Παρασκευή, 8 Μαρτίου 2013

Ο Στέλιος Καζαντζίδης τραγουδά Βασίλη Τσιτσάνη





















01. Τ' αντράκια Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Εμένα να με σέβεσαι, | να με υπολογίζεις, | κάθε κουβέντα που πετάς, | βαριά να τη ζυγίζεις, | βαριά να τη ζυγίζεις. | Εδώ με άντρα έμπλεξες | κι άσε τα κορδελάκια, | να ξεχωρίζεις κούκλα μου, | τους άντρες απ’ τ’ αντράκια. | Πολλές γυναίκες άφησα | για χάρη σου κυρά μου, | μα έχω την απαίτηση, | να πας με τα νερά μου, | να πας με τα νερά μου. | Εδώ με άντρα έμπλεξες | κι άσε τα κορδελάκια, | να ξεχωρίζεις κούκλα μου, | τους άντρες απ’ τ’ αντράκια. | Τρελή γυναίκα κοίταξε, | λίγο μυαλό να βάλεις, | νοικοκυρίσια κι όμορφα | κοντά μου να τη βγάλεις, | κοντά μου να τη βγάλεις. | Εδώ με άντρα έμπλεξες | κι άσε τα κορδελάκια, | να ξεχωρίζεις κούκλα μου, | τους άντρες απ’ τ’ αντράκια.

02. Κατηγορούμενο κορμί Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Κατηγορούμενο κορμί | χωρίς απολογία, | από ανθρώπινες καρδιές | έπαθα χίλιες συμφορές | κι ήρθα σ’ απελπισία. | Έχω πικρό παράπονο, | γι’ αυτήν την αδικία, | αθώος και κατάδικος | την ίδια τιμωρία. | Έχω πικρό παράπονο, | γι’ αυτήν την αδικία, | αθώος και κατάδικος | την ίδια τιμωρία. | Εσύ βρε μοίρα μου ‘δωσες | το πιο μεγάλο μπάτσο | κι από γυναίκα πονηρή, | έπαθα μέσα στη ζωή, | το πιο βαρύ στραπάτσο. | Έχω πικρό παράπονο, | γι’ αυτήν την αδικία, | αθώος και κατάδικος | την ίδια τιμωρία. | Κατηγορούμενο κορμί | χωρίς ποτέ να φταίξω, | μέσα στις τόσες μου πληγές, | κλείσανε πόρτες και καρδιές | και μ’ άφησαν απ’ έξω. | Έχω πικρό παράπονο, | γι’ αυτήν την αδικία, | αθώος και κατάδικος | την ίδια τιμωρία.

03. Η ρεζέρβα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Φώτης Μιχαλάτος
Εγώ σου οικονόμαγα με λάδι και βενζίνη | και μεσ’ στη πιάτσα σ’ έβγαζα, ντυμένη στο καντίνι. | Τώρα μου λες επάλιωσα, να κάτσω στο γκαράζι | κι αν καίγομαι κι αν δέρνομαι, εσένα δε σε νοιάζει. | Ρεζέρβα μ’ είχες πάντα για κάθε αβάντα, | ρεζέρβα μ’ έχεις τώρα για την κακή την ώρα. | Μοντέρνο νέο αγάπησες κι αρχίζεις να φουλάρεις, | το γκάζι μη πατάς πολύ, μη τύχει και τρακάρεις.

04. Κατάδικος για πάντα Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Όνειρα κάναμε μες τη ζωή, | με πάθος και οι δυο μας αγαπιόμαστε | μα μπήκε ο τρίτος ανάμεσά μας | ενώ την άλλη Κυριακή θα παντρευόμαστε. | Ξημέρωνε η Κυριακή | χτυπούσαν οι καμπάνες. | Είχα μαυρίλα στην ψυχή | κι έβγαλα απόφαση σκληρή, | απόφαση σκληρή | να κλάψουνε δυο μάνες | Τη σκότωσα και τώρα πια | δεν περιμένω χάρη. | Ούτε και εγώ την κέρδισα | ούτε άλλος θα την πάρει. | Δεν μπόρεσα να κρατηθώ | στην σκέψη πως την χάνω. | Όλα μπροστά μου είχαν σβηστεί | τα λογικά μου είχαν χαθεί | και εγκλημάτησα | στο πάθος μου απάνω | Για πάντα πια στη φυλακή | δεν περιμένω χάρη. | Ούτε και εγώ την κέρδισα | ούτε άλλος θα την πάρει. | Αν δεις στεφάνια και χαρές | το χέρι μου απλώνω. | Με αίμα το ‘βαψα γι’ αυτό | το έγκλημά μου το φρικτό | στα μαύρα σίδερα για πάντα | θα πληρώνω. | Για πάντα μες τη φυλακή | με συντροφιά τον πόνο | το έγκλημά μου το βαρύ | για πάντα θα πληρώνω.

05. Το κόκκινο μαντήλι Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Αυτή η καρδιά που πλήγωσες, | στάζει ακόμα αίμα | και ‘βαψα το μαντήλι μου | και το ‘στειλα σε σένα. | Για την καρδιά που έσφαξες, | δε θέλω εγώ να κλάψεις, | κράτησε το μαντήλι μου, | τα χείλη σου να βάφεις. | Για σένα πέτρινη καρδιά, | αυτό το μαύρο δείλι, | έβαψα με το αίμα μου | το άσπρο μου μαντήλι. | Για την καρδιά που έσφαξες, | δε θέλω εγώ να κλάψεις, | κράτησε το μαντήλι μου, | τα χείλη σου να βάφεις. | Όσο και να ‘σαι άσπλαχνη, | μια στάλα θα δακρύσεις, | το κόκκινο μαντήλι μου | όταν θα τ’ αντικρίσεις. | Για την καρδιά που έσφαξες, | δε θέλω εγώ να κλάψεις, | κράτησε το μαντήλι μου, | τα χείλη σου να βάφεις.

06. Πού θα μείνω απόψε Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Κώστας Μάνεσης
Πού θα μείνω απόψε, που θα μείνω απόψε, | πού θα μείνω απόψε, που θα ξημερωθώ, | δεν έχω μάνα σ’ αυτήν την πλάση, | ούτε γυναίκα να μ’ αγκαλιάσει | κι όλα τα ‘χω χάσει κι όλα τα ‘χω χάσει, | που θα μείνω απόψε, που θα ξημερωθώ. | Ποιος θα με πονέσει, ποιος θα με πονέσει, | ποιος θα με πονέσει, ποιος θα με λυπηθεί, | κατάρα μαύρη με κυνηγάει | κι ότι αγαπήσω μου το σκορπάει, | ώσπου να με φάει, ώσπου να με φάει, | που θα μείνω απόψε, που θα ξημερωθώ. | Βράδια πικραμένα, βράδια πικραμένα, | βράδια πικραμένα, νύχτες χωρίς αυγή, | φωλιά δεν έχω σαν το σπουργίτι, | γυρνώ στους δρόμους σαν τον αλήτη, | που δεν έχει σπίτι, που δεν έχει σπίτι, | που θα μείνω απόψε, που θα ξημερωθώ.

07. Ακόμα και στην κόλαση Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Δεν αγαπώ κανένανε, κανένα δε πονάω, | οι φίλοι μου με ρίξανε, οι εχθροί μου με μισούνε, | οι συγγενείς με βρίζουνε, οι ξένοι μ’ αδικούνε. | Ακόμα και στη κόλαση μονάχος θέλω να ‘μαι, | δε θέλω ούτε ν’ αγαπώ, ούτε να μ’ αγαπάνε. | Όσες φορές συμπόνεσα τη ξένη δυστυχία, | πληρώθηκα αχάριστα, μου γύρισαν τη πλάτη | κι αν δεν τον επρολάβαινα, θα μου βγαζαν το μάτι. | Ακόμα και στη κόλαση μονάχος θέλω να ‘μαι, | δε θέλω ούτε ν’ αγαπώ, ούτε να μ’ αγαπάνε. | Και μήπως η αγάπη μου δε μ’ έκανε να κλάψω, | εγώ την ελυπήθηκα, την πήρα απ’ την ορφάνια | και κείνη ποδοπάτησε κι αγάπες και στεφάνια. | Ακόμα και στη κόλαση μονάχος θέλω να ‘μαι, | δε θέλω ούτε ν’ αγαπώ, ούτε να μ’ αγαπάνε.

08. Ίσως αύριο Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Όλοι με ρωτούν πώς έχω καταντήσει | κι εγώ με απορία τους κοιτώ | κλάψε καρδιά μου σήμερα | τη μαύρη σου τη μοίρα | κλάψε για τον κατήφορο | που στη ζωή μου πήρα | Ίσως αύριο χτυπήσει πικραμένα | του θανάτου η καμπάνα και για μένα | Έχω απ' τη ζωή παράπονο μεγάλο | δεν ένιωσε τον πόνο μου κανείς | μη με κατηγορήσετε | αφού κανείς δεν ξέρει | πριν πέσω τόσο χαμηλά | τι έχω υποφέρει | Ίσως αύριο χτυπήσει πικραμένα | του θανάτου η καμπάνα και για μένα

09. Άσπρο πουκάμισο φορώ Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Άσπρο πουκάμισο φορώ | και μαύρο θα το βάψω | μαύρα είν' τα μάτια που αγαπώ | γι' αυτά κοντεύω να χαθώ | γι' αυτά πολύ θα κλάψω | Μαύρα μου μάτια εγώ για σας | έκλαψα και θα κλάψω | και τ' άσπρο μου πουκάμισο | στα μαύρα θα το βάψω | Έχω καεί έχω ψηθεί | στα χέρια τα δικά σου | το βλέπω θα καταστραφώ | και όμως να φύγω δε μπορώ | στιγμή από κοντά σου | Μαύρα μου μάτια εγώ για σας | έκλαψα και θα κλάψω | και τ' άσπρο μου πουκάμισο | στα μαύρα θα το βάψω | Μαύρο πουκάμισο θα βρω | μαύρο σαν την καρδιά σου | για να ταιριάζει η φορεσιά | στα βάσανά μου τα βαριά | όπου τραβώ κοντά σου | Μαύρα μου μάτια εγώ για σας | έκλαψα και θα κλάψω | και τ' άσπρο μου πουκάμισο | στα μαύρα θα το βάψω

10. Πεθαίνω για το δίκιο μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Δημήτρης Γκούτης
Όποιος πει πως είμαι σκάρτος και δεν περπατώ καλά | ας ρωτήσει τους γνωστούς μου για να μάθει δηλαδή | αν κανέναν έχω βλάψει | κι αν είμαι κακό παιδί | Πεθαίνω για το δίκιο μου | το λέω, δεν το κρύβω | μα αν τύχει κι έχω άδικο | πληρώνω και το στρίβω | Για το δίκιο μου πεθαίνω, το ’χω πει και θα το πω | κάνω φίνες εξηγήσεις κι άμα λάχει τα χαλώ | και παρ’ όλα που ’μαι ξύπνιος | έχω ύφος ντροπαλό | Πεθαίνω για το δίκιο μου | το λέω, δεν το κρύβω | μα αν τύχει κι έχω άδικο | πληρώνω και το στρίβω | Κι όταν τύχει να ’χω πλάι τη γυναίκα π’ αγαπώ | απαιτώ να με προσέχουν, όπως τους προσέχω εγώ | με εκτίμηση και σέβας | πριν συμβεί το σοβαρό. | Πεθαίνω για το δίκιο μου | το λέω, δεν το κρύβω | μα αν τύχει κι έχω άδικο | πληρώνω και το στρίβω

11. Μαύρισε ο ουρανός Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Μαύρισε και πάλι ο ουρανός, | αστράφτουνε τα πέρατα, | βροντούν οι κεραυνοί. | Πάλι μπόρα καινούρια θα ξεσπάσει, | πάλι δυ, αχ, πάλι δυνατή βροχή. | Για μένα πάλι ο ουρανός θολώνει και μαυρίζει | κι απάνω στο κεφάλι μου η μπόρα τριγυρίζει. | Μάνα μου, σ’ το λέω, δεν βαστώ, | ξανά λαχτάρες στη ζωή, | ξανά καταστροφή. | Κλάψε, μάνα, το έρημο παιδί σου, | ξέγραψε, αχ, ξέγραψε το απ’ τη ζωή. | Για μένα πάλι ο ουρανός θολώνει και μαυρίζει | κι απάνω στο κεφάλι μου η μπόρα τριγυρίζει. | Μαύρισε και πάλι ο ουρανός, | ανάψανε τα σύννεφα, | Χριστέ και Παναγιά. | Τι μεγάλο κακό με περιμένει, | τι μεγά, αχ, τι μεγάλη συμφορά. | Για μένα πάλι ο ουρανός θολώνει και μαυρίζει | κι απάνω στο κεφάλι μου η μπόρα τριγυρίζει.

12. Με πήρες στο λαιμό σου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Απόψε που μαλώσαμε λιγάκι | με πήρε το μεράκι με πήρε το μεράκι | μες την ταβέρνα έτρεξα και γίνηκα χαρμάνι | με πήρε η τρέλα στο κρασί και τώρα ποιος με πιάνει | Εσύ βρε παλιοκόριτσο με πήρες στο λαιμό σου | που είσαι μάνα μου να δεις τον γιό σου | Ποτήρια πιάτα όλα τα 'χω σπάσει | ο κόσμος θα χαλάσει ο κόσμος θα χαλάσει | δέκα μου μεροκάματα απόψε θα τα φάω | όλοι γελούν με μένανε και γω μ' όλους γελάω | Εσύ βρε παλιοκόριτσο με πήρες στο λαιμό σου | που είσαι μάνα μου να δεις τον γιό σου | Ζημιά απόψε έπαθα μεγάλη | να δω που θα με βγάλει να δω που θα με βγάλει | μ' έπιασε το παράπονο τα ρούχα μου ξεσκίζω | και το πρωί θα μ' έβρουνε στους δρόμους να τρικλίζω | Εσύ βρε παλιοκόριτσο με πήρες στο λαιμό σου | που είσαι μάνα μου να δεις τον γιό σου

13. Με δίκοπο μαχαίρι Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Με δίκοπο μαχαίρι, με δίκοπο μαχαίρι, | με δίκοπο μαχαίρι, βαριά θα πληγωθώ, | θα βάψω με το αίμα μου τα έρημα σοκάκια, | με πνίξαν τα φαρμάκια, με πνίξαν τα φαρμάκια, | με δίκοπο μαχαίρι εγώ θα σκοτωθώ. | Στο ίδιο σταυροδρόμι, στο ίδιο σταυροδρόμι, | στο ίδιο σταυροδρόμι, που μου πες σ’ αγαπώ, | εκεί θα κλάψεις σαν με ‘δεις στο δρόμο ξαπλωμένο | κι αδικοσκοτωμένο κι αδικοσκοτωμένο, | στο ίδιο σταυροδρόμι εγώ θα σκοτωθώ. | Για σένα θα πεθάνω, για σένα θα πεθάνω, | για σένα θα πεθάνω, για σένα θα χαθώ, | να πάψω πια, σκληρή καρδιά, να χύνω μαύρο δάκρυ, | για μια γυναίκα σκάρτη, για μια γυναίκα σκάρτη, | στο ίδιο σταυροδρόμι εγώ θα σκοτωθώ.

14. Πάρε το δάκρυ μου βοριά Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Πάρε το δάκρυ μου, βοριά | και κάν' το μαύρη μπόρα, | και τον βαρύ μου στεναγμό | αν θέλεις κάνε κεραυνό | και κάψε αυτήν που μ' έκαψε, | όπου και να ‘ναι τώρα. | Σαν βασίλισσα, βασίλισσα την είχα, | μα με πρό, μα με πρόδωσε μια νύχτα. | Κάψε τη μαύρη της ψυχή, | την άπονη καρδιά της, | μη λυπηθείς την ομορφιά | που κρύβει μίσος και ψευτιά, | μα ούτε και τα μάτια της, | ούτε τα δάκρυά της. | Σαν βασίλισσα, βασίλισσα την είχα, | μα με πρό, μα με πρόδωσε μια νύχτα. | "Όχι" δε άκουσε ποτέ | σε ό,τι μου ζητούσε, | τα πάντα είχα στερηθεί | μην τύχει και μου πικραθεί, | μα σήμερα με πρόδωσε, | λες και μου το χρωστούσε. | Σαν βασίλισσα, βασίλισσα την είχα, | μα με πρό, μα με πρόδωσε μια νύχτα.

15. Κλάψε σήμερα καρδιά μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Κλάψε σήμερα καρδιά μου | κλάψε σήμερα καρδιά μου | στάχτη γίναν και σκορπίσαν | τα φτωχά τα όνειρά μου. | Δεν το χωράει το μυαλό κι ο νους μου ακόμα | μέχρι χθες φιλιά στο στόμα μου 'δινες εσύ. | Γιατί κακούργα, αχ γιατί να με προδώσεις | σε μια νύχτα να μου φέρεις την καταστροφή; | Κλάψε σήμερα καρδιά μου | κλάψε σήμερα καρδιά μου | στάχτη γίναν και σκορπίσαν | τα φτωχά τα όνειρά μου. | Τώρα η καρδιά μου θα 'χει συντροφιά τον πόνο | και θα μοιάζει με θλιμμένο μαύρο δειλινό. | Τι να την κάνω μια ζωή χωρίς σκοπό | θέλω απόψε να πεθάνω για να μην πονώ. | Κλάψε σήμερα καρδιά μου | κλάψε σήμερα καρδιά μου | στάχτη γίναν και σκορπίσαν | τα φτωχά τα όνειρά μου. | Γιατί κακούργα, αχ γιατί να με προδώσεις | σε μια νύχτα να μου φέρεις την καταστροφή; | Κλάψε σήμερα καρδιά μου | κλάψε σήμερα καρδιά μου | στάχτη γίναν και σκορπίσαν | τα φτωχά τα όνειρά μου.

16. Το 'ξερα πως θα μου φύγεις Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Τσιτσάνης | Στίχοι: Βασίλης Τσιτσάνης
Το 'ξερα, το 'ξερα πως θα μου φύγεις | και βαριά θα πληγωθώ | το δικό μου πάθος κι η μεγάλη ζήλια | σ' έκαναν να φύγεις | να βρεις ξένα χείλια | Έφυγες αγάπη μου | σε πήραν απ' τα χέρια τα δικά μου | και καίγετ' η καρδιά μου | καίγεται, αχ! καίγεται μες στη φωτιά σου | κι ο καημός δε λέγεται | Πίστευα, πίστευα πως όταν φύγεις | γρήγορα θα γιατρευτώ | τώρα ένα θαύμα μόνο θα με σώσει | να γυρίσεις πίσω και να με γλιτώσεις | Έφυγες αγάπη μου | σε πήραν απ' τα χέρια τα δικά μου | και καίγεται η καρδιά μου | καίγεται, αχ! καίγεται μες στη φωτιά σου | κι ο καημός δε λέγεται | Αν πονάς, αν πονάς για μένα λίγο | μη μ' αφήνεις να χαθώ | σε έχω αδικήσει και πολύ πληγώσει | το έχω καταλάβει το έχω μετανιώσει

Για ακρόαση κάντε κλικ στους παρακάτω τίτλους τραγουδιών του δίσκου: