Δευτέρα, 18 Μαρτίου 2013

Ο Καζαντζίδης τραγουδά Πυθαγόρα ++++++++++++++++





















01. Την Παρασκευή το βράδυ Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Την Παρασκευή το βράδυ, Παναΐτσα μου, | μου ετοίμασες με δάκρυα την βαλίτσα μου. | Δεν θέλαν ορισμένοι να ζούμε αγαπημένοι. | Μια ευτυχία γκρέμισε και μια βαλίτσα γέμισε | με καημούς, με αναμνήσεις και με βάσανα. | Έλα πόνε, έλα χάρε, | δυο δυστυχισμένους πάρε, | που τους χώρισε η ζωή. | Και στον άλλο κόσμο ίσως | το ανθρώπινο το μίσος | να μη φτάνει ως εκεί. | Την Παρασκευή το βράδυ, Παναΐτσα μου, | κεραυνό να είχες ρίξει στην φωλίτσα μου. | Να ‘καιγες το όνειρό μας και μας μαζί τους δυο μας. | Οι άνθρωποι νομίσανε ότι παρανομήσαμε | και τον όμορφο δεσμό μας πολεμήσανε. | Έλα πόνε, έλα χάρε, | δυο δυστυχισμένους πάρε, | που τους χώρισε η ζωή. | Και στον άλλο κόσμο ίσως | το ανθρώπινο το μίσος | να μη φτάνει ως εκεί.

02. Κάτω απ' το πουκάμισό μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Κάτω απ' το πουκάμισό μου | η καρδιά μου σβήνει | κι αν το σφάλμα είναι δικό μου | δείξε καλοσύνη | Ζήσαμε στιγμές ωραίες | έχουμε αναμνήσεις | κι είναι κρίμα για ένα σφάλμα | όλα να τα σβήσεις | Τα παράνομα φιλιά μου | τα 'χω κόψει στο 'χω πει | βγάζω αίμα απ' την καρδιά μου | και σου βάζω υπογραφή | Κάτω απ' το πουκάμισό μου | η καρδιά μου σβήνει | κι αν το σφάλμα είναι δικό μου | δείξε καλοσύνη | Πρώτη μου φορά που κλαίω | μα και τελευταία | γιατί ξέρω ότι φταίω | που έζησα λαθραία | Να χωρίσουμε είναι κρίμα | κι έγκλημα μεγάλο | να 'μαι εγώ το ένα θύμα | να 'σαι εσύ το άλλο | Τα παράνομα φιλιά μου | τα 'χω κόψει στο 'χω πει | βγάζω αίμα απ' την καρδιά μου | και σου βάζω υπογραφή | Κάτω απ' το πουκάμισό μου | η καρδιά μου σβήνει | κι αν το σφάλμα είναι δικό μου | δείξε καλοσύνη

03. Δε σε πιστεύω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Δε σε πιστεύω όσο και να κλαις | κι αύριο θα 'σαι όπως ήσουν χτες | αν όπως σ' αγαπούσα μ' αγαπούσες | δεν θ' άνοιγες στα στήθια μου πληγές | Θα κλάψω πικρά μα θα ξεχάσω | μα θα ξεχάσω με τον καιρό | καινούρια ζωή θα χαράξω | να μην πονάω που σ' αγαπώ | Δεν σε πιστεύω σ' έχω μάθει πια | δεν έχεις λόγο ούτε και καρδιά | αν ήθελες εσύ θα με κρατούσες | μα τώρα και να θέλεις είναι αργά | Θα κλάψω πικρά μα θα ξεχάσω | μα θα ξεχάσω με τον καιρό | καινούρια ζωή θα χαράξω | να μην πονάω που σ' αγαπώ

04. Μπάρμπα Γιάννη Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μπάρμπα Γιάννη γέρασες | Πολλές φουρτούνες πέρασες | Κι από κοντά μας ήρθε ο χάρος να σε πάρει | Εσύ που σαν αδέρφι μας | Δεν χάλαγες το κέφι μας | Κάνε μου τώρα και μια τελευταία χάρη | Ένα γράμμα να μου στείλεις απ' τον Άδη | Αν το φως είν' πιο καλό απ' το σκοτάδι | Φως υπάρχει εδώ πάνω | Μπάρμπα Γιάννη μου που λες | Μα το φως τι να το κάνω; | Πού 'ναι μαύρες οι καρδιές | Μπάρμπα Γιάννη φίλες μου | Ένα μαντάτο στείλε μου | Και το μπουζούκι σου κι εκείνο περιμένει | Εδώ τα ίδια πράματα | Βάσανα πόνοι κλάματα | Στον κάτω κόσμο τέλος πάντων τι συμβαίνει

05. Αγριολούλουδο Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Μη με λυπάσαι διώξε με απόψε | σαν να 'μαι αγριολούλουδο | και τη ζωή μου κόψε | Εγώ γυμνός ξεκίνησα | εγώ πηγαίνω μόνος | Σπίτι μου είναι ο δρόμος | και τραγούδι μου ο πόνος | Διώξε με και μη λυπάσαι | τι θα γίνω μη φοβάσαι | κι αν χιονίζει και αν βρέχει | τ' αγριολούλουδο αντέχει | Μη με κρατήσεις μονάχα από συμπόνια | το κρύο το συνήθισα θ' αντέξω και τα χιόνια | Εγώ γυμνός ξεκίνησα | εγώ πηγαίνω μόνος | Σπίτι μου είναι ο δρόμος | και τραγούδι μου ο πόνος | Διώξε με και μη λυπάσαι | τι θα γίνω μη φοβάσαι | κι αν χιονίζει και αν βρέχει | τ' αγριολούλουδο αντέχει

06. Ένα μαυρομάνικο μαχαίρι Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Απόστολος Καλδάρας | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ένα μαυρομάνικο μαχαίρι | Είναι η αγάπη σου, αμάν γιάλα | Όταν το πετάς και δεν με κόβει | Αμολάς το δάκρυ σου | Δεν σε σπούδασαν ωραία | Οι δασκάλοι σου | Και φοβάμαι θα τα πάρεις | Υπομάλης σου | Ένα μαυρομάνικο μαχαίρι | Στην καρδιά μου χάρισες, αμάν γιάλα | Όμως πού το πας και τι γυρεύεις | Δεν μου ξεκαθάρισες

07. Έφυγε-έφυγε Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Ένα σίδερο αναμμένο έχω στην καρδιά | είναι η δική σου αγάπη, που με τυραννά. | Θα 'χω σ' όλη τη ζωή μου | βάρος στη συνείδησή μου | για τα τόσα σφάλματά μου | που σε διώξαν μακριά μου. | Έφυγε, έφυγε, | έφυγε, την έχω χάσει | και γυρνώ, και ρωτώ | και τους δρόμους έχω πιάσει. | Απ' τον ύπνο μου ξυπνάω κι όλο σε ζητώ | τώρα έχω καταλάβει πόσο σ' αγαπώ. | Θα 'χω σ' όλη τη ζωή μου | βάρος στη συνείδησή μου | για τα τόσα σφάλματά μου | που σε διώξαν μακριά μου.

08. Το μωρό μου Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Βασίλης Βασιλειάδης | Στίχοι: Πυθαγόρας
Σαββάτο σήμερα, μα σε καλό μου | Γιατί δεν φάνηκε το μωρό μου | Κι απ' τα νεύρα μου θα σκάσω | Και δεν ξέρω που θα φτάσω | Μα έλα που ορκίστηκα | Εχτές το βράδυ πάλι | Μες στην δική μου κάμαρα | Να μην πατήσει άλλη | Πολλά του έσυρα μες στο θυμό μου | Γιατί με έστησε το μωρό μου | Κι έτσι αν το πας κυρία | Θα μας γράψει η ιστορία

09. Οι αισθηματίες Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Σε άσχημη κατάσταση το φίλο μου τον βρήκα, | αμίλητος με βλέπει, μα στην καρδιά του μπήκα. | Τα χείλη του ήταν κίτρινα, τα μάτια του κομμένα | και έκλαψα μαζί του κι εκείνονε και μένα. | Γιατί να είμαστε κι οι δυο αισθηματίες, | γιατί να μπλέκουμε σε παλιοϊστορίες; | Αφού στον κόσμο λιγοστές είν' οι κυρίες, | γιατί να είμαστε λοιπόν αισθηματίες; | Φίλε, δεν είμαστε άτυχοι κι αν όλα δεν μου τα 'πες, | απλούστατα κι οι δυο μας πιστέψαμε σ' αγάπες. | Είναι η καρδιά μας ένοχη και στον γκρεμό μάς πάει, | πληγώνεται, πονάει, αλλά ξαναγαπάει.

10. Πάει κι αυτός Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Έπεσε σαν κεραυνός στη γειτονιά μας το μαντάτο | κι έκλεισαν τα μαγαζιά και τα σπιτάκια πάνω ως κάτω. | Ο καλύτερος ο φίλος | εβασίλεψε σαν ήλιος. | Της παρέας το στολίδι | πάει στ' αγύριστο ταξίδι. | Πάει κι αυτός, πάει κι αυτός, | ο αητός και το λιοντάρι. | Τους ωραίους, μαύρη μοίρα, | μας τους παίρνεις άπονα. | Πάει κι αυτός, πάει κι αυτός, | κι απ’ τον κόσμο αυτόν θα πάρει | δυο λουλούδια, λίγα δάκρυα | και πολλά παράπονα. | Δάκρυα για τον λεβέντη μας τον φίλο δεν εγκρίνω. | Πέστε του τ’ αγαπημένο το τραγούδι του εκείνο | που ’λεγε και τραγουδούσε | στη γυναίκα π’ αγαπούσε | στο μεθύσι, στο κρασί του, | και ξαλάφρωνε η ψυχή του.

11. Φίλε μου καλέ Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Φίλε μου, αν έχεις γερή καρδιά | κάτσε ν' ακούσεις μια συμφορά | δίχως αφορμή, με εγκατέλειψε αυτή | αυτή που θαύμαζες, τόσο και συ | Φίλε μου καλέ, αν τη δεις ποτέ | ρώτα να σου πει, γιατί με πλήγωσε | γιατί, γιατί, γιατί, γιατί | Έμαθα πως θέλει, να ξανάρθει | όμως διστάζει από ντροπή | πες της πως εγώ, τη θέλω και την αγαπώ | και αν μετάνιωσε, τη συγχωρώ

12. Υπάρχω Τραγούδι: Στέλιος Καζαντζίδης
Μουσική: Χρήστος Νικολόπουλος | Στίχοι: Πυθαγόρας
Υπάρχω | κι όσο υπάρχεις θα υπάρχω, | σκλάβα τη ζωή σου θά' χω | κι ας βαδίζουμε σε δρόμους χωριστούς. | Υπάρχω | μέσ' στα μάτια σου που κλαίνε, | μέσ' στα χείλη σου που καίνε | και θα υπάρχω στα τραγούδια που θ' ακούς. | Είμαι της ζωής σου ο ένας, | δε με σβήνει κανένας | κι αν με άλλους μιλάς | κι ώρες, ώρες γελάς | κατά βάθος πονάς, | γιατί σκέφτεσ' εμένα. | Είμαι και αρχή και φινάλε | και στη σκέψη σου βάλε | πως αν κάνεις δεσμό | μέσ' σε λίγο καιρό | θα χωρίσεις γιατί | θα υπάρχω εγώ. | Υπάρχω, | στη χαρά σου και στη λύπη | η μορφή μου δε θα σου λείπει | κι ούτε πρόκειται ποτέ να ξεχαστώ. | Υπάρχω | μέσ' στην τύχη σου που βρίζεις, | στο μυαλό σου που ζαλίζεις | με τσιγάρο μ' αναμνήσεις και πιοτό. | Είμαι...

Επιμέλεια: Νίκος Ταξείδης