Δευτέρα, 4 Μαρτίου 2013

Άκου βρε φίλε





















01. Άκου βρε φίλε Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης
Άκου βρε φίλε να δεις τι κρίμα | στα δάκρυά της έπεσα θύμα | καρδιά δεν είχε στα στήθια μέσα | ήτανε ψεύτρα δεν είχε μπέσα | Μάτια που κλαίνε μην τα πιστεύεις | είναι επικίνδυνα να τ' αγαπάς | Θα σε γελάσουνε αν τα λατρεύεις | θα σε πληγώσουν και θα πονάς | Άκου βρε φίλε να δεις τι κρίμα | στα δάκρυά της έπεσα θύμα | έκανε τάχα πως μ' αγαπάει | τώρα πονάω κι η αλήτισσα γελάει | Μάτια που κλαίνε μην τα πιστεύεις | είναι επικίνδυνα να τ' αγαπάς | Θα σε γελάσουνε αν τα λατρεύεις | θα σε πληγώσουν και θα πονάς

02. Καρδιά μου είχες αγαπήσει Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου | Στίχοι: Κώστας Ρουβέλας
Σε όρκους πίστεψες καρδιά μου | Και σε αμαρτωλό φιλί | Μη θες και την στερνή βραδιά μου | Να με πικράνεις πιο πολύ | Καρδιά μου είχες αγαπήσει | Μα ο καημός δεν σ' έχει αφήσει | Καρδιά μου θα ΄σαι μες στο χώμα | Και βλέπω να πονάς ακόμα | Τους πόνους μοίραζες καρδιά μου | Με την δική σου ζυγαριά | Μη θες και την στερνή βραδιά μου | Να μου την κάνεις πιο βαριά

03. Γιατί Θεέ μου η ζωή Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Τα βάσανά μου ένα φορτίο | που τα πηγαίνω εδώ κι εκεί | άνθρωπο ψάχνω αλλά δε βρίσκω | το βάρος που ‘χω στη ψυχή να μοιραστεί | Γιατί Θεέ μου η ζωή | με κυνηγάει σαν το ληστή | κι όταν γυρεύω λίγο φως | το φως μου κρύβει ο αδελφός | Και οι αγάπες ένα βιβλίο | κάθε σελίδα μια συμφορά | προτού να ‘ρθουνε μου λεν αντίο | λες και δεν έχω μέσα μου εγώ καρδιά | Γιατί Θεέ μου η ζωή | με κυνηγάει σαν το ληστή | κι όταν γυρεύω λίγο φως | το φως μου κρύβει ο αδελφός

04. Μπαγλαμάδες και μπουζούκια Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Κατινάρης | Στίχοι: Θάνος Σοφός
Σαν έρθει η ώρα να πεθάνω | να μην τρομάξετε παιδιά | εγώ το γλέντι μου θα κάνω | και τη στερνή μου τη βραδιά | Οι συνήθειες που έχω δε θ' αλλάξουνε | μπαγλαμάδες και μπουζούκια θα με κλάψουνε  | Το τελευταίο μου ποτήρι | θέλω γεμάτο να το δω | κι απ' της ζωής το πανηγύρι | να φεύγω και να τραγουδώ | Οι συνήθειες που έχω δε θ' αλλάξουνε | μπαγλαμάδες και μπουζούκια θα με κλάψουνε

05. Ζήσαμε και δε ζήσαμε Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Βασίλης Δημητρίου | Στίχοι: Μάνος Ελευθερίου
Ζήσαμε και δε ζήσαμε | και μόνο π' αγαπήσαμε | με μια καρδιά κι έναν καημό | και μ' έναν αναστεναγμό | Ζήσαμε και δε ζήσαμε | και με βροχή γυρίσαμε | όλους τους δρόμους που περνούν | όσοι θυμούνται και πονούν | Ζήσαμε και δε ζήσαμε | κι ένα καημό γνωρίσαμε | πως δεν μας έμεινε ποτές | ό,τι κερδίσαμε προχτές | Ζήσαμε και δε ζήσαμε | και μόνο π' αγαπήσαμε | με μια καρδιά κι έναν καημό | και μ' έναν αναστεναγμό

06. Ένας αητός γκρεμίστηκε Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου
Αητός αητό μεγάλωνε | του ’λεγε και τον μάλωνε | αητόπουλο γεννήθηκες | μ’ αητό να ζευγαρώσεις | αητούς κι εσύ να δώσεις | Εσύ είσαι ένα αητόπουλο | της συννεφιάς ρηγόπουλο | Κι εκείνο επαράκουσε | επήγε κι εξεστράτησε | μια πέρδικα ορέχτει | σε ρούγα πάει και πέφτει | κι ένας αητός γκρεμίστηκε | και το βουνό εσείστηκε | Εσύ είσαι ένα αητόπουλο | της συννεφιάς ρηγόπουλο

07. Μινόρε παράπονο Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Θανάσης Πολυκανδριώτης | Στίχοι: Γιάννης Πάριος
Η πόρτα σου είναι κλειστή | Τα φώτα σου σβησμένα | Μπερδεύεται με την βροχή | Το κλάμα μου για σένα | Τι να σου πω για τον καημό | Ξωπίσω με 'χει πάρει | Εσύ μιλάς για χωρισμό | Κι εγώ για το φεγγάρι | Μα πώς αφήνεις μια καρδιά | Στην απονιά του κόσμου | Εσύ χιλιάδες μυστικά | Κι εγώ κανένα φως μου

08. Κάψε-κάψε Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Στέλιος Ζαφειρίου | Στίχοι: Σόφη Παππά
Κάψε, μια ζωή να γίνει στάχτη | μπρος στα πόδια σου | κι ούτε αχ δε θα πω... | Στάξε στο φιλί σου το φαρμάκι | με τα λόγια σου | σα νερό θα το πιω... | Κάψε, κάψε, μια καρδιά μου απόμεινε | που για σένα ακόμα με πόνο χτυπάει | κάψε, κάψε κι αν ποτέ θα γινότανε να ξαναγεννηθείς | θα 'ταν για να σ' αγαπάει | Κάψε στη φωτιά να γίνει | κάρβουνο η αγάπη μου | κι ούτε αχ δε θα πω | κάψε τις παλιές μας αναμνήσεις | και το δάκρυ μου | σαν νερό θα το πιω

09. Τελειώσαμε Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Σούκας | Στίχοι: Νίκος Λουκάς
Σαν δυο τρένα που ανταμώσαν ένα βράδυ | και χαθήκανε ξανά μες στο σκοτάδι | για άλλους δρόμους χωριστά, | τόσο λίγη κι η αγάπη η δική μας, | ένα τέλος πριν αρχίσει η ζωή μας | κι ένα δάκρυ στη ματιά. | Τελειώσαμε και μείναμε μονάχοι | όλα κι αν τα δώσαμε. | Για μια νύχτα ήταν μόνο η αγάπη | κι έτσι τελειώσαμε. | Κι αν μοιράσαμε για λίγο την ελπίδα | κι αν σου έδωσα αγάπη και σου πήρα, | ήταν μόνο μια βραδιά. | Ξέχασέ τα όσα είπες κι όσα είπα | αφού όνειρα δεν είχες και δεν είχα | έμεινε άδεια η καρδιά. | Τελειώσαμε και μείναμε μονάχοι | όλα κι αν τα δώσαμε. | Για μια νύχτα ήταν μόνο η αγάπη | κι έτσι τελειώσαμε.

10. Χθες το βράδυ στην ταβέρνα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Αντώνης Ρεπάνης | Στίχοι: Παναγιώτης Καμηλιέρης
Χτες το βράδυ στην ταβέρνα ήμουν σκεπτικός | καθισμένος στη γωνιά μου μελαγχολικός, | γέμιζα το ποτηράκι και το έπινα | και σκεπτόμουνα πώς ήμουν και πώς έγινα. | Ζούσα μια ξένοιαστη ζωή πριν σε γνωρίσω | προτού μ' ανάψεις τη φωτιά μες στην καρδιά, | μες στην ταβέρνα τώρα βρίσκομαι για σένα | πίνω μα η σκέψη μου σε σένα τριγυρνά. | Μ' έχουν χάσει οι δικοί μου και οι φίλοι μου | και το γέλιο έχει σβήσει απ' τα χείλη μου, | την ταβέρνα τώρα έχω μόνη συντροφιά | και για σένανε δεν θέλω να μου λένε πια.

11. Αλήτισσα Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Τάκης Μουσαφίρης | Στίχοι: Τάκης Μουσαφίρης
Αλήτισσα, της καρδιάς μου αλήτισσα, | μόνο αγάπη σου ζήτησα, θυμήσου, | αλήτισσα, πόσα βράδια ξενύχτησα | και για σένα δυστύχησα, θυμήσου. | Θυμήσου αλήτισσα, θυμήσου, | τα βράδια που έκλαιγα μαζί σου, | θυμήσου που έκαιγες εσύ, παιδί μικρό | και είχα εγώ πυρετό, | θυμήσου αλήτισσα, θυμήσου, θυμήσου. | Αλήτισσα, της καρδιάς μου αλήτισσα, | πόσα λίγα σου ζήτησα, θυμήσου, | αλήτισσα, με τον πόνο σου μίλησα | και την πίκρα σου φίλησα, θυμήσου. | Θυμήσου αλήτισσα, θυμήσου, | τα βράδια που έκλαιγα μαζί σου, | θυμήσου που έκαιγες εσύ, παιδί μικρό | και είχα εγώ πυρετό, | θυμήσου αλήτισσα, θυμήσου, θυμήσου.

12. Τι σου φταίει το παιδί Τραγούδι: Στράτος Διονυσίου
Μουσική: Μίμης Πλέσσας | Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
Μάγια μου 'κανες κυρά μου | και με πέθανες | δως μου πίσω την χαρά μου | και με ξέκανες. | Θα στο πούνε κι οι γειτόνοι | τι σου φταίει το παιδί | θέλεις ντε καλά και σώνει | να πεθάνει δηλαδή | Λειώνει απ' το παρακάλι | η καρδούλα μου | δάκρυα θα πάω πάλι | στην μανούλα μου

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης