδι: Ζαφείρης Μελάς
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Σαν τον αετό είχα φτερά ώ, ώ, ώ | και πέταγα | και πέταγα πολύ ψηλά | μα ένα χέρι λατρεμένο | ένα χέρι λατρευτό | μου τα κόβει τα φτερά μου | για να μη ψηλά πετώ | Είμ' αετός χωρίς φτερά | χωρίς αγάπη και χαρά | χωρίς αγάπη και χαρά | είμ' αετός χωρίς φτερά | Το χέρι αυτό το λατρευτό ώ, ώ, ώ | μες στη ζωή | μες στη ζωή θα τ' αγαπώ | ότι και να μου 'χει κάνει | όλα του τα συγχωρώ | με φτερούγες τσακισμένες | πάντα εγώ θα τ' αγαπώ

10. Πες μου πού πουλάν καρδιές Τραγούδι: Μιχάλης Δημητριάδης
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Πες μου πού πουλάν καρδιές να σου πάρω μια | πες μου πού πουλάν χαρές να σου πάρω δυο | πες μου πού πουλάν ψυχές να σου πάρω μια | πού πουλάν αϊτόφτερα να σου πάρω δυο | Θέλω να 'χεις δυο καρδιές | ν' αγαπάς διπλά τον κόσμο | θέλω να 'χεις δυο ψυχές | γιομάτες να 'ναι δυόσμο | θέλω να 'σαι αετός | Πες μου πού πουλάν καρδιές να σου πάρω μια | πες μου πού πουλάν ψυχές να σου πάρω δυο | πού πουλάν τις Κυριακές τις γιορτές τις σκόλες | πες μου πού πουλάν χαρές να στις πάρω όλες | Θέλω να 'σαι αετός | σ' αψηλά να πας λημέρια | το κρασί σου ήλιου φως | και να κερνάς τ' αστέρια | θέλω να 'σαι αετός

11. Ο παλιατζής Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Αυτό το σπίτι που το βλέπεις σκοτεινό | τον παλιατζή απόψε νά ’ρθει περιμένει | για να μαζέψει ακόμα ό,τι μένει | από μια αγάπη που χτυπήθηκε σκληρά | από του μαύρου χωρισμού τη συμφορά | Πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή | από μια αγάπη που δε ζει | αφού δε ζούμε πια μαζί | πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή | Πάρ’ το τσουβάλι κι έλα μέσα, παλιατζή | έχω ενθύμια πολλά να το γεμίσεις | Μάζεψε όλες τις σκληρές μου αναμνήσεις | δεν έχω δύναμη να βλέπω τα παλιά | που μου θυμίζουν μια χαμένη αγκαλιά | Πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή | από μια αγάπη που δε ζει | αφού δε ζούμε πια μαζί | πάρε ό,τι θέλεις, παλιατζή

12. Με τι καρδιά να σ' αποχαιρετήσω Τραγούδι: Μιχάλης Δημητριάδης
Μουσική: Σταύρος Ξαρχάκος | Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Με τι καρδιά να σ' αποχαιρετήσω | Με τι καρδιά τραγούδι να σου πω | στον ουρανό με τ' όνειρο θα ζήσω | στον ουρανό σαν άστρο θα χαθώ | Βάλε φωνή κοντά σου να γυρίσω | βάλε φωνή τη γη να θυμηθώ | Με τι καρδιά τα μάτια σου ν' αφήσω | Με τι καρδιά τον κόσμο ν' αρνηθώ | σε σκοτεινό γεφύρι θα καθίσω | σε σκοτεινό ποτάμι θα σταθώ | Δως μου φωτιά τη νύχτα μου να σβήσω | Δως μου φωτιά στον ήλιο να βρεθώ

13. Συγγνώμη μάνα μου Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Μανούλα μου, | μου ’δωσες μια ζωή και μου ’πες "Ζήσε", | μα πώς να ζήσω σ’ αυτό τον κόσμο το σκληρό; | Μου ’δωσες μια καρδιά γεμάτη αγάπη, | μα τόσο δάκρυ δεν το αντέχω να το πιω. | Συγγνώμη, μάνα μου, χίλια συγγνώμη, | μα μου το λιώσαν το κορμί μου οι πόνοι. | Συγγνώμη, μάνα μου, εγώ θα φύγω, | δεν την μπορώ την απονιά. | Συγγνώμη, μάνα μου, χίλια συγγνώμη, | μα μου το λιώσαν το κορμί μου οι πόνοι. | Συγγνώμη, μάνα μου, εγώ θα φύγω, | ταξίδι για τη λησμονιά. | Μανούλα μου, | μου έμαθες να πιστεύω στη θυσία, | μα υποκρισία έχει η ζωή μας και ψευτιά. | Μου ’δειξες τον πιο δύσκολο το δρόμο, | μα η πίκρα μόνο μου έχει μείνει συντροφιά.

14. Ουρανέ Τραγούδι: Άντζελα Δημητρίου
Μουσική: Κώστας Μακρυνιώτης | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Ουρανέ, | σβήστ’ το φεγγάρι | και τ’ αστέρια | κι ώσπου να βγει το πρωί | Ουρανέ, | κλάψε μαζί μου, | κλάψε, κλάψε | απόψε χάνω μια ζωή! | Εσύ που όλους μας κοιτάζεις | κι έχεις το σύμπαν αγκαλιά | όπου και να ναι ουρανέ μου | βοήθα τον να ναι καλά! | Έφυγε κι έχασα τα πάντα, | δεν με χωρά ετούτη η γη | άκου πως έγινε η φωνή μου | μέσα στην νύχτα μια κραυγή! | Εσύ που όλους μας κοιτάζεις | κι έχεις το σύμπαν αγκαλιά | όπου και ναι ουρανέ μου | βοήθα τον να `ναι καλά!

15. Σ' αναζητώ στη Σαλονίκη Τραγούδι: Ζαφείρης Μελάς
Μουσική: Μάριος Τόκας | Στίχοι: Φίλιππος Γράψας
Αφού με έσπειρε μια μοίρα αυτοκρατόρισσα | μήτρα με γέννησε αρχαία Μακεδόνισσα | μ' άδεια φαρέτρα πολεμάω το χειμώνα | από το κάστρο στην καρδιά του Πλαταμώνα | Αφού με φέρνει μονοπάτι φαναριώτικο | ένα σοκάκι με κρατάει σαλονικιώτικο | έλα ένα βράδυ την υπόσχεση να πάρεις | πριν να τη σβήσει με σφουγγάρι ο Βαρδάρης | Σ' αναζητώ | Σ' αναζητώ στη Σαλονίκη ξημερώματα | λείπει το βλέμμα σου απ' της αυγής τα χρώματα | σ' αναζητώ | σ' αναζητώ μ' ένα βιολί κι ένα φεγγάρι | λείπει το όνειρο εσύ και το δοξάρι | Αφού μεθάω μ' ένα κρασί αγιονορείτικο | και μ' ένα ντέρτι σεκλετίζομαι πολίτικο | βρες το μαχαίρι που στα δύο μας χωρίζει | κι έλα εδώ στων στεναγμών το μετερίζι | Αφού στον Όλυμπο οι Θεοί τ' αποφασίσανε | δώσαν στο κρύο τα κλειδιά κι αυτοκτονήσανε | μόνη ξυπνά μόνη κοιμάται τώρα η μέρα | με μηχανάκι με κομπιούτερ και φλογέρα | Σ' αναζητώ | Σ' αναζητώ στη Σαλονίκη ξημερώματα | λείπει το βλέμμα σου απ' της αυγής τα χρώματα | σ' αναζητώ | σ' αναζητώ μ' ένα βιολί κι ένα φεγγάρι | λείπει το όνειρο εσύ και το δοξάρι

16. Στων αγγέλων τα μπουζούκια Τραγούδι: Μιχάλης Δημητριάδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Κάποιοι φίλοι μας τις νύχτες που τους λεν αλήτες | και μας βλέπουν και μας γνέφουν απ' τους ουρανούς | έρχονται μες στα σκοτάδια σαν τους λωποδύτες | παίζουν και πονούν και μας τραγουδούν | τα κιτάπια τους που δεν τα πιάνει ο νους | Στων αγγέλων πάμε, πάμε τα μπουζούκια | που είναι σαν τις μέρες τις βυζαντινές | πέταξε τα μαύρα τα γνωστά σου λούσα | και βάλε στην ψυχή σου ανθρώπινες φωνές | Κάποιοι άγνωστοι τις νύχτες χρόνια ισοβίτες | ψέλνουνε κάτι τραγούδια αγιασμένα πια | στου παράδεισου την πύλη σαν τους αλφαμίτες | τα τραγούδια τους και το χάδι τους | τα τραγούδια τους μας λεν και κλαιν σιγά | Στων αγγέλων πάμε, πάμε τα μπουζούκια | που είναι σαν τις μέρες τις βυζαντινές | πέταξε τα μαύρα τα γνωστά σου λούσα | και βάλε στην ψυχή σου ανθρώπινες φωνές | Κάποιοι φίλοι μας τις νύχτες... | παίζουν και πονούν και μας τραγουδούν | τα μεράκια τους που δεν τα πιάνει ο νους

Ο δεύτερος δίσκος

01. Δε θα ξαναγαπήσω Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Μάνος Λοΐζος | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Το μερτικό μου απ' τη χαρά | μου το 'χουν πάρει άλλοι | γιατί είχα χέρια καθαρά | και μια καρδιά μεγάλη | Θεέ μου τη δεύτερη φορά | που θα 'ρθω για να ζήσω | όσο η καρδιά κι αν λαχταρά | δε θα ξαναγαπήσω | Σαν θαλασσόδαρτο σκαρί | σαν βράχος ρημαγμένος | ήρθα σαν ξένος στη ζωή | και ξαναφεύγω ξένος | Θεέ μου τη δεύτερη φορά | που θα 'ρθω για να ζήσω | όσο η καρδιά κι αν λαχταρά | δε θα ξαναγαπήσω

02. Εγώ δεν ήμουνα αλήτης Τραγούδι: Δημήτρης Κοντολάζος
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Χωρίς φτερά μες στη ζωή | απ' το μηδέν ξεκίνησα | εγώ την πίκρα, τον καημό | στο στόμα σου τα φίλησα. | Εγώ δεν ήμουνα αλήτης | αλήτη μ' έκανες εσύ | εγώ δεν ήμουνα ξενύχτης | δεν ήμουνα κακό παιδί. | Εγώ δεν ήμουνα αλήτης | αλήτη μ' έκανες εσύ | εγώ δεν ήμουνα ξενύχτης | ήμουνα καλό παιδί. | Μες στης ζωής τη μοναξιά | για την αγάπη έψαξα | εγώ δεν λύγισα ποτέ | όμως για σένα έκλαψα.

03. Αυτός ο άνθρωπος Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Λυκούργος Μαρκέας | Στίχοι: Μάρω Μπιζάνη
Αυτός ο άνθρωπος αυτός | που περπατάει πάντα σκυφτός | και δε μιλάει σε κανένα | κλαίει, κλαίει | κλαίει για μένα | κλαίει, κλαίει | κλαίει για μένα. | Αυτός ο άνθρωπος αυτός | ήταν ο άλλος μου εαυτός | ήταν το άλλο | το μισό από το κορμί μου | αυτός ο άνθρωπος αυτός | ήταν ο άλλος μου εαυτός. | Αυτός ο άνθρωπος αυτός | που ήταν τόσο δυνατός | και με κοιτάζει πικραμένα | κλαίει, κλαίει | κλαίει για μένα | κλαίει, κλαίει | κλαίει για μένα. | Αυτός ο άνθρωπος αυτός | ήταν ο άλλος μου εαυτός | ήταν το άλλο | το μισό από το κορμί μου | αυτός ο άνθρωπος αυτός | ήταν ο άλλος μου εαυτός.

04. Ο Διαβολάκος Τραγούδι: Βασίλης Παϊτέρης
Μουσική: Πάνος Μιχαλόπουλος | Στίχοι: Δημήτρης Σκαρπέλης
Έβαλε ο διαβολάκος | την ουρά του πάλι | και σου πήρε τα μυαλά σου | μέσ' απ' το κεφάλι. | Ξεσηκώθηκες να φύγεις, | πια δε μ' αγαπάς | και ρωτώ ποια είν' η αιτία | που με παρατάς. | Αν εκτίμησες παλάτια, | λίρες και στολίδια | πέταξέ την, την καρδιά σου | μέσα στα σκουπίδια. | Με τον έναν, με τον άλλον | θέλεις να γυρνάς | κι ό,τι έκανα για σένα | όλα τα ξεχνάς.

05. Σταμάτησε του ρολογιού τους δείχτες Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Σταμάτησε του ρολογιού τους δείχτες | τώρα που είμαστε αγκαλιά | πάρε τις πίκρες τις πίκρες μου και ρίχ' τες | στο βράχο του καβο Μαλιά καλέ μου | στο βράχο του καβο Μαλιά | Σταμάτησε του ρολογιού τους δείχτες | τώρα που είμαστε αγκαλιά | και τις βαθιές λαβωματιές σου δείξ' τες | να στις γιατρέψω με φιλιά καλέ μου | να στις γιατρέψω με φιλιά | Σταμάτησε του ρολογιού τους δείχτες | και τίποτα να μη μου πεις | Πέρασα χίλιες, χίλιες άδειες νύχτες | νύχτες που πρόσμενα να 'ρθεις καλέ μου | νύχτες που πρόσμενα να 'ρθεις

06. Τι σου 'κανα και πίνεις Τραγούδι: Ευδοκία
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Τι σου 'κανα και πίνεις, τσιγάρο στο τσιγάρο | κι είν' τα πικρά σου μάτια στο πάτωμα καρφιά | Πες μου για δε μ' αφήνεις με δυο φιλιά να πάρω | απ' τα θολά σου μάτια τη μαύρη συννεφιά | Πες μου για δε μ' αφήνεις με δυο φιλιά να πάρω | απ' τα θολά σου μάτια τη μαύρη συννεφιά | Οι πόνοι που σε σφάζουν, πόνοι διπλοί για μένα | σταλάζουν στην καρδιά μου τα δάκρυα που κλαις | Να 'ξερες πως σπαράζουν τα μέσα μου για σένα | που στέκεσαι μακριά μου και λόγο δε μου λες | Να 'ξερες πως σπαράζουν τα μέσα μου για σένα | που στέκεσαι μακριά μου και λόγο δε μου λες | Αμίλητό μου στόμα, φεγγάρι μου σβησμένο | ανάθεμα την ώρα και τη βαριά στιγμή | Όλα για σε τα δίνω, τα δίνω και πεθαίνω | για να μη σε αγγίξουν ξανά οι στεναγμοί

07. Πάρε τα χνάρια μου Τραγούδι: Μιχάλης Δημητριάδης
Μουσική: Θόδωρος Δερβενιώτης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Πάρε τα χνάρια π' άφησαν τα μαύρα δάκρυά μου | κι έλα απόψε να με βρεις εκεί στην ερημιά μου | Βήμα, βήμα, δάκρυ, δάκρυ, θα με βρεις σε κάποιαν άκρη | να κλαίω για σέν' αγάπη μου, που τώρα ζεις μακριά μου | Αντιλαλούν οι ρεματιές όταν αναστενάζω | και απ' την καρδιά μου βγαίνουν φωτιές για σένα όταν σπαράζω. | Πάρε τα 'χνάρια να με βρεις και σώσε με αφού μπορείς | Δακρύζουν μάτια και καρδιές όταν αναστενάζω | κι' από τα στήθια βγαίνουν φωτιές για σένα όταν σπαράζω. | Πάρε τα χνάρια να με βρεις και σώσε με αφού μπορείς.

08. Στο τραπέζι που τα πίνω Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Στο τραπέζι που τα πίνω | λείπει το ποτήρι σου, | λείπουν τα γλυκά σου λόγια | που άκουγα απ’ τα χείλη σου. | Η θύμησή σου τη νύχτα αυτή | μες στην καρδιά μου είναι καρφί. | Όπου ρίξω την ματιά μου | βλέπω την σφραγίδα σου, | κι αν ματώνει η καρδιά μου, | ζω με την ελπίδα σου. | Η θύμησή σου τη νύχτα αυτή | μες στην καρδιά μου είναι καρφί.

09. Ξημερώματα Τραγούδι: Κατερίνα Στανίση
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Δημήτρης Χριστοδούλου
Κοντά στα ξημερώματα, κοντά στα ξημερώματα | Και πριν να βγει ο ήλιος | Την πόρτα μου εχτύπησε, την πόρτα μου εχτύπησε | Ένας χαμένος φίλος | Που ήσουν φίλε κι άργησες, που ήσουν φίλε κι άργησες | Τα χρόνια έχουν φύγει | Η πόρτα που σου άνοιξα, η πόρτα που σου άνοιξα | Χίλιες πληγές μ' ανοίγει | Κάθε ρυτίδα σου καημός, κάθε ρυτίδα σου καημός | Κάθε ματιά σου πόνος | Και στα λευκά σου τα μαλλιά, και στα λευκά σου τα μαλλιά | Του χωρισμού ο χρόνος

10. Όποια και να 'σαι Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Γιώργος Σαμολαδάς
Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | κάνε μου απόψε συντροφιά. | Δεν σου ζητάω να μ' αγαπήσεις | λίγη ζητώ παρηγοριά. | Αν είν' η μοίρα μου σακατεμένη | δε φταίει ο κόσμος, ούτε κι εσύ. | Ό,τι αγαπάω εγώ πεθαίνει | και ξαναρχίζω απ' την αρχή. | Όσες γυναίκες έχω γνωρίσει | έφυγαν δίχως αφορμή | κι όμως δεν έχω καμιά μισήσει | στο ριζικό μου έχει γραφτεί. | Όποια και να 'σαι, ό,τι και να 'σαι | δυο λόγια πες μου τρυφερά, | λίγο η ψυχή μου να ξαλαφρώσει | κι αύριο πες μου γεια χαρά.

11. Βραδιάζει Τραγούδι: Ζαφείρης Μελάς
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Σώτια Τσώτου
Βραδιάζει πάλι σήμερα βραδιάζει | κι έρχεται η ώρα η δικιά μου | Αυτή που σαν πουκάμισο ταιριάζει | με τη μελαγχολία στη καρδιά μου, βραδιάζει | Παιδί της νύχτας μια ζωή δε το αντέχω το πρωί | με τους κυρίους στα κασμίρια τους σφιγμένους | Εγώ τη νύχτα μόνο ζω μαζί με κείνους π' αγαπώ | με τους παράνομους και τους αδικημένους | Βραδιάζει πάλι σήμερα βραδιάζει | και τότε το τραγούδι σιγοπιάνω | Σαν μάνα το σκοτάδι μ' αγκαλιάζει | μια τέτοια ώρα θέλω να πεθάνω, βραδιάζει | Παιδί της νύχτας μια ζωή δε το αντέχω το πρωί | με τους κυρίους στα κασμίρια τους σφιγμένους | Εγώ τη νύχτα μόνο ζω μαζί με κείνους π' αγαπώ | με τους παράνομους και τους αδικημένους

12. Μολυβιά Τραγούδι: Στάθης Αγγελόπουλος
Μουσική: Λευτέρης Ζέρβας | Στίχοι: Ανδρέας Σπυρόπουλος
Μια μολυβιά μέσα στης μοίρας το τετράδιο | είν' η ζωή, είν' η ζωή του καθενός, | μια γομολάστιχα ο θάνατος και αύριο | σε μια στιγμή τα πάντα γίνονται καπνός. | Μια μολυβιά που σβήνει και, και δεν αφήνει | ούτ' ένα ίχνος πουθενά, | ένα μικρό σημάδι που μες στον Άδη | χάνεται και δεν γυρνά. | Είν' η ζωή μια μολυβιά. | Μια μολυβιά κακογραμμένη που ξεθώριασε | και η πικρή και η πικρή μου η ζωή, | σαν δυνατός βοριάς η μοίρα μου τα σώριασε | φύλλα ξερά όλα τα όνειρα στη γη.

13. Της γερακίνας γιος Τραγούδι: Ζαφείρης Μελάς
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Κώστας Βίρβος
Ούτε στρώμα να πλαγιάσω, | ούτε φως για να διαβάσω | το γλυκό σου γράμμα, ωχ, μανούλα μου | Καλοκαίρι κι είναι κρύο | ένα μέτρο επί δύο | είναι το κελί μου, ωχ, μανούλα μου | Μα εγώ δε ζω γονατιστός , | είμαι της γερακίνας γιος | Τι κι αν μ' ανοίγουνε πληγές | εγώ αντέχω τις φωτιές | Μάνα μη λυπάσαι, μάνα μη με κλαις | Ένα ρούχο ματωμένο | στρώνω για να ξαποσταίνω | στο υγρό τσιμέντο, ωχ, μανούλα μου | Στο κελί το διπλανό μου | φέραν κάποιον αδελφό μου | πόσο θα τραβήξει, ωχ, μανούλα μου | Μα εγώ δε ζω γονατιστός, | είμαι της γερακίνας γιος | Τι κι αν μ' ανοίγουνε πληγές | εγώ αντέχω τις φωτιές | Μάνα μη λυπάσαι, μάνα μη με κλαις

14. Μια ζωή πληρώνω Τραγούδι: Ελένη Καρουσάκη
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Μια ζωή πληρώνω | αμαρτίες αλλονών | τέρμα ως εδώ | άλλο δεν μπορώ | Από σήμερα παλιόπαιδο θα γίνω | και θα αλλάξω χαρακτήρα και ζωή | σημασία δε θα δίνω | θα ‘χω την πόρτα μου κλειστή | Μια ζωή πληρώνω | αμαρτίες αλλονών | τέρμα ως εδώ | άλλο δεν μπορώ | Από σήμερα εμένα θα προσέχω | θα κοιτάζω τη δική μου τη ζωή | να πληρώνω δεν αντέχω | έχει τραβήξει το σκοινί

15. Η διπρόσωπη  Τραγούδι: Βασίλης Τερλέγκας
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Σβήσε με κυρά μου | απ' τα τεφτέρια σου | κι άντε ν' ανταμώσεις | ξανά τα ταίρια σου | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε | Δώσε τώρα τη καρδιά σου | σε άλλο πρόσωπο | και μαζί του τώρα παίξε | ρόλο διπρόσωπο | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε | Σβήσε με κυρά μου | απ’ τα κιτάπια σου | και μοίραζε όπου θέλεις | τώρα τα χάδια σου | Στα όπα, όπα σ' είχα | και σε ζηλεύανε | να βρούνε τέτοιον άντρα | κι άλλες γυρεύανε

16. Τα πήρες όλα κι έφυγες Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Δε θέλω να γυρίσεις | και ας με καίει τόσο. | Παράτα με να ζήσεις, | δεν έχω να σου δώσω. | Τα πήρες όλα κι έφυγες | μα απ' τον καημό δεν ξέφυγες, | σε πνίξανε οι πίκρες. | Τα πήρες όλα κι έφυγες | μα τίποτα δεν έδωσες | γιατί εσύ δεν είχες. | Δε θέλω να γυρίσεις, | αλήθεια σου μιλάω. | Τι χώρια, τι κοντά σου, | το ίδιο θα πονάω. | Τα πήρες όλα κι έφυγες | μα απ' τον καημό δεν ξέφυγες, | σε πνίξανε οι πίκρες. | Τα πήρες όλα κι έφυγες | μα τίποτα δεν έδωσες | γιατί εσύ δεν είχες.

Ο τρίτος δίσκος

01. Του χωρισμού η ώρα Τραγούδι: Τόλης Βοσκόπουλος
Μουσική: Ζακ Ιακωβίδης | Στίχοι: Ηλίας Λυμπερόπουλος
Είναι μια ώρα δύσκολη | του χωρισμού η ώρα | Βαρύς ο πόνος και βουβός | σαν βουρκωμένος ουρανός | προτού ξεσπάσει η μπόρα, ω, ω, ω, ω | Είναι μια ώρα δύσκολη | του χωρισμού η ώρα | Κανείς δεν ξέρει τι να πει | τα λέει όλα η σιωπή | Είναι βαρύ και δύσκολο | να πεις στον άλλον φύγε | Στον ήλιο κι αν εχόρεψες | τόση καρδιά που ξόδεψες | τι έγινε, πού πήγε, ω, ω, ω, ω | Είναι βαρύ και δύσκολο | να πεις στον άλλον φύγε | Κανείς δεν ξέρει...

02. Φωτιά στα Σαββατόβραδα Τραγούδι: Άντζελα Δημητρίου
Μουσική: Ελένη Γεωργοπούλου | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Ήτανε Σαββατόβραδο | που μου ’πες το αντίο | κι έμεινα μες στ’ απόβραδο σαν βουλιαγμένο πλοίο. | Σαββάτο με παράτησες | κι ούτε ρωτάς τι κάνω. | Σάββατο όταν έρχεται νιώθω πως θα πεθάνω. | Φωτιά στα Σαββατόβραδα να μην ξαναγυρίσουν, | αυτοί που μείναν μοναχοί να μην ξαναδακρύσουν. | Ήτανε Σαββατόβραδο που σ’ έχασα για πάντα | μέσα στο μισοσκόταδο κι έχασα τα πάντα. | Σύννεφα με τυλίξανε και μαύρισε η ψυχή μου, | δάκρυα με πλημμύρισαν και κόπηκε η φωνή μου. | Φωτιά στα Σαββατόβραδα να μην ξαναγυρίσουν, | αυτοί που μείναν μοναχοί να μην ξαναδακρύσουν.

03. Βρέχει φωτιά στη στράτα μου Τραγούδι: Πίτσα Παπαδοπούλου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Βρέχει φωτιά στη στράτα μου | φωτιά που μ' έχει κάψει | για τα φτωχά τα νιάτα μου | κανένας δε θα κλάψει | Η ζωή, η ζωή εδώ τελειώνει | σβήνει το καντήλι μου | κι η ψυχή, η ψυχή σαν χελιδόνι | φεύγει απ' τα χείλη μου | Κύμα πικρό στην πλώρη μου | και τα πανιά σκισμένα | ούτε αδελφός αγόρι μου | δε νοιάστηκε για σένα | Η ζωή, η ζωή εδώ τελειώνει | σβήνει το καντήλι μου | κι η ψυχή, η ψυχή σαν χελιδόνι | φεύγει απ' τα χείλη μου

04. Μα εσύ με καις Τραγούδι: Ζαφείρης Μελάς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Εγώ μεγάλωσα μέσα στους δρόμους | κι είδαν τα μάτια μου τόσα πολλά | για σένα έφτιαξα άγραφους νόμους | να μη σ' αγγίξουν ξένα χέρια πουθενά. | Μα εσύ με καις, όλα τα καις | με υποκρισίες, απιστίες και ψευτιές | μα εσύ με καις και με πετάς | και σαν τη στάχτη του τσιγάρου με σκορπάς. | Εγώ περπάτησα μέσα στη νύχτα | κι έμαθα όλα της τα μυστικά | με την αγάπη μου κοντά σου ήρθα | να σε γεμίσω με στοργή και ζεστασιά.

05. Δεν μπορώ να φύγω Τραγούδι: Άντζελα Δημητρίου
Μουσική: Χάρης Καλούδης | Στίχοι: Μάνος Κουφιανάκης
Όσα κι αν μου κάνει θα τα ανεχτώ | και να με πεθάνει, όχι δε θα πω, | είμαι εγώ το χώμα κι είναι αυτός βροχή, | είμαι εγώ το σώμα κι είναι η ψυχή. | Δεν μπορώ να φύγω, όχι δεν μπορώ, | μάνα μου για `κείνον πέφτω στον γκρεμό. | Όσα κι αν μου κάνει θα τα ανεχτώ | και να με πεθάνει, όχι δε θα πω, | είμαι εγώ σκοτάδι κι είναι αυτός το φως, | είμαι ένα ξωκλήσι κι είναι αυτός Θεός. | Δεν μπορώ να φύγω, όχι δεν μπορώ, | μάνα μου για `κείνον πέφτω στον γκρεμό.

06. Μα πού να πάω Τραγούδι: Ζαφείρης Μελάς
Μουσική: Ιωσήφ Σαρασίδης | Στίχοι: Ιωσήφ Σαρασίδης
Σ' ένα δωμάτιο σκοτεινό | έψαχνα να ονειρευτώ κάτι δικό μου | Είχα τα μάτια μου κλειστά | πάλευα μέσα στη φωτιά τον εαυτό μου | Μα έγιν' η σκέψη φυλακή | γίναν χιλιάδες τα γιατί μες το μυαλό μου | Κι είπα να φύγω να σωθώ | να κάνω κάτι πια και γω για το καλό μου | Είπα να φύγω | ν' αλλάξω δρόμο στην καρδιά | Είπα να φύγω | να μην πονάω άλλο πια | Μα που να πάω | που σ' αγαπώ τόσο πολύ | Μα που να πάω | αφού είσαι όλη μου η ζωή | Σε μια παραίσθηση τρελή | έψαχνα λόγο κι αφορμή στον πανικό μου | Να βρω τον τρόπο να σου πω | πως έπαψα να αγαπώ τον εαυτό μου | Μα εσύ δεν ήσουν εκεί | μιλούσα μόνος στη σιωπή με τον καημό μου | Κι είπα να φύγω να σωθώ | να κάνω κάτι πια και γω για το καλό μου

07. Στην υγειά της αχάριστης Τραγούδι: Αλέκος Ζαζόπουλος
Μουσική: Πάνος Καπίρης | Στίχοι: Γ. Σκλάβενας
Έφυγε μια μέρα ξαφνικά | δίχως να μου πει ούτε μια λέξη | Έπρεπε να το 'χα φανταστεί | πως με την καρδιά μου ήρθε να παίξει | Στην υγειά της αχάριστης | που δεν άξιζε τόσο | και μπορούσα για χάρη της | την ζωή μου να δώσω | Στην υγειά της επόμενης | που θα έχει αισθήματα | Στην υγειά της επόμενης | που δεν ψάχνει για θύματα | Έφυγε μια νύχτα βιαστικά | και την πίκρα μέσα μου έχει αφήσει | στο ποτό ζητώ παρηγοριά | και ζητάω άλλη να τη σβήσει | Στην υγειά της αχάριστης | που δεν άξιζε τόσο | και μπορούσα για χάρη της | την ζωή μου να δώσω | Στην υγειά της επόμενης | που θα έχει αισθήματα | Στην υγειά της επόμενης | που δεν ψάχνει για θύματα | Στην υγειά της αχάριστης | που δεν άξιζε τόσο | και μπορούσα για χάρη της | την ζωή μου να δώσω | Στην υγειά της επόμενης | που θα έχει αισθήματα | Στην υγειά της επόμενης | που δεν ψάχνει για θύματα

08. Απόψε θέλω να πιω Τραγούδι: Ζαφείρης Μελάς
Μουσική: Αντώνης Βαρδής | Στίχοι: Σοφία Αργυροπούλου
Απόψε θέλω να πιω | τίποτα μετά να μη θυμάμαι | μέσα στον καπνό να παγιδευτώ | συνέπειες να μη φοβάμαι | Απόψε θέλω να πιω | θέλω να ξεφύγω από τα όριά μου. | Μέσα στον καπνό να εξομολογηθώ. | Για τα χαμένα όνειρά μου. | Θα ανάβω με τσιγάρα | θα σβήνω με ποτά... | τώρα που πήρα τη λαχτάρα | στάχτη να γίνουν όλα πια. | Απόψε θέλω να πιω... | Όλους κι όλα να τα διαγράψω. | Μέσα στον καπνό να εξαφανιστώ | πίσω να μην ξανακοιτάξω

09. Παλιόκαιρος Τραγούδι: Βασίλης Παϊτέρης
Μουσική: Γιώργος Θεοφάνους | Στίχοι: Εύη Δρούτσα
Δεν έχω περιθώρια στενέψανε τα όρια | χωρίς καρδιά δε θέλω να γυρίζω | σιγά, σιγά πεθαίνουμε στα ίδια πάντα μένουμε | μα μια ζωή καλύτερη αξίζω | Συγγνώμες κι άλλα θύματα θα πάρουνε τα κύματα | βουλιάζεις στην ελπίδα που κρατάω | σιγά, σιγά διαλύθηκα τον έρωτα φοβήθηκα | για μια ζωή καλύτερη θα πάω | Σου δίνω πίσω σου δίνω πίσω την αγάπη που μου δάνεισες | δώσε μου πίσω δώσε μου πίσω τη ζωή μου και ξοφλάμε | να σου θυμίσω είχε παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα | πώς θες εσύ για καλοκαίρια να μιλάμε | Τα χρόνια που μετρήσαμε ποτέ μας δεν τα ζήσαμε | με τι ψυχή, ψυχή θα παραδώσω | λοιπόν τι περιμένουμε γεννιόμαστε πεθαίνουμε | ζητάς κι εγώ τι άλλο να σου δώσω | Σου δίνω πίσω σου δίνω πίσω την αγάπη που μου δάνεισες | δώσε μου πίσω δώσε μου πίσω τη ζωή μου και ξοφλάμε | να σου θυμίσω είχε παλιόκαιρο τη μέρα που σε γνώρισα | πώς θες εσύ για καλοκαίρια να μιλάμε

10. Ο αετός Τραγούδι: Ζαφείρης Μελάς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης & Ειρήνη Χρυσοβέργη | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Και αν μoυ κάψεις τα φτερά | να μην ξαναπετάξω | απ' της φωτιάς μoυ τov καπνό | πάλι ψηλά θα φτάσω. | Ο αετός πεθαίνει στov αέρα | ελεύθερος και δυνατός | της απονιάς όταν τov βρίσκει σφαίρα | τov αγκαλιάζει o ουρανός. | Τo αετίσιο δάκρυ μoυ | στο χώμα δεν θα φτάνει | θα με ζητάς τα δειλινά | κι ύπνος δε θα σε πιάνει.

11. Και με πιάνουν τα κλάματα Τραγούδι: Σταμάτης Γονίδης
Μουσική: Κυριάκος Παπαδόπουλος | Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης
Έρχεται νύχτα και είμαι μόνος | τίποτα δε με ενδιαφέρει | Εγώ ακόμα την ζητώ | κι εκείνη λέει, δε με ξέρει | Και με πιάνουν τα κλάματα | που `μαι μόνος χαράματα | οι αναμνήσεις φαντάσματα | της ζωής μου χαλάσματα | Έρχεται νύχτα και παγώνω | στη μοναξιά μου είμαι χαμένος | Έκανα λάθος και πληρώνω | να `μαι για σένα τώρα ξένος

12. Ο έρωτας με έρωτα περνάει Τραγούδι: Σπύρος Σπυράκος
Μουσική: Παναγιώτης Στεργίου | Στίχοι: Φώντας Θεοδώρου
Το τελευταίο δάκρυ μου για σένα θα το κρύψω | αφού δε με κατάλαβες ούτε για μια φορά. | Το τελευταίο δάκρυ μου και μια ζωή θα σβήσω, | θα σε ξεχάσω σ’ άλλη αγκαλιά. | Ο έρωτας με έρωτα περνάει. | Για να ξεχάσει μια καρδιά | να μην πονάει άλλο πια | πρέπει αλλού να πάει. | Το τελευταίο δάκρυ μου για σένα θα το κρύψω | και όσα σε θυμίζουνε θα ρίξω στη φωτιά. | Θα πάψω να σε σκέφτομαι και να σε αναφέρω, | θα σε ξεχάσω σ’ άλλη αγκαλιά.

13. Κατάσταση εκτάκτου ανάγκης Τραγούδι: Ζαφείρης Μελάς
Μουσική: Αλέκος Χρυσοβέργης | Στίχοι: Σπύρος Γιατράς
Η απουσία σου βροχή | περνάει στα κόκαλα μου | και της ψυχής σου η αποχή | τραντάζει την καρδιά μου | Είμαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης | μέσα σε μια φάση τραγική | Είμαι σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης | και η σωτηρία μου είσαι εσύ | Η αγωνία μου κι εσύ | στο γύρο του θανάτου | κάνει ακόμα πιο σκληρή | τη νύχτα του Σαββάτου

14. Το ωραιότερο πλάσμα του κόσμου Τραγούδι: Λευτέρης Πανταζής
Μουσική: Νίκος Καρβέλας | Στίχοι: Νίκος Καρβέλας
Μείνε όπως είσαι, μην αλλάζεις τίποτα, | εγώ έτσι σ' αγαπάω. | Μείνε όπως είσαι, μην αλλάζεις τίποτα, | για χάρη σ’ το ζητάω. | Μην ανησυχείς, δε σε παρεξηγώ, | εγώ τα λάθη σου τα πάω. | Μείνε όπως είσαι, μην αλλάζεις τίποτα, | εγώ έτσι σ' αγαπάω. | Το ωραιότερο πλάσμα του κόσμου | για μένα είσαι εσύ, | η μεγαλύτερη αγάπη απ' όλες | μωρό μου, είσαι εσύ. | Έχεις δυο ματάκια αληθινά | που την καρδιά μου έχουνε σκλαβώσει, | κι όταν με κοιτάζουν το Θεό παρακαλώ | ποτέ να μην τελειώσει. | Έχεις μια ψυχούλα παιδική | που μέσα εκεί ο κόσμος όλος χωράει, | και μες στην ψεύτικη ζωή μονάχα αυτή | μπορεί έτσι ν' αγαπάει.

15. Στροφές Τραγούδι: Βασίλης Τερλέγκας
Μουσική: Βασίλης Τερλέγκας | Στίχοι: Σωτήρης Κόρδας
Θέλω απόψε να χορέψω δυο στροφές χορό αντρίκειο | Το άδικο που έχεις πως ν αντέξω αφού εγώ, εγώ έχω το δίκιο | Θέλω απόψε να χορέψω δυο στροφές χορό αντρίκειο | Το άδικο που έχεις πως ν αντέξω αφού εγώ, εγώ έχω το δίκιο | Κι όπως θα παίρνω τις στροφές εσύ αν θέλεις κοίταζε με | Τα μάτια σου δυο μαχαιριές και εκεί επάνω στο χορό αποτελείωσε με | Κι όπως θα παίρνω τις στροφές εσύ αν θέλεις κοίταζε με | Τα μάτια σου δυο μαχαιριές και εκεί επάνω στο χορό αποτελείωσε με | Θέλω μπροστά σου να χορέψω δυο στροφές χορό θανάτου | Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω πως είσαι τώρα πια δικιά του | Θέλω μπροστά σου να χορέψω δυο στροφές χορό θανάτου | Ακόμα δεν μπορώ να το πιστέψω πως είσαι τώρα πια δικιά του | Κι όπως θα παίρνω τις στροφές εσύ αν θέλεις κοίταζε με | Τα μάτια σου δυο μαχαιριές και εκεί επάνω στο χορό αποτελείωσε με | Κι όπως θα παίρνω τις στροφές εσύ αν θέλεις κοίταζε με | Τα μάτια σου δυο μαχαιριές και εκεί επάνω στο χορό αποτελείωσε με

16. Το ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας Οργανικό
Μουσική: Μάνος Λοΐζος

Ο τέταρτος δίσκος

01. Δυο πόρτες έχει η ζωή Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Το τελευταίο βράδυ μου | απόψε το περνάω | κι όσοι με πίκραναν πολύ | τώρα που φεύγω απ' τη ζωή | όλους τους συγχωρνάω | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | σαν λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή | Εκεί που πάω δεν περνά | το δάκρυ και ο πόνος | τα βάσανα και οι καημοί | εδώ θα μείνουν στη ζωή | κι εγώ θα φύγω μόνος | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | σαν λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή | Δυο πόρτες έχει η ζωή | άνοιξα μια και μπήκα | σεργιάνισα ένα πρωινό | κι ώσπου να 'ρθει το δειλινό | από την άλλη βγήκα | Όλα είναι ένα ψέμα | μια ανάσα μια πνοή | σαν λουλούδι κάποιο χέρι | θα μας κόψει μιαν αυγή

02. Αγάπη που γινες δίκοπο μαχαίρι Τραγούδι: Άννα Χρυσάφη
Μουσική: Μάνος Χατζιδάκις | Στίχοι: Μιχάλης Κακογιάννης
Αγάπη που 'γινες δίκοπο μαχαίρι | κάποτε μου 'δινες, μόνο τη χαρά | μα τώρα πνίγεις τη χαρά στο δάκρυ | δε βρίσκω άκρη, δε βρίσκω γιατρειά  | Φωτιές ανάβουνε μες στα δυο του μάτια | τ' αστέρια σβήνουνε όταν με θωρεί | σβήστε τα φώτα σβήστε το φεγγάρι | σαν θα με πάρει τον πόνο μου μη δει

03. Πάρε το δαχτυλίδι μου Τραγούδι: Πόλυ Πάνου & Γιάννης Τατασόπουλος
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Πάρε το δαχτυλίδι μου | που γράφει τ' όνομά μου | και πίστεψε πως σ' αγαπώ | με όλη την καρδιά μου. | Βάλε το δαχτυλίδι μου | που γράφει τ' όνομά μου | για να μη με ξεχνάς ποτέ | μακριά μου όταν θα 'σαι, | να το φοράς στο χέρι σου | κι εμένα να θυμάσαι. | Μοίρα καλή μας ένωσε | μες στη ζωή για πάντα, | τον έρωτά μας δεν μπορεί | κανείς να εμποδίσει, | εμάς μονάχα ο θάνατος | μπορεί να μας χωρίσει.

04. Μάγισσες φέρτε βότανα Τραγούδι: Γιάννης Τατασόπουλος
Μουσική: Γιάννης Τατασόπουλος | Στίχοι: Νίκος Ρούτσος
Μάγισσες φέρτε βότανα | τον πόνο μου να γιάνω | την έπαθα κι αγάπησα | μα δεν το ξανακάνω. | Μάγισσες το κορίτσι μου | τώρα δε μ’ αγαπάει | με γέλασε με πρόδωσε | με ξέχασε και πάει. | Μάγισσες όπως μ’ έλιωσε | θέλω κι αυτή να λιώσει | και το κακό που μου ‘κανε | να τ’ ακριβοπληρώσει.

05. Μου 'φαγες όλα τα δαχτυλίδια  Τραγούδι: Μπέμπα Μπλανς
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Από πιτσιρίκα | με λέγανε μπαμπέσα | Κι έλαχε σε σένα | να δώσω λίγη μπέσα | Μου 'φαγες όλα τα δαχτυλίδια | Και κοιμάμαι τώρα, | τώρα στα σανίδια | Ό,τι και αν είχα | προτού να σε γνωρίσω | Όλα στα 'χω δώσει | για να σ' ευχαριστήσω | Δεν με νοιάζει για τα δαχτυλίδια | μόνο που κοιμάμαι, | κοιμάμαι στα σανίδια | Μπράβο σου τ' αξίζεις | που μ' έχεις καταφέρει | Πως αντέχω ακόμα | ένας Θεός το ξέρει | Κι ύστερα από τόσα δαχτυλίδια | Μ' έχεις και κοιμάμαι, | κοιμάμαι στα σανίδια

06. Κοινωνία ένοχη Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Στέλιος Καζαντζίδης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Κοινωνία ένοχη παλιοκοινωνία | είσαι σκάρτη και άπονη | και σε κατηγορώ | μες στην αδικία σου | και μες στην τυραννία | κοινωνία ένοχη να ζήσω δεν μπορώ | Κοινωνία ένοχη εσύ μου 'χεις γκρεμίσει | όλα μου τα όνειρα σε τούτη τη ζωή | κι απ' την αγάπη μου | εσύ μ' έχεις χωρίσει | και άδικα με τυραννάς | βράδυ και πρωί | Κοινωνία αχάριστη | δε θα αντέχω άλλο | σ' το 'χω πει πολλές φορές | και θα σ' το ξαναπώ | έχω ένα παράπονο | παράπονο μεγάλο | πως το δίκιο μου ποτέ | δεν πρόκειται να βρω

07. Μπιρ Αλλάχ Τραγούδι: Ελένη Ροδά
Μουσική: Γιάννης Σταμούλης | Στίχοι: Χαράλαμπος Βασιλειάδης
Σαν βγαίνει ο Χότζας στο τζαμί | Αργά σαν σουρουπώνει | Κι όταν θα πει το μπιρ Αλλάχ | μπιρ Αλλάχ το στήθος μου ματώνει | Τέτοια στιγμή σε γνώρισα | στα μακρινά τα ξένα | Κι όταν ακούω μπιρ Αλλάχ | μπιρ Αλλάχ ο νους μου πάει σε σένα | Στα βάθη της Ανατολής | στη μαύρη ερημιά μου | Όταν ακούω μπιρ Αλλάχ | μπιρ Αλλάχ ματώνει η καρδιά μου

08. Απ' τα ψηλά στα χαμηλά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Απ' τα ψηλά στα χαμηλά | κι απ' τα πολλά στα λίγα | αχ πώς κατάντησα στη ζωή | κι από το πρώτο το σκαλί | στο τελευταίο πήγα | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου | Απ' τις κακιές παρέες μου | ηρθ' η καταστροφή μου | ρεζίλεψα στην τρέλα μου | τ' όνομα του πατέρα μου | και κλαίω απ' την ντροπή μου | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου | Στο πατρικό το σπίτι μου | θέλω για να γυρίσω | με τι κουράγιο όμως να μπω | και στους δικούς μου τι να πω | πώς να τους αντικρύσω | Μα κανένας δε μου φταίει | για το χάλι μου | σπάσιμο θέλει το κεφάλι μου

09. Οι παπατζήδες Τραγούδι: Ελένη Ροδά
Μουσική: Τόλης Χάρμας | Στίχοι: Τόλης Χάρμας
Ήρθαν τα μαντάτα σου | πάτησες τη γάτα σου | επήγες κι έπεσες μες στους ατσίδες | και σου τα τρώγανε οι παπατζήδες | Όπου κι αν πας, όπου κι αν πας | εδώ παπάς εκεί παπάς | πού είν' ο παπάς, πού είν' ο παπάς | Σαν κορόιδο πιάστηκες να τα χάσεις βιάστηκες | φύλαγαν στη γωνιά οι τσιλιαδόροι | και σου τα τρώγανε οι αβανταδόροι | Όπου κι αν πας, όπου κι αν πας | εδώ παπάς εκεί παπάς | πού είν' ο παπάς, πού είν' ο παπάς | Κι έτσι αυτό το πάθημα να σου γίνει μάθημα | αυτό που έπαθες μην το ξεχάσεις | κι απ' την οδό Αθηνάς να μην περάσεις | Όπου κι αν πας, όπου κι αν πας | εδώ παπάς εκεί παπάς | πού είν' ο παπάς, πού είν' ο παπάς

10. Έξω απ΄ άδικο Τραγούδι: Αξιώτης Κεχαγιάς & Καίτη Πετράκη
Μουσική: Μανώλης Χιώτης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Έξω απ’ άδικο κι από κακιά γυναίκα, | αυτά τα δυο με καταστρέψαν στη ζωή | κι έχω καεί, αχ! κι έχω καεί. | Μα δεν πειράζει, καλή καρδιά, | έξω απ’ άδικο κι εβίβα βρε παιδιά. | Κι αν θυσίασα το παν για μια γυναίκα, | ζημιές μονάχα και λαχτάρες έχω δει, | κι έχω καεί, αχ! κι έχω καεί. | Μα δεν πειράζει, καλή καρδιά, | έξω απ’ άδικο κι εβίβα βρε παιδιά. | Δεν αδίκησα κανέναν μες στον κόσμο, | όμως εμένα μ’ αδικήσανε πολλοί, | κι έχω καεί, αχ! κι έχω καεί. | Μα δεν πειράζει, καλή καρδιά, | έξω απ’ άδικο κι εβίβα βρε παιδιά.

11. Η πρώτη αγάπη σου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης & Μαρινέλλα
Μουσική: Γιώργος Μητσάκης | Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ | εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ | Μαζί στα πρώτα βάσανα | στα πρώτα καρδιοχτύπια | οι δυο μας πρωτοζήσαμε | τα πρώτα μας ξενύχτια | Η πρώτη αγάπη σου είμαι εγώ | εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ | Ωραία ήταν η ζωή | και ο καιρός περνούσε | κι ο ένας περισσότερο | τον άλλον επονούσε | Και τ' αποτέλεσμα ήταν αυτό | να καταλήξουμε στο χωρισμό | Να καταλήξουμε στο χωρισμό | το αποτέλεσμα ήταν αυτό | Μα πώς μπορεί ο πόνος μου | να μην είναι μεγάλος | αφού εγώ σ' αγάπησα | σε χαίρεται ένας άλλος | Εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ | όμως δεν ήτανε το τυχερό | Όμως δεν ήτανε το τυχερό | εγώ σ' αγάπησα και σ' αγαπώ

12. Μια φορά γεννήθηκα Τραγούδι: Γιώτα Λύδια
Μουσική: Άκης Σμυρναίος | Στίχοι: Θανάσης Τσόγκας
Μάνα, αυτός που διάλεξες | ταίρι για να μου δώσεις | δεν είναι εκείνος π’ αγαπώ | και θα το μετανιώσεις | Μια φορά γεννήθηκα | και μία θα πεθάνω | μια φορά αγάπησα | κι αγάπη άλλη δεν κάνω | Πλούτη εγώ δεν ζήτησα | για να ’μαι ευτυχισμένη | μου φτάνει μια καρδιά φτωχή | που χρόνια με προσμένει | Μια φορά γεννήθηκα | και μία θα πεθάνω | μια φορά αγάπησα | κι αγάπη άλλη δεν κάνω | Μάνα, η ευτυχία μου | δεν βρίσκεται στο χρήμα | κι όταν πουλιέται μια καρδιά | είναι μεγάλο κρίμα | Μια φορά γεννήθηκα | και μία θα πεθάνω | μια φορά αγάπησα | κι αγάπη άλλη δεν κάνω

13. Ίσως αύριο Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Όλοι με ρωτούν πώς έχω καταντήσει | κι εγώ με απορία τους κοιτώ | κλάψε καρδιά μου σήμερα | τη μαύρη σου τη μοίρα | κλάψε για τον κατήφορο | που στη ζωή μου πήρα | Ίσως αύριο χτυπήσει πικραμένα | του θανάτου η καμπάνα και για μένα | Έχω απ' τη ζωή παράπονο μεγάλο | δεν ένιωσε τον πόνο μου κανείς | μη με κατηγορήσετε | αφού κανείς δεν ξέρει | πριν πέσω τόσο χαμηλά | τι έχω υποφέρει | Ίσως αύριο χτυπήσει πικραμένα | του θανάτου η καμπάνα και για μένα

14. Το χτύπημα του χωρισμού Τραγούδι: Καίτη Γκρέυ
Μουσική: Γιώργος Ζαμπέτας | Στίχοι: Βαγγέλης Σίμος
Μια λέξη είν' ο χωρισμός | όμως, καρδιά μου, πες μου πώς | κουράγιο πες μου πώς θα βρεις, ω | να πεις αντίο δεν μπορείς. | Το χτύπημα του χωρισμού | οι δυνατοί αντέχουν | και τη στιγμή του χαλασμού | μ' ένα αντίο φεύγουν. | Μια λέξη είν' ο χωρισμός | μα εσύ, καρδιά μου, δυστυχώς | να υποφέρεις προτιμάς,  ω | για μια αγάπη να πονάς.

15. Στης αμαρτίας το στρατί Τραγούδι: Πόλυ Πάνου
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Στης αμαρτίας το στρατί εγώ κι αν προχωράω | τα χάδια μου και το κορμί εγώ κι αν τα πουλάω | κι αν ο καθένας εύκολη κι ανήθικη με λέει | για το κατάντημα μου αυτό η κοινωνία φταίει | στου καθενός την αγκαλιά εγώ κι αν ξενυχτάω | τα χείλη μου και τα φιλιά εγώ κι αν τα κερνάω | κι αν για το χρήμα στη ζωή κουρέλι έχω γίνει | αχ κοινωνία ένοχη συ έχεις την ευθύνη | κι αν για πελάτες φανερά γυρεύω ευκαιρίες | κι αν με κοιτούν ειρωνικά οι έντιμες κυρίες | ειν’ ευκαιρία να τους πω κι εγώ με ειρωνεία | κυρίες μου ειρωνικά δέστε την κοινωνία

16. Η κοινωνία Τραγούδι: Γιάννης Τατασόπουλος
Μουσική: Χρήστος Κολοκοτρώνης | Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Η κοινωνία με κατακρίνει | μ’ έχει αδικήσει στ’ αληθινά | και το κορμί μου στιγμή δεν παύει | να τυραννιέται και να πονά. | Ένιωσα, ένιωσα ποια είναι η κοινωνία | ένιωσα του κόσμου την τόση αδικία. | Ό,τι αγαπούσα το έχω χάσει | χαρά στον κόσμο δεν έχω δει | η κοινωνία μου `χει στερήσει | ό,τι ποθούσα μες στη ζωή. | Ένιωσα, ένιωσα ποια είναι η κοινωνία | ένιωσα του κόσμου την τόση αδικία. | Από του κόσμου την αδικία | που κάθε τόσο με κυνηγά | μες στη ζωή μου την πικραμένη | θα τυραννιέμαι παντοτινά. | Ένιωσα, ένιωσα ποια είναι η κοινωνία | ένιωσα του κόσμου την τόση αδικία.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης