Τετάρτη, 6 Μαρτίου 2013

Εγώ ο ξένος





















Ο Στράτος Διονυσίου σε τραγούδια του Τάκη Μουσαφίρη

Τα τραγούδια και οι στίχοι τους:

01. Εγώ ο ξένος Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Αφού για σένα είμαι ξένος τώρα πια | και δεν χωράω στη δική σου την καρδιά | θα φύγω σαν ένας θεός ξεθωριασμένος, | ξένος, για πάντα ξένος. | Εγώ που ήμουνα θεός | θα φύγω τώρα σαν τρελός, | θα φύγω σαν κυνηγημένος. | Εγώ που ήμουνα θεός | θα φύγω τώρα σαν τρελός, | απόκληρος και πικραμένος. | Εγώ ο ξένος, εγώ ο ξένος. | Εγώ ο ξένος που σ' αγάπησα πολύ | κι απ' την αγάπη έχω τόσο πικραθεί | θα γίνω τώρα ένας σταθμός λησμονημένος, | ξένος, για πάντα ξένος.

02. Και του λιμανιού, και του σαλονιού Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Όποια πέτρα να σηκώσεις θα 'μαι από κάτω | κι όποια πόρτα ξεκλειδώσεις μέσα θα με βρεις. | Κι έτσι και θα με γνωρίσεις από εκεί και κάτω. | Από αγάπη θ' αρρωστήσεις, να το θυμηθείς. | Εγώ είμαι και του λιμανιού | εγώ είμαι και του σαλονιού, | εγώ είμαι και του λιμανιού | εγώ είμαι και του σαλονιού. | Μια ζωή μέσα στη νύχτα, όλα τα 'χω μάθει | μια ζωή μέσα στη νύχτα, όλα τα 'χω δει. | Μια ζωή ξενογυρνάω, έχω κάνει λάθη, | όταν όμως αγαπάω γίνομαι παιδί.

03. Άνθρωπος είσαι και λυγάς Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Το ξέρω οι άντρες δεν κλαίνε | το ξέρω πως είναι ντροπή | μα ένα σου λέω μονάχα | να μη σε βρει | Όσο δυνατός κι αν είσαι | όσο αν αντέχεις κι αν κρατάς | άνθρωπος είσαι, άνθρωπος είσαι | άνθρωπος είσαι και λυγάς | Το ξέρω οι άντρες δεν κλαίνε | μα τέτοιες στιγμές πώς κρατάς | και σκέψου αν δεν είχα κι εσένα | να μ' αγαπάς | Όσο δυνατός κι αν είσαι | όσο αν αντέχεις κι αν κρατάς | άνθρωπος είσαι, άνθρωπος είσαι | άνθρωπος είσαι και λυγάς

04. Κύριος ήρθα, κύριος φεύγω Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Εμένα, δεν θα με ξεχάσεις | δεν θα φύγω ποτέ απ' την ψυχή σου | τις νύχτες σαν ρίγος θα περνάω στο κορμί σου | θα λες το όνομά μου και θα τρέμει η φωνή σου | Κύριος ήρθα και κύριος φεύγω | Κύριος ήρθα και κύριος φεύγω | εγώ σ' αγάπησα, εγώ σε τίμησα | εγώ σε πρόσεξα και σε σεβάστηκα | Κύριος ήρθα και κύριος φεύγω | Κύριος ήρθα και κύριος φεύγω | Εμένα, δεν θα με ξεχάσεις | δεν θα φύγω ποτέ απ την καρδιά σου | θα ζω, θα υπάρχω μέσα στα κύτταρά σου | θα κλείνεις τα μάτια και θα με έχεις μπροστά σου | Κύριος ήρθα και κύριος φεύγω | Κύριος ήρθα και κύριος φεύγω | εγώ σ' αγάπησα, εγώ σε τίμησα | εγώ σε πρόσεξα και σε σεβάστηκα | Κύριος ήρθα και κύριος φεύγω | Κύριος ήρθα και κύριος φεύγω

05. Λέγε με παλιόπαιδο Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Λέγε με παλιόπαιδο, λέγε με αλήτη, | όπως θες εσύ. | Λέγε με παλιόπαιδο, λέγε με ξενύχτη, | μέχρι και ληστή. | Μα μη με λες αχάριστο και παλιοεγωιστή. | Για όσα έκανα για σένα | μη μου λες ευχαριστώ, | μα δεν μπορείς εσύ εμένα | να με λες αχάριστο. | Λέγε με παλιόπαιδο, λέγε με αλήτη, | μέχρι και ληστή. | Μα μη με λες αχάριστο και παλιοεγωιστή. | Λέγε με παλιόπαιδο, λέγε με αλήτη, | λέγε με όπως θες, | πως με τα ξενύχτια μου στο δικό μας σπίτι | άναψα φωτιές. | Μα μη με λες αχάριστο, αγάπη μου, αν θες.

06. Όσο υπάρχουν γυναίκες Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Της γέμιζα τις τσέπες με λεφτά | της έκανα τα χέρια της χρυσά | την έκανα να ζει ευτυχισμένα | μα μου 'φυγε με κάποιον σαν κι εσένα. | Εγώ δεν είχα τίποτα απ' αυτά | εγώ την είχα μόνο αγκαλιά | της είχα χαρισμένο μόνο εμένα | μα μου 'φυγε με κάποιον σαν κι εσένα. | Όποιος και να 'σαι, όποιος και να 'μια | όσο υπάρχουν γυναίκες κι οι δυο θα πονάμε. | Σαν κάθομαι και σκέφτομαι σωστά | της στέρησα αλήθεια αρκετά | και βλέπω πως δεν φταίει μόνο εκείνη | υπάρχει και σε μένα μια ευθύνη. | Ποτέ μου δεν την πήρα αγκαλιά | εγώ κοιτούσα μόνο τη δουλειά | το βλέπω πως δεν φταίει καθόλου εκείνη | δική μου είν' ολόκληρη η ευθύνη.

07. Εγώ να δεις Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, | μου λες πως πετάς | και πως μακριά μου δε ζεις. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς | και σαν με κοιτάς | στο σώμα μου θέλεις να μπεις. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις | εγώ, αγάπη μου, να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, | μου λες πως μεθάς, | πως είμαι το κέντρο της γης. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς, Εγώ να δεις. | Μου λες με πονάς, Εγώ να δεις. | Μου λες μ’ αγαπάς | και σαν με φιλάς | το στόμα μου θέλεις να πιεις. | Εγώ να δεις | εγώ να δεις | εγώ, αγάπη μου, να δεις | εγώ, αγάπη μου, να δεις.

08. Ο φαντάρος Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Όσο χρειάστηκε να πιεις ένα τσιγάρο | και να μου σβήσεις και την κάφτρα στην καρδιά | τόσο χρειάστηκε να κάψεις τον φαντάρο | που κάνει όνειρα για σένα στη σκοπιά. | Έκανες, έκανες ένα τσιγάρο, | Πέθανες, πέθανες ένα φαντάρο. | Όσο χρειάστηκε να πιεις ένα τσιγάρο | έγινε η αγάπη σου κι ο έρωτας καπνός | γιατί τον πίκρανες απόψε τον φαντάρο | έναν φαντάρο που κοιμάται μοναχός. | Έκανες, έκανες ένα τσιγάρο, | πέθανες, πέθανες ένα φαντάρο.

09. Και να σου πω και μια κουβέντα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Αφού με μένανε δεν βρήκες ευτυχία | δεν θα τη βρεις όσο να ψάξεις πουθενά. | Κι αφού μου λες ότι σου φέρνω ατυχία | μάζεψ' τα πράγματα και μη γυρνάς ξανά. | Και να σου πω και μια κουβέντα να την ξέρεις: | Απ' το κεφάλι σου για όλα υποφέρεις. | Αφού δεν μπόρεσες με μένα να στεριώσεις | ό,τι να πεις δεν θα στεριώσεις πουθενά. | Την ευτυχία δεν θα βρεις ούτε θα νιώσεις | και η ζωή σου θα περνάει για να περνά.

10. Προσποιείσαι Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Προσποιείσαι, | προσποιείσαι τις στιγμές που μ' αγκαλιάζεις, | όταν λες πως με κανέναν δεν μ' αλλάζεις, | και στα μάτια με κοιτάς, | τώρα πια δεν μ' αγαπάς. | Προσποιείσαι, προσποιείσαι και το ξέρω, | προσποιείσαι, προσποιείσαι κι υποφέρω | κι οι καημοί μου είναι αμέτρητοι, | προσποιείσαι, προσποιείσαι | μα μου είσαι απαραίτητη. | Προσποιείσαι, | προσποιείσαι όταν τάχα με προσέχεις, | όταν λες πως μ' αγαπάς και έναν μ' έχεις | και όταν όρκους μου πουλάς, | τώρα πια δεν μ' αγαπάς. | Προσποιείσαι, προσποιείσαι και το ξέρω, | προσποιείσαι, προσποιείσαι κι υποφέρω | κι οι καημοί μου είναι αμέτρητοι, | προσποιείσαι, προσποιείσαι | μα μου είσαι απαραίτητη, μα μου είσαι απαραίτητη.

11. Ο χάρακας Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Θα πάρω κάνα χάρακα, | θα πάρω καμιά βίτσα | και θα σ' τα κόψω μια και μια | τα κόλπα, τα καπρίτσια. | Και μη μου πεις σε πόνεσε, | αλλιώς δεν διορθώνεσαι | ούτε και συμμορφώνεσαι. | Θα πάρω κάνα χάρακα. | Θα πάρω κάνα χάρακα, | θα πάρω καμιά βέργα | κι αυτά που μου κορόιδευες | τώρα θα γίνουν έργα. | Και μη μου πεις σε πόνεσε, | αλλιώς δεν διορθώνεσαι | ούτε και συμμορφώνεσαι. | Θα πάρω κάνα χάρακα.

12. Γυναίκα μου Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Γυναίκα μου, | ακούω το ταξίδι σου στο αίμα μου, | ακούω να περπατάς μες στην ψυχή μου, | μονάκριβη εικόνα μες στο βλέμμα μου, | γυναίκα μου, γυναίκα μου, ζωή μου. | Και μόνο που αγκαλιάζω το κορμί σου, | και μόνο που ακούω τη φωνή σου | την ώρα που μου λες "είμαι δική σου" | πεθαίνω. | Σε σένα όλοι οι δρόμοι με γυρνάνε, | εσένα κουβαλάω όπου να 'μαι, | στα χέρια σου μονάχα δεν φοβάμαι, | γυναίκα μου. | Γυναίκα μου, | μεθάω όταν πίνω την ανάσα σου, | σαν νιώθω τα μαλλιά σου πάνωθέ μου. | Για μένα θυσιάζεις κάθε έννοια σου, | γυναίκα μου, γυναίκα μου, άνθρωπέ μου.

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης